“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dikke tech. Lost een wereldprobleem op.resusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:28:
[...]
Dat doet wonderen voor je energierekening!
Trouwens, wat vinden jullie van coin X?
Coin-X Ecosystem
Coin-X (CNX) builds a payment system in which cryptocurrency is used as a payment method in the real economy, based on our own developed blockchain technology. We are developing several platforms that we will link in the CNX-Network with Coin-X as payment system.
Kijk, da's nog eens een reactie!knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:31:
[...]
Dikke tech. Lost een wereldprobleem op.
Coin-X Ecosystem
Coin-X (CNX) builds a payment system in which cryptocurrency is used as a payment method in the real economy, based on our own developed blockchain technology. We are developing several platforms that we will link in the CNX-Network with Coin-X as payment system.
Hoe verhoudt zich dat tot MTO?
The Merchant Protocol is the first blockchain project that introduces consumer protection concepts from the traditional card payment industry to any blockchain with support for smart contracts. The missing piece and true enabler for mainstream global mass-adoption of crypto payments from the consumers' perspective
(ik wil natuurlijk niet zelf onderzoek doen. Daarvoor hebben we de slowchat)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Congratz Taro!Taro schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:59:
[...]
En daarmee eindigt ook mijn "in between jobs" periode. Wat minder traden en aan het eind van de dag weer alle pagina's bijlezen, dat wordt wennen
UberLurker Departement #GG.
Altijd een stapje verder die skrunsSkrunsies schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:34:
[Afbeelding]
Kijk es jongens! Dikke airco besteld
Wel met crypto betaald tochSkrunsies schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:34:
[Afbeelding]
Management samenvatting van beide tokens.resusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:35:
[...]
Kijk, da's nog eens een reactie!
Hoe verhoudt zich dat tot MTO?
(ik wil natuurlijk niet zelf onderzoek doen. Daarvoor hebben we de slowchat)
:strip_exif()/f/image/2fu4qHsmUSdYaxbP4HUHWg5z.jpg?f=fotoalbum_large)
All in!knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:37:
[...]
Management samenvatting van beide tokens.
[Afbeelding]
En zo zijn we gelukkig weer on topic
CRYPTO praat! Wat boeit ons een aircoSkrunsies schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:34:
[Afbeelding]
Nu nog een schilder voor je raamkozijn🙃Skrunsies schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:34:
[Afbeelding]
Met mijn geluk zal GLMR binnen nu en een uur wel 10 USD per stuk waard zijn.
Vandaag maakt de wereld kennis met RMRK EVM @ ETH Denver!knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:06:
[...]
Boeiend. Die mod is toch op vakantie aan het werk. Shill die RMRK nog maar eens, hoeft vandaag niet naar meme topic.
Buy now or cry later ouwe knakworst. RMRK onthoudt die naam.
https://medium.com/rmrkap...hdenver-2023-a1d23c6c6290
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Chillus maximus!zwembroek schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:59:
[...]
Vandaag maakt de wereld kennis met RMRK EVM @ ETH Denver!
Buy now or cry later ouwe knakworst. RMRK onthoudt die naam.
https://medium.com/rmrkap...hdenver-2023-a1d23c6c6290
thx man voor het bijdragen, ik ben ook happy met mijn dynamisch contract, in de zomer is er toch teveel stroom vanwege iedereen massaal aan de zonnepanelen, scheelt mij weer kostenSkrunsies schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:34:
[Afbeelding]
over de belasting: vanaf boven 50k of met partner 100k ga je extra betalen toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 01-03-2023 12:27 ]
nothing stops this train
Hallo, ik ben er ook nog. Ik rapporteer iedereen die buiten de lijntjes kleurt bij afwezigheid van @Taro .Skrunsies schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:34:
[Afbeelding]
ReportedDarrell schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:13:
[...]
Hallo, ik ben er ook nog. Ik rapporteer iedereen die buiten de lijntjes kleurt bij afwezigheid van @Taro .
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
maar dat snapt de belastingdienst (nog) niet.
maar je vermogen aftrekbaar is nog steeds rond de 50k eur toch? of 100k met fiscaal partner?
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 01-03-2023 13:16 ]
nothing stops this train
Ik snap de vraag niet helemaal (maar ik lever dan ook alles zo bij de boekhouder in)Kol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:15:
1 BTC = 1 BTC, alsof ik in de toekomst mijn BTC weer omruil voor euro's![]()
maar je vermogen aftrekbaar is nog steeds rond de 50k eur toch? of 100k met fiscaal partner?
Vermogensbelasting is voor dit jaar 57k volgens mij. Met partner dus het dubbele.
Van de belastingdienst website, heffingsvrij vermogen:Kol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:15:
Jaar / zonder fiscale partner / met fiscale partner
2023 € 57.000 € 114.000
2022 € 50.650 € 101.300
2021 € 50.000 € 100.000
Trust me when I say this is only the beginning.
Volgend jaar hopelijk vermogensbelasting betalen.Numbers schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:24:
[...]
Van de belastingdienst website, heffingsvrij vermogen:
Jaar / zonder fiscale partner / met fiscale partner
2023 € 57.000 € 114.000
2022 € 50.650 € 101.300
2021 € 50.000 € 100.000
Moon soon.
FTFYAlterBridge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:52:
[...]
Volgend volgend jaar hopelijk vermogensbelasting betalen.
of
Over volgend jaar hopelijk vermogensbelasting betalen.
Moon soon.
[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 01-03-2023 13:59 ]
Ze zijn denk ik nog 5 jaar bezig met het technisch implementeren van die regel.Kol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:15:
Nou niet aftrekbaar, maar je hoeft er iig geen belasting over te betalenmaar je vermogen aftrekbaar is nog steeds rond de 50k eur toch? of 100k met fiscaal partner?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zoeken jullie ook fiscale partners met een dm?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Stack Sats
precies, ik zou met alle plezier boven de 114k willen komenAlterBridge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:52:
[...]
Volgend jaar hopelijk vermogensbelasting betalen.
Moon soon.
nothing stops this train
Ik ben toch echt van plan om zodra ik daar in de buurt kom, mijn hypotheek te gaan verlagen en andere slimme dingen, zoals airco's en warmtepompen aanschaffen.Kol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:23:
[...]
precies, ik zou met alle plezier boven de 114k willen komen
Ojee, wat deed ik nou

Willen jullie een referral?
Mis alleen nog een kleine shill in dit verhaal, anders had je alle verboden punten afgetikt..resusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Ik ben toch echt van plan om zodra ik daar in de buurt kom, mijn hypotheek te gaan verlagen en andere slimme dingen, zoals airco's en warmtepompen aanschaffen.
Ojee, wat deed ik nou![]()
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
uitstel van executie, alle mensen in Bitcoin gaan ooit deze passerenresusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:37:
[...]
Ik ben toch echt van plan om zodra ik daar in de buurt kom, mijn hypotheek te gaan verlagen en andere slimme dingen, zoals airco's en warmtepompen aanschaffen.
Ojee, wat deed ik nou![]()
nothing stops this train
Ho ho, dit is het airco's en warmtepomp topic.. gas eraf dus...
Da's toch de mooiste situatie? Executie uitstellen, daarmee je kosten verlagen, daarmee meer fiat om te investeren, BTC moon, fiscus blij, jij blijKol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:40:
[...]
uitstel van executie, alle mensen in Bitcoin gaan ooit deze passeren
Sorry ouwe reus!NeoflexNL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:47:
[...]
Ho ho, dit is het airco's en warmtepomp topic.. gas eraf dus...
Darrell schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:13:
[...]
Hallo, ik ben er ook nog. Ik rapporteer iedereen die buiten de lijntjes kleurt bij afwezigheid van @Taro .
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w8KdT0Gy71KV1UJTUOjYjyJs.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
mijn doel is om te stoppen met werken rond mijn 55-60 levensjaar.resusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:48:
[...]
Da's toch de mooiste situatie? Executie uitstellen, daarmee je kosten verlagen, daarmee meer fiat om te investeren, BTC moon, fiscus blij, jij blij
passief inkomen, voornamelijk via dividend. tijdens bullrun verkopen en dan aandelen kopen.
tijdens bearrun gewoon kopen en naar de volgende run. uiteraard ook Bitcoin vasthouden maar wel alle altcoins de deur uit in bullrun.
makkelijk gezegd dan gedaan, namelijk niks verkocht in 2021/2022
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 01-03-2023 14:56 ]
nothing stops this train
En dan bij je ouders thuis op zolder de interwebs fulltime vol te spammen met gemopperKol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:53:
[...]
mijn doel is om te stoppen met werken rond mijn 55-60 levensjaar
Kol Nedra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:53:
[...]
mijn doel is om te stoppen met werken rond mijn 55-60 levensjaar.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Speaking off, waar is RaptorXS gebleven.resusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:56:
[...]
En dan bij je ouders thuis op zolder de interwebs fulltime vol te spammen met gemopper
XRP = trash
Trouwens, zijn de ami's wakker? Ik zie dat er een poging werd ondernomen om de boel weer naar beneden te krijgen (van zolder?)
Of rekteroni naar 6 cent.
Excellence does not require perfection.
Hmm, eerst die 200 wekelijkse maar eens goed slopen zou ik zeggen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ah wat is toch fijn om in een land te wonen dat dat soort belastingen niet kent. Of spaarheffing. Of boxen.AlterBridge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:52:
[...]
Volgend jaar hopelijk vermogensbelasting betalen.
Simpel een derde van je inkomen naar de overheid sturen en klaar
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Helaas kunnen bullflags ook naar beneden uitbrekenNeoflexNL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:42:
Er begint zeer weer een mooie bullflag te vormen.. nieuwe pump na 15.30?
Enkel bij inkomen uit werk of ook inkomen uit vermogensgroei?ScuL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:52:
[...]
Ah wat is toch fijn om in een land te wonen dat dat soort belastingen niet kent. Of spaarheffing. Of boxen.
Simpel een derde van je inkomen naar de overheid sturen en klaar
Maakt de regelgeving wel eenvoudiger.
Trust me when I say this is only the beginning.
Maakt niet uit waar het inkomen vandaan komt, al het inkomen wordt bij elkaar opgeteld en dus gelijk behandeld (volgens dezelfde schijf) + belasting wordt alleen geheven over de spaarrente die je krijgt, niet over het vermogen zelf. Met crypto is het dus zo dat je inkomstenbelasting betaald over je winstNumbers schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 23:11:
[...]
Enkel bij inkomen uit werk of ook inkomen uit vermogensgroei?
Maakt de regelgeving wel eenvoudiger.
[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 01-03-2023 23:34 ]
Een lager volume, en daarom (een kans voor) arbitrage?Gipsy King schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 07:36:
Iemand een idee hoe dit mogelijk is ?
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/rally/
[Afbeelding]
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!
Maktub
Door te kijken op welke laatste prijs de koper en verkoper elkaar vonden._AN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 07:49:
Ik vraag me sowieso altijd af hoe Exchanges de waarde van een munt berekenen en hoe ze er voor zorgen dat dit gelijk is met andere platformen? Ik snap dat het een stukje vraag en aanbod is, maar bestaat er een algemene formule ofzo?
En als het verschil te groot wordt met andere platformen, dan gaan de klanten of gaat het platform profiteren van dit verschil (arbitrage) - wat er toe leidt dat de prijs weer beweegt naar die op andere platformen.
Maktub
De waarde is niet berekend door een Exchange. De gebruikers bepalen de prijs (inclusief arbitrage bots)._AN schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 07:49:
Ik vraag me sowieso altijd af hoe Exchanges de waarde van een munt berekenen en hoe ze er voor zorgen dat dit gelijk is met andere platformen? Ik snap dat het een stukje vraag en aanbod is, maar bestaat er een algemene formule ofzo?
