Werd gewisseld en 1 minuut daarna scoorde de tegenstander. Misschien toeval, maar hij speelde wel goed.HollowGamer schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:47:
Is Timber al na 3 wedstrijden, de aankoop van het seizoen?
Het is heel jammer, want Tierney is gewoon heel erg gezakt in niveau. Hij was eerst een van de betere, maar daarna is het niet veel meer.Dingdong schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:44:
[...]
Werd gewisseld en 1 minuut daarna scoorde de tegenstander. Misschien toeval, maar hij speelde wel goed.
Deze scheids is ook in voordeel van City. Wij krijgen overal geel voor, zelfs voor niets, zoals bij Gabriel en Arteta.
Een probleem: ik durf nooit te kijken bij penalsElPaco schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:03:
Die tellen ook! De timing ook echt. Tijd voor pingels!
Kampioeuhhhh

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Netjes afgemaakt 
Je koopt Rice, je hebt gelijk prijs.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die was al gewisseldgambieter schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:17:
Netjes afgemaakt
Heerlijk dit! Een prijs is een prijs en van City winnen smaakt altijd lekker
Heb wel medelijden met Rodri trouwens, gok dat die man op z'n verjaardag ook nooit kaarten krijgt.
Heb wel medelijden met Rodri trouwens, gok dat die man op z'n verjaardag ook nooit kaarten krijgt.
Congratulations to Jurrien Timber for winning more trophies in English football than Harry Kane.
[ Voor 24% gewijzigd door London op 06-08-2023 19:25 ]
Tesla M3LR '21
Leuk Ziggo.. kunnen we nog ergens de celebration volgen?
Ah doet me denken aan wilshere met z’n “what do we think of Tottenham” tijdens een fa cup parade. Wie durft?
Mooi. Goed om te zien dat Arsenal de lijn van vorig seizoen op het eerste gezicht door kan trekken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Laten we eerst maar even afwachtenHollowGamer schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:47:
Is Timber al na 3 wedstrijden, de aankoop van het seizoen?
Elect a clown, expect a circus.
Reactie van Rice
Arsenal midfielder Declan Rice speaking to ITV: "I am buzzing, this is what I visioned when I joined.
"City gave us what we expected, but I am buzzing – so happy. You have to have the patience against them, you have to have mini games within the game against them like the manager said to us before.
"To win today, my first for the club.
"I feel I've grown a lot in the last three weeks. There's a lot of information to take in of what the manager wants. I'm eager to learn and keep improving.
"I'm sure we can achieve anything this seaosn - we just need to remain focused."
Ik ben zeker wel fan van Timber. Had nog nooit van hem gehoord, maar pre-season al erg onder de indruk en dan vandaag, wauw. Wat een impact.
Voor iedereen die denkt dat dit geen prijs is die checkt even de reactie van pep na de 0-1
Vind het een beetje jammer. Het heeft dezelfde vibe als de Johan Cruijff schaal. Teams die het winnen, noemen het een prijs, als teams het verliezen, dan is het opeens geen prijs meer.Gunner schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:47:
Voor iedereen die denkt dat dit geen prijs is die checkt even de reactie van pep na de 0-1
En daar moet elke trainer, al jaren, mee kappen want dat is rete irritant.JeroenNietDoen schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:29:
[...]
Hij merkt gewoon op dat dat een gele kaart moet zijn, elke trainer doet dat, al jaren.
Wil een trainet het zelf kunnen beslissen, dan moet ie zelf maar scheidsrechter worden.
Ik heb de JC schaal nog nooit een prijs gevonden, ook niet als Ajax em wel wonHollowGamer schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:22:
[...]
Vind het een beetje jammer. Het heeft dezelfde vibe als de Johan Cruijff schaal. Teams die het winnen, noemen het een prijs, als teams het verliezen, dan is het opeens geen prijs meer.
En je zou toch maar Foden zijn. Wat moet die gast nog doen om een keer een vaste basisplaats te krijgen?
