Joe Dancen schreef op zondag 21 juli 2024 @ 20:14:
[...]
Die ervaring heb ik niet. Vond wel sommige verkopers pushen. Niet wat je gewend bent bij de gerenomeerde dealer maar ik vond ze wel heel behulpzaam. Belde netjes terug. Of ik heel blij werd van had het antwoord......dat niet maar maar men was wel beleefd en geduldig.
Breukelen/rotterdam
Breukelen 3x en Badhoevedorp 2x bezocht, Rotterdam 1x gebeld.
Rotterdam, geen duidelijk oordeel over. Vragen over importheffing met antwoorden die afweken van wat er op andere filialen verteld werd. Uiteindelijk een lastig kwestie waar de uitkomst door uitstel niet relevant meer is.
Badhoevedorp, bijzonder behulpzaam en veel kennis, tweemaal er goed geholpen en uitgebreid te woord gestaan. P7 RWD en P plus G9 P gereden op één middag. Bij een tweede bezoek viel me op dat twee andere medewerker niet erg de handen uit de mouwen staken, echter filiaalleider (denk ik) wederom erg pro-actief.
Breukelen, louter goede ervaringen, leuk als je bij een tweede bezoek herkent wordt. Eerste bezoek was vanwege tijd slechts 20 min. Tweede wat langer en een derde was nodig om de G6 ook te kunnen rijden en een keuze te maken tussen P7 en G6. Op de dag van de eerste proefritten veel jonge medewerkers met wat minder kennis, maar ik werd met mijn vragenlijstje keurig doorverwezen vaan de manager.
Bij dealers zoals Mercedes, BYD, Tesla, Zeekr, Polestar alleen Polestar Zwolle en BYD Meppel als positief ervaren. Bijzonder feit, bij Tesla, BYD, Mercedes en Zeekr in Amsterdam geen belangstelling vanuit verkopers, niets.