Elect a clown, expect a circus.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Overigens stonden die 2 city verdedigers wel erg naïef op de helft van de tegenstander terwijl je van die snelle Braziliaanse aanvallers tegen je hebt
[ Voor 56% gewijzigd door d-vine op 09-04-2024 21:19 ]
Over welke match heb je het?Quad schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:15:
Wat wordt dit voor een match! Wow.
Die ene!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
mooi toch, Tuchel verdiend niks, jammer voor Bayern maar dan moet je maar niet zo'n flapdrol als coach aannemenSlasher schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:16:
Heeft Tüchel wel een goede analyse gedaan van zijn tegenstander. Je weet dat Saka dit doet.
1-1Grindtegel schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:18:
[...]
mooi toch, Tuchel verdiend niks, jammer voor Bayern maar dan moet je maar niet zo'n flapdrol als coach aannemen
Grindtegel schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:18:
[...]
mooi toch, Tuchel verdiend niks, jammer voor Bayern maar dan moet je maar niet zo'n flapdrol als coach aannemen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d2FhjqwiHgxuNMbPJ7wcoH0z.gif?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
De 1-1 was zeker een mazzeltje. Maar die 2e leek met het beeld achter Rodrygo toch niet getoucheerd te worden.d-vine schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:17:
2x net lucky shot die van richting veranderd. Beetje jammer.
Overigens stonden die 2 city verdedigers wel erg naïef op de helft van de tegenstander terwijl je van die snelle Braziliaanse aanvallers tegen je hebt
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht die andere!
Misschien ook wel..
⏩ PVOutput☀️
15min. Onderweg, 2x zappen en totaal 5 goals gaat lekker
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 09-04-2024 21:31 ]
442 in een ruit hebben ze volgens mij wel op fifa.Millie-ano schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:28:
Lang geleden dat ik fifa heb gespeeld. Maar de opstelling van real voelt als een custom opstelling haha. Snap en zie niet hoe ze spelen met die bellingham. Beetje hangend en terugzakkend. Er is geen spits ??
Er is inderdaad geen topspits, dus lossen ze het zo op. Niet zonder resultaat ook.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Iets meer lef graag, het is nou niet dat ze er de spelers niet voor hebben
Ja is weer ff schakelen van al die 433 523 varianten.dutchgio schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:36:
[...]
442 in een ruit hebben ze volgens mij wel op fifa.
Er is inderdaad geen topspits, dus lossen ze het zo op. Niet zonder resultaat ook.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Flickr PSN ID= cheironnl
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Real hangt bij balbezit City met 10 man voor de goal. Dan krijg je dat.Grindtegel schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:37:
City doet wel heel veel tikkie breed, tikkie terug. Frank de boer zou er trots op zijn
Iets meer lef graag, het is nou niet dat ze er de spelers niet voor hebben
City mist toch van die snelle creatieve spelers die real wel voorin heeft.
Volgens mij had real ook weer een nieuw super talent uit Brazilië weten te scoren. Straks komt Mbappe er nog bij dan weet je het wel weer voor de komende jaren in de CL
Blijkbaar kijk je tochGrindtegel schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:40:
Theater en toneel, de reden dat ik geen spaans voetbal kan kijken, verschrikkelijk
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gelukkig negeert de scheids het redelijk. Ook lekker dat City ongestoord doorspeelt als er weer een vol theater naar de grond gaat.Grindtegel schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:40:
Theater en toneel, de reden dat ik geen spaans voetbal kan kijken, verschrikkelijk
Flickr PSN ID= cheironnl
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Scheids! Ga door! Hij fluit niet! .. ze weten het! .. 100! ..Superkiwi schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:42:
Dat doet de scheids wel goed inderdaad. Lekker doorspelen, laat ze maar liggen
⏩ PVOutput☀️
Haaland is zonder De Bruyne altijd een stuk minder, die weet hem wel altijd te bereiken en goed weg te sturen.d-vine schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:40:
Haaland wordt bij de laatste wedstrijden niet meer lekker bediend waardoor hij op een eiland staat.
City mist toch van die snelle creatieve spelers die real wel voorin heeft.
Volgens mij had real ook weer een nieuw super talent uit Brazilië weten te scoren. Straks komt Mbappe er nog bij dan weet je het wel weer voor de komende jaren in de CL
Zonder De Bruyne is de opbouw er al een stuk minder en zonder echte, snelle buitenspelers is het allemaal vrij statisch.
City valt wel tegen. Spelen echt niet opportunistisch, wachten veel te lang af en daardoor komen ze nooit in de buurt.
Zolang de Fifa niet met straffen gaat komen op dit gedrag zal er nooit wat veranderen.Quad schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:44:
Snap best dat zo'n tik pijnlijk is, maar het overdreven vallen, rollen en schreeuwen alsof je ter plekke dood gaat moeten ze mee kappen.
Wat mij betreft extra kaart invoeren voor 10min straf en zuivere speeltijd.
Alleen aanvoerders mogen praten met de scheids
Maar blijkbaar is zo iets simpels not don in het voetbal
Alle andere sporten gaan snel met de tijd mee maar voetbal is geen gang in te krijgen
Onmogelijk. Die had er onderdoor gelopenfloriz87 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:51:
Als niet Haaland maar Rodrygo die bitchslap van de scheids had gekregen had hij 10x over de grond liggen rollen.
Dacht je eindelijk van die gast af te zijnJanW schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:59:
Harry Kane scoort een penalty tegen Arsenal. Er zullen hier wel wat Gunners aan de beademing zitten
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 09-04-2024 22:13 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De var is Nederlands.gambieter schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:13:
Ben benieuwd of VAR naar Kane's "perongelukje" gaat kijken...

Was jaren geleden ook al zo met Ryan Babel schwalbe imitatieQuad schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 21:44:
Snap best dat zo'n tik pijnlijk is, maar het overdreven vallen, rollen en schreeuwen alsof je ter plekke dood gaat moeten ze mee kappen.
Ik zou ook de neiging hebben dat te doen
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 09-04-2024 22:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Peert ie hem er zo in.
dat noemen ze een pre-jinxMillie-ano schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:27:
Net aan het typen dat Guardiola last heeft van johnschipperitus en die Foden moet wisselen...
Peert ie hem er zo in.
En omgedraaid.
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Liever niet, dan staat er te veel op het spel, neemt niemand risico en krijg je echt geen 5 goals.d-vine schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:33:
Dit had de finale moeten zijn
Helaas lijken mensen hier naar City te kijken?Quad schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:34:
Die goal van Arsenal.... 🤤
Trossard mag voor mij voorlopig wel starten en Jesus ook.
Zo, die kan alvast op je tegeltje.
⏩ PVOutput☀️
Arsenal - Bayern? Zekerd-vine schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:33:
Dit had de finale moeten zijn
Gierig hier. Geen Ziggo aansluiting of pakket.HollowGamer schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:35:
[...]
Helaas lijken mensen hier naar City te kijken?
RM - City op tv, Ars - Bay op een tablet ernaast.HollowGamer schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:35:
[...]
Helaas lijken mensen hier naar City te kijken?
RM - City gebeuren wel de mooiste dingen vanavond.
⏩ PVOutput☀️
Is het niet op Veronica?Millie-ano schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:36:
[...]
Gierig hier. Geen Ziggo aansluiting of pakket.
Vroeger was het nog weleens gratis op Kijk of NU.nl - of waren dat enkel Nederlandse wedstrijden?
Ik geloof het best, maar met beide clubs heb ik niet zo veel.Quad schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:36:
[...]
RM - City op tv, Ars - Bay op een tablet ernaast.
RM - City gebeuren wel de mooiste dingen vanavond.
Beide hebben op financieel gebied niet zo'n beste reputatie. RM beter dan de rest, maar ze kopen ook alles wat maar een bal kan raken.
⏩ PVOutput☀️
Er zijn grenzen aan het toelaatbare.
⏩ PVOutput☀️
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Millie-ano schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:40:
[...]
Nja. Dan hoef ik het tenminste niet te kijken. Kan ik het in mijn hoofd mooier maken dan het is.

⏩ PVOutput☀️
Ze vinden zichzelf wel even goed, want ze eisen meer salaris en waardering.
Ik heb er gewoon niet zoveel mee, vind het niveau toch wel erg laag. Dan kijk ik liever een laagvlieger in de KKD.
Heb ik iets tegen vrouwen? Ik begrijp ze vaak niet, maar hetzelfde heb ik op niveau van wielrennen en andere sporten. Het niveau valt gewoon enorm tegen. Al is de sfeer wel vaak beter.
Met deze stand wel heel tof, want dan is er niet een van die twee die heel defensief de wedstrijd in gaat of zsm dood wil maken.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:41:
Heerlijke goal van Madrid! Ook wel eens lekker als je redelijk zonder voorkeur naar een prachtige wedstrijd zit te kijken. Gelukkig krijgen we ook nog een return in Manchester!
Kan alle kanten op.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, mooie goal van Trossard ook.forzav schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:40:
Wat een wedstrijd zeg, niet normaal dat niveau
Nu volhouden. Gelijkspel beter, al denk ik dat BAY wel erg goed is thuis.
Yup, scheids valt niets aan af te dingen.Tk55 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 22:44:
Scheids bij RM - MCI doet het echt goed. Dat zie je echt te weinig !
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken