[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.659 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
toolkist schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:29:
[...]

Op zich is die regel prima en is het prima dat ie nu 1x geel geeft, maar dit is toch gewoon "1 zeuractie" en niet langdurig mekkeren ofzo wat een 2e kaart zou rechtvaardigen?
Ik denk dat die scheids het zag als 1x mekkeren op een foute beslissing(want hij was fout) en 1x mekkeren op de gele kaart die hij kreeg(ook onterecht dus).

Sowieso is die regel er zodat spelers niet continue bij de scheids komen klagen. Niet omdat een speler een boos gebaar maakt. Maar zo staat het dus niet in de regels

[ Voor 15% gewijzigd door Terranova op 17-12-2023 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit soort reacties zijn al heel lang geel. Dalot was gewoon oerdom.

We hebben net die Turkse scheidsrechter gezien, we hebben het over respect en accepteren, en dan moet zo'n opgefokte speler niet gestraft worden? Dit heeft niets met ego van scheidsrechters te maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:37:

We hebben net die Turkse scheidsrechter gezien, we hebben het over respect en accepteren, en dan moet zo'n opgefokte speler niet gestraft worden? Dit heeft niets met ego van scheidsrechters te maken.
Maar hij krijgt nu 2x geel voor dezelfde actie. Totale waanzin. Die geel was absoluut terecht maar rood slaat nergens op. Zal wel geseponeerd worden.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:40:
Maar hij krijgt nu 2x geel voor dezelfde actie. Totale waanzin. Die geel was absoluut terecht maar rood slaat nergens op. Zal wel geseponeerd worden.
Nee, hij kreeg geel voor zijn reactie met gebalde vuist tegen de scheidsrechter, en herhaalde dat in reactie op de gele kaart. Het was echt een debiele actie van Dalot.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Of hij herhaalde dat omdat hij het nog steeds niet eens was met dat hij die bal niet kreeg. Ik blijf er bij dat het waanzin was hier rood voor te geven, ook al moeten voetballers eens een keer normaal doen als de scheids niet doet wat ze willen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:43:
Of hij herhaalde dat omdat hij het nog steeds niet eens was met dat hij die bal niet kreeg. Ik blijf er bij dat het waanzin was hier rood voor te geven, ook al moeten voetballers eens een keer normaal doen als de scheids niet doet wat ze willen.
Het is niet relevant waarom hij het deed. Het was waanzin om zo te reageren; van mij mogen scheidsrechters het veel vaker gaan doen. Ook op zeuren, met zijn allen rond de scheidsrechter gaan staan, appeleren etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:42:
[...]

Nee, hij kreeg geel voor zijn reactie met gebalde vuist tegen de scheidsrechter, en herhaalde dat in reactie op de gele kaart. Het was echt een debiele actie van Dalot.
Dit was overduidelijk hetzelfde 'emotionele' moment waarvoor ie dus al bestraft was, niet een nieuwe. En als je dan binnen 5-10 sec 2 kaarten geeft dan snap je er als scheidsrechter totaal niks van.
1e kaart, helemaal terecht. Voordat je die 2e kaart geeft kun je hem op z'n minst waarschuwen 'nog even je krijgt er nog 1'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:37:

Die situatie in Turkije en dit is natuurlijk nog niet bijna te vergelijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tsja, we hebben al eerder gezien dat Oliver graag zelf in de spotlights komt te staan. Bij Martinelli flikte die dit geintje ook. Volkomen belachelijk en ga er vanuit dat deze geseponeerd zal worden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2x geel kan je niet in beroep tegen gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03:12
gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:34:
2x geel kan je niet in beroep tegen gaan.
Ze kunnen gewoon beslissen dat uitsluiting voldoende was.
Belachelijke 2de gele kaart van Oliver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
gambieter schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:42:
[...]

Ik vond het geen debiele actie. Die scheidsrechter kan zich ook realiseren dat er adrenaline aanwezig is bij de speler. Vond deze 2e gele kaart echt zwaar ongepast van de scheidsrechter. Die 2e beweging was ook helemaal niet richting de scheids, maar was gewoon frustratie (adrenaline).

Dan snap je het totaal niet als scheidsrechter. Dit was gewoon marchanderen.

[ Voor 4% gewijzigd door SterqVerhael op 18-12-2023 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:28

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Arsenal loot Porto in de CL,
lijkt mij toch wel een redelijke loting > had ook Inter of PSG kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25
JAN-B schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:22:
Arsenal loot Porto in de CL,
lijkt mij toch wel een redelijke loting > had ook Inter of PSG kunnen zijn.
Fijn dat er weer een portugese club verdwijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Megupe schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:26:
[...]

Fijn dat er weer een portugese club verdwijnt :)
Vanwege?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Co-efficientpunten waarschijnlijk wat gunstig is voor het Nederlandse clubvoetbal.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gunner schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:46:
[...]

Co-efficientpunten waarschijnlijk wat gunstig is voor het Nederlandse clubvoetbal.
Oh ja daar maken alleen nederlandse supporters zich druk om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
En coëfficiënten en vanwege het feit dat dit soort toneel/acteerclubs wmb niet in Europa hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:47:
[...]

Oh ja daar maken alleen nederlandse supporters zich druk om :P
En die van Frankrijk, Portugal en België.
Makkelijk praten als de nummer 4 ook van een topcompetitie ook de 'Champions' league in mag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

dutchgio schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:11:
[...]

En die van Frankrijk, Portugal en België.
Makkelijk praten als de nummer 4 ook van een topcompetitie ook de 'Champions' league in mag. :)
Daar ben ik het ook niet mee eens, hoeft van mij helemaal niet, maar ja de UEFA wil dat graag.
Wat mij betreft mag het linea recta terug naar de opzet van de Europa Cup 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Dat Girona blijft maar winnen. Zou leuk zijn als we weer eens een soort Leicester City achtig sprookje gaan krijgen. Maar denk dat ze toch in gaan kakken na de winterstop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Girona valt onder de City Football Group, dus een Leicester achter sprookje is het al niet echt.
Maar ik denk ook niet dat ze het vol gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:43
Vlassie1980 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 10:57:
Dat Girona blijft maar winnen. Zou leuk zijn als we weer eens een soort Leicester City achtig sprookje gaan krijgen. Maar denk dat ze toch in gaan kakken na de winterstop :(
Als het nou een onafhankelijke club was, maar ze zijn bijna voor de helft van de City Football Group. Dat ruïneert het hele sprookje-idee wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ze mogen op dit moment niet de cl in als City ook Europees haalt. Tenzij ze hun samenwerking opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 13:57
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:01:
Ze mogen op dit moment niet de cl in als City ook Europees haalt. Tenzij ze hun samenwerking opzeggen
Is dat echt zo? Was daar ook niet sprake van bij de red bull clubs? Maar dat is uiteindelijk opgelost toch?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Malfunctions schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:38:
[...]

Is dat echt zo? Was daar ook niet sprake van bij de red bull clubs? Maar dat is uiteindelijk opgelost toch?
Daar hebben ze verschuivingen idd gedaan. Zal City ook wel doen lijkt me.
Is voor United ook het geval als ze worden overgenomen door Jim Ratcliff(Ineos). Aangezien hij ook al Nice heeft gekocht. Die staan op dit moment ook 2de en gaan zo rechtstreeks de CL in.
Austrian drinks company Red Bull owned both teams up until this investigation when they were forced to make changes due to UEFA rules.

Salzburg chose to remove members of staff that were allegedly linked to Red Bull and their cooperation deal with Leipzig was ended with the sponsorship scaled back.

Once all of these changes were made, UEFA then accepted that there was ‘insufficient evidence’ that the clubs had a shared ownership and they were both allowed to compete in Europe.

However, things may end up being more difficult for other teams following similar paths with UEFA speaking strongly on multi-club ownership in its annual financial study for 2022.

They said: “The rise of multi-club investment has the potential to pose a material threat to the integrity of European club competitions, with a growing risk of seeing two clubs with the same owner or investor facing each other on the pitch.”

With Man United potentially the next club to have this issue with possible connections to PSG, they may face some problems in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Trippier (Newcastle) helpt Chelsea naar de hakve finale van de Caraboa (EFL) Cup. In blessuretijd, nog 2 minuten te gaan, en dan een bal willen controleren ipv wegrammen, en zo kon Mudryk de gelijkmaker scoren. Gelijk pingels, en daar schiet hij naast.

Hij zou zo een Nederlandse verdediger kunnen zijn :+

Chelsea schoot de pingels wel goed in, 4/4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
gambieter schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 23:11:
Trippier (Newcastle) helpt Chelsea naar de hakve finale van de Caraboa (EFL) Cup. In blessuretijd, nog 2 minuten te gaan, en dan een bal willen controleren ipv wegrammen, en zo kon Mudryk de gelijkmaker scoren. Gelijk pingels, en daar schiet hij naast.

Straks wint Chelsea nog een prijs 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Slasher schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:17:

Wat mij betreft mag het linea recta terug naar de opzet van de Europa Cup 1 :)
@Slasher Wat was daar dan zo leuk aan :?
een knock out systeem, als je verliest, lig je eruit;
Bijv, Arsenal, kampioen in 1991, Europa Cup 1: eerste ronde een clubje waar je makkelijk van wint > Austria Wien, en dan 2e ronde een topclub > Benfica en dan lig je eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
gambieter schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 23:11:

Tegen Everton ging hij ook al twee keer in de fout waar ook meteen 2 goals uit vielen.
Ze hebben ook veel blessures, de CL wedstrijden lijken ze wel wat opgebroken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

West Ham doet open huis voor Liverpool, 5-1 al.

Chelsea, Liverpool, Fulham en Middlesborough in de halve finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:20:
[...]

@Slasher Wat was daar dan zo leuk aan :?
een knock out systeem, als je verliest, lig je eruit;
Bijv, Arsenal, kampioen in 1991, Europa Cup 1: eerste ronde een clubje waar je makkelijk van wint > Austria Wien, en dan 2e ronde een topclub > Benfica en dan lig je eruit :(
Stukken beter toch dan die wedstrijden zonder spanning in de groepsfase?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zo verliest ManU weer, 2-0 van West Ham, en verdiend. Het is echt niets, een zootje zonder enige inspiratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Gelukkig hebben we nu Arsenal - Liverpool om van te genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker verdedigd door Zinchenko. Je kunt ook de rode loper uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
toolkist schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:06:
Lekker verdedigd door Zinchenko. Je kunt ook de rode loper uitleggen...
Tjah is ook geen verdediger. Als Timber of Tomiyasu fit zouden zijn zou Zinchenko niet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 15:36:
En zo verliest ManU weer, 2-0 van West Ham, en verdiend. Het is echt niets, een zootje zonder enige inspiratie.
Newcastle ook onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ruilen? Howe naar ManU en Ten Hag naar de Geordies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wat een vervelend fluitpubliek zit daar in Liverpool zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

(Kerst)kampioen *O*

Prima resultaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 23-12-2023 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:52:
[...]

Ruilen? Howe naar ManU en Ten Hag naar de Geordies :p
Waarom zou howe oliegeld ruilen voor geen geld :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wat een heerlijke wedstrijd zeg en gelijkspel op basis van het spel en inzet van beide ploegen verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:40:
Wat een heerlijke wedstrijd zeg en gelijkspel op basis van het spel en inzet van beide ploegen verdiend.
Die uitbraak van Salah en de pass op Alexander Arnold die vervolgens op de paal schoot kwamen "we" goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:43
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:40:
Kijk niet zo vaak PL, maar heerlijk zou ik het niet noemen, vond het van beide kanten matig. Voor de mensen die zeggen dat de Eredivisie crap is, sure, maar dit was crap in een wat hoger tempo. Beide ploegen niet al te best imo op wat leuke acties hier en daar na.

Keek vooral om Gakpo weer eens in actie te zien, maar die bakte er weinig van. Had het idee dat hij bij kansen ook vaker probeerde juist in de dekking te gaan lopen dan het tegenovergestelde. Helpt dan ook niet mee dat je van Salah niet zo snel een bal krijgt.

Maar goed, dat beetje mijn conclusie op basis van deze ene wedstrijd. Ik weet wel dat ik vorig jaar bij een paar wedstrijden van dergelijke clubs in de PL echt wel onder de indruk was van het niveau en de snelheid van het spel, maar dat had ik vandaag nou niet echt.

Anyway, gelijkspel kan iedereen idd wel mee leven waarschijnlijk, veel meer zat er voor beide ploegen niet in, al zou Liverpool het waarschijnlijk net iets meer verdiend hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:29:
Waarom zou howe oliegeld ruilen voor geen geld :D :P
Als het alternatief werkeloos zijn is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:21:
[...]

Als het alternatief werkeloos zijn is? :+
Maar even serieus. Zoals het gaat zou dit normaliter Ten Hag zijn baan kosten. Of zou het zo slecht gaan bij ManU dat ze geen keuze zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 24 december 2023 @ 00:41:
[...]

Maar even serieus. Zoals het gaat zou dit normaliter Ten Hag zijn baan kosten. Of zou het zo slecht gaan bij ManU dat ze geen keuze zien?
United zit midden in een overname. Die gaan heus hun coach niet ontslaan nu.
Verwacht dat Ten Hag gewoon het seizoen uit doet en dat de nieuwe overnemer zijn coach in de zomer voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 december 2023 @ 01:17:
[...]

United zit midden in een overname. Die gaan heus hun coach niet ontslaan nu.
Verwacht dat Ten Hag gewoon het seizoen uit doet en dat de nieuwe overnemer zijn coach in de zomer voorstelt.
Overname? Maar 25% van de aandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Haha deze comment van Klopp O+ :D
Oh my god, how strong are they? The good news is we are good as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ik denk dat "we" goed weg kwamen met die handsbal van Odegaard ;)

en dan die Salah :(
elke keer met die handen breed en maar vragen om een kaart;
van Dijk ook trouwens, na die botsing van die speler met Klopp, stevige schouderduw van Saka trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JAN-B schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:47:
[...]

Ik denk dat "we" goed weg kwamen met die handsbal van Odegaard ;)

en dan die Salah :(
elke keer met die handen breed en maar vragen om een kaart;
van Dijk ook trouwens, na die botsing van die speler met Klopp, stevige schouderduw van Saka trouwens.
Van Dijk met die beweging naar scheids van "heb je gezopen?". Als dat een Arsenal speler was had Arteta rood gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:09:
[...]

Overname? Maar 25% van de aandelen.
Ineos gaat de boel waarschijnlijk overpakken.

https://www.manchestereve...eover-latest-sir-28343607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:54:

Van Dijk met die beweging naar scheids van "heb je gezopen?".
Nee, die bedoel ik niet,(wel LOL trouwens) ik bedoelde nadat Klopp onderuit was gekegeld door zijn speler;
hij wou waarschijnlijk Saka een kaart aansmeren :(
maar heeft hij nog geluk dat hij (Virgil) geen kaart kreeg, ik heb ooit gezien dat Bergkamp geel kreeg toen hij ook zo,n gebaar naar de scheids maakte, 2 rondjes voor zijn ogen, zo van: koop een bril, want je hebt iets gemist 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
En officieel. Inderdaad wel 25procent. Maar hij krijgt de sportieve leiding en gaat 350 miljoen investeren. Ben wel benieuwd, Ineos pakt het altijd wel goed aan. Hebben ook al de nodige kennis met Brailsford en Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:56:
[...]

En officieel. Inderdaad wel 25procent. Maar hij krijgt de sportieve leiding en gaat 350 miljoen investeren. Ben wel benieuwd, Ineos pakt het altijd wel goed aan. Hebben ook al de nodige kennis met Brailsford en Nice.
Bij brailsford denk ik aan doping en een veel te grote bek.
Past dus prima bij man u, maar niet bij ten Hag.

De verwachting is overigens wel dat hij mag blijven, en de verwachting van deze koop was al 3 maanden "bekend".

[ Voor 11% gewijzigd door Megupe op 25-12-2023 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:18
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:56:
[...]

350 miljoen investering in infrastructuur. Dat zet geen zoden aan de dijk, voor renovatie van het stadion alleen is al het drievoudige nodig.

Geen cent hiervan gaat naar de spelersgroep. Het belangrijkste is nu de juiste mensen aan te stellen die de selectie weer een beetje op orde krijgen. Lees: puinruimen. En er is veel puin te ruimen. Probleem is dat een groot deel van het puin megasalarissen verdient, dus probeer een andere club maar eens zo gek te krijgen dat over te nemen. Dit is een operatie die jaren gaat duren.

De Glazers hebben het wel weer aardig voor elkaar. Krijgt Ratcliffe het op de rails dan stijgt de waarde van de club en kunnen ze het over een paar jaar voor meer verkopen. Intussen blijft het geld binnenstromen (geld wat eigenlijk naar de club of het afbetalen van de schuld zou moeten gaan). Krijgt hij het niet op de rails dan krijgt Ratcliffe de zwarte piet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
autje schreef op maandag 25 december 2023 @ 09:25:
[...]

350 miljoen investering in infrastructuur. Dat zet geen zoden aan de dijk, voor renovatie van het stadion alleen is al het drievoudige nodig.

Geen cent hiervan gaat naar de spelersgroep. Het belangrijkste is nu de juiste mensen aan te stellen die de selectie weer een beetje op orde krijgen. Lees: puinruimen. En er is veel puin te ruimen. Probleem is dat een groot deel van het puin megasalarissen verdient, dus probeer een andere club maar eens zo gek te krijgen dat over te nemen. Dit is een operatie die jaren gaat duren.

De Glazers hebben het wel weer aardig voor elkaar. Krijgt Ratcliffe het op de rails dan stijgt de waarde van de club en kunnen ze het over een paar jaar voor meer verkopen. Intussen blijft het geld binnenstromen (geld wat eigenlijk naar de club of het afbetalen van de schuld zou moeten gaan). Krijgt hij het niet op de rails dan krijgt Ratcliffe de zwarte piet.
Exact dit. Die overname is echt een wassenneus vanuit de Glazers om de supporters de indruk te geven dat er verandering komt. De Glazers blijven gewoon cashen, dat is hun doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gaat op het veld niet lekker met Man Utd, 2-0 achter tegen Villa na 27 minuten na 2 vrije trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Slasher schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 21:28:
Gaat op het veld niet lekker met Man Utd, 2-0 achter tegen Villa na 27 minuten na 2 vrije trappen.
Die tweede goal was echt lachwekkend. Niemand die op Langlet let. Hoylund moet zo langzamerhand naar de psycholoog.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:59
Ik wed je, na de winterstop zit EtH weer bij Ajax.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tweede helft is opeens een ander ManU en 2-2, twee keer Garnacho.

Edit: Hojlund 3-2, na meer dan duizend minuten zonder goal. Verdiend in de tweede helft.

[ Voor 49% gewijzigd door gambieter op 26-12-2023 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nice toch 3-2 voor niet verwacht na de 0-2 achterstand, nu verliest villa toch en wedstrijd waarin ze op voorsprong kwamen dit seizoen. Weer een statistiek die de kast in kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Maarten_E schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 21:53:
Ik wed je, na de winterstop zit EtH weer bij Ajax.
Zo, dat was een anti-jinx.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Alsof hij naar Ajax zou gaan. Die gaat echt niet meer terug, die kan veel meer verdienen in de Premier League.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exocet schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 22:55:
[...]

Alsof hij naar Ajax zou gaan. Die gaat echt niet meer terug, die kan veel meer verdienen in de Premier League.
Dit dus, waarom zou je terug gaan. Heeft daar meer te verliezen dan te winnen.
Daarbij genoeg mooie clubs in de top 5 competitie die hem wel zouden willen aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Zolang Ten Hag binnen de club het vertrouwen krijgt van Ferguson gaat 'ie sowieso nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Manchester United is soms verdedigend echt slecht. Ziet er echt niet best uit soms.
Ze hadden ook kunnen verliezen tegen Aston Villa.
Beetje geluk voor ten Hag dat hij won. Hoewel Manchester wel de meeste kansen had.

Zoals Manchester voetbalt is het een kwestie van tijd dat ten Hag ontslagen wordt.

Die Anthony wordt je ook moe van, one trick pony,alles naar zijn linker en weinig voetbal inzicht

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 27-12-2023 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
VAR, je hebt er ook echt geen kut aan :+

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Het zit wel mee, not.

• JeroenNietDoen
JeroenNietDoen schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:35:
VAR, je hebt er ook echt geen kut aan :+
And again :+

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ze parkeren de bus goed

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn Arsenal-fan zwager vooraf op Whatsapp: kans dat Arsenal wint is 75%
Ik: Beetje arrogant? West Ham won een Europese beker vorig seizoen
Zwager: Daarom zei ik geen 85%

Het werd stil aan de overkant :+

Mazzel voor West Ham met de eerste goal, omdat de grensrechter de bal niet uitgaf werd de goal toegekend, en de on-field decision betekent dat VAR moet bewijzen dat de bal 100% zeker uit was.

Maar Arsenal was niet best vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op donderdag 28 december 2023 @ 23:20:
Maar Arsenal was niet best vanavond.
Niet gekeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben het wel eens met @gambieter . het was echt heel matig tot slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@JeroenNietDoen
Je hebt niet gekeken dus, hoe weet je dan dat de VAR k.t is, want dat schrijf je tweemaal :?

Is de titel nu weg, of ben ik te negatief?
2 punten op Liverpool, die verliezen ook nog wel eens, net als Villa;

Wordt het toch weer City :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Te vroeg om nu al te zeggen.
City gaat wel weer aanhaken als het Haaland en De Bruyne terug heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
JAN-B schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 11:28:
[...]

@JeroenNietDoen
Je hebt niet gekeken dus, hoe weet je dan dat de VAR k.t is, want dat schrijf je tweemaal :?

Is de titel nu weg, of ben ik te negatief?
2 punten op Liverpool, die verliezen ook nog wel eens, net als Villa;

Wordt het toch weer City :(
City, dit houd City juist scherp daarnaast komt er geen andere ploeg dichtbij qua kwaliteit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 10:21:
Ik ben het wel eens met @gambieter . het was echt heel matig tot slecht.
Zoveel balbezit, zoveel combinaties, zoveel mooie trucjes en acties gezien. Ja, dat je er niet door weet te komen tegen een anti-voetbal team, das vervelend en frustrerend, en dat de kansen wat geluk missen...

Maar goed, West Ham was dus heel goed begrijp ik. Heel goed voetbal, veel kansen gecreëerd, vaak in de 16 en bijna zelfs 3-0 gemaakt. Hulde *O*

We zullen inderdaad een ander wedstrijd gekeken hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:06:
[...]

Zoveel balbezit, zoveel combinaties, zoveel mooie trucjes en acties gezien. Ja, dat je er niet door weet te komen tegen een anti-voetbal team, das vervelend en frustrerend, en dat de kansen wat geluk missen...

Maar goed, West Ham was dus heel goed begrijp ik. Heel goed voetbal, veel kansen gecreëerd, vaak in de 16 en bijna zelfs 3-0 gemaakt. Hulde *O*

We zullen inderdaad een ander wedstrijd gekeken hebben.
Ja dat is leuk en waar allemaal maar ik win liever een bar slechte wedstrijd met 1-0 dan alles wat jij noemt en met 0-2 verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:07:
[...]

Ja dat is leuk en waar allemaal maar ik win liever een bar slechte wedstrijd met 1-0 dan alles wat jij noemt en met 0-2 verliezen :+
Ja eens, maar de uitslag maakt toch niet dat Arsenal superslecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:09:
[...]

Ik heb de pot ook niet gezien, maar dit geeft toch duidelijk aan dat Arsenal eens een echte spits moet gaan shoppen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:09:
"Niet best" =/= superslecht.

Veel balbezit zonder echt veel kansen te creeren, Saka die graag duikelt in de hoop een pingel te krijgen, en zwakke schoten met hands claims.

West Ham was effectief.
Bossie schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:22:
Ik heb de pot ook niet gezien, maar dit geeft toch duidelijk aan dat Arsenal eens een echte spits moet gaan shoppen.
In het algemeen: eens, maar die zou gisteravond niet veel uitgemaakt hebben, je moet wel kansen maken voor een spits.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 29-12-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Zeker twee hele grote kansen voor Jesus? Die mochten er echt wel in.

xG van 2,77 voor Arsenal aldus mijn app, dan is niet scoren slecht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 29-12-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goed, de algehele opinie is dat Arsenal slecht was. Er werden immers geen goals gemaakt. Aangezien West Ham er 2, bijna 3, gemaakt heeft, West Ham was dus top :+
gambieter schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:41:
[...]
Saka die graag duikelt in de hoop een pingel te krijgen
Ik vond dat moment overigens wel een pingel. Hij speelt de bal voorbij de verdedigers, de verdediger raakt hem eerst op de scheen en verhindert daarmee doorgang van een doorbraak.

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-12-2023 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:29:
Goed, de algehele opinie is dat Arsenal slecht was. Er werden immers geen goals gemaakt. Aangezien West Ham er 2, bijna 3, gemaakt heeft, West Ham was dus top :+
Waarom zo flauw?
Ik vond dat moment overigens wel een pingel. Hij speelt de bal voorbij de verdedigers, de verdediger raakt hem eerst op de scheen en verhindert daarmee doorgang van een doorbraak.
Nee. Wat Saka deed, net zoals steeds meer aanvallers, is zijn been naar buiten uitsteken in de hoop contact te maken. We gaan nog veel liesbreuken onder aanvallers krijgen omdat ze spagaten gaan proberen om hun been tegen een verdediger aan te gooien. Saka begint al een beetje een reputatie te krijgen.

Scheidsrechters beginnen er eindelijk op te letten, en van mij mogen ze dat als duiken gaan bestraffen met geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:59:
[...]
Scheidsrechters beginnen er eindelijk op te letten
Kunnen ze meteen eens gaat opletten op hoe vaak Saka wel degelijk geschopt wordt.

Wat Saka doet is juist een reactie op. In voorgaande 2 seizoenen was Saka zo niet. Nooit klagen, opstaan en weer door. Maar omdat veel verdedigers hem niet aan kunnen krijgt ie heel veel beuken, schoppen etc. Maar zo vaak onbestraft. Als de scheidsrechters je niet beschermen, dan moet je het misschien maar anders proberen en juist je tegenstander proberen aan te naaien.

Ik zelf vind juist dat ie zich eens moet laten gaan en meer van zich afbijten. Schop die tegenstander maar eens even onderuit als payback.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-12-2023 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een "look at what you made me do" excuus voor schwalbes? Dan ook niet klagen als anderen het tegen je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Of begin bij de basis... Maar goed, krijgen we weer de discussie over het scheidsrechters imperium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 16:46
Opta Team of the Season 2023:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-ByX-0feLHXhCDUtFkR34RHGjc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UYr4SIldafEU9uceUVK4ndrU.png?f=fotoalbum_large
Geschreven review: https://theanalyst.com/eu...e-season-2023-24-halfway/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Aparte keuzes. Ik dacht dat Van dijk vorig seizoen zoveel kritiek kreeg. En dan geen Gabriel of Saliba?

En zinchenko... ? ook vreemde keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enigmus
Gunner schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:14:
Aparte keuzes. Ik dacht dat Van dijk vorig seizoen zoveel kritiek kreeg. En dan geen Gabriel of Saliba?

En zinchenko... ? ook vreemde keuze.
Het gaat ook om het huidige seizoen. Het gaat zelfs zo ver dat Virgil van Dijk de beste CB in Europa is met een gemiddelde rating van 7.35. ter referentie: Saliba en Gabriel hebben een rating van respectievelijk 6.72 en 6.92. Met van Dijks total duels won 78.3% (grond en lucht=81.8%) staat hij ook eenzaam bovenaan in de premier league. Tel daarbij zijn leiderschapskwaliteiten en passing range bij op en het is een simpele optelsom. We moeten ook niet vergeten dat hij door een zware UCL blessure een lange tijd uit roulatie was en dat het goed mogelijk is dat je nooit meer je oude vorm terug kan krijgen. Zowel fysiek als mentaal is dit een probleem omdat de angst bestaat in de spelers hoofd dat je zelfs bij een simpele sprint iets kan voelen wat een terugslag kan geven. Hij zit nu in de buurt van zijn piek.

Zinchenko vond ik ook vreemd. Opta heeft het volgende erover te zeggen:
Ukrainian full-back Oleksandr Zinchenko forms an important part of Arsenal’s squad as they hunt for their first Premier League title since 2004.

No Gunners player averages more touches of the ball in the Premier League this season than he does (92.8 per 90), while only Spurs’ Pedro Porro (5.7) has averaged more open-play attacking sequence involvements in the Premier League among defenders on a per-90 basis than Zinchenko (5.6). His ball-winning qualities are also crucial to Arsenal, with the left-back averaging the most tackles per 90 for the club (2.8) this term and the second-best per-90 rate when it comes to winning possession back (5.7) behind William Saliba.

Admittedly, some of Zinchenko’s recent performances have been below-par, but overall this season there haven’t been many left-backs to perform as well across the Premier League.
Whoscored zal binnenkort ook zijn Team of the season bekend maken. De ratings moeten nog geüpdatet worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Enigmus op 29-12-2023 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oh ja ik zie het. Zit helemaal in de jaarlijstjes vandaar. Maar onder de 7 voor Saliba en Gabriel is wel wat laag.

In dat geval is de selectie van Rice wel interessant, dacht namelijk dat dat ook gebaseerd was op een half seizoen West Ham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
Gunner schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:37:
Oh ja ik zie het. Zit helemaal in de jaarlijstjes vandaar. Maar onder de 7 voor Saliba en Gabriel is wel wat laag.

In dat geval is de selectie van Rice wel interessant, dacht namelijk dat dat ook gebaseerd was op een half seizoen West Ham.
De ratings zijn gebaseerd op individuele statistieken waar teamprestatie ook enige invloed op heeft (zoals een tegengoal waar je puntenaftrek voor krijgt). Hier een overzichtje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVejAxQADNHrtq3_c2rG3rvT5es=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gUE2dhNLR8vu4LPGi5xERcvg.jpg?f=fotoalbum_large

Declan Rice was voordat hij verkaste naar Arsenal ook bezig aan een redelijk goed seizoen (7.02 tegenover 7.20 nu). Opta keek naar de 19 wedstrijden van dit seizoen. Had hem graag gezien bij Liverpool dus jullie boffen. Heb nog hoop dat we uiteindelijk Florentino Luis (Benfica) halen, ondanks dat Endo zijn draai begint te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Enigmus op 29-12-2023 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Zit Juventus Roma te kijken
Nog maar een kwartier bezig maar wat een vecht voetbal
En vooral helaas ook, wat een gemekker bij elke fysieke actie van spelers en trainer

Feyenoord kan straks zijn lol op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Oi ManU weer onderuit. Chelsea wint, maar blijft hangen op 10de plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Arsenal staat weer 1-1 tegen Fulham. Lijkt wel of hetzelfde scenario als vorig jaar zich voor gaat doen... Riante voorsprong waarbij het daarna hopeloos in elkaar zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Riante voorsprong :?

Zijn net op de helft van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Absoluut verdiend verloren. Wat een vreselijk slecht Arsenal was dit vandaag. Utter shitshow deluxe. Die spelers verdienen een zeer miserabel oud & nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:22:
Riante voorsprong :?

Zijn net op de helft van het seizoen.
hij bedoelde de riante voorsprong van 0 - 1, denk ik :9

Jammer, daar gaat je voorsprong;
(better luck next year ;w)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Leuk, Gakpo en Botman die scoren bij Liverpool-Newcastle.

Pagina: 1 ... 14 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken