[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.687 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat moet dan een knaller van een straf worden. Als ze het niet juridisch nog jaren gaan rekken (als dat kan)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bayern- Dortmund intussen 0-2 met nog ruim 5 minuten te gaan. En niet onverdiend.

Wat is Bayern toch impotent geworden, Leverkusen is veel te sterk en gaat verdiend kampioen worden, maar zonde dat Bayern zo weinig kan doen.

Boem, Kane met de 1-2. Al die mensen die het stadion al verlaten hebben :p en dan wordt 'ie door VAR afgekeurd :+ . Die gifbeker moet leeg voor Tuchel.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 30-03-2024 20:20 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
Goed voor het Duitse voetbal dit. Dominantie is nooit goed op de lange termijn voor een competitie. Alleen jammer dat Dortmund er niet van kan profiteren (ben fan), maar wat is dit een prestatie van Leverkusen. Petje af.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Pochettino maakt zich een beetje belachelijk door te claimen dat chelsea “volgens de data” vierde had moeten staan. Daar was vanmiddag niet veel van te zien en veel statistieken in dit artikel zijn het niet met hem eens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 21:38:
Pochettino maakt zich een beetje belachelijk door te claimen dat chelsea “volgens de data” vierde had moeten staan. Daar was vanmiddag niet veel van te zien en veel statistieken in dit artikel zijn het niet met hem eens.
Ik zie net de beelden van Chelsea-Burnley, en wat maken scheids en VAR er weer een potje van. Mudryk had een gele kaart voor esn schwalbe moeten krijge , iov de tweede geel voor de verdediger en de rode kaart voor Kompany. Het niveau van de Engelse scheidarechters is zo laag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:15:
Plots krijgt Nottingham 4punten straf waardoor ze ineens op een degradatie plek staan. Blijf het toch opmerkelijk vinden waarom ze dit seizoen zo streng zijn met straffen?
Wel goed om te weten, je kunt dus 35m extra uitgeven en dat kost je maar 4 punten. Als die speler je dus 5 punten in 1-3 seizoenen oplevert, vooral doen!

Los daarvan, Everton krijgt 6 punten voor een kleinere overschreiding waar ook nog een flink deel van de overschreiding twijffelachtig is (rente over lening bouw stadion of zoiets, kosten voor bouw stadion tellen niet mee).

En als je maar genoeg overtredingen maakt maar een grote club bent dan kom je er gewoon mee weg (City nu en ook Chelsea weer in opspraak over uitgaves tijdens Abramovic tijdperk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Liverpool heeft garen gesponnen na Man City-Arsenal.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maarten_E schreef op zondag 31 maart 2024 @ 19:36:
Ja, maar voor Arsenal ook een prima resultaat hoor opzich. City uit is de lastigste wedstrijd van het seizoen en City van scoren afhouden is best knap. Blijkbaar de eerste club in 57 wedstrijden die City van scoren weet af te houden (y)

Liverpool krijgt United uit binnenkort, go ETH :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het ligt nog te dicht bij elkaar om daar iets zinnigs van te zeggen.

Maar wel tevreden met het gelijkspel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tsjah, en Arsenal na Liverpool - Manchester City, zo gaat dat :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41
Wel een zwaar teleurstellende 0 - 0. Liverpool de lachende derde.

Nu Villa op bezoek. Als het maar niet mis gaat..

Haaland en De Bruyne op de bank :D

[ Voor 13% gewijzigd door chim0 op 03-04-2024 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat vind ik zo overdreven hè.

Vanuit Arsenal perspectief is dit een prima resultaat. Verder heb ik geen verwachtingen over een evt kampioenschap

[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 03-04-2024 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@Gunner Ach, je staat voor dus waar maak je je druk om? Na vanavond bovenaan. :+

Villa maakt net gelijk.. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:18
Kan er een pr mens van City niet een keer tegen Pep zeggen dat ie moet kappen met dat constante gefluim, zo goor om te zien en hij doet het aan een stuk door.. En eerst nog even lekker over zijn tong rollen voordat ie het uitspuugt. Echt smerig zenuwtrekje. of ben ik de enige die mij er aan stoor. Niet dat ik niet af en toe een boer of scheet laat hoor, maar dat gefluim, blergh.

[ Voor 0% gewijzigd door Grindtegel op 03-04-2024 21:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

There i fixxed it for you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook soms problemen met Chromecast en ViaPlay?

Verder spelen we ook wel slordig. Je kunt nu echt het beste die 3-0 maken. Wellicht straks nog Fabio, ik zie wel iets in hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Grindtegel schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:40:
Kan er een pr mens van City niet een keer tegen Pep zeggen dat ie moet kappen met dat constante gefluim, zo goor om te zien en hij doet het aan een stuk door.. En eerst nog even lekker over zijn tong rollen voordat ie het uitspuugt. Echt smerig zenuwtrekje. of ben ik de enige die mij er aan stoor. Niet dat ik niet af en toe een boer of scheet laat hoor, maar dat gefluim, blergh.
Klopt, ik vind het ook vies. En het is geen dikke kwaijer maar van die vieze, witte schuimspuug en dan echt zo'n kleintje. Erg vies idd. Ik weet ook niet waarom ie het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:41:
[...]

There i fixxed it for you ;)
Ik vind het alleen wel weer zo typisch dat ze dit dan 5min. checken, en die van City was binnen 10 seconden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:44:
[...]

Klopt, ik vind het ook vies. En het is geen dikke kwaijer maar van die vieze, witte schuimspuug en dan echt zo'n kleintje. Erg vies idd. Ik weet ook niet waarom ie het doet.
Genoeg spelers die het doen, of hun verbanden op het veld gooien bij het wisselen.

White speelt zo goed, maar kennelijk is hij volgens sommige media niet zo geïnteresseerd in voetbal..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
chim0 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:44:
[...]

Joachim Low. Hold my beer.

Afbeeldingslocatie: https://imagez.tmz.com/image/75/1by1/2016/06/16/759cfa87f2365398a60c18ac768e9e08_xl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
HollowGamer schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:46:
[...]

Genoeg spelers die het doen, of hun verbanden op het veld gooien bij het wisselen.
Klopt, ik deed het ook toen ik nog speelde. Iedereen volgens mij, maar het gaat automatisch als je aan het rennen bent. Je lichaam doet dat gewoon, maar bij Pep is het bewust en dan precies wat @Grindtegel zegt zo'n vies, wit, droog spuugje en dat tongetje rollen. Heel vies en naar trekje om te zien en idd niet één of twee keer maar constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:11
City speelt even 8 wedstrijden in een maand tijd.

Zal me niets verbazen als het exit CL wordt en nog wat meer achterstand in het kampioenschap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dnSTqwhpVPZ-s9c99zJ1SqkKqTc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P9rZ0mWApGracIBfCgefWTJA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Dat is een nog grotere viespeuk. :D
d-vine schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:51:

Zal me niets verbazen als het exit CL wordt en nog wat meer achterstand in het kampioenschap.

[Afbeelding]
Nee hoor, die gasten zijn het gewend en zijn fit genoeg. Selectie is ook breed genoeg, dus komt wel goed. Tja, of ze kampioen worden en weer de CL pakken weet ik niet, maar het gaat niet opeens in elkaar zakken ofzo.

Kijk AZ vanavond. Zogenaamd topclub, maar krijgen 5 - 0 op hun klote van Heracles. Dat zal je bij een Arsenal, City of Liverpool niet snel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

[Afbeelding]
Verschil is dat zij twee Rice hebben.

We hebben Partey, maar die is net terug. Zij hebben op elke positie drie spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

HollowGamer schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:46:
White speelt zo goed, maar kennelijk is hij volgens sommige media niet zo geïnteresseerd in voetbal..
Geen idee of dat echt zo is, wat ik begrepen heb is dat hij buiten voetbal meer geïnteresseerd is in andere zaken. Maar als het echt zo is kan dat natuurlijk, dit soort dingen heb je in elke beroepsgroep. Niet elke buschauffeur is dol op zijn werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 3 april 2024 @ 21:59:
[...]

Geen idee of dat echt zo is, wat ik begrepen heb is dat hij buiten voetbal meer geïnteresseerd is in andere zaken. Maar als het echt zo is kan dat natuurlijk, dit soort dingen heb je in elke beroepsgroep. Niet elke buschauffeur is dol op zijn werk ;)
Dat vind ik dus ook. :)
Voor hem is het werk, en daarbuiten doet hij graag andere dingen.

Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt, dat heeft enorme nadelen.

Jammer dat Fabio niet erop is, maar snap wel dat er nu even ervaring moet staan. Maken het voor onszelf weer moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:13

[Afbeelding]
Valt wel mee toch? Tegenstanders op Real na moeten ze allemaal gewoon winnen willen ze kampioen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Tja, wat een keeper. Hopelijk kan SHU nog iets, maar zie het somber in.

Zometeen maar Man Utd kijken, maar we weten al wie kampioen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HollowGamer schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:54:
Tja, wat een keeper. Hopelijk kan SHU nog iets, maar zie het somber in.

Chelsea meteen 2-0 voor 8)7
Kan ik eens niet kijken gebeurd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
ManU is dramatisch slecht, maar welke oen stelt dan ook Anthony op in de basis (niet dat het daar allleen maar aan ligt overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
Tjonge jonge wat gaat die Spanjaard Cucurella van Chelsea makkelijk liggen. Anthony trekt zelfs zijn been nog terug.
Wat een makkelijk gegeven penalty

Nu speelt Man Utd al tijden dramatisch. Echt een wonder dat van Hag er nog zit

Edit toch 2-2 nu

[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 04-04-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
ViaPlay crasht steeds bij mij op de TV (Chromecast). Jullie hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sheffield Utd kwam meteen mazzeltje op 1-1, maar een mooie poeier van MacAllister en een fraaie kopbal van Gakpo en 3-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
wft, ben maar geswitched naar Liverpool. kijk nu effe hoeveel ManU inmiddels achter staat... 2-2? asjemenou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
geen fan van Anthony maar dat was een hele fraaie assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was de 1e assist dit seizoen voor Antony. De Britse verslaggevers snappen er helemaal niet van :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

WTF. ManU pleegt harakiri in de blessuretijd en 4-3 voor Chelsea.

Eerst Dalot die een onnodige pingel weggeeft, waarna die idioten bij VAR bijna 3 minuten nodig hebben om iets te bevestigen wat zelfs in braille nog overduidelijk was, Palmer scoort de 3-3, en een minuut later laten ze Palmer helemaal vrij staan op de rand van het strafschopgebied, en die knalt via een ManU speler binnen.

Zelfs F-pupillen verdedigen nog beter...

[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 04-04-2024 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:22
gambieter schreef op donderdag 4 april 2024 @ 23:19:
WTF. ManU pleegt harakiri in de blessuretijd en 4-3 voor Chelsea.

Zelfs F-pupillen verdedigen nog beter...
Dat verdedigen... Dat leek van beide kanten nergens op.
We doen altijd zo hoog op van de Engelse competitie en ja, ze steken er veel energie in, maar voetballend is het niet altijd even top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Chelsea en United zijn ook wel een slecht voorbeeld wat dat betreft. City- Arsenal is daarin van een heel ander niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik lees in de media dat ondanks wat ik hierboven lees Ten Hag erg tevreden was? :P
Geen idee waarmee dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Gunner schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:16:
Ik lees in de media dat ondanks wat ik hierboven lees Ten Hag erg tevreden was? :P
Geen idee waarmee dan.
Dat was bij Ajax ook continu de vraag. Hij ontwikkelt helaas niet erg snel. Nogsteeds;
  • Verliest hij wedstrijden door onnodige tegendoelpunten op cruciale momenten
  • Blijft hij vasthouden aan zijn vriendjes, Labyad heet nu Anthony
  • Heeft hij de meeste vreemde herinneringen en daardoor analyses van en over wedstrijden
Jammer hoor, het zou mooi zijn als een Nederlandse coach het internationaal goed gaat doen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:06
Ongekend, bij de huidige tussenstanden staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten voor op nr. 2 Bayern. En dat met hierna nog 6 speelronden te gaan.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
ephymerous schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:52:
[...]

Dat was bij Ajax ook continu de vraag. Hij ontwikkelt helaas niet erg snel. Nogsteeds;
  • Verliest hij wedstrijden door onnodige tegendoelpunten op cruciale momenten
  • Blijft hij vasthouden aan zijn vriendjes, Labyad heet nu Anthony
  • Heeft hij de meeste vreemde herinneringen en daardoor analyses van en over wedstrijden
Jammer hoor, het zou mooi zijn als een Nederlandse coach het internationaal goed gaat doen.
oftewel, waarom ik hoop dat hij niet terug naar Ajax gaat.

Ten Hag heeft te veel beperkingen. Kan leuk spelen wanneer hij de juiste spelers heeft, maar hij zelf is slecht qua transfers dus heeft iemand nodig die deze spelers haalt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
JoteW schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:06:
Ongekend, bij de huidige tussenstanden staat Bayer Leverkusen maarliefst 15 punten voor op nr. 2 Bayern. En dat met hierna nog 6 speelronden te gaan.
Mocht Bayer Leverkusen de winst over de streep trekken kan het zelfs volgend weekend al gebeuren! Bayern verliest van Heidenheim _/-\o_

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JoteW schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:30:
[...]

Mocht Bayer Leverkusen de winst over de streep trekken kan het zelfs volgend weekend al gebeuren! Bayern verliest van Heidenheim _/-\o_
Wat Tuchel nog bij Bayern doet is ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Prachtige sfeeractie voorafgaand bij BVB - Stuttgart! _/-\o_ Jammer dat dat niveau zich niet heeft doorgetrokken in de wedstrijd..

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Zo wat ben ik blij dat “mijn” Bayern een pak rammel krijgt. Leverkusen wordt dik verdiend kampioen. Zijn die ook van hun domme bijnaam af d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:25:
Zo wat ben ik blij dat “mijn” Bayern een pak rammel krijgt. Leverkusen wordt dik verdiend kampioen. Zijn die ook van hun domme bijnaam af d:)b
Domme naam?

Ik kijk helaas geen Duits voetbal, maar wel goed dat iemand anders kampioen wordt. Voelt een beetje als Leicester.

Hopelijk maakt de manager een goede keuze om daar te blijven. We hebben gezien hoe snel het daar kan gaan als je de beste spelers kwijtraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Jammer voor Kane, geen kampioen in zijn eerste jaar ondanks al zijn doelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
HollowGamer schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:33:
[...]

Domme naam?

Ik kijk helaas geen Duits voetbal, maar wel goed dat iemand anders kampioen wordt. Voelt een beetje als Leicester.

Hopelijk maakt de manager een goede keuze om daar te blijven. We hebben gezien hoe snel het daar kan gaan als je de beste spelers kwijtraakt.
Bijnamen zoals: Vizekusen, Neverkusen en nog een paar volgens mij.
Ik vind het ook heel goed van Alonso dat hij daar blijft. Die zal wel een keer Real Madrid gaan coachen en Ancelotti opvolgen.

Hoe het bij Bayern gaat bevalt me niet, dan maar keihard op je muil gaan. Heel simpel.
Gelukkig is Tuchel na dit seizoen weg, dus ik verwacht gewoon even een dip de aankomende tijd. Alhoewel het een schande is om met zo’n selectie matig te presteren.

Wiertz kopen en Sane eruit trappen is al een goed begin :+ :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 06-04-2024 19:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zing het vrienden @London @Slasher @JeroenNietDoen

Tsamina mina, eh, eh,
Waka waka, eh, eh,
£60 million down the drain,
Kai Havertz scores again.

*O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gunner schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:59:

Tsamina mina, eh, eh,
Waka waka, eh, eh,

*O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GYkDtQ7oRZcwHpPq6aU2n1xC-AQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e88D7ZwJkNCFGU98AllEqSPB.jpg?f=user_large

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:39:
[...]

Bijnamen zoals: Vizekusen, Neverkusen en nog een paar volgens mij.
Ik vind het ook heel goed van Alonso dat hij daar blijft. Die zal wel een keer Real Madrid gaan coachen en Ancelotti opvolgen.

Hoe het bij Bayern gaat bevalt me niet, dan maar keihard op je muil gaan. Heel simpel.
Gelukkig is Tuchel na dit seizoen weg, dus ik verwacht gewoon even een dip de aankomende tijd. Alhoewel het een schande is om met zo’n selectie matig te presteren.

Wiertz kopen en Sane eruit trappen is al een goed begin :+ :P
Daar gaat dan al een van zijn beste spelers..

De Italiaan van LEI is daarna overal mislukt. Ik zeg niet dat Alonso dat gaat gebeuren, maar je ziet het gewoon. Vaak is alles erna, heel slecht. Zie Slot bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:38:
Jammer voor Kane, geen kampioen in zijn eerste jaar ondanks al zijn doelpunten.
Gelukkig meen je dit ook. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik gun het Leverkusen maar vind het voor Kane wel lullig. Bayern heb ik niets mee, maar Kane gun ik persoonlijk wel een keer een prijsje wat iets hoger aangeschreven staat dan de Audi Cup.

Maar goed, you can take the man out of Tottenham but you can't take Tottenham out of the man... :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Dortmund, kom op man!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nou ja ik heb er wel respect voor dat ie de uitdaging is aangegaan in het buitenland. Dat het een club is die al. Wat, tien jaar achter elkaar kampioen was geworden is dan weer wat jammer maar wel zuur voor hem persoonlijk. You can take the man out of Tottenham…….

Oh @London was me voor _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 06-04-2024 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
London schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:07:
[...]

Ik gun het Leverkusen maar vind het voor Kane wel lullig. Bayern heb ik niets mee, maar Kane gun ik persoonlijk wel een keer een prijsje wat iets hoger aangeschreven staat dan de Audi Cup.

Maar goed, you can take the man out of Tottenham but you can't take Tottenham out of the man... :+
Remember The Emirates Cup? Volgens mij hebben wij die ook een seizoen zelf niet gewonnen lol.

Maar inderdaad, al heeft hij volgend seizoen nog, en ook wel het jaar erna. En de Audi Cup is internationaal erg hoog aangeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dit meen ik zeker, hij mag best prijzen winnen alleen niet bij Spurs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
HollowGamer schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:04:
[...]

Daar gaat dan al een van zijn beste spelers..

De Italiaan van LEI is daarna overal mislukt. Ik zeg niet dat Alonso dat gaat gebeuren, maar je ziet het gewoon. Vaak is alles erna, heel slecht. Zie Slot bij Feyenoord.
Haha, daarom met een :+

Alonso gaat het wel redden hoor, mede door zijn ervaring als speler. Die weet heel goed wat hij moet doen.

Ach ja, Tuchel is gewoon een inside job die gefinancierd is door alle bundesliga clubs.. _O-

@London
Arsenal moet uitkijken. Straks knalt ‘ie jullie wel uit de CL :p

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 06-04-2024 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Echt, Leverkusen. Waanzinnig wat ze presteren. Vergeet in de achtergrond overigens Stuttgart ook niet, hebben zich vorig jaar ternauwernood gehandhaafd en staan nu derde. Hulde aan beiden.

Maarehm, stel dat je Dortmund fan bent. Stel. *kuch*
Dan heb je een jaar dat Bayern zo instabiel is en inkakt, staat je club alsnog vijfde, na vorig jaar op knullige wijze het landskampioenschap te verspelen op de laatste speeldag. HOE DAN?! HOE DAN?!
En nu 0-1 achter thuis tegen Stuttgart, we gaan weer lekker, schwarzgelb...

[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 06-04-2024 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gaan spelers zweten van 5 min. speeltijd? Jammer, had meer tijd verwacht.

BHA is ook erg wisselvallig, ook al vind ik het een goede manager en team. Hij wordt genoemd bij Liverpool, maar vind het wel iets te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mosin schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:16:
[...]

Arsenal moet uitkijken. Straks knalt ‘ie jullie wel uit de CL :p
Geen Engelse scheidsrechters die hem gemakkelijk penalty’s kunnen geven dit keer gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:15:
[...]

Dit meen ik zeker, hij mag best prijzen winnen alleen niet bij Spurs.
Hij is ook een ex speler..

Zo mooi om te zien, de nul houden wordt gevierd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kan iemand mij overigens uitleggen wat precies is met de knie van White?

Begreep dat experts het opmerkelijk vinden dat hij door kan spelen. Maar dat wordt al snel aangedikt in de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E

Tsamina mina, eh, eh,
Waka waka, eh, eh,

*O*
Even voor mij: 60 million down the drain, is dat het verschil tussen waar Chelsea hem voor kocht en voor hoeveel Arsenal hem heeft gehaald van Chelsea?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maarten_E schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:31:
[...]

Even voor mij: 60 million down the drain, is dat het verschil tussen waar Chelsea hem voor kocht en voor hoeveel Arsenal hem heeft gehaald van Chelsea?
Nee de transfersom deze zomer waar bijna iedereen twijfels over had en vooral hoongelach van de Chelsea supporters. Kijk nu eens waar hij staat.

Cult held.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Gunner schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:32:
[...]

Nee de transfersom deze zomer waar bijna iedereen twijfels over had en vooral hoongelach van de Chelsea supporters. Kijk nu eens waar hij staat.

Cult held.
Ahh, merci voor de context!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
Gunner schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:25:
[...]

Geen Engelse scheidsrechters die hem gemakkelijk penalty’s kunnen geven dit keer gelukkig.
Aah joh. Als ze zin hebben om te voetballen en niet naar trainertje luisteren, dan hebben ze die pingels niet nodig. Anders alvast proficiat :P

Even serieus. Ik denk dat Arsenal een hele goede kans maakt om te winnen. Maar dat is wel een extra belasting voor ze. Ik hoop niet dat het ze in de weg gaat zitten voor de titelrace, want ik zie ze graag kampioen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:58

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op donderdag 4 april 2024 @ 20:54:

@HollowGamer Wie dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

*O*
@Gunner Volgens mij heb je hier wel meer vrienden, hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ik neem aan dat alle Gunners alhier vanmiddag voor Man. United zijn :? (hup Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JAN-B schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:28:
Ik neem aan dat alle Gunners alhier vanmiddag voor Man. United zijn :? (hup Eric)
Dat lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen commentaar op het walgelijke toneelspelen van Ben White? Daar had hij een kaart en meer voor verdiend.

Beetje als een autoalarm dat afgaat zonder iemand in de buurt, dan moet die auto even flink bekrast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

gambieter schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:35:
Geen commentaar op het walgelijke toneelspelen van Ben White? Daar had hij een kaart en meer voor verdiend.

Beetje als een autoalarm dat afgaat zonder iemand in de buurt, dan moet die auto even flink bekrast worden.
Het had niet gehoeven, het daarna constant uitfluiten van een ex-speler door het publiek ook niet. Net zoals de uitingen richting Trossard naar de 3e goal ook niet. Heb respect voor je oud spelers, en wees als publiek reëel, door niet te denken dat ze eeuwig bij je club blijven als ze hogerop kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Ben ik ook heel benieuwd naar. Er is nog helemaal niets beslist. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jeetje united kan ook echt he-le-maal niets he.
0-1 voor Liverpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Liverpool implodeert? Prachtige goal van Mainoo

[ Voor 38% gewijzigd door Slasher op 07-04-2024 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

I stand corrected.
2-1

Twee hele fraaie goals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool maakt het zichzelf moeilijk door wedstrijden niet op slot te gooien. Ze proberen mooie goals te maken ipv lelijk te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:00:
Liverpool maakt het zichzelf moeilijk door wedstrijden niet op slot te gooien. Ze proberen mooie goals te maken ipv lelijk te scoren.
Hoezo. Je kan prima wedstrijden winnen met mooie goals. :+

Hashtag Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wan-Bissaka to the Liverpool rescue. Dom dom dom.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 07-04-2024 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Hele smerige schwalbe, maarja hij komt alsnog tegen Wan-Bissaka aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Utd en penalties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Die 1-1 was wel een grote fout van de verdediger zeg, dat is toch een fout op amateurniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 20:32:
[...]

Cult held.
Hij scoor nog steeds zowat meer geel dan doelpunten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slasher schreef op zondag 7 april 2024 @ 18:59:
Die 1-1 was wel een grote fout van de verdediger zeg, dat is toch een fout op amateurniveau.
Ik zie die 1-1 net pas bij MotD, was toen MvdP bij Het wielrennen aan het kijken. Zelfs op amateurniveau mag je zo nog niet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het was beter geweest als LIV had verloren.. maar ik reken ons, hoe pijnlijk ook, niet also titelkandidaad, of het moet al heel veel geluk zijn.

City wint over het algemeen heel eenvoudig en Liverpool ook. Ze spelen hier gelijk, wij laten weer ergens punten liggen, en weer een van die twee wordt kampioen.

Trossard is echt een belangrijke pion geworden. Je kan hem laten invallen of ermee starten. En dat hebben we nu met meer spelers. :)

Verbaasde mij dat Kiwior niet in de basis stond. Of hij wordt gespaard of Arteta ziet toch meer in Zini?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HollowGamer schreef op maandag 8 april 2024 @ 08:45:
Verbaasde mij dat Kiwior niet in de basis stond. Of hij wordt gespaard of Arteta ziet toch meer in Zini?
Dat laatste denk ik niet aangezien Kiwior verdedigend duidelijk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik begin Klopp steeds meer te waarderen.
Jurgen Klopp has warned Manchester United they will get beaten by Arsenal next month if they play like they did against his Liverpool side.

Klopp urged Liverpool to "stay calm" after losing the Premier League leadership this weekend, drawing 2-2 at Old Trafford on Sunday.

United could yet help Klopp's side, as they host Arsenal - the new leaders - on the season's penultimate weekend.

However, Klopp fears United need to up their game if they are to halt Mikel Arteta's side.

"Probably," said the Liverpool boss, when asked if he would be cheering for United on 11 May. "If we are still around then that would be great.

"But Arsenal are a good football team. If they [United] play like today, Arsenal will win the game, I am 100% sure. I am sorry to say that."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:13:
Ik begin Klopp steeds meer te waarderen.

[...]
Ben ik de enige die wel een beetje klaar is met Klopp?

Ik vind het een prima trainer, jammer dat hij stopt, maar hij neemt één jaar vrijaf. Veel mensen hebben die luxe niet, en hij zal waarschijnlijk ook gewoon genoeg goede dingen doen.

Vind alleen dat de media hem wel erg opzoekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jeetje Ziggo. Hebben jullie Arsenal bayern als hoofdwedstrijd ga je de andere wedstrijd uitgebreid voorbeschouwen. Dat rtl7 dat doet snap ik maar kom op

Was in de achtste finale ook al zo ging het continu over Napoli en Barcelona

Edit nu hehe ze weten nog dat er ook iets anders speelt.

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 09-04-2024 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Silva tikt hem slim langs de 1 mans muur haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Die ging er snel in voor City.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 00:58
Ah, een ouderwetse lucky Madrid goal, bah :(

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Heerlijke speler die Camavinga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

1-0 door saka *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Gaat snel zo, lekkah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Wat wordt dit voor een match! Wow.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Hoppa, telraam kan er bij, leuke pot zo.
Pagina: 1 ... 19 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken