[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.172 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:46

knakworst

Get more sats!

Btc in de plus op de 24-uurs. Btc dominance stijgt ook weer.

Amerikaanse beurs dik in het rood, goud en zilver ook in de plus.

[ Voor 37% gewijzigd door knakworst op 02-05-2023 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:27:
[...]

Dagelijks ritueel gaat dit worden. Welke Amerikaanse bank gaat vandaag rekt.

[Afbeelding]

https://finance.yahoo.com...-insolvent-133000968.html

Almost half of America’s 4,800 banks have already burned through their capital buffers and are running on negative equity. They may not have to mark all losses to market under US accounting rules but that does not make them solvent. Somebody will take those losses.

“It’s spooky. Thousands of banks are underwater,” said Professor Amit Seru, a banking expert at Stanford University. “Let’s not pretend that this is just about Silicon Valley Bank and First Republic. A lot of the US banking system is potentially insolvent.”

A Hoover Institution report by Prof Seru and a group of banking experts calculates that more than 2,315 US banks are currently sitting on assets worth less than their liabilities. The market value of their loan portfolios is $2 trillion lower than the stated book value.

These lenders include big beasts. One of the 10 most vulnerable banks is a globally systemic entity with assets of over $1 trillion. Three others are large banks. “It is not just a problem for banks under $250bn that didn’t have to pass stress tests,” he said.

[Afbeelding]
Tijd om een nieuwe 'crisis/ oorlog' te starten, sleight of hand enzovoort _/-\o_

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:37:
Btc in de plus op de 24-uurs. Btc dominance stijgt ook weer.
En mijn Bitcoin node alweer 5 maanden up and running zonder update of restart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8i6un1gsq5UFaIEhOlrYyv2QNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Ih3xdTDXmiD3yfYZYWiTk8c.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een monsterlijk dikke tech.

Je kunt tenslotte niet stoppen wat onvermijdelijk is.

Het Bitcoin netwerk; TCP/IP van toekomstig geld.

God heb melij voor de zielen die dit nog speculatief benaderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Las een interessant stukje gister avond van een of andere top macro econoom. Die kwam met een bijzondere voorspelling. Volgens hem krijgen we nog voor de halving een enorme blowoff top van Bitcoin. Waarschijnlijk in 2023. De rest van de crypto markt zal niet echt mee kunnen komen met dit Bitcoin geweld. Daarna verwacht iedereen na de halving dat we echt los gaan maar niets is minder waar. 2024 zal het begin zijn van de moeder der bear markets. Best een kut verhaal vind ik zo.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:44:
[...]

En mijn Bitcoin node alweer 5 maanden up and running zonder update of restart.

[Afbeelding]

Wat een monsterlijk dikke tech.

Je kunt tenslotte niet stoppen wat onvermijdelijk is.

Het Bitcoin netwerk; TCP/IP van toekomstig geld.

God heb melij voor de zielen die dit nog speculatief benaderen.
Hier ook umbrel 0.5.3. Vraag me wel af waarom al meerdere maanden er geen update uit is. Normaal iedere 2-3 maanden een nieuwe versie, nu al halfjaar geen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:50:
[...]

Hier ook umbrel 0.5.3. Vraag me wel af waarom al meerdere maanden er geen update uit is. Normaal iedere 2-3 maanden een nieuwe versie, nu al halfjaar geen updates.
Perfectie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59

Coldcat

HODL

Alweer een bank kapot *O* *O*

Hoeveel banken zullen er sneuvelen voor we op de op de 100k staan...

5? lijkt me wat te weinig
10? dan is redelijk wat paniek
25? het bloed zal door de straten beginnen te lopen, BTC gok ik richting de 50k.
69? Dat lijkt me het richtgetal dat we door de 100k schieten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07
Kol Nedra schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:57:
[...]

waar koop je die? ik wil best mee plakken :)
https://bitcoinstickers.nl

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11:53
zwembroek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:46:
Las een interessant stukje gister avond van een of andere top macro econoom. Die kwam met een bijzondere voorspelling. Volgens hem krijgen we nog voor de halving een enorme blowoff top van Bitcoin. Waarschijnlijk in 2023. De rest van de crypto markt zal niet echt mee kunnen komen met dit Bitcoin geweld. Daarna verwacht iedereen na de halving dat we echt los gaan maar niets is minder waar. 2024 zal het begin zijn van de moeder der bear markets. Best een kut verhaal vind ik zo.
En waar kwam je Pelox tegen, zei je?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Deze bank zakt ook even met dan twintig procent vandaag.

https://finance.yahoo.com/quote/WAL?p=WAL&.tsrc=fin-srch

Zal een vrolijke stemming zijn bij die fed meering vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:54:

25? het bloed zal door de straten beginnen te lopen, BTC gok ik richting de 50k.
Overigens heeft de historie altijd laten zien dat banken gered worden. Een paar dikke 'grijpers' verloren soms veel geld maar liepen veelal vrij rond. Henk & Ingrid betalen indirect de rekening door hogere belastingen en inflatie. Eigenlijk is het allemaal dieptriest voor de normale mens. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:00:
Deze bank zakt ook even met dan twintig procent vandaag.

https://finance.yahoo.com/quote/WAL?p=WAL&.tsrc=fin-srch

Zal een vrolijke stemming zijn bij die fed meering vandaag.
Deze ook meer dan -20%....

https://finance.yahoo.com...es_peoplealso_km0o32z3jzm

Als bank hoor je er niet meer bij zonder dikke rode candle :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:02:
[...]

Deze ook meer dan -20%....

https://finance.yahoo.com...es_peoplealso_km0o32z3jzm

Als bank hoor je er niet meer bij zonder dikke rode candle :+
6 cent *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bT6fGlhAsca7wW9jkao8AXtQ0Ic=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X8mNUfIPd48ZBnKGfp1oCocc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/htGsPddsku2fZ7knvdLf-2mtPRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large

[ Voor 49% gewijzigd door knakworst op 02-05-2023 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:47

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die staat dan ook op 4 poten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:08:
[...]

Die staat dan ook op 4 poten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bm6VDQovyvx359-n9teDDNf6Gh4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kDAnIt3xZdouPAQTyQrRJVJY.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:19:
[...]

Dat zou echt sprookjesachtig mooi zijn, ik loop namelijk nog een maandelijkse 'DCA' achter bij gebrek aan duidelijke richting.

Laat die hoerentroep maar helemaal naar de helpoorten van de vinkentering storten.

Bitcoin accumuleren was nog nooit zo vanzelfsprekend als vandaag, tenzij het vandaag al morgen zou zijn.
Heb jij nog zo'n Umbrel ding draaien? Wel eens gehoord van Noderunners?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:54
Oh kijk aan. Een dagje niet echt online geweest maar de deeelie is zowaar alweer groen. Dat overtreft mijn verwachtingen :9. Tijd voor een ipa’tje in de zon :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:50

filthy rich

löp wa los

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 15:17:
Hoe bevalt het jullie trouwens om de implosie van de financiële gevestigde wereldorde in realtime te aanschouwen?

Had het zelf wel wat spectaculairder verwacht, maargoed.

Misschien had ik iets te hoge verwachtingen.
Gaat wel erg geleidelijk, bank voor bank, zetel voor zetel.

[ Voor 4% gewijzigd door filthy rich op 02-05-2023 17:33 ]

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Dikke kutzooi. Het komt nu wel heel dichtbij @Verwijderd en @zwembroek

Ook hier in Fryslan een bank omgevallen :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0COGbvl8-uSdU6CW5Bbfg9hHfjk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EbESGi3tnOfqUnzEysVavsHx.jpg?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 14:54
Skrunsies schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:33:
Dikke kutzooi. Het komt nu wel heel dichtbij @Verwijderd en @zwembroek

Ook hier in Fryslan een bank omgevallen :'(

[Afbeelding]
Je moet ook niet met ál je bags op zo’n bankje gaan zitten. Uiteraard zakt hij dan door zijn hoeven ouwe bagholder ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:27:
[...]

Heb jij nog zo'n Umbrel ding draaien? Wel eens gehoord van Noderunners?
Nee nooit van gehoord. Eerlijk gezegd wil ik er ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben, alle mensen, show en meetings om Bitcoin heen.

Ik wil gewoon het netwerk steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
PlanR schreef op maandag 1 mei 2023 @ 04:55:
[...]

Haha ach, moon dan maar _/-\o_
Goed genoege moon om de long weer dicht te gooien, wel beetje lucky :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Gaat morgen echt een groot feest worden denk ik zo.. dit is enkel een voorproefje op wat er morgen komen gaat wanneer de 25bps verhoging er doorheen gejast gaat worden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 16:48
Coldcat schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:54:

Als er 25 banken ompleuren dan zie ik eerder mensen juist niet zo snel naar btc gaan. Hoewel het voor veel mensen in dit ooit als een logisch gevolg klinkt, denk ik dat het gros vanwege risico beperking niet in iets duikt wat nou niet de beste naam heeft. Voordat de massa massaal daarop springt moet geleidelijk gaan, een grote gebeurtenis in korte tijd en ik verwacht eerder het tegenover gestelde. Maar goed, we hebben allemaal onze bubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:50:
[...]

Nee nooit van gehoord. Eerlijk gezegd wil ik er ook zo weinig mogelijk mee te maken hebben, alle mensen, show en meetings om Bitcoin heen.

Ik wil gewoon het netwerk steunen.
Geen probleem, ik kwam wel in aanraking met een leuke node-communuty. Nu zelf nog een node maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:46:
This time it's different :P zat er ook iets van onderbouwing bij?

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

mannowlahn schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:16:
[...]

Als er 25 banken ompleuren dan zie ik eerder mensen juist niet zo snel naar btc gaan. Hoewel het voor veel mensen in dit ooit als een logisch gevolg klinkt, denk ik dat het gros vanwege risico beperking niet in iets duikt wat nou niet de beste naam heeft. Voordat de massa massaal daarop springt moet geleidelijk gaan, een grote gebeurtenis in korte tijd en ik verwacht eerder het tegenover gestelde. Maar goed, we hebben allemaal onze bubbel.
Henk en Ingrid waarschijnlijk niet, maar denk na over Floris en Anne Fleur... die hebben niet de veiligheid als de banken langzama in elkaar ploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
mannowlahn schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:16:
[...]

de normale mens gaat niet in Bitcoin, ze gaan pas over Bitcoin denken wanneer het weer boven de $50k komt. vervolgens kopen ze altjes. van de meeste van deze mensen die dan joinen zullen er maar enkele echt Bitcoin waarderen en echt gaan begrijpen waarom je Bitcoin moet hebben!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Numbers schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:23:
[...]
Samenvatting. Banken crisis Bitcoin moon. En diepe recessie 2024 alles is kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:34
Numbers schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:23:
[...]
Dit is niet nieuw. Dit is het left translated cycle verhaal waar oa Bob loukas het vorig jaar al over had. Top is dan wel stuk lager dan verwacht, maar sneller, en de bear duurt daarna een stuk langer. Ik vind alles prima iig

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
De groep mensen, die nu nog geen BTC en/of ETH bezitten of op zijn minst hier interesse in heeft getoond vinden dit overwegend een scam of erg risicomijdend . Deze groep mensen gaan heus niet plotseling hun spaargeld omzetten naar BTC, zodra wat banken gaan omvallen. Ze gaan a) hun geld contant opnemen en/of b) verwachten dat de overheid het wel regelt.

