I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Uiteindelijk wel.
Het begon met dat hij wilde verlengen, maar men vond zijn salaris eisen te hoog.
Ik had hem zelf dat salaris gegeven, aangezien je flink had moeten betalen voor een goede vervanger en hij al jaren het verschil wist te maken
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het is toch ook wel schitterend dat anno 2023 ruim 18000 mensen een vliegtuig volgen waar een bekende voetballer in zit onderweg naar z'n nieuwe clubloekf2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:23:
Nou als ik Bild mag geloven is ie eindelijk vertrokken. ETA rond 18:30 in Muenchen.
[Afbeelding]
Tesla M3LR '21
En iedereen vond 105m voor Rice veel te duurHollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:25:
Liverpool gaat ~130 miljoen neertellen voor een 21-jarige CDM van Brighton.
Ben ook fan van hem, maar de bedragen gaan helemaal nergens meer over.

Elect a clown, expect a circus.
Piek was meer dan 60000, maar Harry is geland zie ik net.London schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:46:
[...]
Het is toch ook wel schitterend dat anno 2023 ruim 18000 mensen een vliegtuig volgen waar een bekende voetballer in zit onderweg naar z'n nieuwe club
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oppertunisme is in het voetbal altijd aanwezigDeadsy schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:02:
Vind het wel een beetje grappig.
Lewandowski mag weg, want te oud en will te veel salaris.
En nu betalen ze voor Kane die een paar jaar jonger is 100mln en deze zal ook een top salaris willen
De paniek in München, heerlijk.
Daar kunnen andere competities (kuch Eredivisie), nog wel van leren.
Verwacht (helaas) een 0-3 voor City, maar blij dat het allemaal weer begonnen is.
Zijn eerste balcontact...
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 11-08-2023 21:10 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tesla M3LR '21
Ben bang dat hij een soort Robben wordt. Al twijfel ik ook of het echt blessures zijn, of vermoeidheid/iets anders is.gambieter schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:49:
En DeBruyne er ook al weer geblesseerd af. Echt een herhaling...
Die is niet meer fit genoeg voor de Premier League.gambieter schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:49:
Sterker nog, blijkbaar was ie nog steeds niet hersteld van dezelfde blessure als dat ie tijdens de CL finale had, maar Guardiola wilde het risico wel nemen...gambieter schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:49:
Tesla M3LR '21
Zal ook met een schuin oogje naar Simons kijken. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.London schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:46:
Prachtig. Hopelijk vanavond gelijk speelminuten én een prijs
Alhoewel ik vind dat City best wat belangrijke spelers heeft verloren deze transferwindow, en maar relatief weinig heeft aangetrokken, verwacht ik dat ze gewoon kampioen worden. Links of rechtsom, er zit zoveel kwaliteit in dat elftal dat dat wel goed komt. Haaland zijn 2de seizoen, hij zal een stuk beter gaan draaien verwacht ik. Vorig jaar 36 goals in de EPL, ik zeg 40+ komend seizoen.
2. Arsenal:
Arsenal heeft een uitstekende transferwindow achter de rug. Hoewel Xhaka is vertrokken is daar Rice voor in de plaats gekomen. Stuk jonger, meer versatile en meer potentie. In tandem met Odegaard en Partey beloofd dit een mooi middenveld te worden. Timber is erbij gekomen in de verdediging en heeft zich al ruimschoots bewezen in de voorbereiding. Elke backpositie is nu ook dubbel, soms driedubbel, gedekt met een aantal spelers multi-inzetbaar. Het grote vraagstuk blijft de spits positie. Jesus is geblesseerd, Havertz is aangetrokken voor de valse 9 en dan is er nog Trossard die uitstekend daar uit de voeten kan, maar een echte afmaker hebben we nog niet. Nketiah is niet die spits en Arsenal lijkt liever op Balogun te willen cashen. Daarnaast, kan deze jonge selectie het mentaal aan om bovenop het overvolle speelschema óók te presteren in de CL?
3. Liverpool:
Vorig seizoen een dramatische start maar uiteindelijk laat in het seizoen toch nog weten aan te sluiten. Liverpool heeft met McAllister zijn middenveld een boost gegeven. De aanval heeft met Salah, Nunez, Jota, Diaz en Gakpo gewoon uitstekende spelers. Daarom verwacht ik dat ze vanaf het begin weer mee doen. Liverpool supporters zelf lijken een stuk negatiever erin te zitten
4. Chelsea:
Na een dramatisch seizoen verwacht ik dat de rust die geen Europees voetbal geeft in het voordeel van Poch zal werken. Hij heeft zodoende de rust en tijd om de rebuild te doen. Er zit in de selectie van Chelsea absoluut genoeg kwaliteit en potentie om ver te komen. Ik denk dat de enige factor zal zijn of Poch de tijd krijgt van het bestuur. De verwachtingen zijn (misschien te) hoog.
5. Manchester United:
ManU eindige vorig seizoen 3de, toch zet ik ze als 5de neer. Dat komt vooral door wat ik bij Liverpool en Chelsea schreef, maar ook omdat ze weinig aangetrokken hebben. Ze hebben deadwood als Fred, Mctomminay en (waarschijnlijk) Maguire verkocht, maar deze spelers waren al bankzitters. De bank is er dus niet beter op geworden. De nieuwe spits Rasmus Højlund is met veel bombarie binnengehaald, maar 9 goals afgelopen seizoen in de Serie A is toch ook niet indrukwekkend. Afwachten dus hoe dat uitpakt en hopen dat Rashford zijn vorm van afgelopen seizoen vast kan houden om de goals te verzorgen.
6. Newcastle United:
Hoewel NUFC vorig seizoen een geweldig seizoen doormaakte, verwacht ik persoonlijk dat met Liverpool en Chelsea terug in de mix Newcastle niet zo hoog zal eindigen.
7. Aston Villa:
Ik verwacht dat Villa de stijgende lijn van vorig seizoen doorzet. Ze hebben Youri Tielemans aangetrokken welke, ondanks een belabberd Leicester, nog steeds een prima seizoen draaide. Ik denk dat hij Villa aanzienlijk versterkt.
8. Tottenham:
Laten we heel realistisch zijn, Tottenham werd de afgelopen jaren sterk gedragen door Harry Kane en in mindere mate door de tandem met Son. Door het spel van deze 2 floreerde veel middenvelders van spurs. Son lijkt aardig op zijn retour en Kane vertrekt naar Bayern. Ik verwacht een zeer zwak Spurs. Wel benieuwd hoe van de Ven het gaat doen dit seizoen. Deed het goed in de Bundesliga, maar kan die het niveau van de Premier League aan.
Rest:
Ik lees overal veel hoge verwachtingen van Brighton. Ik vind dat een hele leuke ploeg met een goede trainer. Maar ze zijn wel McAllister kwijtgeraakt, en Calceido zal ook vertrekken. Dat is echt een grote aderlating. Zou goed kunnen dat ze 7 of 8ste eindigen, maar ik acht de boven genoemde ploegen toch net wat beter.
Verder kijk ik met smart uit naar de wedstrijden van Luton. Hilarisch sprookje. Ik verwacht wel dat ze degraderen, maar toch.
Iemand enig idee waarom Arsenal een half uur uitgesteld is? Problemen bij de toegangspoortjes ofzo? Zat namelijk ook nog geen hond in het stadion.
Twente komt eraan!
Arsenal is over op een volledig e-ticket systeem. Systeem ging in storing, staat nog zo'n 35K mensen buiten stadion.JoteW schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:26:
Eindelijk weer! Beentjes de lucht in, kop koffie erbij en genieten maar!
Iemand enig idee waarom Arsenal een half uur uitgesteld is? Problemen bij de toegangspoortjes ofzo? Zat namelijk ook nog geen hond in het stadion.
Zie beelden.JoteW schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:26:
Eindelijk weer! Beentjes de lucht in, kop koffie erbij en genieten maar!
Wel grappig, dacht namelijk dat er studio zou zijn op ViaPlay?
Achja, dit zijn best leuke beelden.
Was ook gewoon studio vanaf 13:00, maar door die vertraging gingen ze er 20 minuten tussenuit om, om 13:50 weer terug te kerenHollowGamer schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:47:
[...]
Zie beelden.
Wel grappig, dacht namelijk dat er studio zou zijn op ViaPlay?
Achja, dit zijn best leuke beelden.
Twente komt eraan!
Ik heb respect voor hem als voetballer en manager, maar het is een beetje de Boer achtig.
Gewoon amateuristisch om hem überhaupt de 2e helft te laten starten.JoteW schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:11:
Oef Timber, doet zeer aan m'n eigen knie
Tesla M3LR '21
Rustig, zakelijk.HollowGamer schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:05:
Is het normaal dat van Bronckhorst best een saaie man is?
Ik heb respect voor hem als voetballer en manager, maar het is een beetje de Boer achtig.
Ja dat is Van Bronckhorst wel.
Het scheelt ook dat er maar 1 analist zit, dan is het ook minder frivool.
Mooie 2-1, wat een snelheid van Elanga.
Afijn, 3 punten zijn mooi, hopelijk valt het mee met Timber.
Nu Brighton kijken, daarna nog een leuke pot Newcastle - Villa en als afsluiter hopelijk Kane die een prijs pakt met Bayern
Tesla M3LR '21
Genoeg leuke wedstrijden, zoals EVE dat weer kansen verprutst haha.London schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:07:
Verschil tussen City en Arsenal wordt dan toch pijnlijk duidelijk als het aankomt op wedstrijden dood maken. Bij City maken ze 3-0 en bij Arsenal maken ze het vooral zichzelf weer moeilijk.
Afijn, 3 punten zijn mooi, hopelijk valt het mee met Timber.
Nu Brighton kijken, daarna nog een leuke pot Newcastle - Villa en als afsluiter hopelijk Kane die een prijs pakt met Bayern
Gaan ze dan dit jaar eindelijk degraderen?
Zo blij dat het weer begonnen is, morgenvroeg weer lekker opstaan met MotD en de Eredivisie samenvattingen wil ik ook proberen dit seizoen mee te nemen.
Klopt, heb die twee van gisteren liever. Vind Cziommer ook een goede analist, ook wat humor.dutchgio schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:16:
[...]
Rustig, zakelijk.
Ja dat is Van Bronckhorst wel.
Het scheelt ook dat er maar 1 analist zit, dan is het ook minder frivool.
Mij maakt het niet uit waar mensen vandaan komen, maar hij spreekt, net zoals Perez overigens, erg goed Nederlands. Misschien wel beter dan mensen hier lol.
VB is toch wel wat politiek correct, geef mij maar mensen die wat meer hun eigen mening hebben.
Wow Diaby 1-1, heerlijke pot.
[ Voor 20% gewijzigd door London op 12-08-2023 18:41 ]
Tesla M3LR '21
Premier League graphics zijn voor blinden en slechtzienden gemaakt?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Behalve het “scorebord” tijdens de wedstrijd. Die is echt véélste groot.HollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 21:00:
Ik roep iedereen op naar de mooie nieuwe graphics van de PL te kijken.
Daar kunnen andere competities (kuch Eredivisie), nog wel van leren.
Verwacht (helaas) een 0-3 voor City, maar blij dat het allemaal weer begonnen is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Valt wel mee toch, of heb jij nog geen 120” TV ?Rivanov schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:40:
[...]
Behalve het “scorebord” tijdens de wedstrijd. Die is echt véélste groot.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iets meer dan de helft daarvan.Bossie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:43:
[...]
Valt wel mee toch, of heb jij nog geen 120” TV ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben er bang voor. FC Olmo is te effectief.London schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:07:
en als afsluiter hopelijk Kane die een prijs pakt met Bayern
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 27% gewijzigd door London op 12-08-2023 22:17 ]
Tesla M3LR '21
Haha, ik denk dat Kane spijt heeft dat hij bij dit zooitje getekend heeftBossie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:09:
Heeft Kane de tottenham-vloek meegenomen naar Bayern?
Wat een schijt pot zeg. Leipzig staat verder prima te voetballen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Aq52lMNrgECUi3O0uXQGk5Mj.jpg?f=user_large)
Kon het niet laten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Of gaat PSG nog wat paniek aankopen doen
Ik ben bang voor het laatste. Blijft Mbappé nou definitief of is dat nog niet zeker? Snap er geen bal meer van.Deadsy schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 01:06:
Gaat het dit jaar spannend worden in Frankrijk?
Of gaat PSG nog wat paniek aankopen doen
Achja, ik heb met BAY hetzelfde als met RM, heb er helemaal niets mee.Grindtegel schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 23:00:
jammer voor bayern maar geweldig dat pannekoek tuchel weer verliest, hopelijk nog een paar keer achter elkaar zodat ie de zak krijgt en verdwijnt naar de zandbak
Er is totaal geen beleid, overbodige spelers worden gekocht, en als manager mag je blij zijn als je het seizoen kan afmaken. Ze stellen ook een manager aan met tactiek X, om vervolgens daarna een manager te kiezen met tactiek Y. Daarna weer terug naar tactiek X, en natuurlijk nieuwe spelers, want de 'oude' zijn alleen bekend met tactiek Y.
Nee, voor mij mogen dit soort clubs die managers als Tuchel, Mourinho, etc. aanstellen, allemaal kapot gaan (PSG, RM, Barca, BAY, Chelsea, ..). Met Ajax heb ik hetzelfde, wat een puinzooi en mismanagement.
We missen er echt niets aan, het enige waarvoor ik het jammer vind, zijn de echte fans. Dus niet die pas kwamen toen City werd overgenomen of een Barca omdat we elk jaar naar Spanje op vakantie gaan.
Wij hebben het bij Arsenal ook gehad (Raul, Sven, .. ook wel een beetje Wenger die alles tegenhield), dus ik ken het gevoel heel goed. Het begint aan de top, en als die niet goed is, dan gaat het op het veld (meestal) ook niet goed.
Ondertussen lijkt Kepa naar Real op huurbasis te vertrekken ZONDER aankoopoptie, ondanks dat ik blij ben dat Kepa weg is slaat dit nergens op.
PSG heeft geen goed beleid. Ze zijn niet zoals Newcastle bijvoorbeeld, er zit totaal geen idee achter.Chelseamarre123 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:46:
Valt wel mee bij PSG denk ik? Lijkt me dat ze eindelijk een beleid voeren van aankopen dit seizoen. Geen versleten vedettes meer waarvan alles moet afhangen zoals Messi en Neymar wat teveel van het goede is.
Ondertussen lijkt Kepa naar Real op huurbasis te vertrekken ZONDER aankoopoptie, ondanks dat ik blij ben dat Kepa weg is slaat dit nergens op.
Het enige waarom ze ermee weg komen, is omdat de Ligue 1 maar een paar teams heeft die iets kunnen tegen de top 3. Zelfde met BAY.
Kepa begrijp ik niet, hij was juist net terug. Maar dat bedoel ik nou.. weer een nieuwe keeper, heeft Kepa niet iets van 80 miljoen gekost?
Wij zijn overigens de laatste die over geld iets moet zeggen.. we krijgen overbodige spelers helemaal niet verkocht (Pepe, Soares, Holding, etc.).
Courtois is geblesseerd, het is dan toch logisch dat ze tijdelijk een andere keeper halen met ervaring.HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:50:
[...]
PSG heeft geen goed beleid. Ze zijn niet zoals Newcastle bijvoorbeeld, er zit totaal geen idee achter.
Het enige waarom ze ermee weg komen, is omdat de Ligue 1 maar een paar teams heeft die iets kunnen tegen de top 3. Zelfde met BAY.
Kepa begrijp ik niet, hij was juist net terug. Maar dat bedoel ik nou.. weer een nieuwe keeper, heeft Kepa niet iets van 80 miljoen gekost?
Wij zijn overigens de laatste die over geld iets moet zeggen.. we krijgen overbodige spelers helemaal niet verkocht (Pepe, Soares, Holding, etc.).
Dan is Raya bij Arsenal als tweede keeper eerder een bizarre aankoop.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 13-08-2023 12:39 ]
Is het echt zo moeilijk om een keeper op te leiden of een 2de keeper een kans te geven?dutchgio schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 12:34:
[...]
Courtois is geblesseerd, het is dan toch logisch dat ze tijdelijk een andere keeper halen met ervaring.
Martinez heeft het ook goed gedaan bij ons bijvoorbeeld, was misschien zelfs beter dan Leno, dus waarom niet?
Kepa 'even huren' voor miljoenen, is gewoonweg belachelijk. Ja, wij kopen ook een tweede keeper, maar die gaat wel kansen krijgen in de beker, CL (groepsfase), en wij hadden niet echt iemand die het niveau (nog) kan aantikken. Koop dan een talentvolle keeper (Courtois is 31), of geef andere de kans.
verplichte koop ja. zn contact loopt volgend jaar af.Gunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:47:
@dutchgio @toolkist raya wordt in eerste instantie gehuurd met een optie tot koop.
oftewel puur om ffp redenen voor Arsenal
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 13-08-2023 15:00 ]
Het is idd wel een aparte deal. Er is dus vanwege zijn contractverlenging geen verplichte koop.The deal is expected to see Raya move across London for an initial £3million loan fee with the option of making the switch permanent for a further £27m next summer.
Raya has one year left on his contract with Brentford and will now extend that ahead of the transfer.
Daar moet dan haast toch wel een harde toezegging van Arsenal naar hem toe tegenover staan. want waarom zou ie anders bijtekenen voor een jaar, om nu een jaar lang reserve bij Arsenal te zijn en dan wellicht terug te moeten naar Brentford. daar geef je een transfervrije status eind volgend seizoen toch niet zomaar voor opGunner schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:04:
@toolkist
[...]
Het is idd wel een aparte deal. Er is dus vanwege zijn contractverlenging geen verplichte koop.
Tesla M3LR '21
Verder is dit Spurs wel erg chaotisch, maar ze zullen vast wel weer de gelijkmaker maken.

Hoofdblessure na botsing met Mbeumo.HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:49:
Ik schakel net pas 5min. in (heb de goal van BRE wel gezien), waarom is Romer uitgevallen?
Verder is dit Spurs wel erg chaotisch, maar ze zullen vast wel weer de gelijkmaker maken.
Beleid wordt goed gehandhaafd zeg. 11 minuten extra tijd
[ Voor 8% gewijzigd door London op 13-08-2023 15:53 ]
Tesla M3LR '21
Ah heftig.London schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:51:
[...]
Hoofdblessure na botsing met Mbeumo.

Zag net beelden op de bank, maar leek inderdaad niet zo fris.
---
Is er nog nieuws over Timber?
En voor Brentford ook, weinig reden om er anders mee akkoord te gaan.toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:15:
[...]
Daar moet dan haast toch wel een harde toezegging van Arsenal naar hem toe tegenover staan. want waarom zou ie anders bijtekenen voor een jaar, om nu een jaar lang reserve bij Arsenal te zijn en dan wellicht terug te moeten naar Brentford. daar geef je een transfervrije status eind volgend seizoen toch niet zomaar voor op
Ik hoorde Driessen klagen over mensen die naar de WC moeten (vond 11 min. lang).. dat begrijp ik wel op die leeftijd.London schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:51:
[...]
Hoofdblessure na botsing met Mbeumo.
Poch out. I’m amazed that Chelsea have stuck with him for this long, to be honest.
— Ian Fiveankles (@Fiveankles) 13 augustus 2023
Intussen 1-1 en beiden een goal afgekeurd door VAR (buitenspel). Leuke wedstrijd en de Liverpool verdediging is weer/nog steeds gammel.
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 13-08-2023 18:18 ]
600 miljoen and still counting, maar dan heb je wel wat.Chelseamarre123 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:19:
Vermakelijke wedstrijd tussen Chelsea en Liverpool. Echt een veel beter Chelsea dan vorig seizoen.
En alsnog 3 jongens uit de eigen jeugd in de basis hebbenHollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:29:
[...]
600 miljoen and still counting, maar dan heb je wel wat.
Hou het even trollvrij.
Waarom daar geen pingel gegeven wordt, dat was duidelijk hands en die bal gaat mogelijk het doel in.
weinig trollend aan toch? gewoon de waarheidgambieter schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:50:
[...]
Hou het even trollvrij.
Waarom daar geen pingel gegeven wordt, dat was duidelijk hands en die bal gaat mogelijk het doel in.
[edit] en zeker niet erger dan jouw tweet...
[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 13-08-2023 18:53 ]
Ze willen nu die van Brighton en die van SOU ook nog kopen, daar is toch weinig trollend aan? Beide zit je rond de 180 miljoen (120 en dacht dat die jonge speler ook niet goedkoop was).gambieter schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:50:
[...]
Hou het even trollvrij.
De commentator had het over transfers. Mudryk werd niet genoemd, en dan je nog die LB, voor veel geld gekocht, en speelt eigenlijk niet meer.
Nee, ik gewoon aan dat dit hele project 600+ miljoen heeft gekost, en dat is nog exclusief salarissen.
Ik kan dan wel zeggen, Chelsea doet het erg goed met de beperkte middelen die ze hebben, maar dat is gewoonweg niet zo.
Leuk dus dat er nu jeugdspelers spelen, maar de markt is nog niet dicht, en Chelsea kennende, komen daar nog min. 3 spelers bij. Denk ook een nieuwe keeper.
Die keeper van Brighton speelt vandaag...HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:57:
[...]
Ze willen nu die van Brighton en die van SOU ook nog kopen, daar is toch weinig trollend aan? Beide zit je rond de 180 miljoen (120 en dacht dat die jonge speler ook niet goedkoop was).
De commentator had het over transfers. Mudryk werd niet genoemd, en dan je nog die LB, voor veel geld gekocht, en speelt eigenlijk niet meer.
Nee, ik gewoon aan dat dit hele project 600+ miljoen heeft gekost, en dat is nog exclusief salarissen.
Ik kan dan wel zeggen, Chelsea doet het erg goed met de beperkte middelen die ze hebben, maar dat is gewoonweg niet zo.
Leuk dus dat er nu jeugdspelers spelen, maar de markt is nog niet dicht, en Chelsea kennende, komen daar nog min. 3 spelers bij. Denk ook een nieuwe keeper.
Bedoel een keeper die de vervanger wordt voor Kepa, wij huren toch ook gewoon Raya, om min. 2 goede keepers te hebben.toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:59:
[...]
Die keeper van Brighton speelt vandaag...
Die van mij is een algemeen commentaar op het wegdoen van trainers als het even tegenzit en het standaard woordgebruik van de pundits.toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:52:
weinig trollend aan toch? gewoon de waarheid
[edit] en zeker niet erger dan jouw tweet...
Daar zijn ze bij Chelsea toch ook mee bekend? Hoeveel managers hebben die in een zeer korte tijd wel niet gehad.gambieter schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:04:
[...]
Die van mij is een algemeen commentaar op het wegdoen van trainers als het even tegenzit en het standaard woordgebruik van de pundits.
Je kan het allemaal trollen vinden, maar vind dat mensen best mogen kijken naar de dingen van hun eigen club. Ben ook niet blij met alle zaken die Arsenal doet/deed.
Als ik jou was zou ik even kijken naar hoeveel wij inmiddels hebben uitgegevenHollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:29:
[...]
600 miljoen and still counting, maar dan heb je wel wat.
[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-08-2023 19:26 ]
Jawel, maar beide nog ver weg van het niveau waar ze 2 seizoenen geleden waren.Chelseamarre123 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:09:
Best wel blij met het spel vandaag, als Liverpool fan zou ik me wat meer zorgen maken. Hopelijk valt de 2-1 nog.
Helemaal mee eens hoor. Gasten als Pepe, krijgen we alleen weg als we ze gratis weggeven, en die heeft gewoon 70+ miljoen gekost.JeroenNietDoen schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:21:
[...]
Als ik jou was zou ik even kijken naar hoeveel wij inmiddels hebben uitgegevenInmiddels zoveel dat we geen aankopen meer kunnen doen omdat we aan FFP max zitten. Vandaar dat Raya gehuurd wordt en volgend jaar pas gekocht wordt. Er moeten nu eerst spelers verkocht worden wil je komende winter ook maar iets doen.
Vind het bedrag voor Havertz ook te veel.
Ze zijn schijnbaar in gesprek met een site als 'Only For Fans' (als je begrijpt wat ik bedoel).toolkist schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:06:
Well apart trouwens dat Chelsea nu zonder shirt sponsor speelt omdat ze de deal voor 40m pond per jaar niet goed genoeg vinden en nu niemand kunnen vinden die meer wil betalen (op paramount+ na, maar daar was de FA tegen)
Het is net zo fout als een FC Emmen dat speelt met bepaald speelgoed, hier in NL kan het nog, maar vraag mij af of ze daar in het VK wel blij mee zijn.
Edit, bron: https://www.express.co.uk...rt-sponsor-Premier-League
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 13-08-2023 19:52 ]
Dat is gewoon onzin, nieuwe shirt is al gelekt.HollowGamer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:50:
[...]
Ze zijn schijnbaar in gesprek met een site als 'Only For Fans' (als je begrijpt wat ik bedoel).
Het is net zo fout als een FC Emmen dat speelt met bepaald speelgoed, hier in NL kan het nog, maar vraag mij af of ze daar in het VK wel blij mee zijn.
Edit, bron: https://www.express.co.uk...rt-sponsor-Premier-League
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mCdxO6hsjwBPsAmU6QaVErV6.jpg?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken