Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De halve selectie schijnt nu tegen Ten Hag te zijn. Het zijn een bak verwende gasten met een verkeerde mentaliteit en dat blijkt ook na al die trainers de afgelopen jaren. Niemand krijgt het aan de praat. Het begint al van bovenaf met de Glazers. Dit gaat nooit goed komen.Slasher schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:02:
Ik snap dat nooit dat voetballers niet vooruit te branden zijn. Verdienen bakken met geld door 90 minuten om achter een balletje aan te rennen. Hoezo slechte motivatie.
Denk eens aan mensen die voor hun weeksalaris 10 jaar moeten werken. Als dat geen motivatie is? Of geld is geen motivatie meer als je al veel poen hebt of de 7e Ferrari dat kan ook.
Het helpt ook niet dat Ten Hag discutabele aankopen heeft gedaan en spelers zoals Antony blijft opstellen terwijl die er weinig van bakt. Het enige wat die gozer kan doen is rennen en vervelend doen. Geen goals en geen assists. Onana is voetballend een goede keeper maar de flaters die hij heeft gemaakt zeggen ook genoeg. Ten Hag moet zijn verleden los laten en niet de spelers kopen die hij al kent.
[ Voor 90% gewijzigd door Megupe op 05-12-2023 22:55 ]
[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topicMegupe schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:48:
Toch bijzonder in het vrouwenvoetbal. Schotland zou er wel alles aan doen om het Engeland lastig te maken(wedstrijd niet gezien maar 0-6 is wel een uitslag en met goal in de allerlaatste seconde)...
En Nederland scoort ook nog eens 2x in de blessuretijd.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De celebration police op z'n best

Wat een leuk twitter account is trouwens.
The best midfielder in the world scoring a last minute winner to send Arsenal 5 points clear at the top of the table!?!?!!!
— 🚨The Celebration Police🚨 (@PLCPolice) 5 december 2023
WHAT ARE THIS LOT CELEBRATING FOR!?!!
ALL UNITS TO KENILWORTH ROAD!!!
🚨🚨🚨🚨🚨#LUTARS pic.twitter.com/PR2t117yzo
En Kai Havertz lijkt z'n Chelsea-tijd ook van zich afgeschud te hebben. Top-aankoop
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 06-12-2023 09:16 ]
Mja, als dat het criterium is kan Ten Hag beter helemaal geen aanvallers meer opstellen. Aanvallers die naar Chelsea toe gaan en daar opeens niet meer kunnen scoren zijn een meme, maar zelfs Chelsea heeft 2 aanvallers die individueel meer goals hebben gemaakt dan alle Man Utd aanvallers bij elkaar (in de EPL iig).dcell schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:19:
[...]
Het helpt ook niet dat Ten Hag discutabele aankopen heeft gedaan en spelers zoals Antony blijft opstellen terwijl die er weinig van bakt. Het enige wat die gozer kan doen is rennen en vervelend doen. Geen goals en geen assists.
Doet die altijd. Sanchez wachtte gewoon goed en pakte goed.Quad schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:25:
Wat een bijzondere strafschop van Fernandes.
Met zo'n idioot hupje erin doel ik op.
Zeker.Chelseamarre123 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:41:
[...]
Doet die altijd. Sanchez wachtte gewoon goed en pakte goed.
Scheids ook lekker direct met de kaarten. Bal wegtrappen of slaan is direct geel, mooi constant in.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Chelsea ook lekker constant met allemaal slechte acties. Ongelooflijk weer die wisselvalligheidQuad schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:42:
[...]
Zeker.
Scheids ook lekker direct met de kaarten. Bal wegtrappen of slaan is direct geel, mooi constant in.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Welke minkukel heeft die Hojlund gekocht? Dat is de Action uitvoering van Weghorst. Alleen omdat zijn naam op Haaland lijkt en hij in de spits staat?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zei, naja appte, ik ook tegen een maat van me vanochtend die Utd fan is... Maar ja Pep is fantastisch he, die doet nooit iets verkeerd volgens de mediaMaarten_E schreef op woensdag 6 december 2023 @ 23:43:
3 punten verschil tussen Man City en Man United na bijna een halve seizoenshelft. Maar goed, val vooral EtH aan.
Ze krijgen nu weer een makkelijker programma dus die zullen ongetwijfeld uitlopen.
Niet helemaal terecht ook om nu de balans op te maken, ze zijn nog niet op de helft.
Dat is het evenmin bij ManU, maar het wordt wel gedaan.dutchgio schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:25:
Tja City heeft net Chelsea uit, Liverpool thuis, Tottenham uit en Aston Villa uit gehad.
Ze krijgen nu weer een makkelijker programma dus die zullen ongetwijfeld uitlopen.
Niet helemaal terecht ook om nu de balans op te maken, ze zijn nog niet op de helft.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
(Ben verre van een ManUnited fan overigens)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vorig seizoen waren ze ook lang in de race maar kakte het uiteindelijk hopeloos in waardoor City alsnog kampioen werd.
Aston Villa tegen City was trouwens indrukwekkend, ze speelden City echt helemaal kapot. Ze zullen geen kampioen worden maar wel mooi om al die strijdlust te zien.
En Spurs doet een Spurs tegen West Ham. In de eerste helft waren ze oppermachtig, maar vergeten meer dan 1x te scoren. En in de tweede helft twee ongelukjes en West Ham 1-2 voor met nog een kwartier te spelen...
En 1-2. Good ol' Spurs.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 07-12-2023 23:10 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:50:
Good ol' Spurs.

We breken graag records die er toe doen

Janken is t...
To dare is to do
Juist wel, duidelijke overtreding, Hughes komt niet eens in de buurt van de bal.toolkist schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 14:03:
Dit is toch geen overtreding op Endo? Hij valt supermakkelijk en dan meteen de bal erbij grabbelen. Welkom in de wereld van de Premier League...
En nu krijgt Palace een pingel voor een vergelijkbare overtreding, verdediger komt niet in de buurt van de bal.
VAR die het twee keer goed doet
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 09-12-2023 14:49 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Al hoewel de tweede gele kaart onterecht was, heb ik geen grijntje medelijden met Ayew. Wmb mogen ze gelijk rood geven voor spelbederf, als je voor de bal gaat staan om te vertragen dan rot je maar op.
Maar direct na het rood was er een pingelwaardige overtreding op een Liverpool speler, maar aangezien Salah scoorde geen VAR, en daarna een fraaie goal van Elliott, dus 1-2. Bijna nog 2-2 maar Allison in topvorm.
Ten Hag: 'driving home for christmas'....Gunner schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:37:
My god. Wat is united aan het doen
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Tesla M3LR '21
FFS. This is absolute gold. 😂😂 pic.twitter.com/RzNMwIKV9M
— Sunday League Footy (@SundayChants) 9 december 2023
Filmpje van een ManU fan channel. Hilarisch
Ja, Martinez liet weer eens zien waarom heel Nederland hem een onsympathiek en onsportief figuur vindVos schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 20:53:
Niks gezien helaas, maar Arsenal verdiende wel een punt minstens aldus de statistieken?
Elect a clown, expect a circus.
Mwoh dat wil ik ook niet zeggen. Hierboven doet iemand suggereren dat Havertz de boeman is maar dat is dan ook tegelijk zeggen dat martinez een engeltje is. Wat ook niet waar is. Integendeel het is de meest onsympathieke persoon in de league en dat terwijl ik bij Arsenal hem altijd kom waarderen. Daar had ie die antics nog niet. Maar ja dat doet een wk winst met je blijkbaar.Vos schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 20:53:
Niks gezien helaas, maar Arsenal verdiende wel een punt minstens aldus de statistieken?
Villa leek heel wat mede door het publiek. Scheids hadden ze ook niet tegen. Nou ja het was een betere performance dan wat city liet zien. Maar goed de stadsbus reserveren in Birmingham lijkt me wat voorbarig.
Benieuwd wie dat goed zou hebben voorspeld.
Da's bullshit. Havertz probeerde aan het eind nog even zijn frustratie af te reageren op Martinez en een rode kaart uit te lokken. Martinez is een etter maar vandaag was Havertz weer de idioot, net als toen tegen Newcastle.Gunner schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:05:
Hierboven doet iemand suggereren dat Havertz de boeman is maar dat is dan ook tegelijk zeggen dat martinez een engeltje is.
Jawel, maar Villa is momenteel ook gewoon in goede doen. Dat neemt wel af aangezien ze dankzij ons komende wedstrijd 2 of 3 basisspelers geschorst hebben. Helaas niet Martinez. En helaas was dat wondje aan zijn oog niet ernstig genoegVos schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 20:53:
Je overdrijft een beetje.gambieter schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:42:
[...]
Da's bullshit. Havertz probeerde aan het eind nog even zijn frustratie af te reageren op Martinez en een rode kaart uit te lokken. Martinez is een etter maar vandaag was Havertz weer de idioot, net als toen tegen Newcastle.
Dat is toch elk jaar wel een keer, om uiteindelijk aan het einde toch weer bovenaan te staan...Maarten_E schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:50:
Nee, u bent niet in een déja vu beland. Bayern München heeft met 5-1 verloren van Eintracht Frankfurt. Het is de eerste keer dat de Duitse club zo'n zware nederlaag leed sinds het 5-1 verlies tegen Eintracht Frankfurt van 4 jaar geleden.
Ik heb gehoord dat familie Arteta ook niet te enthousiast kerst mag vieren want anders komt de FA de kadootjes afnemen.JeroenNietDoen schreef op zondag 10 december 2023 @ 16:34:
Sow, de staf van Man City belaagd daar even de 4de official. Dat zal wel een straf opleveren voor Arteta
Volgens Messi de beste verdediger op aarde. Weten we ook weer hoe geloofwaardig die is... Delinquent pur sang zonder enige herseninhoud. Week in week uit wel 1 of meerdere potentiële benenbrekers.gambieter schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:12:
Spurs 3-0 voor, 10 minuten te spelen en Romero doet weer een donkerrode overtreding, maar de laffe scheids geeft geel. Wat is dat toch een vies stuk vreten, die zou je gewoon rood moeten geven in de eerste minuut van elke wedstrijd waar hij wordt opgesteld.
Tesla M3LR '21
Haha dat is een goede. Doet me denken aan een episode van Blackadder “the defense is fined 50 pounds for turning up”gambieter schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:12:
Spurs 3-0 voor, 10 minuten te spelen en Romero doet weer een donkerrode overtreding, maar de laffe scheids geeft geel. Wat is dat toch een vies stuk vreten, die zou je gewoon rood moeten geven in de eerste minuut van elke wedstrijd waar hij wordt opgesteld.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 10-12-2023 21:44 ]
Het Daley Blind effectHarribo schreef op zondag 10 december 2023 @ 21:43:
Wat een grap, dat Girona geeft Barcelona in eigen huis gewoon voetballes
Edit: 2-4
Lewandoski verprutst net de kans op de 3-3 en vervolgens maakt Girona het af… pijnlijk
[ Voor 23% gewijzigd door Miki op 10-12-2023 22:58 ]
Met Girona, Leverkusen en Villa zijn er toch een paar teams waarvan je het wat minder verwacht lekker aan de weg aan het timmeren. Altijd leukHarribo schreef op zondag 10 december 2023 @ 23:10:
Ik moet zeggen, ik heb genoten van Girona, wat een teamspel en vernuft
Tesla M3LR '21
Vlak daarvoor verprutste Girona ook een dikke kans.Miki schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:49:
Counters van Girona zijn messcherp, ze verprutsen amper kansen en zijn daarmee genadeloos daar waar Barcelona in de eerste helft al afstand had moeten nemen. Als ze het ploegje bij elkaar kunnen houden kan het wel eens een revelatie worden in de Champions League aankomend seizoen.
Edit: 2-4
Lewandoski verprutst net de kans op de 3-3 en vervolgens maakt Girona het af… pijnlijk
Mooi dat Girona won, ze hebben Barça weggespeeld
Barcelona had de eerste helft heel veel kansen verprutst terwijl de counters van Girona iedere keer voor echt gevaar zorgde. Koundé en Aroujo werden kinderlijk overlopen als Girona eruit kwam.Megupe schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:56:
[...]
Vlak daarvoor verprutste Girona ook een dikke kans.
Mooi dat Girona won, ze hebben Barça weggespeeld
In de tweede helft leek Barcelona het op te geven en zag je ook Girona sterker worden en begonnen ze achterin ook veel meer de bal rond te spelen. In mijn ogen werd pas vanaf de 60ste minuut Barcelona echt weggespeeld.
https://nos.nl/artikel/25...aaien-voor-vierde-termijn
Als het niet zo droevig was, zou het heel grappig zijn.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Weer een typisch voorbeeld van 'macht corrumpeert'Malfunctions schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:19:
Misschien wat algemener dan buitenlands voetbal, maar kennelijk zit het pluche bij de UEFA wel lekker:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
En de regel die hij zelf invoerde, daar tornt hij nu aan. De top van de UEFA is dus geen haar beter dan de FIFA.Malfunctions schreef op maandag 11 december 2023 @ 16:19:
Misschien wat algemener dan buitenlands voetbal, maar kennelijk zit het pluche bij de UEFA wel lekker:
Elect a clown, expect a circus.
Zo verbaasd ben ik niet door Girona, zeker als je mee neemt dat ze onderdeel zijn van de City Group en er al vaker nieuwsartikelen zijn geweest dat ze daar spelers die nog niet klaar zijn voor Man City ervaring willen laten opdoen. Dan vind ik het van Leverkusen en Villa toch leuker omdat die voor zo ver ik weet niet onderdeel zijn van groot internationaal consortium.London schreef op maandag 11 december 2023 @ 09:05:
[...]
Met Girona, Leverkusen en Villa zijn er toch een paar teams waarvan je het wat minder verwacht lekker aan de weg aan het timmeren. Altijd leuk
https://www.ad.nl/buitenl...ties-stilgelegd~a89fb396/
Ik heb Rico Verhoeven mindere klappen uit zien delen. Je zou toch zeggen dat de club van die voorzitter (en fans die de scheidsrechter ook hebben mishandeld) wel klaar met voetballen is. Dit lijkt me een gevalletje direct uitsluiten van competitie.
Ik ben best kritisch op (Nederlandse) scheidsrechters, maar dit soort geweld gaat echt heel veel te ver.
(Ik las ergens dat de voorzitter in kwestie lid is van de AKP en in het parlement zetelt (maar not sure if true, ik heb het niet uitgezocht). Als dat zo is weet je dat er weinig of niets zal gebeuren.)dr.lowtune schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 08:08:
Ondertussen in de Turkse competitie:
Ik heb Rico Verhoeven mindere klappen uit zien delen. Je zou toch zeggen dat de club van die voorzitter (en fans die de scheidsrechter ook hebben mishandeld) wel klaar met voetballen is. Dit lijkt me een gevalletje direct uitsluiten van competitie.
Ik ben best kritisch op (Nederlandse) scheidsrechters, maar dit soort geweld gaat echt heel veel te ver.
Maar op zich is de oplossing voor mij makkelijk. Voorzitter levenslang schorsen, club uit competitie halen, die spelen dit jaar niet meer en mogen volgend seizoen in tweede klasse aantreden. Dit soort gedrag mag gewoonweg niet getolereerd worden, end of story.
Supportersrellen zijn 1 ding (en ook niet te tolereren), maar als de voorzitter van een ploeg een scheidsrechter te lijf gaat en we dat toelaten vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Op zich moet de UEFA zich hier ook gewoon mee bemoeien. Als er geen zware sancties volgen de Turkse clubs een jaar uitsluiten van Europees voetbal.
Jammer genoeg is het geen alleenstaand geval, geweld in voetbalstadions neemt toe over heel Europa en de clubs en federaties kijken meestal gewoon toe. Enkele dagen terug waren er in België ook weer rellen tijdens de wedstrijd; de supportersclans bestookten elkaar met stoeltjes en bengaals vuur. Dit was ook niet de eerste keer, de clubs hebben inmiddels het, verstandige, besluit genomen komend anderhalf jaar geen bezoekende fans toe te laten in onderlinge confrontaties
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Deze voorzitter is inmiddels geroyeerd door de AKP. Ook is ie afgetreden als clubvoorzitter. Hij wás trouwens een parlementslid, tot medio 2011.Jebus4life schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:27:
[...]
(Ik las ergens dat de voorzitter in kwestie lid is van de AKP en in het parlement zetelt (maar not sure if true, ik heb het niet uitgezocht). Als dat zo is weet je dat er weinig of niets zal gebeuren.)
Had moeten passen naar kokkie.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:59:
Die Gabriel is wel mooi de reden dat jullie nog niet achter staanvroeg me al af hoe Pepi die kon missen.
Kan het niet laten om aan dat duo te denken als ik die naam hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 12-12-2023 19:01 ]
Alleen saliba en gabriel zijn eerste keus. Havertz ook wel vaak. Trossard soms. De rest niet. Elneny en cedric starten dit seizoen voor het eerstElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:05:
@Gunner in hoeverre staat Arsenal ook met een B team? Is het echt de B keus op die 2 die jij noemde na, of valt het een beetje mee?
Gabriel, Saliba en Havertz zijn basisspelers.ElPaco schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:05:
@Gunner in hoeverre staat Arsenal ook met een B team? Is het echt de B keus op die 2 die jij noemde na, of valt het een beetje mee?
En dit weekend moeten ze tegen Liverpool...
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 12-12-2023 22:54 ]
Hij is al een kerst verder gekomen dan ik dacht. Zal ie deze kerst wel thuis in Twente vieren? Geen idee achter welke excuses hij zich nog kan verschuilen.gambieter schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:51:
ManU gaat roemloos Europa uit, 0-1 achter tegen Bayern. Die spelen met de handrem op en hoeven zich niet eens echt in te spannen. Maguire en Shaw geblesseerd uitgevallen, en ManU voetbalt als een castrato. Helemaal niets voor elkaar gekregen.
En dit weekend moeten ze tegen Liverpool...
XXXVI
Lissandro Martinez wordt in ieder geval enorm gemist. Rashford is hopeloos uit vorm. Spelers die naast hun schoenen lopen door een paar goals: McTominay.ephymerous schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:14:
[...]
Hij is al een kerst verder gekomen dan ik dacht. Zal ie deze kerst wel thuis in Twente vieren? Geen idee achter welke excuses hij zich nog kan verschuilen.
Goede beslissing, rood was overdreven.toolkist schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:18:
Wauw... Hoe komt Sergi Roberto daar weg met geel terwijl ie kneiterhard ingaat op een speler van Antwerp en de scheids eerst rood geeft...
Ach, slechter dan vorig jaar zal het niet worden toch?SterqVerhael schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:15:
Voor Ten Hag is het as. zondag denk ik erop of eronder. Uit tegen Liverpool en er dan af gaan met een flink verlies. Dan is het afgelopen denk ik.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iBuTEywEQ6U]
Nou, zelfs daar durf ik mijn hand niet voor in het spreekwoordelijke vuur te steken.ElPaco schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:33:
[...]
Ach, slechter dan vorig jaar zal het niet worden toch?
[YouTube]
In welke zin? Want heb net de highlights gekeken maar ik mis de "fop". Milan zelfs kansen zat om uit te lopen en nog een keer op de paal. Of bedoel je die actie van Giroud, dat ie doet of ie gaat schieten maar hem afgeeft en die andere hem intikt waardoor de verdedigers verrast worden? Die was wel nice!gambieter schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:58:
En Newcastle laat zich foppen door AC Milan, en ligt eruit.
Oh ja, Real en City als enige alles gewonnen. Heerlijk!
[ Voor 5% gewijzigd door chim0 op 14-12-2023 11:26 ]
Lijkt me dat Ten Hag gewoon blijft tot de club verkocht is. Huidig beleid gaat nu toch de coach niet ontslaan. Vraag me ook af wie nu wil instappen midden in het seizoen met een aankomende overname.SterqVerhael schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:15:
Voor Ten Hag is het as. zondag denk ik erop of eronder. Uit tegen Liverpool en er dan af gaan met een flink verlies. Dan is het afgelopen denk ik.
Het zal vanaf volgend jaar niet meer zo gauw voorkomen met de nieuwe opzet. Overzicht van de teams die het gelukt is om alle 6 de wedstrijden te winnen:chim0 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:25:
[...]
Oh ja, Real en City als enige alles gewonnen. Heerlijk!
:strip_exif()/f/image/NCGCn301enPVq9eHyHfSM5YC.jpg?f=fotoalbum_large)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Obv deze statistiek lijkt het wel dat er veel minder sterke teams meedoen en de sterke teams dus makkelijkere poules hebben.Gynnad schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:07:
[...]
Het zal vanaf volgend jaar niet meer zo gauw voorkomen met de nieuwe opzet. Overzicht van de teams die het gelukt is om alle 6 de wedstrijden te winnen:
[Afbeelding]
Maar is deels optisch bedrog, want aantal deelnemers is ook groter geworden met ook meer poules, dus vanzelfsprekend ook meer minder sterke teams.
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 14-12-2023 13:11 ]
En zoals voorspelbaar een strafje van niets. De ex-voorzitter geschorst voor het leven, boete van €60,000, en vijf wedstrijden zonder publiek. Niet gewoon -50 pynten zodat ze gegarandeerd degraderen of zo.dr.lowtune schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 08:08:
Ondertussen in de Turkse competitie:
Weten de Turkse clubs dat ze gewoon scheidsrechters kunnen molesteren zonder echte straf.
Mag toch hopen dat de UEFA hier nog even een stokje voor steekt. Desnoods dreigen om alle Turkse clubs uit te sluiten voor Europees voetbal voor een paar jaar als er geen fatsoenlijke straf komt. Alleen degraderen is wat mij betreft niet genoeg aangezien het geen solo actie was.gambieter schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 00:01:
[...]
En zoals voorspelbaar een strafje van niets. De ex-voorzitter geschorst voor het leven, boete van €60,000, en vijf wedstrijden zonder publiek. Niet gewoon -50 pynten zodat ze gegarandeerd degraderen of zo.
Weten de Turkse clubs dat ze gewoon scheidsrechters kunnen molesteren zonder echte straf.
En weer gescoord vanmiddagGunner schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:54:
En Kai Havertz lijkt z'n Chelsea-tijd ook van zich afgeschud te hebben. Top-aankoop
1 - 0 Jesus en 2 - 0 Havertz.
Hartstilstand? Geen defibrillator gekregen na de 1e keer?toolkist schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:35:
Aiiiii... een speler van Luton (Tom Lokyer) die tijdens de play off fine afgelopen seizoen zomaar neerging op het veld, is nu net weer zomaar neergegaan.
⏩ PVOutput☀️
Dalot 2x geel geven voor een verkeerde beslissing van de scheids zelf...
Geen idee wat ie verder wel of niet gemist heeft overigens, zet em echt pas net aan.
[ Voor 18% gewijzigd door toolkist op 17-12-2023 19:23 ]
Tja, dat is die nieuwe regel. Echt de slechtste spelregel ooit, bijna elke scheidsrechter heeft een ego van hier tot tokio, dus je kan er helemaal niets van vinden anders krijg je geel.ElPaco schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:23:
Die 2x geel was echt heel raar.
Op zich is die regel prima en is het prima dat ie nu 1x geel geeft, maar dit is toch gewoon "1 zeuractie" en niet langdurig mekkeren ofzo wat een 2e kaart zou rechtvaardigen?Terranova schreef op zondag 17 december 2023 @ 19:26:
[...]
Tja, dat is die nieuwe regel. Echt de slechtste spelregel ooit, bijna elke scheidsrechter heeft een ego van hier tot tokio, dus je kan er helemaal niets van vinden anders krijg je geel.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken