[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:44
Domino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:10:
[...]

Blijft het topic een beetje actief.
En... gratis SUI == gratis sats (na wissel)
helaas converten na BNB, ook prima voorlopig, kijk maar naar de monthly BNB/BTC chart d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Heb ik het onderwerp ordinals eerder gemist misschien? Dit is echt een big deal. Dit heeft de potentie om Bitcoin "stuk" te maken. En als Bitcoin zijn vertrouwen verliest dan gaat de hele cryptomarkt de bietenbrug op.

Voor de onwetenden, ordinals is een paar maanden geleden ondekt. Het geeft de mogelijkheid data toe te voegen aan induviduele sats. Plaatjes, audio en video bestanden worden onderdeel van de Bitcoin blockchain. Bloatware dus. Blocks worden zwaarder, fees gaan omhoog. Het gaat ten koste van de kern van Bitcoin. De impact hiervan op Bitcoin, en daarmee de hele cryptomarkt wordt imo zwaar onderschat. Maar in plaats hiervan praten we liever over de volgende launchpad....

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Heb ik het onderwerp ordinals eerder gemist misschien? Dit is echt een big deal. Dit heeft de potentie om Bitcoin "stuk" te maken. En als Bitcoin zijn vertrouwen verliest dan gaat de hele cryptomarkt de bietenbrug op.

Voor de onwetenden, ordinals is een paar maanden geleden ondekt. Het geeft de mogelijkheid data toe te voegen aan induviduele sats. Plaatjes, audio en video bestanden worden onderdeel van de Bitcoin blockchain. Bloatware dus. Blocks worden zwaarder, fees gaan omhoog. Het gaat ten koste van de kern van Bitcoin. De impact hiervan op Bitcoin, en daarmee de hele cryptomarkt wordt imo zwaar onderschat. Maar in plaats hiervan praten we liever over de volgende launchpad....
Voor serieuze zaken ga ik naar Fok ;)

Ik kende het niet, even opgezocht. Yikes

NFT op Bitcoin netwerk… hopelijk sterft dit een snelle dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:10

Vis

Zolang Bitcoin nog in de startup fase zit als speculatieve hedge tegen inflatie zie ik nog niet heel grote problemen. Als Bitcoin echt een betaalmiddel probeert te zijn is het gedoemd om te falen op lange termijn, de miner fee's gaan onbetaalbaar worden, ook op een L2 zoals het Lightning Network..
Alternatieven zoals Litecoin welke beter kan schalen en nog beter Nano welke feeloos is en toch decentraal werken gaan hierdoor winnen aan gebruiksgemak etc.
Ordinals is inderdaad funest voor het oorspronkelijke doel van Satoshi, om als peer 2 peer network te fungeren.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:54

resusaapje

h less

Maar in plaats hiervan praten we liever over de volgende launchpad....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaBgQHMYTcKtqX_Z6eQqUiEE79g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzjVPcGNYqmVLiEunvtRIV20.jpg?f=fotoalbum_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 27-09 11:19

Multichain sync in de BTC chain (aggregatie). Opgelost.

Kunnen we nu weer naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Adoptie is het woord. Het kan positief of negatief uitpakken en daar heb je absoluut gelijk in, maar dit geeft Bitcoin meerwaarde(want je kunt er meer mee, dus bereik je meer mensen/ groepen). Ik hoop op het laatste, dat mensen er intelligente dingen mee gaan doen(vastleggen van echt belangrijke data, i.p.v. non-sense plaatjes van who-ever). De use-case voor Bitcoin is hiermee wel verrijkt(niet zoals Satoshi had gewild, but it happend).

We gaan het mee maken is het punt dat ik wil maken denk ik. Free-market enzovoort

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alpina schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:14:
[...]
NFT op Bitcoin netwerk… hopelijk sterft dit een snelle dood.
Hoe dan? Misschien door een nieuwe fork? Al kan zoiets jaren aan voorbereiding duren....
Vis schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:14:
[...]
Zolang Bitcoin nog in de startup fase zit als speculatieve hedge tegen inflatie zie ik nog niet heel grote problemen. Als Bitcoin echt een betaalmiddel probeert te zijn is het gedoemd om te falen op lange termijn, de miner fee's gaan onbetaalbaar worden, ook op een L2 zoals het Lightning Network..
Alternatieven zoals Litecoin welke beter kan schalen en nog beter Nano welke feeloos is en toch decentraal werken gaan hierdoor winnen aan gebruiksgemak etc.
Ordinals is inderdaad funest voor het oorspronkelijke doel van Satoshi, om als peer 2 peer network te fungeren.
Je weet, ik vind Nano helemaal top. Maar ik denk dat wanneer Bitcoin piepend en schurend tot stilstand komt door bloatware de alts net o hard naar de tering zullen gaan. Alle alts bestaan bij de gratie van Bitcoin.
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Multichain sync in de BTC chain (aggregatie). Opgelost.

Kunnen we nu weer naar de maan.
Heb je een bron met wat meer uitleg hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
[...]

Adoptie is het woord. Het kan positief of negatief uitpakken en daar heb je absoluut gelijk in, maar dit geeft Bitcoin meerwaarde(want je kunt er meer mee, dus bereik je meer mensen/ groepen). Ik hoop op het laatste, dat mensen er intelligente dingen mee gaan doen(vastleggen van echt belangrijke data, i.p.v. non-sense plaatjes van who-ever). De use-case voor Bitcoin is hiermee wel verrijkt(niet zoals Satoshi had gewild, but it happend).

We gaan het mee maken is het punt dat ik wil maken denk ik. Free-market enzovoort
We gaan het hoe dan ook meemaken. Ja, het is een extra usecase. Helemaal omdat de data letterlijk aan de blockchain wordt toegevoegd. Dit maakt het meer een échte NFT dan op Ethereum waar het vaak alleen om een link gaat naar een bestand op een centrale database.

En tegelijkertijd vind ik dit ook maar gevaarlijk. We gaan de Bitcoin blockchain gebruiken voor iets nieuws. We weten niet meer precies wat er gaat gebeuren. De zekerheid is weg. Het is pas een paar maanden mogelijk en nu al gaan de blokken en fees naar de maan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
[...]

Hoe dan? Misschien door een nieuwe fork? Al kan zoiets jaren aan voorbereiding duren....

[...]

Je weet, ik vind Nano helemaal top. Maar ik denk dat wanneer Bitcoin piepend en schurend tot stilstand komt door bloatware de alts net o hard naar de tering zullen gaan. Alle alts bestaan bij de gratie van Bitcoin.

[...]

Heb je een bron met wat meer uitleg hierover?
Ik ken het van KMD, hier staat wat info:
https://developers.komodo....html#multi-chain-syncing
Hieronder een visuele demo:
http://komodo.zogs.org/#Security
http://komodo.zogs.org/#Scalability

De rommel kan dan in de onderliggende chains.

KMD gebruikt de BTC hashrate op deze manier al jaren (ze noemen dat Delegated POW).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-09 10:42

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Vandaag opnieuw 5 regionale banken in het rood met 10 tot 30% daling en meerdere "on-hold" momenten op de beurs; Pacwest Bancorp, Western Alliance, Zions Bancorp, Comerica en Keycorp.

Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wtf is dat SUI nou weer. Zul je zie dat die gaat moonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:37:
[...]

Ik ken het van KMD, hier staat wat info:
https://developers.komodo....html#multi-chain-syncing
Hieronder een visuele demo:
http://komodo.zogs.org/#Security
http://komodo.zogs.org/#Scalability

De rommel kan dan in de onderliggende chains.

KMD gebruikt de BTC hashrate op deze manier al jaren (ze noemen dat Delegated POW).
Ja oke. Een side-chain voor de rommel. Maar zover mijn kennis gaat kan zoiets alleen geimplementeerd worden door door middel van een update met waarschijnlijk een fork. Dat gaat de community weer splitsen... gedoe en onzekerheid.

Jaja, ik ben vandaag een pessimist. Maar dit geeft wel een deuk in mijn vertrouwen in Bitcoin. Het heeft het kwetsbaar gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:31:
[...]

Dit maakt het meer een échte NFT dan op Ethereum waar het vaak alleen om een link gaat naar een bestand op een centrale database.
Dat is niet meer het geval bij NFT 2.0. Dat zijn volledige ERC's.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 03-05-2023 11:46 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:44:
[...]

Ja oke. Een side-chain voor de rommel. Maar zover mijn kennis gaat kan zoiets alleen geimplementeerd worden door door middel van een update met waarschijnlijk een fork. Dat gaat de community weer splitsen... gedoe en onzekerheid.

Jaja, ik ben vandaag een pessimist. Maar dit geeft wel een deuk in mijn vertrouwen in Bitcoin. Het heeft het kwetsbaar gemaakt
Ik zie het probleem niet. Meer fees = meer miner incentives = betrouwbaarder netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FvIh2lVakAAYSAI?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:56:
[...]

Ik zie het probleem niet. Meer fees = meer miner incentives = betrouwbaarder netwerk.
Je kan dit als voordeel zien. Maar het was nu ook niet zo alsof hier een probleem was. De hashrate heeft ook voor de introductie van ordinals ath naar ath neergezet. Het nadeel hiervan is dat de kosten voor het gebruik omhoog gaan. Dan zou je zeggen, Lightning is de oplossing, maar ik las ook ergens dat je hier ook een cap aan zit.

Ik ken niet alle tech in detail, maar vind het altijd wel goed om vooral te kijken naar de mogelijke gevaren. Helemaal als je ballsdiep zit dan moet je imo altijd doorvragen en uitzoeken wat de gevaren zijn in plaats van de kop-in-het-zand strategie van "het komt vast allemaal wel goed". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:09:
[...]

Je kan dit als voordeel zien. Maar het was nu ook niet zo alsof hier een probleem was. De hashrate heeft ook voor de introductie van ordinals ath naar ath neergezet. Het nadeel hiervan is dat de kosten voor het gebruik omhoog gaan. Dan zou je zeggen, Lightning is de oplossing, maar ik las ook ergens dat je hier ook een cap aan zit.

Ik ken niet alle tech in detail, maar vind het altijd wel goed om vooral te kijken naar de mogelijke gevaren. Helemaal als je ballsdiep zit dan moet je imo altijd doorvragen en uitzoeken wat de gevaren zijn in plaats van de kop-in-het-zand strategie van "het komt vast allemaal wel goed". :P
Ik geloof niet dat je hierdoor van plan bent om te verkopen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:51

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3H2DYADtZR7S02ScPUSqPeZh4Dc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gKSyWuZBDEAj8oGgO2nVXYCt.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:22
[...]

Waarom verlies je vertrouwen in BTC? Het werkt vandaag de dag net (zo goed) als gisteren, of een jaar geleden. Er komt gewoon meer data op de blockchain terecht, dat lost tegelijk het security budget op.

Dit is wel een aardig artikel over dit onderwerp, en tevens staat er ook een mogelijke oplossing in (block file pruning). Uiteraard is daar concensus (fork) voor nodig, maar heel ingrijpend is het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 03-05-2023 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:12:
[...]

Ik geloof niet dat je hierdoor van plan bent om te verkopen. :)
Nog niet. Maar het zet me wel even op scherp. Het is bij mij nu even niet meer het oneindige vertrouwen. Hoe je het ook aanvliegt, er zit een risico aan deze nieuwe shit.

En dat maakt het ook weer leuk en spannend natuurlijk wat crypto hoort te zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 16:41
SUI gaat een kwartiertje eerder open op Binance vanmiddag: https://www.binance.com/e...1d3ef4fdbb2c505dc1fe4e741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Ik zie Saylor dan wel alles opkopen om zijn dagelijkse Twitter plaatjes vast te leggen in de blockchain.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ql3kQz9DUXr-U2jbakxHDXbQcgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qvWO3xTlIwYL3lApK8tzrKQs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MyOVGJdNe-xx8bu0MDXbPIug3GU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ffBNzqYtI15X2SDCSZXYHYdQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Domino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:13:
[...]

Waarom verlies je vertrouwen in BTC? Het werkt vandaag de dag net (zo goed) als gisteren, of een jaar geleden. Er komt gewoon meer data op de blockchain terecht, dat lost tegelijk het security budget op.

Dit is wel een aardig artikel over dit onderwerp, en tevens staat er ook een mogelijke oplossing in (block file pruning). Uiteraard is daar concensus (fork) voor nodig, maar heel ingrijpend is het niet.
Omdat het een onbekend terrein is. Bitcoin was altijd een zekerheidje, het doet niks behalve blokjes poepen. Dat is verandert.

En er zijn natuurlijk ook een heleboel argumenten voor, maar daar hoef ik me niet druk over te maken. Het enige dat ik wil doen is mezelf beschermen tegen mogelijke gevaren. Bedankt voor de link trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
En waarschijnlijk is dit al lang eerder voorbij gekomen, maar check dit dan. Er zijn al 8500 tokens gelanceerd op de Bitcoin blockchain. https://brc-20.io/

Net of je naar coinmarketcap kijkt in 2014 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:32:
[...]

Omdat het een onbekend terrein is. Bitcoin was altijd een zekerheidje, het doet niks behalve blokjes poepen. Dat is verandert.

En er zijn natuurlijk ook een heleboel argumenten voor, maar daar hoef ik me niet druk over te maken. Het enige dat ik wil doen is mezelf beschermen tegen mogelijke gevaren. Bedankt voor de link trouwens :)
Misschien ook wat Ethereum kopen? Die waren eerst >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:32:
[...]

Ik was in het begin (paar maanden geleden) ook wat wantrouwend. Maar uiteindelijk doet het niks af aan de basis van de blockchain: die doet nog steeds 'blokjes poepen', er zit alleen wat extra data in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Heeft er al iemand wat ordi (BRC-20) gekocht dan? Of een andere brc20 shittoken? Lijkt me wel de potentie hebben tot huge gains. De enige manier om die shit te bemachtigen is via otc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:20:
Heeft er al iemand wat ordi (BRC-20) gekocht dan? Of een andere brc20 shittoken? Lijkt me wel de potentie hebben tot huge gains. De enige manier om die shit te bemachtigen is via otc :D
<Insert "I don't understand any of this" meme>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:20:
Al die meuk staat al opgeslagen op mijn Umbrel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 08:53
Thanks CZ voor de free monnies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik ga die SUI lekker HODL'en. Wie weet moon't het ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:09:
Ik kijk wel of ik lager weer terugkoop, maar voor nu gedumpt rond de 1.75. En anders gaat het richting de vakantie op de Plutus kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:55:
[...]

Al die meuk staat al opgeslagen op mijn Umbrel.
Held _/-\o_

Je hebt destijds vast hier wel even gedeeld hoe je dat gedaan hebt. Ik wil ook wel graag wat ordi kopen, maar op brc-20.io is de goedkoopste 1000 stuks voor een kleine $3k. Dat is wel wat duur voor een proefaankoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wtf is ORDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Wtf is KLKS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtkBRqgntaEPDQKlr-tsn_Lok5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D6vJ0qE9rXdIJS7dswCwvAHH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxWyO74ODM3RSa8jFbXVJH2clCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGNk6kso2XQQwTGw8lkgnAv6.png?f=fotoalbum_large

Volume van shit gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
SUI doet ondertussen even een reversed moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:15

tomtom901

Moderator General Chat
Short vanaf 28.8k maar dicht, met die FED meeting kan er nog wel eens vuurwerk komen (beide kanten op)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/thbssbos65i81.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
And made so much more money........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
op de 5 minuten SUI breakout?

wel dikke gains gehad hoor, 2 dagen BNB in BNB vault en hoppa €2 gratissssss

zojuist converted naar BNB, prima al die gratis BNB'tjes thx SUI, thx RDNT

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2023 14:53 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-09 13:14
De verschillen in de exchanges zijn enorm, zeker aan het begin. Plek 64 in CMC.
Alleen coinmarketcap is onjuist, deze coin is initieel 0,10 cent geweest en voor early adopters zelfs 0,03.

|  MacBook Pro 13' 2018 |  iMac 27' 2017 |  TV 4K |  iPhone XS Max |  AirPods |  HomePod | Phillips Hue |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:09:
Momenteel $1,30

Al die ICO-bofferts zijn x10 gegaan. Lekker heur.

Maar ik heb zo weinig, dat loont niet. Lekker hodlen tegen 12.32% 11.46% 2.43% in flexible d:)b

Haha, dan weet je eigenlijk al dat de prijs binnenkort minstens 10% omlaag gaat 8)

[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 03-05-2023 15:01 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:57
SUI gedumpt voor 1,90 per stuk, lekkere opbrengst voor 2 dagen (als je een leuke pot BNB heb dan.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

keepitfrosty schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:43:
[...]

And made so much more money........
money? fiat? :?

Ik dacht dat je erin zat voor de tech! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Dumpie omdat Oekraïne zogenaamd het kremlin heeft aangevallen met 2 drones? _O-

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
resusaapje schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:03:
[...]

money? fiat? :?

Ik dacht dat je erin zat voor de tech! :F
Ow shit, ja de tech zeker zeker.....much wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-09 13:14
https://www.lucky-kat.com...ted-to-the-sui-blockchain

leuke Nederlandse gamestudio trouwens... maar je ziet veel van dit soort berichten van Solana overstappers.

Dit is ook interessant om te lezen:

https://www.lucky-kat.com...ding-our-web3-game-on-sui

|  MacBook Pro 13' 2018 |  iMac 27' 2017 |  TV 4K |  iPhone XS Max |  AirPods |  HomePod | Phillips Hue |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
sjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:09:
Hierom

https://www.investing.com...nfarm-employment-change-1

U.S. ADP Nonfarm Employment Change
Create Alert

Actual
296K
Forecast
148K
Previous
142K

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2023 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:17:
[...]

Hierom

Create Alert

Actual
296K
Forecast
148K
Previous
142K
Edit: Meer mensen aan het werk. Dat is nogal een verschil.....more reet hikes....

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 03-05-2023 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:17:
[...]

Hierom

Create Alert

Actual
296K
Forecast
148K
Previous
142K
Ah ja zag dat ook al voorbij komen, aardig verschilletje ook.. bijna het dubbele 8)7

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryderr
sjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:09:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uD5uT-7kLwIO5RypAjg3DW9T7NU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Benf9cvc4xpKJZNWjAmUs8w4.png?f=user_large

Inmiddels de 100 miljard al ruim gebroken, en volgens sommige bronnen gaat het al richting de 200 miljard(bevolking USA staat er kaatsrecht tegenover, die willen er niets van weten en willen zich niet mengen in deze strijd, laat staan escaleren). Wie is nu echt met wie aan het vechten(op EU grondgebied)? Dit is gewoon een strijd tussen twee oud grootmachten, met de Oekraïense bevolking als de grootste verliezer. Niemand wint. Uiteindelijk komt er een stapel papierwerk waar enkele mensen een handtekening onderzetten en all is forgotten. Het is beter om je vijanden te kennen dan je vrienden: write it down, because it's a freakin life lesson ;w

Buy BTC, just because you can!

[ Voor 9% gewijzigd door Ryderr op 03-05-2023 15:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:24:
[...]

Edit: Meer mensen aan het werk. Dat is nogal een verschil.....more reet hikes....
Meer banken rekt, meer brrrrrr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RZTvpPHF9-YkVSVD_QFTilOlvDM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WNDZe64kXoT6PeRmtgDVNNhJ.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:35:
[...]

[Afbeelding]

Inmiddels de 100 miljard al ruim gebroken, en volgens sommige bronnen gaat het al richting de 200 miljard(bevolking USA staat er kaatsrecht tegenover, die willen er niets van weten en willen zich niet mengen in deze strijd, laat staan escaleren). Wie is nu echt met wie aan het vechten(op EU grondgebied)? Dit is gewoon een strijd tussen twee oud grootmachten, met de Oekraïense bevolking als de grootste verliezer. Niemand wint. Uiteindelijk komt er een stapel papierwerk waar enkele mensen een handtekening onderzetten en all is forgotten. Het is beter om je vijanden te kennen dan je vrienden: write it down, because it's a freakin life lesson ;w

Jij snapt dat, ik snap dat.. 90% van de mensen in mijn omgeving denkt en vindt nog steeds dat dit allemaal de schuld van Putin is.. ik begin er al niet eens meer over, kansloze missie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:35:
[...]

Meer banken rekt, meer brrrrrr
[Afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 03-05-2023 15:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:37
sjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:38:
[...]

Jij snapt dat, ik snap dat.. 90% van de mensen in mijn omgeving denkt en vindt nog steeds dat dit allemaal de schuld van Putin is.. ik begin er al niet eens meer over, kansloze missie :+
Ik kom morgen even je voordeur intrappen en kies een aantal leuke kamers in je huis die daarna van mij zijn. Is dan uiteraard wel je eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-09 10:19
Ik heb 7 en 5 dagen geleden USDT van Nexo naar Binance gestuurd. Voor Binance heb ik het oude BSC-adres gebruikt. Blijkbaar zijn er intussen nieuwe adressen toegekend (ben de exacte bewoording die ik te zien kreeg in de app kwijt), maar er stond dat de oude nog wel geldig waren.

Anyway, op Nexo is de withdrawal met succes gegaan, als ik de TxID/TxHash ingeef op de self support van Binance staat er voor beide transacties
"Confirming your deposit. A text message or email reminder will be sent once the deposit is successful."

Hoe lang gaat dit duren? Toch naar support schrijven of nog maar even aanzien?

[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 03-05-2023 16:01 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ryderr
JW04 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:49:
[...]
Ik kom morgen even je voordeur intrappen en kies een aantal leuke kamers in je huis die daarna van mij zijn. Is dan uiteraard wel je eigen schuld.
Ik kom morgen bij jou in de voortuin staan(ons verleden was niet gaaf en koel, gaat decennia terug, en daar hebben wij samen afspraken over gemaakt om een nieuw conflict te voorkomen - niemand komt dichterbij, en dit is wat het is), en alhoewel jij niet wil dat ik dichterbij kom(zelfs is het voor een bullshit reden, want NATO is geen aanvalskracht maar juist voor defensie - maar tegelijkertijd met USA als grootste investeerder[lees leider], dus daar mag je je eigen mening bij vormen) blijf ik maar dichterbij komen. Dan uiteindelijk ben ik bijna bij jou voordeur, en jij geeft mij nog een laatste waarschuwing(aan NATO, niet Oekraïne, dat is de marionette - van dit is de rode lijn, je komt te dichtbij) maar ik luister niet. Ik weet zeker dat jij dan toch ook op een gegeven moment naar buiten komt om ervoor te zorgen dat ik niet naar binnen kom.

Nee ik ben totaal niet pro-Rusland, ook niet pro-Amerika en Europa, nja, ik woon er maar heb er ook weinig mee(qua bestuur). Beide partijen hebben verschillende verdragen gebroken en het begint er nu wel heel sterk op te lijken dat Amerika alleen maar olie op het vuur wil gooien i.p.v. een oplossing zoeken.

Wat ik in de vorige post al zei: de bevolking en het kanonnenvoer wat er met tegenzin tegenaan gegooid wordt vanuit alle hoeken zijn het slachtoffer in deze hele - echte - geitenbende. En ik praat niets goed, van beide kanten. Maar besef je, er zijn twee kanten.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryderr op 03-05-2023 16:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb zojuist 450 "ordi" gekocht. Voor 5.3mil sats, oftewel €3.02 per stuk.
ordi is de oudste, eerste en momenteel de meest verhandelde token op de Bitcoin blockchain.

Ik ben heel benieuwd....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
:o
Bitcoin is gewoon puur evil, dat weet iedereen hier toch?
ik zit met smacht te wachten op CBDC's in een PoS jasje

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:06:
ordi is de oudste, eerste en momenteel de meest verhandelde token op de Bitcoin blockchain.

Ik ben heel benieuwd....
Voor wie wil leren van mijn tradestrategie, post ik hier al mijn trades van dit jaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CU1q63SBo8quIK6wgTNpmFKXDzA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oZHeNZ3M6ZOqog30LZBapJiK.png?f=user_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Domino

Ik ben heel benieuwd....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3bxbeI0teTu8CSIS-bMPS8USOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YKcF1wZhjonu2lQhpJDwsERm.jpg?f=fotoalbum_large

geintje Roel, ik weet dat je van een gokje houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Domino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:33:
[...]

[...]

[Afbeelding]

geintje Roel, ik weet dat je van een gokje houd.
Precies de reactie thuis hier haha. Als je ergens fundamenteel vraagtekens bij hebt betekend nog niet dat hier niks aan te verdienen valt :p

Wie weet zijn BRC20 tokens wel de next big thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:36:
[...]

Precies de reactie thuis hier haha. Als je ergens fundamenteel vraagtekens bij hebt betekend nog niet dat hier niks aan te verdienen valt :p

Enter "I don't understand any of this" meme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:47
Th1x4nG schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:00:
Ik heb 7 en 5 dagen geleden USDT van Nexo naar Binance gestuurd. Voor Binance heb ik het oude BSC-adres gebruikt. Blijkbaar zijn er intussen nieuwe adressen toegekend (ben de exacte bewoording die ik te zien kreeg in de app kwijt), maar er stond dat de oude nog wel geldig waren.

Anyway, op Nexo is de withdrawal met succes gegaan, als ik de TxID/TxHash ingeef op de self support van Binance staat er voor beide transacties
"Confirming your deposit. A text message or email reminder will be sent once the deposit is successful."

Hoe lang gaat dit duren? Toch naar support schrijven of nog maar even aanzien?
Binance support schrijven. Gaat altijd razendsnel (minutenwerk), helemaal als je het gratis over polygon doet.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:36:
[...]

Gezien alles wat jij aanraakt winstgevend wordt moet ik er ook maar een paar van aanschaffen...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8HoxFa4wGtu1xXedd_tfdBLYqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/935Lr47PgatTSOD0UhpKRQsl.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben heel benieuwd....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3vGj2P3V-YyznlWLHVRvWjm89s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4UAoAfXqC4TIbrepM6fjuNiT.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 16:48
Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:35:
[...]

[Afbeelding]

Niemand wint? Denk dat als Rusland geen overhand in Oekraïne ie krijgt en daarmee in verval raakt zodat ze op rouw moeten opbouwen naar een eerlijke staat een grote win voor iedereen is. Oekraïne is idd een pion maar komt hier wel beter uit in de long run.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:02
Sinds vandaag eindelijk weer wholecoiner 8)

spoiler: title
in BNB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:02

Coldcat

HODL

Wat een onzin plaat...

Je ziet toch dat alle kleine banken in 2008-2010 al verrot zijn gegaan. :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 13:51
Welke coin gebruiken jullie tegenwoordig om tussen exchanges wat dingen uit te wisselen?
Gebruikte daar vroegah altijd XLM of XRP voor..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Harken zonder enkel moraal en russische propaganda.

Dit topic blijft me verbazen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Valandin schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:46:
Welke coin gebruiken jullie tegenwoordig om tussen exchanges wat dingen uit te wisselen?
Voorheen gebruikte ik daar ook XRP voor, tegenwoordig gebruik ik gewoon USDT. Werkt ook en hoeft niet snel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:48:
Harken zonder enkel moraal en russische propaganda.

Dit topic blijft me verbazen :+
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/F-R6-3ljz74AAAAM/helemaalmooi.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Hee een oudgediende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Gebruik bijna altijd Tron netwerk trouwens.
Even snel usdt heen en weer etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-09 20:50
Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:05:
[...]

Ik kom morgen bij jou in de voortuin staan(ons verleden was niet gaaf en koel, gaat decennia terug, en daar hebben wij samen afspraken over gemaakt om een nieuw conflict te voorkomen - niemand komt dichterbij, en dit is wat het is), en alhoewel jij niet wil dat ik dichterbij kom(zelfs is het voor een bullshit reden, want NATO is geen aanvalskracht maar juist voor defensie - maar tegelijkertijd met USA als grootste investeerder[lees leider], dus daar mag je je eigen mening bij vormen) blijf ik maar dichterbij komen. Dan uiteindelijk ben ik bijna bij jou voordeur, en jij geeft mij nog een laatste waarschuwing(aan NATO, niet Oekraïne, dat is de marionette - van dit is de rode lijn, je komt te dichtbij) maar ik luister niet. Ik weet zeker dat jij dan toch ook op een gegeven moment naar buiten komt om ervoor te zorgen dat ik niet naar binnen kom.

Nee ik ben totaal niet pro-Rusland, ook niet pro-Amerika en Europa, nja, ik woon er maar heb er ook weinig mee(qua bestuur). Beide partijen hebben verschillende verdragen gebroken en het begint er nu wel heel sterk op te lijken dat Amerika alleen maar olie op het vuur wil gooien i.p.v. een oplossing zoeken.

Wat ik in de vorige post al zei: de bevolking en het kanonnenvoer wat er met tegenzin tegenaan gegooid wordt vanuit alle hoeken zijn het slachtoffer in deze hele - echte - geitenbende. En ik praat niets goed, van beide kanten. Maar besef je, er zijn twee kanten.
Ik vind dit zo’n ontzettende lulkoek take, waarom denk je dat in de eerste plaats landen lid willen worden van de NAVO? Vanwege dat verrotte maffia land in het oosten ja. En dat land heeft helemaal niks te zeggen over andere soevereine naties.

Maar goed, ik zal dit topic verder niet vervuilen met oorlogspraat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOTKSnAay8HqfkNaB4TnrEHBLUA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cUgTjxVlaR7CQWyYR5TFjzSz.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Cw7QVW70asBPAwb1ujKMeFzSJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gX9Y8QFDdJGo7X3Dc9GsntTO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pleurt eens op met die welles nietes over dat rusland oekraine conflict. Daar is een ander topic voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
eigenlijk gewoon Bitcoin: op Kraken zijn die fees ontzettend laag.
en wanneer het bijv op Binance staat, heb je beschikking over alle pairs!

wat ook prima is is bijv. FTM te gebruiken, deze is veel sneller als je haast hebt.

nothing stops this train

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehaE5RUIkGfGBMXt_3u2YDuF-kE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a70xWG2EFAEFdw7vAWo9ioyK.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Gaan we zo moonen of wat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
is het al FOMC tijd dan?

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBR0UUqn9FT8zzlbFVSJun2vj5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9wEG17VOUDxCtDuLlOVb8rPi.jpg?f=fotoalbum_large

Rekt dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

CHRlS schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:11:
Sinds vandaag eindelijk weer wholecoiner 8)

spoiler: title
in BNB :+
Patser.

^)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9pEOoyYRpL49w5mIh2kkajMQhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a3OmVrXEwHfJegKmEsuHbscb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_10RNRpSAn-XX5WVVzxyR7hqttA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rx2u4ujQAgGYdn96L3tYdSmC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAS2Po1l5cwvGaVuxRy1CVjnHc0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BfJLENzZsDHIeFQG5q73CBpV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVcwLSU0UvCQeCg1AN5XsuDoqnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8RTktonox54gU6GijNoOVYR.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Dat zou lekker zijn he?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuERRb7lSIWMSjHcf4vhjO1-r8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1tpnI1GkwERJNqBdocaWvmSZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXxEHiFBZHClyJM6-o8Ys3qiw5s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vIo9P4zs1KdkCz9V5dPO22FR.jpg?f=user_large

[ Voor 94% gewijzigd door MrMrq op 03-05-2023 19:57 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TGEzBxZ3PbYrxyILZRKPrLpAbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1mhEPoG1VNV1HU3X5Q2wDFJX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Maantje heb ik liever maar als Jim maan zegt weet je hoe laat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56
Zoals verwacht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1mcyI94awuLi1mnTfy24OySpe4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sW9Jfryu4SADo1J5BSkl7Tz7.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ja komen nog meer rate hikes aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Hike and pause

*FED RAISES BENCHMARK RATE 25 BPS TO 5%-5.25% TARGET RANGE

*FED OMITS PRIOR LANGUAGE THAT SIGNALED MORE HIKES AHEAD

Pagina: 1 ... 93 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!