Het grote Xpeng-topic

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste
Acties:

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:39
Gisteren nog een proefrit gehad in de G6P en G9LR. Daarnaast nog plaatsgenomen in de G9SR (MY25).

Tot de conclusie gekomen dat de G6 niet de voorkeur heeft. Ik vind de stoelen wat "krap" en te compact overkomen en dat merkte ik vooral toen ik na de G6 de proefrit in de G9 had. Ik kreeg in de G6 niet geheel de ontspannen zit die ik zoek.

Met name had ik de hele tijd het idee dat het cluster achter het schuur scheef stond. Hoe ik ook ging zitten en hoe ik er ook naar keek, het werd niet echt beter. Ik weet niet of ik daaraan wennen. In de G9 had ik er geen last van, mogelijk omdat het cluster daar wat meer ingekapseld is.

Die G9LR rijdt wel echt kneiter goed. Echt een wow gevoel. In de G9SR MY25 de stoelen geprobeerd en ook die zitten top, kunstleer ziet er ook netjes uit en audiosysteem meer dan goed genoeg voor mij.

Tot slot coffee interieur (kunstleer) bekeken, en hoewel ik een goede espresso kan waarderen deed deze interieurstijl het toch niet.

Dus als het de G9SR (ligt aan het netto prijskaartje qua lease) dan Graphite Grey met Zwart leatherette.

Al met al een verhelderende dag.
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste