Hét grote motortopic - Deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 49 Laatste
Acties:
  • 216.149 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:52

Rick-Jan

always connected

Rick-Jan schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:12:
[...]

GSXS1000F is een goede optie zeg! Eigenlijk nooit echt naar gekeken. Ook rond mijn budget (8000) te vinden. Vinkt alle wensen aan, voor de passagier zal het wat oncomfortabeler zijn maar nog wel te doen denk ik. Ooit eens op een GSXS-750 gereden en dan voel goed. Ga mij daar eens in verdiepen in de GSXS1000F en een uitgebreide proefrit plannen.

Dank! :)
Zat te denken, een Naked beviel mij eigenlijk ook wel heel goed (GSR 600, Z900). Zijn er naked motorfietsen waar je ook nog redelijk een duo op kan vervoeren? Het hoeft geen dagtrip te zijn maar voor paar uurtjes oid. Heb nu de Z900RS op het oog.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:34

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60GPzkfJMjhIw-TQXrfXTqzoids=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2V2Yk1nDXA4a2OwwkQEvZG9Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dI4UxFiuix-gcMFVBIsEW3NBgzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ZRoL8nPjgycyxXLcMKXjJoP.jpg?f=fotoalbum_large

8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Rick-Jan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:41:
[...]

Zat te denken, een Naked beviel mij eigenlijk ook wel heel goed (GSR 600, Z900). Zijn er naked motorfietsen waar je ook nog redelijk een duo op kan vervoeren? Het hoeft geen dagtrip te zijn maar voor paar uurtjes oid. Heb nu de Z900RS op het oog.
Mt-09 gen 2 al een keer bekeken? heb redelijk vaak een backpack mee achterop en op de rijstijl na nooit klachten :9

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gewoon even een fotootje tussendoor:
CLB - Kawasaki Z800

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 18:32
[...]

Hoewel het geen naked is zoals jij bedoelt, was de proefrit met de Tracer 9 voor mijn vriendin een groot succes. Toen ik de motor nog moest starten riep ze al dat ze veel beter zat dan op mijn vorige motor en dat het goed was. :+

Dus ja, ik zou daar en naar de MT09 eens kijken. Ik weet oprecht niet wat de verschillen zijn in de zadels tussen die twee, maar kan me niet voorstellen dat dat hetzelfde is.

Let wel op de maximale belastbaarheid, maar als het voor een paar uurtjes is zal het wel meevallen je gaat er geen reizen met duo en bagage mee doen?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:21:
[...]

Hoewel het geen naked is zoals jij bedoelt, was de proefrit met de Tracer 9 voor mijn vriendin een groot succes. Toen ik de motor nog moest starten riep ze al dat ze veel beter zat dan op mijn vorige motor en dat het goed was. :+

Dus ja, ik zou daar en naar de MT09 eens kijken. Ik weet oprecht niet wat de verschillen zijn in de zadels tussen die twee, maar kan me niet voorstellen dat dat hetzelfde is.

Let wel op de maximale belastbaarheid, maar als het voor een paar uurtjes is zal het wel meevallen je gaat er geen reizen met duo en bagage mee doen?
Tracer 900 (uit 2020) van een maat al proef gereden, vond de motor iets te hoog eigenlijk, en de gasrespons best abrupt. Ben bang dat dat 2e ook voor de mt09 geldt. Nu op de shortlist:

Kawasaki Z900RS
Suzuki GSXS1000F
Suzuki Katana
Honda VFR800f

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 16:14
[...]

Mijn vriendin zei dat ze achterop de Z900RS fijner zat dan op de Vulcan S. Ze mistte alleen een rugsteuntje op de RS zei ze.

Zag dat die op je shortlist staat, dus zeker proefrijden!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Rick-Jan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:27:
[...]

Tracer 900 (uit 2020) van een maat al proef gereden, vond de motor iets te hoog eigenlijk, en de gasrespons best abrupt. Ben bang dat dat 2e ook voor de mt09 geldt. Nu op de shortlist:

Kawasaki Z900RS
Suzuki GSXS1000F
Suzuki Katana
Honda VFR800f
Gas response staan ze inderdaad om bekend, veel van de 09 rijders waaronder ik hebben de ecu laten aanpassen zodat dit een stuk vloeiender gaat. geld ook voor de tracer 900 en de tracer 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:01
Uberdude schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:49:
[...]

Gas response staan ze inderdaad om bekend, veel van de 09 rijders waaronder ik hebben de ecu laten aanpassen zodat dit een stuk vloeiender gaat. geld ook voor de tracer 900 en de tracer 9
ik heb dan een tracer uit 2018 en alleen op a power modes is het tricky het gas daar bij normaal en rain modes valt alles wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Laatst online: 20:45

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Uberdude schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:49:
[...]

Voor de Tracer 9 herken ik dit ook niet, met 3 modes + een regenmodus.
Stand 1 is hooligan, stand 2 is sportief en goed doseerbaar, stand 3 is soepel en goed doseerbaar.
Dit in combinatie met een onafhankelijk instelbare traction control zorgt voor een heel fijne motorkarakteristiek.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:19
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 22:41:
[...]

Voor de Tracer 9 herken ik dit ook niet, met 3 modes + een regenmodus.
Stand 1 is hooligan, stand 2 is sportief en goed doseerbaar, stand 3 is soepel en goed doseerbaar.
Dit in combinatie met een onafhankelijk instelbare traction control zorgt voor een heel fijne motorkarakteristiek.
Ik heb onlangs proefgereden met een 2023 Tracer 9 GT+: goede allround allemansvriend. Hele fijne motor.

Echter herken ik me niet in de gasrespons. Ik vond hem in standje sport nog steeds tam.
Kort daarvoor ook met een 2023 Multistrada V2S gereden en die reageert in de sportstand veel agressiever.

Misschien helpt mijn motorverleden me niet helemaal voor mijn ervaring met gasresponse en injectiefietsen? Ducati 748, R6 circuitfiets met snelgas en RSV Millle ME.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• DrivinUCrazy
Het ligt er ook aan waar de traction control op ingesteld staat. Nu heb ik de traction control en wheelie control op het meest ingrijpende staan, en dan wordt 'ie al direct een stuk tammer. Ik heb niet de neiging om dat minder ingrijpend in te stellen op de straat. Toen ik de motor voor het eerst naar huis nam, stond dat allemaal wat minder ingrijpend en agressiever. Het voorwiel bleef maar omhoog komen. Prima voor degenen die dat leuk vinden, maar ik heb daar niet zo veel mee.

En nee, het is geen R1M die met 180 nog steeds zijn voorwiel in de lucht gooit, dat snap ik ook wel. :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:04
Ik heb donderdag lekker zitten knutselen. Mooie knal-oranje velgstriping om het zwart op zwart op zwart wat te doorbreken. Het zit niet 100% goed maar ik ben best tevreden. Nu maar afwachten hoe lang het goed blijft zitten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_n1pf05-noWSfXoh1P-R8fBalS0=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umATXrzHbMyznmlZvH75KLel.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-0PFNYwbuhSeuq_MYt6wA6qo6SI=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u4QBZh1cHlAUUpO5xErqdlov.jpg?f=fotoalbum_small

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Verschillende mensen in dit topic vonden het in het verleden leuk als Itchy Boots deelnam aan een rally. Hierbij een heads-up dat ze heeft deelgenomen aan de Dinaric Rally in Kroatië. Ze reed op een KTM 350 EXC. De eerste video staat sinds vandaag online. :)

Itchy Boots: “To be better on my own, I try to race a rally once a year to work on my riding. This year, I am entering the Dinaric Rally in Croatia! I borrowed a KTM 350 EXC to race on, and well, what an absolute beast!! I think it's the perfect bike for this terrain and I can't wait for the rally to begin!”

[ Voor 3% gewijzigd door Squawk op 17-09-2023 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Squawk schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:38:
Verschillende mensen in dit topic vonden het in het verleden leuk als Itchy Boots deelnam aan een rally. Hierbij een heads-up dat ze heeft deelgenomen aan de Dinaric Rally in Kroatië. Ze reed op een KTM 350 EXC. De eerste video staat sinds vandaag online. :)

[YouTube: I entered the DINARIC RALLY in CROATIA]

Itchy Boots: “To be better on my own, I try to race a rally once a year to work on my riding. This year, I am entering the Dinaric Rally in Croatia! I borrowed a KTM 350 EXC to race on, and well, what an absolute beast!! I think it's the perfect bike for this terrain and I can't wait for the rally to begin!”
Kunnen die mensen zich dan niet beter zelf inschrijven op haar kanaal? Er worden hier vrij veel YT kanalen gepushed (oa ook Fortnine etc) en ik vind dat zelf niet echt bijdragen aan de discussie(s).

Maar ik weet niet hoe de rest daar over denkt?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ibothead
  • Laatst online: 10:01
ik vindt het ook wel genieten eigenlijk dat er meer mensen enthousiast worden van leuke mensen op YouTube

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
noes schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:45:
[...]

Kunnen die mensen zich dan niet beter zelf inschrijven op haar kanaal? Er worden hier vrij veel YT kanalen gepushed (oa ook Fortnine etc) en ik vind dat zelf niet echt bijdragen aan de discussie(s).

Hoe anderen daarover denken? Sommigen vinden het niets, anderen vinden het leuk om zo nu en dan te worden gewezen op een filmpje dat betrekking heeft op motorrijden. In de topic start staat zelfs een kopje YouTube-kanalen. Onder andere FortNine staat er letterlijk tussen. :D

Ik heb er overigens ook geen persoonlijk of zakelijk belang bij om een YouTube-kanaal te ‘pushen’. Mijn berichtje was slechts bedoeld als een heads-up voor de mensen die dergelijke content wel interessant vinden. Niets meer en niets minder. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

[...]

En mensen die haar kanaal, of andere, niet kennen worden door hobby-genoten hier getipt over dat soort dingen.

Het gaat over motorrijden, dus ik weet ook niet hoe nog meer ontopic het gaat worden.

Maar laat ik het dan zo aan je vragen….wat kan/mag hier dan wel in het topic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
[...]

Anders.
In de zin van “anders dan jij” :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:00
Ik trek haar niet, maar stoor me echt totaal niet aan het feit dat het gedeeld wordt.
Heb je iets potentieels leuks wat motor gerelateerd is dan gooi maar neer, als niet wat is ben ik er zo voorbij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
Idem, ik kan dat accent niet aanhoren. Ze doet vast leuke dingen.. Video’s zijn verder welkom wat mij betreft. Het gaat tenslotte over motoren d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@kneusteun @gebruikershaes

"hellooooooooooo Internet" :P

:+

Ik ben ook gestopt in S4 ergens ofzo......veel te veel herhaling van zetten in haar format.....ondanks dat ze echt wel droomavonturen beleeft zo op de motor was ik er na een tijdje wel "ff klaar mee".

Ik kijk nu veel meer wat los spul......zoals die Riemann of NomadSweden and so on and so forth.

Maar vooral de laatste tijd restauratiefilmpjes van van alles en nog wat.......van scramblers, bobbers, brats tot en met café-racers.

Bizar wat sommige mensen kunnen ontwerpen en maken _/-\o_

Dat youtube is echt goud, wat je ook wilt zien en/of leren......Youtube University leert het je :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

[...]

Zijn er naked motorfietsen waar je ook nog redelijk een duo op kan vervoeren? Het hoeft geen dagtrip te zijn maar voor paar uurtjes oid.
ff een dooddoener erin........kijk vooral voor wat je zelf wilt.

2up kan in principe op elke motor.....zeker dit moderne spul van tegenwoordig. Ik reed dagtourtjes met mijn vrouw achterop op een Suzuki GS500E Slingshot.

Zoals je maar geen monoposto ergens vandaan haalt :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:39
[...]

Hier delen uiteraard! Ik ken haar kanaal via een eerdere post hier op GoT en ben sinsdien gaan volgen. Niet veel later kwam ik haar toevallig tegen bij Goedhart en heb nog een praatje met gemaakt (anders was ik er straal voorbij gereden). Ze heeft mij in ieder geval geinspireerd om wekenlange toers solo op de motor te maken, iets dat ik daarvoor nog niet aandurfde.

Dus wat mij betreft gewoon delen, want je weet nooit wie het kan inspireren.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 01:38

iMars

Full time prutser

torx schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:20:
[...]

Hier delen uiteraard! Ik ken haar kanaal via een eerdere post hier op GoT en ben sinsdien gaan volgen. Niet veel later kwam ik haar toevallig tegen bij Goedhart en heb nog een praatje met gemaakt (anders was ik er straal voorbij gereden). Ze heeft mij in ieder geval geinspireerd om wekenlange toers solo op de motor te maken, iets dat ik daarvoor nog niet aandurfde.

Dus wat mij betreft gewoon delen, want je weet nooit wie het kan inspireren.
Dit dus :) Als je het niet interessant vind, scroll je gewoon verder :+

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:16
Het is een long shot, maar iemand nog tips/ervaring met een goed motorverhuur bedrijf in Athene ?
Hoeft geen dikke GS te zijn, maar 50cc is weer te weinig ( we willen wel een km of 200 op een dag rijden voor 2 of 3 dagen)

[ Voor 24% gewijzigd door harley op 18-09-2023 10:23 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Fraggert schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:09:
[...]

ff een dooddoener erin........kijk vooral voor wat je zelf wilt.

2up kan in principe op elke motor.....zeker dit moderne spul van tegenwoordig. Ik reed dagtourtjes met mijn vrouw achterop op een Suzuki GS500E Slingshot.

Zoals je maar geen monoposto ergens vandaan haalt :P
Dat is waar! Binnenkort met een beetje mazzel een proefrit op een Suzuki Katana :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Rick-Jan schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:57:
[...]

Dat is waar! Binnenkort met een beetje mazzel een proefrit op een Suzuki Katana :9~
sodeknetter wat een ding _/-\o_

als je daar niet duo op kunt rijden dan wordt het tijd je papiertje in te leveren :P

Op deze Slingshot ging het in elk geval prima :P

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c6/SuzukiGS500.JPG/1280px-SuzukiGS500.JPG

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 18-09-2023 11:01 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!
Zo.. druk (onverwacht) motor hier..
Op zaterdag kregen we te horen dat nicht van MrsT een roeiwedstrijd in London had.. dus MrsT stelde voor om daar met de motor heen te gaan want de finish line was wat lastig te bereiken met OV..
Zo gezegd zo gedaan.. even uurtje rijden London in (Richmond area https://www.google.com/ma...XnTkEAHWGqB2cQ_BJ6BAh7EAg)

Zondag mistlampen geinstalleerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7HiGBFuld643O988x763XupFHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JqjlIGZ7jL9icQ6k7cwRLWBj.png?f=fotoalbum_large

kreeg ik een berichtje van een teamgenoot dat vrienden van hun covid hadden en ze dus kaartje over hadden voor Shania Twain in de O2..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HmUTd-Lcf3JVzh-tvBmBFaDiXfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8wQUgl6F5WC5ZBe92FNL5smz.png?f=fotoalbum_large
man oh man wat een rit is dat.. met motor kan je over de busbaan dus sneller met auto.. maar wat een drukte zeg.. zelfs op zondag avond..
Ben ook nog eens geflitst ook (eerste keer sinds ik hier woon, bijna 20 jaar dus) iets van 25 in een 20 zone -O-
Wel weer mazzel met het weer.. onderweg enorme plassen/overstromingen meegemaakt maar droog naar huis gereden.. zet de motor in garage en het begint te stormen!

en gratis parkeren bij de O2 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tuixprw9P5VQ6vcMZfNfWify4zw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KyOzAztV1co1jKPBdLY1mSqy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door ToolkiT op 18-09-2023 11:30 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:40
harley schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:01:
Het is een long shot, maar iemand nog tips/ervaring met een goed motorverhuur bedrijf in Athene ?
Hoeft geen dikke GS te zijn, maar 50cc is weer te weinig ( we willen wel een km of 200 op een dag rijden voor 2 of 3 dagen)
Wij waren in Mei op Kreta, daar stikte het van de verhuurders, incl motoren, scooters en quads. Denk dat je op Reddit wat verder komt met goede / betrouwbare partners aldaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hkuit
ToolkiT schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:27:

kreeg ik een berichtje van een teamgenoot dat vrienden van hun covid hadden en ze dus kaartje over hadden voor Shania Twain in de O2..
totaal zinloze info, maar 'k kon het niet laten:
"Henk Wijngaard kwam er twee jaar geleden achter dat hij de oom is van Shania Twain. Zijn halfbroer is de Canadees Clarence Edwards, Shania's biologische vader".

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
en ik word oud, want die uitdrukking 'ik trek dat niet' die, eh, tre blijf ik maar raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Hkuit ik voel me soms ook oud, maar ik kan van die 2 posts van jouw geen chocolade maken hoor :P

offtopic:
als je iets of iemand "niet trekt"..dan kun je er niet tegen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 15:17
[...]

Ik heb een paar jaar geleden een opmerking over Itchy Boots hier gemaakt, waarop een shit-storm aan commentaar volgende... ik hou me dus even in dit keer. :P

Voor de rest, het is een motorforum hier, dus zo lang het maar iets met motoren te maken -> prima. En als iets niet interessant is, heb je zo'n wieltje op je muis zitten. Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hkuit schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:51:
[...]

en ik word oud, want die uitdrukking 'ik trek dat niet' die, eh, tre blijf ik maar raar vinden.
aangezien ze vrouw is snap ik dat trekken ook niet :+
(zowieso trek ik maar 1 persoon maar dat moet iedereen zelf weten :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hkuit schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:49:
[...]

"Henk Wijngaard kwam er twee jaar geleden achter dat hij de oom is van Shania Twain. Zijn halfbroer is de Canadees Clarence Edwards, Shania's biologische vader".

8)
Lol, small world!
beetje zelfde muziek segment ook nog (country pop)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34

Destruction

(ex-)Automonteur

Hkuit schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:49:
[...]

8)
That don't impress me much.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jolke
ToolkiT schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:34:
[...]

Jouw motor is een persoon??
Als je 'm uit de modder trekt... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jolke schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:38:
[...]

Jouw motor is een persoon??
Als je 'm uit de modder trekt... :+
Dame Etna heeft een naam.. en ik trek haar idd iets te vaak uit de modder.. maar het is geen persoon.. heeft wel veel persoonlijkheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

ToolkiT schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:34:
[...]

gelijktijdig of uberhaupt? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
goed punt! uberhaupt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Rick-Jan schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:57:
[...]

Gave dingen en nu tegen goede prijzen te krijgen! Verkochten erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Hkuit schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:51:
[...]

Sorry zal wel een Twents dingetje zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jolke
Joh, trek het je niet aan, @kneusteun. :P

Anyway, a.s. vrijdag een stukje meetouren met @GSX-MAN door de Elzas/Zwarte Woud. oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:46
Jolke schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:18:
Joh, trek het je niet aan, @kneusteun. :P

Anyway, a.s. vrijdag een stukje meetouren met @GSX-MAN door de Elzas/Zwarte Woud. oOo
Tof, trek je er lekker op uit!

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 15:24

GSX-MAN

de/het/een

Jolke schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:18:

Ja, zin in! Nog één dag werken, daarna een dag niksen en de bagage neurotisch nalopen en dan geht's los!

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
Aha, je buurman zal wel blij zijn met die exclusiviteit 😬

[ Voor 7% gewijzigd door gebruikershaes op 18-09-2023 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gebruikershaes schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:03:
[...]

Aha, je buurman zal wel blij met zijn met die exclusiviteit 😬
_O-

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• TriPSs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 13:27
Afgelopen Donderdag mogen ophalen, eerste 1000 bijna gehad :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vAlCfrEyKZMg-1BEtH7t8lOfywg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMdEyVwo0M7HzKPQJFVpSuaJ.jpg?f=fotoalbum_large

@timmie271 @LankHoar ik wil graag in de OP :) Triumph Street Triple 765 RS 2023 in Utrecht. Thanks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

kneusteun schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:57:
[...]

Gave dingen en nu tegen goede prijzen te krijgen! Verkochten erg slecht.
ik denk dat jij de verkeerde Katana voor je hebt _O-

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.formtrends.com/wp-content/uploads/2020/06/suzuki-gsx-750s3-katana_1984.jpg

202x
Afbeeldingslocatie: https://pipeburn.com/wp-content/uploads/2023/01/suzuki-katana-custom-28.jpg

Of liepen de latere modellen ook niet zo hard?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Fraggert schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:51:
[...]

ik denk dat jij de verkeerde Katana voor je hebt _O-

[Afbeelding]

2023
[Afbeelding]

Of liepen de latere modellen ook niet zo hard?
Ik gok dat dit het model is waar die het over heeft:
Afbeeldingslocatie: https://nieuwsmotor.nl/wp-content/uploads/2021/11/2022_Suzuki_Katana_GSX-S_1000_9.jpg

Vind het zelf een gaaf uitziende bike. Maar het schijnt idd dat het geen succes is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

gebruikershaes schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:55:
[...]

[Afbeelding]

Vind het zelf een gaaf uitziende bike. Maar het schijnt idd dat het geen succes is.
ik vind hem echt heel dik d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant wijkt het eens af van de 'standaard' tegenwoordig die me meer aan Transformers dan aan motoren laat denken. Vooral bij Yamaha en Kawasaki vind ik dat heel sterk. (De Tracer 7 en 9 uitgezonderd)

Aan de andere kant vind ik dit weer iets té retro. De kleurstelling van die blauwe vind ik wel mooi. :)
De combi van dat rood op grijs vind ik trouwens ook mooi, maar tegelijkertijd is dat wéér een grijze motor. Daar zijn er imho al te veel van.
De grijze oogt trouwens wel weer wat moderner. :) Als ze die nou eens met die blauwe kleurstelling uitbrachten? O-)

[ Voor 10% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-09-2023 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
@DrivinUCrazy Ik denk dat dat vooral door de koplamp komt, te retro. Als ze daar een mooie LED unit in hadden gedaan, met een TRON like DLR dan oogde die een stuk moderner. Ik vind de lijnen en proporties iig heel goed kloppen. Vind het oprecht een van de mooiste motoren van de laatste tijd. Het is dat ik niet zo van de 4cil blokken ben, anders zou ik er graag eentje willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39

4x2

lộn xộn quá

Knip

[ Voor 96% gewijzigd door Notna op 19-09-2023 14:52 . Reden: Hoe aardig ook bedoeld; dit staan we nog steeds niet toe. Sorry ]

leeg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 16:51
Ik vind die Katana echt een verschrikkelijk lelijk ding, maar echt heel lelijk. Mooi hoe smaken verschillen. Dat het geen 13 in dozijn motor is kan ik op zich wel waarderen, maar man man man...

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

geert_s schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:02:
Ik vind die Katana echt een verschrikkelijk lelijk ding, maar echt heel lelijk. Mooi hoe smaken verschillen. Dat het geen 13 in dozijn motor is kan ik op zich wel waarderen, maar man man man...
_O-

geen stoelen of banken meer in zicht :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
WilbertNeems schreef op maandag 4 september 2023 @ 22:14:
[...]

Mijn GT-Air 1 is aan vervanging toe.

Hoe bevalt je NXR 2 en is hij een goed stil? En op wat voor motor rijd je en welke helm had je hiervoor?
Ik heb hem afgelopen weekend uitvoering getest, tijdens een lang weekend in de Eifel.
  • Ik vind hem redelijk stil, echter mijn enige referentie was mijn (te) oude Viper-GT.
  • Draagcomfort is goed, heb hem niet aan hoeven passen via personal fitting.
  • Ik probeer nog wel de iets dikkere wangkussens.
  • Stabiliteit bij alle snelheden tot 230 km/h is goed. De helm blijft stabiel in de luchtstroom.
  • Van de ventilatie had ik meer verwacht, ook vol open vond ik het best warm in de helm. Bij lagere snelheden moet het vizier een stukje open.
  • Bediening van het vizier werkt er goed met het ontgrendelingsknopje in het midden. Veel fijner dat het vizier van mijn oude Arai Viper-GT.
  • Het meekleurende vizier (niet standaard) werkt voortreffelijk.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geert_s
Fraggert schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:03:
[...]

_O-

geen stoelen of banken meer in zicht :+
:+ Ongezout is mijn middle name

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Pfoei, ik moet een nieuwe achterband maar die prijzen zeg... en dan vraagt de motorzaak rustig 75-80 euro markup om te monteren. Nou ben ik best handig, maar een band zelf monteren heb ik nog nooit gedaan.

Iemand misschien ervaring en tools om (samen met mij) dat klusje zelf te klaren? Omgeving Zutphen (ruime straal) zou fijn zijn maar ik wil er ook wel een stukje voor rijden. Achterband kan wel op de buddyseat mee hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wat vond je van het origineel?

De nieuwe katana is een beetje geflopt omdat het net-niet was.. origineel was veel extremer.. dus de fans daarvan wouden dat.. terwijl de mainstream mensen vinden hem te extreem.. tja..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Heeeeeehh, hoe dan?? -O- Dit is een klassiek voorbeeld van over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het echt een beauty. Van de schuine lijn die in een punt onder de koplamt loopt. vervolgens die lijn er onder die in de tank doorloopt en dan die lijn daaronder die doorloopt in de zadel en parallel is aan de uitlaat. Dan die winglets op het kontje. De zadel die even hoog is als de tank (of bijna). De vierkante vormen inc de koplamp. Wat mij betreft een perfectie qua ontwerp. Enige wat een beetje misstaat is dat het stuur zo hoog is en los staat van de rest van de motor. Maar dat is een compromis mbt de ergonomie. Echt een beuty <3

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• geert_s
ToolkiT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:45:
[...]

De nieuwe katana is een beetje geflopt omdat het net-niet was.. origineel was veel extremer.. dus de fans daarvan wouden dat.. terwijl de mainstream mensen vinden hem te extreem.. tja..
Ook niet mooi, doet me een beetje denken aan een amfibievoertuig. Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor het origineel gaan. Ik zou bij het terras alleen wel mijn helm ophouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
ToolkiT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:45:
[...]

Eensch, ik had hem zelf ook graag net wat puntiger gewild aan de voorkant. Zoals de eerste versie die Fraggert heeft gepost. Maar desondanks zeer geslaagd wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 19-09-2023 11:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
geert_s schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:50:
[...]

Ook niet mooi, doet me een beetje denken aan een amfibievoertuig. Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor het origineel gaan. Ik zou bij het terras alleen wel mijn helm ophouden.
ik vind het wel jammer dat ze niet kunnen vliegen..
https://fuelmotorcycles.e...attle-star-galactica-1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik snap die kentekenplaathouder niet. Waren ze die vergeten en hebben ze die aan het eind er nog opgetplakt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
gebruikershaes schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:39:
@DrivinUCrazy Ik denk dat dat vooral door de koplamp komt, te retro. Als ze daar een mooie LED unit in hadden gedaan, met een TRON like DLR dan oogde die een stuk moderner. Ik vind de lijnen en proporties iig heel goed kloppen. Vind het oprecht een van de mooiste motoren van de laatste tijd. Het is dat ik niet zo van de 4cil blokken ben, anders zou ik er graag eentje willen.
Ik denk inderdaad dat dát het verschil zou maken.

En die 'TRON like DLR' (treffende omschrijving) heeft de Tracer 7 en bijvoorbeeld de nieuwe MT10 ook. Die zag ik zondag in Luxemburg toevallig in het echt staan, en dát vond ik wel gaaf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

geert_s schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:30:
[...]

:+ Ongezout is mijn middle name
Hart op de tong, heerlijk :+

Persoonlijk vind ik 'm ook niet zo. Ik zit te kijken en zie dingen die ik wel mooi vind maar gelijk ook dingen dat ik denk nee...

Dan vind ik deze nog wel gaan:
Afbeeldingslocatie: https://pipeburn.com/wp-content/uploads/2023/01/suzuki-katana-custom-28.jpg

Maar dan kijk ik naar deze:
Afbeeldingslocatie: https://nieuwsmotor.nl/wp-content/uploads/2021/11/2022_Suzuki_Katana_GSX-S_1000_9.jpg
En dan heb ik toch mixed feelings, wat ik niet uit mijn gedachte kan krijgen is, ik vind het net op zo'n Bosch accu boormachine lijken.

Maar goed dat we allemaal een eigen mening en smaak hebben. Zo ben ik gecharmeerd van KTM oranje en vind een ander dat weer foei lelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jolke schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:54:
Ik snap die kentekenplaathouder niet. Waren ze die vergeten en hebben ze die aan het eind er nog opgetplakt. :?
Dat is een stijl ding dat sommige mensen mooi vinden..
kan je ook los kopen: https://www.motea.com/en/...-with-led-light-a095289-0
side mount vinden choppers ook leuk: https://www.motea.com/en/...l-craftride-lh5-a449946-0
ieder zijn eigen ding..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

ToolkiT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:07:
[...]

Dat is een stijl ding dat sommige mensen mooi vinden..
kan je ook los kopen: https://www.motea.com/en/...-with-led-light-a095289-0
side mount vinden choppers ook leuk: https://www.motea.com/en/...l-craftride-lh5-a449946-0
ieder zijn eigen ding..
BMW's hebben het ook, maar dan niet voor kenteken:
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d4/BMW_R1200GS_Adv_rear_right.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Jolke schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:54:
Cultuurbarbaar :P

Kun je voor heel veel motoren zelfs aftermarket krijgen ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.motorkledingstore.nl/thumbnails/big/78166_1800_1800_0/barracuda-rear-hugger-ducati-scrambler-2015-2017-n-v-t.jpg

zelfs voor een GS :+

Afbeeldingslocatie: https://shop.motousher.com/cdn/shop/products/BMW-R1200GS-Styling---Number-pLate.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Leuk dat 1 zinnetje over proefrijden meteen een discussie losmaakt! Begrijpelijk hoor, aan de mensen waarvan ik het design liet zien vonden het wel echt wauw of verschrikkelijk. Ik ga naar het volgende model kijken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bwBhbzXIEFlJnZHPCmUEuay0bQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KarxK5vRM6mQ6YBHRZYWXQQy.jpg?f=user_large

en ook nog naar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6BOAywKUQf2mYL5ObDhw8pg0yY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/562cJmcYuPAf1usNz4Z3LioK.jpg?f=user_large

Ik twijfel zelf heel erg. Ik vind ze allebei erg mooi qua design, al vind ik de voorkant van de F een beetje scooter achtig (niks tegen scooters maar het is een ander type motor),

De Katana is wel echt apart en heeft ook een knipoog naar het oude model Katana hierboven inderdaad. Het is hetzelfde blok al wel kleinere tankinhoud waar je 180- 200km mee haalt. Zithouding verschilt ook iets, dus dat is echt proefrijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Rick-Jan schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:27:
Leuk dat 1 zinnetje over proefrijden meteen een discussie losmaakt! Begrijpelijk hoor, aan de mensen waarvan ik het design liet zien vonden het wel echt wauw of verschrikkelijk. Ik ga naar het volgende model kijken:

[Afbeelding]

en ook nog naar:
[Afbeelding]

Ik twijfel zelf heel erg. Ik vind ze allebei erg mooi qua design, al vind ik de voorkant van de F een beetje scooter achtig (niks tegen scooters maar het is een ander type motor),

De Katana is wel echt apart en heeft ook een knipoog naar het oude model Katana hierboven inderdaad. Het is hetzelfde blok al wel kleinere tankinhoud waar je 180- 200km mee haalt. Zithouding verschilt ook iets, dus dat is echt proefrijden.
Laat je vooral niet gek maken door alle discussies, het is/wordt jouw motor en dus jouw smaak/keuze ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

iMars schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:10:
[...]

BMW's hebben het ook, maar dan niet voor kenteken:
[Afbeelding]
Wat dat kleine stukje spatbord écht doet kom je pas achter als je een keer in de regen gaat rijden. Dat spatbordje / kentekenplaat houdertje zit precies op de juiste plek om de, door je achterwiel veroorzaakte, stroom aan opspattend water te keren zodat je kleding en helm niet van een bruine streep modder voorzien gaan worden.

Een 'tail-tidy' ziet er IMHO eigenlijk veel mooier uit maar.... Dat zie je zelf dus niet meer, na een ritje in de regen :*)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kars
Om toch even lekker míjn mening erin te gooien:
Die Katana is :9~
Die GSX-F vind ik dan weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Als er geen kenteken op zit, dan valt het ook niet zo op. En idd van de BMW kende ik het als spatbord.
Anyway, smaken verschillen... next! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 16:14
Icephase schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:41:
Pfoei, ik moet een nieuwe achterband maar die prijzen zeg... en dan vraagt de motorzaak rustig 75-80 euro markup om te monteren. Nou ben ik best handig, maar een band zelf monteren heb ik nog nooit gedaan.

Iemand misschien ervaring en tools om (samen met mij) dat klusje zelf te klaren? Omgeving Zutphen (ruime straal) zou fijn zijn maar ik wil er ook wel een stukje voor rijden. Achterband kan wel op de buddyseat mee hahaha.
Probeer een lokale kleine zaak/monteur te vinden. 6 jaar geleden had ik een nieuwe achterband nodig en bij Motoport Breda (ondertussen failliet) vroegen ze daar vrolijk 220 euro voor incl montage (MPR3 band). Vervolgens via via bij een monteur aangekomen en die vroeg 200 euro incl montage voor de hele set.. Sindsdien ga ik altijd naar die man en legt voor 260 euro (vorig jaar) de nieuwe modellen banden op je motor.

Oftewel, probeer een kleine zaak of losse monteur te vinden. Scheelt centjes!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• geert_s
Gewoon even een paar plaatjes, jullie mogen het thema raden.

Ducati Multistrada 2003
Afbeeldingslocatie: https://cdn-fastly.motorcycle.com/media/2023/03/20/10662763/church-of-mo-2003-ducati-multistrada.jpg?size=720x845&nocrop=1

Suzuki Hayabusa 1999
Afbeeldingslocatie: https://www.globalsuzuki.com/motorcycle/smgs/digital-archive/images/2_bike/sports/img_078_1.jpg

Honda Rune 2004
Afbeeldingslocatie: https://motofomo.com/wp-content/uploads/2022/01/Honda-Rune-Static-LHS-outdoor.jpg

BMW R1200C 1997
Afbeeldingslocatie: https://www.devittinsurance.com/wp-content/uploads/2017/04/R1200-C-2-1-1280x960.jpg

Buell rr 1000 battletwin 1986
Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-IR4VR6JRiDs/WHH19YykTwI/AAAAAAAAmkQ/mfjmtZbgiOkGohWX2YLVm7mugdttM5JTACLcB/s1600/RR1000-47.jpg

Nee, het thema is dit keer niet mijn ideale garage. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Leviathius schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:15:
[...]

Probeer een lokale kleine zaak/monteur te vinden. 6 jaar geleden had ik een nieuwe achterband nodig en bij Motoport Breda (ondertussen failliet) vroegen ze daar vrolijk 220 euro voor incl montage (MPR3 band). Vervolgens via via bij een monteur aangekomen en die vroeg 200 euro incl montage voor de hele set.. Sindsdien ga ik altijd naar die man en legt voor 260 euro (vorig jaar) de nieuwe modellen banden op je motor.

Oftewel, probeer een kleine zaak of losse monteur te vinden. Scheelt centjes!
Ja, die had ik vorig jaar gevonden, twee tientjes per wiel los aangeleverd. Perfect. Toen kwam ik begin dit jaar, rekent meneer ineens 45 euro voor hetzelfde... bekijk het ff lekker.

De band zelf kost online (echt de goedkoopste) nu al 170 euro. Dus een hele set voor 260 incl montage kun je nu sowieso vergeten. Maar het moet toch lukken om onder de 200 uit te komen dacht ik zo. Motoport rekent 249 inclusief montage.

Zit bijna te denken om maar zelf een setje lepels aan te schaffen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@geert_s Had de Honda DN-01 ook niet in dat rijtje van je moeten staan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
Will_M schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:22:
@geert_s Had de Honda DN-01 ook niet in dat rijtje van je moeten staan? :o
Oh die mag er zeker bij ja :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BMW K1 ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase

Icephase

Thema is overduidelijk "Fugly".

Daar zijn er wel meer van:
Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/amv-prod-gp.s3.amazonaws.com/gearpatrol/wp-content/uploads/2016/03/vintage-motorcycles-gear-patrol-2002-harley.jpg

En deze:
Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/amv-prod-gp.s3.amazonaws.com/gearpatrol/wp-content/uploads/2016/03/vintage-motorcycles-gear-patrol-gilera-cx.jpg

En deze:
Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/amv-prod-gp.s3.amazonaws.com/gearpatrol/wp-content/uploads/2016/03/vintage-motorcycles-gear-patrol-tesi-3D.jpg

En deze:
Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/amv-prod-gp.s3.amazonaws.com/gearpatrol/wp-content/uploads/2016/03/vintage-motorcycles-gear-patrol-britten-2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Icephase op 19-09-2023 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quacktech
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 18:57
geert_s schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:19:
Gewoon even een paar plaatjes, jullie mogen het thema raden.

Ducati Multistrada 2003
[Afbeelding]

Suzuki Hayabusa 1999
[Afbeelding]

Honda Rune 2004
[Afbeelding]

BMW R1200C 1997
[Afbeelding]

Buell rr 1000 battletwin 1986
[Afbeelding]

Nee, het thema is dit keer niet mijn ideale garage. :+
Ducati boven alles? :+

The Duck did it again

Acties:
  • +4 Henk 'm!
meer thema 'aquired taste' of 'marmite bikes'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
ToolkiT schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:44:
[...]

meer thema 'aquired taste' of 'marmite bikes'...
Acquired taste... niet helemaal waar ik voor ging. De term marmite bikes hoor ik voor het eerst, maar ik vind het een winnaar _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:39

4x2

lộn xộn quá

Als er iets duidelijk is aan bovenstaande lijstjes dan is het dat sommige mensen geen smaak, en geen verstand van historie hebben :/

leeg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Doet me aan een stukje geschiedenis denken :+
Afbeeldingslocatie: https://www.theolouwesmotors.nl/pub/media/Kawasaki_H1R_-_Foto_6.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
4x2 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:53:
Als er iets duidelijk is aan bovenstaande lijstjes dan is het dat sommige mensen geen smaak, en geen verstand van historie hebben :/
Vroeger was niet alles beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
iMars schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:01:
Doet me aan een stukje geschiedenis denken :+
[Afbeelding]
Vind ik dan wel weer mooi, en de motor ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
geert_s schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:51:
[...]

Acquired taste... niet helemaal waar ik voor ging. De term marmite bikes hoor ik voor het eerst, maar ik vind het een winnaar _/-\o_
voor degene die de referentie niet snappen (want het is nogal een brits ding ;) ):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbgA5uAOa1maucbhLUtacxJB4pQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IHg3f88ZEDGwXEb6WVC1jWZs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kars
Ik heb een zwak voor eigenzinnige ontwerpen, dus dat lijstje van @geert_s kan ik dan wel weer heel erg waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kars schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:40:
Ik heb een zwak voor eigenzinnige ontwerpen, dus dat lijstje van @geert_s kan ik dan wel weer heel erg waarderen :)
ik ook wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geert_s
Kars schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:40:
Oh ik vind het ook zeker leuk om dit soort eigenzinnige dingen tegen te komen. Veel liever dan de zoveelste MT-07 of GS (sorry voor de fans/rijders daarvan). Ook mijn eigen motor (CB1000R) is niet de spannendste om naar te kijken, maar spannend genoeg voor mij, en zeker om op te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
gebruikershaes schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:55:
[...]

[Afbeelding]

Die bedoelde ik ja ;)
Bij de dealer van de SV stonden er 4 en nu 2 jaar later staan er nu 4 in de aanbieding ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Icephase schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:39:
Thema is overduidelijk "Fugly".

Daar zijn er wel meer van:
[Afbeelding]

En deze:
[Afbeelding]

En deze:
[Afbeelding]

En deze:
[Afbeelding]
Die Britten is een van de "als ik het geld en de kans had" fietsen.
Ding is een juweel!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

4x2 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:53:
Ik wilde eigenlijk ook nog de Yamaha GTS voorstellen voor in het lijstje van @geert_s maar da's eigenlijk gewoon een iconische fiets welke in geen enkel ander lijstje thuis hoort en is daarmee dus eigenlik een klasse op zichzelf :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
Dit is ook echt een pareltje
Afbeeldingslocatie: https://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=203379&d=1348179012

Of deze
Afbeeldingslocatie: https://cdn.visordown.com/field/image/85926.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Die Britten mag alleen in het lijstje van de meest iconische motoren ooit. :( Bedenk ook dat het een product is van de jaren 90.

Andere juweeltjes uit die tijd:
  • Ducati 916
  • Honda RC30

Pagina: 1 ... 25 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.