Het grote Xpeng-topic

Pagina: 1 ... 54 55 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:35

BramT

Rule #1

Mr_Music schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 11:09:
[...]Bij mij wel. ik heb deze. Dit is een gen1 versie. De mini stick ook. Je oude is gen2. Wellicht zit daar het verschil dan in.
De schrijfsnelheid is zeer waarschijnlijk de bepalende factor inderdaad. Maar de ene gen1 is de andere niet, zo blijkt. Jouw stick haalt 150mb/s, mijn mini-stick 100mb/s, dus daartussen zit ergens het omslagpunt dan blijkbaar. Lijkt me nuttige informatie voor de rest hier. De ssd drive gaat tot 1000mb/s, daar zit je altijd wel goed mee. (Specs gepakt van de eerste de beste pagina die ik kon vinden die er iets over zegt.)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsdelva
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 16:38
Ik heb een vraagje over het laden van mijn G9. Mijn limiet staat op 100% en vreemd genoeg kreeg ik zonet de melding via de app dat het opladen voltooid is .. op 86% :/ Ik ga naar de auto, trek de lader eens in en uit en hij laadt verder, nu tot 87%. Daarna opnieuw de melding dat het laden voltooid is. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn? AC laden, thuis.

Edit: lijkt aan m'n laadpaal (Smappee) te liggen. Deze lijkt te pauzeren voor een nog onbekende reden..

[ Voor 15% gewijzigd door mathijsdelva op 09-10-2025 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickMan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:47
FJP84 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 10:40:
[...]

Aangezien ik tevreden ben over mijn Motorola Edge 50 Pro aan Motorola support gevraagd welke devices UWB ondersteunen.

Our Motorola Edge 50 Ultra is confirmed to support UWB technology and it is our flagship model with this technology.

and Motorola Razr 50 Ultra / Motorola Razr+ - This foldable phone supports UWB technology and can use BMW Digital Key Plus, which utilizes ultra-wideband for hands-free car unlocking as you approach

Wel apart dat deze niet terugkomen in de filter op Tweakers.
Regelmatig gebruik ik Phonefinder van GSMArena.com en in de filter van Free text invullen: Ultra Wideband, of https://www.gsmarena.com/...FreeText=ultra%20wideband
Pagina: 1 ... 54 55 Laatste