helaas converten na BNB, ook prima voorlopig, kijk maar naar de monthly BNB/BTC chartDomino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:10:
[...]
Blijft het topic een beetje actief.
En... gratis SUI == gratis sats (na wissel)
nothing stops this train
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
helaas converten na BNB, ook prima voorlopig, kijk maar naar de monthly BNB/BTC chartDomino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:10:
[...]
Blijft het topic een beetje actief.
En... gratis SUI == gratis sats (na wissel)
nothing stops this train
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor serieuze zaken ga ik naar FokGelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Heb ik het onderwerp ordinals eerder gemist misschien? Dit is echt een big deal. Dit heeft de potentie om Bitcoin "stuk" te maken. En als Bitcoin zijn vertrouwen verliest dan gaat de hele cryptomarkt de bietenbrug op.
Voor de onwetenden, ordinals is een paar maanden geleden ondekt. Het geeft de mogelijkheid data toe te voegen aan induviduele sats. Plaatjes, audio en video bestanden worden onderdeel van de Bitcoin blockchain. Bloatware dus. Blocks worden zwaarder, fees gaan omhoog. Het gaat ten koste van de kern van Bitcoin. De impact hiervan op Bitcoin, en daarmee de hele cryptomarkt wordt imo zwaar onderschat. Maar in plaats hiervan praten we liever over de volgende launchpad....
Zolang Bitcoin nog in de startup fase zit als speculatieve hedge tegen inflatie zie ik nog niet heel grote problemen. Als Bitcoin echt een betaalmiddel probeert te zijn is het gedoemd om te falen op lange termijn, de miner fee's gaan onbetaalbaar worden, ook op een L2 zoals het Lightning Network..Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Heb ik het onderwerp ordinals eerder gemist misschien? Dit is echt een big deal. Dit heeft de potentie om Bitcoin "stuk" te maken. En als Bitcoin zijn vertrouwen verliest dan gaat de hele cryptomarkt de bietenbrug op.
Voor de onwetenden, ordinals is een paar maanden geleden ondekt. Het geeft de mogelijkheid data toe te voegen aan induviduele sats. Plaatjes, audio en video bestanden worden onderdeel van de Bitcoin blockchain. Bloatware dus. Blocks worden zwaarder, fees gaan omhoog. Het gaat ten koste van de kern van Bitcoin. De impact hiervan op Bitcoin, en daarmee de hele cryptomarkt wordt imo zwaar onderschat. Maar in plaats hiervan praten we liever over de volgende launchpad....
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Maar in plaats hiervan praten we liever over de volgende launchpad....
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Multichain sync in de BTC chain (aggregatie). Opgelost.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Adoptie is het woord. Het kan positief of negatief uitpakken en daar heb je absoluut gelijk in, maar dit geeft Bitcoin meerwaarde(want je kunt er meer mee, dus bereik je meer mensen/ groepen). Ik hoop op het laatste, dat mensen er intelligente dingen mee gaan doen(vastleggen van echt belangrijke data, i.p.v. non-sense plaatjes van who-ever). De use-case voor Bitcoin is hiermee wel verrijkt(niet zoals Satoshi had gewild, but it happend).Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Excellence does not require perfection.
Hoe dan? Misschien door een nieuwe fork? Al kan zoiets jaren aan voorbereiding duren....Alpina schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:14:
[...]
NFT op Bitcoin netwerk… hopelijk sterft dit een snelle dood.
Je weet, ik vind Nano helemaal top. Maar ik denk dat wanneer Bitcoin piepend en schurend tot stilstand komt door bloatware de alts net o hard naar de tering zullen gaan. Alle alts bestaan bij de gratie van Bitcoin.Vis schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:14:
[...]
Zolang Bitcoin nog in de startup fase zit als speculatieve hedge tegen inflatie zie ik nog niet heel grote problemen. Als Bitcoin echt een betaalmiddel probeert te zijn is het gedoemd om te falen op lange termijn, de miner fee's gaan onbetaalbaar worden, ook op een L2 zoals het Lightning Network..
Alternatieven zoals Litecoin welke beter kan schalen en nog beter Nano welke feeloos is en toch decentraal werken gaan hierdoor winnen aan gebruiksgemak etc.
Ordinals is inderdaad funest voor het oorspronkelijke doel van Satoshi, om als peer 2 peer network te fungeren.
Heb je een bron met wat meer uitleg hierover?BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Multichain sync in de BTC chain (aggregatie). Opgelost.
Kunnen we nu weer naar de maan.
We gaan het hoe dan ook meemaken. Ja, het is een extra usecase. Helemaal omdat de data letterlijk aan de blockchain wordt toegevoegd. Dit maakt het meer een échte NFT dan op Ethereum waar het vaak alleen om een link gaat naar een bestand op een centrale database.Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
[...]
Adoptie is het woord. Het kan positief of negatief uitpakken en daar heb je absoluut gelijk in, maar dit geeft Bitcoin meerwaarde(want je kunt er meer mee, dus bereik je meer mensen/ groepen). Ik hoop op het laatste, dat mensen er intelligente dingen mee gaan doen(vastleggen van echt belangrijke data, i.p.v. non-sense plaatjes van who-ever). De use-case voor Bitcoin is hiermee wel verrijkt(niet zoals Satoshi had gewild, but it happend).
We gaan het mee maken is het punt dat ik wil maken denk ik. Free-market enzovoort
Ik ken het van KMD, hier staat wat info:Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:26:
[...]
Hoe dan? Misschien door een nieuwe fork? Al kan zoiets jaren aan voorbereiding duren....
[...]
Je weet, ik vind Nano helemaal top. Maar ik denk dat wanneer Bitcoin piepend en schurend tot stilstand komt door bloatware de alts net o hard naar de tering zullen gaan. Alle alts bestaan bij de gratie van Bitcoin.
[...]
Heb je een bron met wat meer uitleg hierover?
Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Ja oke. Een side-chain voor de rommel. Maar zover mijn kennis gaat kan zoiets alleen geimplementeerd worden door door middel van een update met waarschijnlijk een fork. Dat gaat de community weer splitsen... gedoe en onzekerheid.BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:37:
[...]
Ik ken het van KMD, hier staat wat info:
https://developers.komodo....html#multi-chain-syncing
Hieronder een visuele demo:
http://komodo.zogs.org/#Security
http://komodo.zogs.org/#Scalability
De rommel kan dan in de onderliggende chains.
KMD gebruikt de BTC hashrate op deze manier al jaren (ze noemen dat Delegated POW).
Dat is niet meer het geval bij NFT 2.0. Dat zijn volledige ERC's.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:31:
[...]
Dit maakt het meer een échte NFT dan op Ethereum waar het vaak alleen om een link gaat naar een bestand op een centrale database.
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 03-05-2023 11:46 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zie het probleem niet. Meer fees = meer miner incentives = betrouwbaarder netwerk.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:44:
[...]
Ja oke. Een side-chain voor de rommel. Maar zover mijn kennis gaat kan zoiets alleen geimplementeerd worden door door middel van een update met waarschijnlijk een fork. Dat gaat de community weer splitsen... gedoe en onzekerheid.
Jaja, ik ben vandaag een pessimist. Maar dit geeft wel een deuk in mijn vertrouwen in Bitcoin. Het heeft het kwetsbaar gemaakt
Excited to announce a partnership with @RmrkApp 🚀
— Vatreni (@vatreni_token) 3 mei 2023
VATRENIX will be joining the world's most advanced NFTs with the next level of compatibility and upgradeability options.
Join our Twitter Space with RMRK, @bitfalls Thursday at 2PM UTC+2: https://t.co/w1HOrmw6D2 pic.twitter.com/dVD9uGVLXl
Je kan dit als voordeel zien. Maar het was nu ook niet zo alsof hier een probleem was. De hashrate heeft ook voor de introductie van ordinals ath naar ath neergezet. Het nadeel hiervan is dat de kosten voor het gebruik omhoog gaan. Dan zou je zeggen, Lightning is de oplossing, maar ik las ook ergens dat je hier ook een cap aan zit.knakworst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:56:
[...]
Ik zie het probleem niet. Meer fees = meer miner incentives = betrouwbaarder netwerk.
Ik geloof niet dat je hierdoor van plan bent om te verkopen.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:09:
[...]
Je kan dit als voordeel zien. Maar het was nu ook niet zo alsof hier een probleem was. De hashrate heeft ook voor de introductie van ordinals ath naar ath neergezet. Het nadeel hiervan is dat de kosten voor het gebruik omhoog gaan. Dan zou je zeggen, Lightning is de oplossing, maar ik las ook ergens dat je hier ook een cap aan zit.
Ik ken niet alle tech in detail, maar vind het altijd wel goed om vooral te kijken naar de mogelijke gevaren. Helemaal als je ballsdiep zit dan moet je imo altijd doorvragen en uitzoeken wat de gevaren zijn in plaats van de kop-in-het-zand strategie van "het komt vast allemaal wel goed".
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:09:
[...]
Je kan dit als voordeel zien. Maar het was nu ook niet zo alsof hier een probleem was. De hashrate heeft ook voor de introductie van ordinals ath naar ath neergezet. Het nadeel hiervan is dat de kosten voor het gebruik omhoog gaan. Dan zou je zeggen, Lightning is de oplossing, maar ik las ook ergens dat je hier ook een cap aan zit.
Ik ken niet alle tech in detail, maar vind het altijd wel goed om vooral te kijken naar de mogelijke gevaren. Helemaal als je ballsdiep zit dan moet je imo altijd doorvragen en uitzoeken wat de gevaren zijn in plaats van de kop-in-het-zand strategie van "het komt vast allemaal wel goed".
Waarom verlies je vertrouwen in BTC? Het werkt vandaag de dag net (zo goed) als gisteren, of een jaar geleden. Er komt gewoon meer data op de blockchain terecht, dat lost tegelijk het security budget op.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:44:
[...]
Jaja, ik ben vandaag een pessimist. Maar dit geeft wel een deuk in mijn vertrouwen in Bitcoin. Het heeft het kwetsbaar gemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 03-05-2023 12:17 ]
Nog niet. Maar het zet me wel even op scherp. Het is bij mij nu even niet meer het oneindige vertrouwen. Hoe je het ook aanvliegt, er zit een risico aan deze nieuwe shit.zwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:12:
[...]
Ik geloof niet dat je hierdoor van plan bent om te verkopen.
Omdat het een onbekend terrein is. Bitcoin was altijd een zekerheidje, het doet niks behalve blokjes poepen. Dat is verandert.Domino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:13:
[...]
Waarom verlies je vertrouwen in BTC? Het werkt vandaag de dag net (zo goed) als gisteren, of een jaar geleden. Er komt gewoon meer data op de blockchain terecht, dat lost tegelijk het security budget op.
Dit is wel een aardig artikel over dit onderwerp, en tevens staat er ook een mogelijke oplossing in (block file pruning). Uiteraard is daar concensus (fork) voor nodig, maar heel ingrijpend is het niet.
Misschien ook wat Ethereum kopen? Die waren eerstGelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:32:
[...]
Omdat het een onbekend terrein is. Bitcoin was altijd een zekerheidje, het doet niks behalve blokjes poepen. Dat is verandert.
En er zijn natuurlijk ook een heleboel argumenten voor, maar daar hoef ik me niet druk over te maken. Het enige dat ik wil doen is mezelf beschermen tegen mogelijke gevaren. Bedankt voor de link trouwens
Ik was in het begin (paar maanden geleden) ook wat wantrouwend. Maar uiteindelijk doet het niks af aan de basis van de blockchain: die doet nog steeds 'blokjes poepen', er zit alleen wat extra data in verwerkt.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:32:
[...]
Omdat het een onbekend terrein is. Bitcoin was altijd een zekerheidje, het doet niks behalve blokjes poepen. Dat is verandert.
En er zijn natuurlijk ook een heleboel argumenten voor, maar daar hoef ik me niet druk over te maken. Het enige dat ik wil doen is mezelf beschermen tegen mogelijke gevaren. Bedankt voor de link trouwens
<Insert "I don't understand any of this" meme>Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:20:
Heeft er al iemand wat ordi (BRC-20) gekocht dan? Of een andere brc20 shittoken? Lijkt me wel de potentie hebben tot huge gains. De enige manier om die shit te bemachtigen is via otc
Al die meuk staat al opgeslagen op mijn Umbrel.Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:20:
Heeft er al iemand wat ordi (BRC-20) gekocht dan? Of een andere brc20 shittoken? Lijkt me wel de potentie hebben tot huge gains. De enige manier om die shit te bemachtigen is via otc
Ik kijk wel of ik lager weer terugkoop, maar voor nu gedumpt rond de 1.75. En anders gaat het richting de vakantie op de Plutus kaart.HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:09:
Ik ga die SUI lekker HODL'en. Wie weet moon't het ooit.
Heldknakworst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:55:
[...]
Al die meuk staat al opgeslagen op mijn Umbrel.
BRC20 token: https://brc-20.io/token?n=ordiHollovVpo1nt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:22:
Wtf is ORDI
Wtf is KLKSHollovVpo1nt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:22:
Wtf is ORDI
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 03-05-2023 14:53 ]
nothing stops this train
| MacBook Pro 13' 2018 | iMac 27' 2017 | TV 4K | iPhone XS Max | AirPods | HomePod | Phillips Hue |
Momenteel $1,30HollovVpo1nt schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:09:
Ik ga die SUI lekker HODL'en. Wie weet moon't het ooit.
[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 03-05-2023 15:01 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
money? fiat?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ow shit, ja de tech zeker zeker.....much wowresusaapje schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:03:
[...]
money? fiat?![]()
Ik dacht dat je erin zat voor de tech!
| MacBook Pro 13' 2018 | iMac 27' 2017 | TV 4K | iPhone XS Max | AirPods | HomePod | Phillips Hue |
Hieromsjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:09:
Dumpie omdat Oekraïne zogenaamd het kremlin heeft aangevallen met 2 drones?
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2023 15:18 ]
Edit: Meer mensen aan het werk. Dat is nogal een verschil.....more reet hikes....BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:17:
[...]
Hierom
https://www.investing.com...nfarm-employment-change-1
U.S. ADP Nonfarm Employment Change
Create Alert
Actual
296K
Forecast
148K
Previous
142K
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 03-05-2023 15:27 ]
Ah ja zag dat ook al voorbij komen, aardig verschilletje ook.. bijna het dubbeleBTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:17:
[...]
Hierom
https://www.investing.com...nfarm-employment-change-1
U.S. ADP Nonfarm Employment Change
Create Alert
Actual
296K
Forecast
148K
Previous
142K
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:09:
Dumpie omdat Oekraïne zogenaamd het kremlin heeft aangevallen met 2 drones?
[ Voor 9% gewijzigd door Ryderr op 03-05-2023 15:37 ]
Meer banken rekt, meer brrrrrrzwembroek schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:24:
[...]
Edit: Meer mensen aan het werk. Dat is nogal een verschil.....more reet hikes....
Jij snapt dat, ik snap dat.. 90% van de mensen in mijn omgeving denkt en vindt nog steeds dat dit allemaal de schuld van Putin is.. ik begin er al niet eens meer over, kansloze missieRyderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:35:
[...]
[Afbeelding]
Inmiddels de 100 miljard al ruim gebroken, en volgens sommige bronnen gaat het al richting de 200 miljard(bevolking USA staat er kaatsrecht tegenover, die willen er niets van weten en willen zich niet mengen in deze strijd, laat staan escaleren). Wie is nu echt met wie aan het vechten(op EU grondgebied)? Dit is gewoon een strijd tussen twee oud grootmachten, met de Oekraïense bevolking als de grootste verliezer. Niemand wint. Uiteindelijk komt er een stapel papierwerk waar enkele mensen een handtekening onderzetten en all is forgotten. Het is beter om je vijanden te kennen dan je vrienden: write it down, because it's a freakin life lesson![]()
Buy BTC, just because you can!
Ik kom morgen even je voordeur intrappen en kies een aantal leuke kamers in je huis die daarna van mij zijn. Is dan uiteraard wel je eigen schuld.sjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:38:
[...]
Jij snapt dat, ik snap dat.. 90% van de mensen in mijn omgeving denkt en vindt nog steeds dat dit allemaal de schuld van Putin is.. ik begin er al niet eens meer over, kansloze missie
[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 03-05-2023 16:01 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik kom morgen bij jou in de voortuin staan(ons verleden was niet gaaf en koel, gaat decennia terug, en daar hebben wij samen afspraken over gemaakt om een nieuw conflict te voorkomen - niemand komt dichterbij, en dit is wat het is), en alhoewel jij niet wil dat ik dichterbij kom(zelfs is het voor een bullshit reden, want NATO is geen aanvalskracht maar juist voor defensie - maar tegelijkertijd met USA als grootste investeerder[lees leider], dus daar mag je je eigen mening bij vormen) blijf ik maar dichterbij komen. Dan uiteindelijk ben ik bijna bij jou voordeur, en jij geeft mij nog een laatste waarschuwing(aan NATO, niet Oekraïne, dat is de marionette - van dit is de rode lijn, je komt te dichtbij) maar ik luister niet. Ik weet zeker dat jij dan toch ook op een gegeven moment naar buiten komt om ervoor te zorgen dat ik niet naar binnen kom.JW04 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:49:
[...]
Ik kom morgen even je voordeur intrappen en kies een aantal leuke kamers in je huis die daarna van mij zijn. Is dan uiteraard wel je eigen schuld.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryderr op 03-05-2023 16:12 ]
nothing stops this train
Voor wie wil leren van mijn tradestrategie, post ik hier al mijn trades van dit jaar:Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:06:
Ik heb zojuist 450 "ordi" gekocht. Voor 5.3mil sats, oftewel €3.02 per stuk.
ordi is de oudste, eerste en momenteel de meest verhandelde token op de Bitcoin blockchain.
Ik ben heel benieuwd....
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:08:
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:06:
ordi is de oudste, eerste en momenteel de meest verhandelde token op de Bitcoin blockchain.
Ik ben heel benieuwd....
Precies de reactie thuis hier haha. Als je ergens fundamenteel vraagtekens bij hebt betekend nog niet dat hier niks aan te verdienen valtDomino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:33:
[...]
[...]
[Afbeelding]
geintje Roel, ik weet dat je van een gokje houd.
Enter "I don't understand any of this" memeGelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:36:
[...]
Precies de reactie thuis hier haha. Als je ergens fundamenteel vraagtekens bij hebt betekend nog niet dat hier niks aan te verdienen valt
Wie weet zijn BRC20 tokens wel de next big thing...
Binance support schrijven. Gaat altijd razendsnel (minutenwerk), helemaal als je het gratis over polygon doet.Th1x4nG schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:00:
Ik heb 7 en 5 dagen geleden USDT van Nexo naar Binance gestuurd. Voor Binance heb ik het oude BSC-adres gebruikt. Blijkbaar zijn er intussen nieuwe adressen toegekend (ben de exacte bewoording die ik te zien kreeg in de app kwijt), maar er stond dat de oude nog wel geldig waren.
Anyway, op Nexo is de withdrawal met succes gegaan, als ik de TxID/TxHash ingeef op de self support van Binance staat er voor beide transacties
"Confirming your deposit. A text message or email reminder will be sent once the deposit is successful."
Hoe lang gaat dit duren? Toch naar support schrijven of nog maar even aanzien?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gezien alles wat jij aanraakt winstgevend wordt moet ik er ook maar een paar van aanschaffen...Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:36:
[...]
Precies de reactie thuis hier haha. Als je ergens fundamenteel vraagtekens bij hebt betekend nog niet dat hier niks aan te verdienen valt
Wie weet zijn BRC20 tokens wel de next big thing...
Gelukszoekr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:44:
[...]
Ja oke. Een side-chain voor de rommel. Maar zover mijn kennis gaat kan zoiets alleen geimplementeerd worden door door middel van een update met waarschijnlijk een fork. Dat gaat de community weer splitsen... gedoe en onzekerheid.
Ik ben heel benieuwd....
Niemand wint? Denk dat als Rusland geen overhand in Oekraïne ie krijgt en daarmee in verval raakt zodat ze op rouw moeten opbouwen naar een eerlijke staat een grote win voor iedereen is. Oekraïne is idd een pion maar komt hier wel beter uit in de long run.Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:35:
[...]
[Afbeelding]
Inmiddels de 100 miljard al ruim gebroken, en volgens sommige bronnen gaat het al richting de 200 miljard(bevolking USA staat er kaatsrecht tegenover, die willen er niets van weten en willen zich niet mengen in deze strijd, laat staan escaleren). Wie is nu echt met wie aan het vechten(op EU grondgebied)? Dit is gewoon een strijd tussen twee oud grootmachten, met de Oekraïense bevolking als de grootste verliezer. Niemand wint. Uiteindelijk komt er een stapel papierwerk waar enkele mensen een handtekening onderzetten en all is forgotten. Het is beter om je vijanden te kennen dan je vrienden: write it down, because it's a freakin life lesson![]()
Buy BTC, just because you can!
Wat een onzin plaat...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Voorheen gebruikte ik daar ook XRP voor, tegenwoordig gebruik ik gewoon USDT. Werkt ook en hoeft niet snel.Valandin schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:46:
Welke coin gebruiken jullie tegenwoordig om tussen exchanges wat dingen uit te wisselen?
Gebruikte daar vroegah altijd XLM of XRP voor..
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:48:
Harken zonder enkel moraal en russische propaganda.
Dit topic blijft me verbazen
Hee een oudgediende.Valandin schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:46:
Welke coin gebruiken jullie tegenwoordig om tussen exchanges wat dingen uit te wisselen?
Ik vind dit zo’n ontzettende lulkoek take, waarom denk je dat in de eerste plaats landen lid willen worden van de NAVO? Vanwege dat verrotte maffia land in het oosten ja. En dat land heeft helemaal niks te zeggen over andere soevereine naties.Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:05:
[...]
Ik kom morgen bij jou in de voortuin staan(ons verleden was niet gaaf en koel, gaat decennia terug, en daar hebben wij samen afspraken over gemaakt om een nieuw conflict te voorkomen - niemand komt dichterbij, en dit is wat het is), en alhoewel jij niet wil dat ik dichterbij kom(zelfs is het voor een bullshit reden, want NATO is geen aanvalskracht maar juist voor defensie - maar tegelijkertijd met USA als grootste investeerder[lees leider], dus daar mag je je eigen mening bij vormen) blijf ik maar dichterbij komen. Dan uiteindelijk ben ik bijna bij jou voordeur, en jij geeft mij nog een laatste waarschuwing(aan NATO, niet Oekraïne, dat is de marionette - van dit is de rode lijn, je komt te dichtbij) maar ik luister niet. Ik weet zeker dat jij dan toch ook op een gegeven moment naar buiten komt om ervoor te zorgen dat ik niet naar binnen kom.
Nee ik ben totaal niet pro-Rusland, ook niet pro-Amerika en Europa, nja, ik woon er maar heb er ook weinig mee(qua bestuur). Beide partijen hebben verschillende verdragen gebroken en het begint er nu wel heel sterk op te lijken dat Amerika alleen maar olie op het vuur wil gooien i.p.v. een oplossing zoeken.
Wat ik in de vorige post al zei: de bevolking en het kanonnenvoer wat er met tegenzin tegenaan gegooid wordt vanuit alle hoeken zijn het slachtoffer in deze hele - echte - geitenbende. En ik praat niets goed, van beide kanten. Maar besef je, er zijn twee kanten.
eigenlijk gewoon Bitcoin: op Kraken zijn die fees ontzettend laag.Valandin schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:46:
nothing stops this train
Maktub
is het al FOMC tijd dan?sjorremans schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 18:58:
Gaan we zo moonen of wat?!
nothing stops this train
Patser.CHRlS schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 17:11:
Sinds vandaag eindelijk weer wholecoiner![]()
spoiler: titlein BNB
Dat zou lekker zijn he?!
Maantje heb ik liever maar als Jim maan zegt weet je hoe laat het is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq