Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Als het een patiënt was geweest zou ik zeggen "geef je seed of ik doe de deur dicht en trek de stekker eruit"Khaelos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:43:
[Afbeelding]
Als dit een patiënt was geweest zou ik zeggen "patiënt overleden, flatline.."
De tijd leert of het tij keert
Zei mn vriendin ook toen we aan kinderen gingen beginnen.raq schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:35:
[...]
Als het een patiënt was geweest zou ik zeggen "geef je seed of ik doe de deur dicht en trek de stekker eruit"
Als je dat nou eens doorgeeft aan al die walvissen.Oepsje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:27:
Hoe minder whales met 45k bitcoins er over blijven hoe beter toch! Als iedereen max 1 of 2 bitcoins heeft en hodl klapt die prijs vanzelf omhoog!
@MicroWhale @SluxYES schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:01:
[...]
Als je dat nou eens doorgeeft aan al die walvissen.
Maar aan wie hebben die verkopers verkocht dan? Aan kopers, toch?JDx schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:16:
[...]
Wat een analyse, het was heel simpel, er waren meer verkopers dan kopers.
Maktub
MrMrq schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:12:
[...]
Maar aan wie hebben die verkopers verkocht dan? Aan kopers, toch?

Stack Sats
Yep... en als er meer verkopers zijn dan kopers, doen de verkopers hun prijs omlaag en gaan de kopers daar natuurlijk graag in mee.MrMrq schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:12:
[...]
Maar aan wie hebben die verkopers verkocht dan? Aan kopers, toch?
Bovendien was dit een bedrijf (bank) wiens klanten daar weg wilden... Blijkbaar was het daarvoor nodig om (veel) BTC te verkopen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Moest even uithuilen, maar ach, zolang je niet hoeft te verkopen is er natuurlijk niks aan de hand. En mocht je kunnen kopen is dit een mooi moment.MicroWhale schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:42:
[...]
Yep... en als er meer verkopers zijn dan kopers, doen de verkopers hun prijs omlaag en gaan de kopers daar natuurlijk graag in mee.
Bovendien was dit een bedrijf (bank) wiens klanten daar weg wilden... Blijkbaar was het daarvoor nodig om (veel) BTC te verkopen.
Zo vertel ik het mezelf tenminste...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
resusaapje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Moest even uithuilen, maar ach, zolang je niet hoeft te verkopen is er natuurlijk niks aan de hand. En mocht je kunnen kopen is dit een mooi moment.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pOovruqJBo3ltep6nmZTodr1.jpg?f=user_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Is gewoon Scaramucci van Cosa Nostra geweest die die bank heeft lopen fudden om nog wat goedkoop CSPR in te kunnen slaan.resusaapje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Moest even uithuilen, maar ach, zolang je niet hoeft te verkopen is er natuurlijk niks aan de hand. En mocht je kunnen kopen is dit een mooi moment.
Erg doorzichtig allemaal weer.
M'n eigen miem.

Maar vanwege gebrek aan respect moet ik je helaas vanavond dit geven:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
resusaapje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 16:27:
[...]
Maar vanwege gebrek aan respect moet ik je helaas vanavond dit geven:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vRJod7nnXxrpTMqIuyfA9n7z.gif?f=user_large)
Dat hoort bij het spel.
Wat wel erg is, is dat Bitcoin meer daalt dan Solana, Cardano en Dot.
Maktub
We hadden toch blind all in moeten gaan na de shills hier de afgelopen dagen.
Always trust the SC community..
Zo die gaat wel lekker ja.. op naar de 10 euroDon Guacamole schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 17:42:
CSPR is de grootste stijger in de top 100 op cmc..
We hadden toch blind all in moeten gaan na de shills hier de afgelopen dagen.
Always trust the SC community..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
On today's ACDE call, Ethereum devs agreed to schedule the Shanghai upgrade on the Goerli testnet for March 14th at epoch 162304. Goerli is the final public testnet where devs will test staked ETH withdrawals before activating the code change on mainnet.https://t.co/IBHjPQEuzR
— Christine Kim (@christine_dkim) 2 maart 2023
If the launch of Shanghai on Goerli goes over smoothly, Ethereum stakeholders can expect a mainnet launch of the upgrade during the 2nd week of April.
— Christine Kim (@christine_dkim) 2 maart 2023
PoSitief nieuws weer van ETH, de voorgaande testnets zijn goed gegaan.
Trust me when I say this is only the beginning.
Maar als Casper de nieuwe Aptos is wil je niet te vroeg verkopenKol Nedra schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:09:
neem je winsten met CSPR, kan het nog hoger? tuurlijk maar kan ook naar beneden 🙂
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Mijn suggestie zou zijn om gewoon het bier op te drinken.Khaelos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:49:
Hypothetisch gezien, als ik nu een kratje of 4 in een shit pin wil pompen heeft er dan iemand een goeie suggestie?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Stonks moon, bitcoin rekt.
Van 4 maanden lang om 8:00 uit bed komen en de hele dag niets hoeven te doen naar iedere dag om 7:00 uit bed en pas na 18:30 thuis komen... Is wel weer even wennenresusaapje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 15:32:
[...]
Al twee dagen offline. Moeten we ons zorgen gaan maken?
Weekend

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Fijn weekend! Dat is inderdaad een behoorlijke omslag. Mooie week gehad?Taro schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:21:
[...]
Van 4 maanden lang om 8:00 uit bed komen en de hele dag niets hoeven te doen naar iedere dag om 7:00 uit bed en pas na 18:30 thuis komen... Is wel weer even wennen
Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, bevalt goed en leuke collega's. De week was echter beter geweest als Bitcoin ook nog was gestegen ipv gedaaldBoerTien schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:24:
[...]
Dat is inderdaad een behoorlijke omslag. Mooie week gehad?
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Jaaa, daar ging al het geld heen vandaag.NeoflexNL schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:13:
S&P bijna 1,5% erbij en we veren niet eens een klein beetje op.. ik had toch wel een klein treetje winst verwacht vanmiddag..
Rare dag overigens. Stonks portfolio prachtig groen, crypto dieprood. Afijn, weekend.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Nu weer de ETH stack aanvullen, want daar heb ik een beetje van gesnoept de afgelopen weken
Disclaimer: Doe mij aub niet na. Er is geen garantie dat CSPR iets gaat worden. Ik volg puur mijn gevoel en dat is niet altijd succesvol gebleken.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 03-03-2023 21:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is gewoon verplicht hoor.. getallen afronden of bepaalde combinaties waardoor je de getallen kan afronden.Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:
In het kader van de billen-bloot-cultuur in dit topic meld ik hierbij dat ik inmiddels op 1m CSPR zit. Daarmee ga ik het doen. Officieel heb ik geen autisme, maar ik moet altijd dit soort ronde getallen hebben anders word ik compleet gek. officieus autisme wellicht?
Nu weer de ETH stack aanvullen, want daar heb ik een beetje van gesnoept de afgelopen weken
Disclaimer: Doe mij aub niet na. Er is geen garantie dat CSPR iets gaat worden. Ik volg puur mijn gevoel en dat is niet altijd succesvol gebleken.
Zero.
Ah vandaar die pump vandaag.Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:
In het kader van de billen-bloot-cultuur in dit topic meld ik hierbij dat ik inmiddels op 1m CSPR zit. Daarmee ga ik het doen. Officieel heb ik geen autisme, maar ik moet altijd dit soort ronde getallen hebben anders word ik compleet gek. officieus autisme wellicht?
Kom ik aan met 150k….Big spender die MooodyMooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Vechain. Die blijft ontwikkelen en het begint weer te rommelen omtrent nieuwe "partners"Khaelos schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:49:
Hypothetisch gezien, als ik nu een kratje of 4 in een shit pin wil pompen heeft er dan iemand een goeie suggestie?
Ah, een bagholder gespotsamba80 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:56:
[...]
Vechain. Die blijft ontwikkelen en het begint weer te rommelen omtrent nieuwe "partners"
@Khaelos ik zou vooral een nieuwe coin kiezen, die gaan vaak het hardst omdat niemand zijn oude bags kwijt moet raken en er geen historische niveaus te tackelen zijn.
Holiekrep bedmen!Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:
Dat zijn nog eens bedragen om ter zijde in een shitcoin te schuiven
Armoezaaier. Terug onder je brug jij
CSPR of zo...Taro schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:17:
[...]
Ah, een bagholder gespot
@Khaelos ik zou vooral een nieuwe coin kiezen, die gaan vaak het hardst omdat niemand zijn oude bags kwijt moet raken en er geen historische niveaus te tackelen zijn.

Bijvoorbeeld
Toch eigenlijk niet gezond dat zoiets dat pijn doet en -10k niet meer
Brocollisoep voor 6 personen maak je voor €4,70. Je had €355,30 aan BTC kunnen kopen vandaagAlterBridge schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:39:
Etentje met z’n zessen in een ‘gewoon’ restaurant vanavond, €360. Ik gooi het toch liever in die crypto ponzi denk ik dan de hele tijd.

"in between jobs"Pelox schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 19:50:
Ik neem het stokje van @Taro over volgende maand. Hoogste tijd voor een "in between jobs" van een aantal weken. Laat de boel maar lekker pompen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/DrIq28JYbEvR1jTa7BKzRu86.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Bij de chinees ofzo?AlterBridge schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:39:
Etentje met z’n zessen in een ‘gewoon’ restaurant vanavond, €360. Ik gooi het toch liever in die crypto ponzi denk ik dan de hele tijd.
Hier standaard 80€+ de man
Dit is wel een keuze natuurlijk. Er zijn voldoende eettentjes (Indonesisch, Nepalees, Midden-Oosters) waar je voor max €20,- p/p een goede maaltijd hebt. De tl-verlichting staat aan, maar het eten is lekker.Masstje schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:54:
[...]
Bij de chinees ofzo?
Hier standaard 80€+ de man
Die TL verlichting ook echt he, gigantische anti-sfeer, maar wel lekk'r vret'n.Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:03:
[...]
Dit is wel een keuze natuurlijk. Er zijn voldoende eettentjes (Indonesisch, Nepalees, Midden-Oosters) waar je voor max €20,- p/p een goede maaltijd hebt. De tl-verlichting staat aan, maar het eten is lekker.
Kan je ook nog de helft in een zakje mee naar huis nemen zonder schaamte!
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 03-03-2023 23:07 ]
bizar eigenlijk he die prijzenAlterBridge schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:39:

wel voorgeschoten toch en met de CURVE/PLU-kaart betaald?
In België loopt het echt de spuigaten uit.Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:03:
[...]
Dit is wel een keuze natuurlijk. Er zijn voldoende eettentjes (Indonesisch, Nepalees, Midden-Oosters) waar je voor max €20,- p/p een goede maaltijd hebt. De tl-verlichting staat aan, maar het eten is lekker.
Komen ze nu met een btw verlaging af van 3% voor voeding, gelijk dat ze dit gaan doorrekenen naar de klant

Geef me gewoon 3% meer om te dca’n
Op een dag, dan zal men zich realiseren dat het niet meer kan. De politici krabben zich achter de oren, want graaiers graaien automatisch mee met de hogere prijzen. Men begrijpt niet wat het probleem is. Het voetvolk pikt het niet meer. De prijzen zijn niet meer normaal. Verzet! De maatschappij trekt uit elkaar.
Dat is de dag dat de eerste stoute cafes wederom hun menukaarten wisselen. Dit keer ziet de bezoekers iets nieuws. Het euroteken is niet meer te bekennen. De prijzen zijn vermeld in Satoshis, of kortweg sats! Na 25 jaar euro is er wat nieuws... een nieuwe realiteit!
Als die raketmotor aangaat dan gaat het straks ook hard! Koop nu het nog kan, die sats worden schaars in de toekomst!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
ik ga dus opzoek naar de meest obscure coin met uiteraard een catchy naam en een hoge potentie om een X50 te doen binnen aanzienbare tijd om dit voorjaar nog in zo iets moois te rijden!Taro schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:17:
[...]
Ah, een bagholder gespot
:fill(white):strip_exif()/f/image/6FNc69xKJP4FW00wO01BcY9e.png?f=user_large)
hmm.. dit word lastiger dan gedacht..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Totaal niet praktisch met de verkeersdrempels hier!Khaelos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 00:16:
[...]
ik ga dus opzoek naar de meest obscure coin met uiteraard een catchy naam en een hoge potentie om een X50 te doen binnen aanzienbare tijd om dit voorjaar nog in zo iets moois te rijden!
[Afbeelding]
Zie die gele hier ook nooit meer staan, die straat had ook al flinke drempels.elektriekert schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 06:15:
[...]
Totaal niet praktisch met de verkeersdrempels hier!
Niet zeiken, ook een restauranthouder moet fiat over houden om coins te kunnen kopen

Hattrick: Thorgal Eagles
Bitcoin uitgezonderd. Als iedereen alleen maar nieuwe coins koopt, krijgt niemand een crypto bull marketTaro schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 22:17:
[...]
Ah, een bagholder gespot
Maktub
UiteraardMrMrq schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:26:
[...]
Bitcoin uitgezonderd. Als iedereen alleen maar nieuwe coins koopt, krijgt niemand en crypto bull market
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Komt het meeste niet uit die voorverkoop een paar jaar terug? Ik vind het wel een moedige zet om dan nog eens zoveel bij te kopen.
In principe zit je wel nog steeds rond die ICO prijs van (0,03?) dus waarom niet inderdaad.
Ik heb cspr zelf niet maar zie m vaak bij QNT lijstjes vernoemd staan dus toch de interesse
:strip_exif()/f/image/rI2mBsENQdSQ7QOoczGW1OiR.jpg?f=fotoalbum_large)
@Khaelos
Ik heb naast BTC, ETH en QNT nog 3 vage shitcoins misschien kun je er iets mee
Vela (DEX)
TAO (ai, net gelist op de eerste CEX)
Dione (memecoin maar tot nu toe de meest winstgevende
Haha ja dat doe ik dan wel weer steeds. Hang nog wel rond met een Jade Green. Ik split die cashback altijd netjes en stack het zelf in DeFi. Mocht Cro een langzame dood sterven dan heb ik al die tijd nog meer betaald ookKol Nedra schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 23:15:
[...]
bizar eigenlijk he die prijzen![]()
wel voorgeschoten toch en met de CURVE/PLU-kaart betaald?
Idd. Bij dat soort gokjes en bedragen zou ik het liefst in de luwte ofwel moon of rekt gaan.zwembroek schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:31:
1 miljoen CSPR. Ik hou zelf ook wel van gokjes @Mooody maar deze zou ik zelf niet aandurven. Ik hoop wel dat dergelijke durf investeringen beloond worden.
Ik hoop op moon voor je @Mooody
Gewoon nooit meer naar films met Matt Damon kijken. Dat zal ze leren..AlterBridge schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:53:
[...]
Haha ja dat doe ik dan wel weer steeds. Hang nog wel rond met een Jade Green. Ik split die cashback altijd netjes en stack het zelf in DeFi. Mocht Cro een langzame dood sterven dan heb ik al die tijd nog meer betaald ook
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
NeoflexNL schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:21:
[...]
Gewoon nooit meer naar films met Matt Damon kijken. Dat zal ze leren..
:strip_exif()/f/image/t0PXOAyGXZHE824pEKx01RCz.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Khaelos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 00:16:
[...]
ik ga dus opzoek naar de meest obscure coin met uiteraard een catchy naam en een hoge potentie om een X50 te doen binnen aanzienbare tijd om dit voorjaar nog in zo iets moois te rijden!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/FL1PPEp0jctiTVDFKFseRvUt.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Whale alert!! 🐋 Whale alert!! 🐋Mooody schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:12:
Je gaat hier hopelijk wel optijd aangeven wanneer je je shitcoins naar een exchange verstuurd, toch??!!
Maarre
Daar gaat standaard GHB in je drinken of wa?MrMrq schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 08:24:
[...]
Gewoon lekker bij de Chinees in St. Willebrord gaan eten. Zulke ervaringen zijn meer waard dan welke Lambo dan ook.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
de meeste recente daling komt door Silvergate.iceblack24 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:05:
Toch wel ironisch dat de afgelopen weken bij iedere negatieve beweging van de NASDAQ bitcoin direct in de kramp schiet. Stijgt de NASDAQ weer eens mooi met 2,5% keldert BTC naar beneden….
Ik ben benieuwd of onderhand alle rotte appels weg zijn en dat we de bodem gezien hebben
I know. Ik moest er zelf gewoon wel om lachen. Ook omdat ik het redelijk op die manier aan het volgen was de afgelopen weken. Zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar het soms kan zijn.Kol Nedra schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:17:
[...]
de meeste recente daling komt door Silvergate.
Ik ben benieuwd of onderhand alle rotte appels weg zijn en dat we de bodem gezien hebben
[ Voor 4% gewijzigd door iceblack24 op 04-03-2023 11:20 ]
Inderdaad, het is denk ik een kwestie van tijd voordat btc weer omhoog kabbelt.iceblack24 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 11:05:
Toch wel ironisch dat de afgelopen weken bij iedere negatieve beweging van de NASDAQ bitcoin direct in de kramp schiet. Stijgt de NASDAQ weer eens mooi met 2,5% keldert BTC naar beneden….
Zie dit als een buy the dip kans.

Lido en Optimism holder hier. Als dat maar goed komt...BoulaMouzer schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:04:
Ben ik blij dat ik niet de enige CSPR hodler ben...

[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 04-03-2023 12:08 ]
Optimism komt zeker goed als je geduld hebt._Gast_ schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:08:
[...]
Lido en Optimism holder hier. Als dat maar goed komt...Lange tijd is het goed gegaan...
Klopt, daarom is een panic sell uitgebleven...zwembroek schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:13:
[...]
Optimism komt zeker goed als je geduld hebt.
En optimistisch blijven he!zwembroek schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:13:
[...]
Vooral dat.
hier LIT hodler, verkoop het pas bij next bullrun (of naar zero dus)
Dat is optimistischzwembroek schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 12:13:
[...]
Ik heb laatst 6 shitcoins verkochtKol Nedra schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 13:23:
iedereen heeft wel een bag van iets toch?
hier LIT hodler, verkoop het pas bij next bullrun (of naar zero dus)
Bestaat dat nog ja?Khaelos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:15:
Hele andere vraag, gaan er nog mensen naar A state of Trance vanavond?
Alsjeblieft niet.. tering herrie.Khaelos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:15:
Trance.. de shitcoin van muziek.
Zero.
Echt? All-in!Pelox schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:38:
[...]
Alsjeblieft niet.. tering herrie.
Trance.. de shitcoin van muziek.
Ik vermoed van wel.Khaelos schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 17:15:
Maktub
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!