Ik snap ech niet dat hij zo rustig bij City blijft. Afgelopen seizoen 32x gespeeld in de PL, maar qua minuten maar 20 volle wedstrijden, en dan ben je 23....
Ik snap ech niet dat hij zo rustig bij City blijft. Afgelopen seizoen 32x gespeeld in de PL, maar qua minuten maar 20 volle wedstrijden, en dan ben je 23....
Denk dat dat dit seizoen misschien wel anders gaat worden want Grealish maakt het nog steeds niet waar en zijn tijd raakt op.toolkist schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:52:
En je zou toch maar Foden zijn. Wat moet die gast nog doen om een keer een vaste basisplaats te krijgen?
Vind hem een erg goede voetballer en talent inderdaad nog, maar hij moet spelen, en bij City heb je Pep, die liever 3/4 middenvelders koopt 'voor erbij', en een back van ~60mil. voor op de bank.toolkist schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 20:52:
@JeroenNietDoen
Kun je - net als vorig seizoen - weer een voorspelling hier geven van je Top 6 PL
(en dan niet weer Spurs vergeten
)
Je zat er (toen) wel goed naast, behalve de nr 1 natuurlijk.
Kun je - net als vorig seizoen - weer een voorspelling hier geven van je Top 6 PL
(en dan niet weer Spurs vergeten
Godver, seizoen begint al slecht voor het begon bij Chelsea. Top aankoop Nkunku moet onder het mes voor zijn meniscus..
Ach joh, krijg je Neymar en Vlahovic voor terug.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:04:
Godver, seizoen begint al slecht voor het begon bij Chelsea. Top aankoop Nkunku moet onder het mes voor zijn meniscus..
En Chelsea kennende nog 200m aan andere spelers
Het blijft vaag dat ze spelers blijven aantrekken, zonder enig spek op de ribben.toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:07:
[...]
Ach joh, krijg je Neymar en Vlahovic voor terug.
En Chelsea kennende nog 200m aan andere spelers
Jammer dat de PL dit allemaal toestaat.
Volgens de berekening van de super computer (kan bron even niet vinden), wordt City weer kampioen.JAN-B schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:54:
@JeroenNietDoen
Kun je - net als vorig seizoen - weer een voorspelling hier geven van je Top 6 PL![]()
(en dan niet weer Spurs vergeten)
Vind het wel lachwekkend, al die Man Utd oud-spelers die helemaal schuren tegen City, en ons wat belachelijk maken. Zoals uitspraken van 'CS is geen prijs', Rice overbetaald, etc.
Waarom zeggen ze dit niet over City of over hun eigen club, dat wel heel erg veel betaald voor een onbewezen spits?
Bah, blij dat ik deze 'analisten' niet kan zien/lezen hier op NU.nl.
Je weet toch dat Arsenal de laatste 5jaar 200 miljoen netto meer spendeerde dan Chelsea? Die pas de 5de meeste netto uitgaven hebben in EngelandHollowGamer schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
Het blijft vaag dat ze spelers blijven aantrekken, zonder enig spek op de ribben.
Jammer dat de PL dit allemaal toestaat.
Ja, en ik weet (helaas) ook dat we heel slecht zijn in spelers verkopen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:25:
[...]
Je weet toch dat Arsenal de laatste 5jaar 200 miljoen netto meer spendeerde dan Chelsea? Die pas de 5de meeste netto uitgaven hebben in Engeland
Pepe heeft 70 miljoen gekost (excl. salaris), en loopt nu 'gratis' de deur uit.

Maar helaas genoeg voorbeelden te vinden.
Jullie zijn wel goed in verkopen, buiten Lukaku wellicht.
@HollowGamer zeg nou zelf, Rice is toch ook geen 100m+ materiaal? Dat is echt de Engelse international factor, je haalt betere spelers dan hem op voor 50-60m.
Ik zeg ook niet dat Rice het waar is, dat zal moeten bijken, maar " er zijn betere spelers voor 50-60" zo simpel is het ook niet (meer).toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:24:
@HollowGamer zeg nou zelf, Rice is toch ook geen 100m+ materiaal? Dat is echt de Engelse international factor, je haalt betere spelers dan hem op voor 50-60m.
In ander nieuws: West ham wil het geld uit de Rice deal gaan gebruiken voor Maguire en McTominay? Misschien kan je West Ham even tippen
Newcastle is ze allang voor geweest. Tonali voor 50m is echt een koopje.Gunner schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:27:
[...]
Ik zeg ook niet dat Rice het waar is, dat zal moeten bijken, maar " er zijn betere spelers voor 50-60" zo simpel is het ook niet (meer).
In ander nieuws: West ham wil het geld uit de Rice deal gaan gebruiken voor Maguire en McTominay? Misschien kan je West Ham even tippen
Nee, maar ik vind geen enkele speler boven de 10mil. waard.toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:24:
Ik zou graag terug naar die tijd gaan, waarbij er nog niet zulke belachelijke prijzen werden betaald.
Kijk naar een Pepe, 70 miljoen en compleet mislukt. Maar ook naar een Hazard, Bale, Ronaldo, Messi, Neymar, .. in sommige werelddelen is er geen eten, en hier wordt ook 15 miljoen betaald voor een speler van 19-20 jaar. Vaak zijn de duurste, nou eenmaal niet het beste. Wij waren overigens erg goed in spelers relatief goedkoop kopen, maar ja, een City & Chelsea kopen gewoon deze spelers voor op de bank.
Trossard is wel een uitzondering, net zoals onze jeugdspelers, die we gelukkig laten doorstromen.
Rice is inderdaad geen 100 miljoen waard, hij is het echter wel waard om voor ons te spelen. Hij is namelijk ook een leider, voetballen kan hij, en hoort gewoon bij de top in CDM. Tevens is hij nog maar 24 jaar oud, dus er zit nog flink wat rek in. Je mag mij betere namen noemen, maar zoals gezegd maakt zijn karakter, net zoals Xhaka, ook een flinke indruk op andere spelers in de groep.
Denk dat we ons erbij neer moeten leggen dat dit normale prijzen worden. Kijk maar naar clubs in het buitenland, die voor 30 plussers, enorme bedragen en salarissen neertellen.

We hebben ook gezien wat er gebeurt als je niet meegaat. Wij liepen daardoor o.a. Europees voetbal mis, en iedereen lachte ons uit (onterecht).
Vroeger had een Rice 20 miljoen gekost, een Timber 10 miljoen, .. maar tegenwoordig dus niet meer. Ben overigens echt bang dat Haverz, Pepe 2.0 wordt. Maar laten we hopen dat Arteta hem wel kan improven. Schijnbaar zijn andere fans wel positief over hem, maar ik zie niet hier 70 miljoen in.
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 08-08-2023 16:54 ]
Durf ik nu nog niks over te zeggen omdat veel transfers op zich laten wachten. Met name bij Liverpool moet er nog e.e.a. gebeuren. En spurs is zeer afhankelijk van wat er gebeurt met Kane.
Ik kom er later op terug. Denk dat het wel leuk is als iedereen een voorspelling geeft van de top 6, of 8 als je de aanhakers wilt meenemen.
1. Man City
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Man Utd
6. Newcastle
7. Spurs
8. Aston Villa
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Man Utd
6. Newcastle
7. Spurs
8. Aston Villa
Man. U staat te laag hoor, alhoewel ik geen fan bentoolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:32:
1. Man City
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Man Utd
6. Newcastle
7. Spurs
8. Aston Villa
1. Arsenal
2. Man City
3. Liverpool
4. Man United
5. Chelsea
6. Newcastle
7. Spurs
8. Brighton
Lekker opportunistisch maar fuck it, met deze aankopen moet kampioen worden mogelijk zijn
2. Man City
3. Liverpool
4. Man United
5. Chelsea
6. Newcastle
7. Spurs
8. Brighton
Lekker opportunistisch maar fuck it, met deze aankopen moet kampioen worden mogelijk zijn
Tesla M3LR '21
1. Man City
2. Arsenal
3. Liverpool
4. Man United
5. Newcastle
6. Chelsea
7. Aston Villa
8. Spurs
2. Arsenal
3. Liverpool
4. Man United
5. Newcastle
6. Chelsea
7. Aston Villa
8. Spurs
maak je eigen lijstje dan?JAN-B schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:40:
[...]
Man. U staat te laag hoor, alhoewel ik geen fan ben
enneh, doet er hier iemand mee aan fantasy premier league?
Ja, moet m'n team nog finetunen though.
Raya/Brentford ook rond met Arsenal dus de back-up voor Ramsdale is ook binnen.
Wát een transferperiode:
Raya/Brentford ook rond met Arsenal dus de back-up voor Ramsdale is ook binnen.
Wát een transferperiode:
- Kai Havertz
- Jurrien Timber
- Declan Rice
- David Raya
- Saka contract extension
- Martinelli contract extension
- Ramsdale contract extension
- Reiss Nelson contract extension
- Saliba contract extension
- Myles Lewis-Skelly contract extension
- Ethan Nwaneri contract extension
Tesla M3LR '21
Ik heb, net zoals met dat onderzoek tegen City, niet de indruk dat daar echt iets spectaculairs uit gaat komen.
Maguire eindelijk weg bij ManU, gaat heel traagjes naar West Ham. Voor 50 miljoen minder dan de aankoopsom, en dan hebben we de inflatie nog niet meegenomen...
West Ham heeft ok Ward-Prowse van het gedegradeerde Southampton overgenomen voor hetzelfde bedrag. Dat is een goeie voor vrije trappen en pingels.
West Ham heeft ok Ward-Prowse van het gedegradeerde Southampton overgenomen voor hetzelfde bedrag. Dat is een goeie voor vrije trappen en pingels.
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 09-08-2023 17:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb je van beide een bron? Ik zie nog nergens een bevestiging?gambieter schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 16:59:
Maguire eindelijk weg bij ManU, gaat heel traagjes naar West Ham. Voor 50 miljoen minder dan de aankoopsom, en dan hebben we de inflatie nog niet meegenomen...
WP vind ik wel een goede aankoop, het is ongelofelijk dat hij zolang voor SOU heeft gespeeld, die had al jaren terug hogerop kunnen gaan.
BBC maakt er onder andere melding van.HollowGamer schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:20:
[...]
Heb je van beide een bron? Ik zie nog nergens een bevestiging?
WP vind ik wel een goede aankoop, het is ongelofelijk dat hij zolang voor SOU heeft gespeeld, die had al jaren terug hogerop kunnen gaan.
ze hebben vanuit de uefa al een boete gehad, iets van 10m euro, omdat ze het zelf gemeld hebben en om de periode van de vorige eigenaar ging.
https://www.skysports.com...n-separate-financial-case
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 09-08-2023 17:45 ]
Maguire lijkt me ook wel een goede aankoop bij een team als West Ham. Wel een hoog bedrag.
Klopt, UEFA kijkt maar tot 5 jaar terug, dus die 10M was over 2017 t/m 2019.toolkist schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:43:
[...]
ze hebben vanuit de uefa al een boete gehad, iets van 10m euro, omdat ze het zelf gemeld hebben en om de periode van de vorige eigenaar ging.
De EPL heeft geen verjaring, dus die kijken gewoon zover terug als dat ze willen.
gelukkig wel. maar dit is dus al een soort van schuld bekentenis.JeroenNietDoen schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:54:
[...]
Klopt, UEFA kijkt maar tot 5 jaar terug, dus die 10M was over 2017 t/m 2019.
De EPL heeft geen verjaring, dus die kijken gewoon zover terug als dat ze willen.
https://www.bbc.co.uk/sport/football/66448957HollowGamer schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:20:
Heb je van beide een bron? Ik zie nog nergens een bevestiging?
De PL strip-voorbeschouwing van David Squires in de Guardianis weer groots, maar deze komt hard aan:
:fill(white):strip_exif()/f/image/XUMWbwrWbvKcFuDB38J7hX6g.png?f=user_large)
Als Kane nu zelf nog de stekker eruit trekt dan is het wat mij betreft echt de grootste loser uit de Premier League, ooit. Blijkbaar neemt 'ie dan genoegen met 1 Audi Cup en 1 Tiger Cup. En kom niet aan met club liefde s.v.p., als sporter wil je prijzen winnen. Hopelijk tekent 'ie, anders zou het ook een dikke middelvinger zijn naar Bayern die al de hele zomer lopen te hengelen en schijnbaar al vanaf het begin met hem persoonlijk een akkoord hadden.
En als rivaliserend supporter kan ik niet wachten tot 'ie is opgekrast uit de PL. Gun hem 100 en 1 prijzen met Bayern want het is verder wel een sympathieke gozert
En als rivaliserend supporter kan ik niet wachten tot 'ie is opgekrast uit de PL. Gun hem 100 en 1 prijzen met Bayern want het is verder wel een sympathieke gozert
[ Voor 16% gewijzigd door London op 10-08-2023 13:10 ]
Tesla M3LR '21
En wat als ie een jaar blijft en daarna naar Arsenal zou willen?London schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:06:
Als Kane nu zelf nog de stekker eruit trekt dan is het wat mij betreft echt de grootste loser uit de Premier League, ooit.
toolkist schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:12:
[...]
En wat als ie een jaar blijft en daarna naar Arsenal zou willen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eVjCzSfz9NRBQ9yVmzVxSOSl.jpg?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door London op 10-08-2023 13:14 ]
Tesla M3LR '21
Kane op de eerste training van Bayern...scheurt knieband, jaar uit de running 
Kerel... wat een geld...
Kerel... wat een geld...
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 10-08-2023 13:43 ]
Weet ik, hebben jullie hier ooit eerder gemeld. Daarom juist, zou ie in die situatie een loser blijven als ie nu toch bij Spurs blijft voor een jaartje?
Veel geld maar beter 100 miljoen voor een 30 jarige topper dan nog een jaar met een Choupo Moting.Harribo schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:42:
Kane op de eerste training van Bayern...scheurt knieband, jaar uit de running
Kerel... wat een geld...
Of zoals United 70 jaar voor Højlund die amper 1 jaar in de Serie A erop had zitten met maar 9 goals.
En nu meteen al niet fit is en er een aantal weken uit blijkt te liggenChelseamarre123 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:34:
[...]
Veel geld maar beter 100 miljoen voor een 30 jarige topper dan nog een jaar met een Choupo Moting.
Of zoals United 70 jaar voor Højlund die amper 1 jaar in de Serie A erop had zitten met maar 9 goals.
Ik denk dat je het meer als de vervanger van Mane moet zien, die ze vorig jaar gehaald hadden als vervanger van Lewandowski en in de spits hebben geprobeerd. Maar zeker na het incident met Sane is dat geen succes gebleken.Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:34:
[...]
Veel geld maar beter 100 miljoen voor een 30 jarige topper dan nog een jaar met een Choupo Moting.
Ik had hem graag bij Arsenal gezien. Dan weet je dat je elk seizoen tenminste tien penalty’s krijgt.
Het is nog maar de vraag of Kane zelf wilt gaan.. waarom zou je gaan naar een tweederangs competitie?Gunner schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:03:
Kane naar Bayern gaat dus door in principe?
Bron bbc
Tweede club van Europa (https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2023.html) en 3e competitie van Europa. Vind het eigenlijk een stap vooruit ipv achteruit. T.Hotspur speelt meestal voor de subtop plekken in de competitie.HollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Het is nog maar de vraag of Kane zelf wilt gaan.. waarom zou je gaan naar een tweederangs competitie?
[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 10-08-2023 16:20 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit is wel heel denigrerend. 8e in de PL is ook niet alles.HollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Het is nog maar de vraag of Kane zelf wilt gaan.. waarom zou je gaan naar een tweederangs competitie?
De PL is de beste competitie ter wereld (persoonlijke mening meegenomen). Leuk dat BAY zover komt Europees, maar verder dan dat, is het een flinke stap achteruit.Gynnad schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:19:
[...]
Tweede club van Europa (https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2023.html) en 3e competitie van Europa. Vind het eigenlijk een stap vooruit ipv achteruit
Maar natuurlijk is VfL Bochum, wel een club waar iedereen tegen zou willen spelen.
Dat kan je toch zelf ook wel bedenken? Bij Bayern speel je áltijd, ieder seizoen voor de knikkers. Bij Tottenham.. niet. Of nouja, misschien in het voorseizoen als er een Audi te winnen valt.HollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:02:
[...]
Tesla M3LR '21
Kane is er het type niet voor (geen van Persie), maar als hij moeilijk gaat doen, dan verkopen ze hem misschien aan Utd of City.dutchgio schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:21:
[...]
Dit is wel heel denigrerend. 8e in de PL is ook niet alles.
Ik heb niets met Spurs en Kane, maar als ik hem vergelijk met VP, dan zou ik als Spurs supporter mij best gelukkig voelen. Hij wilt eventueel blijven, en hoeft niet perse naar de 'concurrent'.
T.o.v. VP - kan hij wel weer terug naar de Spurs gaan.
Natuurlijk is de PL de sterkste competite ter wereld, maar denk niet dat het ieders droom is om tegen Luton Town te spelenHollowGamer schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:22:
[...]
De PL is de beste competitie ter wereld (persoonlijke mening meegenomen). Leuk dat BAY zover komt Europees, maar verder dan dat, is het een flinke stap achteruit.
Maar natuurlijk is VfL Bochum, wel een club waar iedereen tegen zou willen spelen.
Zoals hier ook al aangegeven is, bij Bayern speel je op nationaal en Europees niveau mee om de prijzen, daarnaast zijn er ook voldoende mooie wedstrijden in de Bundesliga.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Enige reden voor hem om te blijven is het record van Shearer (breken)
Mwah niet echt. Als ie nog een jaar blijft heeft ie alle keuze van de wereld.Gunner schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 17:00:
Enige reden voor hem om te blijven is het record van Shearer (breken)
Vanuit Spurs snap ik het zakelijk gezien wel, maar als fan is dit echt niet tof. 3 dagen voor het seizoen begint dan toch een geaccepteerd bod, terwijl de berichten juist wezen op dat hij ging blijven.
Richarlison niet goed genoeg om zijn vervanger te zijn imo, dus beginnen we het seizoen niet lekker.
To dare is to do
Dat is waar, maar er moet wel heel wat gebeuren dat dat ook echt de moeite waard is want het gaat een lang en lastig seizoen worden (waarschijnlijk). Ook met Kane erbij.Slaapje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:15:
[...]
Mwah niet echt. Als ie nog een jaar blijft heeft ie alle keuze van de wereld.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 10-08-2023 20:19 ]
Is ook zo, maar dat we een beter seizoen draaien met dan zonder Kane is wel een zekerheid.Gunner schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:16:
[...]
Dat is waar, maar er moet wel heel wat gebeuren dat dat ook echt de moeite waard is want het gaat een lang en lastig seizoen worden (waarschijnlijk). Ook met Kane erbij.
Maar ben het met je eens dat het een moeilijk seizoen wordt, nieuwe coach met totaal andere tactieken dan de afgelopen 2.5 (Nuno kan ik niet als volledig rekenen) coaches.
Neemt niet weg dat ik echt enthousiast ben wat ik van Postecoglue heb gezien en gehoord. Eindelijk weer aantrekkelijk en aanvallend voetbal.
To dare is to do
Vind het wel een beetje grappig.
Lewandowski mag weg, want te oud en will te veel salaris.
En nu betalen ze voor Kane die een paar jaar jonger is 100mln en deze zal ook een top salaris willen
De paniek in München, heerlijk.
En nu betalen ze voor Kane die een paar jaar jonger is 100mln en deze zal ook een top salaris willen
Die wou toch zelf weg?Deadsy schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 01:02:
Vind het wel een beetje grappig.
🚨 Harry Kane has reached an agreement to join Bayern Munich from Tottenham Hotspur. Personal terms in place for 30yo to sign a 4yr contract. England captain awaiting green light from #THFC to travel for medical + complete transfer @TheAthleticFC #FCBayern https://t.co/LPAkVUiF9E
— David Ornstein (@David_Ornstein) 10 augustus 2023
Goedzo Harry, lekker prijzen pakken en genieten van München
Tesla M3LR '21
Heerlijk, eindelijk weer een spits van formaat voorin. Ik kan niet wachten tot we hem kunnen zien spelenLondon schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:59:
[Twitter]
Goedzo Harry, lekker prijzen pakken en genieten van München
Caicedo van Brighton naar Liverpool voor 127 miljoen (?)
Het moet niet gekker worden. Dat soort bedragen voor dat soort spelers. Het is toch geen Mbappe,kom op zeg
Het moet niet gekker worden. Dat soort bedragen voor dat soort spelers. Het is toch geen Mbappe,kom op zeg
Goed poot stijf gehouden van Brighton, maar inderdaad wat een geld voor een relatief onervaren speler. In 2021 4 miljoen GBP voor betaald, gaat nu weg voor 111.Harribo schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:20:
Caicedo van Brighton naar Liverpool voor 127 miljoen (?)
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 11-08-2023 09:23 ]
Pff, die pakken met 1 speler meer omzet dan heel de eredivisie met al hun transfers bij elkaar!Gunner schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:21:
[...]
Goed poot stijf gehouden van Brighton, maar inderdaad wat een geld voor een relatief onervaren speler. In 2021 4 miljoen GBP voor betaald, gaat nu weg voor 111.
Liverpool gaat ~130 miljoen neertellen voor een 21-jarige CDM van Brighton.
Ben ook fan van hem, maar de bedragen gaan helemaal nergens meer over.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 11-08-2023 11:25 ]
De Kane soap duurt nog even of nu echt klaar ?
Verhalen dat ie nog niet mocht vertrekken vanmorgen omdat Spurs nog wat details wilde aanpassen. Volgens Twitter gaat de prive jet nu toch echt binnen het uur vertrekken. Bayern wil hem al laten mee doen met de Duitse supercup dit weekend.
Verhalen dat ie nog niet mocht vertrekken vanmorgen omdat Spurs nog wat details wilde aanpassen. Volgens Twitter gaat de prive jet nu toch echt binnen het uur vertrekken. Bayern wil hem al laten mee doen met de Duitse supercup dit weekend.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Terwijl ze ook al McAllister voor 42 miljoen GBP aan Liverpool verkochten.ElPaco schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:45:
[...]
Pff, die pakken met 1 speler meer omzet dan heel de eredivisie met al hun transfers bij elkaar!
Daarom onbegrijpelijk dat Kudus niet hapt. Brighton is een prima opstapje in de PL. Val je op, volgende seizoen stroom je door naar de PL top.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik ben echt benieuwd of Kane daar gelukkig wordt.loekf2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:56:
De Kane soap duurt nog even of nu echt klaar ?
Kane kijkt altijd al alsof hij depri is, lijkt me niet dat hij in Duitsland lachend gaat rondlopen.
En van iets als oktoberfeesten, zou hij ook niet blij worden lijkt me.
Aldus onze huispsycholoog Dr. Phil..HollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:12:
[...]
Ik ben echt benieuwd of Kane daar gelukkig wordt.
Kane kijkt altijd al alsof hij depri is, lijkt me niet dat hij in Duitsland lachend gaat rondlopen.
Caicedo is wel echt een mega goeie transfer van Liverpool. Bedrag is belachelijk, maar wat een aanwinst. Brighton heeft wel goede zaken gedaan ook de laatste maanden. Gewoon clubs tegen elkaar op laten bieden, slimme zet.
[ Voor 4% gewijzigd door London op 11-08-2023 12:17 ]
Tesla M3LR '21
Tijden veranderen
Jurgen Klopp on United signing Pogba for €100m back in 2016:
"The day that this is football, I'm not in a job anymore, because the game is about playing together.
"Other clubs can go out & spend more money and collect top players. I want to do it different."
Muhahahaha

Sky Sports News has been told Moises Caicedo is having second thoughts about a move to Liverpool. 👀🚨
— Sky Sports News (@SkySportsNews) 11 augustus 2023
The Player and his representatives remain in London📍 pic.twitter.com/vMvgb613il
"Wat Harry kane, kane ik ook!"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo die gast doet wel z'n best om zich overal onmogelijk te maken.
Wat een soap. Misschien kunnen we alvast hem ruilen met Kudus. Als die naar Brighton gaat wordt ie vast ook 130 miljoen waard.Gunner schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:33:
Zo die gast doet wel z'n best om zich overal onmogelijk te maken.
Ook daar geldt, ze hadden het hele middenveld kunnen vervangen met die transfersom... Wat een flut management. Ze zullen wel lui worden van zoveel geld beschikbaar hebben.HollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:25:
Liverpool gaat ~130 miljoen neertellen voor een 21-jarige CDM van Brighton.
Van die loeigrote lekkere schnitzels daar wordt iedereen toch blij?HollowGamer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:12:
[...]
Ik ben echt benieuwd of Kane daar gelukkig wordt.
Kudus wil een clausule met transfersom, Brighton niet. Daar schijnt het op te hangen.loekf2 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:00:
[...]
Terwijl ze ook al McAllister voor 42 miljoen GBP aan Liverpool verkochten.
Daarom onbegrijpelijk dat Kudus niet hapt. Brighton is een prima opstapje in de PL. Val je op, volgende seizoen stroom je door naar de PL top.
Wat mij betreft mag die transfer klappen, dan vangt Ajax in de winterstop of volgende zomer wel 60m
EXCLUSIVE: Moisés Caicedo has just informed Liverpool that he only wants to join Chelsea! 🚨🔵🇪🇨 #CFC
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 11 augustus 2023
Caicedo has decided to keep his word and only accept Chelsea as personal terms were agreed since end of May.
Chelsea, set to bid again in order to get deal done with Brighton. pic.twitter.com/HI3geVVq9Z
Wat een clown zeg, holy shit
Tesla M3LR '21
Jaartje bij Chelsea in het vreemdelingenlegioen en dan volgend jaar naar de zandbak..

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 11-08-2023 14:18 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Chelsea speelt ook helemaal geen Europees of iets.M@cer schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:18:
[...]
Jaartje bij Chelsea in het vreemdelingenlegioen en dan volgend jaar naar de zandbak..
Verder hebben ze niet zo'n goede selectie, en wie wil nou niet onder Klopp werken?
Nee, een slechte keuze. Krijgt hij misschien meer geld/bonussen bij Chelsea?
True, ik bedoelde meer of Kane zich er wel gelukkig gaat voelen.London schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:16:
[...]
Aldus onze huispsycholoog Dr. Phil..
Caicedo is wel echt een mega goeie transfer van Liverpool. Bedrag is belachelijk, maar wat een aanwinst. Brighton heeft wel goede zaken gedaan ook de laatste maanden. Gewoon clubs tegen elkaar op laten bieden, slimme zet.
Volgens mij is hij een Engelsman, en die cultuur is daar toch anders.
Je kan het zo doen als in SAU (cultuur namaken), maar dat is niet echt.
Ik hoop dat hij zich kan aanpassen, maar als hij nu al moeite heeft Spurs te verlaten, hoe zou hij dan daar aarden?
Dit dus.toolkist schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:43:
[...]
Ook daar geldt, ze hadden het hele middenveld kunnen vervangen met die transfersom... Wat een flut management. Ze zullen wel lui worden van zoveel geld beschikbaar hebben.
En waar komt dat geld vandaan? Uiteindelijk uit landen waar extreem rijke mensen wonen die dit allemaal verdienen over de ruggen van tal van arme(re) zwoegers?
Echt dit moet een keer een halt toe worden geroepen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken