[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.143 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:22
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:57:
Usa is dicht en alles hersteld. Btc dominance, rente, muren etc etc. Wat is het ook een vervelend, dom, paniekerig klootjes volk daar.

Straks 30k?
Tja je weet hoe ze daar met creditcards, credit scores en hun overheids financien omgaan toch... Need I say more ? |:(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Oepsje schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:00:
Er zit ook verdomd weinig tussen de 28.5 en 30.
Anderhalf om precies te zijn :w

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:42

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Awn152_yWmAuOf5jQYgR1SKk19U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXmopQKeC9wkUpxIHRxaHahL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:56
twit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:05:
[...]

Tja je weet hoe ze daar met creditcards, credit scores en hun overheids financien omgaan toch... Need I say more ? |:(
Een druppel holt een steen uit, niet met geweld, maar vaak door te vallen. Zo wordt een mens geleerd, niet door dwang, maar door veelvuldig te lezen traden
Je signature, FTFY ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Haha scherp. Die sig aanpassen gaat nog wel. Maar moet ik die grote tattoo op mn rug dan ook laten editen ? ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:56
twit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:35:
[...]

Haha scherp. Die sig aanpassen gaat nog wel. Maar moet ik die grote tattoo op mn rug dan ook laten editen ? ;)
:Y

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:43

Coldcat

HODL

Voor degenen die druk waren vandaag zal alle actie niet opvallen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8R_RMmYBw9Fz9PdRLd8PlYwdAE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sbx8hcwk9pzdUJhrc6z2h5vn.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:38:
Voor degenen die druk waren vandaag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1TuQ7LLFpncA_N8DaFRju3ga6h8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YOlvkGYTaJd6V7WYJ6g8jvUf.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:02
twit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:35:
[...]

Nee hoor.
"No regerts"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:53

knakworst

Get more sats!

Zo dat was even een dumpje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Coldcat schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:38:
Voor degenen die druk waren vandaag zal alle actie niet opvallen :)

[Afbeelding]
Vakantiecentjes alvast meerdere keren binnen gehengeld vandaag :Y)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:57

troje

was here!

en nu weer omhoog. Lijkt wel klimaatverandering, ook zo extreem

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wtf is dit dan. Zo ga je slapen met groen en word je wakker met rood.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:37

YES

Moderator General Chat
YES schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:32:
[...]

Zal het even vragen, kan niets beloven.
ik had je nog gewaardschuwd @roflexx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
Lekker grillig koersje vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
was een mooie dag, eerst vele shorts geliquideerd om vervolgens daarna vele longs te slopen, ik vind het helemaal mooi!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 03:16
Toen ik mijn screenshot postte heb ik ook gelukkig winst genomen om de 30k af te wachten. Word ik wakker staan we weer op 27k, lol. Even afwachten en waarschijnlijk opnieuw longen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Zo wakker worden met 29k na al het geweld van de laatste uurtjes gisteravond en begin van de nacht. Prima. Op naar de 30k dan maar weer. Niks aan de hand. HODL.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Fijne Koningsdag allen! Mn oranje shirt ligt al klaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xqRImDDNpjHAh44qCx8c4nFjQA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ylwQUkHS7W7RodqvUKolwnOt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Is er al wat meer duidelijk wat er gebeurde gisteravond? FBI sell off? Mt. Gox?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:53

knakworst

Get more sats!

troje schreef op donderdag 27 april 2023 @ 06:47:
Is er al wat meer duidelijk wat er gebeurde gisteravond?
De koers ging naar beneden en toen weer omhoog.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
* insert 'Printer goes brrrrrrrrr meme *

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P72NAIXbFAwXKnxWN9BF91AFe9E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L3aHgCN7rD0cDAMvRXW17arZ.png?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

troje schreef op donderdag 27 april 2023 @ 06:47:
Is er al wat meer duidelijk wat er gebeurde gisteravond? FBI sell off? Mt. Gox?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQLeXBC2dJWhRbyIiQjgAMfrIAU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XDX5K2zvejCKwFwhfB2gwp2U.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CEg8WhAspWB8cVUwt7Cmp43ITuY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PKVmVIcr4yxNvcjM4evxuppE.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gneAB2g7T2FTDloOlQjdhMyq4Yk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1gFu67MdNP0eAIBJROxkafVC.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Ryderr schreef op donderdag 27 april 2023 @ 06:57:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k2f_x0GkTgVUA6io_7nx0ZKJv1c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DWm1fvzjNzuonkFdVOiGY8sm.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ryderr schreef op donderdag 27 april 2023 @ 06:57:

[Afbeelding]
_O-

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Lol als dat het is / was... Zijn er daadwerkelijk mensen die uberhaupt traden op die (in mijn ogen) zinloze notifications van er is XX btc onderweg van wallet blabla naar exchange blabla? Dat heb ik altijd al echt ver onderaan mijn meest nutteloe lijstje crypto informatiebronnen gehad.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Het zijn toch interessante tijden. Een onbekend bedrijfje dat een beetje meedeint op de crypto markt kan met een enkele private tweet ervoor zorgen dat $400M geliquideerd wordt. En een tijdelijke koersdaling van 8%. Een beetje vergelijkbaar met CS dat omvalt na een enkele tweet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
troje schreef op donderdag 27 april 2023 @ 07:19:
Het zijn toch interessante tijden. Een onbekend bedrijfje dat een beetje meedeint op de crypto markt kan met een enkele private tweet ervoor zorgen dat $400M geliquideerd wordt. En een tijdelijke koersdaling van 8%. Een beetje vergelijkbaar met CS dat omvalt na een enkele tweet.
Ik zie een klein verschil. CS had niet meer bestaan zonder ingrijpen van de overheid. BTC koers herstelt zichzelf puur doordat alle Troje's en Twit's zsm nog wat fiat naar hun exchanges hebben geknald en/of buy orders hebben bijgeplaatst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
De daily ziet er niet eens zo slecht uit. Gisteren een doji candle die gelukkig groen is geeindigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Het blijft een bizarre dag gisteren met die klif. En mooi om te zien hoe snel alles weer opgekocht is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zn71oYS4AhoXhlJBm8-6zbxvcrc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NMmrotTf1ibxOkP0Ks8tfyiR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
twit schreef op donderdag 27 april 2023 @ 07:13:
[...]

Lol als dat het is / was... Zijn er daadwerkelijk mensen die uberhaupt traden op die (in mijn ogen) zinloze notifications van er is XX btc onderweg van wallet blabla naar exchange blabla? Dat heb ik altijd al echt ver onderaan mijn meest nutteloe lijstje crypto informatiebronnen gehad.. :?
Wat ik dus al schreef gisteren, paniek om niets.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:08

resusaapje

h less

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mi5Tb8V8c_lyhj5fJ_SIm26faOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YylLegiPP1ZxCdPlliep52GW.png?f=user_large

Wist je dat een paar wallets hun btc hebben verplaatst?
Waaaaaat? Paniekkkkkkk!!!!!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

"According to data from blockchain explorer Blockchain.com, a Bitcoin address believed to be the U.S. government’s wallet for Silk Road hack funds did witness a transaction on April 26. However, it was an inbound transaction worth only $0.19, which was still processing at the time of writing."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
https://cointelegraph.com...license-guidelines-in-may

Hong Kong security regulator to issue crypto license guidelines in May

The crypto business guidelines were reportedly revealed by the chief executive of Hong Kong’s Securities Futures Commission, Julia Leung.

Hong Kong security regulator to issue crypto license guidelines

The Hong Kong Securities Futures Commission (SFC) is reportedly set to release cryptocurrency exchange licensing guidelines next month.

The plans were reported by Bloomberg on April 27, which cited comments from the SFC’s chief executive Julia Leung on Thursday.

The incoming guidelines will provide support to crypto trading platforms that will be able to offer trading services to retail investors on June 1.

Leung said the consultation process on the licensing regime received over 150 responses from interested parties, according to Bloomberg.

Anti-Money Laundering (AML) and Know Your Client (KYC) regulatory requirements were some of the key considerations made in the Feb. 20 report that Leung was presumably referring to.

While confirmation awaits for most prospective Virtual Asset Service Provider (VASP) licensees, some trading platforms have already begun offering crypto-related services to investors under the SFC’s supervision.

OSL and Hashkey Group are amongst the few trading platforms to have already received licenses from the SFC, according to Reuters.

Related: Hong Kong’s crypto ambition gets subtle nod from Beijing: Report

Despite Hong Kong’s ambition to become the next crypto hub, not every trading platform has chosen to stick around for the long haul.

Bitget — a crypto exchange with $1.4 trillion assets in reserve — announced on April 24 that it will cease offering services to its Hong Kong customers when the Hong Kong VASP regime takes effect on June 1.

Dit lijkt mij toch wel erg bullish?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
twit schreef op donderdag 27 april 2023 @ 07:13:
[...]

Als er mensen zijn die in paniek hierop handelen zullen er ook traders / bots zijn die hier slim mee omgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:43
Binnenkort uitbraak van matic? Bevindt zich aan de onderkant van een channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
WillemdeZijger schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:35:
Als BTC geen roet in het eten gooit. De 30-31 wil (nog) niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
keepitfrosty schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:25:
[...]

Als er mensen zijn die in paniek hierop handelen zullen er ook traders / bots zijn die hier slim mee omgaan.
Heerlijk die crashes. Zat wel te shaken/zweten achter de laptop. Maar kon alles al snel in profit zetten. Een dikke short en een dikke long prima uitgespeeld.

Zojuist een bescheiden long geopend op 28.6.
Stoploss 27.5. Laat maar lopen. Fijne dag allen!

Lang leven de koning *O* (bitcoin duhh)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Gelukkig is het de komende week lekker weer, scheelt een hoop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/08Rc7hZDqqlP49fh_M0l8Ysr_nU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mPdgmAX5M0wpPfJzWRQNLGuL.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
vandaag nationale Bitcoin dag ofzo?
ik zie overal oranje :7

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:53:
vandaag nationale Bitcoin dag ofzo?
ik zie overal oranje :7
Nee iets met een sprookje of zo, meer iets voor de fantasiemuntjes.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

roflexx schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:19:
https://cointelegraph.com...license-guidelines-in-may

Hong Kong security regulator to issue crypto license guidelines in May

The crypto business guidelines were reportedly revealed by the chief executive of Hong Kong’s Securities Futures Commission, Julia Leung.

Hong Kong security regulator to issue crypto license guidelines

The Hong Kong Securities Futures Commission (SFC) is reportedly set to release cryptocurrency exchange licensing guidelines next month.

The plans were reported by Bloomberg on April 27, which cited comments from the SFC’s chief executive Julia Leung on Thursday.

The incoming guidelines will provide support to crypto trading platforms that will be able to offer trading services to retail investors on June 1.

Leung said the consultation process on the licensing regime received over 150 responses from interested parties, according to Bloomberg.

Anti-Money Laundering (AML) and Know Your Client (KYC) regulatory requirements were some of the key considerations made in the Feb. 20 report that Leung was presumably referring to.

While confirmation awaits for most prospective Virtual Asset Service Provider (VASP) licensees, some trading platforms have already begun offering crypto-related services to investors under the SFC’s supervision.

OSL and Hashkey Group are amongst the few trading platforms to have already received licenses from the SFC, according to Reuters.

Related: Hong Kong’s crypto ambition gets subtle nod from Beijing: Report

Despite Hong Kong’s ambition to become the next crypto hub, not every trading platform has chosen to stick around for the long haul.

Bitget — a crypto exchange with $1.4 trillion assets in reserve — announced on April 24 that it will cease offering services to its Hong Kong customers when the Hong Kong VASP regime takes effect on June 1.

Dit lijkt mij toch wel erg bullish?!
Sowieso bullish als China/Hong Kong weer in crypto gaat. Van al die bestaande exchanges uit Hong Kong daar wat van hun exchange token van kopen lijkt me geen verkeerde zet op dit moment.
LBank (LBK), Bidget, MEXC etc

Als een van die tokens een BNB of OKBtje doet ben je binnen :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 03:16
WillemdeZijger schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:35:
MATIC staat heel laag

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Bijna alles :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:43
Dan wordt het potverredomme eens tijd dat-ie omhoogschiet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ineens allemaal bitcoiners in normieland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Darrell schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:47:
Ineens allemaal bitcoiners in normieland.
Bij de 15k & 20k zag je ze niet….. >:)

Mei komt eraan maatjes, zet de stoplosses maar klaar. Of nog beter, pak 50% winst oid en leg het lager weer terug in. (In de 18-22K regionen)

Zien we die niet meer terug/gaan we skyhigh, onthoud. Winst is winst. Wees dan blij en baal niet dat je nu minder winst/munten hebt.

Geen financieel advies, (zelf de knopjes bedienen & keuzes maken) puur wat ik zou doen/en doe! :D :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18
Vannacht helemaal gegaan REKT in Utrekt. Teveel IPAs gechased, denk ik.

Dus stiefel heerlijk in de zon van slaap- naar parkeerplaats. En dan dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZP4cS-NlsN8JEgGGtRBvxfIAio8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ibq9M3VBrajYzxyHZnMcuy3O.jpg?f=fotoalbum_large

*pinkt traantje weg

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 14:24

Trackerfire

BTC HODLER

JDx schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:29:
[...]

Ik had alles verkocht vlak na jouw post :>

door jouw post bedoel ik dus, dacht hm ja, je hebt gelijk
It did age well. Dus het was lekker gratis bier _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OuSL_lgxLdrV4QilVVLBFXE6Tqo=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q2Sj2G3CrkE7NECZNCopl52G.jpg?f=fotoalbum_small

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

MrMrq schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:03:
Vannacht helemaal gegaan REKT in Utrekt. Teveel IPAs gechased, denk ik.

Dus stiefel heerlijk in de zon van slaap- naar parkeerplaats. En dan dit.

[Afbeelding]

*pinkt traantje weg
Zo liep ik vanmorgen over de vrijmarkt in Fryslân en trof daar @Skrunsies met zijn handeltje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UPhODpIIODBbrx3AnAyiPmsNNEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AeFbzELiukaqdodL9dRA1ojA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:22:
[...]

Zo liep ik vanmorgen over de vrijmarkt in Fryslân en trof daar @Skrunsies met zijn handeltje:

[Afbeelding]
Kandelaren voor je kaarsen, een beer, een paar cum rockets en rechts een grote bruine bag voor je shitcoins.

No doubt, dit is een coiner.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wie weet wie dit is? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
29K voor 5 seconden. Let op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sH_K6XyS3UJh_w3OWG_re1k3L3s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qlKHP72OSWnj2ch9U7IGKr4O.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
troje schreef op donderdag 27 april 2023 @ 07:42:
Het blijft een bizarre dag gisteren met die klif. En mooi om te zien hoe snel alles weer opgekocht is.

[Afbeelding]
Alleen jammer dat het (m.i.) tradetechnisch nu bagger is. Ik kan met deze PA geen plausibele setup bedenken hoor :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 14:24

Trackerfire

BTC HODLER

Hier is idd niet op te traden. Wel weer een kleine short geopend, aangezien we deze week per saldo nog wel aardig moon staan en de onderliggers na gisteren zeker niet verbeterd zijn. Eerder weer heel wat scepsis veroorzaakt over de hele crypto wereld. Geeft toch ook weer te denken dat relatief kleine gebeurtenissen enorme invloed hebben op t geheel… niet heel goed voor t fundament.

Hoop natuurlijk voor m’n porto dat t gewoon omhoog schiet, maar een kleine hedge dus.

[ Voor 33% gewijzigd door Trackerfire op 27-04-2023 16:27 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:43

Coldcat

HODL

Trackerfire schreef op donderdag 27 april 2023 @ 16:26:
Hier is idd niet op te traden. Wel weer een kleine short geopend, aangezien we deze week per saldo nog wel aardig moon staan en de onderliggers na gisteren zeker niet verbeterd zijn. Eerder weer heel wat scepsis veroorzaakt over de hele crypto wereld. Geeft toch ook weer te denken dat relatief kleine gebeurtenissen enorme invloed hebben op t geheel… niet heel goed voor t fundament.

Hoop natuurlijk voor m’n porto dat t gewoon omhoog schiet, maar een kleine hedge dus.
Eerder deze week was er minstens zoveel scepsis over de bankwereld. Klein beetje meer rente en alles REKT, nog harder dan DOT.

Traden hoeft niet, maar HODL is prima!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:59
Trackerfire schreef op donderdag 27 april 2023 @ 16:26:

Hier ook een kleine short op 29040$ btcusd.p

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:00
PLU moon, 10% erbij. Werd ook wel weer tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:22:
[...]

[Afbeelding]
Het standaard bear market ass rape setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:27
Moon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Moon? Long closed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

_O- d:)b

[ Voor 84% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2023 17:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Waar is je linkje

Edit, uw bericht was zojuist iets anders
O-)

[ Voor 8% gewijzigd door PlanR op 27-04-2023 17:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Nopheros schreef op donderdag 27 april 2023 @ 17:08:
PLU moon, 10% erbij. Werd ook wel weer tijd.
Inmiddels 20%. Niemand plu hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Nopheros schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:09:
[...]

Nop. Waar koop je zoiets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
PlanR schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:11:
[...]

Nop. Waar koop je zoiets?
Krijg je gratis, beetje zoals de AH spaarzegels.

Inmiddels na 12 maand ongeveer 110 plu verzameld á $9,50 per stuk.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 27-04-2023 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:59
[...]

@Gelukszoekr zat daar toch redelijk diep in?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

ik dacht dat heel Tweakers-crypto-slowchat aan de PLU zat :P
maar mooi zo, laat die cashback maar nog extra gratis groeien

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 27-04-2023 18:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:14:
[...]

ik dacht dat heel Tweakers aan de PLU zat :P
Meesten zijn een stelletje HI overlopers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:22
Volgens mij heeft die alles verkocht na de pump van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 11:05
Zat inderdaad :p En blij toe hoor, al is deze pump wel ff lekker voor de hodlers natuurlijk. Maar tegenover de Bitcoin is het slechts een kleine correctie.

Ik houd het project wel met een schuin oog in de gaten, maar puur voor de cashback & perks loont het mijnziens niet om een level te kopen. De komende maand komen er 17 nieuwe perks bij waar je uit kan kiezen, eerder vandaag hebben ze de eerste 3 bekend gemaakt. YouTube, Ikea en Amazon. Dat zal het wel grotendeels verklaren. Daarnaast heb je nog een maand om een level te kopen voor "weinig"

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
paul-s83 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:25:
[...]

Volgens mij heeft die alles verkocht na de pump van vorig jaar.
Check. ik had er 4000, alles verkocht voor een gemiddelde prijs van ~€11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Jawel, een leuke stapel inmiddels. We betalen hier inmiddels bijna alles met de Plutus Card :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:33:
[...]

Jawel, een leuke stapel inmiddels. We betalen hier inmiddels bijna alles met de Plutus Card :)
Yup, hier ook. Je bent gek als je niet van zo'n kaart gebruik maakt. Gratis geld ftw

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sbj5MPr/1562163.png

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:35:
[...]

Yup, hier ook. Je bent gek als je niet van zo'n kaart gebruik maakt. Gratis geld ftw

[Afbeelding]
Heb voor mijn verzekeringen voor 7 Euro per jaar een abonnement bij Over de Ijssel, waarmee ik 5% korting krijg op al mijn verzekeringen (Huis, 2 auto's, rechtsbijstand, zorgverzekering, etc. etc.). Recent een vakantie geboekt, achteraf zag ik dat je er korting krijgt als je lid bent van Over de Ijssel, even gemeld en 284 Euro korting ontvangen 8)7

Daarna de eerste 50% aanbetaling voldaan via Plutus. Volgende maand de resterende 50% voldoen via Plutus. Al met al bijna 400 Euro korting ontvangen op een vakantie, gewoon door er bewust mee om te gaan. Moet je nagaan hoeveel geld veel mensen laten liggen...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:49:
[...]

Heb voor mijn verzekeringen voor 7 Euro per jaar een abonnement bij Over de Ijssel, waarmee ik 5% korting krijg op al mijn verzekeringen (Huis, 2 auto's, rechtsbijstand, zorgverzekering, etc. etc.). Recent een vakantie geboekt, achteraf zag ik dat je er korting krijgt als je lid bent van Over de Ijssel, even gemeld en 284 Euro korting ontvangen 8)7

Daarna de eerste 50% aanbetaling voldaan via Plutus. Volgende maand de resterende 50% voldoen via Plutus. Al met al bijna 400 Euro korting ontvangen op een vakantie, gewoon door er bewust mee om te gaan. Moet je nagaan hoeveel geld veel mensen laten liggen...
Ik heb veel verzekeringen bij de Univé. Daar alles omgezet naar een jaarfactuur die ik op kantoor betaal met de Plutus kaart. Toevallig deze rekening laatst betaald. Die dame achter de bali kijkt me aan alsof ik gek ben. Voor een kleine €100 aan cashback wil ik wel even naar het kantoor fietsen :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:35:
[...]

[Afbeelding]
Je bent zelluf gek met je kut kaart. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:57:
[...]

Ik heb veel verzekeringen bij de Univé. Daar alles omgezet naar een jaarfactuur die ik op kantoor betaal met de Plutus kaart. Toevallig deze rekening laatst betaald. Die dame achter de bali kijkt me aan alsof ik gek ben. Voor een kleine €100 aan cashback wil ik wel even naar het kantoor fietsen :P
Oh, je zei dat laatst, maar wist niet dat dat ook bij Univé was. Ik kom wekelijks in de buurt van het lokale kantoor, dus ga dat denk ik ook maar doen. Even snel berekend, betreft hier +-175 Euro korting :)

Tip: Sluit je dus ook even aan bij Over de Ijssel, vang je nog meer korting bij Univé. -> Check eerst even of dit nog geldig is. Ik heb de korting nog wel, maar eindigt mogelijk komend jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 27-04-2023 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:04:

Tip: Sluit je dus ook even aan bij Over de Ijssel, vang je nog meer korting bij Univé.
Ga ik bekijken, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:05

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:04:
[...]

Tip: Sluit je dus ook even aan bij Over de Ijssel, vang je nog meer korting bij Univé.
Niet meer toch?
https://odij.nl/ondernemers/unive/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De korting is inderdaad eind 2022 verwijderd en dat is ook gemeld, maar daarna ineens weer teruggekomen. Ging er dus van uit dat ze het akkefietje hadden bijgelegd, maar check het voor de zekerheid even voordat je een abo afsluit. Maar ook goed om te weten: Bij o.a RCN vakanties krijg je ook een flinke korting waarmee ik de jaarlijkse inleg dus al voor +-40x terug heb ontvangen. Ik blijf dus sowieso lid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:07
Sommige apps helpen inderdaad om een stevige duit in je zak te houden. Wie serieus z'n best doet kan, zelf met de huidige graaiflatie, 35-50% bezuinigen op de boodschappen.

Je moet alleen wat creatiever omgaan met wat je krijgt :P

hint: Wie dacht dat ik het over de voedselbank had, mag per direct 1 BTC doneren daar. FOUT!

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:18

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:49:
[...]

Recent een vakantie geboekt, achteraf zag ik dat je er korting krijgt als je lid bent van Over de Ijssel, even gemeld en 284 Euro korting ontvangen 8)7
Zonde van de cashback :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:18

NeoflexNL

Forever young

Ik heb vandaag de 100 plu aangetikt. Bezig vanaf november.. gaat lekker zo!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Nu maar hopen dat PLU geen rug doet als in juli weer de DEX online gaat 😉
Kan niets omzetten nu via die plutus app om te cashen op de kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Vis schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:52:
Nu maar hopen dat PLU geen rug doet als in juli weer de DEX online gaat 😉
Kan niets omzetten nu via die plutus app om te cashen op de kaart.
Je kunt de PLU uit laten betalen naar een andere wallet dus ben daar niet zo bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Nopheros schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:54:
[...]

Je kunt de PLU uit laten betalen naar een andere wallet dus ben daar niet zo bang voor.
Oh werkt dat wel gewoon? Thanks zal eens kijken straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
... en ik maar denken dat Doge het probleem was/ is

https://www.usdebtclock.org/#

Agja we waren allemaal jong en naïef

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mooi moment om mijn long (x1) eens te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Vis schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:15:
[...]

Oh werkt dat wel gewoon? Thanks zal eens kijken straks
Uitbetalen naar bijv. metamask werkt idd nog wel. Weet niet of je op de hoogte bent maar inmiddels vragen ze voor sommige uitbetalingen bonnetjes om te bewijzen dat je de plu volgens de voorwaarden hebt verdient..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
tomtom901 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:30:
Mooi moment om mijn long (x1) eens te sluiten.
Je gaat er eentje van x50 openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Nopheros schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:30:
[...]

Uitbetalen naar bijv. metamask werkt idd nog wel. Weet niet of je op de hoogte bent maar inmiddels vragen ze voor sommige uitbetalingen bonnetjes om te bewijzen dat je de plu volgens de voorwaarden hebt verdient..
Geen idee, heb tot dusver altijd mn verdiende PLU terug gecasht op de kaart om weer te spenderen. Geldt dat daarvoor niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nopheros schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:34:
[...]

Je gaat er eentje van x50 openen?
Balls of steel liggen nog op het nachtkastje na gisteravond, sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Vis schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:34:
[...]

Geen idee, heb tot dusver altijd mn verdiende PLU terug gecasht op de kaart om weer te spenderen. Geldt dat daarvoor niet?
Is onduidelijk op dit moment. Ze zijn net een paar weken begonnen met het vragen om bonnetjes/facturen bij sommige personen. Lijkt me op zich wel logisch dat ze dat uiteindelijk ook doen bij cashen naar de kaart ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Dump in 3.2.1....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Wat was het target ook alweer, 12k? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Nopheros schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:42:
[...]

Wat was het target ook alweer, 12k? :P
Haha, guess so...

De vraag is of ie de 30k gaat breken. Ik denk het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door elpee op 27-04-2023 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

elpee schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:42:
[...]

Haha, guess so...

De vraag is of ie de 30k gaat breken. Ik denk het niet.
Je "hoopt" het niet...

Pagina: 1 ... 86 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!