• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:35
Ik moet zeggen, maar misschien dat het komt omdat ik dus zo 'weinig' mods draai, dat ik geen last heb van crashes of lange laadtijden. Ik zit nog aan dezelfde laadtijden als voor de update, die al niet lang waren.

Sterker nog, ik kan binnen 10 sec na het opstarten van de game al wel spelen.

• Fryskje
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:04
JelleDJs schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 10:06:
Ik moet zeggen, maar misschien dat het komt omdat ik dus zo 'weinig' mods draai, dat ik geen last heb van crashes of lange laadtijden. Ik zit nog aan dezelfde laadtijden als voor de update, die al niet lang waren.

Sterker nog, ik kan binnen 10 sec na het opstarten van de game al wel spelen.
10 seconden? Ik heb tot nu toe 51 minuten gehaald tot de crash en dan zit ik nog niet eens in het hoofdmenu haha. Ik moet even zin en tijd maken om mn modlist op te schonen maar dat eerste ontbreekt het tot op heden aan.

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:41
Daarom had ik er ook bij gezet werkt als op de zelfde manier als :)

Maar balen dat je alleen maar sneller crashed. Al in skyve gekeken in je logs? En gekeken of je mods hebt die attention vereisen?

• Fryskje
Oh dat heb ik verkeerd gelezen haha excuus.

Ik ga vant weekend er weer eens rustig naar kijken of ik het draaiend kan krijgen.

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:35
Fryskje schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 10:51:
[...]

10 seconden? Ik heb tot nu toe 51 minuten gehaald tot de crash en dan zit ik nog niet eens in het hoofdmenu haha. Ik moet even zin en tijd maken om mn modlist op te schonen maar dat eerste ontbreekt het tot op heden aan.
Jouw game duurt 51 minuten om dingen te doen en dan zit je niet eens in-game?
Kijk, de 10 seconden is wellicht overdreven kort, maar zo voelt het wel bijna. Maar als ik langer dan een paar min. zou moeten wachten voor het laden, dan zou ik al denken dat er iets mis is en het spel stoppen en opnieuw proberen.

• Fryskje
Ja dat is nu, al las ik net op discord dat er een hotfix uitgebracht is dus ben benieuwd.
Normale laad tijd was ongeveer 10 minuten

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:27
Mijn laadtijd was ook fors. Binnenste ring ging tot 60% en daarna duurde het heel lang.
Met de hotfix laadde hij zeker sneller. Wel voor het eerst sinds tijden een crash to desktop gehad. Geen idee of een met ander te maken heeft. Vanavond nog maar eens gaan spelen.

Ik baal er vooral van dat de laatste creator packs niet in de aanbieding zijn gekomen. Wil ejgelijk die stations en vooral de voetgangers bruggen wel hebben!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Fryskje schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:26:
Ja dat is nu, al las ik net op discord dat er een hotfix uitgebracht is dus ben benieuwd.
Normale laad tijd was ongeveer 10 minuten
Gaat bij mij weer als vanouds wat laadtijden betreft. Ik krijg nog wel het e.e.a. aan foutmeldingen maar ik kan gewoon mn stad laden en spelen.

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1 ... 69 70 Laatste