Coevorden racing?Tylen schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:14:
[...]
Vergeet 18 seizoenen wedstrijden niet
Maar ga weer voor racing school europe rijden. Lekker op de bmw’s. Zo slijt ik mijn dagen.
Ps. Dikke r1 he 😂😂😂
K to the KillaZ
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Coevorden racing?Tylen schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:14:
[...]
Vergeet 18 seizoenen wedstrijden niet
Maar ga weer voor racing school europe rijden. Lekker op de bmw’s. Zo slijt ik mijn dagen.
Ps. Dikke r1 he 😂😂😂
K to the KillaZ
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Die komt er echt nooit. Eerder een gs ofzo zodat ik af en toe nog kan blubberen ofzo hahaaDestruction schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:54:
En die leuke auto moet dan mee tot het tijd is voor de Harley?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
Wat zoek je ongeveer?Kars schreef op maandag 25 december 2023 @ 11:12:
Toevallig eergisteren de TDM ook verkocht :’) Dus nu rustig op zoek naar wat anders.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 11% gewijzigd door Destruction op 27-12-2023 12:04 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Iets met een klein budget
Dat kan nog korter:Destruction schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:00:
Ik wil daar wel aan mee doen, maar ik ga 't korter houden
<Knip>
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
[ Voor 12% gewijzigd door _Apache_ op 27-12-2023 16:47 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Toch zeker niet voor betaald??_Apache_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:42:
Van de week de FJR weggebracht voor een nieuwe achterband en een beurt.
Maar even naar de zaak hier op het dorp, ipv mn vaste adres. Daar heb ik dus nu enorme spijt van.![]()
Zonder enige afstemming werd er 2x duur meerwerk gedaan (linklagers vervangen, 2x nieuwe uitlaatdempers).
Of ik even 1.975 euro wil afrekenen.
Vooral het gebrek aan afstemming vind ik echt not-done.even een teleoontje met de vraag "ik zie het volgende, wat wil je dta ik doe?"
Daar ga ik dus nooit meer terug.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ongedaan maken ging niet meer, want de lagers vielen uit elkaar bij demontage. Je moet ze er uit beuken / slijpen.SpongeRob schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:48:
@_Apache_ Je hebt ze toch wel vriendelijk verzocht om het meerwerk weer ongedaan te maken, of in ieder geval niet (teveel) voor het meerwerk betaald?
Knip_Apache_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:05:
[...]
Ongedaan maken ging niet meer, want de lagers vielen uit elkaar in zn handen.
De dempers zou ik wel weer terugwillen, maar ik heb de middelen niet om er een nieuwe flens aan de lassen. De aanhechting naar de uitlaatpijp is verrot.
De gemonteerde dempers zijn tweedehandjes, wel met krassen, ook niet echt blij mee.
Ik zou wel willen, maar kan er praktisch niets mee.
Hij vindt dat ie me gematst heeft met maar 7u arbeid voor alles, ipv 10-11.
Ik wil technisch best meegaand zijn dat het spul een keer vernieuwd moest worden, maar even afstemmen is wel op zn plek. Misschien wilde ik het er niet meer insteken, of uitstellen tot het voorjaar of door ene ander laten doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 28-12-2023 18:59 . Reden: Begrijpelijk, maar aan publiek naming and shaming doen we niet. ]
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 27-12-2023 18:58 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Daar zou ik zeker nooit meer naartoe gaan inderdaad_Apache_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:42:
Vooral het gebrek aan afstemming vind ik echt not-done.even een teleoontje met de vraag "ik zie het volgende, wat wil je dta ik doe?"
Gewoon nooit meer iets anders halen dan twee cilinders 👍Gummiebeer schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:13:
Nog geen 200 kilometer gereden in 2023. Combinatie van slecht weer, of geen tijd of geen zin. En ik merk dat ik de Div erg saai vind tov een 2 cilinder, dus stap ik minder snel op.
Ondertussen staat de Div al maandenlang onder de hoes in weer en wind.
Ik heb samen met de monteur de intake gedaan. Werden remblokken rondom en hij wilde er een nieuwe accu in hebben, maar die accu mocht ie laten van me. Ik vond dat ie goed startte.Will_M schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:47:
Misschien lullig om te zeggen maar ik ben serieus van mening dat je er zelf ook wel een beetje (veel) debet aan bent als er niet gebeld wordt bij dit soort reparaties met bijbehorende kosten. Het zijn sowieso mankementen welke je als, al dan niet dagelijkse, berijder van een motorfiets ook zélf op had kunnen merken.
We / ik zijn niet bij de intake geweest op het moment dat die FJR bij de werkplaats achter gelaten werd maar waarschijnlijk is er nergens écht goed over gesproken en is er gewoon gezegd dat die fiets weer klaar gemaakt mocht / moest worden voor een zorgeloos jaartje kunnen rijden tot de volgende beurt.
APK voor motoren dan toch maar......
[ Voor 14% gewijzigd door _Apache_ op 27-12-2023 19:36 ]
Als je bij de intake daadwerkelijk gezegd hebt dat je die fiets klaar wilde maken voor de verkoop dan is het toch best netjes dat die zaken hersteld zijn en dat er tweedehands einddempers geplaatst zijn in plaats van fabrieksnieuwe? Je kunt nu een 'goede' FJR te koop aan bieden waarbij de toekomstige eigenaar niet meteen een grote kostenpost hoeft te verwachten?_Apache_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:31:
[...]
Ik heb samen met de monteur de intake gedaan. Werden remblokken rondom en hij wilde er een nieuwe accu in hebben, maar die accu mocht ie laten van me. Ik vond dat ie goed startte.
Hij wist dat het niet mijn daily was en dat ik m klaar wilde maken voor verkoop. Hij zou bellen als er wat was (..).
Mn fietsenmaker belt zelfs als het meer dan 75eu word.![]()
Het waren overigens geen mankementen die bij het rijden op te merken waren, pas op de brug viel het op. Ik zou zelfs wrl durven stellen dat een uitlaat die luchtdicht is, en lagers die goed op hun plek zitten überhaupt geen mankementen zijn.
Niet dat ik zelf moet achterkomen dat ie meerwerk doet omdat de motor niet klaar was op de afgesproken datum.
Ik ben overigens helemaal voor een soort apk voor motoren, maar heb een hekel aan dit soort garagisten.
Bij mn vorige garage bracht ik een Fazer weg omdat ie plopte bij het remmen. De garagist belde "ik ben 5 gaten tegengekomen in je uitlaat, en per ongeluk 6 en 7 erbij geprikt met een schroevendraaier. Wat wil je dat ik doe? RVS uitlaat, B merk, originele of bij de volgende beurt, want je kan ermee doorrijden.."
Daar kan ik als klant tenminste wat mee.
Ik wil best meegaand zijn met m technisch gezien gelijk geven dat ie het wil vervangen, maar niet als verassing een rekening van bijna 2.000 euro krijgen zonder enige inspraak of keuze.Will_M schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:40:
[...]
Als je bij de intake daadwerkelijk gezegd hebt dat je die fiets klaar wilde maken voor de verkoop dan is het toch best netjes dat die zaken hersteld zijn en dat er tweedehands einddempers geplaatst zijn in plaats van fabrieksnieuwe? Je kunt nu een 'goede' FJR te koop aan bieden waarbij de toekomstige eigenaar niet meteen een grote kostenpost hoeft te verwachten?
Alles valt en staat dus gewoon met duidelijke afspraken maken tijdens de intake, iets waar het in jouw geval nu overduidelijk precies mis gegaan is._Apache_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 19:48:
[...]
Ik wil best meegaand zijn met m technisch gezien gelijk geven dat ie het wil vervangen, maar niet als verassing een rekening van bijna 2.000 euro krijgen zonder enige inspraak of keuze.
Terfing 1.975 euro!_Apache_ schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:42:
Van de week de FJR weggebracht voor een nieuwe achterband en een beurt.
Maar even naar de zaak hier op het dorp, ipv mn vaste adres. Daar heb ik dus nu enorme spijt van.![]()
Zonder enige afstemming werd er 2x duur meerwerk gedaan (linklagers vervangen, 2x nieuwe uitlaatdempers).
Of ik even 1.975 euro wil afrekenen.
Ten opzichte van de beschreven situatie kan ik me niet bedenken wat voor jou een goede maar reëele intake is.Will_M schreef op woensdag 27 december 2023 @ 20:05:
[...]
Alles valt en staat dus gewoon met duidelijke afspraken maken tijdens de intake, iets waar het in jouw geval nu overduidelijk precies mis gegaan is.
"Ze hebben een Natura 2000-gebied, met de hoogst beschermde status, helemaal omgeploegd. Ze zijn overal dwars doorheen gereden en je ziet diepe sporen. Het is echt schandalig."
En dit wordt door veel mensen uiteraard op de voltallige groep motorrijders afgerekend, en niet op slechts de eikels die voor deze actie verantwoordelijk zijnJoris748 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:29:
Stelletje hersenloze randdiebelen
https://www.omroepbrabant...hter-zet-achtervolging-in
[...]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ow ja, goede reminder... ik moet in het voorjaar van 2024 weer.
Ik lees er steeds meer over. Opmaat naar algeheel verbod, let maar op. Net als Duitsland, België, Zwitserland en sinds kort Italië. Spanje praat er ook al over 😞Joris748 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:29:
Stelletje hersenloze randdiebelen
https://www.omroepbrabant...hter-zet-achtervolging-in
[...]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Dan zie je dus hier het resultaat…_eLMo_ schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:18:
[...]
Ik lees er steeds meer over. Opmaat naar algeheel verbod, let maar op. Net als Duitsland, België, Zwitserland en sinds kort Italië. Spanje praat er ook al over 😞
[ Voor 8% gewijzigd door kneusteun op 28-12-2023 16:27 ]
Inderdaad, daar denken deze eikels niet over na. Maar wel een paar uurtjes plezier gehad_eLMo_ schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:18:
[...]
Ik lees er steeds meer over. Opmaat naar algeheel verbod, let maar op. Net als Duitsland, België, Zwitserland en sinds kort Italië. Spanje praat er ook al over 😞
Dat kun je wel roepen, maar ik vind dat hetzelfde als mensen wappies noemen. We moeten minder polariseren en meer samenleven in deze maatschappij. Deze groep doet dit waarschijnlijk ook als een soort protest (al ben ik het daar niet mee eens natuurlijk).Joris748 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:23:
[...]
Inderdaad, daar denken deze eikels niet over na. Maar wel een paar uurtjes plezier gehad
We kunnen eromheen draaien, maar wat ze doen is gewoon dom. En ja, daarom vind ik ze eikels. Ze hadden kunnen weten dat ze met hun hobby onder een vergrootglas liggen. Hun protest leidt alleen maar tot nog minder begrip en polarisatie._eLMo_ schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:33:
[...]
Dat kun je wel roepen, maar ik vind dat hetzelfde als mensen wappies noemen. We moeten minder polariseren en meer samenleven in deze maatschappij. Deze groep doet dit waarschijnlijk ook als een soort protest (al ben ik het daar niet mee eens natuurlijk).
Dit illegaal rijden gebeurde natuurlijk altijd al, op grote schaal. Toen ik offroad ging rijden kwam ik erachter dat alle mensen die ik kende met een offroad motor illegaal offroad reden.
Respectvol voor wandelaars, honden, paarden en niet van bestaande paden af enzo, maar toch al illegaal. Even over het fietspad voor een mooi stukje. Een dijk of talud op/af, stukken bos die niet mogen tussen piepkleine stukjes die wel mogen. De TET word ook steeds meer verhard.
Legaal is er eigenlijk al weinig meer over. Dus hoe ver zijn we_eigenlijk_ nog van zo’n verbod af.
Voor mij de grootste reden geen modderbrommer te kopen, je mag er simpelweg niet mee rijden. Ik houd het bij adventure, maar ook daarvoor moet je steeds verder weg. Scandinavië, Frankrijk en Engeland zijn nog “over” dichtbij.
Dit dus. Je zit al behoorlijk in het verdomhoekje met zo'n hobby. Lekker doorgaan met overlast en gezeik veroorzaken. Daarna komen klagen dat je nergens meer mag crossenJoris748 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:23:
[...]
Inderdaad, daar denken deze eikels niet over na. Maar wel een paar uurtjes plezier gehad
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Letterlijk een uitspraak van een bekende van mij die staande was gehouden voor illegaal crossen. “Dagje karten was duurder geweest!” De agent moest er zelfs om lachen 😳. Hij was een stuk afgesneden langs de Regge. Ik meende dat het 35 euro had gekost.harley schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:02:
Gezien het feit dat de meeste niet eens een kenteken hebben en ik me bij de meeste modellen ook afvraag of ze uberhaupt wel een kenteken hebben zijn dit niet de mensen die ergens iets om geven.
Ja het wordt steeds moeilijker om ergens legaal leuk een stukje onverhard mee te pakken.
Maar door het helemaal te verbieden ga je dit soort acties dus niet mee voorkomen/aanpakken, die gasten hebben overal schijt aan. De pakkans is relatief klein blijkt ook wel weer, want er is slechts 1 daadwerkelijk gepakt en die krijgt welgeteld een hele 100 euro boete. Crossverzekering van de KNMV kost dit ook al en die is verplicht op crossbanen, en dan heb je nog de dagentree van circa 15~30,- dus illegaal rijden is zolang je niet vaker dan 1x per jaar gepakt wordt goedkoper.
Nederland is niet krap, het gekke is dat de meeste mensen op elkaar klimmen op plekken.wokkelz schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:15:
Nederland is gewoon te krap/vol en mensen zeiken tegenwoordig overal over.
Jaa, dit vertrouwen niet meer te herstellen.Will_M schreef op woensdag 27 december 2023 @ 20:05:
[...]
Alles valt en staat dus gewoon met duidelijke afspraken maken tijdens de intake, iets waar het in jouw geval nu overduidelijk precies mis gegaan is.
Hopelijk een goede les voor andere hier, voor jou is het nu waarschijnlijk een inmiddels gelopen race.
[ Voor 11% gewijzigd door _Apache_ op 29-12-2023 08:05 ]
Dit dus. Pakkans en kosten, meer is het niet.harley schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:02:
[...]
De pakkans is relatief klein blijkt ook wel weer, want er is slechts 1 daadwerkelijk gepakt en die krijgt welgeteld een hele 100 euro boete. Crossverzekering van de KNMV kost dit ook al en die is verplicht op crossbanen, en dan heb je nog de dagentree van circa 15~30,- dus illegaal rijden is zolang je niet vaker dan 1x per jaar gepakt wordt goedkoper.
Straffen zijn inderdaad een lachtertje. Milieudelict en motor naar de Domeinen dan maar?Jolke schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:01:
[...]
Dit dus. Pakkans en kosten, meer is het niet.
De bon deel je met je maten: 4 euro per persoon in dit geval.
[ Voor 13% gewijzigd door nehal3m op 30-12-2023 00:01 ]
kneusteun schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:14:
Misschien straks even een cursus banden leggen.
Collega moet op zijn t7wr even band vervangen en we gaan samen “oefenen” met eigen lepels etc.
En dan samen op nieuwjaarsdag even een stuk TET knallen 👌
Overkomt mij altijd als alles erin zit en je de bandenlichter er tussenuit trekt…Bommes schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:18:
[...]
[Afbeelding]
Voorzichtig met je binnenband, je drukt hem zo lek.
Ook professionals kan dit overkomen. Dit jaar de banden laten vervangen van de Teneré. De eerste rit daarna samen met de club eindigde met een lekke voorband. De motorzaak heeft de binnenband vervangen zonder kosten, maar de monteur presteerde het om tijdens de montage nogmaals de binnenband te beschadigen.Bommes schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:18:
[...]
[Afbeelding]
Voorzichtig met je binnenband, je drukt hem zo lek.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Dit mag dan hopelijk wel van staatsbosbeheerRoute gradatie 2 incl. BBQ
Gradatie 2 route 170 km
Route voor de gevorderde adventure rijder die wat meer avontuur willen.
Geadviseerd: Adventure terrein banden.
Incl. BBQ
[ Voor 19% gewijzigd door harley op 30-12-2023 16:30 ]
Anoniem: 691473
Gaaf ding, een oud collega van mij had er ook zo een. En gezien je uit mijn buurt komt, waar heb je die (ongeveer) gehaald? Zou mij namelijk verbazen als die man m verkocht heeftKars schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:06:
Mijn eindejaarsrit zit er ook op, en het was ook wel een hele bijzondere: op mijn gloednieuwe tweedehands BMW
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Onderweg vandaag wel bijzonder veel motorrijders gezien, maar inderdaad ook veel jaloerse wandel-papa’s:)
Zetten van de bandkneusteun schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 18:33:
Nou banden wissel was echt tof.
Alleen de tools gebruikt die hij op de motor straks meeneemt naar Turkmenistan.
2 uurtjes incl. Ouwehoeren en peuk en koffie pauzes.
Eigenlijk was het enige gekut het breken van de bead. Maar mijn tip, een paar goede lepels en iemand met een wat hoger bmi (ik) met crosslaarzen. Met een tactisch geplaatste neus een zetje doet wonderen.
We hebben 2 sets tools getest en rustig aan gekeken hoe het makkelijkst was. Dus sommige handelingen opnieuw gedaan omdat we een handigheidje hadden gevonden.
Ook het weer settelen (wat is de juiste term?) van de nieuwe band met een hand pompje ging heel prima. Tip: gebruik een beetje waterbasis vet op alle kanten van de bead dan plopt hij er zo op, zonder hadden we een co2 capsule nodig gehad.(door het vet lukte het prima met de handpomp en 10min pompen naar 2,1. En als het water verdampt is is het vet ook weg)
Blij dat we dit even gedaan hebben want mijn tubeless conversie laat ik wel zitten… dit is prima te doen. Ga het gewoon vaker “oefenen”.
En het mooiste was om samen even met de WR en de Rally een rondje om het dorp te doen, veel mooie blikken van papa’s op de stoep die met gezin aan het wandelen waren 😂
Ik raad iedereen met tubes aan het eens te doen, het valt reuze mee en zo in de garage oefenen is reuze gezellig 👍
Die had ik inderdaad wel willen testen._eLMo_ schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 18:54:
Nog een tip om de wang van de rand af te krijgen: zijstandaard van je motor![]()
[YouTube: Side stand tire bead breaker.]
[ Voor 11% gewijzigd door jeroenathome op 30-12-2023 20:03 ]
Als je met z'n tweeën gaat is het makkelijker om de standaard van de andere motor te gebruiken, hoef je niet zo te huffen van de bok af.kneusteun schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:21:
[...]
Die had ik inderdaad wel willen testen.
Hebben wel allebei zo’n Touratech voet, dus behoorlijk groot oppervlak.
Oe, de R1100RS, mooie machine! Veel plezier er mee!Kars schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:06:
Mijn eindejaarsrit zit er ook op, en het was ook wel een hele bijzondere: op mijn gloednieuwe tweedehands BMW
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Onderweg vandaag wel bijzonder veel motorrijders gezien, maar inderdaad ook veel jaloerse wandel-papa’s:)
Bijna, het is de R1100S (zonder R ertussen)Vuikie schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:31:
[...]
Oe, de R1100RS, mooie machine! Veel plezier er mee!
Goede tip, gelijk ingeschreven samen met een vriend voor de beginner route. Samen eerder een BERRT cursus gedaan 3 jaar geleden en sindsdien niet meer offroad gereden dus dan is het wel leuk om een beginner route te doen.harley schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:28:
Net geboekt voor :
[Afbeelding]
Via : https://app.clubcollect.c...-D7Nz1Fvzc68vZKi3gMg1INq0
[...]
Dit mag dan hopelijk wel van staatsbosbeheer
Als het goed is gaan @_eLMo_ en @Bommes ook mee
Check, ook ingeschreven inderdaad.harley schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:28:
Net geboekt voor :
[Afbeelding]
[...]
ik denk dat ik ook wel mee doe met de tracerharley schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 15:28:
Net geboekt voor :
[Afbeelding]
[...]
ik vindt het jammer dat gradatie 1 maar 100km isBommes schreef op zondag 31 december 2023 @ 13:54:
[...]
Check, ook ingeschreven inderdaad.
170km offroad fun met een bbq als afsluiter, what's not to like
Ik heb hetzelfde ideeTweakerVincent schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:13:
EIndelijk weer eens gereden gisteren, echt super!
Ik wil de motor van de week schoonmaken, kan ik zonder problemen de tuinslang erop zetten? Ik las in het boekje dat de uitlaag dichtgemaakt moet worden met een zak. Moet dit echt? En moet er nog meer gebeuren? Of gewoon de slang erop?
Ik las dat een doekje krassen kan veroorzaken als er zand op de motor ligt.RubjeMazter schreef op zondag 31 december 2023 @ 15:23:
[...]
Ik heb hetzelfde ideekijken of er nog goeie tips langskomen
![]()
Mijn idee was idd ook tuinslang + doekjes met (auto)was na.
[ Voor 13% gewijzigd door nehal3m op 31-12-2023 16:43 ]
volgende keer wel netjes zwaaien naar de jaloerse wandel-papa's, we hebben het nodig...Kars schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:06:
De Donrox compressor kan je opladen met een USB-c lader. Ik neem aan dat hij ook een lader voor de telefoon meeneemt. Die kan hij ook gebruiken voor de Donrox. Ikzelf ben geen voorstander van Gaspatronen omdat deze maar eenmalig zijn te gebruiken. Tevens is het ook maar de vraag hoe makkelijk je in het buitenland aan zulke patronen kan komen.kneusteun schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:24:
[Afbeelding]
En compressor wil hij niet want heeft al wel eens gehad dat de accu leeg was op moment dat ie hem wou gebruiken. Hij gaat vaak paar maand weg en dan wil ie niet rekening houden met alles met accu. En dat snap ik wel.
R0y. schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:21:
Gewoon door de wasstraat rijden. Voor het beste effect een programma met wax kiezen 👌🏻. Eventueel de uitlaat dichten met PUR. Wel het vizier dicht houden.
De patronen waren 2 stuks voor als het zetten van de band niet lukte met de handpomp.jeroenathome schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:23:
[...]
De Donrox compressor kan je opladen met een USB-c lader. Ik neem aan dat hij ook een lader voor de telefoon meeneemt. Die kan hij ook gebruiken voor de Donrox. Ikzelf ben geen voorstander van Gaspatronen omdat deze maar eenmalig zijn te gebruiken. Tevens is het ook maar de vraag hoe makkelijk je in het buitenland aan zulke patronen kan komen.
Een overzicht van mijn toolset:
[Afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door kneusteun op 31-12-2023 18:03 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq