[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.649 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:58
HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:57:
[...]

Ze willen nu die van Brighton en die van SOU ook nog kopen, daar is toch weinig trollend aan? Beide zit je rond de 180 miljoen (120 en dacht dat die jonge speler ook niet goedkoop was).

De commentator had het over transfers. Mudryk werd niet genoemd, en dan je nog die LB, voor veel geld gekocht, en speelt eigenlijk niet meer.

Nee, ik gewoon aan dat dit hele project 600+ miljoen heeft gekost, en dat is nog exclusief salarissen.

Ik kan dan wel zeggen, Chelsea doet het erg goed met de beperkte middelen die ze hebben, maar dat is gewoonweg niet zo.

Leuk dus dat er nu jeugdspelers spelen, maar de markt is nog niet dicht, en Chelsea kennende, komen daar nog min. 3 spelers bij. Denk ook een nieuwe keeper.
Toch maar even de tijd nemen om te reageren.
Ik keur absoluut niet alles goed wat Chelsea heet laatste jaar gedaan heeft qua transfers maar er was een enorme puinhoop na het plotse vertrek van Abramovitsj en de nieuwe eigenaren die vorig jaar zonder kennis van zaken domme transfers deden.

Enkel lijkt er nu wel een idee achter te zitten. Caicedo is broodnodig om als 6 te spelen, middenveld is sowiso al dun bezet na de verkopen van Jorginho, Kante, Kovacic, Mount, Zakaria en Loftus-Cheek.

Logische dat er nog een nieuwe keeper komt als ze Kepa (zo eenvoudig) laten vertrekken. (Mendy is ook al weg)

Lijkt me dat er ook nog een winger/10 moet bijkomen. Zeker gezien het uitvallen van Nkunku. Hebben ook veel deadwood als Pulisic, Havertz, Ziyech en Felix laten gaan en hebben op dit moment enkel Mudryk, Madueke en paniekaankoop Sterling voor de flanken.

Een backup spits moet ook zeker nog, tenzij Poch het aandurft om met een herstellende Broja het seizoen in te gaan.

Er is bizar veel uitgegeven maar beter ineens 100 miljoen voor types als Enzo die vandaag echt fantastisch was dan 2x 50 miljoen betalen voor een middelmatige speler. Bij Chelsea is er ook enorm veel verkocht en er zal nog een hoop moeten vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 20:12:
[...]

Toch maar even de tijd nemen om te reageren.
Ik keur absoluut niet alles goed wat Chelsea heet laatste jaar gedaan heeft qua transfers maar er was een enorme puinhoop na het plotse vertrek van Abramovitsj en de nieuwe eigenaren die vorig jaar zonder kennis van zaken domme transfers deden.

Enkel lijkt er nu wel een idee achter te zitten. Caicedo is broodnodig om als 6 te spelen, middenveld is sowiso al dun bezet na de verkopen van Jorginho, Kante, Kovacic, Mount, Zakaria en Loftus-Cheek.

Logische dat er nog een nieuwe keeper komt als ze Kepa (zo eenvoudig) laten vertrekken. (Mendy is ook al weg)

Lijkt me dat er ook nog een winger/10 moet bijkomen. Zeker gezien het uitvallen van Nkunku. Hebben ook veel deadwood als Pulisic, Havertz, Ziyech en Felix laten gaan en hebben op dit moment enkel Mudryk, Madueke en paniekaankoop Sterling voor de flanken.

Een backup spits moet ook zeker nog, tenzij Poch het aandurft om met een herstellende Broja het seizoen in te gaan.

Er is bizar veel uitgegeven maar beter ineens 100 miljoen voor types als Enzo die vandaag echt fantastisch was dan 2x 50 miljoen betalen voor een middelmatige speler. Bij Chelsea is er ook enorm veel verkocht en er zal nog een hoop moeten vertrekken.
Ik kan absoluut beamen dat jullie wel weten spelers te verkopen, of ze op het juiste moment te laten gaan. :)

Ja, Enzo is een goede voetballer, en die Caicedo zal zeker een goede aanwinst zijn. Alleen begrijp ik dan de aankoop van Lavia dan weer niet. Of ja, ik begrijp het wel, heb hem zien spelen en dat is gewoon een erge goede voetballer, maar bij elkaar is dat wel ~180 miljoen.

Ik vind het jammer dat Pulisic is mislukt, hij leek echt te kunnen slagen.

Maar het probleem zijn wel ontzettende duren transfers: https://www.transfermarkt...ransferrekorde/verein/631

Spelers als Cucurella & Mudryk, denk dat je die twee alweer kan afschrijven.

Wat vind je eigenlijk van het vertrek van Kai Havertz? Ik vind het namelijk niet zo'n goede speler. Hij is meer een nummer 9, maar hij heeft dezelfde Ozil uitstraling. Daar is niets mis mee, maar hij oogt zo ongeïnteresseerd en zo gemakzuchtig. Ik zie daar liever een Trossard staan, of een Eddie (dat vind ik namelijk wel iemand die groot kan worden, snap niet zo goed dat andere fans hem zo laag hebben zitten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Mudryk moet je helemaal niet afschrijven, die heet zat talent. Had alleen een inloopperiode nodig na zijn moeilijke overgang van Oekraïne naar een zwalpend Chelsea. In de voorbereiding hele mooie dingen laten zien en vandaag ook flitsend ingevallen.

Cucurella, tja das echt een belachelijke onnodige aankoop als back up(!) voor Chillwell. Lewiss Hall uit de eigen jeugd deed het daar veel beter dan hij.

Havertz deel ik je mening 100%, echt blij dat we van hem afzijn. Die mentaliteit op het veld van hem is frustrerend voor te zien. Is ook zo'n speler waar je denk ik best je hele systeem op afstelt.
Van wat ik heb vernomen speelde die gisteren voor Arsenal niet zo best en in de supercup was het ook al niet goed.

Edit: Probleem met die hele dure transfers lijkt wel dat we steeds maar 1 target hadden en ze per se moesten halen lijkt. Nu met Caicedo, vorige winter die transfersoap met Enzo Fernandez, Fofana is ook zo'n dingetje geweest waar hij zelf een transfer moest forceren en we uiteindelijk de hoofdprijs betalen.

Lavia lijkt me persoonlijk niet te komen als Caicedo ook komt.

[ Voor 20% gewijzigd door Chelseamarre123 op 13-08-2023 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lijkt me wel wat vroeg om Havertz af te schrijven, hoe graag sommigen dat ook willen zien. Wel wat vreemd om zo over een speler te praten die je de champions league finale voor je heeft gewonnen.

Wij kunnen daar wat van vinden allemaal, die transfers, maar we zijn fans hier. Geen management van welke club dan ook. Het is allemaal niet zo relevant. We zullen het er mee moeten doen vanachter de tv.

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 13-08-2023 20:53 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, transfersommen zijn als de tulpenbollen, zeker nu de Saudi's meedoen met hun sportswashing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 20:51:
Wel wat vreemd om zo over een speler te praten die je de champions league finale voor je heeft gewonnen.
Ik ben Havertz heel dankbaar voor dat doelpunt maar de echte uitblinker die campagne was Kante en Mendy die elke bal pakte toen. Havertz heeft de CL niet gewonnen voor ons, dat was vooral te danken aan de teamspirit/tactiek onder Tuchel toen.

Torres is ook niet bepaald een succesaankoop geworden dankzij dat geweldig doelpunt tegen Barcelona toen die ons naar de finale trapte in 2012.

Havertz heeft zo'n 140 wedstrijden gespeeld en merendeel was die matig dus als je dan je transferbedrag kan terug verdienen vind ik dat een goede deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:00:
Havertz heeft zo'n 140 wedstrijden gespeeld en merendeel was die matig dus als je dan je transferbedrag kan terug verdienen vind ik dat een goede deal.
Prima. maar ik zou het (persoonlijk) op prijs stellen dat je het niet elke keer hoeft komen te melden hoe blij je bent dat ie weg is. Dat hebben we nu al een aantal keer van je vernomen en dat is ons nu wel overduidelijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Of je geeft 2x 50m uit aan twee toppers. Zie een Tonali bij Newcastle. Tielemans was gratis op te halen. Diaby kostte 55m. Madison minder dan 50. Er zijn genoeg hele goede spelers die geen 100m per stuk kosten.
En als je dan 100m uitgeeft doe het dan aan een speler waarin je het ziet zitten, niet om Arsenal dwars te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:02:
[...]

Prima. maar ik zou het (persoonlijk) op prijs stellen dat je het niet elke keer hoeft komen te melden hoe blij je bent dat ie weg is. Dat hebben we nu al een aantal keer van je vernomen en dat is ons nu wel overduidelijk. :)
Ik reageerde op @HollowGamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goeie pot gezien. Chelsea speelde best redelijk, met name Chilwell en James. Disasi ook wel een baasje moet ik zeggen.

Liverpool nog wel zoekende maar ook wel mooie dingen gezien van Diaz bijvoorbeeld. Darwin blijft een blind paard helaas, maar goed..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maakt me niet uit, ik spreek je er (vriendelijk) op aan. Jij wil gewoon, nu al een aantal keer, inwrijven dat je oh-zo blij bent dat Havertz weg is. En nog ook eens naar een concurrent.

Ik zou zeggen balk/splinter wat betreft de miskopen van je eigen club en het financiele wanbeleid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:14:
[...]

Maakt me niet uit, ik spreek je er (vriendelijk) op aan. Jij wil gewoon, nu al een aantal keer, inwrijven dat je oh-zo blij bent dat Havertz weg is. En nog ook eens naar een concurrent.

Ik zou zeggen balk/splinter wat betreft de miskopen van je eigen club en het financiele wanbeleid.
Haha tjonge jonge is dit topic van jouw? Hollowgamer vroeg me wat ik vond van de transfer van Havertz, ik antwoorde hem en jij kwam nogmaals de discussie opgang trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

van jou*

Maar begrijp je niet welk punt ik probeer te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Sterling is wel echt het schoolvoorbeeld van een overgewaardeerde voetballer inderdaad. Ongelooflijk dat die het zo ver geschopt heeft in de voetballerij. Scoort meer buiten het veld dan er binnen (3 kinderen op z'n 18e).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Wanneer je schakelt van Feyenoord - Fortuna naar Chelsea - Liverpool denk je dat je naar een andere sport zit te kijken. Niet normaal meer dat verschil. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
La Liga heeft ook weer mooie graphics gekregen dit jaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 13-08-2023 21:34 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Neymar zou voor 90mln naar de zandbak gaan.

Vind het vrij veel geld voor iemand die regelmatig wedstrijden mist etc en waarvan bekend is dat de club van hem af is.

Kan het niet bewijzen uiteraard maar heb zelf het gevoel dat de eigenaar van psg gewoon een afspraak gemaakt heeft met de Saoedische eigenaar van de kopende club en hem geld gegeven heeft om Neymar te kopen om zo legaal 90mln in zijn club te investeren en van het salaris af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Deadsy schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:37:

Vind het vrij veel geld voor iemand die regelmatig wedstrijden mist etc en waarvan bekend is dat de club van hem af is.

Kan het niet bewijzen uiteraard maar heb zelf het gevoel dat de eigenaar van psg gewoon een afspraak gemaakt heeft met de Saoedische eigenaar van de kopende club en hem geld gegeven heeft om Neymar te kopen om zo legaal 90mln in zijn club te investeren en van het salaris af te zijn.
Aangifte doen, vermoeden van… ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Chelsea net zo, die hebben ook bijna al hun miskopen duur kunnen verkopen aan de Saudis en kunnen mede daardoor nu al die aankopen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:19:
van jou*

Maar begrijp je niet welk punt ik probeer te maken?
Ik in ieder geval niet. Als je het niet wil lezen negeer het dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:19:
Chelsea net zo, die hebben ook bijna al hun miskopen duur kunnen verkopen aan de Saudis en kunnen mede daardoor nu al die aankopen doen.
Dat wordt hier nu al vaker geroepen maar slaat echt nergens op.
23m voor Koulibaly en 18m voor Mendy. Prima reële transfersommen dus.
Voor de bizarre transfersommen moet je bij Arsenal en Man Utd zijn, die samen 140m aftikten voor Havertz en Mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:37:

Het is in ieder geval een stuk reëler dan de 300m voor Mbappé

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Getafe-Barcelona was echt Spaans voetbal. Geschop, gejank, geduik, rode kaarten (inclusief voor Xavi).

VAR+scheids deden lekker mee. In de 9e minuut van de extra tijd wordt eerst Barcelona een pingel onthouden voor twijfelachtig hands van Gavi, en daarna Getafe een pingel onthouden na duidelijk hands van Gavi.

0-0.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
gambieter schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:51:
Getafe-Barcelona was echt Spaans voetbal. Geschop, gejank, geduik, rode kaarten (inclusief voor Xavi).

VAR+scheids deden lekker mee. In de 9e minuut van de extra tijd wordt eerst Barcelona een pingel onthouden voor twijfelachtig hands van Gavi, en daarna Getafe een pingel onthouden na duidelijk hands van Gavi.

0-0.
Het was echt genieten. Je loop tegen een speler op, schreeuwt het uit van de pijn en gaat om een kaart janken. Scheids was niet helemaal drama, want trok paar kaarten voor schwalbes. Denk dat het Xavi aan te
rekenen valt dat z'n team in de valt trapte.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 20:51:
Lijkt me wel wat vroeg om Havertz af te schrijven, hoe graag sommigen dat ook willen zien. Wel wat vreemd om zo over een speler te praten die je de champions league finale voor je heeft gewonnen.

Wij kunnen daar wat van vinden allemaal, die transfers, maar we zijn fans hier. Geen management van welke club dan ook. Het is allemaal niet zo relevant. We zullen het er mee moeten doen vanachter de tv.
Ik wil Haverz helemaal niet zien doen mislukken. Het probleem is dat hij bij Chelsea ook (vaak) niet al te best was.

Bij Havertz krijg ik dezelfde gedachtes als bij Ozil destijds. Wat ik gewoon jammer vind, zeker als je dan een Trossard ziet invallen, die 10x meer geeft, en eigenlijk zou moeten beginnen boven hem.

Het bedrag dat we hebben betaald stoort mij ook enorm. Nu kunnen we geen back meer halen, of moeten we zo'n vage constructie doen voor de nieuwe keeper.

Havertz kan er niets aan doen, en ik hoop echt dat het beter wordt dan een magere 5/6, het is gewoon de Ozil vibe die bij mij weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 23:51:

0-0.
Mooi, dan slaan we de La Liga dit seizoen ook weer over. :)

Snap nog steeds niet waarom mensen daarvoor naar het stadion gaan, of hiervoor kijken. Dan kijk ik liever naar de Schotse competitie, niveau lager, maar niet met dit soort theater.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:14:
[...]

Dat is helemaal niet waar. Ik vroeg erna, aangezien hij een Chelsea fan is, en hem het meest heeft zien spelen. Ook of hij het juist jammer vond of niet.

Inwrijven lijkt me erg ver gezocht. Hij zegt toch niet: geniet jullie nu maar van Havertz, wat een waardeloze speler, en 70 miljoen hahahahaha

Komop zeg, dit is geen Voetbalzone. We hadden een prima discussie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:34:
La Liga heeft ook weer mooie graphics gekregen dit jaar. :)
Vergeleken met de PL, heb 10 min. gekeken, zijn de lettertypes wel wat klein. Ook die hashtag rechtsonder vind ik zonde, maar wellicht omdat ik niets met X heb. :9

Maar wel grappig om te zien, dat vrijwel iedere competitie een nieuwe stijl heeft. Behalve de Eredivisie, die hebben een jaren 2000 look, bah, wat vind ik dat saai en lelijk. Maar dat vind ik sowieso van de graphics en decor van ESPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:22
HollowGamer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:03:
[...]

Mooi, dan slaan we de La Liga dit seizoen ook weer over. :)

Snap nog steeds niet waarom mensen daarvoor naar het stadion gaan, of hiervoor kijken. Dan kijk ik liever naar de Schotse competitie, niveau lager, maar niet met dit soort theater.
Ik verbaas me vooral over het feit dat getafe dit al jaren doet, maar dat Barcelona alsnog verbaast is.
Xavi had geen oplossing, die ging er zelf ook in mee om vervolgens een rode kaart te pakken.

Het was niet om aan te zien, maar dat de Coach na afloop Xavi’s opmerking countert met dat het een Barcelona speler is die de ergste overtreding maakte :+

Ze hebben overigens wel een punt, met een beetje scheidsrechter was de wedstrijd compleet anders verlopen.
Maar dit laat vooral zien welke spelers er bij Barca niet met de druk om kunnen gaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

@Chelseamarre123 you got him. Brighton heeft dit echt maximaal gemolken. Benieuwd hoe die het gaat doen bij Chelsea. En ook benieuwd hoe Liverpool dit gaat counteren, want het werd gister wel duidelijk dat ook daar nog het e.e.a. moet veranderen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:18:
[Twitter]

@Chelseamarre123 you got him. Brighton heeft dit echt maximaal gemolken. Benieuwd hoe die het gaat doen bij Chelsea. En ook benieuwd hoe Liverpool dit gaat counteren, want het werd gister wel duidelijk dat ook daar nog het e.e.a. moet veranderen.
Dit is wel echt een goede aankoop, heb hem aantal keren gezien, was een van de beste daar. Zijn positie kiezen op het veld was erg goed, en hij zat overal tussen.

Vind het wel veel geld, maar goed dat vond ik bij Rice & Havertz ook. Dat is gewoon markt tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
[Twitter]

Belachelijk hoog bedrag weer. 133 miljoen euro en dan hebben ze nog eens een doorverkoop clausule afgedwongen.

Maar goed, zitten we hopelijk de komende 8 jaar goed mee centraal op het middenveld >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
[Twitter]

Ik vraag me echt af wat Liverpool gaat doen dit seizoen. Het valt of staat met de vorm van Salah en daardoor kunnen ze ook zomaar een seizoen hebben als Chelsea vorig jaar.

Leuk dat pressing spelletje, maar elk jaar doen ze stappen in kwaliteit terug en voor de tegenstanders word het ook voorspelbaar als je Salah gaat omringen met spelers die gehaald zijn op basis van potentie ipv spelers die het niveau van hun voorgangers hebben.

Hierdoor kan je ook weinig over Chelsea zeggen gebaseerd op het duel van gisteren aangezien er nog geen indicatie is van de sterkte van Liverpool.

Tottenham zonder Kane lijkt me ook niet gepaald veelbelovend :X ;(

@Chelseamarre123
Op basis van de visie van de huidige coach wel, maar 3 nederlagen verder en er kan alweer een andere coach zitten :/

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 14-08-2023 10:42 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
En nu kappen met zaken doen met Brighton. |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwRGn6c8GEy_hFNGsOWsRNB8zxA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJsQZsvA8uejQn442YnUq4Zf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:40:
[...]

Belachelijk hoog bedrag weer. 133 miljoen euro en dan hebben ze nog eens een doorverkoop clausule afgedwongen.

Maar goed, zitten we hopelijk de komende 8 jaar goed mee centraal op het middenveld >:)
Als ie niet na 2 jaar alweer vervangen wordt omdat de eigenaar iets nieuws wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.voetbalzone.n...voor-jurrin-timber/422694

Het lijkt me toch niet de bedoeling dat Tierney nu gaan verkopen?
Of gaat Kiwior daar nu spelen? Vind hem daar te langzaam voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Laten we afwachten wat er met timber gebeurd. Berichten zijn dat die er maanden uit zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Timber waarschijnlijk kruisband blessure, dat zou doei seizoen zijn. Hopen dat het nog enigszins meevalt.

Gelijk al weer twee man maanden out.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 14-08-2023 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Weer een kruisband blessure. Courtois en Militao ook al paar dagen geleden.
Is dit gewoon pech of zijn ze fysiek niet 100%?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Chelseamarre123 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:08:
Weer een kruisband blessure. Courtois en Militao ook al paar dagen geleden.
Is dit gewoon pech of zijn ze fysiek niet 100%?
Is veelal pech en inherent aan voetbal. Bij vrouwen schijnt het nog veel vaker voor te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bossie schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 09:10:
[...]

Ik verbaas me vooral over het feit dat getafe dit al jaren doet, maar dat Barcelona alsnog verbaast is.
Xavi had geen oplossing, die ging er zelf ook in mee om vervolgens een rode kaart te pakken.

Het was niet om aan te zien, maar dat de Coach na afloop Xavi’s opmerking countert met dat het een Barcelona speler is die de ergste overtreding maakte :+

Ze hebben overigens wel een punt, met een beetje scheidsrechter was de wedstrijd compleet anders verlopen.
Maar dit laat vooral zien welke spelers er bij Barca niet met de druk om kunnen gaan.
Ik ben met name verbaasd dat het nog steeds toegestaan wordt. Ik dacht dat men hield van de schoonheid van het spelletje en wat Getafe doet valt daar simpelweg niet onder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gonadan schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 20:27:
[...]

Ik ben met name verbaasd dat het nog steeds toegestaan wordt. Ik dacht dat men hield van de schoonheid van het spelletje en wat Getafe doet valt daar simpelweg niet onder.
Dat zeker, het commentaar mbt de arbitrage was ook terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Martinez laat weer eens zien wat hij kan. /s

Oana vertraagd het spel enorm, maar opzicht solide.
Wolves doen het nog goed, ondanks als je even opzoekt wie ze allemaal hebben moeten verkopen.

Kan iemand het mij trouwens uitleggen hoe FFP werkt in de PL? Zitten wij straks ook niet in de problemen als wij spelers niet verkocht krijgen? Vind het vaak zo wazig, dacht ook dat eigenaren niet oneindig mogen investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Komt Utd goed weg, 100% penalty
HollowGamer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:20:
Martinez laat weer eens zien wat hij kan. /s

Oana vertraagd het spel enorm, maar opzicht solide.
Wolves doen het nog goed, ondanks als je even opzoekt wie ze allemaal hebben moeten verkopen.

Kan iemand het mij trouwens uitleggen hoe FFP werkt in de PL? Zitten wij straks ook niet in de problemen als wij spelers niet verkocht krijgen? Vind het vaak zo wazig, dacht ook dat eigenaren niet oneindig mogen investeren.
Clubs mogen volgens de PL versie van de FFP 105m pond verlies draaien over de afgelopen 3 boekjaren, mits de club eigenaar dan 90m cash in de club pompt. Hoe ze daar nu mee omgaan mbt de covid jaren weet ik ff niet.
Dan is er nog een regel mbt verhouding salariskosten/inkomsten. Bij de UEFA gaat die 70% worden ergens in 25/26 ofzo, bij de PL gaat dat waarschijnlijk een hoger percentage worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

VAR schijt weer eens op een wedstrijd. Dat was zo'n overduidelijke overtreding van Onana en een pingel.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 14-08-2023 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
gambieter schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 23:02:
VAR schijt weer eens op een wedstrijd. Dat was zo'n overduidelijke overtreding van Onana en een pingel.
Vond het totaal geen penalty. Keeper komt uit, springt in de lucht en land ietwat tegen een speler aan. Met de borst tegen de schouder. Vallende speler stelde zich enorm aan. Goed dat ze niet voor elke lichte aanraking direct ingrijpen. Dan ligt het spel veel te vaak stil en is het het kijken helemaal niet meer waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Vrij zakelijke kruisraket die Depay vanaf zijn rechter voet de kruising in lanceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dingdong schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 23:09:
Vond het totaal geen penalty. Keeper komt uit, springt in de lucht en land ietwat tegen een speler aan. Met de borst tegen de schouder. Vallende speler stelde zich enorm aan. Goed dat ze niet voor elke lichte aanraking direct ingrijpen. Dan ligt het spel veel te vaak stil en is het het kijken helemaal niet meer waard.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yShJyHiVtd8w19W16HQbfP0RwQo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bcm1CQVzZW2Z5RaUqBzxnaLo.jpg?f=user_large
https://www.bbc.co.uk/sport/football/66506026

De VAR scheids heeft al eerder een vergelijkbare fout gemaakt. Die zal wel een weekje vrij krijgen, maar dat lost niets op. Kwaliteit is laag en ze durven gewoon niet tegen de grote clubs in te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 15-08-2023 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
gambieter schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:26:
[...]

[Afbeelding]

De VAR scheids heeft al eerder een vergelijkbare fout gemaakt. Die zal wel een weekje vrij krijgen, maar dat lost niets op. Kwaliteit is laag en ze durven gewoon niet tegen de grote clubs in te gaan.
Jouw foto met Onana laat precies het goede moment zien. Niks aan de hand. Botsing met borst en schouder en geen opzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Springt, mist de bal volledig en bokst de speler naar de grond.
Dat is inderdaad het United effect, dat is gewoon een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
gambieter schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:26:
[...]

[Afbeelding]

En dan gebruik je een quote van Jon Moss, een scheidsrechter die herhaaldelijk slechte (grote) beslissingen heeft genomen en daardoor min of meer aan de kant is gezet...

De penalty call is een controversiële in ieder geval. Toen het gebeurde dacht ik in ieder geval dat VAR de penalty zou gaan geven maar ik kan ook begrijpen waarom deze niet gegeven is. Dergelijke acties door keepers komen aan de lopende band voor en in de meeste gevallen wordt er geen penalty gegeven (als ik het mij goed herinner was er in de 1e helft een zelfde soort situatie bij de keeper van Wolves en ook niks mee gedaan).

Los van de mogelijke penalty is United zeer goed weggekomen maar we hebben gelukkig 3 punten. Ik was op voorhand bang dat er punten verspeeld gingen worden. Wolves blijft toch een angstgegner voor United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Je denkt dat het niet gekker kan, maar Doe eens niet Chelsea krijgt het toch weer voor elkaar. Weer speler voor de neus van de concurrentie. Zouden ze niet weten dat er maar 11 mee mogen doen?

Zou er ook nog een idee achter zitten?

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 15-08-2023 17:03 . Reden: Flamen niet nodig ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Noiz schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:54:
En dan gebruik je een quote van Jon Moss, een scheidsrechter die herhaaldelijk slechte (grote) beslissingen heeft genomen en daardoor min of meer aan de kant is gezet...
Webb heeft ook excuses aangeboden en de scheids, VAR en assistent VAR zijn alledrie een week op non-actief gezet. Zelfs veel ManU fans geven toe dat het een overduidelijke pingel was.

Je kunt natuurlijk nietes blijven proberen, maar daar zet je alleen jezelf maar mee voor gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
gambieter schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:01:
[...]

Webb heeft ook excuses aangeboden en de scheids, VAR en assistent VAR zijn alledrie een week op non-actief gezet. Zelfs veel ManU fans geven toe dat het een overduidelijke pingel was.

Je kunt natuurlijk nietes blijven proberen, maar daar zet je alleen jezelf maar mee voor gek.
Hoe ze daar geen penalty konden geven is ... Nouja, dat ziet iedere voetballiefhebber wel, en dit zouden pro's moeten zijn. Die moeten gewoon geen wedstrijd meer mogen fluiten of VAR-ren. Belachelijk.

Een weekje pauze geeft daar ook geen hulp mee. Deze gasten hebben echt geen idee waar ze mee bezig zijn. Kan je beter elke week een paar random fans uitnodigen. Die doen het waarschijnlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

M@cer schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:56:

Dat denk ik niet, het is gewoon spelers kopen waar andere clubs ook geinteresseerd in zijn.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

M@cer schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 16:56:
Je denkt dat het niet gekker kan, maar [mbr]Doe eens niet[/] Chelsea krijgt het toch weer voor elkaar. Weer speler voor de neus van de concurrentie. Zouden ze niet weten dat er maar 11 mee mogen doen?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. @Chelseamarre123 jij als Chelsea fan kan hier vast je licht over laten schijnen. Want als je zo de socials volgt neemt de haat jegens Chelsea alleen maar toe met dit aankoop''beleid''.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
London schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 19:10:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. @Chelseamarre123 jij als Chelsea fan kan hier vast je licht over laten schijnen. Want als je zo de socials volgt neemt de haat jegens Chelsea alleen maar toe met dit aankoop''beleid''.
Het is gewoon gezeur, chelsea, city kunnen simpelweg kopen wat ze willen wat afgunst creert want oneerlijk etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
London schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 19:10:
[...]

Tsja, 45 miljoen weer voor een jonge buitenspeler. Langs 1 kant logisch dat ze nog een aanvallende winger halen na het vertrek van Havertz, Mount, Pulisic en Ziyech.
Momenteel heb je alleen Sterling, Madueke en Mudryk die daar kunnen spelen. (ook gezien de lange afwezigheid van Nkunku).
Idem met Lavia, hele jonge talentvolle speler en centraal op het middenveld hebben we ook veel spelers laten gaan.

Als fan en de meeste andere Chelsea supporters die ik hoor zit het ons zeker ook niet lekker dat we maar met miljoenen smijten hoor. Denk dat ze nu nog even willen doorpakken omdat dat trucje met de lange contracten vanaf volgend jaar niet meer mag. Ik verwacht ook nog een spits en een keeper.

Wat me een ook beetje zorgen baart is dat het allemaal jonge spelers zijn die eigenlijk nog alles moeten bewijzen.

Hier een kleine uitleg van voormalig QPR bestuurder die vermoed hoe ze de transfers afschrijven.
https://talksport.com/foo...edo-romeo-lavia-transfer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Elke slechte wedstrijd gaat uitvergroot worden. Dat is dan wel weer vermakelijk. Lijkt enorm op paniekvoetbal. Mudryk heeft ook nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld, geen goals (weinig tot geen assists?). Kan er wel verzachtende omstandigheden want Oekraïne moeilijk moeilijk. Maar jam Chelsea moest zo nodig een andere club aftroeven.

Je oogst wat je zaait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Gunner schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 23:47:
Elke slechte wedstrijd gaat uitvergroot worden. Dat is dan wel weer vermakelijk. Lijkt enorm op paniekvoetbal. Mudryk heeft ook nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld, geen goals (weinig tot geen assists?). Kan er wel verzachtende omstandigheden want Oekraïne moeilijk moeilijk. Maar jam Chelsea moest zo nodig een andere club aftroeven.

Je oogst wat je zaait.
Chelsea is blijkbaar aantrekkelijker dan die andere club, maar als je iets negatiefs over die andere club zegt dan is het forum te klein :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is gewoon een mening, dat mag nog steeds lijkt me. Nu wordt van de andere kant omdat het uitkomt gefocust op Havertz dan mag ik ook wat vinden over mudryk. Is wel al fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
gambieter schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:01:
[...]

Zoals ik zei, toen het gebeurde dacht ik ook gewoon dat het een penalty was dus waar je je nietes vandaan haalt is mij een raadsel. Maar er zijn ook legio voorbeelden van dergelijke situaties (zelfs situaties die veel erger/gewelddadiger zijn) waarbij niks gegeven is. Als dit andersom was gebeurd was er waarschijnlijk niet eens zoveel ophef geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 05:33
Noiz schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 15:25:
[...]

Zoals ik zei, toen het gebeurde dacht ik ook gewoon dat het een penalty was dus waar je je nietes vandaan haalt is mij een raadsel. Maar er zijn ook legio voorbeelden van dergelijke situaties (zelfs situaties die veel erger/gewelddadiger zijn) waarbij niks gegeven is. Als dit andersom was gebeurd was er waarschijnlijk niet eens zoveel ophef geweest.
Daar vergis je je denk ik wel in. Ik zou ook die legio voorbeelden wel willen zien. Zeker na de invoering van de VAR. Want ik kan me er geen enkele indenken, maar als je voorbeelden te over hebt, ga je gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:34:
Denk dat ze nu nog even willen doorpakken omdat dat trucje met de lange contracten vanaf volgend jaar niet meer mag. Ik verwacht ook nog een spits en een keeper.
https://talksport.com/foo...edo-romeo-lavia-transfer/
Een langer contract mag wel. De afschrijving kent sinds 1 juli 2023 een maximum van 5 jaar.

the depreciable amount must be allocated on a systematic basis over the duration of the player’s original contract, up to a maximum of 5 years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:45:
[...]

Een langer contract mag wel. De afschrijving kent sinds 1 juli 2023 een maximum van 5 jaar.

the depreciable amount must be allocated on a systematic basis over the duration of the player’s original contract, up to a maximum of 5 years
Voor clubs in de Champions league enkel. Chelsea speelt geen Europees dit seizoen dus ontloopt de regel hiermee, hoe ze dit eventueel volgend seizoen moeten doen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Chelseamarre123 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:39:
[...]

Voor clubs in de Champions league enkel. Chelsea speelt geen Europees dit seizoen dus ontloopt de regel hiermee, hoe ze dit eventueel volgend seizoen moeten doen weet ik niet.
Meedoen aan super league ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs voor clubs die voorronde Conference League moeten spelen. Dit seizoen heeft Chelsea geen last van de UEFA, maar wel vanaf het moment dat zich weer plaatsen voor Europees voetbal en ook dan is die regel van toepassing op aankopen vanaf 1 juli 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De UEFA supercup wedstrijd tussen Man City en Sevilla is een leuke wedstrijd. Sevilla kwam 0-1 voor (mooie kopbal) en heeft zat kansen gehad om verder voor te komen; erg open wedstrijd. City heeft net gelijkgemaakt, maar het kan nog alle kanten op.

City heeft het gaspedaal gevonden, maar ze missen de creativiteit van De Bruyne.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 16-08-2023 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:48

Quad

Doof

Gelijk gebleven, geen verlenging maar gelijk penalties.

Dikke prima wat mij betreft.

Wat een serie zeg.. Zo dan.

Aii, Gudelj mist de laatste, gelijk afgelopen.

[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 16-08-2023 23:09 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:46
https://nos.nl/l/2487027
Ik ben benieuwd hoe mensen dat hier zien. Ik heb zelf echt 0,0 interesse in de Saudische competitie, maar ik ben waarschijnlijk niet representatief. Ik vind bijvoorbeeld de Franse competitie ook niet interessant. Al kijk ik tegenwoordig sowieso veel minder voetbal, maar volg het nog wel enigszins. Als het dan om buitenlandse competities gaat, is het in aflopende aandacht PL, la Liga, BL en heel soms Serie A.

Het aantal sterren maakt het voor mij niet ineens interessant. Zijn er hier mensen die het wel willen zien? En in dat geval waarom? Hetzelfde geldt trouwens voor de MLS.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 13-09 17:33
Malfunctions schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:58:
Ik ben benieuwd hoe mensen dat hier zien. Ik heb zelf echt 0,0 interesse in de Saudische competitie, maar ik ben waarschijnlijk niet representatief. Ik vind bijvoorbeeld de Franse competitie ook niet interessant. Al kijk ik tegenwoordig sowieso veel minder voetbal, maar volg het nog wel enigszins. Als het dan om buitenlandse competities gaat, is het in aflopende aandacht PL, la Liga, BL en heel soms Serie A.

Het aantal sterren maakt het voor mij niet ineens interessant. Zijn er hier mensen die het wel willen zien? En in dat geval waarom? Hetzelfde geldt trouwens voor de MLS.
"Saudi-Arabië is de plek waar je wilt zijn als voetballer op dit moment, als we de Braziliaanse vedette Neymar moeten geloven."

Tja, waarom zou hij dat nu zeggen O-) ...

Volledig met je eens, het Saoedisch voetbal zal in ieder geval bij mij, maar ik vermoed in heel Europa, geen voet aan de grond krijgen. Fans identificeren zich nog altijd in de eerste plaats met een club of land. Al koopt Saoedi Arabië de hele selectie van het Nederland Elftal, het zal me jeuken hoe ze het daar doen in de competitie.

Eventuele Saoedische clubs in de CL zullen vermoed ik door de 'traditionele' clubs/fans als gemeenschappelijke 'vijand' worden gezien. Niemand heeft er wat mee. Dat worden fikse fluitconcerten als spelers die dan namens een Saoedische club spelen tegen een voormalige club uitkomen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Malfunctions schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:58:

Ik zal competities uit landen waar waardes die ik nastreef illegaal zijn of zelfs met de doodstraf bestraft worden nimmer steunen. Alle spelers die claimen naar SA te gaan voor de competitie of het land hebben boter op hun hoofd en verdienen 0,0 respect. Maar goed, geldzucht zal altijd winnen, dat blijkt maar weer uit het voornemen wat nu door de UEFA heel voorzichtig wordt geopperd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat begint Liverpool ongelooflijk slecht zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exocet schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:11:
Wat begint Liverpool ongelooflijk slecht zeg
Alle pijnpunten van vorig jaar nog steeds aanwezig. Achterin zo kwetsbaar en ze missen echt een 6.
Zie Bournemouth dit gewoon winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:22:
[...]

Alle pijnpunten van vorig jaar nog steeds aanwezig. Achterin zo kwetsbaar en ze missen echt een 6.
Zie Bournemouth dit gewoon winnen.
Bedankt hé.

;)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Haha, ze hadden beide gewoon sneller moeten handelen en niet na speeldag 1 alles op alles te zetten voor Caicedo en Lavia.
Lavia zeker, die degradeerde en je wist dat daar veel clubs gingen achter zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
En 1-1, mooie goal en flits van Diaz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sinterklaas moet dit jaar in Liverpool zijn voor de cadeautjes. Man man man..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:13:
Eventuele Saoedische clubs in de CL
Gaat niet gebeuren, want dan moeten ze FFP en de home grown speler regels aanpassen en dat gaat zelfs de UEFA te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
oh en Koetje, let je op? Frimpong heeft er alweer 1 in liggen tegen Leipzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
London schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:36:
Helaas een domme haakfout en terechte penalty.
Zonde, spelen echt slecht en Bournemouth best goed maar toch een achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Makkelijk gegeven penalty idd. Speler ging er maximaal voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat doet Gakpo eigelijk in de basis weer op het middenveld. Vorige week onzichtbaar en vandaag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Haha wat, dit is toch geen rood voor MacAlister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 17:19:
Haha wat, dit is toch geen rood voor MacAlister
Is de pingel weer enigszins gecompenseerd. Hoewel dit ook weer nergens op sloeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:37:
oh en Koetje, let je op? Frimpong heeft er alweer 1 in liggen tegen Leipzig...
inmiddels ook nog een assist, maar nee niet goed genoeg voor onze bonds'coach'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6Ah9q--CpulmTwlCzSzqx-I7A4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JrmXZgWNpwnzi3hzHGif5uxL.jpg?f=user_large

Verbaast mij dat men Anfield opent voor een wedstrijd tussen 3 Nederlanders, is daar animo voor? Ook niet eerlijk trouwens, 2 tegen 1.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik haat het oprecht hoe goed B. Fernandes is. Man man man wat kan die kerel ballen.

Leuke match wel Spurs - ManU

edit: Afmaken kan die niet though :P

[ Voor 31% gewijzigd door London op 19-08-2023 19:07 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 08:28
Hoe de <peep> was dat geen penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik ben echt blij dat ze voor dit soort aangeschoten ballen geen hands meer fluiten. Was echt van heel kort bij weer net als bij Chelsea Liverpool vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:07:
[...]

Ik ben echt blij dat ze voor dit soort aangeschoten ballen geen hands meer fluiten. Was echt van heel kort bij weer net als bij Chelsea Liverpool vorige week.
Leuk en aardig, maar een hele lastige om consequent op te fluiten. En laat dat nou geen sterk punt zijn van PGMOL. Hiermee maken ze het zichzelf heel erg moeilijk i.p.v. gewoon als regel te nemen dat de arm enigzins langs het lichaam moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:10:
[...]

Leuk en aardig, maar een hele lastige om consequent op te fluiten. En laat dat nou geen sterk punt zijn van PGMOL. Hiermee maken ze het zichzelf heel erg moeilijk i.p.v. gewoon als regel te nemen dat de arm enigzins langs het lichaam moet zijn.
Vind persoonlijk dat we van die hockey achtige hansballen af moeten dat alles wat de hand/arm onbewust raakt een penalty is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:17:
[...]

Vind persoonlijk dat we van die hockey achtige hansballen af moeten dat alles wat de hand/arm onbewust raakt een penalty is.
En bewijs dan maar eens wat bewust en onbewust is. Nogmaals, het issue zit hem dan meer in het consequent er goed op fluiten. Dat is waar ik dan een probleem mee heb eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als die gegeven was had Spurs niet te klagen gehad.

Goed verder na die klucht van vorig weekend.

He, Spurs kan scoren?

En daar komt die domme Martinez goed weg en had niet mogen klagen als Spurs een pingel had gekregen.

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 19-08-2023 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Spurs echt goed, United weer zelfde verhaal als laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
En klaar, 2-0 dik verdiende overwinning van Spurs. United echt nog een hoop werk. Vorige wedstrijd was het ook al niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:54:
Spurs echt goed, United weer zelfde verhaal als laatste jaren.
Nou ja, ik vond ManU eerste helft wel sterk. 2de helft was het echt omgekeerde wereld.

En wat is die Anthony toch dramatisch zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:34:
[...]

Nou ja, ik vond ManU eerste helft wel sterk. 2de helft was het echt omgekeerde wereld.

En wat is die Anthony toch dramatisch zeg.
Haha ja, echt slecht was die. Blijft ook maar in de basis staan onder ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
In de 53e minuut Tegen Chelsea was Liverpool unlucky met het besluit van Anthony Taylor om geen penalty toegewezen te krijgen. Het zou zomaar kunnen dat een andere scheids hem wel geeft.

De rode kaart vandaag voor Alexis Mac Allister was ook niet bepaald een gelukkige, gezien het maximaal geel leek en geen gevaarlijk spel: eerder een clash tussen twee spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Als Mbappe die penalty wil nemen krijgt hij laserlichtjes op zijn gezicht.
Dat mogen ze ook aanpakken wat mij betreft.
Lique 1 tja
Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken