Ik heb zojuist de smart cloud aan de gang gekregen. nu wil ik de service cloud aanmaken en heb 2 email adressen ingevuld, 1 voor het ontvangen van dienstgerelateerde berichten en 1 voor het ontvangen van meldingen om uw bedrijfsgegevens te bewerken.
van beide heb ik de mail met de code ontvangen en daarna een bedank mail voor de registratie.
vanuit de service cloud leek het dat er nog een mail moest komen met iets van een bevestiging waarop je actie moest nemen (denk bevestingslink o.i.d.) maar het blijft stil in de mail en inloggen lukt niet.
daarnaast ook nog een gebruiker aangemaakt met weer een ander WW. die werkt ook niet
krijg tot nu toe deze melding:
Machtigen gebruiker mislukt. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord.
(3001-0002)
Iemand een idee hoe de service cloud aanmelding zou moeten gaan?
of duurt het een dag voor je een bevestigingslink krijgt?
vind het zeer verwarrend dat je op 1 pagina al 2x een e-mailadres in moet geven en dan nog een gebruiken. (2 andere mail adressen dan ik voor de smart cloud heb gebruikt)
van beide heb ik de mail met de code ontvangen en daarna een bedank mail voor de registratie.
vanuit de service cloud leek het dat er nog een mail moest komen met iets van een bevestiging waarop je actie moest nemen (denk bevestingslink o.i.d.) maar het blijft stil in de mail en inloggen lukt niet.
daarnaast ook nog een gebruiker aangemaakt met weer een ander WW. die werkt ook niet
krijg tot nu toe deze melding:
Machtigen gebruiker mislukt. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord.
(3001-0002)
Iemand een idee hoe de service cloud aanmelding zou moeten gaan?
of duurt het een dag voor je een bevestigingslink krijgt?
vind het zeer verwarrend dat je op 1 pagina al 2x een e-mailadres in moet geven en dan nog een gebruiken. (2 andere mail adressen dan ik voor de smart cloud heb gebruikt)