Ik vond het sarcasme er wel aardig vanaf druipen.Ryderr schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:02:
[...]
Hij is de /s vergeten aan het einde en dus mist 70% van de mensen zijn echte message. Gemiste kans als je het mij vraagt
Vergeet niet, wij bitcoiners en techiekies staan ver boven het gemiddelde(we rule the world, just give it some time). Had beter gekunt in mijn meningDarrell schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:48:
[...]
Ik vond het sarcasme er wel aardig vanaf druipen.
Excellence does not require perfection.
Earn & learn: Daar staat geen nieuwe sh*tcoin. Wel was tot gisteren het mogelijk om 0,05 SOL (~1 EUR) te verkrijgen.resusaapje schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:24:
Ha, alweer een gra-ties auto-invest muntje d'r bij op Nance. Leve Learn & Earn! Na HOOK en IOTX, nu BEL.
"Bella Protocol: A Suite of DeFi Products to Make Crypto Banking Simple"
Blijkbaar een Binance Launchpool op september 2020. Maar toen bestond cryptoaapje nog niet![]()
Ooit $5,50, nu $0,70. Klinkt als een muntje om te hodlen.
Anyway, ik zeg geen nee tegen 5x maandelijks gra-ties $0,10 auto-compound inleg![]()
Heuh
Dus, wat heb ik gemist?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Helemaal mee eens! Dus bij deze:Ryderr schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:52:
Had beter gekunt in mijn mening
"Had beter gekunD NAAR mijn mening"
Graag gedaan

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Grofweg $120.000 dus 4 btc en wat wisselgeld
[ Voor 5% gewijzigd door Domino op 04-05-2023 22:08 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Summary of today’s Fed meeting pic.twitter.com/QKlK3S6Rgw
— Wall Street Memes (@wallstmemes) 3 mei 2023
nothing stops this train
het volgt de SHIB grafiek, vanaf nu down only (I hope)Lazyke schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 22:52:
Pepe weer een nieuwe ATH
nothing stops this train

Zag het op mijn telefoon vanmorgen en kan het natuurlijk niet terugvinden, maar het zou dus eind deze op iets van 28K en een beetje moeten staan.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Nee. Welke van de 100.000 artikelen? De meest recente gaat over AiDoge die Bitcoin gegarandeerd zou gaan inhalen.JDx schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 06:33:
Iemand dat stuk gelezen over AI die de koers van Bitcoin uitgewerkt heeft?
Zag het op mijn telefoon vanmorgen en kan het natuurlijk niet terugvinden, maar het zou dus eind deze op iets van 28K en een beetje moeten staan.
Ik zou het trouwens knap vinden als een mixer met behulp van menselijke input die geen greintje "intelligence" bevat (daarom noemen sommigen het gewoon machine learning of automatisering, wat beter klopt) de koers beter kan voorspellen dan een blik op de uitgezoomde grafiek, een halving, wishful thinking, een beetje techniek en het feit dat mensen gretige lemmings zijn
Dat zit wel Schnorr.
Eind deze dag/week/maand/eeuw?JDx schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 06:33:
Iemand dat stuk gelezen over AI die de koers van Bitcoin uitgewerkt heeft?
Ha, ik heb daar ook last van. Dat sommige woorden in mijn brein blijven en niet worden.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als je Android gebruikt kan het ook door je virtuele keyboard komen.resusaapje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 07:33:
[...]
Ha, ik heb daar ook last van. Dat sommige woorden in mijn brein blijven en niet worden.
Die haalt soms woorden weg als ie na een duw op de spatie denkt dat het er niet bij hoort. Handig bij het gebruik van een taal die bekendstaat om zijn spatiegebruik
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 05-05-2023 07:47 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ja als je Chrome opent op je telefoon dan krijg je van die suggesties, wil je het daarna teruglezen, dan kan je het opeens niet terugvinden.
Het is al blijkbaar van 2 dagen gelden, echt irritante suggesties van wazige sites altijd
https://finbold.com/machi...in-price-for-may-31-2023/
$120 gas🤨
— Rager (@Rager) 5 mei 2023
What is this 2021 bull market? pic.twitter.com/SrIul0Jyyl
Ook een MeMe to keep you eyes on :
https://www.dextools.io/a...40dea4691f90c9a755301818b
https://coinmarketcap.com/currencies/sponge/
:strip_exif()/f/image/Y6XM0M3q3buzRWSOVUf0PQWt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 79% gewijzigd door Gipsy King op 05-05-2023 08:12 ]
moest het niet al opglost zijn die ETH gasses?Gipsy King schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:08:
[Twitter]
[Afbeelding]
nothing stops this train
Oh, die suggesties lees ik niet eens meer. Is net als Google Search grotendeels gevuld met inhoudsloze teksten die nog niet eens allemaal gegenereerd zijn door ChatGPT.JDx schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:03:
[...]
Ja als je Chrome opent op je telefoon dan krijg je van die suggesties, wil je het daarna teruglezen, dan kan je het opeens niet terugvinden.
Het is al blijkbaar van 2 dagen gelden, echt irritante suggesties van wazige sites altijd
https://finbold.com/machi...in-price-for-may-31-2023/
Dan kijk je op die site: op basis van indicators die al tientallen jaren bestaan en zonder andere mogelijke factoren mee te nemen. Zoals alle andere digitale waarzeggers."Looking ahead, Finbold has tapped the machine learning algorithm at PricePredictions to gain insight into Bitcoin’s price outlook for the end of May"
In het verleden hebben ze een heuse coronaviruscalculator gehad, zonder factoren zoals "kom je uberhaupt buiten?" of "werk je met mensen?" mee te nemen.
Maar eerlijk is eerlijk, het is soms prachtig om te zien welke onzin mensen allemaal schrijven voor een paar advertentieviews. M'n bullshitdetector is de afgelopen jaren enorm bijgeschaafd dankzij inhoudsloze content
En aangezien bullshit ook bullish is voorspel ik dat we in 2025 de 1 miljoen USD per BTC hebben aangetikt.
Dat zit wel Schnorr.
1 miljoen BTC zo snel is niet goed lijkt mij. dan is die dollar echt in hyperinflatie dan is de chaos echt hoog in de wereld.Stukfruit schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:52:
[...]
Oh, die suggesties lees ik niet eens meer. Is net als Google Search grotendeels gevuld met inhoudsloze teksten die nog niet eens allemaal gegenereerd zijn door ChatGPT.
[...]
Dan kijk je op die site: op basis van indicators die al tientallen jaren bestaan en zonder andere mogelijke factoren mee te nemen. Zoals alle andere digitale waarzeggers.
In het verleden hebben ze een heuse coronaviruscalculator gehad, zonder factoren zoals "kom je uberhaupt buiten?" of "werk je met mensen?" mee te nemen.
Maar eerlijk is eerlijk, het is soms prachtig om te zien welke onzin mensen allemaal schrijven voor een paar advertentieviews. M'n bullshitdetector is de afgelopen jaren enorm bijgeschaafd dankzij inhoudsloze content
En aangezien bullshit ook bullish is voorspel ik dat we in 2025 de 1 miljoen USD per BTC hebben aangetikt.
nee geef mij maar een BTC van ~$120k
nothing stops this train
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 00:48:
Ik heb de bekende Tweakers Shitcoin Flowchart als ordinal (inscription) toegevoegd aan de mempool. Oftewel, de Tweakers Shitcoin Flowchart zal binnenkort toegevoegd zijn aan de Bitcoin blockchain en doorleven tot in de eeuwigheid. Zo is het ook voor alle toekomstige generaties duidelijk hoe het zit.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

140% in de plus al, elk stripfiguur is intussen al een meme voor en ze knallen de lucht in.Gipsy King schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:08:
[Twitter]
[Afbeelding]
Moet eerlijk bekennen dat ik ook al een paar van die pareltjes stiekem heb meegenomen en idd 100% op een dag pak, staat wel tegenover dat ik er ook tussen heb zitten die ff -50% doen in een paar uurtjes.. dit is gewoon gokken.
Ooit wel. Maar voorlopig ben je op L2 aangewezen. Met dank aan PEPE zijn de fees nu wat hoger dan normaal.Lazyke schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:43:
De eth gas fees zijn echt belachelijk. Komt hier ooit verbetering in? Ik vraag het mij serieus af.
Eth wordt wel steeds zeldzamer
:strip_exif()/f/image/jKxZXxxLmhHmnGseH7C6dp9r.jpg?f=fotoalbum_large)
Laatste 24 uur 2 procent krimp op jaarbasis. En dan kun je ook nog een mooie staking reward krijgen. Niet slecht voor een shitcoin.
[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 05-05-2023 09:55 ]
Alles naar FTM dan heb je dat gezeur met L1 en L2 tenminste niet en fees van een paar cent
FTM blijf ik hodlen, evenals ADA, Matic, BNB, Near en ATOMOepsje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:55:
ETH fees zijn echt belachelijk en ARB is echt traag als dikke stront en als je een meme coin als SPONGE wilt meepakken moet je toch echt op het Ethereum netwerk zijn dus dan heeft L2 geen zin.
Alles naar FTM dan heb je dat gezeur met L1 en L2 tenminste niet en fees van een paar cent
ook DOT natuurlijk!
nothing stops this train
NEAR, het zwakke broertje in mijn pf.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:57:
[...]
FTM blijf ik hodlen, evenals ADA, Matic, BNB, Near en ATOM
ook DOT natuurlijk!
LTC niet danKol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:57:
[...]
FTM blijf ik hodlen, evenals ADA, Matic, BNB, Near en ATOM
ook DOT natuurlijk!
ja die ook!
en LIT heb ik ook nog, en een flufje LINK en BIT en......
nothing stops this train
/f/image/sLURIv20im0mONjPIkDQPKme.png?f=fotoalbum_large)
En viel bijna van me stoel vanwege de enorme fees op het Arbitrum netwerk. Ga al mijn ETH maar verkopen en omzetten naar FTM, want dit wordt helemaal niets meer met ETH. Het gaat niet naar 6 cent, maar zelfs sub zero.
/f/image/83S4mbjxMU1pTSkRk8hN0aw1.png?f=fotoalbum_large)
Na ruim 14 jaar Bitcoin en 8 jaar Ethereum snapt men nog steeds niet dat de fees een indicatie is van hoe waardevol blockspace op het betreffende netwerk is. Tegelijkertijd is het een indicatie van de vraag naar blockspace, ondanks de fees is men altijd nog bereid om dit te behalen.
Als ETH holder vind ik het overigens helemaal prima. Laat de fees maar door het dak gaan. Voor de benodigde DeFi transacties maak ik gebruik van de L2 oplossingen.
Ik denk niet dat iemand hier iets voor zal betalen. Sterker nog, ik heb er zelf voor betaald om dit plaatje te vereeuwigen. Het idee dat alle Bitcoin nodes ter wereld straks dit plaatje zullen opslaan is toch vet grappig
En dan, ja, zal ik m op de marktplaats aanbieden? Ik hoef er zelf natuurlijk verder niks mee. Misschien kunnen we een algemene SC wallet maken voor dit soort ongein
blockchains zoals ATOM, Matic, FTM etc waren kwa prijs in 2021/2022 te duur (natuurlijk door hype) maar de onderliggende techniek blijft gewoon top en zeker met deze prijzen lijkt mij een mooi moment om toch DCA uit te voeren.jvel92 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:35:
Zojuist een test transactie gedaan op het Arbitrum netwerk, nadat ik uit betrouwbare bronnen op Tweakers las dat het netwerk traag als dikke stront is en daarnaast nog duur is ook. Transactie (swap) was er al door voordat ik Arbiscan kon laden.
[Afbeelding]
En viel bijna van me stoel vanwege de enorme fees op het Arbitrum netwerk. Ga al mijn ETH maar verkopen en omzetten naar FTM, want dit wordt helemaal niets meer met ETH. Het gaat niet naar 6 cent, maar zelfs sub zero.
[Afbeelding]
Na ruim 14 jaar Bitcoin en 8 jaar Ethereum snapt men nog steeds niet dat de fees een indicatie is van hoe waardevol blockspace op het betreffende netwerk is. Tegelijkertijd is het een indicatie van de vraag naar blockspace, ondanks de fees is men altijd nog bereid om dit te behalen.
Als ETH holder vind ik het overigens helemaal prima. Laat de fees maar door het dak gaan. Voor de benodigde DeFi transacties maak ik gebruik van de L2 oplossingen.
ja je kan all-in gaan op ETH, maar zolang die fees door het dak gaan zullen andere blockchains zeker ook blijven doen. ook verwacht ik dat multi-chain/ bridging een hot topic blijft.
ETH is wellicht de meest veilige keuze, meer risk is ook meer reward
nothing stops this train
Geen van die coins presteert beter dan ETH. Daarnaast is Poly juist een low fee oplossing op/naast ETH. Wat is er bijvoorbeeld zo top aan de onderliggende techniek van FTM?Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:46:
[...]
blockchains zoals ATOM, Matic, FTM etc waren kwa prijs in 2021/2022 te duur (natuurlijk door hype) maar de onderliggende techniek blijft gewoon top en zeker met deze prijzen lijkt mij een mooi moment om toch DCA uit te voeren.
ja je kan all-in gaan op ETH, maar zolang die fees door het dak gaan zullen andere blockchains zeker ook blijven doen. ook verwacht ik dat multi-chain/ bridging een hot topic blijft.
Ik blijf met mijn wekelijkse DCA ver weg van al deze meuk.
[ Voor 93% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-05-2023 11:06 ]
Je weet dat veel van die blockchains EVM compatible zijn en dus gebruik maken van dezelfde "top" techniek als het Ethereum netwerk? Door consessies te doen op het gebied van decentralisatie en security zijn dergelijke chains sneller en goedkoper.Kol Nedra schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:46:
[...]
blockchains zoals ATOM, Matic, FTM etc waren kwa prijs in 2021/2022 te duur (natuurlijk door hype) maar de onderliggende techniek blijft gewoon top en zeker met deze prijzen lijkt mij een mooi moment om toch DCA uit te voeren.
Hoge ETH fees is bullish voor ETH en voor de goedkopere transacties kan men naar ETH L2 oplossingen als Optimism, Arbitrum, zkSync etc.
Als een FTM bijvoorbeeld zo aantrekkelijk is, waarom is de TVL dan down only en is Arbitrum op hetzelfde niveau als tijdens de bullrun en zit Optimism ook in de lift?
In al het L2 (en mogelijke nieuwe L1's) geweld dat de komende maanden/jaar gaat komen, is het voor mij lastig om te begrijpen hoe de L1's van vorige cycle de aandacht weten te trekken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
+300% 400% 500% !! al sinds 8:08. Crazyness.Don Guacamole schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 09:24:
[...]
140% in de plus al, elk stripfiguur is intussen al een meme voor en ze knallen de lucht in.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook al een paar van die pareltjes stiekem heb meegenomen en idd 100% op een dag pak, staat wel tegenover dat ik er ook tussen heb zitten die ff -50% doen in een paar uurtjes.. dit is gewoon gokken.
Ook Shib is trying to MeMe again :
Important that 2.2B $SHIB was burnt yesterday. 🔥
— ShibariumGem (@Shibariumgem) 4 mei 2023
Imagine the magnitude of burns after the full release of #Shibarium. 👀$SHIB is programmed to achieve $0.01 #DrNandiphaMagudumana #DunePartTwo #GotGVol3 #GotGVol3ID #MilePhakphum #UkraineRussiaWar️ #الاتحاد_التعاون pic.twitter.com/gg2ZoomdFC
:strip_exif()/f/image/xRV6Rpp6d11ySsDkSXrCTn1p.jpg?f=fotoalbum_large)
And Another One :
https://coinmarketcap.com/currencies/troll/
[ Voor 38% gewijzigd door Gipsy King op 05-05-2023 12:36 ]
Wat een bende, wat doet die UkraineRussiaWar tag daar? Schreeuwen om aandachtGipsy King schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:04:
[...]
+300% 400% 500% !! al sinds 8:08. Crazyness.
Ook Shib is trying to MeMe again :
[Twitter]
[Afbeelding]
And Another One :
https://coinmarketcap.com/currencies/troll/
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Pump en dump.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tot hij op Binance gelist is.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Lijkt net CryptoDarrell schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:39:
In die poepmunten worden zonder blikken of blozen honderden miljoenen gepompt.
Dat niet maar net wel een trade van +230%. Ik zou er vanaf moeten blijven… 😂sjorremans schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:35:
Iemand hier die al miljonair is geworden dankzij PEPE?
[ Voor 8% gewijzigd door zenith op 05-05-2023 13:52 ]
PEPE inmiddels grotere market cap dan Fantom.Darrell schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:39:
In die poepmunten worden zonder blikken of blozen honderden miljoenen gepompt.
Hoplijk vloeit alles snel weer in de koning.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
nothing stops this train
Dat is wel vroeg. De listing is pas om 16 uur utc. Vaak blijft het stijgen tot de listing.Trackerfire schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:54:
Dikke short op PEPE geopend na de euforie rondom Binance. Hopelijk dit weer wel goed
Klopt, klein gokje voor een dipje tussendoorknakworst schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:58:
[...]
Dat is wel vroeg. De listing is pas om 16 uur utc. Vaak blijft het stijgen tot de listing.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Trackerfire schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Klopt, klein gokje voor een dipje tussendoor
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PwGTdD0glkCTbDGbCAh7mkKs.jpg?f=user_large)
Haha, aardig dipje net toch
SPONGE doet gewoon ff 400%…Gipsy King schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:08:
[Twitter]
[Afbeelding]
De regionale banken in de VS bedoel je.
https://finance.yahoo.com...risis-just-050000382.html
[ Voor 22% gewijzigd door knakworst op 05-05-2023 14:42 ]
tja us payroll reports kwamen 10min terug uit.
https://tradingeconomics.com/united-states/non-farm-payrolls
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar kan je shorten op die meuk?Trackerfire schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:54:
Dikke short op PEPE geopend na de euforie rondom Binance. Hopelijk dit weer wel goed
BytBit, Binance..
Vind ik toch niet terug bij Nance onder futures. BitMex biedt deze wel aan dus ben er ondertussen wel geraakt.
Eens! Nooit met (te) grote bedragen doen, dan is het niet erg om te verliezen en de winst is al gauw leuk ;-)Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:45:
Echt risky om PEPE te shorten imo
Gewoon eff in de gaten houden wanneer de hype gaat liggen icm retrace van BTC zou mooi momentje kunnen zijn.Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:45:
Echt risky om PEPE te shorten imo
knakworst schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:40:
Give me more PEPEs please.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rCnCRUC80doOQCZ2BzfJ0mhm.gif?f=user_large)
tis ff wachten tot BTC voorbij de 29-31k regio komt en ook de BTC dominance door de weerstand klapt. Gaat al dat spul het riool inBootjeVaren schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:49:
En dan heb je nog de tientallen PEPE klonen die op diverse netwerken als paddestoelen uit de grond schieten. Shitcoincasino early this year.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het is gewoon totaal onvoorspelbaar wanneer de pump zal ophouden wat een short lastig maaktTrackerfire schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:47:
[...]
Eens! Nooit met (te) grote bedragen doen, dan is het niet erg om te verliezen en de winst is al gauw leuk ;-)
Niks nieuws hè, dit gebeurd al jarenBootjeVaren schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:49:
En dan heb je nog de tientallen PEPE klonen die op diverse netwerken als paddestoelen uit de grond schieten. Shitcoincasino early this year.
Zorgt alleen maar voor meer liquiditeit voor in Bitcoin op de lange termijnBootjeVaren schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:49:
Klopt maar verschiet toch enigszins dat ze in de bear al zoveel tractie hebben.
Ik zie dat niet zo zwart-wit eigenlijk. Vloeien al die winsten sowieso in BTC? En alle verliezen vloeien sws al niet naar de koning. En dan heb ik het nog niet over de rugs/honeypots..Trackerfire schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:57:
[...]
Zorgt alleen maar voor meer liquiditeit voor in Bitcoin op de lange termijn![]()
Als je maandelijks 500€ inlegt, ga je daar dan 50€ extra bij leggen voor PEPE of ga je 50€ van die 500 nemen?
daarna komt de dump, dus bitcoin toch naar de 12k!
nothing stops this train
Ik ben bang van niet. Er is echt een aparte markt voor die meme troep. Die lui jagen de ene naar de andere na. Uiteindelijk dumpen die slimme jongens op tijd en zitten ze alweer in de volgende. Als je ziet dat sommige daar echt schat hemeltje rijk mee worden dan is het niet te stoppen totdat het kapot gereguleerd wordt. Je kan die wallets volgen van die lui...Er zijn genoeg mensen die het in de gaten houden welke volgende meme coin ze hebben gekozen en daar vervolgens zelf ook in te stappen.anti elppa schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:51:
[...]
tis ff wachten tot BTC voorbij de 29-31k regio komt en ook de BTC dominance door de weerstand klapt. Gaat al dat spul het riool in
[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 05-05-2023 15:20 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nadeel wel is dat Bitcoin dan weer negativiteit krijgt door als die Floki pepe dogeRockets
nothing stops this train
Het is ook gewoon traditie om keihard rekt te roepen bij een daling van 1% net als dat AI gegenereerde mensen vaak 6 vingers hebben, gewoon zo laten, is een featureanti elppa schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:42:
[...]
tja us payroll reports kwamen 10min terug uit.
https://tradingeconomics.com/united-states/non-farm-payrolls
/f/image/gne1WF76gD6CGW4xvax2yZYd.png?f=fotoalbum_large)
Deze user heeft nog 8.36 miljoen USD aan Pepe in zijn wallet zitten.
Destijds 3 trillion Pepe aangeschaft met 0.1 ETH lol
https://etherscan.io/tx/0...fb86f06a3572d25859d3df589
Geen gebruiker vam dit topic. Is immers geen buy high sell low.jvel92 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 15:41:
[Afbeelding]
Deze user heeft nog 8.36 miljoen USD aan Pepe in zijn wallet zitten.
Destijds 3 trillion Pepe aangeschaft met 0.1 ETH lol
https://etherscan.io/tx/0...fb86f06a3572d25859d3df589
WOJAK
ik heb ze allebei niet
nothing stops this train
https://www.binance.com/e...ed9e24988a0815e400ad85501
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!