Toon posts:

Vliegen, Techniek en achtergrond - deel 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

franssie

Save the albatross

Ik geef normaal niets om zijn mening, stick of shit normaal - maar in dit geval kon ie wel eens gelijk hebben
Ryanair-topman Michael O’Leary denkt dat de échte problemen in mei gaan ontstaan, als de oorlog in het Midden-Oosten zich doorzet. Dat heeft hij gezegd in een interview met nieuwszender Sky News. Hij verwacht ook dat de ticketprijzen flink kunnen gaan stijgen door de fors hogere kosten voor kerosine.
En du 20% van de Ryanair vluchten geschrapt kunnen worden. Nu is een AF/KLM niet veel winstgevender en lopen hun brandstof hedges (ik las hier dacht ik drie maanden?) ook binnenkort af.
Dan wordt het vliegen op spot prijzen voor kerosine - en als ik de Diesel prijzen nu zie kon dat wel eens erg duur worden.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@franssie Wereldwijd zijn maatschappijen nu al bezig met vluchten te schrappen. Lufthansa maakt al plannen om 20 tot 40 toestellen (voorgoed) te parkeren.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Let op: Voor vragen over reizen, tickets, frequent flyer programma's, kan je hier terecht:

Reizen met het Vliegtuig - Deel 1