Het grote Xpeng-topic

Pagina: 1 ... 18 ... 53 Laatste
Acties:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• GuidoSteen
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik krijg aanstaande vrijdag eindelijk mijn G9 Long range (met trekhaak en premium pakket). De afleverdag is al 3x verzet, ze moeten nog even werken aan hun (interne) communicatie.

Ik ben heel benieuwd, het is lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een nieuwe auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:05
Om een beeld te krijgen hoe de volgende versie van het OS eruit komt te zien. XOS 5

YouTube: Your next-gen smart cockpit

YouTube: The latest Chinese electric multi-functional commercial vehicle Xpen...

YouTube: XPENG小鹏X9外形争议巨大,内饰体验满分?【YYP车评】

De X9 wordt geleverd met de nieuwe XOS versie (dit is dan gelijk de versie die zowel voor chinese als global gebruikt gaat worden en we dus kunnen profiteren van de benefits die al in de Chinese versie zitten)

Deze versie komt via een OTA update naar de G9 en P7 toe volgend jaar.

Ik vind de UI er beter uit zien en persoonlijk vind ik het handiger dat je onderin sneltoetsen kunt instellen.

[ Voor 14% gewijzigd door peak op 28-11-2023 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:41
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zie je op het dashboard van de G9 geen percentage staan van de accu ?
In mijn ervaring is de GOM (guess o meter) van WLTP of Dynamische range nooit echt betrouwbaar gebleken en focus ik me volledig op het percentage eigenlijk.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donbounid
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 04-12-2023
jhakrie schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:51:
Iemand toevallig al getest of het zelfrijdende functie kan worden gefopt met een gewichtje aan het stuur? (Zoals bij andere auto's)
Heeft iemand een link waar ik zo’n gewichtje voor de G9 kan kopen? Op tesla werkt dit ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donbounid
Welke laadpas raden jullie trouwens aan? Ik ben nieuw hier en krijg volgende week mijn G9 Performance binnen (eindelijk!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robvanh
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-09-2024
https://www.facebook.com/...ermalink/681071307459687/

Kennelijk komt er binnen 2-3 weken een update die het plotsklaps wegvallen van de range op zou moeten lossen. Zie bijgaand bericht via FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Robvanh schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:18:
https://www.facebook.com/...ermalink/681071307459687/

Kennelijk komt er binnen 2-3 weken een update die het plotsklaps wegvallen van de range op zou moeten lossen. Zie bijgaand bericht via FB.
Is een privé groep.

Zou je een screenshot kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
  • Laatst online: 09-09 16:56
donbounid schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:57:
Welke laadpas raden jullie trouwens aan? Ik ben nieuw hier en krijg volgende week mijn G9 Performance binnen (eindelijk!)
Ik heb een multitankcard (internationaal laden). Tot op heden overal nog geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosternet
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 14:59
donbounid schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:56:
[...]

Heeft iemand een link waar ik zo’n gewichtje voor de G9 kan kopen? Op tesla werkt dit ideaal!
I heb een pas van E-Flux. Bijna nooit gebruikt ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robvanh
peak schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:35:
[...]

Is een privé groep.

Zou je een screenshot kunnen posten?
Nog niet iedereen weet dat er ook een WhatsAppgroep voor de G9 (overigens ook voor de P7).

Dit bericht met de nodige adviezen van Xpeng Rotterdam heb ik onlangs geplaatst nadat ik op de snelweg was stilgevallen. Er wordt ook gewerkt aan een forum. Via de appgroep word je op de hoogte gehouden.

Algemeen
https://chat.whatsapp.com/EWasRbR9KUjGzBzuiiot2J

Techniek
https://chat.whatsapp.com/IxBsrLPJavnBRYzrkx5f86

N.a.v. het volledig wegvallen van mijn bereik van 180 km dynamisch naar 1 km en vervolgens het stil komen te staan, heb ik de mail ook doorgestuurd naar Jacco van Rotterdam. Die belde binnen 1 minuut! Uiteraard met excuses en de belofte om het door te zetten. Dat klopte ook. Binnen 5 minuten werd ik gebeld door de servicemanager Arie Lock. Na excuses en wat gerichte vragen, kwam hij met het volgende:
- er zijn hem 2 gevallen bekend en hij had gehoord van nog een geval in Amsterdam
- Het probleem zit hem in de bluetooth sleutel. De zoektocht naar een verbinding kost meer stroom dan gedacht en het systeem registreert dat niet. Er komt over 2 à 3 weken een update die dit moet oplossen. Hij adviseert:
- Gebruik de bluetooth sleutel voorlopig niet.
- Laat de accucapaciteit niet onder de 20% komen
- Laad 1 keer per week de auto op tot 100% (de auto moet nog leren wat vol is); ook als je hem weinig gebruikt.
Hiermee voorkom je dat je stil komt te staan.

T.a.v. de minpool van de 12V accu zei hij dat die zo losjes vanuit China worden aangeleverd. Er is geen verband met het stilvallen. De eerste auto's (zoals de mijne) waren hier niet op gecontroleerd. Inmiddels weten ze dat en zijn van alle auto's de accuklemmen gecontroleerd.

Arie Lock had gehoord dat er een bericht rond ging dat er een terugroepactie zou komen. Dat klopt NIET. Er is geen aanleiding voor. Er waren auto's waar het - naar ik meen - veringssysteem bijgesteld moest worden. Maar dat is gebeurd. Er is geen aanleiding voor een terugroepactie.

Verder adviseert hij iedereen die andere velgen wil hebben dat via Xpeng te laten lopen. Andere velgen (bijv. via Giva) zijn niet gehomologeerd. Die kunnen problemen geven, bijvoorbeeld met het aangeven van het bereik. Als je dan stil komt te staan dan zijn de kosten voor jezelf. De keuze in 19' is er nog niet. Maar de 21' kunnen ook onder de andere modellen. Mijn motto is: als je erin zit, dan zie je ze toch niet. Hetzelfde principe geldt voor andere banden. Alleen Michelin is goedgekeurd als all season. Aanvankelijk dacht hij dat Vredestein Quatrac Pro EV (die ik toevallig zelf besteld heb) ook konden, maar dat klopt niet. Tussen de regels door begreep ik dat het voor banden wat minder spannend is. Overigens liggen op LR vrij goedkope banden viel mij op. Het energielabel hield niet over.

Omdat ik gisteren bij een 150 kW laadpaal van BP niet sneller kon laden dan 72 kW heb ik met Jacco afgesproken dat ik het nog een keer bij Fastned ga testen. Verder hoef ik in Nederland niet openbaar te laden.

Ik vond het een prettig gesprek. Vooral ook omdat erkend wordt dat er nog 'issues' zijn. Ten aanzien van de kosten die ik voor het snelladen gemaakt heb, zijn we nog in discussie. Ik hoef namelijk in Nederland niet openbaar te laden omdat ik van mijn eigen huis naar mijn vakantiewoning gemakkelijk (135 km) kan rijden. Op beide woningen liggen zonnepanelen. Arie Lock vergeleek dit met de situatie dat als de brandstofmeter van een benzinemotor kapot is, je ook niet de brandstofkosten vergoed krijgt. De vergelijking gaat m.i. niet op. Ik heb in heb in 45 jaar met meer dan 2 miljoen km onder mijn rechter voet nog nooit een kapotte brandstofmeter gehad. Dit gebeurt wellicht met een tweedehandsje van een paar duizend euro, maar niet met een gloednieuwe van €70K! Bovendien kwam ik niet stil te staan door een kapotte meter maar door een softwarefout. Xpeng mag blij zijn dat er door het stilvallen geen ongelukken gebeurd zijn. Anders kunnen ze in Europa snel inpakken.

De auto rijdt (als je alle hulpmiddelen uitgezet hebt) goed. Ook met windstoten van windkracht 9 (ben even in Fryslân) blijft hij keurig op de weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peak
Thanks voor het delen.

Ik heb geen Facebook en ook geen whatsapp dus ik waardeer dat je het hier deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
Ik ben benieuwd of jullie een gevoel hebben bij de waarde "gemiddeld verbruik". Volgensmij loopt deze niet synchroon aan het werkelijk verbruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46HWOmBKFYH-b7CG2HEZ_sfYOb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aJQ05wF4UfK1l1DKLjfFMD5P.jpg?f=fotoalbum_large

Allereerst staat het getal genoemd onder het kopje "Sinds starten". Dit klopt alvast niet omdat het getal dan veel meer moet fluctueren. Het gemiddelde verbruik is voor een nieuwe start (auto geheel uit) en gelijk na een start gelijk. Ik heb niet het idee dat de auto opnieuw bij een start begint te meten.

Ik heb de afgelopen dagen veel gereden (hoofdzakelijk snelwegen) en het gemiddeld verbruik is tijdens deze ritten nauwelijks veranderd. Over een afstand van bijna 700km met verschillende starts lag het gemiddelde verbruik continue tussen de 23,5 en 24,5 Kwh/100km.
Een ander forumlid was ook al opgevallen dat het gemiddelde niet strookt met het daadwerkelijke verbruik. Gezien de dynamische verbruik grafieken (laatste 100km, 20km of 2,5km) moet voor mijn gevoel het gemiddelde verbruik hoger liggen. Ik heb de grafieken geregeld op het beeldscherm gehad en altijd was het algemeen gemiddelde verbruik lager dan het gemiddelde verbruik over de laatste 100km , 20km of 2,5km.

Ook wanneer ik het bereken vanuit de gereden kilometers en geladen kilowatts kom ik op een hoger gemiddeld verbruik uit:

Gereden kilometers: 635
Geladen Kw's: 173
Berekend gemiddeld verbruik = 27,2 Kw/uur

Ik heb het niet over de werkelijke range. Gebaseerd wat ik in dit forum gelezen heb, is de range van de auto wat je bij deze weersomstandigheden ervan kunt verwachten. Maar waar wordt deze waarde voor gebruikt in de software? Wordt dit gemiddeld verbruik gebruikt in de berekening van het dynamisch bereik? Ligt deze daarom structureel te hoog?

PS: ik heb na het afslepen de accu nu 2x onder de 120km range ontladen. Tot op heden nog zonder issues _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvanh
Bij mij versprong het vanmorgen wel:
Bij vertrek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwokccNw057O_vh1pPf6YBLg3sk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OAWzqPmn646hTdQ2tdQcJpqG.jpg?f=fotoalbum_large
Bij aankomst laadstation:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUBrmc9iHVSBoYxLEWueHoJpnmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THufzR5yVnO6sdktAitxqaYx.jpg?f=fotoalbum_large
En de SoC volgens de lader:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/miWF1r_uhaDTlNyiVSAHZqXF0Ew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bexAnMQ2yAyT6HTeQwyMcf6z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fox_nl72
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 30-09-2024
Ook wanneer ik het bereken vanuit de gereden kilometers en geladen kilowatts kom ik op een hoger gemiddeld verbruik uit:

Gereden kilometers: 635
Geladen Kw's: 173
Berekend gemiddeld verbruik = 27,2 Kw/uur

Ik heb het niet over de werkelijke range. Gebaseerd wat ik in dit forum gelezen heb, is de range van de auto wat je bij deze weersomstandigheden ervan kunt verwachten. Maar waar wordt deze waarde voor gebruikt in de software? Wordt dit gemiddeld verbruik gebruikt in de berekening van het dynamisch bereik? Ligt deze daarom structureel te hoog?
Bij EVs zijn laadverliezen best wel een ding. Dat kan zo maar 10-20% zijn

https://www.autoweek.nl/a...volledig-opladen-van-evs/

Dan kom je een stuk dichter in de buurt van je getallen.

[ Voor 3% gewijzigd door fox_nl72 op 28-11-2023 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
fox_nl72 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:28:
[...]

Bij EVs zijn laadverliezen best wel een ding. Dat kan zo maar 10-20% zijn

https://www.autoweek.nl/a...volledig-opladen-van-evs/

Dan kom je een stuk dichter in de buurt van je getallen.
Dat zou kunnen.

Blijft nog steeds wel vreemd dat de verbruikswaarden van de laatste 100km, 20km of 2,5km hoger zijn en blijven in vergelijking met het algemeen gemiddelde verbruik. Ook tijdens lange ritten van meer dan 200km.

Edit: wellicht dat deze waarde tijdsgerelateerd is, oftewel begint opnieuw als de auto een langere tijd heeft stilgestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door DikkeGoudvis op 28-11-2023 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburg
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Brotuck schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:48:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, zie je op het dashboard van de G9 geen percentage staan van de accu ?
In mijn ervaring is de GOM (guess o meter) van WLTP of Dynamische range nooit echt betrouwbaar gebleken en focus ik me volledig op het percentage eigenlijk.
Klopt, is erg jammer dat er nu alleen kleuze is uit WLTP en Dynamische range en niet een accu %. Dat gebruikte ik in mijn Tesla's ook altijd en was voor mij ook de meest handige. Hopelijk komt deze keuze ooit in de software.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
limburg schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:52:
[...]

Klopt, is erg jammer dat er nu alleen kleuze is uit WLTP en Dynamische range en niet een accu %. Dat gebruikte ik in mijn Tesla's ook altijd en was voor mij ook de meest handige. Hopelijk komt deze keuze ooit in de software.
In de P7 zit die optie er wel in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Unst0pable
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:11
Voor de P7 rijders:
- Veeg eerst even sneeuw van je achterklep af voor je (automatisch) je kofferbak opent.
(Dan schuift niet die hele lading sneeuw zo je kofferbak in...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkamonster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:08
Rondom het "gemiddeld verbruik" sinds starten. Als ik het goed begrijp van Björn Nyland is dit cijfer een rollend gemiddeld over de afgelopen 100km. Dat verklaart denk ik wel dat hij niet zo heel erg verspringt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
mkamonster schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:19:
Rondom het "gemiddeld verbruik" sinds starten. Als ik het goed begrijp van Björn Nyland is dit cijfer een rollend gemiddeld over de afgelopen 100km. Dat verklaart denk ik wel dat hij niet zo heel erg verspringt, toch?
Als dat zo is dan zou het getal altijd gelijk moeten zijn aan het grafiekje "verbruik van de laatste 100km". Dat is (bij mijn auto) niet het geval. Ik heb verschillen gezien tot over de 3 Kwh. Ik denk dat het gemiddelde verbruik over een langere afstand of tijd wordt gemeten.

• jhakrie
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-12-2023
foobalicious schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:24:
[...]

Volgens mij heeft iemand anders op dit forum het al een keer gedaan. Ben alleen vergeten wie. Maar ik ben er vrij zeker van dat het kan omdat de auto geen capacitief stuurwiel heeft maar meet hoeveel weerstand hij voelt in het stuur volgens mij. En hij is daar vrij gevoelig voor.

Als ik de LCC aan heb staan hoef ik in principe maar 1 a 2 vingers op het stuur te laten rusten en hij (zij ?) denkt al dat ik het stuur vast heb.
Thnx!

• peak
foutje betreft importeren uit noorwegen. Geen onderdeel van EU

[ Voor 100% gewijzigd door peak op 30-11-2023 13:45 . Reden: nevermind. verkeerd ]

• blinded
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:40
peak schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:38:
foutje betreft importeren uit noorwegen. Geen onderdeel van EU
Ik ken er niks van maar eerste resultaat google:

Belastingdienst: De belastingdienst ziet Zwitserse / Noorse auto’s helaas niet als een import uit een EU-land! Hierdoor moet u met de volgende extra kosten rekening houden:

10% invoerrechten over aankoopwaarde in Zwitserland / Noorwegen
21% BTW over invoerrechten + fictieve transportfee + aankoopwaarde
verzorgen inklaringsdocumenten voor de EU. Zonder een geldig inklaringsdocument wordt bij het BPM-loket niet geholpen en krijgt u uw NL-kentekenbewijs niet.
Met een juiste voorbereiding zijn in 50% van de gevallen de invoerrechten te voorkomen. BTW moet echter altijd betaald worden, wel kunnen bedrijven deze BTW uiteraard terugvorderen. Ook kan er bij een juiste uitvoerprocedure in Zwitserland / Noorwegen en met medewerking van de verkoper in sommige gevallen de Zwitserse / Noorse BTW teruggekregen worden bij de Zwitserse / Noorse grens.

• jhakrie
donbounid schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:56:
[...]

Los van dat ik echt een hele partij bijzondere accessoires ben tegen gekomen op Ali helaas geen gewichtjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donbounid
jhakrie schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:04:
[...]

Los van dat ik echt een hele partij bijzondere accessoires ben tegen gekomen op Ali helaas geen gewichtjes.
Knip

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 04-01-2024 14:26 . Reden: Het (bespreken van) omzeilen van veiligheidsmaatregelen is nog altijd niet toegestaan op GoT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhakrie
Thnx, ga deze bestellen en alvast even uittesten op mijn huidige auto ;).

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 04-01-2024 14:26 . Reden: quote knip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limburg
  • Laatst online: 20-03-2024
er is een nieuw en uitgebreider Xpeng forum...... https://xpeng-g9.nl/forum/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• peak
limburg schreef op zondag 3 december 2023 @ 07:35:
er is een nieuw en uitgebreider Xpeng forum...... https://xpeng-g9.nl/forum/
Mooi initiatief.

Zou nog mooier zijn om het algemeen tot xpeng te houden en dan met sub topics naar de verschillende modellen.

Dan is de forum future proof en kunnen andere modellen ook besproken worden.

Wellicht voertaal Engels houden zodat andere Europese landen mee kunnen delen en discussiëren?

Dat is wat ik namelijk merkte met andere forums. Allemaal eigen taal dus zoeken naar ervaringen en issues en tips maakt het lastiger.

Just my two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebari
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 26-03 12:07
Ha Allen,

Zijn er al mensen die serieuze ervaring hebben met de G9? Ik zit zelf te twijfelen tussen:
- G9 Long Range
- Zeekr 001 Long Range
- Tesla model Y Long Range

De G9 heeft natuurlijk briljante specs qua range en snellaadcurve (zie ook de video van Bjorn Nyland) alleen heb ik er in gereden en kan maar geen vrienden worden met de Xpilot. Ook de geluidjes aan boord (bijvoorbeeld iedere keer als de Xpilot pauseert of resumet) word ik niet vrolijk van.

Hoe zien jullie bovenstaande bezwaren? Is daar op een of andere manier mee te leven? Op dit moment rijd ik een Skoda Enyaq met en maak ik heel veel gebruik van Travel Assist, maar als ik die Xpilot zo zie is dat niet iets waar ik heel vrolijk van ga worden.

Alvast bedankt voor jullie input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse!
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:54
sebari schreef op maandag 4 december 2023 @ 09:17:
Ha Allen,

Zijn er al mensen die serieuze ervaring hebben met de G9? Ik zit zelf te twijfelen tussen:
- G9 Long Range
- Zeekr 001 Long Range

De G9 heeft natuurlijk briljante specs qua range en snellaadcurve (zie ook de video van Bjorn Nyland) alleen heb ik er in gereden en kan maar geen vrienden worden met de Xpilot. Ook de geluidjes aan boord (bijvoorbeeld iedere keer als de Xpilot pauseert of resumet) word ik niet vrolijk van.

Hoe zien jullie bovenstaande bezwaren? Is daar op een of andere manier mee te leven? Op dit moment rijd ik een Skoda Enyaq met en maak ik heel veel gebruik van Travel Assist, maar als ik die Xpilot zo zie is dat niet iets waar ik heel vrolijk van ga worden.

Ik heb nog geen uitgebreide review geplaatst, zal nog wel komen.
Ik heb de auto afgelopen vrijdag opgehaald en nu een paar ritjes erop zitten.

Mijn persoonlijke mening is dat ik zowel ACC als LCC onbruikbaar slecht vind.
Ook lange stukken rijd ik gewoon volledig zelf nu helaas.
Redenen:
- De LCC schokt soms wat in lange flauwe bochten, waardoor hij telkens een beetje bijstuurt, ipv dat het smooth is
- De LCC zit niet altijd goed recht in het midden van de rijstrook. Vooral op 80 wegen met tegenliggers kan dit best spannend zijn. Wat je dan wil doen is corrigeren. Maar dat is het volgende punt:
- Als je corrigeert (een klein beetje bijstuurt terwijl LCC aan staat) dan gaat LCC op pauze stand, om vervolgens weer snel aan te gaan. Klinkt prima. Is het niet voor een redelijk hard geluid signaal dat hierbij gepaard gaat. Zowel bij pauzeren als bij resume. In de praktijk is het dus een kermis van geluidsignalen als je zelf nog het stuurt vast blijft houden.

Wat mij betreft is dat laatste punt echt de reden om het niet te gebruiken. Voor mij moet het als een assistent zijn, niet die het volledig overneemt.
Wat ook raar is, want het is nog steeds verplicht om je handen aan het stuur te houden. Maar zodra je dit doet en je een klein beetje frictie geeft dan pauzeert de LCC.

De auto zelf rijdt verder erg fijn. Dus vooral software matig nog wat issues.

Als je meer info nodig hebt, kan je altijd DM sturen.
Heb verder overigens geen ervaring met Zeekr of Tesla. Dus kan zijn dat ik nu zeg dat ik LCC onbruikbaar slecht vindt, maar dat het beter werkt dan Tesla bijvoorbeeld 8)7

Update: Iets meer gewend aan LCC en het is iets beter. Piepjes zijn wat minder als je door hebt wanneer het piept.

Grootste gemis voor mij is nu dat acc en lcc beide maar tot 130km/u kan.

[ Voor 3% gewijzigd door jesse! op 05-12-2023 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mouse5312
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 13:17
Ha Allen,

- G9 Long Range
- Zeekr 001 Long Range

Ik rij zelf vanaf afgelopen donderdag in de G9 LR en ik moet zeggen dat het een heerlijke auto is.
Het enige is inderdaad nog de software, maar hier wordt hard aan gewerkt door XPeng.
Ik heb bovenstaande auto's ook bekeken, maar de G9 is toch echt wel een andere categorie.
De hardware is gewoon goed en beter dan de rest in deze prijsklasse. De software gaat er wel komen, maar dat heeft tijd nodig.
De software gaat begin volgend jaar ook veranderen met OS 5.x.x. Dan hebben ze namelijk nog 1 besturingssysteem voor zowel de Chinese markt als voor Europa. Dan komen heel veel functies uit China ook naar hier. Dus de verwachtingen zijn goed en of ze dit kunnen waarmaken weet nog niemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fox_nl72
Ha Allen,

- G9 Long Range
- Zeekr 001 Long Range

Totaal subjectief natuurlijk maar voor ons waren het de volgende overwegingen:
- De Zeekr is toch een heel ander soort auto met vooral minder ruimte in de kofferbak (voor ons belangrijk).
- De Model Y hebben we ook bekeken. Was kwa specificaties de koning, maar we vinden 'm gewoon niet zo mooi (subjectief natuurlijk). En het is natuurlijk de Kadett van de jaren 20. "Iedereen" heeft al zo'n ding.
- De Enyaq was ook een kanshebber, maar die zie je ook overal. En we vonden het wel wat te slap geveerd. Met wat zijwind was het net alsof je in een boot zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebari
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 26-03 12:07
jesse! schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:08:
[...]
Wat mij betreft is dat laatste punt echt de reden om het niet te gebruiken. Voor mij moet het als een assistent zijn, niet die het volledig overneemt.
Wat ook raar is, want het is nog steeds verplicht om je handen aan het stuur te houden. Maar zodra je dit doet en je een klein beetje frictie geeft dan pauzeert de LCC.
Exact dit. Ik ben van mijn Skoda gewend dat het een samenwerken is tussen "man and machine". Bij de Xpeng voelde het alsof of het of/of was. Geen fijne samenwerking met inderdaad als gevolg ook nog een kermis van geluiden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Robvanh
Ik heb de auto nu een maand in gebruik (G9 LR). Ik mis eigenlijk gewoon een domme cruise control doordat de ACC teveel afremt wanneer auto’s voor je invoegen.

Ik vind het afgezien daarvan echt een ontzettend fijne en comfortabele auto. Had hiervoor een ipace, maar dit is echt veel relaxter. Heerlijk stil, fijne vering en veel ruimer. Ik heb laatst akupanelen opgehaald, passagiersstoel plat, banken plat en alles past er probleemloos in.

De waarschuwingen zijn redelijk gevoelig, maar ik merk dat ik er na een maand al behoorlijk aan gewend ben. In mijn ipace was de lane keeping assist wat agressiever, wat ik eigenlijk wel fijn vond. De G9 geeft helaas ook een hoorbare waarschuwing, die zou ik graag omruilen voor een sterkere stuurcorrectie.

Al met al echt een belachelijk luxe bak, waar ik eerlijk gezegd graag in verblijf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kosternet
Ik heb de auto nu ongeveer 2 a 3 weken. Vond het in het begin erg lastig om XPILOT te gebruiken, maar ben er intussen wel aan gewend (vooral heel licht behandelen). Het afremmen van de ACC mag van mij wel beter worden ingeregeld (wanneer een voorganger sneller gaat hoef de ACC van mij zeker niet af te remmen) en bij bochten mag hij wat minder inhouden.

Gladheid kun je met deze banden overigens best goed merken. Op plaatsen waar nog niet gestrooid was voelde je hem soms net wat zoeken.

Wil overigens zeker ook niet terug naar wat ik had. Wat een heerlijke auto is het :D

Voor iedereen die er nog even op moet wachten, wees geduldig, het wachten wordt beloond ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door kosternet op 04-12-2023 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miani
  • Laatst online: 15-09 11:48
Ha Allen,

- G9 Long Range
- Zeekr 001 Long Range

Ik heb proefritten gehad met de G9/Tesla Y/Zeekr 001/Skoda Enyaq. Op basis van de specs en prijs/kwaliteit verhouding was de G9 veruit de favoriet maar de proefrit viel wat tegen door de wat vlakke rijbeleving zonder veel emotie. Afeglopen weekend een proefrit gehad in de NIO ET5 Touring en EL6 en beiden auto's reden onverwacht goed, vooral de Touring reed fantastisch. Heel sportief maar toch ook een familieauto met (net) genoeg ruimte. Doordat de specs van de NIO buiten het aantal PK's niet heel speciaal zijn had ik niet gedacht dat dit merk de moeite waard was. Qua afwerking en comfort vond ik NIO ook een stuk verfijnder dan de Xpeng/Tesla Y/Zeekr.

Het liefst wil ik over een aantal maanden een NIO Touring kopen maar die accuswap/huur etc vind ik wel weer wat ingewikkeld, al ging de accuswap heel vloeiend en binnen 5 minuten klaar. Mijn vrouw en ik hebben hard gespaard voor een nieuwe auto en willen zo weinig mogelijk maandlasten hebben en bij NIO wordt je gedwongen een accu te huren (accu kopen is te duur). Dus we zijn er nog niet uit. Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosternet
miani schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:29:
[...]

Ik heb proefritten gehad met de G9/Tesla Y/Zeekr 001/Skoda Enyaq. Op basis van de specs en prijs/kwaliteit verhouding was de G9 veruit de favoriet maar de proefrit viel wat tegen door de wat vlakke rijbeleving zonder veel emotie. Afeglopen weekend een proefrit gehad in de NIO ET5 Touring en EL6 en beiden auto's reden onverwacht goed, vooral de Touring reed fantastisch. Heel sportief maar toch ook een familieauto met (net) genoeg ruimte. Doordat de specs van de NIO buiten het aantal PK's niet heel speciaal zijn had ik niet gedacht dat dit merk de moeite waard was. Qua afwerking en comfort vond ik NIO ook een stuk verfijnder dan de Xpeng/Tesla Y/Zeekr.

Het liefst wil ik over een aantal maanden een NIO Touring kopen maar die accuswap/huur etc vind ik wel weer wat ingewikkeld, al ging de accuswap heel vloeiend en binnen 5 minuten klaar. Mijn vrouw en ik hebben hard gespaard voor een nieuwe auto en willen zo weinig mogelijk maandlasten hebben en bij NIO wordt je gedwongen een accu te huren (accu kopen is te duur). Dus we zijn er nog niet uit. Wordt vervolgd...
Ik zat een klein beetje met hetzelfde, maar huren van een accu zag ik niet zo zitten. Voor mij was de vergelijking dus inclusief de 21.000 euro voor een koop-accu. Daarmee was de auto gelijk een stuk duurder in de aanschaf dan de G9. Voor de rest wel vergelijkbaar aan te kleden, maar dan scheelt het al snel 30k.
Ik heb het gevoel dat de G9 qua hardware niet onderdoet dus ik vertrouw op aanpassingen in de software.

Heb je trouwens ook de sportmode geprobeerd? Ik had eerst alleen in eco mode gereden en vond hem wat relaxed aan rijden. In Sport is het een heel andere auto ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miani
kosternet schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 12:59:
[...]

Ik zat een klein beetje met hetzelfde, maar huren van een accu zag ik niet zo zitten. Voor mij was de vergelijking dus inclusief de 21.000 euro voor een koop-accu. Daarmee was de auto gelijk een stuk duurder in de aanschaf dan de G9. Voor de rest wel vergelijkbaar aan te kleden, maar dan scheelt het al snel 30k.
Ik heb het gevoel dat de G9 qua hardware niet onderdoet dus ik vertrouw op aanpassingen in de software.

Heb je trouwens ook de sportmode geprobeerd? Ik had eerst alleen in eco mode gereden en vond hem wat relaxed aan rijden. In Sport is het een heel andere auto ;-)
Ik heb de G9 Performance gereden en ook in Sport, maar had sterk het gevoel dat de G9 vooral inzet op comfort, en de Touring gemaakt is om vooral sportief te rijden. Ik snap Nio niet zo goed in hun beleid. Accu's swappen werkt prima en snap ook wel de charme ervan maar verpak het dan in een betere prijs. Nu hebben teveel mensen vraagtekens en dat lijkt mij niet handig voor de verkoop. Welke NIO had je gereden? Qua hardware doet de G9 niks onder voor de Nio, het is puur je eigen smaak wat je prettiger vind. De G9 voelde qua inrichting als een hele luxe Duitser, Nio als een luxe variant van Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosternet
miani schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:11:
[...]

Ik heb de G9 Performance gereden en ook in Sport, maar had sterk het gevoel dat de G9 vooral inzet op comfort, en de Touring gemaakt is om vooral sportief te rijden. Ik snap Nio niet zo goed in hun beleid. Accu's swappen werkt prima en snap ook wel de charme ervan maar verpak het dan in een betere prijs. Nu hebben teveel mensen vraagtekens en dat lijkt mij niet handig voor de verkoop. Welke NIO had je gereden? Qua hardware doet de G9 niks onder voor de Nio, het is puur je eigen smaak wat je prettiger vind. De G9 voelde qua inrichting als een hele luxe Duitser, Nio als een luxe variant van Tesla.
Ik heb niet in de NIO gereden omdat ik bij de vergelijking als uit een prijskaartje kwam wat hem bij voorbaat oninteressant maakte voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miani
kosternet schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:02:
[...]

Ik heb niet in de NIO gereden omdat ik bij de vergelijking als uit een prijskaartje kwam wat hem bij voorbaat oninteressant maakte voor mij...
Dat snap ik ook wel. Gemiste kans van NIO dat ze potentiële klanten zo op deze manier mislopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TedO
  • Laatst online: 08-09 23:09
Het is niet mijn bedoeling om hier een NIO-discussie te starten, maar let wel dat het huren van de accu verschillende voordelen met zich meebrengt.

Natuurlijk is het wisselen een toffe feature, waarbij je binnen 5 minuten (of zelfs 3 minuten in de nieuwste generatie stations) voorzien bent van een opgeladen accupakket
Ook wordt het in de loop van volgend jaar mogelijk om je accu-abonnement flexibel aan te passen; rij je veel korte afstanden dan huur je de kleine accu, maar ga je op vakantie naar het buitenland en wil je je wat minder vaak ergeren aan de suboptimale laadinfrastructuur over de grens, dan kan je dus mogelijk voor die periode upgraden naar het grotere accupakket, welke je dan ook laat omwisselen bij de Power Swap Stations.
Accudegradatie speelt ook geen rol; de accu's die liggen opgeslagen in de stations zullen altijd garant staan voor de juiste prestaties. Dus ook als je de auto al jaren lang in je bezit hebt of tweedehands zou kopen, hoef je je daar nooit zorgen over te maken.
Je kan profijt hebben van de snel vorderende accutechnologie; nieuwe ontwikkelingen de komende jaren kunnen dus ook gebruikt worden in je huidige auto door je "oude" accupakket om te wisselen voor een exemplaar met betere specificaties. Zo zijn er reeds 100kWh-pakketten in omloop met een hogere laadsnelheid, die dus ook gebruikt kunnen worden in de al rondrijdende auto's met de "oude" versie van dit pakket.
Als laatst heb je nooit zorgen over garantiezaken omtrent het accupakket. Het is niet jouw eigendom, dus mocht er toch iets mis mee zijn - wissel 'm om voor een ander exemplaar en NIO zorgt er voor dat dit accupakket niet meer terugkomt in een andere auto.

Daar staat tegenover dat je wel elke maand van je bezit een vast bedrag kwijt bent, maar dat maakt de aanschafprijs van de auto's wel aantrekkelijker. Maar laten we dit topic vooral gebruiken voor de Xpeng's waarvoor het bedoeld is, en de NIO-discussie verplaatsen naar het eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Accu wisselen spreekt mij totaal niet aan. De wisselstations zijn maar zeer beperkt. Vind het sowieso juist fijn om van mijn huis weg te rijden met een volle accu en dat ik bijna nooit meer hoef te tanken. Sowieso maak ik mij niet druk om de accu in de 4 jaar dat ik hem lease.

[ Voor 10% gewijzigd door Mirved op 05-12-2023 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisa
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-09 12:35
Aanvankelijk wilde ik heel graag een Nio, was mn geïnteresseerd in de ES8. Mn batterij wissel en 7-zits spraken mij erg aan, maar de ES8 was alleen in Noorwegen uitgekomen en nog steeds niet in NL. En de andere Nio’s waren niet datgene wat ik zocht. Uiteindelijk met batterij toch ook stukken duurder dan de G9. En na Tesla ben ik het minimalistische beu. Ben blij met de extra schermen en fysieke richtingaanwijzers. En de luxe stoelen etc. En dat voor een aanzienlijk goedkopere prijs dan de modellen van Nio. Zonder op ruimte te moeten beknibbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TedO
  • Laatst online: 08-09 23:09
Mirved schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:44:
Accu wisselen spreekt mij totaal niet aan. De wisselstations zijn maar zeer beperkt. Vind het sowieso juist fijn om van mijn huis weg te rijden met een volle accu en dat ik bijna nooit meer hoef te tanken. Sowieso maak ik mij niet druk om de accu in de 4 jaar dat ik hem lease.
Je kan uiteraard alsnog gewoon opladen zoals met elke andere elektrische auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
TedO schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:02:
[...]

Je kan uiteraard alsnog gewoon opladen zoals met elke andere elektrische auto!
Uiteraard. Maar het wisselen werd als een enorm handig iets aangeprezen terwijl voor mij dat totaal niet aanspreekt/geen toegevoegde waarde heeft. Dat was een beetje het punt. Boven Gelderland is er überhaupt geen enkel wisselstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pointwood
  • Laatst online: 05-01 19:58
Afgelopen zondag bij het vertrek met mijn G9 stond de regeneratie op x-pedal (bij mij standaard) maar de eerste 3 km heb ik er geen gebruik kunnen maken.
Bij het loslaten van het gaspedaal kreeg ik geen reactie waardoor ik bijna te laat reageerde op mijn voorligger. Na een kilometer of drie reageerde x-pedal weer naar behoren.
Zou het komen door de kou? vind dit wel heel vreemd.
Je gaat twijfelen aan de veiligheid.
Hopelijk een eenmalig incident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
Mirved schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:44:
Ik ben het met je eens. Ik ben tevreden met wat de G9 nu al aan laadsnelheid levert. Thuis of op het werk is de laadsnelheid niet echt een thema. Bij een snellader is een kop koffie en toiletbezoek voldoende om 300km aan de range toe te voegen. Daarbij zijn laders zijn tegenwoordig overal te vinden. De laadsnelheid van auto's en het aantal laders groeit snel. Tot op heden nog nergens hoeven te wachten (ook niet in het buitenland).

Een accuwisselsysteem is erg duur. Als NIO-rijder betaal je voor een groot internationaal infrastructuur aan wisselstations.

Stel elk automerk stapt over op accuwisselsystemen. Dat zou betekenen dat elk automerk zijn eigen netwerk van wisselstations moet gaan bouwen (accuwisselstation-parken?) of over gaat op integratie van het accusysteem van NIO in hun modellen. Gezien de importantie van accutechniek in EV's, zie ik dat niet gebeuren. Ik denk dat de kans groter is dat NIO bij nieuwe modellen accuwissels links laat liggen en overstapt op vaste accu's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
Pointwood schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:39:
Afgelopen zondag bij het vertrek met mijn G9 stond de regeneratie op x-pedal (bij mij standaard) maar de eerste 3 km heb ik er geen gebruik kunnen maken.
Bij het loslaten van het gaspedaal kreeg ik geen reactie waardoor ik bijna te laat reageerde op mijn voorligger. Na een kilometer of drie reageerde x-pedal weer naar behoren.
Zou het komen door de kou? vind dit wel heel vreemd.
Je gaat twijfelen aan de veiligheid.
Hopelijk een eenmalig incident.
Zelf ook gehad. Waarschijnlijk had je de auto net als ik daarvoor geladen.
Als de accu tot 100% is volgeladen (wat iedereen nu 1x per week doet :) ), werkt de regeratie niet. De accu zit namelijk te vol om de teruggewonnen energie op te kunnen slaan. Na 3 kilometer is er voldoende uit de accu om X-pedal te laten functioneren. Dat is een kwestie van even wennen.
Ik weet niet of dit ook bij andere EV's ook het geval is of dat men bij 100% acculading nog iets ruimte laat voor regeneratieopslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
DikkeGoudvis schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:48:
[...]

Zelf ook gehad. Waarschijnlijk had je de auto net als ik daarvoor geladen.
Als de accu tot 100% is volgeladen (wat iedereen nu 1x per week doet :) ), werkt de regeratie niet. De accu zit namelijk te vol om de teruggewonnen energie op te kunnen slaan. Na 3 kilometer is er voldoende uit de accu om X-pedal te laten functioneren. Dat is een kwestie van even wennen.
Ik weet niet of dit ook bij andere EV's ook het geval is of dat men bij 100% acculading nog iets ruimte laat voor regeneratieopslag.
Klopt, bij mijn huidige e-Niro uit 2019 krijg ik dan de melding: "Recuperatie niet mogelijk"..met extra toelichting dat de accu vol is. De exacte tekst kan ik zo even niet voor me halen.

Misschien als feature verzoek indienen voor het laten tonen van een melding op de XPENG?

[ Voor 5% gewijzigd door Mirabis op 06-12-2023 08:55 ]

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pointwood
  • Laatst online: 05-01 19:58
@DikkeGoudvis
Bedankt voor je reactie.
Logische verklaring.
Klopt, had batterij 100% opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisa
Is bij Tesla net zo, vol is niet kunnen remmen doormiddel van regeneratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox_nl72
Lisa schreef op woensdag 6 december 2023 @ 09:52:
Is bij Tesla net zo, vol is niet kunnen remmen doormiddel van regeneratie.
Bij I-Pace het zelfde, en duurde dat nog veel langer dan 3 kilometer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:41
Bij de Mach-e GT werkt het gewoon vanaf de 100%. Overigens is dan de batterij rond de 94% geladen, maar op de meter staat dan 100%, dus kennelijk is het volgens Ford niet erg dat de batterij voller gaat voor een relatief korte periode

Just here for the fun

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Camelman1976
  • Laatst online: 20-09-2024
XPENG G9 Achieves a Five-Star 2023 Safety Rating from Euro NCAP

https://kommunikasjon.ntb...blisherId=4954260&lang=en

[ Voor 18% gewijzigd door Camelman1976 op 06-12-2023 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piddybull
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-08 11:56
......

[ Voor 97% gewijzigd door Piddybull op 06-12-2023 11:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Camelman1976
  • Laatst online: 20-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisa
Super fijn, had de auto gekocht met de gok dat er hopelijk een goede NCAP score uit zou komen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mariop
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-07 12:14
Vandaag de ADB debug modus geactiveerd en natuurlijk als eerste het belangrijkste gedaan, Aida64 geïnstalleerd. Hieronder de output voor de XPeng G9 Performance.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
543
544
545
546
547
548
549
550
551
552
553
554
555
556
557
558
559
560
561
562
563
564
565
566
567
568
569
570
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
593
594
595
596
597
598
599
600
601
602
603
604
605
606
607
608
609
610
611
612
613
614
615
616
617
618
619
620
621
622
623
624
625
626
627
628
629
630
631
632
633
634
635
636
637
638
639
640
641
642
643
644
645
646
647
648
649
650
651
652
653
654
655
656
657
658
659
660
661
662
663
664
665
666
667
668
669
670
671
672
673
674
675
676
677
678
679
680
681
682
683
684
685
686
687
688
689
690
691
692
693
694
695
696
697
698
699
700
701
702
703
704
705
706
707
708
709
710
711
712
713
714
715
716
717
718
719
720
721
722
723
724
725
726
727
728
729
730
731
732
733
734
735
736
737
738
739
740
741
742
743
744
745
746
747
748
749
750
751
752
753
754
755
756
757
758
759
760
761
762
763
764
765
766
767
768
769
770
771
772
773
774
775
776
777
778
779
780
781
782
783
784
785
786
787
788
789
790
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
811
812
813
814
815
816
817
818
819
820
821
822
823
824
825
826
827
828
829
830
831
832
833
834
835
836
837
838
839
840
841
842
843
844
845
846
847
848
849
850
851
852
853
854
855
856
857
858
859
860
861
862
863
864
865
866
867
868
869
870
871
872
873
874
875
876
877
878
879
880
881
882
883
884
885
886
887
888
889
890
891
892
893
894
895
896
897
898
899
900
901
902
903
904
905
906
907
908
909
910
911
912
913
914
915
916
917
918
919
920
921
922
923
924
925
926
927
928
929
930
931
932
933
934
935
936
937
938
939
940
941
942
943
944
945
946
947
948
949
950
951
952
953
954
955
956
957
958
959
960
961
962
963
964
965
966
967
968
969
970
971
972
973
974
975
976
977
978
979
980
981
982
983
984
985
986
987
988
989
990
991
992
993
994
995
996
997
998
999
1000
1001
1002
1003
1004
1005
1006
1007
1008
1009
1010
1011
1012
1013
1014
1015
1016
1017
1018
1019
1020
1021
1022
1023
1024
1025
1026
1027
1028
1029
1030
1031
1032
1033
1034
1035
1036
1037
1038
1039
1040
1041
1042
1043
1044
1045
1046
1047
1048
1049
1050
1051
1052
1053
1054
1055
1056
1057
1058
1059
1060
1061
1062
1063
1064
1065
1066
1067
1068
1069
1070
1071
1072
1073
1074
1075
1076
1077
1078
1079
1080
1081
1082
1083
1084
1085
1086
1087
1088
1089
1090
1091
1092
1093
1094
1095
1096
1097
1098
1099
1100
1101
1102
1103
1104
1105
1106
1107
1108
1109
1110
1111
1112
1113
1114
1115
1116
1117
1118
1119
1120
1121
1122
1123
1124
1125
1126
1127
1128
1129
1130
1131
1132
1133
1134
1135
1136
1137
1138
1139
1140
1141
1142
1143
1144
1145
1146
1147
1148
1149
1150
1151
1152
1153
AIDA64 for Android v1.96 Report

<<< System >>>

Manufacturer: XiaoPeng Xpeng Motors
Model: G9
Brand: XPENG
Board: msmnile
Device: au8155_xp
Hardware: qcom
Platform: msmnile
Product: au8155_xp
Installed RAM: 16 GB
Total Memory: 15,11 GB
Available Memory: 6345 MB
Internal Storage Total Space: 144,25 GB
Internal Storage Free Space: 141,09 GB
Bluetooth Version: 5.0
Device Features: android.hardware.audio.low_latency
android.hardware.audio.output
android.hardware.audio.pro
android.hardware.bluetooth
android.hardware.bluetooth_le
android.hardware.camera
android.hardware.camera.any
android.hardware.camera.autofocus
android.hardware.camera.capability.manual_post_processing
android.hardware.camera.capability.manual_sensor
android.hardware.camera.capability.raw
android.hardware.camera.front
android.hardware.camera.level.full
android.hardware.ethernet
android.hardware.faketouch
android.hardware.location
android.hardware.location.gps
android.hardware.microphone
android.hardware.opengles.aep
android.hardware.ram.normal
android.hardware.screen.landscape
android.hardware.telephony
android.hardware.telephony.cdma
android.hardware.telephony.gsm
android.hardware.touchscreen
android.hardware.touchscreen.multitouch
android.hardware.touchscreen.multitouch.distinct
android.hardware.touchscreen.multitouch.jazzhand
android.hardware.type.automotive
android.hardware.usb.accessory
android.hardware.usb.host
android.hardware.vulkan.compute
android.hardware.vulkan.level
android.hardware.vulkan.version
android.hardware.wifi
android.hardware.wifi.aware
android.hardware.wifi.passpoint
android.hardware.wifi.rtt
android.software.activities_on_secondary_displays
android.software.adoptable_storage
android.software.app_widgets
android.software.autofill
android.software.cant_save_state
android.software.connectionservice
android.software.cts
android.software.device_admin
android.software.device_id_attestation
android.software.home_screen
android.software.input_methods
android.software.ipsec_tunnels
android.software.live_wallpaper
android.software.managed_users
android.software.midi
android.software.secure_lock_screen
android.software.verified_boot
android.software.voice_recognizers
android.software.webview

<<< CPU >>>

SoC Model: Qualcomm Snapdragon 855/860
Core Architecture: 4x Qualcomm Kryo 485 Silver @ 1785 MHz
4x Qualcomm Kryo 485 Gold @ 2419 MHz
Manufacturing Process: 7 nm
Instruction Set: 64-bit ARMv8-A
CPU Revision: r13p14
CPU Cores: 8
CPU Clock Range: 300 - 2419 MHz
Core 1 Clock: 1785 MHz
Core 2 Clock: 1785 MHz
Core 3 Clock: 1785 MHz
Core 4 Clock: 1785 MHz
Core 5 Clock: 2131 MHz
Core 6 Clock: 2131 MHz
Core 7 Clock: 2131 MHz
Core 8 Clock: 2419 MHz
CPU Utilization: 40 %
L3 Cache: 2 MB
Scaling Governor: schedutil
Supported ABIs: arm64-v8a, armeabi-v7a, armeabi
Supported 32-bit ABIs: armeabi-v7a, armeabi
Supported 64-bit ABIs: arm64-v8a
AES: Supported
ASIMD/NEON: Supported
PMULL: Supported
SHA1: Supported
SHA2: Supported

<<< Display >>>

Screen Resolution: 4800 × 1200
xdpi / ydpi: 320 / 321 dpi
GPU Vendor: Qualcomm
GPU Renderer: Adreno (TM) 640
Current GPU Clock: 700 MHz
GPU Clock Range: 427 - 700 MHz
GPU Utilization: 63 %
Scaling Governor: msm-adreno-tz
Refresh Rate: 60 Hz
Default Orientation: Landscape
OpenGL ES Version: 3.2
GPU Version: OpenGL ES 3.2 V@0474.0 (GIT@177f1d2, I694d3bfe33, 1646686089) (Date:03/07/22)
OpenGL ES Extensions: GL_OES_EGL_image
GL_OES_EGL_image_external
GL_OES_EGL_sync
GL_OES_vertex_half_float
GL_OES_framebuffer_object
GL_OES_rgb8_rgba8
GL_OES_compressed_ETC1_RGB8_texture
GL_AMD_compressed_ATC_texture
GL_KHR_texture_compression_astc_ldr
GL_KHR_texture_compression_astc_hdr
GL_OES_texture_compression_astc
GL_OES_texture_npot
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_format_BGRA8888
GL_EXT_read_format_bgra
GL_OES_texture_3D
GL_EXT_color_buffer_float
GL_EXT_color_buffer_half_float
GL_QCOM_alpha_test
GL_OES_depth24
GL_OES_packed_depth_stencil
GL_OES_depth_texture
GL_OES_depth_texture_cube_map
GL_EXT_sRGB
GL_OES_texture_float
GL_OES_texture_float_linear
GL_OES_texture_half_float
GL_OES_texture_half_float_linear
GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV
GL_EXT_texture_sRGB_decode
GL_EXT_texture_format_sRGB_override
GL_OES_element_index_uint
GL_EXT_copy_image
GL_EXT_geometry_shader
GL_EXT_tessellation_shader
GL_OES_texture_stencil8
GL_EXT_shader_io_blocks
GL_OES_shader_image_atomic
GL_OES_sample_variables
GL_EXT_texture_border_clamp
GL_EXT_EGL_image_external_wrap_modes
GL_EXT_multisampled_render_to_texture
GL_EXT_multisampled_render_to_texture2
GL_OES_shader_multisample_interpolation
GL_EXT_texture_cube_map_array
GL_EXT_draw_buffers_indexed
GL_EXT_gpu_shader5
GL_EXT_robustness
GL_EXT_texture_buffer
GL_EXT_shader_framebuffer_fetch
GL_ARM_shader_framebuffer_fetch_depth_stencil
GL_OES_texture_storage_multisample_2d_array
GL_OES_sample_shading
GL_OES_get_program_binary
GL_EXT_debug_label
GL_KHR_blend_equation_advanced
GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent
GL_QCOM_tiled_rendering
GL_ANDROID_extension_pack_es31a
GL_EXT_primitive_bounding_box
GL_OES_standard_derivatives
GL_OES_vertex_array_object
GL_EXT_disjoint_timer_query
GL_KHR_debug
GL_EXT_YUV_target
GL_EXT_sRGB_write_control
GL_EXT_texture_norm16
GL_EXT_discard_framebuffer
GL_OES_surfaceless_context
GL_OVR_multiview
GL_OVR_multiview2
GL_EXT_texture_sRGB_R8
GL_KHR_no_error
GL_EXT_debug_marker
GL_OES_EGL_image_external_essl3
GL_OVR_multiview_multisampled_render_to_texture
GL_EXT_buffer_storage
GL_EXT_external_buffer
GL_EXT_blit_framebuffer_params
GL_EXT_clip_cull_distance
GL_EXT_protected_textures
GL_EXT_shader_non_constant_global_initializers
GL_QCOM_texture_foveated
GL_QCOM_texture_foveated_subsampled_layout
GL_QCOM_shader_framebuffer_fetch_noncoherent
GL_QCOM_shader_framebuffer_fetch_rate
GL_EXT_memory_object
GL_EXT_memory_object_fd
GL_EXT_EGL_image_array
GL_NV_shader_noperspective_interpolation
GL_KHR_robust_buffer_access_behavior
GL_EXT_EGL_image_storage
GL_EXT_blend_func_extended
GL_EXT_clip_control
GL_OES_texture_view
GL_EXT_fragment_invocation_density
GL_QCOM_validate_shader_binary

<<< Network >>>

<< Telephony >>
Phone Type: None

<< Wi-Fi >>
State: Enabled
SSID: xxxxxxxxxxxx
BSSID: xx:xx:xx:xx:xx:xx
Hidden SSID: Yes
IPv4 Address: xxx.xxx.xxx.xxx
IPv6 Address: xxxx::xxxx:xxxx:xxxx:xxxx
Signal Strength: -68 dBm (Good)
Link Speed: 1 Mbps
Frequency: 2412 MHz
Gateway: xxx.xxx.xxx.xxx
Netmask: xxx.xxx.xxx.xxx
DNS1: xxx.xxx.xxx.xxx
DNS2: xxx.xxx.xxx.xxx
DHCP Lease Duration: 24 hours
5 GHz Band: Supported
Wi-Fi Aware: Supported
Wi-Fi Direct: Not Supported

<<< Battery >>>

Power Source: Battery
Level: 100 %
Status: Not Charging
Health: Good
Remaining Charge Time: 0 minutes

<<< Android >>>

Android Version: 10 (Quince Tart)
API Level: 29
Android Security Patch Level: 2020-10-05
Rooted Device: No
Android ID: 381bb91bc13ed72a
Build ID: XMARTQ7EUE38E5_V1.0.0_20230914000706.11_REV01_USER_Release
Codename: REL
Fingerprint: XPENG/au8155_xp/au8155_xp:10/QD4A.200805.003/eng.root.20230914.001743:user/test-keys
ID: QD4A.200805.003
Incremental: eng.root.20230914.001743
Java Runtime Version: Android Runtime 0.9
Java VM Version: ART 2.1.0
Java VM Heap Size: 512 MB
Kernel Architecture: aarch64
Kernel Version: 4.14.170-perf+ (root@1f9def529925) (Android (6052599 based on r353983c1) clang version 9.0.3 (https://android.googlesource.com/toolchain/clang 745b335211bb9eadfa6aa6301f84715cee4b37c5) (https://android.googlesource.com/toolchain/llvm 31c3f8c4ae6cc980405a3b90e7e88db00249eba5) (based on LLVM 9.0.3svn)) #2 SMP PREEMPT Thu Sep 14 01:52:44 HKT 2023
Tags: test-keys
Type: user
Google Play Services Version: < Not Present >
Huawei Mobile Services Version: < Not Present >
OpenSSL Version: OpenSSL 1.1.0 (compatible; BoringSSL)
ZLib Version: 1.2.11
ICU CLDR Version: 34.0
ICU Library Version: 63.2
ICU Unicode Version: 11.0
Android Language: English (Netherlands)
Configured Time Zone: Central European Standard Time (UTC+01:00)
UpTime: 1 day, 22:02:41

<<< Devices >>>

<< Front-Facing Camera >>
Resolution: 2,1 MP (1920 × 1080)
Video Resolution: 2,1 MP (1920 × 1088)
Focus Modes: fixed
Video Snapshot: Not Supported
Video Stabilization: Not Supported
Zoom: Not Supported
Smooth Zoom: Not Supported
Auto Exposure Locking: Not Supported
Auto White Balance Locking: Not Supported

Video Resolution: 1,4 MP (1920 × 736)

<< USB Device - Linux 4.14.170-perf+ xhci-hcd xHCI Host Controller >>
Manufacturer: Linux 4.14.170-perf+ xhci-hcd
Product: xHCI Host Controller
Serial: xhci-hcd.0.auto
Device ID: 1D6B-0002
Device Class: 09 / 00 (Hi-Speed Hub with single TT)
Device Protocol: 01
Revision: 0414
Supported USB Version: 2.00
Current Speed: 480 Mbps

<< USB Device - QTIL Audio Dongle >>
Product: QTIL Audio Dongle
Serial: ABCDEF0123456789
Device ID: 0A12-1004
Device Class: 00 / 00
Device Protocol: 00
Revision: 3994
Current Speed: 12 Mbps
Maximum Power: 96 mA

Device ID: 1D6B-0003
Device Class: 09 / 00 (Hub)
Device Protocol: 03
Supported USB Version: 3.10
Current Speed: 10000 Mbps

<< OpenCL Device - QUALCOMM Adreno(TM) >>
Device Name: QUALCOMM Adreno(TM)
Device Type: GPU
Device Vendor: QUALCOMM
Device Vendor ID: 0xBF4D3C4B
Device Version: OpenCL 2.0 Adreno(TM) 640
Device Profile: Full
Driver Version: OpenCL 2.0 QUALCOMM build: commit #177f1d2 changeid #I694d3bfe33 Date: 03/07/22 Mon Local Branch:  Remote Branch:  Compiler E031.37.08.01
OpenCL C Version: OpenCL C 2.0 Adreno(TM) 640
Clock Rate: 1 MHz
Compute Units: 2
Address Space Size: 64-bit
Max 2D Image Size: 16384 × 16384
Max 3D Image Size: 16384 × 16384 × 2048
Max Image Array Size: 2048
Max Image Buffer Size: 134217728
Max Samplers: 16
Max Work-Item Size: 1024 × 1024 × 1024
Max Work-Group Size: 1024
Max Global Variable Size: 64 KB
Preferred Global Variables Total Size: 1 MB
Max Argument Size: 1 KB
Max Constant Buffer Size: 64 KB
Max Constant Arguments: 8
Max Pipe Arguments: 16
Max Printf Buffer Size: 1 MB
Native ISA Vector Widths: char1, short1, int1, half1, float1
Preferred Native Vector Widths: char1, short1, int1, long1, half1, float1
Profiling Timer Resolution: 1000 ns
OpenCL Library: /system/vendor/lib64/libOpenCL.so
Global Memory: 7922830 KB
Global Memory Cache: 128 KB  (Read/Write, 64-byte line)
Local Memory: 32 KB
Max Memory Object Allocation Size: 1 GB
Memory Base Address Alignment: 1024-bit
Min Data Type Alignment: 128 bytes
Image Row Pitch Alignment: 64 pixels
Image Base Address Alignment: 64 pixels
Preferred Platform Atomic Alignment: 128 bytes
Command-Queue Out Of Order Execution: Enabled
Command-Queue Profiling: Enabled
Compiler Available: Yes
Error Correction: Not Supported
Images: Supported
Kernel Execution: Supported
Linker Available: Yes
Little-Endian Device: Yes
Native Kernel Execution: Not Supported
SVM Atomics: Supported
SVM Coarse Grain Buffer: Supported
SVM Fine Grain Buffer: Supported
SVM Fine Grain System: Not Supported
Unified Memory: Yes
OpenCL Extensions: cl_khr_3d_image_writes
cl_img_egl_image
cl_khr_byte_addressable_store
cl_khr_depth_images
cl_khr_egl_event
cl_khr_egl_image
cl_khr_fp16
cl_khr_gl_sharing
cl_khr_global_int32_base_atomics
cl_khr_global_int32_extended_atomics
cl_khr_local_int32_base_atomics
cl_khr_local_int32_extended_atomics
cl_khr_image2d_from_buffer
cl_khr_mipmap_image
cl_khr_srgb_image_writes
cl_khr_subgroups
cl_qcom_create_buffer_from_image
cl_qcom_ext_host_ptr
cl_qcom_ion_host_ptr
cl_qcom_perf_hint
cl_qcom_other_image
cl_qcom_subgroup_shuffle
cl_qcom_vector_image_ops
cl_qcom_extract_image_plane
cl_qcom_android_native_buffer_host_ptr
cl_qcom_protected_context
cl_qcom_priority_hint
cl_qcom_compressed_yuv_image_read
cl_qcom_compressed_image
cl_qcom_ext_host_ptr_iocoherent
cl_qcom_accelerated_image_ops
cl_qcom_ml_ops

<< Vulkan Device - Adreno (TM) 640 >>
Device Name: Adreno (TM) 640
Device Type: Integrated GPU
Device UUID: xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx
Device ID: xxxxxxxx-xxxxxxxx
Memory Size: 3524892 KB
Max 1D Image Size: 16384
Max 2D Image Size: 16384 x 16384
Max 3D Image Size: 2048 x 2048 x 2048
Max Cube Image Size: 16384 x 16384
Max Image Layers: 2048
Max Texel Buffer Elements: 134217728
Max Uniform Buffer Range: 65536
Max Storage Buffer Range: 536870912
Max Push Constants Size: 128 bytes
Max Memory Allocation Count: 4096
Max Sampler Allocation Count: 4000
Buffer Image Granularity: 1 bytes
Max Bound Descriptor Sets: 4
Max Per-Stage Descriptor Samplers: 256
Max Per-Stage Descriptor Uniform Buffers: 96
Max Per-Stage Descriptor Storage Buffers: 72
Max Per-Stage Descriptor Sampled Images: 256
Max Per-Stage Descriptor Storage Images: 64
Max Per-Stage Descriptor Input Attachments: 8
Max Per-Stage Resources: 608
Max Descriptor Set Samplers: 256
Max Descriptor Set Uniform Buffers: 96
Max Descriptor Set Dynamic Uniform Buffers: 32
Max Descriptor Set Storage Buffers: 72
Max Descriptor Set Dynamic Storage Buffers: 16
Max Descriptor Set Sampled Images: 256
Max Descriptor Set Storage Images: 64
Max Descriptor Set Input Attachments: 8
Max Vertex Input Attributes: 32
Max Vertex Input Bindings: 32
MaxVertex Input Attribute Offset: 4096
Max Vertex Input Binding Stride: 2048
Max Vertex Output Components: 128
Max Tesselation Generation Level: 64
Max Tesselation Patch Size: 32
Max Tesselation Control Per-Vertex Input Components: 128
Max Tesselation Control Per-Vertex Output Components: 128
Max Tesselation Control Per-Patch Output Components: 120
Max Tesselation Control Total Output Components: 4096
Max Tesselation Evaluation Input Components: 128
Max Tesselation Evaluation Output Components: 128
Max Geometry Shader Invocations: 32
Max Geometry Input Components: 128
Max Geometry Output Components: 128
Max Geometry Output Vertices: 1024
Max Geometry Total Output Components: 131072
Max Fragment Input Components: 112
Max Fragment Output Attachments: 8
Max Fragment DualSrc Attachments: 1
Max Fragment Combined Output Resources: 72
Max Compute Shared Memory Size: 32 KB
Max Compute Work Group Count: X: 65535, Y: 65535, Z: 65535
Max Compute Work Group Invocations: 1024
Max Compute Work Group Size: X: 1024, Y: 1024, Z: 64
Subpixel Precision Bits: 8
Subtexel Precision Bits: 8
Mipmap Precision Bits: 8
Max Draw Indexed Index Value: 4294967295
Max Draw Indirect Count: 4294967295
Max Sampler LOD Bias: 15,996094
Max Sampler Anisotropy: 16,000000
Max Viewports: 1
Max Viewport Size: 16384 x 16384
Viewport Bounds Range: -32768,000000 ... 32767,000000
Viewport Subpixel Bits: 8
Min Memory Map Alignment: 64 bytes
Min Texel Buffer Offset Alignment: 64 bytes
Min Uniform Buffer Offset Alignment: 64 bytes
Min Storage Buffer Offset Alignment: 64 bytes
Min / Max Texel Offset: -16 / 15
Min / Max Texel Gather Offset: -32 / 31
Min / Max Interpolation Offset: -0,500000 / 0,437500
Subpixel Interpolation Offset Bits: 4
Max Framebuffer Size: 16384 x 16384
Max Framebuffer Layers: 2048
Framebuffer Color Sample Counts: 0x00000007
Framebuffer Depth Sample Counts: 0x00000007
Framebuffer Stencil Sample Counts: 0x00000007
Framebuffer No Attachments Sample Counts: 0x00000007
Max Color Attachments: 8
Sampled Image Color Sample Counts: 0x00000007
Sampled Image Integer Sample Counts: 0x00000007
Sampled Image Depth Sample Counts: 0x00000007
Sampled Image Stencil Sample Counts: 0x00000007
Storage Image Sample Counts: 0x00000001
Max Sample Mask Words: 1
Timestamp Period: 52,083332 ns
Max Clip Distances: 8
Max Cull Distances: 8
Max Combined Clip and Cull Distances: 8
Discrete Queue Priorities: 3
Point Size Range: 1,000000 ... 4092,000000
Line Width Range: 1,000000 ... 1,000000
Point Size Granularity: 0,062500
Optimal Buffer Copy Offset Alignment: 64 bytes
Optimal Buffer Copy Row Pitch Alignment: 64 bytes
Non-Coherent Atom Size: 1 bytes
API Version: 1.1.128
Vulkan Library: /system/lib64/libvulkan.so
Alpha To One: Supported
Anisotropic Filtering: Supported
ASTC LDR Texture Compression: Supported
BC Texture Compression: Not Supported
Depth Bias Clamping: Supported
Depth Bounds Tests: Supported
Depth Clamping: Supported
Draw Indirect First Instance: Supported
Dual Source Blend Operations: Supported
ETC2 and EAC Texture Compression: Supported
Fragment Stores and Atomics: Supported
Full Draw Index Uint32: Supported
Geometry Shader: Supported
Image Cube Array: Supported
Independent Blend: Supported
Inherited Queries: Supported
Large Points: Supported
Logic Operations: Not Supported
Multi-Draw Indirect: Supported
Multi Viewport: Not Supported
Occlusion Query Precise: Supported
Pipeline Statistics Query: Supported
Point and Wireframe Fill Modes: Supported
Robust Buffer Access: Supported
Sample Rate Shading: Supported
Shader Clip Distance: Supported
Shader Cull Distance: Supported
Shader Float64: Not Supported
Shader Image Gather Extended: Supported
Shader Int16: Supported
Shader Int64: Not Supported
Shader Resource Min LOD: Not Supported
Shader Resource Residency: Not Supported
Shader Sampled Image Array Dynamic Indexing: Supported
Shader Storage Buffer Array Dynamic Indexing: Supported
Shader Storage Image Array Dynamic Indexing: Supported
Shader Storage Image Extended Formats: Supported
Shader Storage Image Multisample: Not Supported
Shader Storage Image Read Without Format: Supported
Shader Storage Image Write Without Format: Supported
Shader Tesselation and Geometry Point Size: Not Supported
Shader Uniform Buffer Array Dynamic Indexing: Supported
Sparse Binding: Not Supported
Sparse Residency 2 Samples: Not Supported
Sparse Residency 4 Samples: Not Supported
Sparse Residency 8 Samples: Not Supported
Sparse Residency 16 Samples: Not Supported
Sparse Residency Aliased: Not Supported
Sparse Residency Aligned Mip Size: No
Sparse Residency Buffer: Not Supported
Sparse Residency Image 2D: Not Supported
Sparse Residency Image 3D: Not Supported
Sparse Residency Non-Resident Strict: No
Sparse Residency Standard 2D Block Shape: No
Sparse Residency Standard 2D Multisample Block Shape: No
Sparse Residency Standard 3D Block Shape: No
Standard Sample Locations: Yes
Strict Line Rasterization: Yes
Tesselation Shader: Supported
Timestamps on All Graphics and Compute Queues: Supported
Variable Multisample Rate: Not Supported
Vertex Pipeline Stores and Atomics: Supported
Wide Lines: Not Supported
Device Extensions: VK_KHR_incremental_present
VK_EXT_hdr_metadata
VK_KHR_shared_presentable_image
VK_GOOGLE_display_timing
VK_KHR_external_memory
VK_EXT_pipeline_creation_feedback
VK_KHR_shader_float16_int8
VK_KHR_get_memory_requirements2
VK_EXT_fragment_density_map
VK_KHR_external_semaphore_fd
VK_KHR_external_memory_fd
VK_KHR_maintenance1
VK_KHR_maintenance2
VK_KHR_maintenance3
VK_EXT_queue_family_foreign
VK_KHR_bind_memory2
VK_KHR_external_semaphore
VK_EXT_scalar_block_layout
VK_KHR_sampler_ycbcr_conversion
VK_KHR_variable_pointers
VK_KHR_push_descriptor
VK_KHR_device_group
VK_KHR_relaxed_block_layout
VK_KHR_external_fence
VK_EXT_host_query_reset
VK_EXT_index_type_uint8
VK_KHR_multiview
VK_KHR_storage_buffer_storage_class
VK_EXT_separate_stencil_usage
VK_KHR_image_format_list
VK_EXT_sampler_filter_minmax
VK_QCOM_render_pass_transform
VK_KHR_create_renderpass2
VK_KHR_depth_stencil_resolve
VK_KHR_shader_float_controls
VK_EXT_global_priority
VK_KHR_shader_draw_parameters
VK_KHR_vulkan_memory_model
VK_EXT_line_rasterization
VK_KHR_descriptor_update_template
VK_KHR_draw_indirect_count
VK_KHR_driver_properties
VK_ANDROID_external_memory_android_hardware_buffer
VK_KHR_dedicated_allocation
VK_KHR_swapchain
VK_KHR_sampler_mirror_clamp_to_edge
VK_KHR_external_fence_fd
Instance Extensions: VK_KHR_surface
VK_KHR_android_surface
VK_EXT_swapchain_colorspace
VK_KHR_get_surface_capabilities2
VK_EXT_debug_report
VK_KHR_get_physical_device_properties2
VK_KHR_external_semaphore_capabilities
VK_KHR_external_memory_capabilities
VK_KHR_device_group_creation
VK_KHR_external_fence_capabilities

<< PCI Devices >>
B00-D00-F00: 17CB-0108
B01-D00-F00: 17CB-1101

No CUDA devices found.

<<< Thermal >>>

aoss0-usr: 19,3°C
cpu-0-0-usr: 23,1°C
cpu-0-1-usr: 22,7°C
cpu-0-2-usr: 21,2°C
cpu-0-3-usr: 19,3°C
cpuss-0-usr: 24,3°C
cpuss-1-usr: 23,1°C
cpu-1-0-usr: 20,8°C
cpu-1-1-usr: 21,6°C
cpu-1-2-usr: 20,8°C
cpu-1-3-usr: 25,4°C
cpu-1-4-usr: 18,9°C
cpu-1-5-usr: 22,4°C
cpu-1-6-usr: 22,4°C
cpu-1-7-usr: 24,7°C
gpuss-0-usr: 16,2°C
aoss-1-usr: 18,3°C
cwlan-usr: 17,2°C
video-usr: 19,5°C
ddr-usr: 18,3°C
q6-hvx-usr: 17,6°C
camera-usr: 15,6°C
cmpss-usr: 20,7°C
npu-usr: 18,7°C
mdm-vec-usr: 17,2°C
mdm-scl-usr: 16,8°C
gpuss-1-usr: 17,6°C
gpuss-max-step: 18,0°C
apc-0-max-step: 25,4°C
apc-1-max-step: 25,8°C
lmh-dcvs-01: 75,0°C
lmh-dcvs-00: 75,0°C
npu-step: 18,7°C
cpu-0-0-step: 23,1°C
cpu-0-1-step: 23,5°C
cpu-0-2-step: 22,4°C
cpu-0-3-step: 20,0°C
cpu-1-0-step: 19,3°C
cpu-1-1-step: 22,4°C
cpu-1-2-step: 22,0°C
cpu-1-3-step: 21,6°C
cpu-1-4-step: 17,3°C
cpu-1-5-step: 22,7°C
cpu-1-6-step: 24,3°C
cpu-1-7-step: 25,8°C
q6-hvx-step: 18,0°C
pm8150_2_tz: 18,5°C
xo-therm: 125,0°C
pa-therm1: 16,6°C
pa-therm2: 18,0°C
ufs-therm: 15,2°C
soc-therm: 16,2°C

<<< Sensors >>>

No sensors found.

<<< Apps >>>

AIDA64: com.finalwire.aida64(v1.96)
Spotify: com.spotify.music(v4.3.2.0)
TuneIn Radio: tunein.player(v31.5.3)

<<< Codecs >>>

OMX.qcom.video.decoder.avc: video/avc
OMX.qti.video.decoder.h263sw: video/3gpp
OMX.qcom.video.decoder.hevc: video/hevc
OMX.qcom.video.decoder.mpeg2: video/mpeg2
OMX.qti.video.decoder.mpeg4sw: video/mp4v-es
OMX.qti.video.decoder.vc1sw: video/x-ms-wmv
OMX.qcom.video.decoder.vp8: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.qcom.video.decoder.vp9: video/x-vnd.on2.vp9
OMX.qcom.video.encoder.avc: video/avc
OMX.qcom.video.encoder.h263sw: video/3gpp
OMX.qcom.video.encoder.hevc: video/hevc
OMX.qcom.video.encoder.hevc.cq: video/hevc
OMX.qcom.video.encoder.mpeg4sw: video/mp4v-es
OMX.qcom.video.encoder.vp8: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.google.aac.decoder: audio/mp4a-latm
OMX.google.amrnb.decoder: audio/3gpp
OMX.google.amrwb.decoder: audio/amr-wb
OMX.google.g711.alaw.decoder: audio/g711-alaw
OMX.google.g711.mlaw.decoder: audio/g711-mlaw
OMX.google.gsm.decoder: audio/gsm
OMX.google.mp3.decoder: audio/mpeg
OMX.google.opus.decoder: audio/opus
OMX.google.raw.decoder: audio/raw
OMX.google.vorbis.decoder: audio/vorbis
OMX.google.aac.encoder: audio/mp4a-latm
OMX.google.amrnb.encoder: audio/3gpp
OMX.google.amrwb.encoder: audio/amr-wb
OMX.google.flac.encoder: audio/flac
c2.android.aac.decoder: audio/mp4a-latm
c2.android.aac.encoder: audio/mp4a-latm
c2.android.amrnb.decoder: audio/3gpp
c2.android.amrnb.encoder: audio/3gpp
c2.android.amrwb.decoder: audio/amr-wb
c2.android.amrwb.encoder: audio/amr-wb
c2.android.flac.decoder: audio/flac
OMX.google.flac.decoder: audio/flac
c2.android.flac.encoder: audio/flac
c2.android.g711.alaw.decoder: audio/g711-alaw
c2.android.g711.mlaw.decoder: audio/g711-mlaw
c2.android.mp3.decoder: audio/mpeg
c2.android.opus.decoder: audio/opus
c2.android.opus.encoder: audio/opus
c2.android.raw.decoder: audio/raw
c2.android.vorbis.decoder: audio/vorbis
c2.xpeng.eac3.decoder: audio/eac3
c2.xpeng.eac3.joc.decoder: audio/eac3-joc
c2.android.av1.decoder: video/av01
c2.android.avc.decoder: video/avc
OMX.google.h264.decoder: video/avc
c2.android.avc.encoder: video/avc
OMX.google.h264.encoder: video/avc
c2.android.h263.decoder: video/3gpp
OMX.google.h263.decoder: video/3gpp
c2.android.h263.encoder: video/3gpp
OMX.google.h263.encoder: video/3gpp
c2.android.hevc.decoder: video/hevc
OMX.google.hevc.decoder: video/hevc
c2.android.hevc.encoder: video/hevc
c2.android.mpeg4.decoder: video/mp4v-es
OMX.google.mpeg4.decoder: video/mp4v-es
c2.android.mpeg4.encoder: video/mp4v-es
OMX.google.mpeg4.encoder: video/mp4v-es
c2.android.vp8.decoder: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.google.vp8.decoder: video/x-vnd.on2.vp8
c2.android.vp8.encoder: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.google.vp8.encoder: video/x-vnd.on2.vp8
c2.android.vp9.decoder: video/x-vnd.on2.vp9
OMX.google.vp9.decoder: video/x-vnd.on2.vp9
c2.android.vp9.encoder: video/x-vnd.on2.vp9
OMX.google.vp9.encoder: video/x-vnd.on2.vp9

<<< Directories >>>

Data: /data
Root: /system
Java Home: /system
Download/Cache Content: /data/cache

<< External Storage >>
Primary External Storage: /storage/emulated/0
External Files #1: /storage/emulated/0/Android/data/com.finalwire.aida64/files
Alarms: /storage/emulated/0/Alarms
DCIM: /storage/emulated/0/DCIM
Downloads: /storage/emulated/0/Download
Movies: /storage/emulated/0/Movies
Music: /storage/emulated/0/Music
Notifications: /storage/emulated/0/Notifications
Pictures: /storage/emulated/0/Pictures
Podcasts: /storage/emulated/0/Podcasts
Ringtones: /storage/emulated/0/Ringtones

<< Mount Points >>
/: Device: /dev/block/dm-8
File System: ext4
Read-Only
/dev: Device: tmpfs
File System: tmpfs
Read-Write
/dev/pts: Device: devpts
File System: devpts
Read-Write
/dev/blkio: Device: none
File System: cgroup
Read-Write
/dev/cg2_bpf: Device: none
File System: cgroup2
Read-Write
/dev/cpuctl: Device: none
Read-Write
/dev/cpuset: Device: none
Read-Write
/dev/memcg: Device: none
Read-Write
/dev/stune: Device: none
Read-Write
/dev/usb-ffs/adb: Device: adb
File System: functionfs
Read-Write
/proc: Device: proc
File System: proc
Read-Write
/sys: Device: sysfs
File System: sysfs
Read-Write
/sys/fs/selinux: Device: selinuxfs
File System: selinuxfs
Read-Write
/sys/kernel/debug: Device: debugfs
File System: debugfs
Read-Write
/sys/kernel/debug/tracing: Device: tracefs
File System: tracefs
Read-Write
/sys/fs/bpf: Device: bpf
File System: bpf
Read-Write
/sys/fs/pstore: Device: pstore
File System: pstore
Read-Write
/mnt: Device: tmpfs
Read-Write
/mnt/vendor/persist: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/persist
Read-Write
/mnt/xp_resource: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/xp_resource_b
Read-Only
/mnt/vmap: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/vmap
Read-Write
/mnt/vendor/private: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/private
Read-Write
/mnt/vendor/private_bak: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/private_bak
Read-Write
/mnt/vendor/xp_data: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/xp_data
Read-Write
/mnt/runtime/default/emulated: Device: /data/media
File System: sdcardfs
Read-Write
/mnt/runtime/read/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/mnt/runtime/write/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/mnt/runtime/full/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/apex: Device: tmpfs
Read-Write
/apex/com.android.tzdata@299900000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.tzdata: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.runtime@1: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.runtime: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.conscrypt@299900000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.conscrypt: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media@290000000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media.swcodec@290000000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media.swcodec: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.resolv@299900000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.resolv: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/vendor: Device: /dev/block/dm-9
Read-Only
/vendor/firmware_mnt: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/modem_b
File System: vfat
Read-Only
/vendor/dsp: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/dsp_b
Read-Only
/vendor/bt_firmware: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/bluetooth_b
Read-Only
/product: Device: /dev/block/dm-6
Read-Only
/odm: Device: /dev/block/dm-7
Read-Only
/acct: Device: none
Read-Write
/metadata: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/metadata
Read-Write
/data: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/userdata
File System: f2fs
Read-Write
/config: Device: none
File System: configfs
Read-Write
/storage: Device: tmpfs
Read-Write
/storage/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/storage/self: Device: tmpfs
Read-Write

<<< System Files >>>

Buddy Info: /proc/buddyinfo
Build Properties: /system/build.prop
Character & Block Devices: /proc/devices
Command Line: /proc/cmdline
CPU Information: /proc/cpuinfo
Default Properties: /default.prop
Execution Domains: /proc/execdomains
File Systems: /proc/filesystems
Frame Buffer Devices: /proc/fb
Hosts: /system/etc/hosts
Interrupts: /proc/interrupts
Input Devices: /proc/bus/input/devices
I/O Ports: /proc/ioports
Kernel Version: /proc/version
Load Average: /proc/loadavg
Locked Files: /proc/locks
Memory Information: /proc/meminfo
Memory Map: /proc/iomem
Misc Drivers: /proc/misc
Partitions: /proc/partitions
PCI Devices: /proc/bus/pci/devices
Statistics: /proc/stat
Swap Spaces: /proc/swaps
Vold Fstab: /system/etc/vold.fstab

<<< /proc/cpuinfo >>>

Processor   : AArch64 Processor rev 14 (aarch64)
processor   : 0
BogoMIPS    : 38.40
Features    : fp asimd evtstrm aes pmull sha1 sha2 crc32 atomics fphp asimdhp cpuid asimdrdm lrcpc dcpop asimddp
CPU implementer : 0x51
CPU architecture: 8
CPU variant : 0xd
CPU part    : 0x805
CPU revision    : 14

processor   : 1
Features    : fp asimd evtstrm aes pmull sha1 sha2 crc32 atomics fphp asimdhp cpuid asimdrdm lrcpc dcpop asimddp

processor   : 2

processor   : 3

processor   : 4
CPU part    : 0x804

processor   : 5

processor   : 6

processor   : 7

Hardware    : Qualcomm Technologies, Inc SA8155P

<<< /proc/meminfo >>>

MemTotal:       15845660 kB
MemFree:         1425944 kB
MemAvailable:    6262376 kB
Buffers:            1096 kB
Cached:          5051232 kB
SwapCached:            0 kB
Active:          6334952 kB
Inactive:        4331732 kB
Active(anon):    5619504 kB
Inactive(anon):    80052 kB
Active(file):     715448 kB
Inactive(file):  4251680 kB
Unevictable:           0 kB
Mlocked:               0 kB
SwapTotal:       2097148 kB
SwapFree:        2097148 kB
Dirty:                80 kB
Writeback:             0 kB
AnonPages:       5614500 kB
Mapped:          2986948 kB
Shmem:             85196 kB
KReclaimable:     390760 kB
Slab:             301436 kB
SReclaimable:      99616 kB
SUnreclaim:       201820 kB
KernelStack:       59280 kB
PageTables:        92996 kB
NFS_Unstable:          0 kB
Bounce:                0 kB
WritebackTmp:          0 kB
CommitLimit:    10019976 kB
Committed_AS:   136814916 kB
VmallocTotal:   263061440 kB
VmallocUsed:       97940 kB
VmallocChunk:          0 kB
CmaTotal:         139264 kB
CmaFree:             184 kB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mariop
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kgTWShMp_BXW-pHWZ3lRvPiFm7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqBr5I2PeYg5yfo7DNQ78Gkg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
Net weer in de g9 performance proefrit gemaakt. Blijf het een indrukwekkende auto vinden.

De performance besteld vanwege de velgen en luchtvering.

Maar heel eerlijk, de g9 standard range met de upgraded interieur optie pakket is de beste koop die je kunt doen als het aankomt op prijs kwaliteit en wat je er voor krijgt verhouding.

De long range is leuke upgrade for men die range anxiety heeft en de performance als je het geld kunt missen.

Als je met andere auto’s gaat vergelijken dan zou ik persoonlijk gaan vergelijken met de g9 standard range + interieur optie pakket versus een ioniq 5, model Y, e-tron etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse!
mariop schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:59:
Vandaag de ADB debug modus geactiveerd en natuurlijk als eerste het belangrijkste gedaan, Aida64 geïnstalleerd. Hieronder de output voor de XPeng G9 Performance.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
251
252
253
254
255
256
257
258
259
260
261
262
263
264
265
266
267
268
269
270
271
272
273
274
275
276
277
278
279
280
281
282
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
293
294
295
296
297
298
299
300
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
331
332
333
334
335
336
337
338
339
340
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
361
362
363
364
365
366
367
368
369
370
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
387
388
389
390
391
392
393
394
395
396
397
398
399
400
401
402
403
404
405
406
407
408
409
410
411
412
413
414
415
416
417
418
419
420
421
422
423
424
425
426
427
428
429
430
431
432
433
434
435
436
437
438
439
440
441
442
443
444
445
446
447
448
449
450
451
452
453
454
455
456
457
458
459
460
461
462
463
464
465
466
467
468
469
470
471
472
473
474
475
476
477
478
479
480
481
482
483
484
485
486
487
488
489
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
500
501
502
503
504
505
506
507
508
509
510
511
512
513
514
515
516
517
518
519
520
521
522
523
524
525
526
527
528
529
530
531
532
533
534
535
536
537
538
539
540
541
542
543
544
545
546
547
548
549
550
551
552
553
554
555
556
557
558
559
560
561
562
563
564
565
566
567
568
569
570
571
572
573
574
575
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
593
594
595
596
597
598
599
600
601
602
603
604
605
606
607
608
609
610
611
612
613
614
615
616
617
618
619
620
621
622
623
624
625
626
627
628
629
630
631
632
633
634
635
636
637
638
639
640
641
642
643
644
645
646
647
648
649
650
651
652
653
654
655
656
657
658
659
660
661
662
663
664
665
666
667
668
669
670
671
672
673
674
675
676
677
678
679
680
681
682
683
684
685
686
687
688
689
690
691
692
693
694
695
696
697
698
699
700
701
702
703
704
705
706
707
708
709
710
711
712
713
714
715
716
717
718
719
720
721
722
723
724
725
726
727
728
729
730
731
732
733
734
735
736
737
738
739
740
741
742
743
744
745
746
747
748
749
750
751
752
753
754
755
756
757
758
759
760
761
762
763
764
765
766
767
768
769
770
771
772
773
774
775
776
777
778
779
780
781
782
783
784
785
786
787
788
789
790
791
792
793
794
795
796
797
798
799
800
801
802
803
804
805
806
807
808
809
810
811
812
813
814
815
816
817
818
819
820
821
822
823
824
825
826
827
828
829
830
831
832
833
834
835
836
837
838
839
840
841
842
843
844
845
846
847
848
849
850
851
852
853
854
855
856
857
858
859
860
861
862
863
864
865
866
867
868
869
870
871
872
873
874
875
876
877
878
879
880
881
882
883
884
885
886
887
888
889
890
891
892
893
894
895
896
897
898
899
900
901
902
903
904
905
906
907
908
909
910
911
912
913
914
915
916
917
918
919
920
921
922
923
924
925
926
927
928
929
930
931
932
933
934
935
936
937
938
939
940
941
942
943
944
945
946
947
948
949
950
951
952
953
954
955
956
957
958
959
960
961
962
963
964
965
966
967
968
969
970
971
972
973
974
975
976
977
978
979
980
981
982
983
984
985
986
987
988
989
990
991
992
993
994
995
996
997
998
999
1000
1001
1002
1003
1004
1005
1006
1007
1008
1009
1010
1011
1012
1013
1014
1015
1016
1017
1018
1019
1020
1021
1022
1023
1024
1025
1026
1027
1028
1029
1030
1031
1032
1033
1034
1035
1036
1037
1038
1039
1040
1041
1042
1043
1044
1045
1046
1047
1048
1049
1050
1051
1052
1053
1054
1055
1056
1057
1058
1059
1060
1061
1062
1063
1064
1065
1066
1067
1068
1069
1070
1071
1072
1073
1074
1075
1076
1077
1078
1079
1080
1081
1082
1083
1084
1085
1086
1087
1088
1089
1090
1091
1092
1093
1094
1095
1096
1097
1098
1099
1100
1101
1102
1103
1104
1105
1106
1107
1108
1109
1110
1111
1112
1113
1114
1115
1116
1117
1118
1119
1120
1121
1122
1123
1124
1125
1126
1127
1128
1129
1130
1131
1132
1133
1134
1135
1136
1137
1138
1139
1140
1141
1142
1143
1144
1145
1146
1147
1148
1149
1150
1151
1152
1153
AIDA64 for Android v1.96 Report

<<< System >>>

Manufacturer: XiaoPeng Xpeng Motors
Model: G9
Brand: XPENG
Board: msmnile
Device: au8155_xp
Hardware: qcom
Platform: msmnile
Product: au8155_xp
Installed RAM: 16 GB
Total Memory: 15,11 GB
Available Memory: 6345 MB
Internal Storage Total Space: 144,25 GB
Internal Storage Free Space: 141,09 GB
Bluetooth Version: 5.0
Device Features: android.hardware.audio.low_latency
android.hardware.audio.output
android.hardware.audio.pro
android.hardware.bluetooth
android.hardware.bluetooth_le
android.hardware.camera
android.hardware.camera.any
android.hardware.camera.autofocus
android.hardware.camera.capability.manual_post_processing
android.hardware.camera.capability.manual_sensor
android.hardware.camera.capability.raw
android.hardware.camera.front
android.hardware.camera.level.full
android.hardware.ethernet
android.hardware.faketouch
android.hardware.location
android.hardware.location.gps
android.hardware.microphone
android.hardware.opengles.aep
android.hardware.ram.normal
android.hardware.screen.landscape
android.hardware.telephony
android.hardware.telephony.cdma
android.hardware.telephony.gsm
android.hardware.touchscreen
android.hardware.touchscreen.multitouch
android.hardware.touchscreen.multitouch.distinct
android.hardware.touchscreen.multitouch.jazzhand
android.hardware.type.automotive
android.hardware.usb.accessory
android.hardware.usb.host
android.hardware.vulkan.compute
android.hardware.vulkan.level
android.hardware.vulkan.version
android.hardware.wifi
android.hardware.wifi.aware
android.hardware.wifi.passpoint
android.hardware.wifi.rtt
android.software.activities_on_secondary_displays
android.software.adoptable_storage
android.software.app_widgets
android.software.autofill
android.software.cant_save_state
android.software.connectionservice
android.software.cts
android.software.device_admin
android.software.device_id_attestation
android.software.home_screen
android.software.input_methods
android.software.ipsec_tunnels
android.software.live_wallpaper
android.software.managed_users
android.software.midi
android.software.secure_lock_screen
android.software.verified_boot
android.software.voice_recognizers
android.software.webview

<<< CPU >>>

SoC Model: Qualcomm Snapdragon 855/860
Core Architecture: 4x Qualcomm Kryo 485 Silver @ 1785 MHz
4x Qualcomm Kryo 485 Gold @ 2419 MHz
Manufacturing Process: 7 nm
Instruction Set: 64-bit ARMv8-A
CPU Revision: r13p14
CPU Cores: 8
CPU Clock Range: 300 - 2419 MHz
Core 1 Clock: 1785 MHz
Core 2 Clock: 1785 MHz
Core 3 Clock: 1785 MHz
Core 4 Clock: 1785 MHz
Core 5 Clock: 2131 MHz
Core 6 Clock: 2131 MHz
Core 7 Clock: 2131 MHz
Core 8 Clock: 2419 MHz
CPU Utilization: 40 %
L3 Cache: 2 MB
Scaling Governor: schedutil
Supported ABIs: arm64-v8a, armeabi-v7a, armeabi
Supported 32-bit ABIs: armeabi-v7a, armeabi
Supported 64-bit ABIs: arm64-v8a
AES: Supported
ASIMD/NEON: Supported
PMULL: Supported
SHA1: Supported
SHA2: Supported

<<< Display >>>

Screen Resolution: 4800 × 1200
xdpi / ydpi: 320 / 321 dpi
GPU Vendor: Qualcomm
GPU Renderer: Adreno (TM) 640
Current GPU Clock: 700 MHz
GPU Clock Range: 427 - 700 MHz
GPU Utilization: 63 %
Scaling Governor: msm-adreno-tz
Refresh Rate: 60 Hz
Default Orientation: Landscape
OpenGL ES Version: 3.2
GPU Version: OpenGL ES 3.2 V@0474.0 (GIT@177f1d2, I694d3bfe33, 1646686089) (Date:03/07/22)
OpenGL ES Extensions: GL_OES_EGL_image
GL_OES_EGL_image_external
GL_OES_EGL_sync
GL_OES_vertex_half_float
GL_OES_framebuffer_object
GL_OES_rgb8_rgba8
GL_OES_compressed_ETC1_RGB8_texture
GL_AMD_compressed_ATC_texture
GL_KHR_texture_compression_astc_ldr
GL_KHR_texture_compression_astc_hdr
GL_OES_texture_compression_astc
GL_OES_texture_npot
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_format_BGRA8888
GL_EXT_read_format_bgra
GL_OES_texture_3D
GL_EXT_color_buffer_float
GL_EXT_color_buffer_half_float
GL_QCOM_alpha_test
GL_OES_depth24
GL_OES_packed_depth_stencil
GL_OES_depth_texture
GL_OES_depth_texture_cube_map
GL_EXT_sRGB
GL_OES_texture_float
GL_OES_texture_float_linear
GL_OES_texture_half_float
GL_OES_texture_half_float_linear
GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV
GL_EXT_texture_sRGB_decode
GL_EXT_texture_format_sRGB_override
GL_OES_element_index_uint
GL_EXT_copy_image
GL_EXT_geometry_shader
GL_EXT_tessellation_shader
GL_OES_texture_stencil8
GL_EXT_shader_io_blocks
GL_OES_shader_image_atomic
GL_OES_sample_variables
GL_EXT_texture_border_clamp
GL_EXT_EGL_image_external_wrap_modes
GL_EXT_multisampled_render_to_texture
GL_EXT_multisampled_render_to_texture2
GL_OES_shader_multisample_interpolation
GL_EXT_texture_cube_map_array
GL_EXT_draw_buffers_indexed
GL_EXT_gpu_shader5
GL_EXT_robustness
GL_EXT_texture_buffer
GL_EXT_shader_framebuffer_fetch
GL_ARM_shader_framebuffer_fetch_depth_stencil
GL_OES_texture_storage_multisample_2d_array
GL_OES_sample_shading
GL_OES_get_program_binary
GL_EXT_debug_label
GL_KHR_blend_equation_advanced
GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent
GL_QCOM_tiled_rendering
GL_ANDROID_extension_pack_es31a
GL_EXT_primitive_bounding_box
GL_OES_standard_derivatives
GL_OES_vertex_array_object
GL_EXT_disjoint_timer_query
GL_KHR_debug
GL_EXT_YUV_target
GL_EXT_sRGB_write_control
GL_EXT_texture_norm16
GL_EXT_discard_framebuffer
GL_OES_surfaceless_context
GL_OVR_multiview
GL_OVR_multiview2
GL_EXT_texture_sRGB_R8
GL_KHR_no_error
GL_EXT_debug_marker
GL_OES_EGL_image_external_essl3
GL_OVR_multiview_multisampled_render_to_texture
GL_EXT_buffer_storage
GL_EXT_external_buffer
GL_EXT_blit_framebuffer_params
GL_EXT_clip_cull_distance
GL_EXT_protected_textures
GL_EXT_shader_non_constant_global_initializers
GL_QCOM_texture_foveated
GL_QCOM_texture_foveated_subsampled_layout
GL_QCOM_shader_framebuffer_fetch_noncoherent
GL_QCOM_shader_framebuffer_fetch_rate
GL_EXT_memory_object
GL_EXT_memory_object_fd
GL_EXT_EGL_image_array
GL_NV_shader_noperspective_interpolation
GL_KHR_robust_buffer_access_behavior
GL_EXT_EGL_image_storage
GL_EXT_blend_func_extended
GL_EXT_clip_control
GL_OES_texture_view
GL_EXT_fragment_invocation_density
GL_QCOM_validate_shader_binary

<<< Network >>>

<< Telephony >>
Phone Type: None

<< Wi-Fi >>
State: Enabled
SSID: xxxxxxxxxxxx
BSSID: xx:xx:xx:xx:xx:xx
Hidden SSID: Yes
IPv4 Address: xxx.xxx.xxx.xxx
IPv6 Address: xxxx::xxxx:xxxx:xxxx:xxxx
Signal Strength: -68 dBm (Good)
Link Speed: 1 Mbps
Frequency: 2412 MHz
Gateway: xxx.xxx.xxx.xxx
Netmask: xxx.xxx.xxx.xxx
DNS1: xxx.xxx.xxx.xxx
DNS2: xxx.xxx.xxx.xxx
DHCP Lease Duration: 24 hours
5 GHz Band: Supported
Wi-Fi Aware: Supported
Wi-Fi Direct: Not Supported

<<< Battery >>>

Power Source: Battery
Level: 100 %
Status: Not Charging
Health: Good
Remaining Charge Time: 0 minutes

<<< Android >>>

Android Version: 10 (Quince Tart)
API Level: 29
Android Security Patch Level: 2020-10-05
Rooted Device: No
Android ID: 381bb91bc13ed72a
Build ID: XMARTQ7EUE38E5_V1.0.0_20230914000706.11_REV01_USER_Release
Codename: REL
Fingerprint: XPENG/au8155_xp/au8155_xp:10/QD4A.200805.003/eng.root.20230914.001743:user/test-keys
ID: QD4A.200805.003
Incremental: eng.root.20230914.001743
Java Runtime Version: Android Runtime 0.9
Java VM Version: ART 2.1.0
Java VM Heap Size: 512 MB
Kernel Architecture: aarch64
Kernel Version: 4.14.170-perf+ (root@1f9def529925) (Android (6052599 based on r353983c1) clang version 9.0.3 (https://android.googlesource.com/toolchain/clang 745b335211bb9eadfa6aa6301f84715cee4b37c5) (https://android.googlesource.com/toolchain/llvm 31c3f8c4ae6cc980405a3b90e7e88db00249eba5) (based on LLVM 9.0.3svn)) #2 SMP PREEMPT Thu Sep 14 01:52:44 HKT 2023
Tags: test-keys
Type: user
Google Play Services Version: < Not Present >
Huawei Mobile Services Version: < Not Present >
OpenSSL Version: OpenSSL 1.1.0 (compatible; BoringSSL)
ZLib Version: 1.2.11
ICU CLDR Version: 34.0
ICU Library Version: 63.2
ICU Unicode Version: 11.0
Android Language: English (Netherlands)
Configured Time Zone: Central European Standard Time (UTC+01:00)
UpTime: 1 day, 22:02:41

<<< Devices >>>

Video Resolution: 1,4 MP (1920 × 736)

Device ID: 1D6B-0002
Device Class: 09 / 00 (Hi-Speed Hub with single TT)
Device Protocol: 01
Current Speed: 480 Mbps

<< USB Device - QTIL Audio Dongle >>
Product: QTIL Audio Dongle
Serial: ABCDEF0123456789
Device ID: 0A12-1004
Device Class: 00 / 00
Device Protocol: 00
Revision: 3994
Current Speed: 12 Mbps
Maximum Power: 96 mA

Device ID: 1D6B-0003
Device Class: 09 / 00 (Hub)
Device Protocol: 03
Supported USB Version: 3.10
Current Speed: 10000 Mbps

<< OpenCL Device - QUALCOMM Adreno(TM) >>
Device Name: QUALCOMM Adreno(TM)
Device Type: GPU
Device Vendor: QUALCOMM
Device Vendor ID: 0xBF4D3C4B
Device Version: OpenCL 2.0 Adreno(TM) 640
Device Profile: Full
Driver Version: OpenCL 2.0 QUALCOMM build: commit #177f1d2 changeid #I694d3bfe33 Date: 03/07/22 Mon Local Branch:  Remote Branch:  Compiler E031.37.08.01
OpenCL C Version: OpenCL C 2.0 Adreno(TM) 640
Clock Rate: 1 MHz
Compute Units: 2
Address Space Size: 64-bit
Max 2D Image Size: 16384 × 16384
Max 3D Image Size: 16384 × 16384 × 2048
Max Image Array Size: 2048
Max Image Buffer Size: 134217728
Max Samplers: 16
Max Work-Item Size: 1024 × 1024 × 1024
Max Work-Group Size: 1024
Max Global Variable Size: 64 KB
Preferred Global Variables Total Size: 1 MB
Max Argument Size: 1 KB
Max Constant Buffer Size: 64 KB
Max Constant Arguments: 8
Max Pipe Arguments: 16
Max Printf Buffer Size: 1 MB
Native ISA Vector Widths: char1, short1, int1, half1, float1
Preferred Native Vector Widths: char1, short1, int1, long1, half1, float1
Profiling Timer Resolution: 1000 ns
OpenCL Library: /system/vendor/lib64/libOpenCL.so
Global Memory: 7922830 KB
Global Memory Cache: 128 KB  (Read/Write, 64-byte line)
Local Memory: 32 KB
Max Memory Object Allocation Size: 1 GB
Memory Base Address Alignment: 1024-bit
Min Data Type Alignment: 128 bytes
Image Row Pitch Alignment: 64 pixels
Image Base Address Alignment: 64 pixels
Preferred Platform Atomic Alignment: 128 bytes
Command-Queue Out Of Order Execution: Enabled
Command-Queue Profiling: Enabled
Compiler Available: Yes
Error Correction: Not Supported
Images: Supported
Kernel Execution: Supported
Linker Available: Yes
Little-Endian Device: Yes
Native Kernel Execution: Not Supported
SVM Atomics: Supported
SVM Coarse Grain Buffer: Supported
SVM Fine Grain Buffer: Supported
SVM Fine Grain System: Not Supported
Unified Memory: Yes
OpenCL Extensions: cl_khr_3d_image_writes
cl_img_egl_image
cl_khr_byte_addressable_store
cl_khr_depth_images
cl_khr_egl_event
cl_khr_egl_image
cl_khr_fp16
cl_khr_gl_sharing
cl_khr_global_int32_base_atomics
cl_khr_global_int32_extended_atomics
cl_khr_local_int32_base_atomics
cl_khr_local_int32_extended_atomics
cl_khr_image2d_from_buffer
cl_khr_mipmap_image
cl_khr_srgb_image_writes
cl_khr_subgroups
cl_qcom_create_buffer_from_image
cl_qcom_ext_host_ptr
cl_qcom_ion_host_ptr
cl_qcom_perf_hint
cl_qcom_other_image
cl_qcom_subgroup_shuffle
cl_qcom_vector_image_ops
cl_qcom_extract_image_plane
cl_qcom_android_native_buffer_host_ptr
cl_qcom_protected_context
cl_qcom_priority_hint
cl_qcom_compressed_yuv_image_read
cl_qcom_compressed_image
cl_qcom_ext_host_ptr_iocoherent
cl_qcom_accelerated_image_ops
cl_qcom_ml_ops

<< Vulkan Device - Adreno (TM) 640 >>
Device Name: Adreno (TM) 640
Device Type: Integrated GPU
Device UUID: xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx-xx
Device ID: xxxxxxxx-xxxxxxxx
Memory Size: 3524892 KB
Max 1D Image Size: 16384
Max 2D Image Size: 16384 x 16384
Max 3D Image Size: 2048 x 2048 x 2048
Max Cube Image Size: 16384 x 16384
Max Image Layers: 2048
Max Texel Buffer Elements: 134217728
Max Uniform Buffer Range: 65536
Max Storage Buffer Range: 536870912
Max Push Constants Size: 128 bytes
Max Memory Allocation Count: 4096
Max Sampler Allocation Count: 4000
Buffer Image Granularity: 1 bytes
Max Bound Descriptor Sets: 4
Max Per-Stage Descriptor Samplers: 256
Max Per-Stage Descriptor Uniform Buffers: 96
Max Per-Stage Descriptor Storage Buffers: 72
Max Per-Stage Descriptor Sampled Images: 256
Max Per-Stage Descriptor Storage Images: 64
Max Per-Stage Descriptor Input Attachments: 8
Max Per-Stage Resources: 608
Max Descriptor Set Samplers: 256
Max Descriptor Set Uniform Buffers: 96
Max Descriptor Set Dynamic Uniform Buffers: 32
Max Descriptor Set Storage Buffers: 72
Max Descriptor Set Dynamic Storage Buffers: 16
Max Descriptor Set Sampled Images: 256
Max Descriptor Set Storage Images: 64
Max Descriptor Set Input Attachments: 8
Max Vertex Input Attributes: 32
Max Vertex Input Bindings: 32
MaxVertex Input Attribute Offset: 4096
Max Vertex Input Binding Stride: 2048
Max Vertex Output Components: 128
Max Tesselation Generation Level: 64
Max Tesselation Patch Size: 32
Max Tesselation Control Per-Vertex Input Components: 128
Max Tesselation Control Per-Vertex Output Components: 128
Max Tesselation Control Per-Patch Output Components: 120
Max Tesselation Control Total Output Components: 4096
Max Tesselation Evaluation Input Components: 128
Max Tesselation Evaluation Output Components: 128
Max Geometry Shader Invocations: 32
Max Geometry Input Components: 128
Max Geometry Output Components: 128
Max Geometry Output Vertices: 1024
Max Geometry Total Output Components: 131072
Max Fragment Input Components: 112
Max Fragment Output Attachments: 8
Max Fragment DualSrc Attachments: 1
Max Fragment Combined Output Resources: 72
Max Compute Shared Memory Size: 32 KB
Max Compute Work Group Count: X: 65535, Y: 65535, Z: 65535
Max Compute Work Group Invocations: 1024
Max Compute Work Group Size: X: 1024, Y: 1024, Z: 64
Subpixel Precision Bits: 8
Subtexel Precision Bits: 8
Mipmap Precision Bits: 8
Max Draw Indexed Index Value: 4294967295
Max Draw Indirect Count: 4294967295
Max Sampler LOD Bias: 15,996094
Max Sampler Anisotropy: 16,000000
Max Viewports: 1
Max Viewport Size: 16384 x 16384
Viewport Bounds Range: -32768,000000 ... 32767,000000
Viewport Subpixel Bits: 8
Min Memory Map Alignment: 64 bytes
Min Texel Buffer Offset Alignment: 64 bytes
Min Uniform Buffer Offset Alignment: 64 bytes
Min Storage Buffer Offset Alignment: 64 bytes
Min / Max Texel Offset: -16 / 15
Min / Max Texel Gather Offset: -32 / 31
Min / Max Interpolation Offset: -0,500000 / 0,437500
Subpixel Interpolation Offset Bits: 4
Max Framebuffer Size: 16384 x 16384
Max Framebuffer Layers: 2048
Framebuffer Color Sample Counts: 0x00000007
Framebuffer Depth Sample Counts: 0x00000007
Framebuffer Stencil Sample Counts: 0x00000007
Framebuffer No Attachments Sample Counts: 0x00000007
Max Color Attachments: 8
Sampled Image Color Sample Counts: 0x00000007
Sampled Image Integer Sample Counts: 0x00000007
Sampled Image Depth Sample Counts: 0x00000007
Sampled Image Stencil Sample Counts: 0x00000007
Storage Image Sample Counts: 0x00000001
Max Sample Mask Words: 1
Timestamp Period: 52,083332 ns
Max Clip Distances: 8
Max Cull Distances: 8
Max Combined Clip and Cull Distances: 8
Discrete Queue Priorities: 3
Point Size Range: 1,000000 ... 4092,000000
Line Width Range: 1,000000 ... 1,000000
Point Size Granularity: 0,062500
Optimal Buffer Copy Offset Alignment: 64 bytes
Optimal Buffer Copy Row Pitch Alignment: 64 bytes
Non-Coherent Atom Size: 1 bytes
API Version: 1.1.128
Vulkan Library: /system/lib64/libvulkan.so
Alpha To One: Supported
Anisotropic Filtering: Supported
ASTC LDR Texture Compression: Supported
BC Texture Compression: Not Supported
Depth Bias Clamping: Supported
Depth Bounds Tests: Supported
Depth Clamping: Supported
Draw Indirect First Instance: Supported
Dual Source Blend Operations: Supported
ETC2 and EAC Texture Compression: Supported
Fragment Stores and Atomics: Supported
Full Draw Index Uint32: Supported
Geometry Shader: Supported
Image Cube Array: Supported
Independent Blend: Supported
Inherited Queries: Supported
Large Points: Supported
Logic Operations: Not Supported
Multi-Draw Indirect: Supported
Multi Viewport: Not Supported
Occlusion Query Precise: Supported
Pipeline Statistics Query: Supported
Point and Wireframe Fill Modes: Supported
Robust Buffer Access: Supported
Sample Rate Shading: Supported
Shader Clip Distance: Supported
Shader Cull Distance: Supported
Shader Float64: Not Supported
Shader Image Gather Extended: Supported
Shader Int16: Supported
Shader Int64: Not Supported
Shader Resource Min LOD: Not Supported
Shader Resource Residency: Not Supported
Shader Sampled Image Array Dynamic Indexing: Supported
Shader Storage Buffer Array Dynamic Indexing: Supported
Shader Storage Image Array Dynamic Indexing: Supported
Shader Storage Image Extended Formats: Supported
Shader Storage Image Multisample: Not Supported
Shader Storage Image Read Without Format: Supported
Shader Storage Image Write Without Format: Supported
Shader Tesselation and Geometry Point Size: Not Supported
Shader Uniform Buffer Array Dynamic Indexing: Supported
Sparse Binding: Not Supported
Sparse Residency 2 Samples: Not Supported
Sparse Residency 4 Samples: Not Supported
Sparse Residency 8 Samples: Not Supported
Sparse Residency 16 Samples: Not Supported
Sparse Residency Aliased: Not Supported
Sparse Residency Aligned Mip Size: No
Sparse Residency Buffer: Not Supported
Sparse Residency Image 2D: Not Supported
Sparse Residency Image 3D: Not Supported
Sparse Residency Non-Resident Strict: No
Sparse Residency Standard 2D Block Shape: No
Sparse Residency Standard 2D Multisample Block Shape: No
Sparse Residency Standard 3D Block Shape: No
Standard Sample Locations: Yes
Strict Line Rasterization: Yes
Tesselation Shader: Supported
Timestamps on All Graphics and Compute Queues: Supported
Variable Multisample Rate: Not Supported
Vertex Pipeline Stores and Atomics: Supported
Wide Lines: Not Supported
Device Extensions: VK_KHR_incremental_present
VK_EXT_hdr_metadata
VK_KHR_shared_presentable_image
VK_GOOGLE_display_timing
VK_KHR_external_memory
VK_EXT_pipeline_creation_feedback
VK_KHR_shader_float16_int8
VK_KHR_get_memory_requirements2
VK_EXT_fragment_density_map
VK_KHR_external_semaphore_fd
VK_KHR_external_memory_fd
VK_KHR_maintenance1
VK_KHR_maintenance2
VK_KHR_maintenance3
VK_EXT_queue_family_foreign
VK_KHR_bind_memory2
VK_KHR_external_semaphore
VK_EXT_scalar_block_layout
VK_KHR_sampler_ycbcr_conversion
VK_KHR_variable_pointers
VK_KHR_push_descriptor
VK_KHR_device_group
VK_KHR_relaxed_block_layout
VK_KHR_external_fence
VK_EXT_host_query_reset
VK_EXT_index_type_uint8
VK_KHR_multiview
VK_KHR_storage_buffer_storage_class
VK_EXT_separate_stencil_usage
VK_KHR_image_format_list
VK_EXT_sampler_filter_minmax
VK_QCOM_render_pass_transform
VK_KHR_create_renderpass2
VK_KHR_depth_stencil_resolve
VK_KHR_shader_float_controls
VK_EXT_global_priority
VK_KHR_shader_draw_parameters
VK_KHR_vulkan_memory_model
VK_EXT_line_rasterization
VK_KHR_descriptor_update_template
VK_KHR_draw_indirect_count
VK_KHR_driver_properties
VK_ANDROID_external_memory_android_hardware_buffer
VK_KHR_dedicated_allocation
VK_KHR_swapchain
VK_KHR_sampler_mirror_clamp_to_edge
VK_KHR_external_fence_fd
Instance Extensions: VK_KHR_surface
VK_KHR_android_surface
VK_EXT_swapchain_colorspace
VK_KHR_get_surface_capabilities2
VK_EXT_debug_report
VK_KHR_get_physical_device_properties2
VK_KHR_external_semaphore_capabilities
VK_KHR_external_memory_capabilities
VK_KHR_device_group_creation
VK_KHR_external_fence_capabilities

<< PCI Devices >>
B00-D00-F00: 17CB-0108
B01-D00-F00: 17CB-1101

No CUDA devices found.

<<< Thermal >>>

aoss0-usr: 19,3°C
cpu-0-0-usr: 23,1°C
cpu-0-1-usr: 22,7°C
cpu-0-2-usr: 21,2°C
cpu-0-3-usr: 19,3°C
cpuss-0-usr: 24,3°C
cpuss-1-usr: 23,1°C
cpu-1-0-usr: 20,8°C
cpu-1-1-usr: 21,6°C
cpu-1-2-usr: 20,8°C
cpu-1-3-usr: 25,4°C
cpu-1-4-usr: 18,9°C
cpu-1-5-usr: 22,4°C
cpu-1-6-usr: 22,4°C
cpu-1-7-usr: 24,7°C
gpuss-0-usr: 16,2°C
aoss-1-usr: 18,3°C
cwlan-usr: 17,2°C
video-usr: 19,5°C
ddr-usr: 18,3°C
q6-hvx-usr: 17,6°C
camera-usr: 15,6°C
cmpss-usr: 20,7°C
npu-usr: 18,7°C
mdm-vec-usr: 17,2°C
mdm-scl-usr: 16,8°C
gpuss-1-usr: 17,6°C
gpuss-max-step: 18,0°C
apc-0-max-step: 25,4°C
apc-1-max-step: 25,8°C
lmh-dcvs-01: 75,0°C
lmh-dcvs-00: 75,0°C
npu-step: 18,7°C
cpu-0-0-step: 23,1°C
cpu-0-1-step: 23,5°C
cpu-0-2-step: 22,4°C
cpu-0-3-step: 20,0°C
cpu-1-0-step: 19,3°C
cpu-1-1-step: 22,4°C
cpu-1-2-step: 22,0°C
cpu-1-3-step: 21,6°C
cpu-1-4-step: 17,3°C
cpu-1-5-step: 22,7°C
cpu-1-6-step: 24,3°C
cpu-1-7-step: 25,8°C
q6-hvx-step: 18,0°C
pm8150_2_tz: 18,5°C
xo-therm: 125,0°C
pa-therm1: 16,6°C
pa-therm2: 18,0°C
ufs-therm: 15,2°C
soc-therm: 16,2°C

<<< Sensors >>>

No sensors found.

<<< Apps >>>

AIDA64: com.finalwire.aida64(v1.96)
Spotify: com.spotify.music(v4.3.2.0)
TuneIn Radio: tunein.player(v31.5.3)

<<< Codecs >>>

OMX.qcom.video.decoder.avc: video/avc
OMX.qti.video.decoder.h263sw: video/3gpp
OMX.qcom.video.decoder.hevc: video/hevc
OMX.qcom.video.decoder.mpeg2: video/mpeg2
OMX.qti.video.decoder.mpeg4sw: video/mp4v-es
OMX.qti.video.decoder.vc1sw: video/x-ms-wmv
OMX.qcom.video.decoder.vp8: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.qcom.video.decoder.vp9: video/x-vnd.on2.vp9
OMX.qcom.video.encoder.avc: video/avc
OMX.qcom.video.encoder.h263sw: video/3gpp
OMX.qcom.video.encoder.hevc: video/hevc
OMX.qcom.video.encoder.hevc.cq: video/hevc
OMX.qcom.video.encoder.mpeg4sw: video/mp4v-es
OMX.qcom.video.encoder.vp8: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.google.aac.decoder: audio/mp4a-latm
OMX.google.amrnb.decoder: audio/3gpp
OMX.google.amrwb.decoder: audio/amr-wb
OMX.google.g711.alaw.decoder: audio/g711-alaw
OMX.google.g711.mlaw.decoder: audio/g711-mlaw
OMX.google.gsm.decoder: audio/gsm
OMX.google.mp3.decoder: audio/mpeg
OMX.google.opus.decoder: audio/opus
OMX.google.raw.decoder: audio/raw
OMX.google.vorbis.decoder: audio/vorbis
OMX.google.aac.encoder: audio/mp4a-latm
OMX.google.amrnb.encoder: audio/3gpp
OMX.google.amrwb.encoder: audio/amr-wb
OMX.google.flac.encoder: audio/flac
c2.android.aac.decoder: audio/mp4a-latm
c2.android.aac.encoder: audio/mp4a-latm
c2.android.amrnb.decoder: audio/3gpp
c2.android.amrnb.encoder: audio/3gpp
c2.android.amrwb.decoder: audio/amr-wb
c2.android.amrwb.encoder: audio/amr-wb
c2.android.flac.decoder: audio/flac
OMX.google.flac.decoder: audio/flac
c2.android.flac.encoder: audio/flac
c2.android.g711.alaw.decoder: audio/g711-alaw
c2.android.g711.mlaw.decoder: audio/g711-mlaw
c2.android.mp3.decoder: audio/mpeg
c2.android.opus.decoder: audio/opus
c2.android.opus.encoder: audio/opus
c2.android.raw.decoder: audio/raw
c2.android.vorbis.decoder: audio/vorbis
c2.xpeng.eac3.decoder: audio/eac3
c2.xpeng.eac3.joc.decoder: audio/eac3-joc
c2.android.av1.decoder: video/av01
c2.android.avc.decoder: video/avc
OMX.google.h264.decoder: video/avc
c2.android.avc.encoder: video/avc
OMX.google.h264.encoder: video/avc
c2.android.h263.decoder: video/3gpp
OMX.google.h263.decoder: video/3gpp
c2.android.h263.encoder: video/3gpp
OMX.google.h263.encoder: video/3gpp
c2.android.hevc.decoder: video/hevc
OMX.google.hevc.decoder: video/hevc
c2.android.hevc.encoder: video/hevc
c2.android.mpeg4.decoder: video/mp4v-es
OMX.google.mpeg4.decoder: video/mp4v-es
c2.android.mpeg4.encoder: video/mp4v-es
OMX.google.mpeg4.encoder: video/mp4v-es
c2.android.vp8.decoder: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.google.vp8.decoder: video/x-vnd.on2.vp8
c2.android.vp8.encoder: video/x-vnd.on2.vp8
OMX.google.vp8.encoder: video/x-vnd.on2.vp8
c2.android.vp9.decoder: video/x-vnd.on2.vp9
OMX.google.vp9.decoder: video/x-vnd.on2.vp9
c2.android.vp9.encoder: video/x-vnd.on2.vp9
OMX.google.vp9.encoder: video/x-vnd.on2.vp9

<<< Directories >>>

Data: /data
Root: /system
Java Home: /system
Download/Cache Content: /data/cache

<< External Storage >>
Primary External Storage: /storage/emulated/0
External Files #1: /storage/emulated/0/Android/data/com.finalwire.aida64/files
Alarms: /storage/emulated/0/Alarms
DCIM: /storage/emulated/0/DCIM
Downloads: /storage/emulated/0/Download
Movies: /storage/emulated/0/Movies
Music: /storage/emulated/0/Music
Notifications: /storage/emulated/0/Notifications
Pictures: /storage/emulated/0/Pictures
Podcasts: /storage/emulated/0/Podcasts
Ringtones: /storage/emulated/0/Ringtones

<< Mount Points >>
/: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/dev: Device: tmpfs
Read-Write
/dev/pts: Device: devpts
File System: devpts
Read-Write
/dev/blkio: Device: none
Read-Write
/dev/cg2_bpf: Device: none
File System: cgroup2
Read-Write
/dev/cpuctl: Device: none
Read-Write
/dev/cpuset: Device: none
Read-Write
/dev/memcg: Device: none
Read-Write
/dev/stune: Device: none
Read-Write
/dev/usb-ffs/adb: Device: adb
File System: functionfs
Read-Write
/proc: Device: proc
File System: proc
Read-Write
/sys: Device: sysfs
File System: sysfs
Read-Write
/sys/fs/selinux: Device: selinuxfs
File System: selinuxfs
Read-Write
/sys/kernel/debug: Device: debugfs
File System: debugfs
Read-Write
/sys/kernel/debug/tracing: Device: tracefs
File System: tracefs
Read-Write
/sys/fs/bpf: Device: bpf
File System: bpf
Read-Write
/sys/fs/pstore: Device: pstore
File System: pstore
Read-Write
/mnt: Device: tmpfs
Read-Write
/mnt/vendor/persist: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/persist
Read-Write
/mnt/xp_resource: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/xp_resource_b
Read-Only
/mnt/vmap: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/vmap
Read-Write
/mnt/vendor/private: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/private
Read-Write
/mnt/vendor/private_bak: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/private_bak
Read-Write
/mnt/vendor/xp_data: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/xp_data
Read-Write
/mnt/runtime/default/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/mnt/runtime/read/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/mnt/runtime/write/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/mnt/runtime/full/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/apex: Device: tmpfs
Read-Write
/apex/com.android.tzdata@299900000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.tzdata: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.runtime@1: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.runtime: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.conscrypt@299900000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.conscrypt: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media@290000000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media.swcodec@290000000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.media.swcodec: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.resolv@299900000: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/apex/com.android.resolv: Device: /dev/block/dm-8
Read-Only
/vendor: Device: /dev/block/dm-9
Read-Only
/vendor/firmware_mnt: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/modem_b
Read-Only
/vendor/dsp: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/dsp_b
Read-Only
/vendor/bt_firmware: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/bluetooth_b
Read-Only
/product: Device: /dev/block/dm-6
Read-Only
/odm: Device: /dev/block/dm-7
Read-Only
/acct: Device: none
Read-Write
/metadata: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/metadata
Read-Write
/data: Device: /dev/block/bootdevice/by-name/userdata
File System: f2fs
Read-Write
/config: Device: none
File System: configfs
Read-Write
/storage: Device: tmpfs
Read-Write
/storage/emulated: Device: /data/media
Read-Write
/storage/self: Device: tmpfs
Read-Write

<<< System Files >>>

Buddy Info: /proc/buddyinfo
Build Properties: /system/build.prop
Character & Block Devices: /proc/devices
Command Line: /proc/cmdline
CPU Information: /proc/cpuinfo
Default Properties: /default.prop
Execution Domains: /proc/execdomains
File Systems: /proc/filesystems
Frame Buffer Devices: /proc/fb
Hosts: /system/etc/hosts
Interrupts: /proc/interrupts
Input Devices: /proc/bus/input/devices
I/O Ports: /proc/ioports
Kernel Version: /proc/version
Load Average: /proc/loadavg
Locked Files: /proc/locks
Memory Information: /proc/meminfo
Memory Map: /proc/iomem
Misc Drivers: /proc/misc
Partitions: /proc/partitions
PCI Devices: /proc/bus/pci/devices
Statistics: /proc/stat
Swap Spaces: /proc/swaps
Vold Fstab: /system/etc/vold.fstab

<<< /proc/cpuinfo >>>

Processor   : AArch64 Processor rev 14 (aarch64)
processor   : 0

processor   : 1

processor   : 2

processor   : 3

processor   : 4

processor   : 5

processor   : 6

processor   : 7

Hardware    : Qualcomm Technologies, Inc SA8155P

<<< /proc/meminfo >>>

MemTotal:       15845660 kB
MemFree:         1425944 kB
MemAvailable:    6262376 kB
Buffers:            1096 kB
Cached:          5051232 kB
SwapCached:            0 kB
Active:          6334952 kB
Inactive:        4331732 kB
Active(anon):    5619504 kB
Inactive(anon):    80052 kB
Active(file):     715448 kB
Inactive(file):  4251680 kB
Unevictable:           0 kB
Mlocked:               0 kB
SwapTotal:       2097148 kB
SwapFree:        2097148 kB
Dirty:                80 kB
Writeback:             0 kB
AnonPages:       5614500 kB
Mapped:          2986948 kB
Shmem:             85196 kB
KReclaimable:     390760 kB
Slab:             301436 kB
SReclaimable:      99616 kB
SUnreclaim:       201820 kB
KernelStack:       59280 kB
PageTables:        92996 kB
NFS_Unstable:          0 kB
Bounce:                0 kB
WritebackTmp:          0 kB
CommitLimit:    10019976 kB
Committed_AS:   136814916 kB
VmallocTotal:   263061440 kB
VmallocUsed:       97940 kB
VmallocChunk:          0 kB
CmaTotal:         139264 kB
CmaFree:             184 kB
Met https://github.com/hackxpeng/hackp5g9?
En wat kan je hier precies mee? Extra Android apps installeren etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKN_
  • Laatst online: 25-10-2024
jesse! schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:02:
[...]

Met https://github.com/hackxpeng/hackp5g9?
En wat kan je hier precies mee? Extra Android apps installeren etc?
Ben geïnteresseerd hierin, wellicht even contact hebben? Ik ben ook benieuwd naar de proxies via de auto nu verbinding maakt, wat voor data gaat er naar China etc. Zal je DM sturen MarioP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse!
MKN_ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:19:
[...]

Ben geïnteresseerd hierin, wellicht even contact hebben? Ik ben ook benieuwd naar de proxies via de auto nu verbinding maakt, wat voor data gaat er naar China etc. Zal je DM sturen MarioP
Ik ook, als we ergens een chat group oid kunnen aanmaken graag. Wilde ook al kijken voor een proxy om te zien welke requests er gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
peak schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:10:
Net weer in de g9 performance proefrit gemaakt. Blijf het een indrukwekkende auto vinden.

De performance besteld vanwege de velgen en luchtvering.

Maar heel eerlijk, de g9 standard range met de upgraded interieur optie pakket is de beste koop die je kunt doen als het aankomt op prijs kwaliteit en wat je er voor krijgt verhouding.

De long range is leuke upgrade for men die range anxiety heeft en de performance als je het geld kunt missen.

Als je met andere auto’s gaat vergelijken dan zou ik persoonlijk gaan vergelijken met de g9 standard range + interieur optie pakket versus een ioniq 5, model Y, e-tron etc.
Mwoa die 110KM extra met de LR heb ik toch wel graag in de winter. Ik rij vaker naar mijn schoonouders en kan daar niet opladen. Dat is 150 km enkele weg. Dan wil ik toch graag heen en weer kunnen rijden zonder te moeten laden. Toch wel wat signalen opgevangen dat de range sterk lager uit kan vallen. 75% van de WLTP range en dan 75% daarvan in de winter. Heb je nog maar 260km over met een SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariop
@jesse! @MKN_ Is niet super ingewikkeld om te doen en ja op basis van de op GitHub geposte instructies. Heb de auto aan mijn kantoor Wifi netwerk gehangen, kan in theorie ook via een mobile hotspot of via een op te zetten proxy als je het verkeer wil inspecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariop
Mirved schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:25:
[...]

Mwoa die 110KM extra met de LR heb ik toch wel graag in de winter. Ik rij vaker naar mijn schoonouders en kan daar niet opladen. Dat is 150 km enkele weg. Dan wil ik toch graag heen en weer kunnen rijden zonder te moeten laden. Toch wel wat signalen opgevangen dat de range sterk lager uit kan vallen. 75% van de WLTP range en dan 75% daarvan in de winter. Heb je nog maar 260km over met een SR.
Ik ben afgelopen weekend in Maastricht en België geweest en met 0-3 graden, regen en natte sneeuw zat ik rond de 22.5kWh/100km en dat vind ik heel erg netjes voor dit formaat auto. Ligt natuurlijk wel aan je rechtervoet, want net als bij elke andere EV wordt je afgestraft in verbruik bij 130km/u ongeacht het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKN_
  • Laatst online: 25-10-2024
mariop schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:28:
@jesse! @MKN_ Is niet super ingewikkeld om te doen en ja op basis van de op GitHub geposte instructies. Heb de auto aan mijn kantoor Wifi netwerk gehangen, kan in theorie ook via een mobile hotspot of via een op te zetten proxy als je het verkeer wil inspecteren.
Eens, via wifi kan je veel zien, maar ik verwacht nog steeds dat via esim data gaat naar locaties die ik niet zou willen. Ik ben van plan om test te doen waarbij esim geen bereik heeft en dan connecten via wifi. Kijken wat erdoorheen gaat ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse!
MKN_ schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:12:
[...]

Eens, via wifi kan je veel zien, maar ik verwacht nog steeds dat via esim data gaat naar locaties die ik niet zou willen. Ik ben van plan om test te doen waarbij esim geen bereik heeft en dan connecten via wifi. Kijken wat erdoorheen gaat ;-)
Als ze "geheime" dingen willen versturen via een sim, dan zullen ze niet ineens via wifi gaan versturen als je geen verbinding hebt. Dus ik verwacht dat je niet zo veel zult vinden

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mariop
Even iets meer lopen testen, ja je kan allerlei apps installeren maar dat betekend niet direct dat ze goed werken. Bij Flitsmeister bijvoorbeeld heb ik geen manier om bij de settings te komen. Voor een aantal Google applicaties moet ik nog de Google Play Services geïnstalleerd krijgen. Voor de navigatie achtige apps wordt netjes gevraagd om de locatie permissies. Dit is allemaal getest op de huidige 4.2.1 versie (voor de toekomstige lezer).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_KuY0XUV0Nwaa9K6XXUm-1qEY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vWPNI8O69vn4sz7A8C5bNcSo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MLNjyVoMX_Z7Ebib_Y2jH-wa_2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5s6FvboDdiNz4rj5Z4xr5zyY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mR7eZwZYIhIc9t4SigH3UJ1NIs8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M0U9mmxjzBIHM3HJTUEMFOHe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzK6w6ySfdADpqpN21En5agCk7c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0BodcRLS393WKbKNNoDdtqV4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1bQO4kcFVGnMa1cwKHUAZtKn2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jjuYENeXS9WXi1pqST69Ll2C.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCP9p8tAtaNF-fs6qHo-WbJCSvM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ytQaeoS4U4eAUmMoe7fvzm5f.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TTgO90cSCa8hzXBJ_Km-hr2lmCI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YWgWUTljCL0c95RmB9M1Q1Rb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door mariop op 07-12-2023 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mariop
Bruikbare ruimte voor de app is dus 1700 x 956px op het hoofdscherm. Nog niet uitgeprobeerd om het bijrijders-scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariop
Ik had ook nog de 2 USB poorten uitgeprobeerd voorin, zowel USB-A en USB-C kreeg ik niet tevoorschijn in Google Files.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankkie12345
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-07 14:43

frankkie12345

Android Developer (FM)

Heel interessant! Dit moet ik zeker maar even in de gaten houden :-D Bedankt voor de informatie.

Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GhPQd1ai-6qT6wOgwiF9_ew1jU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MM8a2uTdHHNKukCv4EIuaUmI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOTl3DfsroE-Bht9qCXwWNnj9ck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MoC6gjLUg9mArHHjcsqGhuPe.jpg?f=fotoalbum_large

Xmart 4.3.0 binnen en geïnstalleerd. Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jesse!
Gaat nog wel om een beta, dus als andere denken ik heb nog geen update huh. Die komt waarschijnlijk volgende week naar iedereen. Maar geen zekerheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peak
Wat voor laadkabel wordt er geleverd en hoe lang?

Is het een spiraal kabel of “gladde”?

Heb nu een gladde maar vind het altijd vervelend op te bergen en vies worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
peak schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 03:34:

6 meter niet-spiraal kabel, 3 fase 16A Type 2. Tenzij je leaset en een andere kabel aanvraagt. Druppel lader zit er niet bij

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Tibber, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:45
peak schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 03:34:

Spiraal kabels zijn volgens mij nog uit de tijd van het 1-fase laden. Alle 3-fase kabels die ik ken zijn gewoon recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peak
Smobbo schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 08:19:
[...]

Spiraal kabels zijn volgens mij nog uit de tijd van het 1-fase laden. Alle 3-fase kabels die ik ken zijn gewoon recht.
Er zijn ook 3 fase spiraal kabels. Heb deze besteld. 5m.

Scheelt weer dat voor thuis de kabel niet op de grond ligt en makkelijk hanteerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiek-San
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:55

Twiek-San

• Volts jolt, current kills •

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unst0pable
Deze heb ik (ook) aangeschaft, paar weekjes in bezit. Maar erg tevreden over.
(Vond hem wel verrassend zwaar, maar dat levert tot nu toe nog geen problemen op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiek-San

Twiek-San

Ik heb zelf een gewone 10 meter 22kW kabel daar gekocht. Idd zwaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:26
Waarom zou je kiezen voor een spiraal kabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unst0pable
webgangster schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 15:25:
Waarom zou je kiezen voor een spiraal kabel?
Compact, hangt van lader tot auto (denk zo'n 70-80cm niet uitgerekt) en blijft mooi schoon.

Slingert niet over de grond. En 'gooi' je in 1x in je auto weer. Hoef je niet op te rollen ofzo wat je wel eerder hebt met een meterslange kabel.

Allemaal niet bijzonder wereldschokkend, maar als je een aantal x per week moet laden wel lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:26
En de kabel gaat ook niet in elkaar zitten? Ik had altijd zo'n idee dat het juist in de war gaat zitten en dus onhandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Twiek-San schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 15:06:
Ik heb zelf een gewone 10 meter 22kW kabel daar gekocht. Idd zwaar!
3fase 16A was toch genoeg voor de G9 - en een stuk minder zwaar? Heb zelf elders 10 meter 3fase 16A = 11kW kabel gekocht en viel wel mee qua gewicht.

[ Voor 14% gewijzigd door Mirabis op 09-12-2023 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiek-San

Twiek-San

22kW-kabel: beter mee verlegen dan om verlegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvanh
Ik heb een vraag: het valt me op dat mijn spiegels soms blauw kleuren. In combinatie met wat druppels beperkt dit het zicht enorm, waardoor de spiegels nagenoeg niet bruikbaar zijn. Hebben anderen dit ook ervaren? Iemand enig idee waarom dit gebeurt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-jw81F42kWMVwiWNF6tbSvRBPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KNqjLHycLDljqP7usyTkHCZb.jpg?f=fotoalbum_large

Ook ‘dansen’ de auto’s op straat in de Xpilot weergave. Is dit bij anderen ook het geval? (De TPMS error heb ik sinds het wisselen naar winterbanden en wordt nog onderzocht).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqGObmjlcOZMaDbpe62DDE5D_nE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZ6B1zH0M7GYb7sWKjV7ZXs4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rc-tZa8VYsIESK8Ltham9-2rEkk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J0q0mKze77PBMBywEioGkDWv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisa
dat is de autodimming feature, om niet verblind te worden. Dat is nu niet instelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

Robvanh schreef op zondag 10 december 2023 @ 07:45:
Ik heb een vraag: het valt me op dat mijn spiegels soms blauw kleuren. In combinatie met wat druppels beperkt dit het zicht enorm, waardoor de spiegels nagenoeg niet bruikbaar zijn. Hebben anderen dit ook ervaren? Iemand enig idee waarom dit gebeurt?

[Afbeelding]

Ook ‘dansen’ de auto’s op straat in de Xpilot weergave. Is dit bij anderen ook het geval? (De TPMS error heb ik sinds het wisselen naar winterbanden en wordt nog onderzocht).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die dimmende buitenspiegel is inderdaad een optie waar je bij Duitse merken een hoop voor moet bij betalen :) en er voor zorgt dat je niet verblind wordt door autos achter je andere rijbanen op de snelweg.
Vroeger gehad op een Passat en dat was altijd wel heel prettig. Daar kon je het mee uitzetten door de dimmende binnenspiegel uit te zetten.
Wat vaak helpt is dan de spiegel verwarming aan te zetten, dan blijven ze droog.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:27

mlo

Ik vindt het vooral ook vervelend dat ze op tijd reageren ipv fel licht achter je

Net als voor dag/nacht functie op dashboard is ook op tijd gebasseerd ipv hoe donker het daadwerkelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abhi99euro
  • Laatst online: 13-01-2024
Xmart OS 4.3.0 upgrade beschikbaar

Google Translate Engels naar Nederlands:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nsoid5zxni7GfVvFPYD_uj4AWwI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B4fPMxrb23o06PLyg6FOVyYJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2X6pafbbiOFcnfOmbAavBo_Y9c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6d2p2IRiNPRHRDJmIogFIgeK.png?f=fotoalbum_large
Xmart OS-ervaringsupdates
Optimalisatie van de ontdooifunctie aan de voorkant: De ontdooi-efficiëntie is aanzienlijk verbeterd om beter zicht en veiligheid te garanderen bij koude weersomstandigheden.
Upgrade van het koelsysteem voor laadcomponenten: Verbeterde koeling tijdens langzame laadsessies, waardoor de betrouwbaarheid en levensduur van de laadsysteemcomponenten wordt vergroot.
Optimalisatie van de logica van de weergave van de bandenspanning: Vernieuwde weergavelogica voor de bandenspanning, voor nauwkeurigere en nauwkeurigere metingen.
Optimalisatie van de logica voor het opladen van de 12V-batterij: De oplaadlogica van de 12V-batterij is geoptimaliseerd om energieverlies als gevolg van veelvuldig opladen te voorkomen, waardoor een consistenter en solide voertuigbereik wordt gegarandeerd.
Optimalisatie van de logica van het knipperen van het antidiefstalalarm: De knippertiming van het antidiefstalalarm is verfijnd, waardoor een nauwkeurigere werking in verschillende scenario's wordt gegarandeerd.

ENGELS:
Xmart OS Experience Updates
Front defrost function optimization: The defrost efficiency has been significantly improved to ensure better visibility and safety in cold weather conditions.
Cooling system upgrade for charging components: Enhanced cooling during slow charging sessions, boosting the reliability and longevity of charging system components.
Tire Pressure Display logic optimization: Revamped display logic for tire pressure, offering more precise and accurate readings.
12v Battery Recharging logic optimization: The recharging logic of the 12v battery has been optimized to prevent energy loss due to frequent recharging, ensuring a more consistent and solid vehicle range.
Anti-Theft alarm flashing logic optimization: The flashing timing of the anti-theft alarm has been refined, ensuring more accurate operation in various scenarios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

abhi99euro schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:01:
12v Battery Recharging logic optimization: The recharging logic of the 12v battery has been optimized to prevent energy loss due to frequent recharging, ensuring a more consistent and solid vehicle range.
Zou dit de fix zijn voor de plotselinge range drop en uitvallen van G9’s waar een paar eigenaren hier last van hadden?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesse!
reuzekind schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:37:
[...]

Zou dit de fix zijn voor de plotselinge range drop en uitvallen van G9’s waar een paar eigenaren hier last van hadden?
Ja, dat is het voornaamste doel van deze update.
Volgens mij iedereen die dit probleem heeft gehad en met XPENG in contact is geweest, heeft een aantal dagen geleden al de beta versie ontvangen.
Nu is er een roll-out voor iedereen. Kan wel even duren voordat je de update ziet. Is niet in één keer voor iedereen beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Nice, fijn dat het e.e.a. snel opgepakt wordt! Nu hopen dat de fix werkt.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kosternet
Surya schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:07:
[...]

Verkoper geeft aan 2000 ohms.
Ik heb vanavond mijn V2L adapter (die ik bij EVSun heb gekocht) aangepast. Ik heb ook een officiële V2L adapter van XPENG en daar heb ik gemeten dat de weerstand 3,9kOhm is. De EVSUN adapter aangepast (in de stekker zat de weerstand tussen PE en PP) en nu werkt de adapter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surya
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 11-09-2024
kosternet schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:21:
[...]

Ik heb vanavond mijn V2L adapter (die ik bij EVSun heb gekocht) aangepast. Ik heb ook een officiële V2L adapter van XPENG en daar heb ik gemeten dat de weerstand 3,9kOhm is. De EVSUN adapter aangepast (in de stekker zat de weerstand tussen PE en PP) en nu werkt de adapter :*)
Gaat mijn pet te boven. Ik heb ‘m teruggestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosternet
Surya schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:36:
[...]

Gaat mijn pet te boven. Ik heb ‘m teruggestuurd
Ik had het adres ook al.. Overigens ook al een 'officiële' stekker gekocht. Die kan ik dus doormeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeGoudvis
kosternet schreef op woensdag 13 december 2023 @ 08:50:
[...]

Ik had het adres ook al.. Overigens ook al een 'officiële' stekker gekocht. Die kan ik dus doormeten.
Waar hebben jullie de officiele stekker gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kosternet
DikkeGoudvis schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:22:
[...]

Waar hebben jullie de officiele stekker gekocht?
Heb ik gehaald in Breukelen toen ik daar bij XPENG was.
Pagina: 1 ... 18 ... 53 Laatste