• bommer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:05
toilet duck schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 14:33:
[...]

Lezen=ophalen van data/status/huidige waarde entiteiten (bv huidige actual tc waarde)
Schrijven=opdracht geven met extern systeem (bv HA) om een setting in de amber aan te passen (bv waarde stooklijn aanpassen of legionellaregeling vanuit HA besturen)

10 schrijfacties per dag kom je zo aan lijkt me, als je een paar automations hebt die regelmatig triggeren (heb zelf enkel nog legionella en nachtmodus vanuit HA, dus valt mee).

Edit: wat bommer zegt, maar dan met meer woorden ;)
10 schrijf acties per register niet in totaal.
ik heb 3 tijd blokken voor mjn tapwater, dat zijn 6 schrijf acties voor dat ene register.

Solar Edge 9800WP O/W - Itho Amber 95 | Systeem integrator meet en regeltechniek & KNX | projecterings deskundige CCTV & Inbraaksignalering systemen

• toilet duck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:02
bommer schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 14:57:
[...]

10 schrijf acties per register niet in totaal.
ik heb 3 tijd blokken voor mjn tapwater, dat zijn 6 schrijf acties voor dat ene register.
Sorry, ik las over 'per register'. Dank.

• Johannos
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 17:49
Het werd gisteren steeds kouder in huis en ben toen polshoogte gaan nemen bij de warmtepomp. Daar zag ik op het display de melding "Enter the name of the driver for this USB device". Nadat ik de HA had los gekoppeld bleef hij op het Win menu staan. Heb toen om17:00 contact gezocht met Warmtepomponline. Deze hebben mij geweldig geholpen met ondersteuning en het op lossen van het probleem. De zelfde avond was de WP weer up and running en HA doet het ook weer.
Dankjewel mannen, toppers!!
Pagina: 1 ... 134 135 Laatste