That was belachelijk. Liverpool geen enkel schot op doel en toch 1-1. Zeer geflatteerd, Arsenal duidelijk beter.
Raya gaat ook niet helemaal vrij uit, maar Saliba moet die bal gewoon wegwerken.
[ Voor 50% gewijzigd door gambieter op 04-02-2024 18:23 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vond het wel ironisch, Arsenal verzuimt steeds te scoren en dan doen ze dit.gambieter schreef op zondag 4 februari 2024 @ 18:21:
That was belachelijk. Liverpool geen enkel schot op doel en toch 1-1. Zeer geflatteerd, Arsenal duidelijk beter.
[...]
Raya gaat ook niet helemaal vrij uit, maar Saliba moet die bal gewoon wegwerken.
@Chelseamarre123 beetje jammer dat Abramovich weg moest want qua beleid zat het bij Chelsea altijd wel goed. Het is nu een bende met een trainer waarvan ik niet snap waarom Chelsea hem genomen heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 04-02-2024 18:29 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Raya kan ook eerder komen ja. Maar die ging er denk ik vanuit dat Saliba die bal meteen weg zou spelen, dat was de meest logische oplossing.gambieter schreef op zondag 4 februari 2024 @ 18:21:
[...]
Dat is ook waarom ik de voorkeur voor Raya niet begrijp, ik heb niet het idee dat die klikt met de verdedigers.Vos schreef op zondag 4 februari 2024 @ 18:25:
Raya kan ook eerder komen ja. Maar die ging er denk ik vanuit dat Saliba die bal meteen weg zou spelen, dat was de meest logische oplossing.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tjeezus, die is nog veel erger dan Saliba, wat een kado van VvD en Allison. Een topverdediger als Van Dijk mag niet door zo'n licht duwtje uit balans worden gebracht. Ram die bal gewoon weg.
[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 04-02-2024 18:59 ]
Is het Poch or is het Boehly? Potter kreeg ook niets voor elkaar en was geen amateur (Lampard is gewoon geen goede coach).Chelseamarre123 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 16:29:
Chelsea weer met een non prestatie. Benieuwd hoe lang Pochentino nog op de bank zal zitten.
Game. Set. Match. 3-1 Trossard door de benen van Becker.
Elect a clown, expect a circus.
Verdiend gewonnen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Arsenal was vanavond te goed voor Liverpool en verdiende deze overwinning volkomen.
Misschien moet ViaPlay er toch maar iemand meer neutraal gaan neerzetten lol.
Wat een wedstrijd, heb niet alles durven te kijken.
Probleem met dit soort filmpjes is dat het snel achterhaald kan zijn.
Niet gekeken overigens.
COYG
Je bedoeld het commentaar van Westerveld?HollowGamer schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:31:
Precies wat ik in de Arsenal app ook zei. Snap daar niets van. Lekker simpen over zijn geliefde Liverpool maar een beetje neutraal? Nee..HollowGamer schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:31:
Vind het ook wel grappig, iedereen heeft zo zijn club voorkeuren.
Maar Westerveld vind het wel vaak moeilijk om dan toch toe te geven wie verdient gewonnen heeft. Maar alles beter dan die Leegte die gisteren bij ESPN zat.
Arsenal app?Gunner schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:34:
[...]
Precies wat ik in de Arsenal app ook zei. Snap daar niets van. Lekker simpen over zijn geliefde Liverpool maar een beetje neutraal? Nee..
Zijn er Nederlandse Arsenal clubs?
Meerdere. ArseNL podcast heeft een hele grote whatsapp groep. Dan is er een whatsapp groep met vooral Engelsen die in Nederland wonen, die zijn ook bezig met registratie voor officiële Arsenal fanclub Nederland. Diegene waar hij nu naar verwijst is waar enkele mensen uit dit topic in zitten.HollowGamer schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:35:
[...]
Arsenal app?
Zijn er Nederlandse Arsenal clubs?
Met hulp van VvDSlasher schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:26:
Game. Set. Match. 3-1 Trossard door de benen van Becker.
Verdiende overwinning van Arsenal. Martinelli was erg goed.
Ik denk dat Man City de grote winnaar is vandaagGunner schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:32:
Probleem met dit soort filmpjes is dat het snel achterhaald kan zijn.![]()
Niet gekeken overigens.
COYG
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 04-02-2024 20:03 ]
Uiteraard, maar goed geen reden om niet proberen te winnen natuurlijk als Arsenal zijnde.gambieter schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:02:
Ik denk dat Man City de grote winnaar is vandaag
Misschien wel misschien niet. Tot die tijd doen we lekker mee en winnen van Liverpool is altijd goed gezien de slechte resultaten de laatste jaren.gambieter schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:02:
[...]
Ik denk dat Man City de grote winnaar is vandaag
Real mag weer niet klagen met de Var. Doelpunt Atletico afgekeurd wegens buitenspel. Dat was het absoluut, maar of diegene deel nam aan het spel kun je wel over discussiëren.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het was een rare situatie idd maar real had ook 2-3 penalties van de var mee kunnen krijgen.Malfunctions schreef op zondag 4 februari 2024 @ 22:10:
Real mag weer niet klagen met de Var. Doelpunt Atletico afgekeurd wegens buitenspel. Dat was het absoluut, maar of diegene deel nam aan het spel kun je wel over discussiëren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vaak? Westerveld heeft echt helemaal niks te zoeken daar. Enorme zuurpruim als het niet over Liverpool gaat.HollowGamer schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:34:
[...]
Vind het ook wel grappig, iedereen heeft zo zijn club voorkeuren.
Maar Westerveld vind het wel vaak moeilijk om dan toch toe te geven wie verdient gewonnen heeft. Maar alles beter dan die Leegte die gisteren bij ESPN zat.
Schijnbaar zitten dezelfde figuren ook op Sky, want we mochten weer eens niet feestvieren..toolkist schreef op maandag 5 februari 2024 @ 10:37:
[...]
Vaak? Westerveld heeft echt helemaal niks te zoeken daar. Enorme zuurpruim als het niet over Liverpool gaat.
Heerlijk hoe de anti-Arsenal agenda in Engeland weer bloot wordt gelegd. Heel de Engelse media over de zeik dat Arsenal spelers en manager een overwinning vieren.
Genieten hoe die pis van ze wordt gekookt.
Micah Richards had vorig jaar gelijk, wanneer het Arsenal betreft lijkt elke pundit zijn gram te willen halen. Zielig.
Micah Richards had vorig jaar gelijk, wanneer het Arsenal betreft lijkt elke pundit zijn gram te willen halen. Zielig.
[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-02-2024 17:45 ]
Ehm is het een groot complot?JeroenNietDoen schreef op maandag 5 februari 2024 @ 17:44:
Heerlijk hoe de anti-Arsenal agenda in Engeland weer bloot wordt gelegd. Heel de Engelse media over de zeik dat Arsenal spelers en manager een overwinning vieren.
XXXVI
Als je dat gezever van Carragher negeert valt het allemaal toch wel mee? Alleen wat figuren die dankzij hem er weer hun mening over willen geven. Anders had het helemaal geen aandacht gekregen.JeroenNietDoen schreef op maandag 5 februari 2024 @ 17:44:
Carragher zou wat meer naar het gedrag van z'n "eigen" trainer moeten kijken
Chris Suttontoolkist schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:30:
[...]
Als je dat gezever van Carragher negeert valt het allemaal toch wel mee? Alleen wat figuren die dankzij hem er weer hun mening over willen geven. Anders had het helemaal geen aandacht gekregen.
Carragher zou wat meer naar het gedrag van z'n "eigen" trainer moeten kijken
Jamie O'Hara
Richard Keys
En dan nog de diverse shite sport websites die er allemaal iets over roepen. Om over hordes fans maar niks te zeggen.
Inhoudelijk gaat het nergens over de wedstrijd. Dat is dan gewoon jammer. Boiled piss, dat is wat het is.
Leverkussen wint van Bayern… zal het dan eindelijk
XXXVI
En niet zuinigjes ook, 3-0. Mooi hoor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat deed Neuer ook bij die corner vooraan bij 2-0 in de laatste seconde.
Girona is ook wel klaar, mochten ze nog echt hoop gehad hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zit te denken, lijkt erop dat de Kane curse sterker is dan de Bayern "curse".
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Helaas voor de competitie: naast De Bruyne is ook Haaland weer terug, 2 goals vandaag.City had het moeilijk met Everton, tot Haaland uithaalde...
Ik heb de tweede helft gekeken na de 4-0 bij Real, maar ik miste bij Bayern gewoon de wil om te winnen.Maarten_E schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 21:12:
Zit te denken, lijkt erop dat de Kane curse sterker is dan de Bayern "curse".
Daarnaast leek het wel alsof ze met een half tweede elftal speelden, ik herkende 2/3 van het team niet.
Het was gewoon wachten op een treffer van Leverkusen.
Ik denk dat Tuchel toch echt ontslagen gaat worden. Het zou me verbazen als het niet gebeurd. Ik vraag me af wat een Müller, Neuer, Goretzka of Kimmich nou tegen die kluppel zeggenBossie schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 22:16:
[...]
Ik heb de tweede helft gekeken na de 4-0 bij Real, maar ik miste bij Bayern gewoon de wil om te winnen.
Daarnaast leek het wel alsof ze met een half tweede elftal speelden, ik herkende 2/3 van het team niet.
Het was gewoon wachten op een treffer van Leverkusen.
Tja en Leverkusen zou terecht kampioen worden als ze dit doortrekken. Dikke pluim voor Alonso die het erg goed doet. Die staat waarschijnlijk op een aantal lijstjes van grote clubs.
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 10-02-2024 23:58 ]
Echt bizar dat Bayern hem uberhaupt aangesteld heeft. Iedereen weet dat dat nooit goed kon gaan.Mosin schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:56:
[...]
Ik denk dat Tuchel toch echt ontslagen gaat worden. Het zou me verbazen als het niet gebeurd. Ik vraag me af wat een Müller, Neuer, Goretzka of Kimmich nou tegen die kluppel zeggenDie weten verdomdes goed dat het niks is.
Tja en Leverkusen zou terecht kampioen worden als ze dit doortrekken. Dikke pluim voor Alonso die het erg goed doet. Die staat waarschijnlijk op een aantal lijstjes van grote clubs.
Het levert in elk geval een hoop agressie, gescheld en gevloek langs de zijlijn op.toolkist schreef op zondag 11 februari 2024 @ 00:08:
[...]
Echt bizar dat Bayern hem uberhaupt aangesteld heeft. Iedereen weet dat dat nooit goed kon gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Twee van de drie grote clubs waar hij als speler actief was hebben na dit seizoen een vacature. Ik zet m’n centen in op LiverpoolMosin schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 23:56:
[...]
Die staat waarschijnlijk op een aantal lijstjes van grote clubs.
XXXVI
toolkist schreef op zondag 11 februari 2024 @ 00:08:
[...]
Echt bizar dat Bayern hem uberhaupt aangesteld heeft. Iedereen weet dat dat nooit goed kon gaan.
Ik zag het bij Dortmund wel eens, dat hij zo “gedreven” te keer ging en ik denk dat binnen Bayern weinigen hem nog serieus nemen. Bij Chelsea heb ik hem eigenlijk nooit gezien, maar ik erger me in ieder geval enorm aan wat hij mee naar Bayern heeft genomen.Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 00:17:
[...]
Het levert in elk geval een hoop agressie, gescheld en gevloek langs de zijlijn op.
Elke week staat er een andere verdediging, hij laat spelers eruit (bijv. Müller) die nog best het verschil kan maken met zijn inzicht en gedrevenheid. Dus ik hoop niet dat er spelers zijn die Bayern de rug toe gaan keren door zijn dwalen.
Ik vind heel Bayern onder hem er beschamend uitzien.. Weg ermee
Liverpool lijkt bijna een no-brainer en het zou best gaaf zijn. Alonso lijkt me een intelligente en coole kikker, die het Guardiola behoorlijk moeilijk kan maken.ephymerous schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:33:
[...]
Twee van de drie grote clubs waar hij als speler schroef was hebben na dit seizoen een vacature. Ik zet m’n centen in op Liverpool
[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 11-02-2024 09:47 ]
Of zn briljante keuze om Dier op te stellen ipv de Ligt... of Kimmich op de bank. Volgens mij is Tuchel alleen maat met interne strijd bezig en niet met gewoon de beste opstelling neerzetten.Mosin schreef op zondag 11 februari 2024 @ 09:45:
[...]
[...]
Ik zag het bij Dortmund wel eens, dat hij zo “gedreven” te keer ging en ik denk dat binnen Bayern weinigen hem nog serieus nemen. Bij Chelsea heb ik hem eigenlijk nooit gezien, maar ik erger me in ieder geval enorm aan wat hij mee naar Bayern heeft genomen.
Elke week staat er een andere verdediging, hij laat spelers eruit (bijv. Müller) die nog best het verschil kan maken met zijn inzicht en gedrevenheid. Dus ik hoop niet dat er spelers zijn die Bayern de rug toe gaan keren door zijn dwalen.
Ik vind heel Bayern onder hem er beschamend uitzien.. Weg ermee
[...]
Liverpool lijkt bijna een no-brainer en het zou best gaaf zijn. Alonso lijkt me een intelligente en coole kikker, die het Guardiola behoorlijk moeilijk kan maken.
Precies en met een beetje pech schaad hij ook de club ermee, door spelers die weg willen (begrijpelijk) of wat dan ook.toolkist schreef op zondag 11 februari 2024 @ 10:14:
[...]
Of zn briljante keuze om Dier op te stellen ipv de Ligt... of Kimmich op de bank. Volgens mij is Tuchel alleen maat met interne strijd bezig en niet met gewoon de beste opstelling neerzetten.
Begrijp die wisseling in verdediging echt niet. Speel met een basis en geef iedereen vertrouwen. Zo frustrerend die gast
En als ik even boos mag zijn. Een ongemotiveerde eikel zoals Sane kan blijven staan met z’n gebaartjes. Ipv andere en extra spelers te kopen, hadden ze een fatsoenlijke 10 moeten kopen. Een kreupele Robben is nog beter.
[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 11-02-2024 11:52 ]
Zo Arsenal neemt even afstand van west ham. 0-4 bij rust
Fans hebben genoeg energie verloren bij het uitfluiten van Rice en gaan er al vandoor?
Fans hebben genoeg energie verloren bij het uitfluiten van Rice en gaan er al vandoor?
Is Arsenal vandaag zo goed of is West Ham zo slecht? Het lijkt wel of er cadeaubonnen zijn verkocht aan Arsenal, zo slecht wordt er verdedigd. Er moeten wel een paar aderen geknapt zijn bij David Moyes.
Maar "fans" die nu al het stadion verlaten, wat een afgang.
Maar "fans" die nu al het stadion verlaten, wat een afgang.
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 11-02-2024 15:51 ]
Arsenal is zo goed.gambieter schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:50:
Is Arsenal vandaag zo goed of is West Ham zo slecht? Het lijkt wel of er cadeaubonnen zijn verkocht aan Arsenal, zo slecht wordt er verdedigd. Er moeten wel een paar aderen geknapt zijn bij David Moyes.
De thuisfans gaan er echt vandoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 11-02-2024 15:52 ]
Zo slap dat uitfluiten, je zou moeten klappen wat die voor West Ham gedaan heeft, zonder hem hadden ze de EL echt niet gewonnen.Gunner schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:50:
Vergeet die honderd miljoen niet.Slasher schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:54:
[...]
Zo slap dat uitfluiten, je zou moeten klappen wat die voor West Ham gedaan heeft, zonder hem hadden ze de EL echt niet gewonnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pRHeq8Ttn14OkASsTIys1D5t.png?f=user_large)
Ik wist niet dat Frans Timmermans ook een Gooner was.
Dit gaat geen herhaling worden van de laatste keer dat Arsenal bij rust met 0-4 voorstond in 2011.
spoiler:
toen werd het 4-4 bij Newcastle uit
Serieus ook Rice uitfluiten? Snap dat echt niet, heeft jaren top gepresteerd en zijn in goede verstandhouding uit mekaar gegaan.Gunner schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:50:
Offtopic:
Zijn er meerdere van jullie die last hebben van spontane errors en vasthangers bij viaplay?
Bij Arsenal-WestHam & bij Villa-United heb ik er alweer last van..
Zijn er meerdere van jullie die last hebben van spontane errors en vasthangers bij viaplay?
Viaplay in NederlandMosin schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:56:
Offtopic:
Villa - ManU is een leuke wedstrijd. ManU kwam wat gelukkig op voorsprong via Hojlund, maar Villa is sterker sinds die tijd en nu 1-1 met nog 20 min te gaan 
McTominay 1-2. Dat mag Villa zich wel aanrekenen.
McTominay 1-2. Dat mag Villa zich wel aanrekenen.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 11-02-2024 19:24 ]
De kampioensbus hebben ze in Birmingham denk ik inmiddels geannuleerd.
Ondertussen een gerucht in Bild.. Mourinho zou Tuchel wel willen vervangen mocht die ontslagen worden. Nee dan ga je er ook echt op vooruit...Mosin schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:50:
[...]
Precies en met een beetje pech schaad hij ook de club ermee, door spelers die weg willen (begrijpelijk) of wat dan ook.
Begrijp die wisseling in verdediging echt niet. Speel met een basis en geef iedereen vertrouwen. Zo frustrerend die gast
En als ik even boos mag zijn. Een ongemotiveerde eikel zoals Sane kan blijven staan met z’n gebaartjes. Ipv andere en extra spelers te kopen, hadden ze een fatsoenlijke 10 moeten kopen. Een kreupele Robben is nog beter.
Haha, daar start de neerwaartse spiraal voor Bayern, als ze hem aanstellen..toolkist schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:36:
[...]
Ondertussen een gerucht in Bild.. Mourinho zou Tuchel wel willen vervangen mocht die ontslagen worden. Nee dan ga je er ook echt op vooruit...
Spuit 11 is nog altijd trainer, dus ik ben benieuwd wat de directie er van gaat bakken.
José is wel lekker bezig de laatste tijd. Eerst aan Ten Hag's stoelpoten zagen, nu weer bij Tuchel. Nare man.toolkist schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:36:
[...]
Ondertussen een gerucht in Bild.. Mourinho zou Tuchel wel willen vervangen mocht die ontslagen worden. Nee dan ga je er ook echt op vooruit...
De laatste tijd? Zijn hele carriere. Een sprinkhaan die vooral ruines achterlaat.autje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:15:
José is wel lekker bezig de laatste tijd. Eerst aan Ten Hag's stoelpoten zagen, nu weer bij Tuchel. Nare man.
Humor in de Sky PL studio vandaag. Ze hadden Peter Cech als gast, en die voorspelde 3-1 voor Chelsea uit tegen Crystal Palace. 90e minuut, 1-1.
Scoort Chelsea in de 91e en 94e minuut
Weet niet of het filmpje in NL werkt.
Wel geflatteerd, want het was verder niet best...
Absolute scenes 😂 pic.twitter.com/fZAwrKCaWf
— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 12 februari 2024
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 12-02-2024 23:30 ]
Verbaasd me niet dat Chelsea onterecht wint. Kan me nog een recente wedstrijd tegen Ajax herinneren.gambieter schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:29:
Humor in de Sky PL studio vandaag. Ze hadden Peter Cech als gast, en die voorspelde 3-1 voor Chelsea uit tegen Crystal Palace. 90e minuut, 1-1.
[Twitter]
Lol doet het nog steeds pijnMegupe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 01:50:
[...]
Verbaasd me niet dat Chelsea onterecht wint. Kan me nog een recente wedstrijd tegen Ajax herinneren.
Niet zo klagen. Kan me nog een vervelende CL finale herinnerenMegupe schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 01:50:
[...]
Verbaasd me niet dat Chelsea onterecht wint. Kan me nog een recente wedstrijd tegen Ajax herinneren.
Hij is wel de redder voor Chelsea of RM! Hij is echt een fantastische trainer..autje schreef op maandag 12 februari 2024 @ 10:15:
[...]
José is wel lekker bezig de laatste tijd. Eerst aan Ten Hag's stoelpoten zagen, nu weer bij Tuchel. Nare man.
Maar even serieus, overal waar hij is geweest, is het erna een puin zooi (dat komt vaak door spelers die hij binnenhaalt), is er geen geld meer (hij zeurt continue over transfers), en het voetbal wat hij speelt, is echt ontzettend saai.
Hij en Moyes zijn gewoon klaar. Je kunt van alles zeggen over VG, maar hij probeert tenminste ook iets anders. Bij hun zie ik altijd hetzelfde spel. Het zal je prijzen opleveren, maar op langer termijn is het gewoon niet houdbaar. Moyes zal de volgende zijn die weggaat. Ze hebben één prijs, de CFL, maar je ziet dat zonder Rice en aanvallende spelers (die heeft hij allemaal laten gaan), je er het seizoen erna niet op voorruit gaat (figuurlijk en letterlijk).
Bij Roma zijn de fans ook blij dat hij weg is, juist doordat hij alles zo kapot maakt. Die kunnen nu opzoek naar spelers die geen Matic heten, en wel een bal voorruit kan spelen.
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 13-02-2024 10:37 ]
Ik vind Cech nog altijd de minst logische transfer die we hebben gemaakt.gambieter schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:29:
[Twitter]
Hij heeft ook altijd met zijn hoofd bij Chelsea gezeten, en toen we hem haalde, was hij al erg op zijn retour.
Dat mag gewoon hoor, maar bij Jorinho zie ik gewoon een andere speler en mentaliteit.
@HollowGamerHollowGamer schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 10:40:
Ik vind Cech nog altijd de minst logische transfer die we hebben gemaakt.
Hij heeft ook altijd met zijn hoofd bij Chelsea gezeten, en toen we hem haalde, was hij al erg op zijn retour.
Dat mag gewoon hoor, maar bij Jorinho zie ik gewoon een andere speler en mentaliteit.
ik dacht dat Cech het toch goed gedaan had in zijn Arsenal tijd + ik dacht dat die Braziliaan (verdediger, met dat lange krul haar ) > ben zijn naam even vergeten > de minst logische transfer was;
Trouwens, leuke woordgrap: hoofd - Chelsea, hij heeft toch een keer 1 ongelukje gehad, waardoor hij altijd met zo,n helmpje op zijn hoofd stond te keepen.
Helaas niet, Leno heeft hem uiteindelijk verangen.JAN-B schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:47:
[...]
@HollowGamer
ik dacht dat Cech het toch goed gedaan had in zijn Arsenal tijd + ik dacht dat die Braziliaan (verdediger, met dat lange krul haar ) > ben zijn naam even vergeten > de minst logische transfer was;
Trouwens, leuke woordgrap: hoofd - Chelsea, hij heeft toch een keer 1 ongelukje gehad, waardoor hij altijd met zo,n helmpje op zijn hoofd stond te keepen.
Cech was gewoon niet goed met zijn voeten. Leno iets beter, Ramsale wat beter, en de Raya opzicht goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tijd voor Arteta en Wenger zijn laatste 2/3 jaar wil wissen uit mijn geheugen.
David LuizJAN-B schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:47:
[...]
@HollowGamer
Doet me altijd aan sideshow bob denken
Leipzig is geen makkie voor Real Madrid.. Leipzig heeft al een afgekeurde goal gehad, wat wel terecht was vond ik door het in de rug duwen van de keeper.
Vermakelijke pot.
Vermakelijke pot.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Yep. En wat een smerig stuk vreten is die Carvajal toch.
Maakte die overtreding op Simons toch? Was best pittig..gambieter schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:37:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja. En ipv dan snel weg te vluchten als een dief in de nacht die er met eentje is weggekomen met deze matige scheidsrechter gaat hij uitdagen en net doen alsof Simons zich aanstelt.Quad schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:37:
Maakte die overtreding op Simons toch? Was best pittig..
De 1-2 van City is een plaatje, zoals Bernardo Silva die carambolerende bal intikt met buitenkantje.
Die wil je toch door de tv trekken die dorpsgek, en dan ook nog van die gebaartjes makengambieter schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:37:
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hm en diegene die geen geel mag hebben bij Leipzig krijgt 'm uiteindelijk wel. Dom overigens.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Sesko heeft veel en veel te veel mogelijkheden nodig om te gaan scoren. Het had zoveel mooier kunnen zijn voor Leipzig.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Scheidsrechters en Spaanse ploegengambieter schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:48:
[...]
Ja. En ipv dan snel weg te vluchten als een dief in de nacht die er met eentje is weggekomen met deze matige scheidsrechter gaat hij uitdagen en net doen alsof Simons zich aanstelt.
De 1-2 van City is een plaatje, zoals Bernardo Silva die carambolerende bal intikt met buitenkantje.
Daar kan ik niet eens meer geïrriteerd door raken.
Dus.. de commentator bij Lazio-Munchen prijst de harde kern van de Lazio supporters voor de sfeer die ze maken...
Alleen zijn het de Munchen fans die continu zingen...
Als je dat verschil toch al niet kent als commentator?
Alleen zijn het de Munchen fans die continu zingen...
Als je dat verschil toch al niet kent als commentator?
Bayern in de problemen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik zie dat Tuchel in een compleet andere samenstelling achterin speelt dan afgelopen weken. Dat is toch idioot.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En de Ligt die ook weer op de bank mocht beginnen... Die gast snapt er echt helemaal niks van.Quad schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:29:
Ik zie dat Tuchel in een compleet andere samenstelling achterin speelt dan afgelopen weken. Dat is toch idioot.
Als ze vandaag verliezen zie ik Bayern hem ook wel direct ontslaan
Dit was al gedoemd te mislukken bij zijn aanstelling, zelden zo'n mismatch gezien in het topvoetbal.
Voor de Arsenal fans, het programma Fantasy Football League had Tony Adams als gast. Alhoewel het vaak erg flauw is (onderbroekenlol), was het deze week echt grappig. Ja, ze staken de draak met Adams, maar hij deed goed mee en was verbaal ook goed. En het werd met respect gedaan, ik heb het met veel plezier gekeken.
Zie ook deze tweet van Adams:
Ik weet niet of dit legaal of illegaal in Nederland te zien is, maar zeker aan te raden
Zie ook deze tweet van Adams:
Had a great laugh with everyone on Fantasy Football League⚽️
— Tony Adams (@TonyAdams) 16 februari 2024
Tune in tonight on Sky Max, Sky Showcase and NOW TV at 10pm🔴⚪️ pic.twitter.com/pwz74OfIhv
Ik weet niet of dit legaal of illegaal in Nederland te zien is, maar zeker aan te raden
Zo, weer met 5 - 0 gewonnen
(of was het vorige week 6 - 0 )
(of was het vorige week 6 - 0 )
Wat is Arsenal, en Ødegaard in het bijzonder , toch zo erg goed
Porto should be afraid
Porto should be afraid
@Chelseamarre123 zit je te genieten? Chelsea is vandaag goed bezig tegen City, 0-1, en als de balcontrole van Jackson en Sterling wat beter zou zijn, had er nog meer ingezeten.
Alleen dat City.. altijd geluk wedden?gambieter schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:51:
@Chelseamarre123 zit je te genieten? Chelsea is vandaag goed bezig tegen City, 0-1, en als de balcontrole van Jackson en Sterling wat beter zou zijn, had er nog meer ingezeten.
Verder weer jammer van de gele kaarten. Die Calceido is ook niet 100% volgens mij. Van Enzo wist ik dat al.
Ja, ik zie het City nog wel doen. Chelsea moet de kansen beter pakken.HollowGamer schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:53:
Alleen dat City.. altijd geluk wedden?
Voor ons beter als Chelsea hier wint.gambieter schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:54:
[...]
Ja, ik zie het City nog wel doen. Chelsea moet de kansen beter pakken.
Het is ook weer niet te geloven hoe goed we spelen vandaag. Zo wisselvallig als iets de laatste weken.gambieter schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:51:
Had echt op een afstraffing gerekend maar dit ziet er goed uit.
Al verwacht ik nog dat City scoort. Vind City zelf ook matig vandaag, lijken niet fris ofzo
Helaas 1-1
Jammer. Ze speelden best aardig.
Bah. En nou hopen dat Chelsea volhoud!
Daar heb je de 1-1, ongelofelijke blunder van Pochentino om in minuut 70 Palmer te wisselen voor een verdediger.
Die Rodri
Hopelijk weet Chelsea stand te houden, maar ik zie het somber in.
Tesla M3LR '21
Ze hadden voor die 0-2 moeten gaan, maar Poch is nogal verdedigend ingesteld.London schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:19:
Die RodriHopelijk weet Chelsea stand te houden, maar ik zie het somber in.
Ben sowieso niet echt fan van hem, geen idee waarom hij wordt gezien als een top trainer.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken