Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
USDT via TRX/TRC20?, supersnel en goedkoop.Valandin schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:46:
Welke coin gebruiken jullie tegenwoordig om tussen exchanges wat dingen uit te wisselen?
Gebruikte daar vroegah altijd XLM of XRP voor..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Als je er een dikke van maakt wel ja 😂zwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:03:
Als je nu een long of short opent dan krijg je in record tempo je liquidatie mailtje.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
wahahhaaha ga nu al stuk....opening powell: the banking sector improved hugely since march

[ Voor 49% gewijzigd door anti elppa op 03-05-2023 20:32 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
“In februari stonden we aan de rand van de afgrond, maar nu hebben we een grote stap voorwaarts gezet.”anti elppa schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:27:
benieuwd wat onze HPowell printer weer gaat roepen zo
wahahhaaha ga nu al stuk....opening powell: the banking sector improved hugely since march![]()
Maktub
ja je verzint het niet.....MrMrq schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:35:
[...]
“In februari stonden we aan de rand van de afgrond, maar nu hebben we een grote stap voorwaarts gezet.”
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wel goed richten als je de neiging voelt een aansteker naar zn hoofd te gooien.iceblack24 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:49:
Ik ben geen sport man, dus denk altijd dat ik naar deze fed meetings kijk als hoe voetbalfans naar voetbal kijken? Helaas niet in de gelegenheid om goed verslag te doen hier
Jup dit is denk ik wel de essentie. Kans op verdere verhoging lijkt klein tenzij werkeloosheid laag blijft (vrijdag komen de nieuwe cijfers uit) of inflatie gelijk blijft/stijgt. Al heb ik zo het gevoel dat inflatie echt weer moet gaan stijgen wil men nog eens met 0,25 punt verhogen.zwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:12:
Powell: “We, on the committee, have a view, that inflation is going to come down not so quickly, and that it would take some time. And in that world, if that forecast is broadly right, we would not cut rates, and we won’t cut rates.”
Kreeg gisteren een telefoontje van 088-nogwat, bleek de Rabo te zijn.
Mijn overboeking naar Nexo was opvallend, daardoor was de rekening geblokkeerd en dit kon opgeheven worden na het doorgeven van wat persoonlijke gegevens.
Het mooie van alles is dat de medewerker mij uitvoerig op de risico's wees van crypto en platforms als Nexo, waar ze de laatste tijd "vaak mee te maken hebben gehad". Mijn vraag aan deze meneer was waarom hij dacht dat dit soort platforms vaker gebruikt worden. Het feit dat hij dit niet kon beantwoorden, was het antwoord
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Kennen ze jou bij de Rabo nu nog niet na vorige uitbetalingen?Mooody schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:39:
Voor het weekend wat geld overgeboekt naar Nexo. Kijk ik maandagochtend, geeft mijn rekening aan dat ik een bestedingslimiet heb van - €500.000,-. Mijn rekening was geblokkeerd, er kon niets meer afgeschreven worden.
Mijn overboeking naar Nexo was opvallend, daardoor was de rekening geblokkeerd en dit kon opgeheven worden na het doorgeven van wat persoonlijke gegevens.
Het mooie van alles is dat de medewerker mij uitvoerig op de risico's wees van crypto en platforms als Nexo, waar ze de laatste tijd "vaak mee te maken hebben gehad". Mijn vraag aan deze meneer was waarom hij dacht dat dit soort platforms vaker gebruikt worden. Het feit dat hij dit niet kon beantwoorden, was het antwoord
Herkenbaar. Ik heb ook al meermaals met de Rabobank aan de telefoon gezeten vanwege geblokkeerde overboekingen/rekeningen. Ik ben alleen nooit eerder zelf door hun gebeld, ik moest er altijd zelf achteraan bellen.Mooody schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:39:
Voor het weekend wat geld overgeboekt naar Nexo. Kijk ik maandagochtend, geeft mijn rekening aan dat ik een bestedingslimiet heb van - €500.000,-. Mijn rekening was geblokkeerd, er kon niets meer afgeschreven worden.
Het mooie van alles is dat de medewerker mij uitvoerig op de risico's wees van crypto en platforms als Nexo, waar ze de laatste tijd "vaak mee te maken hebben gehad". Mijn vraag aan deze meneer was waarom hij dacht dat dit soort platforms vaker gebruikt gaan worden. Het feit dat hij dit niet kon beantwoorden, was het antwoord
De laatste keer was op een zondag, "Ja meneer, de overboeking werd als risico gemarkeerd en is daarom automatisch geblokkeerd. De afdeling die dit kan vrijgeven zijn alleen beschikbaar op werkdagen". Toen ben ik wel even uitgevallen naar de dame. Hoezo bepalen jullie wanneer ik van mijn geld gebruik kan maken? Na overleg met d'r manager kon de blokkering toch opgeheven worden...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Goed geheugenAlpina schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:42:
[...]
Kennen ze jou bij de Rabo nu nog niet na vorige uitbetalingen?
Ik denk niet dat de afdeling debet en de afdeling credit op dezelfde verdieping zitten
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik snap dat ze verplicht zijn om te controleren op witwassen e.d.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:44:
[...]
Herkenbaar. Ik heb ook al meermaals met de Rabobank aan de telefoon gezeten vanwege geblokkeerde overboekingen/rekeningen. Ik ben alleen nooit eerder zelf door hun gebeld, ik moest er altijd zelf achteraan bellen.
De laatste keer was op een zondag, "Ja meneer, de overboeking werd als risico gemarkeerd en is daarom automatisch geblokkeerd. De afdeling die dit kan vrijgeven zijn alleen beschikbaar op werkdagen". Toen ben ik wel even uitgevallen naar de dame. Hoezo bepalen jullie wanneer ik van mijn geld gebruik kan maken? Na overleg met d'r manager kon de blokkering toch opgeheven worden...
Ik kreeg echter ook een ingestudeerde anti-crypto-preek te horen

Ik vraag me af of ze me 1,5 jaar geleden ook zouden hebben afgeraden om Tesla aandelen te kopen wanneer ik geld had overgemaakt naar DeGiro.
De laatste keer dat ze m'n rekening blokkeerden was omdat ik een aanzienlijk bedrag overboekte naar m'n rekening bij Revolut. Puur omdat deze iban begint met LT. "Ja meneer, tegenwoordig zijn we extra alert op overboekingen naar Litouwen omdat dit bijna altijd fraude betreft." Tja...Mooody schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:51:
[...]
Ik snap dat ze verplicht zijn om te controleren op witwassen e.d.
Ik kreeg echter ook een ingestudeerde anti-crypto-preek te horen![]()
Ik vraag me af of ze me 1,5 jaar geleden ook zouden hebben afgeraden om Tesla aandelen te kopen wanneer ik geld had overgemaakt naar DeGiro.
Ik vroeg ook een keer of iemand van Marktplaats geld over wilde maken naar die LT rekening, maar dat vonden ze maar vreemd, toch maar gewoon een betaalverzoek via de Rabo gestuurd.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:54:
[...]
De laatste keer dat ze m'n rekening blokkeerden was omdat ik een aanzienlijk bedrag overboekte naar m'n rekening bij Revolut. Puur omdat deze iban begint met LT. "Ja meneer, tegenwoordig zijn we extra alert op overboekingen naar Litouwen omdat dit bijna altijd fraude betreft." Tja...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Haha dat is een normale reactie. Ik zou ook geen geld voor een marktplaats aankoop overmaken naar een rekeningnummer in Litouwen. Dikke scammers daar op marktplaats.JDx schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 22:00:
[...]
Ik vroeg ook een keer of iemand van Marktplaats geld over wilde maken naar die LT rekening, maar dat vonden ze maar vreemd, toch maar gewoon een betaalverzoek via de Rabo gestuurd.
Haha ja het is ook niet dat ik het niet begreep ofzozwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 22:07:
[...]
Haha dat is een normale reactie. Ik zou ook geen geld voor een marktplaats aankoop overmaken naar een rekeningnummer in Litouwen. Dikke scammers daar op marktplaats.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

nieuws: Regering VS wil 30 procent belasting op elektriciteit voor cryptomining
nothing stops this train
Last bank SO FARKol Nedra schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 23:46:
[...]
oke nog een keertje dan:
[YouTube: 2023 Bank Collapse **BUY BTC** Queen - Another one bites the dust]
laatste bank die omvalt?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als die valt gaat morgen overal de vlag uit

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Exact , bovendien kan je prima maandenlang rood staan af en aan en dan is er geen Rabo haan die er naar kraait.Mooody schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:51:
[...]
Ik snap dat ze verplicht zijn om te controleren op witwassen e.d.
Ik kreeg echter ook een ingestudeerde anti-crypto-preek te horen![]()
Maar bij Crypto gaan ze opeens aan de zorgplicht denken. Als de Rabobank straks moet gaan afschrijven op al die agri industrie leningen kunnen ze net zo hard rekt als First republic, de huidige ceo is namelijk nu niet van plan om alvast wat pijn te nemen.
Hij hodlt die agri business tot de afgrond. En wij moeten gewezen worden op de gevaren van crypto?
Is helemaal niet zo raar, er zijn genoeg schimmige personen die mensen weten op te lichten middels crypto.CornermanNL schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 06:12:
[...]
Exact , bovendien kan je prima maandenlang rood staan af en aan en dan is er geen Rabo haan die er naar kraait.
Maar bij Crypto gaan ze opeens aan de zorgplicht denken. Als de Rabobank straks moet gaan afschrijven op al die agri industrie leningen kunnen ze net zo hard rekt als First republic, de huidige ceo is namelijk nu niet van plan om alvast wat pijn te nemen.
Hij hodlt die agri business tot de afgrond. En wij moeten gewezen worden op de gevaren van crypto?
Nog nooit problemen gehad met de Rabo, ooit twee jaar geleden eens gebeld met vragen over crypto door ze.
Die heb ik beantwoord en daarmee was het klaar.
En natuurlijk kunnen ze aan de balans zien dat crypto mij geen windeieren heeft gelegd.
XRP = trash
Mij bellen ze ook niet meer sinds ze zien hoeveel ik heb ingeleverd.Mr_Ripple schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 06:49:
[...]
En natuurlijk kunnen ze aan de balans zien dat crypto mij geen windeieren heeft gelegd.
Af en toe krijg ik nog een sorry for your loss kaartje.
[Aanvulling: Dank voor de visualisatie! Elke keer als ik dat logo zie bloedt mijn hart… De kleuren zijn pet, het kompas veel te gedetailleerd voor een logo en de symboliek van een persoon ‘midden in de samenleving’ kan ik totaal niet rijmen met die bank…
*Mixt zijn ogen uit met een handmixer]
[ Voor 30% gewijzigd door MrMrq op 04-05-2023 07:38 ]
Maktub
MrMrq schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:25:
[...]
Mij bellen ze ook niet meer sinds ze zien hoeveel ik heb ingeleverd.
Af en toe krijg ik nog een sorry for your loss kaartje.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2NOs8LgmMLU5ff9Z9SeATM8M.jpg?f=user_large)
Nice people
[ Voor 9% gewijzigd door Ryderr op 04-05-2023 07:31 ]
Excellence does not require perfection.
Sh*tcoin SUI doet +1200% (van 0,10 naar 1,35)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Meer zelfs. Verkocht op 1.75D_Jeff schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:51:
Ondertussen op het lanceerplatform:
deze week misschien geen bank, maar de week erop een europese bank?Khaelos schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 05:56:
Goedemorgen, zullen we een spelletje doen?
Welke bank valt vandaag om?![]()
[Afbeelding]
Ik zeg Rabobank
place your bets

nothing stops this train
Of een EU land. Zelfs NL fronst met dit rentetarief zijn wenkbrauwen. En dan is ons schuld nog relatief laag.Khaelos schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 05:56:
Goedemorgen, zullen we een spelletje doen?
Welke bank valt vandaag om?![]()
[Afbeelding]
Ik zeg Rabobank
* zit ook wel erg veel rommel tussen.
D_Jeff schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:51:
| MacBook Pro 13' 2018 | iMac 27' 2017 | TV 4K | iPhone XS Max | AirPods | HomePod | Phillips Hue |
En dit zegt Crypro Insiders:D_Jeff schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:51:
Nieuwe altcoin SUI debuteert bij de grote beurzen: koers zakt direct 70%
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bedankt, meteen verkocht.D_Jeff schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:51:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9WDyZsrOTeKC7zfMXvHluMv3.gif?f=user_large)

Hm. Kunnen we niet afspreken dat we ook verlagingen met deze plaat blijven aankondigen ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Goeiedag wat ordinair!
Graag meer verhogingen aub
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Met dergelijke reet hikes red ik het wel tot na de halving.
Wat een harige onderarmen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
BTC geeft je vleugels
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Als mijn cryptocoins en goud omhoog gaan vind ik het allemaal best (heb geen stonks). Ik kan nu 9% rente pakken (jaar deposito USD) en ben benieuwd of we die 10% gaan halen dit jaar
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zo'n zware verhoging niet meer gelukkig.sh4d0wman schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:04:
Maar is het nu over of krijgen we nog een ...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als mijn cryptocoins en goud omhoog gaan vind ik het allemaal best (heb geen stonks). Ik kan nu 9% rente pakken (jaar deposito USD) en ben benieuwd of we die 10% gaan halen dit jaar
Verwijderd
I knew it!
— Financelot (@FinanceLancelot) 4 mei 2023
"Jerome Powell clarifies comments made during FOMC"pic.twitter.com/lXMwj1Hamu
'What's God without a little OD? He's just a G.'
$WOO / $USD - Update
— Crypto Tony (@CryptoTony__) 4 mei 2023
Holding support like a champ, follow through and we are going to my target finally at 0.39c pic.twitter.com/sLM2spN9qa
"Bella Protocol: A Suite of DeFi Products to Make Crypto Banking Simple"
Blijkbaar een Binance Launchpool op september 2020. Maar toen bestond cryptoaapje nog niet

Ooit $5,50, nu $0,70. Klinkt als een muntje om te hodlen.
Anyway, ik zeg geen nee tegen 5x maandelijks gra-ties $0,10 auto-compound inleg

Heuh
Rookie numbers. PEPE +75%.Don Guacamole schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:07:
Mensen, jullie weten toch wel dat de enige echte shitcoin gewoon Dione is? Doet ff +60% vandaag!
[Afbeelding]
Grote market cap dan CSPR.
:strip_exif()/f/image/hjbPPOVYsV8V7gfojqvoQLi6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 04-05-2023 13:29 ]
Kratjes HJ in de appie zullen weer in trek zijn vandaag.D_Jeff schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:51:
Ik las "LTC-oplichter"Kol Nedra schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:31:
[Afbeelding]
vergeet Bitcoin, dit is zo makkelijk
H*tler JugendBootjeVaren schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:34:
[...]
Kratjes HJ in de appie zullen weer in trek zijn vandaag.
Aldus wij van WC eend?Kol Nedra schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:31:
[Afbeelding]
In de komende bullrun easy ja.Kol Nedra schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:31:
[Afbeelding]
In 2030 ruim boven de 5k.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hertog Jan?
Het internet is veel boosaardiger dan jij denkt, young Padawan.BootjeVaren schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:48:
[...]
Hertog Jan?Ik denk niet dat die Duitsers veel met Crypto zouden gehad hebben. Iets met controle enzo..
https://etherscan.io/toke...b8be11c439e05c5b3259aec9b
Maktub
Ik heb ook nergens beweerd dat het internet goedaardig is. De gemiddelde fb reactie bewijst dat ook wel.MrMrq schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:56:
[...]
Het internet is veel boosaardiger dan jij denkt, young Padawan.
https://etherscan.io/toke...b8be11c439e05c5b3259aec9b
Ik bedoel enkel dat crypto niet echt aansluit bij hun fascistisch gedachtegoed.
En ja, trolls will be trolls. Zal wel een Pol Pot Coin zijn ook dan zeker?
Ik krijg juist altijd vet veel gratis crypto in mijn mail, het is nog onderweg, maar kan even duren, ik moest eerst geld overmaken om het vrij te krijgen namelijkDarrell schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:23:
Wat zijn dat voor irritante mails van Binance dat deposit adressen expiren? Krijg er nu 1 dat mn TRX adress binnenkort expired en ik zsm actie moet ondernemen maar ik gebruik die poep helemaal niet.
Helder. Het ziet er iig legit uit. Maar doe er verder niets mee.JDx schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:40:
[...]
Ik krijg juist altijd vet veel gratis crypto in mijn mail, het is nog onderweg, maar kan even duren, ik moest eerst geld overmaken om het vrij te krijgen namelijk
Nee joh gewoon naar het oude adres overmakenDarrell schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 15:11:
[...]
Helder. Het ziet er iig legit uit. Maar doe er verder niets mee.
Ik ben blij dat ze informeren. Bij Nexo tijdje geleden soortgelijke emails. Zet je toch op scherp om altijd bij elke transfer te dubbelchecken.
Had je kunnen weten toch, is donderdag..JoebarRC schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 15:41:
Shit yanks .. open en down we go.. Alles weer in rood daar
Drie regionale banken staan tientallen procenten in de min. Ik vind allemaal mooi.JoebarRC schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 15:41:
Shit yanks .. open en down we go.. Alles weer in rood daar
https://finance.yahoo.com...ACW?p=PACW&.tsrc=fin-srch
https://finance.yahoo.com/quote/WAL?p=WAL&.tsrc=fin-srch
https://finance.yahoo.com/quote/FHN?p=FHN&.tsrc=fin-srch
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4HpMpdYqwjN5pPlZJeyeFxfq.jpg?f=user_large)
Wow, dus jij hebt nu alle pizza's gekocht die er zijn?Don Guacamole schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 15:58:
De memecoins gaan ook mooi door het putje:
[Afbeelding]
Someone minted an Ada handle on Cardano (won't say the name because i don't want to advertise it) and wrote a post on Twitter about a presale of a famous meme coin moving on Cardano made in the form of an airdrop once you send an amount of Ada between 25 and 2500🙄. 12h later...
:strip_exif()/f/image/2UE1zujfTe0V7JDKSPXRKBGr.jpg?f=fotoalbum_large)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Buy the dipDon Guacamole schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 15:58:
De memecoins gaan ook mooi door het putje:
[Afbeelding]
SUI doet ondertussen bar weinig, met zowel een dump als stijging was ik blij geweest en had ik tenminste nog wat trades kunnen maken.
[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 04-05-2023 17:37 ]
Dat maakt bitcoin kapot! Toch
Wie weet, maar tot die tijd...
Last van stockholm syndroom zo te zien 😂
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als spam markeren en je uitschrijven van de nieuwsbriefAlterBridge schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 18:14:
Krijg net de melding dat SUI beschikbaar is op Bitvavo. Moet ik daar nog iets mee doen?
Vraag ze wen PEPE en Dione.AlterBridge schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 18:14:
Krijg net de melding dat SUI beschikbaar is op Bitvavo. Moet ik daar nog iets mee doen?
Brutal 🔥 https://t.co/XTLWn0gGL0
— CryptoLaw (@CryptoLawUS) 4 mei 2023
https://cryptonews.com/ne...ading-volume-24-hours.htmGelukszoekr schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 18:17:
[...]
Als spam markeren en je uitschrijven van de nieuwsbrief
Op https://ordinalswallet.com/brc20
Of https://unisat.io/market
Maar pas op. Het is allemaal otc. High risk
Hij is de /s vergeten aan het einde en dus mist 70% van de mensen zijn echte message. Gemiste kans als je het mij vraagt
Excellence does not require perfection.
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!