Voor offroad heb ik mijn setje ook wel op orde.
Van beneden naar boven:
-Crosslaarzen van Gearne
-Knie beschermers Leatt, endurobroek Alpinestars
- thermo shirt, Fox bodyprotector, crossshirt, Fox Softshell jasje waar de mouwen vanaf kunnen.
- Adventure helm van Bell met crossbril van 100%
Maar het is voor de woon/werk en weg ritjes.
In het voor en naseizoen een leren jas. Hoog zomer een doorwaaijasje.
Kevlarjeans, Revit zwart leren motorlaarzen, enz.
Maar nu voor het wat veranderde weer, dan is het vooral de jas die niet meer voldoet.
Die leren jas is echt nog wel goed, waarmee voering er bij. Maar ook ben een beetje in de omgang gegroeid nadat ik die jas heb gekocht. Dikke trui + voering past niet eigenlijk, dus echt warm aankleden lukt me daarmee niet meer.
Dus opzoek naar een allround jas, zonder meteen Revit gelamineerde shit te moeten kopen waarvoor ik een nier en een halve long moet verkopen.
Maar wel een beetje fatsoenlijk spul, tof uitziend, liefst waterbestendig, enz.
Van beneden naar boven:
-Crosslaarzen van Gearne
-Knie beschermers Leatt, endurobroek Alpinestars
- thermo shirt, Fox bodyprotector, crossshirt, Fox Softshell jasje waar de mouwen vanaf kunnen.
- Adventure helm van Bell met crossbril van 100%
Maar het is voor de woon/werk en weg ritjes.
In het voor en naseizoen een leren jas. Hoog zomer een doorwaaijasje.
Kevlarjeans, Revit zwart leren motorlaarzen, enz.
Maar nu voor het wat veranderde weer, dan is het vooral de jas die niet meer voldoet.
Die leren jas is echt nog wel goed, waarmee voering er bij. Maar ook ben een beetje in de omgang gegroeid nadat ik die jas heb gekocht. Dikke trui + voering past niet eigenlijk, dus echt warm aankleden lukt me daarmee niet meer.
Dus opzoek naar een allround jas, zonder meteen Revit gelamineerde shit te moeten kopen waarvoor ik een nier en een halve long moet verkopen.
Maar wel een beetje fatsoenlijk spul, tof uitziend, liefst waterbestendig, enz.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.