Ik ben ook wel erg tevreden over mijn draadloze Netatmo NTH01 (AAN/UIT) thermostaat met een energiezuinig en goed leesbaar e-inkt schermpje.Jan2023 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:02:
[...]
Die parameters heb je helemaal zelf in de hand , kwestie van instellen.
Voorlopig heeft de Amber hier weer de hele nacht staan draaien , hulde aan de thermosstaat.
Onze zitkamer (met erker) zit op het zuiden, daar is het al erg snel warm door de zon. Ik heb de Netatmo dus daar neergezet zodat hij direct de Amber stop zet als het huis begint op te warmen door de zon.
Daarnaast kan je in de app de hysterie instellen, dat vond ik wel handig dat hij niet te snel/langzaam reageert, 0,2 vond ik het prettigste merkte ik al snel.
Daarnaast heeft hij een goede WAF (staat naast de TV, dat vind de baas thuis prima).
En de app werkt erg makkelijk, ziet er goed uit. Handig om voor de zomer de max temperatuur even snel (voor een instelbare duur) te veranderen.
Mijn google Nest gaat op Marktplaats, wat mij betreft is de Netatmo NTH01 duidelijk winnaar voor een warmtepomp. (de goedkopere AAN/UIT versie is ook vaker te koop voor ca EUR 100).
[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey48 op 16-04-2024 09:15 ]