zo, gister een kutklus op kantoor afgewerkt dus mezelf getracteerd op een vrij middag brommers kieken.
Naar Motoport Hengelo gestoven voor een rondje showroom, op de terugweg langs Stellamotoren in Apeldoorn en omdat ik toch onderweg was als laatste de fantastisch gezellige zaak van Lowlands Bikerstore in Zwolle bezocht.
Veel motoren bekeken en even op gezeten. Van CRF1000, F800GS, Teunere 700, Tigers, Urban GS en een V85TT en natuurlijke elke R1200GS die ik zag staan
Erg leuk in elk geval om even wat fietsen onderling te kunnen vergelijken en weer even wat ervaring opdoen waar ik ook al weer allemaal op moet letten
Stom toevallig nog tegen een jas aangelopen, helaas de verkeerde kleur dus maar even thuis besteld.
De Revit GT-Air 3 in zwart/wit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G6BP7PfxpuoW2MvkqzpLO508.jpg?f=user_large)
mwa.........een GS is echt wel een allemansvriend hoor. De 1200 rijdt zelfs heel wat minder lomp dan de 1150 (zelfs de Twinspark die ik had). Zo'n boxerblok is wel wennen, evenals de cardanreactie bij wegtrekken.
Ik begon op een VF750F uit '84, prachtig ding en heerlijk motorblok maar wat een zenuwen-ding met een 16" voorwiel.
Na 2 maanden reed ik met veel meer plezier op een GSX-R750W
Een GS is alleen wel een groot zwaar ding, als je 1.62 bent en krap de 70 aantikt op de weegschaal dan wordt het een ander verhaal, voor de rest.......een CBR600 is sneller weg bij het stoplicht.
De fietsen die hij adviseert zijn wel allemaal wat saaie bakken hoor, tenminste IMHO. Een GS vind je ook op elke straathoek maar wat zitten er tegenwoordig een hoop inspiratieloze bakken tussen zeg
Het zal allemaal fantastisch rijden maar daar houdt het voor mij wel op.
Die Tiger is een leuke motor
Mijn tip voor jou is om eens op een
Suzuki V-strom te gaan zitten.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison