Android16 schreef op zondag 24 december 2023 @ 11:37:
[...]
Serieus vet dat dit kan! Krijg je Netflix er zo op? Ik las dat sommigen die het proberen bij bepaalde apps parsing errors krijgen.
Ben benieuwd naar je bevindingen!
Oh en wat ik mij nog afvraag, op welke van de twee schermen komt het dan beschikbaar? Of is het één processing unit met twee schermen? Het laatste zou dus zou betekenen dat Netflix op beide schermen afgespeeld kan worden? (maar waarschijnlijk niet tegelijkertijd?)
Als je mij, en vele met mij schat ik zo, een grote gunst zou willen doen; zou je eens kunnen kijken of de app Smarters Pro erop draait? Deze kun je hier legaal downloaden:
https://www.iptvsmarters.com/smarters4-0.apk
Muchas gracias

Alle 3 de schermen draait op dezelfde android tbox.
Het instrumenten cluster is heel simpel gezegd gewoon een apk'tje dat daar op draait.
Netflix is heel goed mogelijk op beide schermen (niet op het instrumenten cluster)
Het draait niet fullscreen, je ziet de topbar nog en de navigatie / menu links.
Meeste apps werken wel, maar er staat geen volwaardig google play services framework op, dus niet alles dat dat nodig heeft werkt heel goed.
Ook draait er niets in de achtergrond, als je de app hebt draaien en je opent bijvoorbeeld het airco scherm of je navigatie dan is de app "geforceerd afgesloten". Dus voor navigatie apps (Google Maps, Waze, ABRP) is het niet heel ideaal.
Wel kan je net als andere (media) apps de app "swipen" naar het andere scherm.
Dus een hack is dat je je navigatie of Netflix of whatever naar het andere scherm zet, dan je ding doet en dan kan je 'm weer terug zetten op het hoofd scherm, zo sluit hij niet af. Ideaal is het niet.