• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
Firljepper schreef op maandag 16 maart 2026 @ 14:33:
Dag iedereen

Ik ben bezig met een nieuwe pc te configureren en uiteraard komt er opnieuw de terechte vraag of een 9800x3d een wezenlijk verschil maakt ten opzicht van een 7800x3d (beide in combinatie met een rx9070xt) (op 4K, maar ik weet niet of dat veel verschil maakt). Nergens in het forum kwam ik een antwoord tegen dat enigzins sluitend zou kunnen zijn.

Ik vind verder ook nergens betrouwbare data (behalve N=1 zoals dit) over een wezenlijk verschil tussen beide (dat je hier niet ziet, al gaat dit niet specifiek over CS). De case is nogal specifiek omdat ik enkel/vooral voor CS1/2 een verschil zou merken...(of Oxygen not included) én omdat ik toch een jaartje of 10 verder wil. Die €120 zijn bij te leggen, maar als het effectief geen verschil zou betekenen...

Daarom: iemand een gelijkaardige afweging gemaakt en op welke basis heb je dan beslist? Of iemand elders data tegengekomen hierover? Ik zag de vraag hier wel eens passeren, maar wie durft zijn beslissing om van een 7800x3d naar een 9800x3d over te gaan achteraf te betwijfelen :+
Voor CS2 in het bijzonder, ga je dit in de praktijk enkel echt merken vanaf circa een half miljoen inwoners. De reddit post welk je linked is hierin één van de bronnen van. Soortgelijk ook minstens één spec review vid op YouTube in het verleden voorbij zien komen, voor CS2.

Hoe relevant dit is, is een beetje aan jezelf. Ga je door met een enkele stad, tot je deze inwoners aantallen behaald?

Indien je meer bent van kleine dorpjes, detailing tot in de puntjes, etc. Dan is het antwoord waarschijnlijk nee.

In meer algemene zin, indien je jezelf over bijvoorbeeld 5 jaar nog steeds ziet gamen, zou ik zelf gewoon voor de 9800 gaan. Deze is nu dan wel iets duurder, maar gaat tegelijkertijd natuurlijk qua performance ook weer een generatie langer mee in tijd, vanaf aankoopdatum nu gezien.

• Firljepper
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:51
@Jochem1995 & @psychodude Top! Dank beiden om jullie overwegingen te delen. Toch maar net de 120 euro extra neergeteld voor de 9800x3d. Wie weet hoe een CS3 er mee omgaat (of een concurrent die de strijdbijl met Paradox opneemt) en hoe het dan allemaal loopt 8)7 Ik doe toch lang met een pc...

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:40

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik kan nergens een prijs ontdekken. Is het dan gratis?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Fryskje
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:37
JoeZuCK schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 07:26:
[...]

Ik kan nergens een prijs ontdekken. Is het dan gratis?
Nee, vanaf morgen te koop en dan komt de prijs er ook bij. Ik verwacht dat het ergens rond de 8 - 10 euro zal zijn. Denk dat ik ze beide wel koop om de creators iig te steunen, maar ook omdat het een mooie toevoeging is aan het spel. Ben sinds afgelopen week weer begonnen met een nieuwe stad en heb de smaak wel weer te pakken :)

• Fryskje
Kwam net op via Reddit dit filmpje op Youtube tegen. Heb ik ergens gemist want heb Greynoise TV wel al een tijdje geaboneerd. Maar goed ik vindt dit een schitterende tutorial hoe je in je downtown een mooie underground parking kunt maken.

YouTube: How to Build an Underground Parking Garage in Cities: Skylines 2
Als ik deze zo zie, dan is het geen vraag of maar wanneer ik de nieuwe creator packs ga proberen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 17-03-2026 17:40 ]

Strava | AP | IP | AW

• Niwla
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-04 13:15

Niwla

dat dus....

Webgnome schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 17:40:
Als ik deze zo zie, dan is het geen vraag of maar wanneer ik de nieuwe creator packs ga proberen ;)

[YouTube: City Stations, Office Evolution & The BEST Cities Skylines 2 Update Yet!]
Poeh...... tot nu toe ben ik gebonden aan de originele City Skylines op PS5 bij gebrek aan een PC om de nieuwe te draaien maar als ik dit zo zie ga ik de overstap misschien nog wel eens maken..... _/-\o_

niets moet......behalve adem halen

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind de treinstations mooi meer wel een tegenvaller dat die grote geen doorvoer is maar een in- en uitgang voor spoor. De iets kleineren zijn trechters 1 of 2 in, 4 perrons/sporen en dan weer 1 of 2 uit. Maar vooral dat grote station vind ik wel raar want hoe vaak gebruik je nu een station met de in en uitgang dezelfde kant op? Wat de trechters betreft, daar kun je toch zelf voor kiezen na het station dus waarom dat al inbouwen in het station? Ook het grootste station heeft maar 2x dubbelspoor als uitgang. Persoonlijk vind ik niet dat de maker daar goed over heeft nagedacht.

Only fools are enslaved by time and space.

• Jurgen_E
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:48
Bij de grote heb je als het goed is een upgrade waardoor het een doorgang station wordt ipv een kopstation.

• Fryskje
Jurgen_E schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 17:19:
Bij de grote heb je als het goed is een upgrade waardoor het een doorgang station wordt ipv een kopstation.
Dacht ik ook gezien te hebben in de video van Biffa

• LoneRanger
  • Niet online
Ik ga zo even kijken maar lijkt me wel raar want aan die kant zit de aansluiting naar de weg en tevens de ingang.

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

@LoneRanger het is geen upgrade maar een instelling onderin bij de gebouw info, zelfde scherm waar je ook de kleur van het gebouw kan aanpassen. Je kunt ervoor kiezen of het een tunnel wordt of een eindstop.

[ Voor 4% gewijzigd door Ethiron op 18-03-2026 19:17 ]

• Jurgen_E
Het is wel degelijk een upgrade :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSA405hSHgqTtWen2j9Z7kTOAgI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P8gCALskJ8SUpZALh0nscKem.png?f=fotoalbum_large

De sporen bij (dacht alle) stations liggen verdiept en bij dit station gaan ze de grond in en dus onder de weg door.

[ Voor 14% gewijzigd door Jurgen_E op 18-03-2026 19:24 ]

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Jurgen_E schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:21:
Het is wel degelijk een upgrade :)

[Afbeelding]

De sporen bij (dacht alle) stations liggen verdiept en bij dit station gaan ze de grond in en dus onder de weg door.
Kun je dan eens kijken in dat scherm wat ik noemde? Want daar kun je ook iets instellen hiervoor.

• Jurgen_E
Je bedoeld dit scherm denk ik?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmGZoQSA6eOK_o_Au8tSGOv7SV0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OTz4gXCABszTO5OkuYzWshM4.png?f=fotoalbum_large`

het enige wat je kan doen is de kleuren aanpassen en upgrades aanpassen (deactiveren of verijderen) als je deze geplaatst hebt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUN1Sd5URB-viKkelz_LKH6GEj8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/HoNxyQcb75z8yn6GquQbzJFV.png?f=user_large

Verder zie ik geen andere instellingen.

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:25
@LoneRanger Je kijkt er misschien iets teveel met een Nederlandse bril naar, in andere landen komen stations met passeersporen vaker voor dan in Nederland. En ja, je kan het zelf doen, maar dan neemt het wel meer ruimte in beslag.

In grote Europese steden, zoals Londen en Parijs, liggen vaak meerdere kopstations. Als je het ontwerp van je stad daar op baseert is een strak kopstation wel handig. Zoals meerdere Tweakers al laten weten: je kan met een upgrade de kopsporen veranderen in doorgaande sporen onder je stad door.

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind die stations wel degelijk een mooie toevoeging.

Spel en typfouten voorbehouden

• LoneRanger
  • Niet online
FredvZ schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:54:
@LoneRanger Je kijkt er misschien iets teveel met een Nederlandse bril naar, in andere landen komen stations met passeersporen vaker voor dan in Nederland. En ja, je kan het zelf doen, maar dan neemt het wel meer ruimte in beslag.

In grote Europese steden, zoals Londen en Parijs, liggen vaak meerdere kopstations. Als je het ontwerp van je stad daar op baseert is een strak kopstation wel handig. Zoals meerdere Tweakers al laten weten: je kan met een upgrade de kopsporen veranderen in doorgaande sporen onder je stad door.

Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind die stations wel degelijk een mooie toevoeging.
Ik was er inmiddels achter hoor wbt die upgrade dankzij @Jurgen_E en @Ethiron . ;)

Het gaat er niet om met wat voor bril je kijkt het is gewoon niet effectief wbt die trechtervorming. Ja realistisch is het wel degelijk maar je kunt het niet ruimer opzetten wat je wel had kunnen doen als de maker die sporen gewoon open had gelaten, dat is mijn punt want je hebt nu gewoon geen keuze. Dat ze niet mooi zijn heb ik niet gezegd. ;)

Ik ben toch wel aangenaam verrast door deze content packs. Heb overigens meteen alle DLC die ik niet had aangeschaft :+. Vind de trainstations een beetje meh, echter de rest vooral de toevoegingen op bus/metro niveau zijn zeer welkom.
De bugfixes wat betreft office demand is ook wel een aangename. Daar is nu gewoon meer demand voor ( zo lijkt het ) en dat zorgt weer voor nieuwe uitdagingen. Gisteren na thuiskomst meteen een uurtje ermee aangeklooid en I like. :)

Strava | AP | IP | AW

• Patroclos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:24
Ik heb City Stations gekocht - ik heb geen idee wanneer ik tijd ga hebben om er eens mee te spelen (misschien volgende week maandag), maar ik heb voor een aantal steden al wel een idee waar ik ze wil plaatsen. :) (Ik vind het heel jammer dat ik mijn stad van 500k inwoners niet meer aan de praat krijg, daar waren een paar fantastische locaties voor treinstations.)

Office evolution zegt mij minder, om een of andere reden. Ik zie ze zo niet meteen een plek ervoor, in mijn steden (ik gebruik nogal graag de Franse high density office voor hetzelfde doeleinde.)

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-03 19:55
Zijn er hier mensen die spelen via Geforce Now? Ik weet dat mods niet kan, maar nu er steeds meer aanpassingen zijn om te zorgen dat de vanilla goed werkt ben ik wel weer geïntrigeerd.
Hoe draait het spel nu op GFN? De reviews die ik vind is allemaal meer dan een jaar oud helaas dus daar word ik niet wijzer van.

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

De laatste keer dat ik het op Geforce Now speelde was dat aardig goed te doen. Je bent alleen wel gelimiteerd in de grote van de city die je wil bouwen. Ik meen mij te herinneren dat het zo rond de 100 ~ 200k merkbaar langzaam word ( simulation speed, niet fps ).

Laatste keer zal begin dit jaar zijn geweest dat ik het daar speel. Nu doe ik het vooral via Shadow, iets slechtere performance, wel mogelijkheid tot mods wat veel goed maakt ;)

Strava | AP | IP | AW

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Jurgen_E schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 19:35:
Je bedoeld dit scherm denk ik?
[Afbeelding]`

het enige wat je kan doen is de kleuren aanpassen en upgrades aanpassen (deactiveren of verijderen) als je deze geplaatst hebt.
[Afbeelding]

Verder zie ik geen andere instellingen.
Ja, ik bedoel ‘tunnel link’ op je onderste screenshot.

Als je die aan of uit zet dan zie je aan de binnenkant van het station een visuele verandering. Of je ziet een dichte muur of je ziet een tunnelingang.

• Jurgen_E
Klopt, maar die zie ja pas daar als je de upgrade hebt gekocht. :)

• Ethiron
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Aha, thanks. :)

Maar wat is dan het nut van die knop? Alleen visueel? Of doet het ook functioneel nog iets?

• Jurgen_E
Je kunt de upgrade daarmee verwijderen of uitzetten, dit kan je doen als je in geldnood zit en moet bezuinigen.
Toch wel interessant: https://www.pcgamer.com/games/sim/cities-skylines-2-boss-says-they-completely-overestimated-the-unity-engines-capabilities/. De CO eindbaas geeft dus toe dat ze eigenlijk teveel hooi op hun vork namen omdat Unity dingen niet kon die het wel zou moeten kunnen volgens hen. Dat is ook een beetje wat ik had gelezen in een uitleg ( ergens in dit topic benoemd) waarin ze inderdaad delen zelf hebben geschreven omdat de engine dat toen nog niet kon. Verder gaat het artikel niet heel erg de diepte in, dat is dan weer jammer

Strava | AP | IP | AW

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 10:52

Martinspire

Awesomeness

Webgnome schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 17:42:
Toch wel interessant: https://www.pcgamer.com/games/sim/cities-skylines-2-boss-says-they-completely-overestimated-the-unity-engines-capabilities/. De CO eindbaas geeft dus toe dat ze eigenlijk teveel hooi op hun vork namen omdat Unity dingen niet kon die het wel zou moeten kunnen volgens hen. Dat is ook een beetje wat ik had gelezen in een uitleg ( ergens in dit topic benoemd) waarin ze inderdaad delen zelf hebben geschreven omdat de engine dat toen nog niet kon. Verder gaat het artikel niet heel erg de diepte in, dat is dan weer jammer
Ik lees meer dat ze bij Unity veel dingen hebben belooft en bij nieuwe features bepaalde dingen hebben gezegd die niet kloppen. Ofwel omdat ze niet klaar waren, ofwel omdat ze overdreven hebben. In ieder geval wel opvallend dat ze toch door zijn gegaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ja dat, en dan maar zelf doen. Wat op zich een goede insteek zou kunnen zijn. Echter denk ik wel dat de tijd heeft geleerd dat dat niet helemaal gelopen is zoals ze hadden gehoopt ;)

Strava | AP | IP | AW

• Fryskje
En dat hadden ze gewoon beter en eerlijker/opener moeten communiceren. Want ze wisten natuurlijk wel van alle problemen maar gingen toch het spel hypen met de dev diarys en hoe verder de tijd kwam en er veel commentaar kwam hoe stiller het werdt. Dat is gewoon jammer. En ik snap dat er uiteindelijk vanwege geld deze weg gekozen is, en dat heeft ze dus uiteindelijk niks gebracht. Ze hebben echt enorme stappen gezet vanaf CS1 naar 2. Ben ondertussen alweer wat uren verder in mn nieuwe stad, vindt het echt wel een leuk/goed spel maar er moet onder de motorkap toch nog wel het 1 en ander gebeuren.
Ben benieuwd wat de toekomst brengt met ice flake in CS2.

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-03 19:55
Webgnome schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 21:07:
De laatste keer dat ik het op Geforce Now speelde was dat aardig goed te doen. Je bent alleen wel gelimiteerd in de grote van de city die je wil bouwen. Ik meen mij te herinneren dat het zo rond de 100 ~ 200k merkbaar langzaam word ( simulation speed, niet fps ).

Laatste keer zal begin dit jaar zijn geweest dat ik het daar speel. Nu doe ik het vooral via Shadow, iets slechtere performance, wel mogelijkheid tot mods wat veel goed maakt ;)
Dank voor je reactie :)
Ik heb maar even een maandje Geforce Now gekocht, ik had het spel namelijk al dus kon geen kwaad voor dat 10tje.
Ik moet zeggen, ik ben positief verrast! Veel mods werken gewoon wel, ik was in de veronderstelling dat dat niet kon namelijk, maar heb het gewoon kunnen installeren :)

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Ik wil wel weer spelen, maar vind het moeilijk om er weer in te komen. Misschien dat jullie mij met wat nieuwe screenshots kunnen overhalen :)

• jochem05
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:14
Ik wil ook wel weer spelen, maar kom er niet aan toe met drie kids hier in huis. Misschien dat ze een week bij een van jullie gestald kunnen worden :)
@Goldia Heb geen screenshots op het moment. Wel ben ik nog steeds bezig. Ik probeerde eerste om San Fransisco na te bouwen ( immers is daar een Map van / voor ). Dat lukte niet helemaal en nu is het een combinatie tussen een amerikaanse stad en delen van Nijmegen ;)

Moet toegeven dat ik het soms ook even moeilijk heb hoor om weer bezig te gaan. Dan vind ik weer iets om te gaan detailen en dan is het zo ineens weer 01:00 uur

Strava | AP | IP | AW

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:32
Ben van de week voor het eerst een deel van mijn stad gaan slopen om te gaan herinrichten. Dat is wel even gek en nieuw.

• Fryskje
Goldia schreef op zaterdag 4 april 2026 @ 10:56:
Ik wil wel weer spelen, maar vind het moeilijk om er weer in te komen. Misschien dat jullie mij met wat nieuwe screenshots kunnen overhalen :)
Zelfde probleem hier. Heb sinds begin van het jaar stuk of wat pogingen gedaan maar kan er niet inkomen. Ik heb ook al een paar keer nieuwe stad gepoogd maar helaas het pakt me gewoon niet ofzo.
Gister weer een nieuwe stad gemaakt, random standaard map van het spel, kijken of ik er morgenmiddag nog even voor kan gaan zitten.
Misschien zoek ik ook wel een stad die al 50k inwoners ofzo heeft om daar verder mee te gaan, dat het begin te sloom is ofzo, ik weet het niet maar herken het zeker!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:58
Zo herkenbaar. Ik ben ook al een paar keer opnieuw begonnen en steeds loop ik weer vast. Kaartje een beetje vlak maken (ik hou niet zo van bergen en/of hoogte verschillen), snelwegen aanpassen naar drie baans en fatsoenlijke in en uitvoeg stroken maken, knooppunten van snelwegen aanpassen, kijken waar de wind heen waait in verband met industrie. En dan in mijn hoofd een plan maken waar ik een haven wil, een strand wil maken, nuts voorzieningen plaatsen etc etc. En zodra ik ook daadwerkelijk kan beginnen met een stad te maken lukt het me maar niet om iets fatsoenlijks neer te zetten met als gevolg dat ik alles weer delete en weer een tijd geen aandacht aan dit spel besteed.

• nieuwslezer
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10:34
Ik vind een lege map het allerlastigste om mee te beginnen.
Ik volg nu de eerste paar aflevering van de serie Sunny Isle van SunnyScunny op youtube om mee te beginnen. Dan hoop ik dat de creativiteit vanzelf volgt en ik organisch verder kan spelen.

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:11
Ik loop eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan als jullie, maar heb ook nog een ander probleem.

Sinds kort krijg ik verschillende foutmeldingen die als pop-up komen, deze kan ik makkelijk wegklikken door continue te klikken. Echter zijn het er soms wel meer als 100 en klik ik mezelf helemaal suf. Ik heb de game verwijderd, alle mods verwijderd en nu weer een paar standaard mods gedownload. Dus geen assets packs maar enkel veel gebruikte mods. Het komt echt bij de mods vandaan want zonder mods werkt het gewoon...

Heeft iemand een idee?

Nu weer melding zoals onderstaand;
InvalidOperationException

[ERROR] Was not in array when exiting array.

InvalidOperationException: Was not in array when exiting array.
at Colossal.OdinSerializer.BaseDataReaderWriter.PopArray () [0x0002d] in <703417c8c57b42e2b65d786c6030029a>:0
at Colossal.OdinSerializer.JsonDataReader.ExitArray () [0x000bb] in <703417c8c57b42e2b65d786c6030029a>:0
at Colossal.OdinSerializer.ListFormatter`1[T].DeserializeImplementation (System.Collections.Generic.List`1[T]& value, Colossal.OdinSerializer.IDataReader reader) [0x000da] in <703417c8c57b42e2b65d786c6030029a>:0
at Colossal.OdinSerializer.BaseFormatter`1[T].Deserialize (Colossal.OdinSerializer.IDataReader reader) [0x0007c] in <703417c8c57b42e2b65d786c6030029a>:0
Colossal.Logging.CustomLogHandler:LogFormat(LogType, Object, String, Object[])
UnityEngine.Logger:LogFormat(LogType, String, Object[])
Colossal.Logging.UnityLogger:Log(Level, String, Exception)
Colossal.Logging.UnityLogger:Error(Exception)
Colossal.IO.AssetDatabase.OdinLogger:LogException(Exception)
Colossal.OdinSerializer.DebugContext:LogException(Exception)
Colossal.OdinSerializer.BaseFormatter`1:Deserialize(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.BaseFormatter`1:Colossal.OdinSerializer.IFormatter.Deserialize(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.AnySerializer:ReadValueWeak(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.ReflectionFormatter`1:DeserializeImplementation(RenderPrefab&, IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.BaseFormatter`1:Deserialize(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.BaseFormatter`1:Colossal.OdinSerializer.IFormatter.Deserialize(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.AnySerializer:ReadValueWeak(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.SerializationUtility:DeserializeValueWeak(IDataReader)
Colossal.OdinSerializer.SerializationUtility:DeserializeValueWeak(Stream, DataFormat, DeserializationContext)
Colossal.IO.AssetDatabase.PrefabAsset:Load(HashSet`1, IAssetDatabase[])
Colossal.IO.AssetDatabase.PrefabAsset:Load(IAssetDatabase[])
Game.SceneFlow.<<RegisterPdxSdk>g__OnEntryIsInActivePlaysetChanged|15>d:MoveNext()
System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder:Start(<<RegisterPdxSdk>g__OnEntryIsInActivePlaysetChanged|15>d&)
Game.SceneFlow.<>c__DisplayClass104_3:<RegisterPdxSdk>g__OnEntryIsInActivePlaysetChanged|15(IReadOnlyCollection`1, Boolean)
Colossal.IO.AssetDatabase.<>c__DisplayClass14_0:<InvokeOnEntryIsInActivePlaysetChanged>b__0(Func`3)
System.Linq.SelectEnumerableIterator`2:MoveNext()
System.Threading.Tasks.Task:WhenAll(IEnumerable`1)
Colossal.IO.AssetDatabase.<InvokeOnEntryIsInActivePlaysetChanged>d__14:MoveNext()
System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder:Start(<InvokeOnEntryIsInActivePlaysetChanged>d__14&)
Colossal.IO.AssetDatabase.ParadoxModsDataSource:InvokeOnEntryIsInActivePlaysetChanged(IReadOnlyCollection`1, Boolean)
Colossal.IO.AssetDatabase.<OnModStatusChanged>d__23:MoveNext()
System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:InvokeMoveNext(Object)
System.Threading.ExecutionContext:RunInternal(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean)
System.Threading.ExecutionContext:Run(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean)
System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:Run()
System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:InvokeAction(Object)
System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:RunCallback(ContextCallback, Object, Task&)
System.Threading.Tasks.SynchronizationContextAwaitTaskContinuation:Run(Task, Boolean)
System.Threading.Tasks.Task:FinishContinuations()
System.Threading.Tasks.Task:FinishStageThree()
System.Threading.Tasks.Task`1:TrySetResult(Boolean)
System.Threading.Tasks.TaskCompletionSource`1:TrySetResult(Boolean)
Colossal.Core.MainThreadDispatcher:UpdateWaitFrameCount()
Colossal.Core.MainThreadDispatcher:UpdateUpdaters()
Game.SceneFlow.GameManager:Update()

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Jochem1995 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 11:22:
Ik loop eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan als jullie, maar heb ook nog een ander probleem.

Sinds kort krijg ik verschillende foutmeldingen die als pop-up komen, deze kan ik makkelijk wegklikken door continue te klikken. Echter zijn het er soms wel meer als 100 en klik ik mezelf helemaal suf. Ik heb de game verwijderd, alle mods verwijderd en nu weer een paar standaard mods gedownload. Dus geen assets packs maar enkel veel gebruikte mods. Het komt echt bij de mods vandaan want zonder mods werkt het gewoon...

Heeft iemand een idee?

Nu weer melding zoals onderstaand;

[...]
Ik heb hetzelfde op een oude installatie. Ik heb de hele game nu maar verwijderd en ben aan het herinstalleren. Ik kwam hier niet meer doorheen.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• LoneRanger
  • Niet online
Als ik soortgelijke meldingen krijg dan verwijder ik [handmatig] al mijn mods [cash/mods/mods-sybscribed] dan laat ik steam nog even de files controleren. Daarna start ik Skyve weer op en di download alle mods weer.

Je kunt ook nog eerst alle mods met een waarschuwing uitzetten, als het dan werk weet je waar je het zoeken moet .

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste