Toch maar even de tijd nemen om te reageren.HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:57:
[...]
Ze willen nu die van Brighton en die van SOU ook nog kopen, daar is toch weinig trollend aan? Beide zit je rond de 180 miljoen (120 en dacht dat die jonge speler ook niet goedkoop was).
De commentator had het over transfers. Mudryk werd niet genoemd, en dan je nog die LB, voor veel geld gekocht, en speelt eigenlijk niet meer.
Nee, ik gewoon aan dat dit hele project 600+ miljoen heeft gekost, en dat is nog exclusief salarissen.
Ik kan dan wel zeggen, Chelsea doet het erg goed met de beperkte middelen die ze hebben, maar dat is gewoonweg niet zo.
Leuk dus dat er nu jeugdspelers spelen, maar de markt is nog niet dicht, en Chelsea kennende, komen daar nog min. 3 spelers bij. Denk ook een nieuwe keeper.
Ik keur absoluut niet alles goed wat Chelsea heet laatste jaar gedaan heeft qua transfers maar er was een enorme puinhoop na het plotse vertrek van Abramovitsj en de nieuwe eigenaren die vorig jaar zonder kennis van zaken domme transfers deden.
Enkel lijkt er nu wel een idee achter te zitten. Caicedo is broodnodig om als 6 te spelen, middenveld is sowiso al dun bezet na de verkopen van Jorginho, Kante, Kovacic, Mount, Zakaria en Loftus-Cheek.
Logische dat er nog een nieuwe keeper komt als ze Kepa (zo eenvoudig) laten vertrekken. (Mendy is ook al weg)
Lijkt me dat er ook nog een winger/10 moet bijkomen. Zeker gezien het uitvallen van Nkunku. Hebben ook veel deadwood als Pulisic, Havertz, Ziyech en Felix laten gaan en hebben op dit moment enkel Mudryk, Madueke en paniekaankoop Sterling voor de flanken.
Een backup spits moet ook zeker nog, tenzij Poch het aandurft om met een herstellende Broja het seizoen in te gaan.
Er is bizar veel uitgegeven maar beter ineens 100 miljoen voor types als Enzo die vandaag echt fantastisch was dan 2x 50 miljoen betalen voor een middelmatige speler. Bij Chelsea is er ook enorm veel verkocht en er zal nog een hoop moeten vertrekken.