[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.768 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQ0fzfGtaG6ujU6TO0Uue2jNw7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r5EjtHlcosgnPyipSNcb3MpR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
YFI pumpt ook effe 40% in een maand : https://www.coinbase.com/nl/price/yearn-finance

Anyone in this ?

Samen werking met crv en bribe ook ?
https://yearn.finance/

[ Voor 23% gewijzigd door Gipsy King op 02-03-2023 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 22:41
Ik heb die XMON ook nooit echt gesnapt, ooit is naar gekeken in een dronken bui maar:
https://www.coindesk.com/...doswap-lock-drop-program/

Mother of all Shitcoins? Of gaat dit te ver :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
frank131331 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:14:
Ik heb die XMON ook nooit echt gesnapt, ooit is naar gekeken in een dronken bui maar:
https://www.coindesk.com/...doswap-lock-drop-program/

Mother of all Shitcoins? Of gaat dit te ver :p
ik verwarde jouwn mooie benaming MOAS even met MOAB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-09 21:01
Meer mensen die in de app op kraken niet alles kunnen zien. Bij mij is mijn btc daar weg maar via de site staat het er wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 21:43
Nou heit ik horen segge dat @Gipsy King weet wanneer er weer brute hardware uit komp.
Brute hardware is nodig voor bruto ATH's

Dus @Gipsy King , waarom komp die brute hardware uit?
:P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:27
resusaapje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:27:
[...]

Scaramucci? Da's toch die nitwit die door Trump op een belangrijke post werd gezet en na een week of zo weer weg mocht, omdat hij zelfs voor Trump te gek was
Lijkt wel een mobster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Hahahaha die koers van Xmon is wel een beste BIEMMM koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
D_Jeff schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:40:
Nou heit ik horen segge dat @Gipsy King weet wanneer er weer brute hardware uit komp.
Brute hardware is nodig voor bruto ATH's

Dus @Gipsy King , waarom komp die brute hardware uit?
:P
Wa seg jie noe ammal :)

Nee joh brute hardware is niet meer nodig.

Brute Fiat , da motte we hemme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Bart-sss schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 20:30:
Meer mensen die in de app op kraken niet alles kunnen zien. Bij mij is mijn btc daar weg maar via de site staat het er wel...
heb hem in de favorites staan , visable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
iceblack24 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:33:
[...]

we sloten de S&P500 gister net boven de 200 day. De futures zijn er vannacht ondergedoken, maar herstellen zich nu net weer iets tot net boven de 200 day. Erg benieuwd waar dit naar toe gaat. Voelt als een cruciaal punt voor de markt & BTC. Met al het inflatie nieuws zeg ik toch eerder naar beneden dan naar boven. Maar volgens mij weten jullie mijn bias.

Futures gaan de goede kant op, nog wel in het rood maar boven de 200 day op dit moment, spannnonnnddd :D
NASDAQ boven de 12k en SPX breekt de 4k bijna 8)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 23:04
ScuL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:42:
[...]

Ik wil het net posten, mooie bounce zo op het einde van de dag.
Hopelijk zet het door en snijden we net zo makkelijk ook door de 50 Week heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
ScuL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:42:
[...]

Gaan we hier nou serieus de beurs en crypto vergelijken :?

Gaan we dan ook blij zijn met een winst van een paar procentpuntjes per jaar :? Ik hoop t niet! :N :P

Gewoon stijgingen en dalingen van tientallen procenten per dag/week, houdt het spannend. Anders kan ik net zo goed alles in een indexfonds gooien...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
ybos schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:54:
[...]

Ik zou het ook liever anders zien maar vanwege het huidige macro-klimaat volgt BTC de beurzen op het moment als een magneet. Met name de NASDAQ. Ik denk dat het veel te maken heeft met het rijpen van de markt en ook de toenemende regelgeving. Zolang de beurzen op dit niveau blijven geeft dat ruimte aan crypto om stabiel te blijven en het pad naar een nieuwe bullmarkt voort te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Darrell schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:20:
Ik heb naast de ico van CSPR op coinlist gegrepen en nadat el Mooody meldde dat die nu weer op de ico prijs staat een flaf aangeschaft en het weer een beetje gaan volgen.

Vandaag ook weer een leuke announcement.
[Twitter]

Ik hou ze sowieso aan tot cz ze gaat listen.
Dit soort tweets moet je echt geen aandacht aan geven. Er zitten ook heel veel gelukszoekers in dit soort muntjes, omdat ze weten dat de "penny stocks" het goed gaan doen als de markt aantrekt. Gewoon inlezen in het project en beoordelen of dit jouw ding is.

Voor mezelf heb ik besloten om 1 "shitcoin" te pakken in 2023 en de rest in USDC en ETH te houden.
Schijt me ook graag onder als dit project compleet achterblijft de komende maanden, dat hoort bij de transparantie die we willen hebben in dit topic d:)b

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:46

knakworst

Get more sats!

Mooody schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:01:
[...]

Schijt me ook graag onder als dit project compleet achterblijft de komende maanden, dat hoort bij de transparantie die we willen hebben in dit topic d:)b
Doen ze al iets met AI :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

En nog een cliché: Zonder downmarket, geen nieuwe miljonairs in dit topic. (we hebben er een paar gehad)

Omarm het bloed op de straat en hoop dat de boel nog verder in elkaar flikkert. Zorg wel dat je weet wat je wil kopen als dat gebeurt :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 02-03-2023 22:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iceblack24
  • Laatst online: 13-09 23:04
ybos schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:54:
[...]

Als toevoeging op @ScuL zijn comment. Naar mijn inschatting is de hele markt (zowel traditioneel als crypto) op dit moment wat in vertwijfeling over of we toch weer onze bull hat langzaam aan op moeten zetten of dat de bear nog even door dendert. Er zijn goede argumenten te vinden voor beide scenarios. Het is enkel op dit moment wat onbeslist.

Mochten de S&P & de NASDAQ de komende weken toch onder de 200D duiken dan word dit duidelijk gezien als een bearish signaal. Echter krijgen we nu een mooie bounce is dat een puntje voor de bulls.

Dit zegt wat dus over het algemene sentiment en is daarmee ook relevant voor BTC.

naar mijn bescheide mening dan :D :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:10:
Zorg wel dat je weet wat je wil kopen als dat gebeurt :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcT8vb-KQY2-wZKREmbtzrp4QVE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6HssB0Us6DAP44VxYgymCwCN.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Skrunsies op 02-03-2023 22:12 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Je zou maar echt geloof hebben gehad in dat project en het niet direct verkocht hebbend destijds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Geen idee, boeit ook niet echt toch? Het logo is goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Al glimt ome ron ni best meer....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LMn1pu2rWmBoJThVi3qj8J1BfN4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXB1F4zPWkZ11opw6s6agBnx.jpg?f=fotoalbum_large

Maar eeej... Als wij net als in zijn hoogtij dagen ook een ATH pakken...

Dan kunnen we later net zo wasted zijn :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
En nog een cliché: Zonder downmarket, geen nieuwe miljonairs in dit topic. (we hebben er een paar gehad)

Omarm het bloed op de straat en hoop dat de boel nog verder in elkaar flikkert. Zorg wel dat je weet wat je wil kopen als dat gebeurt :+
Is dat hoop of denk je dat het nog gaat gebeuren?

De inflatie cijfers binnen de EU waren niet hoopvol stemmende. De energieprijzen zorgen er nu niet meer voor, maar de gevolgen van de hoge energieprijzen hebben zich nu doorbetaald in goederen en voeding.

De tijdelijke aard van de inflatie duurt toch wat langer dan iedereen op voorhand verwachtte. Dat geeft weer ruimte voor de ECB om door te gaan, dat is weer negatief voor de rente en daarmee voor techbedrijven.

Wat het betekent voor crypto is nog maar de vraag. De halving is in ieder geval nog ver weg. Ik heb nog een flufje staan en zit te dubben wat verstandig is, ja ja dca :+

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Numbers schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:20:
[...]

De inflatie cijfers binnen de EU waren niet hoopvol stemmende. De energieprijzen zorgen er nu niet meer voor, maar de gevolgen van de hoge energieprijzen hebben zich nu doorbetaald in goederen en voeding.

De tijdelijke aard van de inflatie duurt toch wat langer dan iedereen op voorhand verwachtte. Dat geeft weer ruimte voor de ECB om door te gaan, dat is weer negatief voor de rente en daarmee voor techbedrijven.

Wat het betekent voor crypto is nog maar de vraag. De halving is in ieder geval nog ver weg. Ik heb nog een flufje staan en zit te dubben wat verstandig is, ja ja dca :+
Dat laatste. Niemand weet het precies en als je gelooft dat dit wereldje over 5 jaar nog bestaat is DCA de beste optie.

Ik weet wel dat we nu in een nog grotere financiele bubbel leven als in 2008, maar we plamuren de bubbel steeds meer vol. Kan nog een tijdje duren voordat-ie barst, maar er kan ook nog gewoon een nieuwe laag plamuur tegenaan gegooid worden. Op een gegeven moment is de bubbel geen bubbel meer, maar het hier-en-nu. We leven een beetje de Truman-show heb ik het gevoel.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 02-03-2023 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mooody schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:17:
[...]

Geen idee, boeit ook niet echt toch? Het logo is goed.
Die transparantie waar je naar refereerde dacht ik aan iets met creampAI...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Dat laatste. Niemand weet het precies en als je gelooft dat dit wereldje over 5 jaar nog bestaat is DCA de beste optie.

Ik weet wel dat we nu in een nog grotere financiele bubbel leven als in 2008, maar we plamuren de bubbel steeds meer vol. Kan nog een tijdje duren voordat-ie barst, maar er kan ook nog gewoon een nieuwe laag plamuur tegenaan gegooid worden. Op een gegeven moment is de bubbel geen bubbel meer, maar het hier-en-nu. We leven een beetje de Truman-show heb ik het gevoel.
True true.

Aan de andere kant kunnen de FED en de ECB niet doorgaan met verhogingen zonder dat de Amerikaanse staatsschuld onbetaalbaar wordt of in het geval van de EU de zuidelijke landen in de problemen komen. Vooralsnog roepen ze vooral heel hard, maar hopen ze ondertussen dat ze niet zover hoeven te gaan. Zonder economische groei kunnen ze geen van allen aan hun betalingen voldoen.

Vanuit die kant bekeken is iedereen erbij gebaat dat de economie even afkoelt, wat lucht uit de markt en dan weer door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Numbers schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:20:
[...]

Prijzen van energie hebben een belangrijk aandeel in het aanjagen van de inflate, maar is niet de enige reden voor de huidige inflatie. De mate waarin men geld blijft uitgeven heeft ook een belangrijk aandeel hierin. Mede veroorzaakt door de lage werkloosheid, overschot aan spaargeld (neemt wal af) en stijgende lonen. Als ik tijdens lunchtijd rondkijk, heb ik niet het idee dat men massaal geld aan het bespraren is door zelf lunch mee te nemen bijvoorbeeld. Zolang de economie nog niet echt afkoelt zal de inflatie maar moeilijk onder controle te krijgen zijn.

Stijgende en langdurig hoog blijvende rente is nadeling voor crypto en tech aandelen (long duration). Je kunt immers 5% rente krijgen op US treasuries (obligaties) met een looptijd van vier tot 12 maanden. Voor rendement hoef je daarom niet meer noodzakelijk in risico te nemen. Dit in tegenstelling tot de periode voor 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
jvel92 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:47:
[...]

Prijzen van energie hebben een belangrijk aandeel in het aanjagen van de inflate, maar is niet de enige reden voor de huidige inflatie. De mate waarin men geld blijft uitgeven heeft ook een belangrijk aandeel hierin. Mede veroorzaakt door de lage werkloosheid, overschot aan spaargeld (neemt wal af) en stijgende lonen. Als ik tijdens lunchtijd rondkijk, heb ik niet het idee dat men massaal geld aan het bespraren is door zelf lunch mee te nemen bijvoorbeeld. Zolang de economie nog niet echt afkoelt zal de inflatie maar moeilijk onder controle te krijgen zijn.

Stijgende en langdurig hoog blijvende rente is nadeling voor crypto en tech aandelen (long duration). Je kunt immers 5% rente krijgen op US treasuries (obligaties) met een looptijd van vier tot 12 maanden. Voor rendement hoef je daarom niet meer noodzakelijk in risico te nemen. Dit in tegenstelling tot de periode voor 2022.
Helemaal mee eens, maar de mensen die "genoegen" nemen met 5% zaten niet eerst in crypto.

Het staat tussen "." omdat je bij een gespreide langetermijn portefeuille er blij mee zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Numbers schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:51:
[...]
Helemaal mee eens, maar de mensen die "genoegen" nemen met 5% zaten niet eerst in crypto.

Het staat tussen "." omdat je bij een gespreide langetermijn portefeuille er blij mee zou zijn :P
Ligt eraan. Als je nog echt in de fase zit om vermogen op te bouwen, dan zul je ongetwijfeld meer risico willen nemen en vooral in crypto blijven investeren.

Als je inmiddels een mooie klapper hebt kunnen maken in crypto of je bent een institutionele partij, dan is 5% "risicovrij" behoorlijk interessant. Met bijvoorbeeld twee miljoen zit je op 100k rente per jaar. Ik had het wel geweten als ik in een dergelijke situatie zat.

Verschil met de periode 2015-2021 was dat om rendement te maken op je vermogen, moest je haast wel investeren in risicovolle assets. Je hebt nu een alternatief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Numbers schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:44:
[...]
True true.

Aan de andere kant kunnen de FED en de ECB niet doorgaan met verhogingen zonder dat de Amerikaanse staatsschuld onbetaalbaar wordt of in het geval van de EU de zuidelijke landen in de problemen komen. Vooralsnog roepen ze vooral heel hard, maar hopen ze ondertussen dat ze niet zover hoeven te gaan. Zonder economische groei kunnen ze geen van allen aan hun betalingen voldoen.

Vanuit die kant bekeken is iedereen erbij gebaat dat de economie even afkoelt, wat lucht uit de markt en dan weer door.
Maar tegelijkertijd hebben we "geleerd" dat teveel afkoelen kan zorgen tot onovermogende consumenten. En laten bedrijven die dingetjes verkopen nou net een hekel hebben aan onvermogende consumenten. Lekker "vermogend" laten zijn toch?

Bubble 2.0 (0f 8.0 inmiddels) is gaande en we gaan er allemaal graag in mee. Lekker boeien voor de mensen in dit topic, want zo slecht hebben wij het niet. We zitten onze tijd uit en proberen het beste er van te maken.

Mijn gedachte gaat naar mensen die net ff iets anders geboren zijn....en dat zijn er onevenredig veel. Dan is de aarde gewoon een ongelukkige plek. De ongelukkigheid zal toenemen, net zoals de inkomensverdeeldheid. Wat gaat we daar aan doen? Veel belangrijkere vraag dan de "climaatcrisis" imo.

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 02-03-2023 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Zonder downmarket, geen nieuwe miljonairs in dit topic. (we hebben er een paar gehad)
Toch wel benieuwd met welke muntjes dit gelukt is..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:50

resusaapje

h less

NeoflexNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:24:
[...]

Toch wel benieuwd met welke muntjes dit gelukt is..
doge, shiba inu, cumrocket, zoiets...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

resusaapje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:26:
[...]

Ja precies. En die dikke hype met safemoon toen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

NeoflexNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:27:
[...]

Ja precies. En die dikke hype met moonsafe toen
jaaaaa, moenzeef! DE reden dat het shitcoin topic gestart werd

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

resusaapje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:26:
[...]

Geen van die allen. Meer in de cycle ervoor. 2016-18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mooody schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Schijt me ook graag onder als dit project compleet achterblijft de komende maanden
Uiteraard >:)

Heb de "2e" kans aangegrepen om toch nog mee te doen. Zien wel waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Dump zonder aanleiding. Voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

I see red candles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sorry, ik heb een flufje gekocht.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

REKT

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

ScuL schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 02:39:
Mss moeten er nog wat schulden worden afgelost.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 06:55
Een dump omdat iemand 22K wilde zien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Wow…

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
mooi wakker worden zo :D

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Gebeurt in ieder geval iets, dat rotzooien rond 23.8 is over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Rekt wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 14:46
Uh wat nu weer :/

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Zo dan!

Beste rode kaars naar beneden :o

Dit zal toch niet weer met rente verhoging te maken hebben?

Die hebben we nu al tig keer gehad..

En weer precies om 02:00 wat is dat toch? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Khaelos op 03-03-2023 06:16 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:38
Sorry allen, my bad. Halverwege november ging ik een weekendje weg, paar dagen ervoor FTX drama en alles kapot. Vandaag richting Zandvoort voor weekendje weg, here we go again. Heads-up: halverwege juli vertrek ik weer, dus doe er je voordeel mee!!

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
Goedkope sats! :9B

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Volgens mij schieten we snel weer terug of nog een rode kaars.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
JDx schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 06:28:
Volgens mij schieten we snel weer terug of nog een rode kaars.
Ik denk ook dat het naar boven of beneden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
frank131331 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:19:
[...]

Hahahaha die koers van Xmon is wel een beste BIEMMM koers.
Had je vannacht met xmon toch effe , 20% kunnen pakken , alles onderuit xmon ripp off omhooooog.

https://coinmarketcap.com/currencies/xmon/

[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 03-03-2023 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:55
Kom vast wel weer iemand met een logische reden. Misschien een tweet of ergens een zin met het woord crypto in een verslag.

Organisch enzo, heel gezond.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 03-03-2023 07:15 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:38
Pelox schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:05:
[...]

Kom vast wel weer iemand met een "gezonde" reden.

Vegetarisch enzo, heel gezond.
FTFY

'Liever één Doge in de pan dan tien Songbird in de lucht' was het toch

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:42
-O- All-in gegaan op die bullish plaat van jouw..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:58
Lees hier een daar wat over silvergate. Geen idee of het fud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:35
Zunne rode kaars jonge, BAM!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Domino schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:19:
[...]

Ook gezien, dat nieuws was al uren uit voor de dump. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
[...]

Lijkt inderdaad wel een verband te hebben.
Als je naar hun aandelen kijkt zijn die gister ook even -50% gegaan omdat de jaarcijfers zijn uitgesteld, en de dump bij btc is gestart toen Azië de markt opende als ik het zo zie.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dit is inderdaad Silvergate. Laat maar lekker omvallen. Beter nu, dan zijn alle rotte appels er uit.

Al is dit soort dingen natuurlijk wel dramatisch voor je TA :D

*edit* Hij moet komende dagen wel echt boven 22.2k blijven anders gaan we nog wat lager.

[ Voor 11% gewijzigd door MicroWhale op 03-03-2023 07:58 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:00
MicroWhale schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:57:
[...]

Dit is inderdaad Silvergate. Laat maar lekker omvallen. Beter nu, dan zijn alle rotte appels er uit.

*edit* Hij moet komende dagen wel echt boven 22.2k blijven anders gaan we nog wat lager.
Ik ben net wakker. Wat is Silvergate? Goedemorgen. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Laat hem dan maar sub 20k gaan kan ik weer even wat sats stacken :7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Thx. Na het stuk gelezen te hebben denk ik van how bad is it? Geen wereldschokkend nieuws als in het FTX drama.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Als ik 'm op de kop hou, klopt ie aardig!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:18
Sorry gisteren de maandelijkse DCA: BTC+ETH en een 3de dit keer ASTAR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Alpina schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 06:48:
[...]

Ik denk ook dat het naar boven of beneden gaat.
Je weet best wat ik bedoelde :9

Maar dat hij dus vanmorgen nog weer enorm een kant op gaat schieten, het is een rare onhoudbare koers voor mijn gevoel, maar weet niet welke kant op, dus handel er niet naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Okay, u r officially in troubles :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pE_wPZ4sZUKqO8bbhCnWtqIazgg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lVJYXjzrM3wS314TYeH9aZyY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Mooody schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 23:09:
[...]

Maar tegelijkertijd hebben we "geleerd" dat teveel afkoelen kan zorgen tot onovermogende consumenten. En laten bedrijven die dingetjes verkopen nou net een hekel hebben aan onvermogende consumenten. Lekker "vermogend" laten zijn toch?

Bubble 2.0 (0f 8.0 inmiddels) is gaande en we gaan er allemaal graag in mee. Lekker boeien voor de mensen in dit topic, want zo slecht hebben wij het niet. We zitten onze tijd uit en proberen het beste er van te maken.

Mijn gedachte gaat naar mensen die net ff iets anders geboren zijn....en dat zijn er onevenredig veel. Dan is de aarde gewoon een ongelukkige plek. De ongelukkigheid zal toenemen, net zoals de inkomensverdeeldheid. Wat gaat we daar aan doen? Veel belangrijkere vraag dan de "climaatcrisis" imo.
De huizenmarkt gaat hand in hand met de hypotheek rente. Die is opgelopen en de huizenprijzen daarmee omlaag. Daar staat tegenover dat er nog steeds mensen het land binnen komen die allemaal een huis willen. De vraag is groter dan het aanbod.

Aandelen zijn ook iets afgekoeld, maar staan in verhouding tot de (toekomstige) winst. De Chinezen willen weer gas gaan geven. Dat werkt negatief voor energieprijzen, maar positief voor de prijzen van goederen. Zelfs de Chineese automerken krijgen voet al wal in Europa.

Wat dat betreft blijft crypto wel de ultieme bubbel. Ondanks de recente bearmarket en de forse correctie verbaasd het mij dat zoveel shitcoins gelijk beginnen te pompen nadat de bodembel gegaan leek te zijn. Of doelde je op een andere bubbel?

Wat ik nog wel mis is de euforie alsof er niks aan de hand is. Nu zijn veel mensen zich bewust van de oplopende rentes, de FED en de ECB worden inclusief gevolgen nauwlettend in de gaten gehouden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Met matties @BTFD, "censuur", "censuur" en Scaramucci zijn we even bij @Don Guacamole verhaal gaan halen.

Het was een gezellige ochtend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZvdyLkggG4r3EwqKvSRpiYfhX9U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N5NN8rZIVrSJdaYoqHn79FgG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scofh9i15KizgNQJUtvE51YP8p8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wVoTHa5f28Kxjr69va0Yz6DY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:54
YouTube: Bitcoin GEDUMPT op Binance?

Grote verkoper geweest op Binance vannacht.. die de dump heeft veroorzaakt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

sjorremans schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:15:
YouTube: Bitcoin GEDUMPT op Binance?

Grote verkoper geweest op Binance vannacht.. die de dump heeft veroorzaakt
Wat een analyse, het was heel simpel, er waren meer verkopers dan kopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Lekker dan. Moeten we weer een dag voor niets werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Erazzzer schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:23:
Lekker dan. Moeten we weer een dag voor niets werken...
Je kan ook thuis blijven.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eEBorO6.png

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 03-03-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Laatst online: 07-08 15:35
zwembroek schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:08:
[...]

Geen idee, op 1 of andere manier lees ik, of maken m'n hersenen ervan, nipplegate

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:49
resusaapje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:09:
Met matties @BTFD, "censuur", "censuur" en Scaramucci zijn we even bij @Don Guacamole verhaal gaan halen.

Het was een gezellige ochtend

[Afbeelding]
Werd vanmorgen wakker met een paardenkop in mijn bed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Hl9sBFHqA3ttXtITrTN150nF6c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XpV7lFE0EeN8AQ9sA04hNIoh.jpg?f=user_large
Heb gelukkig wat personen weg kunnen sturen met een tas verge en floki plus de belofte dat die binnenkort gaan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
Bleh, buy order staat al maandje open op 0,064 voor ASTR, dumpt ie naar 0,064 wordt order niet gefilled.
Nog maar eens maandje wachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ezekielll schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:47:
[...]

Geen idee, op 1 of andere manier lees ik, of maken m'n hersenen ervan, nipplegate
Watergate toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09 18:28
Deze zag ik niet aankomen... 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bw9hECDG5QxWnCn8uc3RGcYW5jY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3M05PsKpgSxcfjFfie9tTzK4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:18:
[...]

Thx. Na het stuk gelezen te hebben denk ik van how bad is it? Geen wereldschokkend nieuws als in het FTX drama.
Mwah, het is wat sell-pressure vanwege de paniek daar... en blijkbaar vinden we het goed om wat lager in te kopen. Ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
De dump van de prijs kwam door de verkoop van circa 45.000 BTC. damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MicroWhale schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:34:
[...]

Mwah, het is wat sell-pressure vanwege de paniek daar... en blijkbaar vinden we het goed om wat lager in te kopen. Ik maak me geen zorgen.
Ik ook niet. :) @_Gast_ zweet peentjes denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
ScuL schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:35:
Ik had ze al gezien in de whale alert app.

Er is een paar uur geleden ook aardig wat ETH naar de exchange gestuurd.

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 03-03-2023 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
gevalletje van iemand die fiat nodig heeft gok ik zo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Masstje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:01:
Bleh, buy order staat al maandje open op 0,064 voor ASTR, dumpt ie naar 0,064 wordt order niet gefilled.
Nog maar eens maandje wachten dan?
Buy order op 0,071 zetten. En door d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:18
Skrunsies schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:38:
[...]

Buy order op 0,071 zetten. En door d:)b
Haha ik had een buy order staan van 0.0666 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 13-09 19:30
Sorry, ik had even wat Euro's nodig voor de wekelijkse boodschappen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZroRDncwchOV6dzHv1EBjVWyX3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QtA3kUoovjmRWeNndfXy0wwT.jpg?f=fotoalbum_large

Als dit een patiënt was geweest zou ik zeggen "patiënt overleden, flatline.." O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:37

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:43:
[Afbeelding]

Als dit een patiënt was geweest zou ik zeggen "patiënt overleden, flatline.." O-)
Als je die MA's even uitschakelt/verbergt komt de patient wel weer tot leven d:)b

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry, had pellets nodig voor het volgende stookseizoen dus heb een plukje spot moeten verkopen.

Ff zuur maar het is helaas niet anders, wel vervelend dat karige volume wanneer je een plukje wilt liquideren. Lijkt meteen zo'n drama voor de markt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:45:
[...]

Ja sorry, had pellets nodig voor het volgende stookseizoen dus heb een plukje spot moeten verkopen.

Ff zuur maar het is helaas niet anders, wel vervelend dat karige volume wanneer je een plukje wilt liquideren. Lijkt meteen zo'n drama voor de markt.
Ik dacht dat jij een die-hard HODL-er 4 life was..
Ook al is het slechts kleingeld, damn.. Ik vind dit symbolisch echt een veel hardere klap voor BTC

-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
Gipsy King schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 06:53:
[...]

Had je vannacht met xmon toch effe , 20% kunnen pakken , alles onderuit xmon ripp off omhooooog.

https://coinmarketcap.com/currencies/xmon/
Haha was toch wakker door de buurman. Tomme had ik de plafonddienst nuttig kunnen besteden en nogmaals de baas “atjoow” kunnen zeggen vanochtend :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Khaelos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:43:
[Afbeelding]

Voor een patiënt zou ik dan weer geen 15m candles hanteren, dat is natuurlijk bij een stilstaand hart wel een beetje een laconieke tijd interval.

Voor Bitcoin zou ik ook geen 15m candles hanteren, we zitten in een accumulatie fase die je zelfs in jaren kunt indelen.

Eigenlijk slaat het dus als een tang op een heet varken terwijl er ook nog bored apes uit de mouw komen uit de hoge bomen en damschapen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:50:
[...]
Eigenlijk slaat het dus als een tang op een heet varken terwijl er ook nog bored apes uit de mouw komen uit de hoge bomen en damschapen enzo.
Als we het dan al over een patiënt hebben, dan tenminste nog één bij een dierenarts, als ik dit zo lees.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:49

Vis

zwembroek schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3DzQZQBO_VW5zYKwiAgOxjeRTM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DbdrIacLohbDZcJ2hE1dfL5X.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Pagina: 1 ... 9 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!