ferminem schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:28:
[...]
Uiteraard geheel jouw keuze al had ik de indruk voordat je een proefrit ging maken al het idee dit wordt niks en dat kwam door het feit dat je al heel veel twijfels had, uiteraard moet je het dan zelf ondervinden maar had niet het vermoeden dat de g6 jouw auto zou worden. Overigens ik heb een p7 en die is in nog geen 22 minuten van 20 naar 80 procent.
Nou dat is natuurlijk niet helemaal waar wat je zegt. Ik heb letterlijk zo'n beetje elke video bekeken op Youtube over deze auto, reviews gelezen, in dit topic aardig wat gepost en dus de lange trip naar Breukelen gemaakt. Dat doe ik allemaal niet zomaar natuurlijk. De enige echte twijfel wat ik had en nu nog wat heb was de look van de buitenkant, specifiek de dikkere kont. Daar ben ik altijd eerlijk over geweest. Maar lees mn review maar terug na de proefrit, die was toch behoorlijk positief.
Nu ik dit post...misschien moet ik nog eens een 2de proefrit doen. Voor mezelf om veel mee de auto in te duiken met al die opties, instellingen etc. En de partner mee voor het meer overal gevoel van de auto (rijden/look&feel/materialen/sfeer). Wie weet kom ik op mn beslissing terug

.
Wat ik wel echt oprecht jammer vind, toen maar nu nog steeds, is dat de communicatie echt zwaar belabberd is. Ik heb ondertussen al 3x de Renault dealer hier in onze woonplaats gevraagd of ze al meer info hebben over wanneer er nou eens een G6 naar Zwolle komt. Gewoon 0 reactie. Misschien overdrijf ik, maar dat irriteert me mateloos en geeft gewoon geen fijn gevoel. Goed, als het goed is kom je met een EV niet vaak bij je dealer naar toch. Een stukje service en enthousiasme vind ik ook horen bij de (pre)beleving en die mis ik zo wel. Hoe Polestar dat bijv. doet is echt een wereld van verschil.
Zal Renault maandag nog eens lastig vallen

. En komt de wagen niet naar Zwolle...zou erg jammer zijn want ik wil dan wel graag die 2de keer rustig thuis, in eigen omgeving doen. Geeft een vertrouwder gevoel, je kent de wegen, kan alles testen, even langs huis en rustig het systeem bekijken etc. etc. Laat ik me nog overhalen door jullie ook...
[
Voor 7% gewijzigd door
Juancho op 23-02-2025 00:06
]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling