Dan gaan we elkaar niet tegenkomen, evenwel veel succes met je keuze.Bassie1992 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 23:41:
[...]
Van 15:00 tot 16:00. Ik hoop dat de G6 er in meerdere kleuren staat, zodat ik die knoop ook door kan hakken. Wat vind jij op voorhand de mooiste kleur?
De M3 heeft nooit op mijn lijstje gestaan na 5 jaar M3 rijden, in de basis een fijne auto met solide software, echter bouwkwaliteit was beneden niveau en het interieur vol harde plastic en veel interieurlawaai.
De Highland is beslist een stuk beter, maar nog steeds veel harde plastics, het zou voor mij te weinig veranderen tov de huidige M3, terwijl ik ca. 5x het maandbedrag zou moeten betalen.
De Xpengs vind ik luxer en fijner rijden, na een proefrit met de P7 was ik eigenlijk verkocht, terwijl de Xpeng showroom echt per toeval heb bezocht, onderweg naar BYD kwamen we tijd tekort en besloten 'even een kijkje te gaan nemen' in Breukelen om 17:20, tien minuten gereden.
De G6 vind ik qua model minder fraai, maar dat ligt aan het SUV model, ik vind een sedan echt meer in balans. De Y van Tesla vind ik uit proportie en eigenlijk alleen in zwart nog wel wat hebben. Hetzelfde geld in mindere mate voor de G6, die zou ik in het zwart kiezen. In Breukelen staat een oranje, zeer fel... ik vind het wel wat hebben, maar is zeker smaak. In Badhoevedorp (15 min verderop) stonden oranje, donker en lichtgrijs. Wit rijdt staat ook in Nederland, zwart heb ik echter nog niet kunnen ontdekken (helaas).
De zwarte lijst om de wielkast vind ik minder geslaagd en valt bij een zwarte carrosserie weg.
Voor de P7, groen, donkergrijs, wit of zwart, alles staat hem, alleen zilver doet het niet bijzonder op de auto.
Bij de P7 doet het contrast tussen lakkleur en hoogglans kunststof delen het erg goed.