De tweet van hem is al weer 3 dagen oud, maar zoals verschillende hebben opgemerkt, dagen zijn niets voor grote militaire operaties. Organiseren kan weken in beslag nemen.vso schreef op zondag 14 mei 2023 @ 21:37:
Mark Hertling is een goeie als je wilt weten waarom dingen geschieden op het slagveld, realistisch neutraal.
Kan hem echter niet als koffiedik/glazen bol type zien ..
Wat ik er wel uithaal is dat, wat ik eerder vandaag/gisteren opmerkte is dat men meer en meer verwacht dat het weldra losbarst .. natuurlijk is dat wat we al maanden roepen, maar in deze strekking is het meer dat de geluiden alleen maar sterker worden.
Vooropgesteld, wat weet hij nu precies wel en niet, waarop hij zich kan baseren... Dat zijn aannames.
Dat hij zegt dat we geduld moeten hebben lees ik als een corrigerend tikje dat velen te ongeduldig zijn en dat het meer tijd kost dan velen van zijn publiek hopen/verwachten. Wat ik wel interessant vind is dat zijn reactie een zekerheid uitstraalt. Dit geeft mij de indruk dat het plan er inmiddels wel ligt, en dat daar naartoe gewerkt moet worden. En dat dit dus nog tijd gaat kosten (complex enz.enz.).
Hoe we dan die aanvallen op Russische stellingen en vliegtuigen moeten lezen? Proben van mogelijkheden (luchtdoel) en conditie vijand (aanvallen op front). Maar dan heb ik die kristallen bol al weer beet. Dit is heel lastig te lezen. Zelf zie ik nog niets massief genoeg om een definitieve aanloopfase te zien. Maar ik ben ook geen militair. Wegbereidende activiteiten zijn er genoeg. Tijd voor een grafiekje om de frequentie te meten
En dan nemen we ook nog aan dat Mark recht van spreken heeft.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)