[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.141 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:23:
Ik heb zo'n vreemd gevoel dat er na de volgende halving een bullrun komt waarvan iedereen denkt: 'Dit kan toch helemaal niet?'

Bitcoin 500k+.

Alles naar de vinkentering behalve crypto.

Ik vind helemaal lambo.
Da's een mooie spreuk, die gaan we vereeuwigen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqOydJYjtCz9TkLbYTajCmT52Xo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6nY4sc4uMbkZOjPdW4vEfjXo.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08

resusaapje

h less

Domino schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:36:
[...]

Da's een mooie spreuk, die gaan we vereeuwigen:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OzggRGDT7KiJSWjEPsZAadn6WLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mGvUyWc9coTPryUGEKBp6xgq.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:34:
[...]

Ja totdat je hoort waar dat geld dan wel naartoe gaat...
Ja das een ander verhaal. Dit zijn iig 2 idiote zaken waar het geld niet naar toe gaat

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
slow rugpull?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wxGUX5WwWQKhnB3sJRX4GYGz6jw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CZZSFhv1yT77d8J1wsb0hoiZ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Ik heb zo'n vreemd gevoel dat er na de volgende halving een bullrun komt waarvan iedereen denkt: 'Dit kan toch helemaal niet?'

Bitcoin 500k+.

Ik vind helemaal lambo.
Ik hoor geluiden (ook vanuit Amerika (o.a. real-estate)) dat alles deze zomer al naar de vinkentering gaat.

Betekent dat dat Bitcoin 500k+ zal worden deze zomer?

Ik vraag het voor een vriend.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
zwembroek schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:17:
[...]

We zitten nu echt op zo'n punt dat het beide kanten op kan. Qua timing kan het nog best dat we voor oktober / november de lows nog een keer gaan opzoeken en de recessie bullshit. Maar het kan ook dat we niet meer onder de 20K komen we blijven rangen tussen de 20k en 30k. Maar als we echt boven de 100k willen komen dan is nu rangen tussen de 30k en 40k tot na de halving ook echt niet gek. Met andere woorden je kan maar beter wat skin in de game hebben dan gokken op de lows. Ik zou het in ieder geval niet durven zeggen welke kant het op gaat. Ik denk dat je teveel naar Benjamin Cowen luisterd. Die verwacht nog een Eth voor $700.
Yep klopt, ik heb een bias. Voordeel van Ben is dat z'n risk metric ook nu weer goed heeft uitgespeeld: koop onder 0.4 en verkoop boven 0.5. Ik heb "te weinig" gekocht onder 0.4 maar sta nog steeds achter m'n strategie. Ben is inderdaad vrij deterministisch over ETH. Maarrr, vergeet niet dat ETH relatief verder overvalued is dan BTC. De downside is groter bij een sell off van risk assets als geheel.

Ik wil geen langspeelplaat worden, maar de yield curve blijft me verbazen. We zijn zo diep inverted, de economie is echt kapot in zekere zin (mocht je hier meer over willen weten, check m'n recente post in het beleggingstopic). Als macroeconoom kan ik me daar niet aan onttrekken :) . Then again, ik ben de eerste die toegeeft dat economie eigenlijk geen echte academische studierichting is, het is een hoop gemodelleer en je zit er altijd naast. Maar dat er iets in de lucht hangt, is voor mij nog steeds een te sterk gevoel om cash te deployen naar een niveau van 2x zoveel als pak 'm beet een half jaar geleden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:34:
[...]

Ja totdat je hoort waar dat geld dan wel naartoe gaat...
Die linkse rakkers moeten het milieu redden koste wat het kost, dusja, lekker belangrijk hoe groot onze postzegel is. "Ja maat, maar wij hebben qua % ten opzichte van landoppervlak gigantisch veel industrie dus moeten stappen maken als uitstoter", really? Wat we nu als land exporteren moet alsnog elder gemaakt worden mochten we de stekker eruit trekken, zero sum game. Je kunt ons allemaal een E-auto, warmtepomp, whateverthefuck door de strot duwen, dikke prima, maar wees dan tenminste eerlijk dat de reden doorvoor een verloren zaak is en onze verplichte inzet geen soden aan de dijk zal zetten. De enige droom die zij realiseren is dat de middenmoot financieel geruïneerd wordt, de armen gigantisch gesubsidieerd moeten worden(duw de kosten maar door de middenmoot), en dat de rijken rijker worden en sommige een klein beetje minder rijk.

Wen ASTR $10? "Ik vertrek" incoming en ik ben degene met het blauwe logo op zijn polo(but where to go?)

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:58:
[...]

Yep klopt, ik heb een bias. Voordeel van Ben is dat z'n risk metric ook nu weer goed heeft uitgespeeld: koop onder 0.4 en verkoop boven 0.5. Ik heb "te weinig" gekocht onder 0.4 maar sta nog steeds achter m'n strategie. Ben is inderdaad vrij deterministisch over ETH. Maarrr, vergeet niet dat ETH relatief verder overvalued is dan BTC. De downside is groter bij een sell off van risk assets als geheel.

Ik wil geen langspeelplaat worden, maar de yield curve blijft me verbazen. We zijn zo diep inverted, de economie is echt kapot in zekere zin (mocht je hier meer over willen weten, check m'n recente post in het beleggingstopic). Als macroeconoom kan ik me daar niet aan onttrekken :) . Then again, ik ben de eerste die toegeeft dat economie eigenlijk geen echte academische studierichting is, het is een hoop gemodelleer en je zit er altijd naast. Maar dat er iets in de lucht hangt, is voor mij nog steeds een te sterk gevoel om cash te deployen naar een niveau van 2x zoveel als pak 'm beet een half jaar geleden.
Ik heb een opblaasbare jacuzzi gekocht, 16 kisten bier en Bitcoin.

Zit ik goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ryderr schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:02:
[...]

Die linkse rakkers moeten het milieu redden koste wat het kost, dusja, lekker belangrijk hoe groot onze postzegel is. "Ja maat, maar wij hebben qua % ten opzichte van landoppervlak gigantisch veel industrie dus moeten stappen maken als uitstoter", really? Wat we nu als land exporteren moet alsnog elder gemaakt worden mochten we de stekker eruit trekken, zero sum game. Je kunt ons allemaal een E-auto, warmtepomp, whateverthefuck door de strot duwen, dikke prima, maar wees dan tenminste eerlijk dat de reden doorvoor een verloren zaak is en onze verplichte inzet geen soden aan de dijk zal zetten. De enige droom die zij realiseren is dat de middenmoot financieel geruïneerd wordt, de armen gigantisch gesubsidieerd moeten worden(duw de kosten maar door de middenmoot), en dat de rijken rijker worden en sommige een klein beetje minder rijk.

Wen ASTR $10? "Ik vertrek" incoming en ik ben degene met het blauwe logo op zijn polo(but where?)
Wel blijven opletten hè. Het is nu DIONE die je wist dat zou komen.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
resusaapje schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:04:
[...]

Wel blijven opletten hè. Het is nu DIONE die je wist dat zou komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPSz0A7XS0eIaswVrfAYdxzCSTQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a2aKhZKdNKVF8l3fx8vfDzlO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:43

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:03:
[...]

Ik heb een opblaasbare jacuzzi gekocht, 16 kisten bier en Bitcoin.

Zit ik goed?
Risico dat je die drijvende artillerie van Oekraïne tegenkomt… bier is weer aantrekkingskracht voor de Russen… met sats zit je echt het beste!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:34

Chaes

#HODL

Bitcoin 500k+.

Ik vind helemaal lambo.
Volgens PlanB gaat Bitcoin deze bull run naar $532k. Ik denk ik zeg het maar even... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke NEXO!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:34

Chaes

#HODL

Jedi_Pimp schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:58:
[...]

Interessante post in het Beleggerstopic. Aangaande het schuldenplafond van de VS; de kans dat de VS zal defaulten lijkt mij nihil (is in het verleden tevens nooit gebeurd). Immers hebben ze het schuldenplafond in het verleden altijd verhoogd (voor het laatst volgens mij c. 1.5 jaar geleden). Dat het plafond bereikt is is natuurlijk nooit een goed teken, maar je kunt je afvragen of (en zo ja, in hoeverre) er nog waarde gehecht moet worden aan zo'n metric.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Chaes schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:28:
[...]

Interessante post in het Beleggerstopic. Aangaande het schuldenplafond van de VS; de kans dat de VS zal defaulten lijkt mij nihil (is in het verleden tevens nooit gebeurd). Immers hebben ze het schuldenplafond in het verleden altijd verhoogd (voor het laatst volgens mij c. 1.5 jaar geleden). Dat het plafond bereikt is is natuurlijk nooit een goed teken, maar je kunt je afvragen of (en zo ja, in hoeverre) er nog waarde gehecht moet worden aan zo'n metric.
Klopt zeker, alleen is een collateral run altijd een slecht teken, ongeacht of het praktisch mogelijk is dat de US default. Als je kijkt naar historische runs op US01M, waren die altijd in tumultueuze periodes. Of het meteen materialiseert in een stock market meltdown is een tweede, maar dat het nog niet gedaan is met monetaire onzekerheid is een feit..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eC32-z9u-AM5nuhXlDQeW09bZHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vdH30B1DTHminBSANrJ2icV0.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zulke pumps zijn mooi om er wat van te dumpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Coldcat schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:47:
[...]

Zulke pumps zijn mooi om er wat van te dumpen.
Idd. Over 2-3 weken komen mijn NEXO's eindelijk vrij, dan dump ik ze direct en gaat dat richting BTC.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DV6RXHxzBfwIi3SRIlMkSbowY7c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYuDAOQ2ceIKods2tyYL9M5P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:24

Trackerfire

BTC HODLER

Toch maar even een klein shortje geopend, zit niet echt gang meer in. Bier of geen bier vanavond...

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:19
hahaha altijd bier :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:21
@Trackerfire konings Nacht altijd bier!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YP0Usq4ihTVg3Rb8AKIiBOB6aw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rpm2SjCpLxoVaUUdVhGgZano.jpg?f=fotoalbum_large

🍺😆😆🍺🍺🍺😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:27
Iemand die ook een NFT heeft gemint op lite.zksync.io? Bij mij worden ze volledig geverifieerd, ik krijg alleen de melding 'Metadata not found' en kom er niet achter hoe ik dit oplos?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Na een dag je pf niet te checken weer dik in het groen, het was dus maar een correctie, kunnen we nu weer lekker moon gaan!

Cspr is ook weer lekker bezig 8)

Fijne koningsnacht allen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:06
https://decrypt.co/137988...nches-plans-move-polkadot

Nog even en Ark invest koopt weer wat Polkadot op.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fupv4FcaQAAnQ_g?format=jpg&name=large

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 26-04-2023 19:58 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:07
Momenteel zie ik shitcoin VGX -30% doen. Uit eerdere topics weet ik dat er traders zijn die graag in (shit-)coins springen (zeg met een kratje bier) bij -15% of meer (aan verlies)

Echter, als ik VGX in Googelen stop, zie ik dat de boel failliet is.
Is het een shitcoin of een "high risk meme coin" ?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
resusaapje schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:34:
[...]

zie dit forum als een soort goegel. Zoekterm "melkkrat" en gij zult vinden:

[...]

Der alte Stockschwanz!
I'm old alright.. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Praat eens gewoon nederlands joh hipsters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:15:
[...]

überhaupt sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:59
Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:15:
[...]

Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:33:
Mooon
Kom op nou eens met die 10k candles!
Maan*, Kaarsen*

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

De maan is voorbij, op dit moment wordt de koers afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:57

troje

was here!

wat is die enorme rekt op bibit?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:22
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Ggi9DcYCgXwAAAAC/ho-eem-bert.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:22
Dit voelt wel als er is ergens iets bekend geworden, net gepost etc. De zoektocht naar wtf just happened kan weer beginnen :)

@Pelox kinderen al op bed gelegd ? :0

Edit:

Tja zo maak je een hele mooie dag weer snel ongedaan :( Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLI4-lYQ44RvcY9humP_ghVqeQA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ODA9ZZ6ggO2xvNP4Pa5NIXlC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door twit op 26-04-2023 21:42 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
:/

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Longs Langen liquideren en dan moon maan

[ Voor 14% gewijzigd door Darrell op 26-04-2023 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Only in crypto lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Als we hem op dit niveau sluiten slechtste 1hr candle die ik zo snel in laatste 5 weken kan terugvinden. Kan moeilijk geloven dat dit compleet ongerelateerd aan enig nieuws is. En ja tuurlijk gaan er weer mensen replyen jaja de gains van vandaag waren zeker organische groei en dit is manipulatie!? Dat hoor je mij niet zeggen, maar dit is in mijn ogen wel een echte andere daling dan de manier waarop we eerder vandaag omhoog gingen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
twit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:46:
Als we hem op dit niveau sluiten slechtste 1hr candle die ik zo snel in laatste 5 weken kan terugvinden. Kan moeilijk geloven dat dit compleet ongerelateerd aan enig nieuws is. En ja tuurlijk gaan er weer mensen replyen jaja de gains van vandaag waren zeker organische groei en dit is manipulatie!? Dat hoor je mij niet zeggen, maar dit is in mijn ogen wel een echte andere daling dan de manier waarop we eerder vandaag omhoog gingen.
Ook daily is extreem slecht. Ik iig stopped out in winst. Maar wel heel erg zonde dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WTF BTC. Iets van slecht nieuws ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:48:
[...]

Ook daily is extreem slecht. Ik iig stopped out in winst. Maar wel heel erg zonde dit
Ik ging vandaag voor een simpele 2e hands auto aan matrassen + bed enzo kopen. Onder het mom van ach vanochtend had ik het nog niet eens in mn pf zitten. Doe eens gek. Bizar als je nu ziet dat we misschien zelfs slechter de dag closen dan we hem begonnen ja :X Ik trade nooit dus alles staat nog steeds in exact delfde plaats als waar het inmiddels al 6 jaar staat, maar zonde is het zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
PilatuS schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:49:
Nee gewoon iets van manipulatie of zo..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Gewoon even de klassieker er weer bij pakken en genieten van de muziek.

https://btcusd.aggr.trade/

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hatsaaaaa!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wel apart dat bitcoin rekt gaat op het moment dat de nasdaq de weg naar boven pakt. Ben benieuwd wat de aanleiding is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:52:
Wel apart dat bitcoin rekt gaat op het moment dat de nasdaq de weg naar boven pakt. Ben benieuwd wat de aanleiding is.
Moet ook 100% zeker een reden zijn. Of fbi heeft volgende lading btc spot gepumpt. Zo dom zijn ze daar wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:19

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:48:
[...]

Ja ben ook blij de winst gepakt te hebben. Bizarre drop die weinig goeds voorspelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Volume coinbase pro is ook echt extreem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zit je dan met je TA lijntjes en driehoeken 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:53:
[...]

Moet ook 100% zeker een reden zijn. Of fbi heeft volgende lading btc spot gepumpt. Zo dom zijn ze daar wel
Als dat de reden is is het 1 van de meest gunstige redenen om weer snel van te kunnen herstellen iig. Mooie 'only in america' stunt zou dat weer zijn ja :). Mijn twitter zoek skills leveren me nog niets groots en meermaals herhaald op verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:53:
[...]

Ja ben ook blij de winst gepakt te hebben. Bizarre drop die weinig goeds voorspelt.
Of het is het springplankje wat nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Lijkt een fat finger

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
zenith schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:55:
Zit je dan met je TA lijntjes en driehoeken 😜
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ot2QlTmUptS3XTKMiQoM64aR64A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LHD5IMdBTKof3yLQCIudohwH.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:40
Lekkere fake out zo op de daily..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:26
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:53:
[...]

Ze zou het zeggen ja, maar vorige week was er ook een whale die 16.000 BTC via een Market sell op Binance dumpte. Dan moet je gewoon echt zsm van je BTC af voordat iemand anders het doet.
Ik bedoel, met zo’n aantal ben je echt wel beter af met verkopen over langere termijn of OTC…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:32
12k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:27
Btc.d neemt ook een duikvlucht, vreemd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:25
twit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:55:
[...]

Als dat de reden is is het 1 van de meest gunstige redenen om weer snel van te kunnen herstellen iig. Mooie 'only in america' stunt zou dat weer zijn ja :). Mijn twitter zoek skills leveren me nog niets groots en meermaals herhaald op verder.
Lijkt me eerder een goed uitgevoerde bull-trap.
Als je ziet hoeveel longs er inmiddels naar het hiernamaals zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ynHLAQGQaEpT6AVskNrs6jQtkbw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2vyMseHqwGosst8HXc0O23Se.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
DutchCrownNL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:00:
[...]

Lijkt me eerder een goed uitgevoerde bull-trap.
Als je ziet hoeveel longs er inmiddels naar het hiernamaals zijn...

[Afbeelding]
Nee weer redelijk zeker dat het spot sells zijn. Zit er nu 10min naar te kijken. Tis zelfs nu nog bezig. Op coinbase pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:59
Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:42:
Longs Langen liquideren en dan moon maan
Nice! Eeh, mooi! Snelle leerling.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Beetje vroeg ...sell in may and go away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Bizar dit. In exact een uur tijd een drop van 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:25
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:01:
[...]

Nee weer redelijk zeker dat het spot sells zijn. Zit er nu 10min naar te kijken. Tis zelfs nu nog bezig. Op coinbase pro
Als die blijven verkopen dan krijg je een sneeuwbal effect ja, alleen waarom er dan zoveel sell-orders zijn :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
DutchCrownNL schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:07:
[...]

Als die blijven verkopen dan krijg je een sneeuwbal effect ja, alleen waarom er dan zoveel sell-orders zijn :?
Dat laatste is de vraag. Ik kan echt niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
troje schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:07:
Bizar dit. In exact een uur tijd een drop van 8%.
Ik heb maar weer eens een screenshot van mijn delta pf gemaakt op de 1h stand. Komt in de buurt van een nieuw -EUR record in een uurtje denk ik ja. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:32
dead cat bounce in de maak?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twit
Nu terug veren en boven de 30.1k de dag sluiten. Dat zou helemaal 'only in crypto' zijn :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
Mt gox en feds?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gordon die niet gaat trouwen :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Ik houd het daar nu ff op ja. Zou positief zijn, zijn we daar tenminste vanaf.

Usa bijna dicht ook. Kan de rust ff terug keren

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 26-04-2023 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

echt een bizarre chart op de 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:17:
[...]

Ik houd het daar nu ff op ja. Zou positief zijn, zijn we daar tenminste vanaf.

Usa bijna dicht ook. Kan de rust ff terug keren
Idd. Dan is dit geweld lange termijn een win. 1 donkere wolk minder boven de markt waar iedereen altijd van kan blijven roepen ' jaa maar wat als dat gebeurt dan gaat alles weer...'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Laatste kans om onder de 28k te kopen! :+

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
Pelox schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:21:
Afbeeldingslocatie: https://wompampsupport.azureedge.net/fetchimage?siteId=7575&v=2&jpgQuality=100&width=700&url=https%3A%2F%2Fi.kym-cdn.com%2Fentries%2Ficons%2Ffacebook%2F000%2F023%2F021%2Fe02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ToYAHLi3MJj2sC9gQzq_HAYCvug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KgKP4at0HognMc5Qb3fI2lLH.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Trackerfire schreef op woensdag 26 april 2023 @ 18:14:
Toch maar even een klein shortje geopend, zit niet echt gang meer in. Bier of geen bier vanavond...
Ik had alles verkocht vlak na jouw post :>

door jouw post bedoel ik dus, dacht hm ja, je hebt gelijk

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 26-04-2023 22:33 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:47
Man man dit is toch echt niet meer grappig, ik kan me zo'n dump als dit eigenlijk nauwelijks meer herinneren. Dit zie je normaal alleen bij de gemiddelde meme coin

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ronman op 26-04-2023 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:32

Vis

Hier komt de V shape recovery, op naar de 40k!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Mr Ronman schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:32:
Man man dit is toch echt niet meer grappig, ik kan me zo'n dump als dit eigenlijk nauwelijks meer herinneren. Dit zie je normaal alleen bij de gemiddelde meme coin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKIjwk229dMnwL5Nku8cEr_AIpQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Uv5atyhDy4iLXeNijlGzdtzZ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
+400% met een long, short open en gesloten op +100%.

Ik kap ermee en zuip enkele pallets schultenbrau.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ANsd9gqN9upTocNtzLExmYZnfSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VP2C0Io4FJLSOuaoKFBbctOg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Die zag ik ook ja maar in de replies zie ik vooral mensen die zeggen dat de bekende wallet addressen etc juist geen movements vertonen. Kortom iedereen roept dit wel maar enige data (onchain) die ook daadwerkelijk bevestigt dat het zoiets zou kunnen zijn ontbreekt nog toch? Of heb je al iets meer gevonden dan een (inmiddels veel herhaalde) aanname?

Edit: [Twitter: https://twitter.com/kriptoles/status/1651319420583550977?s=20]

[ Voor 5% gewijzigd door twit op 26-04-2023 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Wat ik dus al schreef. Of ze sellen ook echt, of dit paniek omdat het gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:39:
[...]

Wat ik dus al schreef. Of ze sellen ook echt, of dit paniek omdat het gaat komen
Paniek? we hebben in enige tijd geen zo’n sell off gezien terwijl er al wel wat gedumpt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
we gaan gewoon weer omhoog

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

twit schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:39:
[...]

Die zag ik ook ja maar in de replies zie ik vooral mensen die zeggen dat de bekende wallet addressen etc juist geen movements vertonen. Kortom iedereen roept dit wel maar enige data (onchain) die ook daadwerkelijk bevestigt dat het zoiets zou kunnen zijn ontbreekt nog toch? Of heb je al iets meer gevonden dan een (inmiddels veel herhaalde) aanname?

Edit: [Embed]
Geen idee, ik heb in ieder geval gebruik gemaakt om wat satjes bij te stacken. Twijfel er niet aan dat we de dag gaan closen boven de 30k.

Moon s00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Pelox schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:21:
We gaan dieper |:(

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Masstje schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:40:
[...]

Paniek? we hebben in enige tijd geen zo’n sell off gezien terwijl er al wel wat gedumpt is.
Paniek ja. Mensen die spot sellen omdat we misschien naar ZERO gaan. Ik noem dat paniek om niets. Al 100en van dit soort momenten meegemaakt in 10 jaar btc.
En over 2 jaar moet je zoomen als een gek om dit soort acties überhaupt terug te vinden (mocht iemand zich dit überhaupt herinneren).

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-04-2023 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Best even geleden dat ik iig totaaal geen zin heb om te gaan slapen en eigenlijk de hele nacht wil gaan kijken hoe dit verhaal zich verder ontvouwt. Ergens wel lekker zo af en toe die adrenaline rushes :) :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twit
anti elppa schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:47:
[...]

Paniek ja. Mensen die spot sellen omdat we misschien naar ZERO gaan. Ik noem dat paniek om niets. Al 100en van dit soort momenten meegemaakt in 10 jaar btc.
En over 2 jaar moet je zoomen als een gek om dit soort acties überhaupt terug te vinden (mocht iemand zich dit überhaupt herinneren).
Eens. En eigenlijk is het (als we tenminste zo rond de 28.x afsluiten ipv opeens 25x ofzo) super bullish dat ook zo'n sell off event eigenlijk in de uren erna al weer langzaam wordt teruggekocht en er zo ontzettend veel mensen juist weer op crypto duiken dat het idd maar een rimpeltje in een de langere termijn grafieken wordt. Er staat zo ontzettend veel geld te wachten om nog in crypto mee te gaan doen PLUS de alsmaar groeiende club crypto holders die zichzelf ook nog eens hebben aangeleerd middels DCA maandelijks bij te blijven kopen. Dit kan niet fout, maar neemt niet weg dat short term events wel leuk blijven om te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:17
Ik dacht eerst ff net als vorige week een algehele drop (mede omdat DOT ook naar beneden kleunde en ik daar vooral de focus op heb, dom of niet :X ).
Maar ETH bleef gewoon stabiel, dus hoe en wat is n beetje vaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Usa is dicht en alles hersteld. Btc dominance, rente, muren etc etc. Wat is het ook een vervelend, dom, paniekerig klootjes volk daar.

Straks 30k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Doet me echt geen ruk meer.

Eerste week in crypto lag ik wakker van een beweginkje naar beneden. Stick to the plan. Blijf bij het plan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbNwncAqkamtgUHdKVvbbqSiphU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2UkSGiOGEtDq6QohFFwj2apM.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:01
Er zit ook verdomd weinig tussen de 28.5 en 30. Hopelijk zo weer door die 28 5 en de 30k aantikken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
ach, ik vermaak me wel. Kratje bier erin, beetje met de schuifjes spelen. Meer is het op het moment toch niet :P
Pagina: 1 ... 85 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!