@evertmulder Het probleem is dat vele leveranciers zoals Itho niet zijn ingericht voor de Business to Consumer markt. Vandaar vaak ook van die onduidelijke antwoorden van de helpdesk. Vergeet niet dat updates ook niet noodzakelijk zijn en bij vele merken ook helemaal niet kunnen. De Amber met het windows systeem is dus een uitzondering hierop. Heb je een leverancier met veel potentieel dan pluk je de vruchten van zijn inspanningenbrigges schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:22:
[...]
Ik had vanuit mijn leverancier een goed beeld dat hij close contact had met Itho en dus ook op de hoogte is van software updates. Maar je hebt een punt als die leverancier omvalt dan is de vraag hoe dan met updates.
Ik weet even niet (heb daar nog niet op gezocht) of Itho de firmware via een gesloten portaal aanbiedt... dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar anders ben je idd de sjaak
Ik hoop dat mijn leverancier nog veel bestellingen krijgt zodat hij niet falliet gaat![]()
[...]
Daar zijn we het over eens dat vrije keuze moet zijn.
Huidige technieken geven meer mogelijkheden maar zitten ook schaduwzijden aan. Zolang je die afweging maar maakt is er niks aan handje.
WH-MDC09J3E5 + ITHO AMBER 9.5. 26x245 WP Panelen. WP boiler 200L EV I3. Duurzaamheid coach NL gemeenten.
/f/image/Mn04YXNeqQOpdtBP3MtM6P2G.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZdGgE7FXtAlUeMix048ImbIk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZjUvod6RZd5ig2Q3vzfp9woF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TK0cJOj40TR0tpfQrB5ZF1IP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1pmbl2GDK0KWkbrYti6TXRZf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9Ye2vzfri6LshLVFvpTLRCw2.jpg?f=fotoalbum_large)