Los daarvan; mochten we in een dergelijke situatie terechtkomen is de kans groot dat er sprake is van kapitaal restricties, dus ben je eigenlijk al te laat.

Daarnaast ga je alsnog rekt op moment dat je in loondienst bent en je baas je salaris niet meer kan betalen, omdat ze hun geld bij de omvallende bank in kwestie hadden staan.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
Ik heb wat moeite met dit soort posts.

De belastingbetaler gaat dan krom liggen om de banken te redden.
Bankiers komen met de schrik vrij, en alle ondernemers en hun medewerkers lijden nog jaren omdat ze geen krediet of loonsverhoging kunnen krijgen.

Of we printen het benodigde geld bij, maar dan kun je je gains wegstrepen tegen de inflatie.

Gegarandeerd verlies voor de meute. Een mogelijke winst voor ‘ons’…

Ook ik geloof in BTC als mogelijke oplossing, maar liever zie ik dat het probleem niet verder uitdijt.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
anti elppa schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:14:
[...]

Dit is niet nieuw. Dit is het left translated cycle verhaal waar oa Bob loukas het vorig jaar al over had. Top is dan wel stuk lager dan verwacht, maar sneller, en de bear duurt daarna een stuk langer. Ik vind alles prima iig
Wat echt kut aan dit scenario is dat het niet te timen valt. Iedereen en zijn moeder gaat uit van een bull na de halving. Dus stel we staan op 58.000 in december 2023 dan verkoopt er nog bijna niemand. Maken we dan ineens een duik naar 42.000 dan denkt iedereen prima. Nog even geduld en dan komt de halving en gaan we daarna echt knallen. Boem weer 10k eraf. 32.000. Oke, nog niets aan de hand. Nog even geduld....etc...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:30:
[...]

Wat echt kut aan dit scenario is dat het niet te timen valt. Iedereen en zijn moeder gaat uit van een bull na de halving. Dus stel we staan op 58.000 in december 2023 dan verkoopt er nog bijna niemand. Maken we dan ineens een duik naar 42.000 dan denkt iedereen prima. Nog even geduld en dan komt de halving en gaan we daarna echt knallen. Boem weer 10k eraf. 32.000. Oke, nog niets aan de hand. Nog even geduld....etc...
correct. En daarom ga ik wel meer kijken naar de pit achter de pump en een hoop indicators. Ik houd er echt serieus rekening mee. Ik ga sowieso bij 50k wel wat verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:08:
[...]

Samenvatting. Banken crisis Bitcoin moon. En diepe recessie 2024 alles is kapot.
Is mogelijk inderdaad en ik zeg niet dat het niet gebeurd :P

De gewone burger heeft er echter weinig last van, daar ze in Amerika tot 250k gedekt worden door de overheid.

Dat de bank omvalt en vervolgens verplicht overgenomen wordt door een grotere bank is dan niet zo'n issue lijkt me. De investeerders gaan wel nat.

Voor de rest mooi als btc er baad bij heeft ;)
anti elppa schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:14:
[...]

Wellicht heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, maar de left translated cycle suggereert dat de top nog voor de halving plaats vind? In zijn video's benoemde hij inderdaad de mogelijkheid, maar volgens mij gaat hij het uitgebreider behandelen in de volgende video als ik het me goed herinner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Numbers schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:39:
[...]
Is mogelijk inderdaad en ik zeg niet dat het niet gebeurd :P

De gewone burger heeft er echter weinig last van, daar ze in Amerika tot 250k gedekt worden door de overheid.

Dat de bank omvalt en vervolgens verplicht overgenomen wordt door een grotere bank is dan niet zo'n issue lijkt me. De investeerders gaan wel nat.

Voor de rest mooi als btc er baad bij heeft ;)

[...]
Wellicht heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, maar de left translated cycle suggereert dat de top nog voor de halving plaats vind? In zijn video's benoemde hij inderdaad de mogelijkheid, maar volgens mij gaat hij het uitgebreider behandelen in de volgende video als ik het me goed herinner.
is niet specifiek voor BTC natuurlijk. Left translated is dat de top zit voor het midden van de cycle zit. Normaal is dat bij BTC na het midden (en ja dus na de halving).

Klopt hij gaat het verder toelichten in volgende video's

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:42

Vis

zwembroek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:30:
[...]

Ik verkoop pas zodra Madelon zegt dat we een correctie moeten opkopen. Dat is mijn ultieme sell signal voor de volgende bull.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HX-6He-YhhJQxcdiahhS4O_yaMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9i4drtlCVHQF8FAqxwOp8woz.jpg?f=fotoalbum_large

:')

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrMrq
Vis schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Ik verkoop pas zodra Madelon zegt dat we een correctie moeten opkopen. Dat is mijn ultieme sell signal voor de volgende bull.
Opdat wij niet vergeten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqEqdOZZkfR06uGwXQ4Ye9HZ8kE=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/a1dDrcFBJSfw4Eqw0uDbm8ma.webp?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

MrMrq schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:23:
[...]

Bankiers komen met de schrik vrij, en alle ondernemers en hun medewerkers lijden nog jaren omdat ze geen krediet of loonsverhoging kunnen krijgen.

Of we printen het benodigde geld bij, maar dan kun je je gains wegstrepen tegen de inflatie.

Ook ik geloof in BTC als mogelijke oplossing, maar liever zie ik dat het probleem niet verder uitdijt.
Dat was ook mijn post erna. De wereld is verrot. Door BTC dat beter gaan beseffen, helaas de waarheid. Het goede is dat het altijd al zo was.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryderr
[...]

Nou dit precies. Bankwereld lekker harken en vette bonussen uitdelen in de fijne tijden, en vervolgens mag JanModaal de bende redden. Trek eerst de rekeningen van die gasten maar leeg om de bende te redden, kijken we dan wat er nog bij moet, en afhankelijk van het openstaande te kort wat de belastingbetaler moet ophoesten bepalen we hun gevangenisstraf.

En als de bende inderdaad omvalt, is niemand veilig dus laten we hopen van niet. "Maar ik heb zonnepanelen, een grote opslagruimte met houdbaar voedsel en drinken en ik heb daarnaast een moestuin", oké, top, maar als je geen shotgun hebt met voldoende ammunitie of vechtsport beoefend ben je middelen aan het inslaan voor je buurman en niet voor je eigen familie.

Als de bank letterlijk breekt, breekt de onder/middenlaag van onze bevolking(rellen en plunderen), en daarmee valt alles omdat de onderlaag (70% - hele lage inschatting) van onze en de wereldbevolking die afhankelijk zijn van één of andere dievenbank om.

Accept ur faith... als fiat kapot gaat stijgt inflatie naar idiote niveaus en stort het hele kaartenhuis in elkaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:12
Haha heb ze vandaag gekocht en sta 50% in de plus, ik voel me vies.
Laten we anders het meme coin topic weer gebruiken hiervoor, dan houden we het hier netter 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Een miner krijgt nu per block 6,25 btc plus de fees. Normaal is dat per block zo 6,5 tot 6,75 de laatste tijd. Het valt mij op dat de laatste blokken dit veel hoger is. Dit terwijl de mempool vrijwel leeg is. Iemand er een verklaring voor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CD_D_gsStA5PyiQYW9CnQCHT7I8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQvH3zx06YeNwQHQvu6Mqzj0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XKNNE6b842ZxT6GcoLUnkdoKhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dQvY9QEDAoUfsWyfDJbqyzt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 23:48

resusaapje

h less

Ryderr schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:09:
[...]

Nou dit precies. Bankwereld lekker harken en vette bonussen uitdelen in de fijne tijden, en vervolgens mag JanModaal de bende redden. Trek eerst de rekeningen van die gasten maar leeg om de bende te redden, kijken we dan wat er nog bij moet, en afhankelijk van het openstaande te kort wat de belastingbetaler moet ophoesten bepalen we hun gevangenisstraf.

En als de bende inderdaad omvalt, is niemand veilig dus laten we hopen van niet. "Maar ik heb zonnepanelen, een grote opslagruimte met houdbaar voedsel en drinken en ik heb daarnaast een moestuin", oké, top, maar als je geen shotgun hebt met voldoende ammunitie of vechtsport beoefend ben je middelen aan het inslaan voor je buurman en niet voor je eigen familie.

Als de bank letterlijk breekt, breekt de onder/middenlaag van onze bevolking(rellen en plunderen), en daarmee valt alles omdat de onderlaag (70% - hele lage inschatting) van onze en de wereldbevolking die afhankelijk zijn van één of andere dievenbank om.

Accept ur faith... als fiat kapot gaat stijgt inflatie naar idiote niveaus en stort het hele kaartenhuis in elkaar
Haha, optimist.

Halverwege deze eeuw wordt het binnenland van india zo warm, dat het onmogelijk wordt dat nog langer te leven. Te veel mensen, te arm voor airco. 50 graden en 100% luchtvochtigheid. India is zojuist het land met de grootste bevolking geworden. Wat denk je dat al die mensen gaan doen? Ik vermoed bij jou op bezoek. Lekker koel, genoeg eten plus een moestuin. Hoeveel mensen kan jij van je afslaan cq afknallen voor je te moe bent of geen kogels meer hebt?
Er is altijd een volgende golf

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Ja, is natuurlijk lekker roepen van achter je computer “laat maar kapot gaan” zeker op moment dat het dat jezelf (nog) niet treft.

Tot ze zelf getroffen worden door een dergelijke situatie. Werkloos want werkgever bankierde bij de betreffende bank. Hap van spaargeld weg, omdat je de vrouw nooit hebt kunnen overtuigen met je memes om meer in BTC te investeren. Door samenloop van onvoorziene omstandigheden, moet je je BTC verkopen want ja BTC is nog steeds geen algemeen geaccepteerd betaalmiddel. Een week later gaat BTC naar de beloofde 1 miljoen en je fiat is niets meer waard.

Exactly as predicted, maar je staat wel aan de zijlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jvel92 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:31:
[...]

Ja, is natuurlijk lekker roepen van achter je computer “laat maar kapot gaan” zeker op moment dat het dat jezelf (nog) niet treft.

Tot ze zelf getroffen worden door een dergelijke situatie. Werkloos want werkgever bankierde bij de betreffende bank. Hap van spaargeld weg, omdat je de vrouw nooit hebt kunnen overtuigen met je memes om meer in BTC te investeren. Door samenloop van onvoorziene omstandigheden, moet je je BTC verkopen want ja BTC is nog steeds geen algemeen geaccepteerd betaalmiddel. Een week later gaat BTC naar de beloofde 1 miljoen en je fiat is niets meer waard.

Exactly as predicted, maar je staat wel aan de zijlijn.
Eensch. De ekte egoïst denkt ook aan anderen.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 18:20:
[...]

Geen probleem, ik kwam wel in aanraking met een leuke node-communuty. Nu zelf nog een node maken...
Wat is dan het grote voordeel van noderunners? Ik draai gewoon bitcoin core op een debian bakkie. Maar als het beter kan waarom niet?
knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:26:
Een miner krijgt nu per block 6,25 btc plus de fees. Normaal is dat per block zo 6,5 tot 6,75 de laatste tijd. Het valt mij op dat de laatste blokken dit veel hoger is. Dit terwijl de mempool vrijwel leeg is. Iemand er een verklaring voor?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dat niet inclusief transactie fees? Die zijn aan de hoge kant van tijd tot tijd. Ik verbaas me soms wat mensen aan fees betalen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MlyeaksZxfzKsg_zMflmdVK25GI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9O5hnLsZVy2d3yHZu048Fg22.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 07:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fl1mpXQpHJoa7QFp0psojyzvrjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jebr9JqhyBhquwFzHm5K9hjK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IramrKoMZ8jefegild6o6kVjfzw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RrONNh0iNaf0hsn3PvzH5jPg.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 22:07
Mijn PV-systeem heeft voor dit jaar z'n ATH neergezet qua opbrengst.
What Bitcoin doing?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Domino schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:37:
[...]
Wat is dan het grote voordeel van noderunners? Ik draai fewoin bitcoin core op een debian bakkie. Maar als het beter kan waarom niet?
Er valt volgens mij geen financieel voordeel te behalen. Het is een groep gelijkgestemden die elkaar helpen bij het opzetten en onderhouden van een lightning node. Via die gasten kreeg ik wat Bitcoin merchandise.

Net als hier eingelijk. Een echokamer met mensen die een hobby delen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
resusaapje schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:27:
[...]

Haha, optimist.

Halverwege deze eeuw wordt het binnenland van india zo warm, dat het onmogelijk wordt dat nog langer te leven. Te veel mensen, te arm voor airco. 50 graden en 100% luchtvochtigheid. India is zojuist het land met de grootste bevolking geworden. Wat denk je dat al die mensen gaan doen? Ik vermoed bij jou op bezoek. Lekker koel, genoeg eten plus een moestuin. Hoeveel mensen kan jij van je afslaan cq afknallen voor je te moe bent of geen kogels meer hebt?
Er is altijd een volgende golf
True story! Gelukkig zit ik tegen die tijd op een Glimmer of Astar eiland met jullie, en zijn wij locked and loaded(pre condition om überhaupt mee te doen, 69 vuurwapens en ammunitie voor 420 dagen). Tweemaal per dag target practise om onze perfecte zandstrandjes vrij te houden van unwantables. Overal 'KGIG'(keep glimmer island great) vlaggen, want een gewaarschuwd mens telt voor 0.05 BTC tegen die tijd.

Even afstemmen wie 100KG zonnebrand mee neemt t.z.t., maar komt goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Anders pauzeer je gewoon die geitenbende. Niets aan de hand! oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNKp1HTo1jvU9gb3dlSmBDx98fM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/evVyHmVC9ZcPUUsRGfNZRum6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
knakworst schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:26:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik gaf toch gisteren aan gaandeweg van 2 naar 144 Bitcoin blocks te moeten wachten op een transactie? 5 minuten later kreeg ik een melding dat de transactie confirmed was.... Heel vreemd, ik vermoed dat een aantal mensen een erg dikke fee hebben meegegeven om hun transacties voorrang te geven en dat de miners daarvan geprofiteerd hebben.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 23:11
Taro schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 21:28:
[...]

Ik gaf toch gisteren aan gaandeweg van 2 naar 144 Bitcoin blocks te moeten wachten op een transactie? 5 minuten later kreeg ik een melding dat de transactie confirmed was.... Heel vreemd, ik vermoed dat een aantal mensen een erg dikke fee hebben meegegeven om hun transacties voorrang te geven en dat de miners daarvan geprofiteerd hebben.
Ik wacht ondertussen ook al een uur op mijn transactie van BL3P naar Binance.. opnamen bevestiging een uur geleden al gehad en volgens blockchain explorer duurt het nog 10 minuten.. ben benieuwd :+

Normaal gesproken duurt dit maximaal een kwartier met de normale opname fee vanaf bl3p

Ondertussen loopt de tijd alleen maar op en gaat het van 26 naar 41 minuten wachten 🤪

[ Voor 11% gewijzigd door sjorremans op 02-05-2023 21:42 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:43

Darrell

Fiat moonboy

@Taro @knakworst NFT's op de bitcoin chain yo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sr0aiUbQDSTN4EHT1q-Lc94wGsQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LR3MosWzeQnKYufyCgm4xEDf.jpg?f=fotoalbum_large

https://bitcoinmagazine.n...fts-in-bitcoin-blockchain

[ Voor 8% gewijzigd door Darrell op 02-05-2023 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hier moet ik mezelf ook duidelijk nog eens goed in verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
prima kijkvoer vandaag:

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cheda
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-09 13:14
Zijn er hier nog mensen enthousiast over de Sui lancering morgen?

Ik denk persoonlijk dat ze heel snel de 1 miljard market cap zullen bereiken. oa hierom:

- Initiële marketcap is 65 miljoen usd (600 sui miljoen tokens met vesting schema, 10 miljard in totaal)

- Populair onder de Solana community. Denk ook dat een fractie MC van Solana/Aptos hierom naar Sui zullen gaan.

- Waar aptos het met innoverende Move programmeertaal niet echt heeft waargemaakt, verwachten veel dat Sui dit wel zal doen. Het team heeft een succesvolle test gedaan van 297,000 TPS (al zegt dit niet zoveel)

- Discord word steeds opgeschoond met inactieve leden, zat aan het limiet (771k members) op moment van schrijven.

- ex Facebook team; hebben bijna onbeperkte resources gehad om techniek te ontwikkelen.

- Developer API en toegankelijkheid zijn "top notch" te noemen en Sui gaat daar flink in investeren.

- Hebben bewust geen Airdrop gedaan, maar een erg strenge voorverkoop/loting voor KYC geverifieerde gebruikers. Early contributers konden maximaal voor 45 usd kopen tegen 0,03 cent per stuk. en regulier kon je maximaal 1000 usd tegen 0,10 cent kopen per token. (Anti whale en ready voor de SEC)

- Bij Kucoin ICO zijn er 334 duizend tickets die meegedaan hebben aan de loting. Bij Binance is er momenteel ruim 4 miljard gestaked om Sui tokens te "farmen".

Het voelt voor mij een beetje aan als de early days van Solana en (hopelijk) een aankomende bull run.

Edit:

Zou graag willen dat Bitcoin snel boven de 36k komt. Sui is wellicht dat steentje wat nodig is om het daar te krijgen. Als early user van Solana doet Sui me er gewoon aan denken. Nu zullen vooral Aptos (Move) en Solana (top nft's DeGods/Y00ts zijn er al weg) juist slachtoffers zijn en zullen de nieuwere coins met betere techniek de oudere gaan "opeten". Dit is positief voor een bull market. (Nieuwe coins brengen hype, en wellicht de tokens op deze nieuwe blockchain ook.)

De backers van Sui zijn ook niet mals: Circle, Coinbase, Binance, Lightspeed, Samsung en verschillende grote VC's.

En om een lang verhaal kort te maken.. is het deze keer niet gelukt sorry :) :$ <3

[ Voor 19% gewijzigd door cheda op 02-05-2023 23:27 ]

|  MacBook Pro 13' 2018 |  iMac 27' 2017 |  TV 4K |  iPhone XS Max |  AirPods |  HomePod | Phillips Hue |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Waar is de crypto flowchart als je hem nodig hebt :+

Edit, gevonden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhQv95hk5e9e3JkjNERgLXupB5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KfLoUb7epTFaBKL7lirenBox.png?f=user_large

[ Voor 66% gewijzigd door Numbers op 02-05-2023 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

cheda schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 22:35:

Ik denk persoonlijk dat ze heel snel de 1 miljard market cap zullen bereiken. oa hierom:

- Initiële marketcap is 65 miljoen usd (600 sui miljoen tokens met vesting schema, 10 miljard in totaal)

- Populair onder de Solana community. Denk ook dat een fractie MC van Solana/Aptos hierom naar Sui zullen gaan.

- Waar aptos het met innoverende Move programmeertaal niet echt heeft waargemaakt, verwachten veel dat Sui dit wel zal doen. Het team heeft een succesvolle test gedaan van 297,000 TPS (al zegt dit niet zoveel)

- Discord word steeds opgeschoond met inactieve leden, zat aan het limiet (771k members) op moment van schrijven.

- ex Facebook team; hebben bijna onbeperkte resources gehad om techniek te ontwikkelen.

- Developer API en toegankelijkheid zijn "top notch" te noemen en Sui gaat daar flink in investeren.

- Hebben bewust geen Airdrop gedaan, maar een erg strenge voorverkoop/loting voor KYC geverifieerde gebruikers. Early contributers konden maximaal voor 45 usd kopen tegen 0,03 cent per stuk. en regulier kon je maximaal 1000 usd tegen 0,10 cent kopen per token.

- Bij Kucoin ICO zijn er 334 duizend tickets die meegedaan hebben aan de loting. Bij Binance is er momenteel ruim 4 miljard gestaked om Sui tokens te "farmen".

Het voelt voor mij een beetje aan als de early days van Solana en (hopelijk) een aankomende bull run.
Vermoed ook zomaar zoiets. Vannacht iets later naar bed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa

- Hebben bewust geen Airdrop gedaan, maar een erg strenge voorverkoop/loting voor KYC geverifieerde gebruikers. Early contributers konden maximaal voor 45 usd kopen tegen 0,03 cent per stuk. en regulier kon je maximaal 1000 usd tegen 0,10 cent kopen per token.

Shitcoin--> did not read

Acties:
  • +28 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O54E0ZymqMZR71T4SVVMmnyYn8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gbt3nO5Z5GzBCwjUMmNrX9Kk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 22:42:
[...]
Shitcoin--> did not read
Watis jouw gevoel bij Ordinals? Goed, extra usecase, activiteit etc. Of slecht, verspilling van blockspace?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste wat je eigenlijk kunt doen om je te wapenen tegen omvallende banken is een dikke jonko klappen en in een hoekje op zolder in foetushouding gaan liggen.

Kan de enge financiële wereld je even helemaal niets maken.

Als ze dan de uitkeringen wat hoger maakten kun je dit iedere dag gewoon doen en heb je geen enkele zorgen meer.

Je moet gewoon durven denken in oplossingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 23:29:
Het beste wat je eigenlijk kunt doen om je te wapenen tegen omvallende banken is een dikke jonko klappen en in een hoekje op zolder in foetushouding gaan liggen.

Kan de enge financiële wereld je even helemaal niets maken.

Als ze dan de uitkeringen wat hoger maakten kun je dit iedere dag gewoon doen en heb je geen enkele zorgen meer.

Je moet gewoon durven denken in oplossingen.
Zo is dat, en klamp je maar aan deze vuistregel vast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFaldRE3p9_BaEimq4yNMNpFWiM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKp4pzbhPN2WdFsxfTxjh2eO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

- Hebben bewust geen Airdrop gedaan, maar een erg strenge voorverkoop/loting voor KYC geverifieerde gebruikers. Early contributers konden maximaal voor 45 usd kopen tegen 0,03 cent per stuk. en regulier kon je maximaal 1000 usd tegen 0,10 cent kopen per token. (Anti whale en ready voor de SEC)

Edit:

Zou graag willen dat Bitcoin snel boven de 36k komt. Sui is wellicht dat steentje wat nodig is om het daar te krijgen. Als early user van Solana doet Sui me er gewoon aan denken. Nu zullen vooral Aptos (Move) en Solana (top nft's DeGods/Y00ts zijn er al weg) juist slachtoffers zijn en zullen de nieuwere coins met betere techniek de oudere gaan "opeten". Dit is positief voor een bull market. (Nieuwe coins brengen hype, en wellicht de tokens op deze nieuwe blockchain ook.)

De backers van Sui zijn ook niet mals: Circle, Coinbase, Binance, Lightspeed, Samsung en verschillende grote VC's.

En om een lang verhaal kort te maken.. is het deze keer niet gelukt sorry :) :$ <3
Maar.... ik krijg die bende gratis in het Shitcoincasino van CZ. Toch maar vasthouden zo te lezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheda
Hoop dat je er genoeg krijgt, voor de gemiddelde gebruiker is het wel een beetje karig van CZ..

ca. 3,2 tokens per BNB / 1 token per 100 TUSD als ik goed heb gerekend :/

weet niet of het slim is om ze (te lang) vast te houden, ook omdat de totale circulatie op ten duur 10 miljard is (gelijk aan Polygon).

Ondanks dat er in het begin slechts 179 miljoen vrij verhandelbare tokens zijn is het zeer onwaarschijnlijk dat deze token op korte termijn boven de 1-2 usd uitkomt. (bij)kopen bij de start is echter ook een te groot risico, tenzij je slim gebruik kan maken van de api's.
Coldcat schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 00:05:
[...]

Maar.... ik krijg die bende gratis in het Shitcoincasino van CZ. Toch maar vasthouden zo te lezen :o

|  MacBook Pro 13' 2018 |  iMac 27' 2017 |  TV 4K |  iPhone XS Max |  AirPods |  HomePod | Phillips Hue |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Vis schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 23:39:
[...]

Zo is dat, en klamp je maar aan deze vuistregel vast:

[Afbeelding]
En de waarde is.... 0? :> Grapje :(:)

* sh4d0wman rent snel zijn atoombunker met ondergrondse tuin (hydro he?) en zwembad weer in....

Welke user zat er ook al weer in Nieuw Zeeland? Vast ook een bunker aan het uitzoeken...

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 03-05-2023 02:48 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Holy sh#t die Bitcoin fee's gaan echt door het dak.. wanneer ik nu wil withdrawen vanuit Bitvavo moet ik eventjes 0.0004 afdragen = meer dan 10 euro.

Wat een onzin.

Laat ik het maar een tijdje staan op Bitvavo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Farming period was maar 2dagen lol. 0.91 Sui haha

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:19
https://www.lookintobitco...tcoin-miner-revenue-fees/

Bij pieken (dit is nog maar een klein piekje maar wel een verdubbeling van de fee t.o.v. afgelopen maanden) in de miners fee gaan we meestal omhoog, zeker na een langere periode van lage fee (samenloop bear markt).

Voor zover het verleden een voorspellende functie heeft voor de toekomst is dit wederom een signaal (on-chain signalen zijn wat mij betreft waardevoller dan TA-signalen) dat we de bodem definitief hebben gezien.

Bullish.

[ Voor 46% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-05-2023 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fctCFvEyqghe5q9dYP67BD5stY8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fQdRh1QPnZMbLyayLmsVqCmc.png?f=user_large

Dit. We hebben het live mee mogen maken en doen dat nog steeds, maar de domino stenen blijven voorlopig nog wel eventjes vallen. 'Risk management', Wha u talkin bout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheda
Teleurstellend. Helaas is het niet meer als "van ouds" bij de launchpool van Binance :/

Justin Sun wilde het met 56 mil TUSD Suicointjes farmen op Binance en heeft 0 tokens na een waarshuwing van CZ. Anders had hij ca 500k tokens kunnen farmen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WyC_w_bW7Mn1DQNQzS9nw5LFF2A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yim3T5dpEMu7qORcQQzm1QOF.png?f=fotoalbum_large
roflexx schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 07:39:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:17
roflexx schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 07:39:
Hier 22 SUI in de spotwallet, maar geen idee hoe. Heb wat BNB in de vault zitten, maar dat levert voor zover ik kan zien alleen wat apy in BNB en RDNT op.

Edit: toch via de vault dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Antifon op 03-05-2023 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 16:41
Antifon schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 08:42:
[...]

Hier 22 SUI in de spotwallet, maar geen idee hoe. Heb wat BNB in de vault zitten, maar dat levert voor zover ik kan zien alleen wat apy in BNB en RDNT op.
Afgelopen dagen verdiende je in de vault ook SUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:35
Bijna 5 SUI te pakken, op naar de maan ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-09 19:53
SUI Lambo here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18:55
Mag ie weer?

Hoelaat is de FOMO euh FOMC meeting?

Uurtje of 8? Ik ben slecht in tijdzones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:32:
[...]

correct. En daarom ga ik wel meer kijken naar de pit achter de pump en een hoop indicators. Ik houd er echt serieus rekening mee. Ik ga sowieso bij 50k wel wat verkopen
Zonder compleet in de details te gaan, welke indicatoren zouden voor jou de doorslag geven? Bij een blow off top is bijna iedereen "te laat".

Heb nu voor mijzelf wat targets gesteld om te gaan verkopen (gebaseerd op voorgaande runs), maar bij bovenstaand scenario gaan die glad niet gehaald worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
1.66 SUI hiero......na listing 1 SUI = 1 BTC toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:17
Alpina schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:03:
Mag ie weer?

2 pm EST is 20:00 hier volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cheda
Mocht je geen of weinig Sui hebben kunnen bemachtigen, is het misschien waard om verder te kijken naar het volgende:

- Sui domains (zal een grote rol gaan spelen in het ecosysteem)
- NFT's (Je maakt de start mee, alleen moet je er de 1% uit kunnen halen. 99% is en zal rug zijn)
- Mogelijke Airdrops van projecten bijv. 3rd party wallets / swaps / dex (zie Sui officiële site / partners)

Veel is te minten voor 1 SUI of minder.. en er is nog genoeg kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:00

Trackerfire

BTC HODLER

Hoe is iedereen hier een beetje gepositioneerd? Afwachtend, met de handen op de knoppen, posities al ingenomen?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheda
ik koop bij tot 1.000-1.500 Sats. Daarna mag het weg 8k-9k (1 miljard mc bereikt) :P
daarnaast short op SOL?
Kol Nedra schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Altijd jammer dat die bende beschikbaar wordt op vage en/ of geen-Kraken exchanges. Welke plek kun je die SUI meuk nu het beste op de kop tikken? (ja ik heb al teveel ALT's, maar YOLO je weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:23:
Altijd jammer dat die bende beschikbaar wordt op vage en/ of geen-Kraken exchanges. Welke plek kun je die SUI meuk nu het beste op de kop tikken? (ja ik heb al teveel ALT's, maar YOLO je weet)
Ehm, Binance?

Alle grote exchanges "binnenkort". Effe geduld. Je kan je geld snel genoeg kwijtraken >:)

[ Voor 12% gewijzigd door resusaapje op 03-05-2023 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:25:
[...]

Ehm, Binance?

Alle grote exchanges "binnenkort". Effe geduld. Je kan je geld snel genoeg kwijtraken >:)
Pfffff moet je maar durven zo'n vage kleine exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:34:
[...]

Pfffff moet je maar durven zo'n vage kleine exchange.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b3DccgFMUf8DFVY2JxdUlBeYzQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FwftKXkIL4ph2uzcyeJbesve.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:03:
Mag ie weer?

Verwacht er niet zoveel van eigenlijk. Kans lijkt me zeer klein dat ze afwijken van wat er verwacht wordt. Als dat wel gebeurd komt er sowieso vuurwerk natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wie is dat? Madelon Vos die een traantje wegpinkt na te weinig inschrijvingen op haar STAP fraude cursus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:37:
[...]

Verwacht er niet zoveel van eigenlijk. Kans lijkt me zeer klein dat ze afwijken van wat er verwacht wordt. Als dat wel gebeurd komt er sowieso vuurwerk natuurlijk.
nee idd, kans is erg klein. Word gewoon 0,25% en dat zit overal al priced in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Coldcat schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:58:
[...]

Wie is dat? Madelon Vos die een traantje wegpinkt na te weinig inschrijvingen op haar STAP fraude cursus?
`
Dude! :X

(bi)Nance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:07:
Confirmed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8OwtkKXeGz6mfIhNF0yoTDbJGnA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kphkiCnYsqfDcGrXlzH3RUx4.png?f=user_large

Gratis shitcoins, helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieftalig
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-09 10:42

Lieftalig

Beperking van de mens is tijd.

Ryderr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 07:51:
[Afbeelding]

Dit. We hebben het live mee mogen maken en doen dat nog steeds, maar de domino stenen blijven voorlopig nog wel eventjes vallen. 'Risk management', Wha u talkin bout?
Las het net al. Gaat wel echt de verkeerde kant op!

Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:19
Leuk, nu krijgen we weer 10 pagina's vol met onzin over SUI.

Stelletje FOMO boys. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:07:
Leuk, nu krijgen we weer 10 pagina's vol met onzin over SUI.

Stelletje FOMO boys. >:)
Blijft het topic een beetje actief.
En... gratis SUI == gratis sats (na wissel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Domino schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 10:10:
[...]

Blijft het topic een beetje actief.
En... gratis SUI == gratis sats (na wissel)
10 Sui = 1 dollar = weinig sats...

Pagina: 1 ... 92 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!