[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.650 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Enigmus schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 21:46:
[...]

In de 53e minuut Tegen Chelsea was Liverpool unlucky met het besluit van Anthony Taylor om geen penalty toegewezen te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat een andere scheids hem wel geeft.

De rode kaart vandaag voor Alexis Mac Allister was ook niet bepaald een gelukkige, gezien het maximaal geel leek en geen gevaarlijk spel: eerder een clash tussen twee spelers.
Ik heb de beelden gezien en snap eigenlijk prima dat ie rood krijgt.
Z'n noppen gaan vooruit, dus gevaarlijk inkomen. Of dat nou bewust is of niet maakt weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:54:
Spurs echt goed, United weer zelfde verhaal als laatste jaren.
In de 1e helft was Spurs anders helemaal niks en vond ik Utd juist sterk spelen.. Op het afmaken na natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:48:
[...]

Ik heb de beelden gezien en snap eigenlijk prima dat ie rood krijgt.
Z'n noppen gaan vooruit, dus gevaarlijk inkomen. Of dat nou bewust is of niet maakt weinig uit.
Mijn punt is dat het discutabel is en dus dat het evengoed geen rood had geweest met een andere scheids. Verschillende pundits waren ook verbaasd. Uiteraard mag je verwachten dat een ex scheids het voor Thomas Bramall zal opnemen. En dan is er nog de manager van de tegenstander. Metro: Bournemouth manager Andoni Iraola admits Alexis Mac Allister was extremely unfortunate to receive a straight red card in Saturday’s defeat at Liverpool:
"I don’t know. In real life it did not look like a red card."
Dit en in de vorige match had Liverpool wat pech met het mislopen van een penalty, een ander discutabel moment.

Dit schept dus geen illusie dat Liverpool cadeautjes krijgt en is bedoeld om een vals narratief tegen te gaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Enigmus op 20-08-2023 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Enigmus schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 00:10:
[...]

Mijn punt is dat het discutabel is en dus dat het evengoed geen rood had geweest met een andere scheids. Verschillende pundits waren ook verbaasd. Uiteraard mag je verwachten dat een ex scheids het voor Thomas Bramall zal opnemen. En dan is er nog de manager van de tegenstander. Metro: Bournemouth manager Andoni Iraola admits Alexis Mac Allister was extremely unfortunate to receive a straight red card in Saturday’s defeat at Liverpool:
[...]

Dit en in de vorige match had Liverpool wat pech met het mislopen van een penalty, een ander discutabel moment.

Dit schept dus geen illusie dat Liverpool cadeautjes krijgt en is bedoeld om een vals narratief tegen te gaan.
Boeiend dat pundits of een trainer het geen rood vinden, die kennen de regels vaker niet dan wel.

even gezocht in de regels die de fa gebruikt
Using excessive force is when a player exceeds the necessary use of force and endangers the safety of an opponent and must be sent off
https://www.thefa.com/foo...12---fouls-and-misconduct

intentie maakt dan geen zak uit, zn voet gaat met noppen vooruit het duel in dus is bovenstaamde van toepassing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat is gaaf zeg, Hakim bij Gala

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4mz4jjla44jb1.jpg

Het ETH effect in volle glorie (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Ik zag er ook namen in staan dat ik dacht... Daar win je de oorlog niet mee.
Wan bissaka,shaw,garnacho, varane ,Antony

Over de gehele wedstrijd ging het redelijk gelijk op,ook qua kansen. Dan is het ook wie dan scoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:45:
[...]

Over de gehele wedstrijd ging het redelijk gelijk op,ook qua kansen. Dan is het ook wie dan scoort
Ik ben het met je oneens, want beide backs zijn gewoon prima, Garnacho is pas 19, en Varane is gewoon een prima CB.

Antony is echt overbetaald, ik erger mij kapot aan zijn Neymar-stijl, maar dat hadden ze ook kunnen zien aankomen toen ze hem kochten. Maar volgens mij is er niets beters, en dat is juist het probleem.

Als kijkt naar hun transfers (https://www.transfermarkt...verein/985/saison_id/2023), dan zijn die gewoon prima, maar wel dik overbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21
Harribo schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:45:
[...]

Varane win je niets mee idd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
HollowGamer schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:57:
[...]

Ik ben het met je oneens, want beide backs zijn gewoon prima, Garnacho is pas 19, en Varane is gewoon een prima CB.

Antony is echt overbetaald, ik erger mij kapot aan zijn Neymar-stijl, maar dat hadden ze ook kunnen zien aankomen toen ze hem kochten. Maar volgens mij is er niets beters, en dat is juist het probleem.

Als kijkt naar hun transfers (https://www.transfermarkt...verein/985/saison_id/2023), dan zijn die gewoon prima, maar wel dik overbetaald.
Anthony mag nog niet de veters strikken van Neymar. Ik ben geen fan van Neymar maar die kan wel 10 keer beter voetballen dan " ik speel alleen voor mezelf" Anthony. Garnacho vind ik dan weer wel een aardige voetballer, maar inderdaad nog jong, die gaat er echt wel komen. Shaw en Varane, tja, niet slecht maar ookniet echt goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pickford is toch wel echt de Maguire onder de keepers hoor, wat een poverheid straalt die man al seizoenen lang uit. Nu ook weer een pingel veroorzaakt. En maar zuigen en tijdrekken ondertussen. Gelukkig pakt 'ie direct geel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:27:
Pickford is toch wel echt de Maguire onder de keepers hoor, wat een poverheid straalt die man al seizoenen lang uit. Nu ook weer een pingel veroorzaakt. En maar zuigen en tijdrekken ondertussen. Gelukkig pakt 'ie direct geel.
Dat kan ook gezegd worden over heel Everton. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pickford had daar wel rood voor mogen zien. Wat een dom stuk vreten, geen enkele intentie de bal te raken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 08:28
gambieter schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:03:
Pickford had daar wel rood voor mogen zien. Wat een dom stuk vreten, geen enkele intentie de bal te raken.
Ja, dat dacht ik ook. Niet eens geel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
toolkist schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 06:55:
[...]

Boeiend dat pundits of een trainer het geen rood vinden, die kennen de regels vaker niet dan wel.

even gezocht in de regels die de fa gebruikt

[...]

https://www.thefa.com/foo...12---fouls-and-misconduct

intentie maakt dan geen zak uit, zn voet gaat met noppen vooruit het duel in dus is bovenstaamde van toepassing.
Een geel had niet misstaan en het is slechts jouw interpretatie. Ik zal het jou nog één keer uitleggen en ben er dan klaar mee. Scheidsrechters maken ook fouten. Buiten dat negeer je mijn punt dat het een discutabel besluit was. Wat betekent dit? Dat vriend en vijand er vraagtekens bij zetten of het wel het juiste besluit was. Waarom maak ik van dit een punt? Om aan te geven dat Liverpool wat ongelukkig was met wat besluiten en dus een narratief van 'Lucky Liverpool' niet op zijn plek is. Probeer het nu te begrijpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Enigmus op 20-08-2023 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sterling weer basis, ongelooflijk. Die kan ook in het Fc Maguire elftal hoor.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JWP-effect hoor. Heerlijke corner!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

London schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 17:30:
Sterling weer basis, ongelooflijk. Die kan ook in het Fc Maguire elftal hoor.
Vandaag speelt hij goed. Dat is ook het probleem, zijn wisselvalligheid.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

gambieter schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:23:
[...]

Vandaag speelt hij goed. Dat is ook het probleem, zijn wisselvalligheid.
Zal je altijd zien. Zometeen gaat Mudryk ook nog scoren.. Jinx incoming hoor.

Chelsea speelt best prima. Die Jackson is wel een goede speler ook.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:19
2-1 West Ham, best onverdiend maar wat zijn we defensief kwetsbaar. Die Dissasi lijkt ook weer zo'n matige verdediger waar gewoon weer doodleuk 45 miljoen voor betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:55:
2-1 West Ham, best onverdiend maar wat zijn we defensief kwetsbaar. Die Dissasi lijkt ook weer zo'n matige verdediger waar gewoon weer doodleuk 45 miljoen voor betaald is.
Je speelt tegen WHU, wees blij dat je niet 3-1 achterstaat. :9

Het probleem met WHU, en ook het moeilijke als je tegen ze speelt: ze kunnen zowel aanvallend, als super op de counter spelen. De eerste helft maken ze je moe met aanvallend spel, en de tweedehelft sussen ze je nog verder in slaap met anti-voetbal.

Ik vind het niet om aan te zien, maar ze hebben zo wel de beker bereikt van een toernooi.

--

Over bedragen sproken, misschien ook kijken hoeveel jullie betalen voor een 19 jarige (wel heel veel talent, dat wel) en een CDM die zich ook nog moet bewijzen op een hoger niveau.

[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 20-08-2023 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:55:
Liverpool fans zijn aan het genieten hoor nu (onder andere 8) )

Leeuwen bij West Ham, wat een strijd _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een strijd dat einde zeg. Knap gedaan van WHU. Zet Chelsea hier het seizoen van vorig jaar door :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 19:35:
Wat een strijd dat einde zeg. Knap gedaan van WHU. Zet Chelsea hier het seizoen van vorig jaar door :?
En de nieuwe aankopen zijn.. tja teleurstellend tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zonde, hadden deze wedstrijd altijd moeten winnen. Helaas zit er nog steeds geen scorend vermogen in dit team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:05:
Zonde, hadden deze wedstrijd altijd moeten winnen. Helaas zit er nog steeds geen scorend vermogen in dit team.
Hebben ze een echte spits? Je ziet goed werk aan de zijkanten en niemand in het midden die aangespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
gambieter schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:21:
[...]

Hebben ze een echte spits? Je ziet goed werk aan de zijkanten en niemand in het midden die aangespeeld kan worden.
Ja Jackson. Die deed het al 2 wedstrijden vrij goed, helaas geen kansen gekregen.
Probleem ligt meer vanop de flanken en middenveld. Madueke en Mudryk kunnen geen voorzet geven. Vanuit het middenveld komt er ook niemand in de box, ipv Lavia te kopen hadden ze echt een creatieve nummer 10 moeten kopen. Nkunku word zwaar gemist terwijl die nog zijn debuut moet maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mason Greenwood: Manchester United striker will leave club after internal investigation
Manchester United forward Mason Greenwood will leave the club by mutual agreement after a six-month internal investigation into his conduct.
Wat ze daarmee bedoelen is dat ze al klaar waren om hem weer gewoon mee te laten doen, en de felle publieke reacties daarop ze toch een 180 graden hebben laten doen. En het knuppeltje ontkent nog steeds, dus berouw is er ook niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:20:
Mason Greenwood: Manchester United striker will leave club after internal investigation

[...]

Wat ze daarmee bedoelen is dat ze al klaar waren om hem weer gewoon mee te laten doen, en de felle publieke reacties daarop ze toch een 180 graden hebben laten doen. En het knuppeltje ontkent nog steeds, dus berouw is er ook niet te vinden.
Ik heb gelezen over wat hij gedaan heeft, maar die audio enzo hoef ik echt niet te horen. Zou mij alleen maar misselijk maken.

Snap niet dat Utd zolang hier over heeft gedaan. Achja, wij kunnen ook nog een probleem krijgen, hopelijk van niet.

*Daarmee bedoel ik dat het hopelijk niet waar is. Als het waar is, dan terecht beoordelen en van de club verwijderen.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 21-08-2023 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:20:

[...]

Hij is niet vervolgd, dus blijkbaar was er niet genoeg bewijs om hem op te vervolgen. En dus is hij onschuldig en verdient hij het om als onschuldige behandeld te worden.
Ik snap dus niet dat Man Utd nu buigt voor een of andere groep vrouwelijke Man Utd supporters die zeuren dat ze hem misschien wilden houden. Hoera voor de cancelcultuur |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:21:
[...]

Die hebben ze wel, maar weigeren ze te laten spelen. Lukaku dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
toolkist schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:42:
[...]

Hij is niet vervolgd, dus blijkbaar was er niet genoeg bewijs om hem op te vervolgen. En dus is hij onschuldig en verdient hij het om als onschuldige behandeld te worden.
Ik snap dus niet dat Man Utd nu buigt voor een of andere groep vrouwelijke Man Utd supporters die zeuren dat ze hem misschien wilden houden. Hoera voor de cancelcultuur |:(
Dat ligt veel en veel genuanceerder. Hij brak zijn bail conditions door naar haar toe te gaan, ook al was dat hem door de rechter verboden om witness tempering tegen te gaan. Kort daarna wordt ze zwanger van hem en trekt ze haar statement terug. Daarbij komt ook nog dat haar familie (o.a. haar vader) haar onder druk had gezet om statement in te trekken.
Doordat ze haar statement introk kon de Queen Prosecution Service niks, aangezien zij nodig was voor de zaak. Dus zoals hij in zijn statement zegt dat hij vrijgesproken is klopt niet, want QPS had besloten om er geen zaak van te maken omdat hun star witness zich had terug getrokken.

Verder zijn het niet alleen "een of andere groep vrouwelijke Man Utd supporters" die tegen waren maar heeft grote Supportersvereniging ook een negatief statement uit gegeven.

Laten we vooral niet vergeten wat er in dat audiobericht te horen was (in spoiler tags omdat mogelijk niet iedereen het wil lezen) :
spoiler:
Mason: Move your fucking legs up!

Harriet: No! I don't want to have sex!

M: I don't give a fuck what you want, you little shit.

H: Mason!

M: Shut up. Stop talking to me. Stop!

H: Stop putting your dick near me.

M: I'm going to fuck you, you twat!

H: I don't want to have sex with you!

M: I don't care if you don't want fucking sex with me, do you hear me?

H: Why do you have to do this, though?

M: Cause I asked you politely and you wouldn't do it!

H: (Inaudible. Something about sex with other people?)

M: I asked you politely and you wouldn't do it so what else do you want me to do?

H: Then go and fuck someone else.

M: I don't want to fuck someone else!

H: You do.

M: No I don't.

M: Push me again one more time and watch what happens to you.

H: No.

M: Well, you will actually.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:00:
[...]

Dat ligt veel en veel genuanceerder. Hij brak zijn bail conditions door naar haar toe te gaan, ook al was dat hem door de rechter verboden om witness tempering tegen te gaan. Kort daarna wordt ze zwanger van hem en trekt ze haar statement terug. Daarbij komt ook nog dat haar familie (o.a. haar vader) haar onder druk had gezet om statement in te trekken.
Doordat ze haar statement introk kon de Queen Prosecution Service niks, aangezien zij nodig was voor de zaak. Dus zoals hij in zijn statement zegt dat hij vrijgesproken is klopt niet, want QPS had besloten om er geen zaak van te maken omdat hun star witness zich had terug getrokken.
Dan nog is hij niet veroordeeld en dus niet schuldig. Wij weten ongetwijfeld nog steeds maar de helft, of nog veel minder, van wat er allemaal gebeurd is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, dat op cancel culture gooien. Dan ben je echt stekeblind fanboy.

Mendy is ook vrijgesproken. Dat maakt hem niet minder tuig van de richel.

Een advocaat legt het uit:
A couple of observations, from a lawyer’s perspective:

He wasn’t cleared of all - or any - charges. The charges were dropped. So Greenwood’s statement, which I assume was agreed with the club, is misleading.

The club statement: “we have concluded that the material uploaded does not paint the full picture and that Mason did not commit the offenses [ic] for which he was originally charged”

Careful language - do they mean he may have committed other offences? And did they get advice from a criminal lawyer - because the reports all say it was the club’s general counsel who provided the legal input.

Finally - reports that there are “no plans” for him to return after a loan. This seems to be hedging bets.

It’s an odd situation. They seem to have been willing to reintegrate him but have now changed their minds. There is an acceptance he made ‘mistakes’ but what do they/does he mean?

If there is an alternative, innocent explanation for the information in the public domain the club could release it. If there isn’t, then why was the plan to reintegrate him?

[ Voor 114% gewijzigd door gambieter op 21-08-2023 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:43:
[...]

Die hebben ze wel, maar weigeren ze te laten spelen. Lukaku dus.
Die heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. Benieuwd waar die nog gaat belanden. Misschien wel terug naar Everton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:27:
Tjeezus, dat op cancel culture gooien. Dan ben je echt stekeblind fanboy.

Mendy is ook vrijgesproken. Dat maakt hem niet minder tuig van de richel.
Fanboy my ass. Nee ik heb gewoon vertrouwen in de rechtstaat ipv zelf rechtertje te spelen zoals jij blijkbaar graag wil.

Mbt Mendy idem. Vrijgesproken omdat ze nogal tegenstrijdig verklaard hadden tov eerder gedrag...

Wil niet zeggen dat ik het een fantastische move van hem en z'n maat vindt om elk weekend wat nieuwe vrouwen op te laden...

Ben ik dan nu ineens fanboy van Utd en City?

edit: en mbt je edit, ik zeg nergens dat ie vrijgesproken is alleen dat ie niet veroordeeld is. Wezenlijk verschil.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 21-08-2023 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Al het bewijs sprak boekdelen wat mij betreft. Dat dit meisje van alle kanten - en vooral vanuit haar eigen familie - onder druk is gezet om haar aanklachten in te trekken is een treurige gebeurtenis. Een get rich quick scheme voor papa en mama die nu succesvol is uitgevoerd. Het zal je familie maar zijn, walgelijk volk.

United had dit al 10x eerder moeten doen, maar geld voert de boventoon en het leed wat het slachtoffer is aangedaan is van ondergeschikt belang. Het hele statement is ook niets meer waard nu. United heeft alles eraan gedaan om hem terug te laten keren. Gelukkig konden ze nu toch niet anders dan dit.

https://theathletic.com/4...enwood-man-united-u-turn/ schetst een goede uitgebreide recap.
United spoke with Greenwood during the enquiries but did not have direct contact with the complainant. Instead, they spoke with her mother, with the knowledge of the complainant. The club say that both the complainant and her mother received the opportunity to both comment on or correct the club’s factual findings, but the club says she did not choose to do so.
En voor de mensen die nu gaan roepen: ''Maar jou clubje stelt ook wekelijks een verkrachter op!!~~1'', dat onderzoek loopt nog en w.m.b. zou Partey ook gewoon ernaast gezet moeten worden.

Laat ze maar lekker allemaal opkrassen naar Saudi Arabië, daar spelen mensenrechten toch geen rol (y)

[ Voor 58% gewijzigd door London op 21-08-2023 18:37 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Taaie hap weer tegen Palace. Wel terechte pingel en 0-1 gelukkig :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 22:11:
Taaie hap weer tegen Palace. Wel terechte pingel en 0-1 gelukkig :)
Het is een ouwe rot, ze hebben gewoon een goede manager en speelwijze.

Waarom speelt Gabriel, Kiowr, .. niet? Trossard mag voor mij wel beginnen. Snap dat Arteta dat te aanvallend vind, maar misschien dan i.p.v. Eddie, al vind ik hem niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Is Havertz de beste voetballer die het nooit maar dan ook nooit laat zien. Ever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:31:
Benieuwd waar die nog gaat belanden. Misschien wel terug naar Everton.
@Chelseamarre123

Spurs :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.bbc.co.uk/sport/football/66588200
Rode kaart van McAllister is geseponeerd, wmb terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Chelseamarre123

AC Milan :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker begin Arsenal en Manchester...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
London schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:05:
Lekker begin Arsenal en Manchester...
Vermoed dat Arsenal dit wel recht zet. Fulham achterin toch al zwaar onder druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 16:25:

Vermoed dat Arsenal dit wel recht zet. Fulham achterin toch al zwaar onder druk.
In de 56e minuut nog steeds 0 - 1 :(

Trouwens, leuke overwinning gisteravond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Niet slim die tackle, maar hij laat zich ook wel heel mooi vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Wat doet die scheids haha, bal raakt de stip maar scheids bemoeit zich er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JAN-B schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:16:
[...]

In de 56e minuut nog steeds 0 - 1 :(

Trouwens, leuke overwinning gisteravond ;)
2-1 inmiddels :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En een mooie duik van Rashford bij Utd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:27:
Wat doet die scheids haha, bal raakt de stip maar scheids bemoeit zich er mee.
1e keer lag ie ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hoeveel kaarten pakt die Arteta zeg, moet zich eens leren beheersen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker sportief trouwens van Arsenal, eerst Bassey blesseren en dan lekker doorvoetballen en scoren...
Bahbah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:47:
Lekker sportief trouwens van Arsenal, eerst Bassey blesseren en dan lekker doorvoetballen en scoren...
Bahbah
Want dat was duidelijk te zien door de spelers? Nee dus. Iedere ploeg zou doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:55:
[...]

Want dat was duidelijk te zien door de spelers? Nee dus. Iedere ploeg zou doorgaan.
Dat was heel erg duidelijk te zien ja. O.a. door degene die het veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:58:
[...]

Dat was heel erg duidelijk te zien ja. O.a. door degene die het veroorzaakte.
OK dokter :)

Arsenal verliest van zichzelf, wat slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:47:
Bahbah
Zou die fase ook wel is willen terug zien, leek me ook een fout van Saka maar geen herhaling te zien. Goal had dan kunnen afgekeurd worden.

Opmerkelijk ook weer 9 minuten extra tijd, waarom dan. En dan nog blijven doorgaan tot minuut 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Amateurs. Volledig terecht dit. Arteta met z'n kut opstellingen...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:00:
[...]

Zou die fase ook wel is willen terug zien, leek me ook een fout van Saka maar geen herhaling te zien. Goal had dan kunnen afgekeurd worden.

Opmerkelijk ook weer 9 minuten extra tijd, waarom dan. En dan nog blijven doorgaan tot minuut 100
Saka omarmt de arm van Bassey, beiden vallen, Bassey blesseert z'n schouder doordat z'n arm 'vast' zit. Saka ziet je kijken maar negeert het, keeper staat uitgebreid met z'n armen te zwaaien maar wordt genegeerd door heel Arsenal, en he toevallig als de CV weg is staat de spits vrij die dan scoort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:02:
[...]

Saka omarmt de arm van Bassey, beiden vallen, Bassey blesseert z'n schouder doordat z'n arm 'vast' zit. Saka ziet je kijken maar negeert het, keeper staat uitgebreid met z'n armen te zwaaien maar wordt genegeerd door heel Arsenal, en he toevallig als de CV weg is staat de spits vrij die dan scoort....
Ben ik niet eens, Fulham had maar de bal moeten buitentrappen. Arsenal gaat op zo'n moment niet de bal buiten trappen.
Of de scheids had moeten ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:06:
[...]

Ben ik niet eens, Fulham had maar de bal moeten buitentrappen. Arsenal gaat op zo'n moment niet de bal buiten trappen.
Of de scheids had moeten ingrijpen.
Die scheids was stekeblind, die gebaart alleen dat het geen penalty is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:02:
[...]

Bassey duwt Saka, Saka valt, Saka omarmt de arm van Bassey, beiden vallen,
Fixed. Terecht dat hier niet voor een overtreding gefloten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat noem je duwen? _/-\o_
Maar dan nog is Saka de schuldige aan die blessure en dus ook overtreding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F4eubsYWAAAp1Bx.png
Voorlopig lijkt West Ham Rice nog niet te missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Ik zie net de 0-1 van Nottingham Forest tegen Manchester United. Typisch ETH verdedigen, iedereen staat hoog en met een beetje snelheid ben je er zo door. Ik ben benieuwd of hij dit seizoen ook nog zo “succesvol” is.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hij komt gewoon in op Saka in die run, en brengt hem uit balans.
toolkist schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 18:48:
Maar dan nog is Saka de schuldige aan die blessure en dus ook overtreding...
Dan had er eerst gefloten mogen worden voor bovenstaande, en men hanteert chronologisch in arbitrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Liverpool meltdown. VVD rood gekregen al en Newcastle op 1-0 :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 22:15:
[Afbeelding]
Voorlopig lijkt West Ham Rice nog niet te missen :p
Man City staat weer 1e, in de 88e minuut de 1 - 2;
Sheffield kwam 1 - 1 in de 85e minuut, helaas toch verloren.

Zo, Liverpool met 1 - 0 achter bij Newcastle en Van Dijk rood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

30 minuten bij Newcastle-Liverpool, en Liverpool schiet zichzelf in de voet. Eerst ontloopt Alexander Arnold een tweede geel na 5 min, dan slecht verdedigen van AA en 1-0 voor Newcastle en dan VVD rood voor neerhalen doorgebroken speler. Hij speelde de bal na eerst door Isak heen te hebben geschopt.

Meltdown ^^ is wel een goed woord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

gambieter schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:04:
30 minuten bij Newcastle-Liverpool, en Liverpool schiet zichzelf in de voet. Eerst ontloopt Alexander Arnold een tweede geel na 5 min, dan slecht verdedigen van AA en 1-0 voor Newcastle en dan VVD rood voor neerhalen doorgebroken speler. Hij speelde de bal na eerst door Isak heen te hebben geschopt.

Meltdown ^^ is wel een goed woord.
VVD bewijst ook keer op keer dat 'ie geestelijk een soort verdedigende versie van Memphis is. Nu ook weer getuige die belachelijke boosheid. Rode kaart was meer dan terecht. Eerst de speler toen de bal + laatste man. Wegwezen dus..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vond persoonlijk rood wel overdreven. Waarom is die Arnold niet gewisseld, zo slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zag net de gele kaart incidenten van Alexander Arnold. De eerste was weer zo'n blunderende scheids die een overduidelijke overtreding mist en dan de speler bestraft dire de bal wegrolt. De arbitrale kwaliteit is zo laag. Het tweede incident een minuut later was wel geel. Dus 1x geel is correct.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 27-08-2023 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

London schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:01:
Liverpool meltdown. VVD rood gekregen al en Newcastle op 1-0 :D
Jinx :D Mega knap van Liverpool wel maar oh oh oh Newcastle...

[ Voor 13% gewijzigd door London op 27-08-2023 19:23 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Newcastle moet er nog wat meer oliegeld tegen aan smijten. Darwin maakt de 1-2

Dat de commentator Darwin een van de beste spitsen ter wereld vind gaat me dan wel te ver

[ Voor 38% gewijzigd door Gunner op 27-08-2023 19:24 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:23:
Newcastle moet er nog wat meer oliegeld tegen aan smijten. Darwin maakt de 1-2

Dat de commentator Darwin een van de beste spitsen ter wereld vind gaat me dan wel te ver
Zij gooien geen £105 miljoen if £130 miljoen voor spelers neer ;) . Newcastle koopt beheerst in.

Newcastle maakte het niet af, en ja, dan kan dit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Oranje boven! De hockey dames en heren hebben zich kampioen gekroond, de volleybal dames hebben net gewonnen en Liverpool met 10 man uit tegen Newcastle winnen gewoon!

De rode kaart voor Alexis Mac Allister is, zoals verwacht, ook teruggefloten. Jammer dat van Dijk er niet bij zal zijn, maar we kunnen hem wel missen tegen Aston Villa thuis, Wolves uit en West Ham thuis.

Wat een weekend.

[ Voor 37% gewijzigd door Enigmus op 27-08-2023 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vandaag ook wel weer mooi voorbeeld van de consistentie van de scheidsrechters. Er wordt sterk gehamerd dat tijdrekken niet langer getolereerd wordt, maar Allison heeft geen enkele kaart gekregen met die doeltrappen richting het einde. De andere nieuwe regel is dat er maar 1 iemand in de technical area mag zijn, Howe stond de gehele 2de helft wel met zijn assistent daar.

Gisteren zag je dat trouwens ook bij Arsenal - Fulham. Speler van Fulham neemt overduidelijk zijn tijd bij de inworp, scheidsrechter gaat met hem praten en waarschuwt hem. Afgelopen Maandag, Tomiyasu deed het, instant gele kaart.

Maar goed, deze week was er al genoeg te zeggen over de scheidsrechters in de EPL met het nieuws van Mike Dean die toegaf een bepaald incident van vorig jaar niet door te geven aan de scheidsrechter om zijn collega te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben niet verantwoordelijk voor de transfersom van Rice.

[ Voor 191% gewijzigd door Gunner op 27-08-2023 20:13 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Enigmus schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:32:
Oranje boven! De hockey dames en heren hebben zich kampioen gekroond, de volleybal dames hebben net gewonnen en Liverpool met 10 man uit tegen Newcastle winnen gewoon!
@Enigmus
Ik snap even niet wat Oranje boven met Liverpool te maken heeft :?
en dan vergeet je 1 Nederlander die wint; (iets met Zandvoort?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:33:
Vandaag ook wel weer mooi voorbeeld van de consistentie van de scheidsrechters. Er wordt sterk gehamerd dat tijdrekken niet langer getolereerd wordt, maar Allison heeft geen enkele kaart gekregen met die doeltrappen richting het einde. De andere nieuwe regel is dat er maar 1 iemand in de technical area mag zijn, Howe stond de gehele 2de helft wel met zijn assistent daar.
Wat denk je van Klopp die zich weer als een klein kind (ik wilde het anders omschrijven maar denk niet dat de mods dat een goed idee vinden) gedroeg langs de zijlijn, en de hele wedstrijd met de 4e man bezig is, en er alweer mee wegkomt? Ik zou mezelf kapot schamen voor die vent als ik Liverpool supporter was.
Gisteren zag je dat trouwens ook bij Arsenal - Fulham. Speler van Fulham neemt overduidelijk zijn tijd bij de inworp, scheidsrechter gaat met hem praten en waarschuwt hem. Afgelopen Maandag, Tomiyasu deed het, instant gele kaart.
Bassey kreeg em anders ook rijkelijk snel zaterdag
Maar goed, deze week was er al genoeg te zeggen over de scheidsrechters in de EPL met het nieuws van Mike Dean die toegaf een bepaald incident van vorig jaar niet door te geven aan de scheidsrechter om zijn collega te beschermen.
Tijd voor een dubbele VAR ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:06:
[...]

VVD bewijst ook keer op keer dat 'ie geestelijk een soort verdedigende versie van Memphis is. Nu ook weer getuige die belachelijke boosheid. Rode kaart was meer dan terecht. Eerst de speler toen de bal + laatste man. Wegwezen dus..
En minimaal 1 wedstrijd extra voor de hoeveelheid gejank van hem daarna richting de scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:24:
[...]

Hij komt gewoon in op Saka in die run, en brengt hem uit balans.

[...]

Dan had er eerst gefloten mogen worden voor bovenstaande, en men hanteert chronologisch in arbitrage.
Uit balans uhuh... Ik begrijp dat het lastig is als die fopduik van Rashford spontaan tot een penalty wordt gepromoveerd, maar dat wil niet zeggen dat dat nu meteen de standaard is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
JAN-B schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:44:
[...]

@Enigmus
Ik snap even niet wat Oranje boven met Liverpool te maken heeft :?
en dan vergeet je 1 Nederlander die wint; (iets met Zandvoort?)
Iets met euforie delen in een single post zonder offtopic te raken. Vond het niet nodig om meerdere posts te maken.
Verstappen kon ik ook makkelijk noemen, maar vind zijn prestaties niet spannend meer gezien het eerder uitzondering dan regel is dat het bij hem misgaat. Ondanks dat blijft het knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@Chelseamarre123

Lukaku:
Ik lees net dat het AS Roma / Mourinho is geworden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker sportief bij Fulham-Spurs. Spurs speler maakt overtreding op Tete, sloopt daarbij Tete z'n schoen. Die moet naar kleedkamer schoen wisselen, scheids laat doorspelen, Spurs scoort ondertussen uiteraard vanuit een voorzet van de kant waar Tete zou moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tete scoorde de winnende pingel, dus alles kwam weer goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Nu online

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mooie goal trouwens van Micky van de Ven, helaas wel in eigen doel :(
Ook is hij topscorer van Spurs: 2 own goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JAN-B schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 17:15:
[...]

@Chelseamarre123

Lukaku:
Ik lees net dat het AS Roma / Mourinho is geworden 8)
Eindelijk, lees nu dat Ten Hag Cucurella wil 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
Antwerp naar poulefase CL, ga de ballen uit mijn broek lachen als zij Feyenoord of PSV treffen.

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten_E op 30-08-2023 23:04 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ajax loten is vrij lastig, die spelen EL (onder voorbehoud) ;) Maar dat zou dus na de winterstop wel kunnen zijn. Antwerp 3e en Ajax door in de EL.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:03:
Ajax loten is vrij lastig, die spelen EL (onder voorbehoud) ;) Maar dat zou dus na de winterstop wel kunnen zijn. Antwerp 3e en Ajax door in de EL.
Ben zo gewend dat Ajax CL speelt... :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ElPaco schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:03:
Het valt wel op dat PSV Ajax aardig probeert te ontlopen inderdaad, vorig jaar ook al. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Gonadan schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:04:
[...]

Het valt wel op dat PSV Ajax aardig probeert te ontlopen inderdaad, vorig jaar ook al. :+
Ook gij, Brutus? -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Maarten_E schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:04:
[...]

Ben zo gewend dat Ajax CL speelt... :+
Logisch. Waarschijnlijk mis je PSV straks omdat je donderdagavond pas de tv aanzet 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Exocet schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:05:
[...]

Logisch. Waarschijnlijk mis je PSV straks omdat je donderdagavond pas de tv aanzet 😁
Donderdag? Had hem laatst vrijdagavond aangezet, bleek het Jong PSV te zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De UEFA heeft weer wat te fixxen... Lyon wil Nuamah kopen van een Deense club voor 30m, kan het wegens FFP niet betalen, dus laat de eigenaar van Lyon z'n andere club, RWDM, de speler betalen en direct doorverhuren naar Lyon.

Tijd voor een verbod op multi club ownership

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Ik zit echt met verbazing te kijken naar die transfer van Gravenberch van Bayern naar Liverpool.

Ik vond hem bij Ajax al niet veel, was verbaasd dat Bayern hem wilde hebben en nu schijnt Liverpool hem dus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:51:
Ik zit echt met verbazing te kijken naar die transfer van Gravenberch van Bayern naar Liverpool.

Ik vond hem bij Ajax al niet veel, was verbaasd dat Bayern hem wilde hebben en nu schijnt Liverpool hem dus te nemen.
ik niet. ik hoop dat ie nu een fatsoenlijke kans krijgt om te laten zien wat ie kan. En dat ie dat dan ook laat zien en voor Liverpool het 'koopje van het jaar' blijkt te zijn.

Tuchel zn kritiek was dat Gravenberch verdedigend niet goed genoeg was. Die wil alleen maar slopers op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:49
Volgens de nos gaat gravenberg gewoon op de bank bij Bayern blijven.

Jammer dat ie wegging bij Ajax, had prima nog 1-2 jaar kunnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mooie shirts van WHU, jammer dat Zouma er in speelt (cat).

Ook grappig het kleine stadion. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken