Je rekent met installatiemethode C dan? Welke automaat pas je toe?Arkor schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 22:06:
Echter, er zit een omslagpunt in als ik de Quick Tools installatiehandleiding van Vaillant volg en de optie " bereken de kabelgrootten" invul.
Zie https://iqg.vaillant.com/nl/nl/vaillant
Als de mogelijke temperatuur van de omgeving waar de kabel doorheen loopt hoger zou kunnen zijn dan 25 graden dan wordt een 5x 4 mm kabel voorgeschreven, bij minder dan 25gr een 5x 2,5 mm kabel.
En ik heb plekken waar de kabel langs loopt en de temperatuur mogelijk hoger kan worden dan 25 gr. Met name in de zomer. De kabel wordt direct op de wand gemonteerd.
Ik krijg jouw uitkomst niet gereproduceerd met die tool, zelfs met 40 graden blijft 'ie 5x1,5mm² uitspugen? Pas vanaf 45 komt er 5x2,5mm² uit. Dus ik zal wel iets anders invullen dan jij?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OK0g8x34Luhf2HIIPnnCEc1N.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j6AFmXb9LYs9evtG9c7BchLW.jpg?f=user_large)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+