Zijn er hier nog mensen enthousiast over de Sui lancering morgen?
Ik denk persoonlijk dat ze heel snel de 1 miljard market cap zullen bereiken. oa hierom:
- Initiële marketcap is 65 miljoen usd (600 sui miljoen tokens met vesting schema, 10 miljard in totaal)
- Populair onder de Solana community. Denk ook dat een fractie MC van Solana/Aptos hierom naar Sui zullen gaan.
- Waar aptos het met innoverende Move programmeertaal niet echt heeft waargemaakt, verwachten veel dat Sui dit wel zal doen. Het team heeft een succesvolle test gedaan van 297,000 TPS (al zegt dit niet zoveel)
- Discord word steeds opgeschoond met inactieve leden, zat aan het limiet (771k members) op moment van schrijven.
- ex Facebook team; hebben bijna onbeperkte resources gehad om techniek te ontwikkelen.
- Developer API en toegankelijkheid zijn "top notch" te noemen en Sui gaat daar flink in investeren.
- Hebben bewust geen Airdrop gedaan, maar een erg strenge voorverkoop/loting voor KYC geverifieerde gebruikers. Early contributers konden maximaal voor 45 usd kopen tegen 0,03 cent per stuk. en regulier kon je maximaal 1000 usd tegen 0,10 cent kopen per token. (Anti whale en ready voor de SEC)
- Bij Kucoin ICO zijn er 334 duizend tickets die meegedaan hebben aan de loting. Bij Binance is er momenteel ruim 4 miljard gestaked om Sui tokens te "farmen".
Het voelt voor mij een beetje aan als de early days van Solana en (hopelijk) een aankomende bull run.
Edit:
Zou graag willen dat Bitcoin snel boven de 36k komt. Sui is wellicht dat steentje wat nodig is om het daar te krijgen. Als early user van Solana doet Sui me er gewoon aan denken. Nu zullen vooral Aptos (Move) en Solana (top nft's DeGods/Y00ts zijn er al weg) juist slachtoffers zijn en zullen de nieuwere coins met betere techniek de oudere gaan "opeten". Dit is positief voor een bull market. (Nieuwe coins brengen hype, en wellicht de tokens op deze nieuwe blockchain ook.)
De backers van Sui zijn ook niet mals: Circle, Coinbase, Binance, Lightspeed, Samsung en verschillende grote VC's.
En om een lang verhaal kort te maken.. is het deze keer niet gelukt sorry
[
Voor 19% gewijzigd door
cheda op 02-05-2023 23:27
]
| MacBook Pro 13' 2018 | iMac 27' 2017 | TV 4K | iPhone XS Max | AirPods | HomePod | Phillips Hue |