Kijk, uit vrije wil, dat zijn de lekkerste!
Stay humble, stack sats enzovoorts...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
straks dca uitvoeren....ofnee het is dan geen dca 👀
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Lots of great talks today here at the @zksync event!
— RMRK.app Official (@RmrkApp) 1 maart 2023
Our presentation by @bitfalls covering @rmrkapp and our new #EVM contracts was extremely well received! pic.twitter.com/WcckXWFks5
We want to thank @the_matter_labs for the opportunity to help educate others on the crazy #NFT 2.0 tech we’re building! 🙌🏼 pic.twitter.com/QcUuBUL8EV
— RMRK.app Official (@RmrkApp) 1 maart 2023
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heb zin om alles eruit te halen en gewoon iets leuks te kopen, maar ik heb alles al
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
S&P500 en NASDAQ zitten allebei op support dus het is heel erg belangrijk dat we groen openen over een paar uur, anders gaat BTC klappen krijgen. Als de beurzen groen openen krijgt de DXY de klap die nodig is om weer af te zakken.
Qua TA zit BTC ook in de bodem van een channel wat normaal gesproken naar boven zou moeten neigen op basis van een aantal metrics
Nog één kanttekening, ETH vertoont verrassende sterkte op dit moment
[ Voor 27% gewijzigd door ScuL op 02-03-2023 12:05 ]
De futures zijn rood, dus we gaan naar beneden dan begrijp ik.ScuL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:02:
De DXY stuitert binnen een kanaal en heeft nu weer een slow run omhoog, wat de slow bleed op BTC veroorzaakt. DXY zit nu *onder* de BSB en heeft al tijden moeite om daar doorheen te gaan, wat er op duidt dat het zaakje hopelijk snel inklapt.
S&P500 en NASDAQ zitten allebei op support dus het is heel erg belangrijk dat we groen openen over een paar uur, anders gaat BTC klappen krijgen. Als de beurzen groen openen krijgt de DXY de klap die nodig is om weer af te zakken.
Qua TA zit BTC ook in de bodem van een channel wat normaal gesproken naar boven zou moeten neigen op basis van een aantal metrics
Nopheros schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:06:
[...]
De futures zijn rood, dus we gaan naar beneden dan begrijp ik.
/f/image/OY0byxcohNJJMvjfHEM67NQg.png?f=fotoalbum_large)
Ziet er uit als bodemvorming imo. We gaan het zien
Verwijderd
ScuL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:02:
De DXY stuitert binnen een kanaal en heeft nu weer een slow run omhoog, wat de slow bleed op BTC veroorzaakt. DXY zit nu *onder* de BSB en heeft al tijden moeite om daar doorheen te gaan, wat er op duidt dat het zaakje hopelijk snel inklapt.

ScuL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:02:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A4AnThabJJkQiEBJGbiTt3Cf.jpg?f=user_large)
we sloten de S&P500 gister net boven de 200 day. De futures zijn er vannacht ondergedoken, maar herstellen zich nu net weer iets tot net boven de 200 day. Erg benieuwd waar dit naar toe gaat. Voelt als een cruciaal punt voor de markt & BTC. Met al het inflatie nieuws zeg ik toch eerder naar beneden dan naar boven. Maar volgens mij weten jullie mijn bias.ScuL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:02:
Interessante op dit moment wel is dat china de geld kraan weer vol open heeft gezet. Mogelijk heft dat de krappere liquiditeit in het westen weer op.
edit:
Futures gaan de goede kant op, nog wel in het rood maar boven de 200 day op dit moment, spannnonnnddd
[ Voor 4% gewijzigd door iceblack24 op 02-03-2023 13:22 ]
Zodat je wel je eigen keys en coins kunt beheren.
En hoe zit het met DefI Staking, heb je dan ook zelf de volledige controle over je crypto? Ik vermoed van niet omdat je het in een gezamelijke pool moet deponeren?
Stake beter dan HODL imo
Google is your friend: https://letmegooglethat.com/?q=can+I+stake+dot+on+ledgerEmcee schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 14:18:
Zijn er websites waar je gemakkelijk kunt zien welke coins je kunt staken op hardware of software wallets?
Zodat je wel je eigen keys en coins kunt beheren.
En hoe zit het met DefI Staking, heb je dan ook zelf de volledige controle over je crypto? Ik vermoed van niet omdat je het in een gezamelijke pool moet deponeren?
Stake beter dan HODL imoMaar ben zeer terughoudend geworden met gecentraliseerde platforms.
Werkt voor iedere shitcoin!
Stake kan gelijk zijn aan HODL, je laat de munten voor langere tijd staan. De risicos van staking zijn per coin verschillend. Helemaal veilig is het op de Ledger zetten en de keys goed beheren. Staken is in de meeste gevallen ook zeer veilig omdat de keys in eigen beheer staan. Voor sommige coins zitten hier wel risico's aan in het geval van slashing. Al die Defi oplossingen vertrouw ik nooit echt met de hacks.
Met alle FUD rond de Clawbacks is de Ledger echt de beste optie. Alles in eigen beheer!
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 02-03-2023 14:59 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
iceblack24 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:33:
[...]
we sloten de S&P500 gister net boven de 200 day. De futures zijn er vannacht ondergedoken, maar herstellen zich nu net weer iets tot net boven de 200 day. Erg benieuwd waar dit naar toe gaat. Voelt als een cruciaal punt voor de markt & BTC. Met al het inflatie nieuws zeg ik toch eerder naar beneden dan naar boven. Maar volgens mij weten jullie mijn bias.
Interessante op dit moment wel is dat china de geld kraan weer vol open heeft gezet. Mogelijk heft dat de krappere liquiditeit in het westen weer op.
edit:
Futures gaan de goede kant op, nog wel in het rood maar boven de 200 day op dit moment, spannnonnnddd
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9SWxO7l2DaeV3AXWJTxrsALO.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Al twee dagen offline. Moeten we ons zorgen gaan maken?Taro schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:59:
[...]
En daarmee eindigt ook mijn "in between jobs" periode. Wat minder traden en aan het eind van de dag weer alle pagina's bijlezen, dat wordt wennen
Issie al deaud?NeoflexNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:32:
We proberen het nog een keer.. het begin is goed
[Afbeelding]
Heb m op quitte gesloten toch.. ik vind het er allesbehalve sterk uitzien
:strip_exif()/f/image/TGkluOTNqHm3B7ezOlLp5Czv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door NeoflexNL op 02-03-2023 17:27 ]
Geduld, er komt iets groots aan:NeoflexNL schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:25:
[...]
Heb m op quitte gesloten toch.. ik vind het er allesbehalve sterk uitzien
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/f0Pg87SP4fGkJn9B1uy3XsnK.jpg?f=fotoalbum_large)
Don Guacamole schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:35:
[...]
Geduld, er komt iets groots aan:
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/feYxafbv4pmZJL4Cy4OUgklV.gif?f=user_large)
If u lie and will be no pump u r in troublesDon Guacamole schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:35:
[...]
Geduld, er komt iets groots aan:
[Afbeelding]
And if ai am reight? I will be riewarded?resusaapje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:40:
[...]
If u lie and will be no pump u r in troubles
Tuurlijk. Je krijgt dan alle lof toegezwaaidDon Guacamole schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 17:46:
[...]
And if ai am reight? I will be riewarded?
Vandaag ook weer een leuke announcement.
.@Scaramucci-led @SkyBridge has partnered with enterprise-grade blockchain provider @Casper_Labs, including a purchase of CSPR tokens. @BrandyBetz reportshttps://t.co/W5jLNSmOzP
— CoinDesk (@CoinDesk) 2 maart 2023
Ik hou ze sowieso aan tot cz ze gaat listen.
Scaramucci? Da's toch die nitwit die door Trump op een belangrijke post werd gezet en na een week of zo weer weg mocht, omdat hij zelfs voor Trump te gek wasDarrell schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:20:
Ik heb naast de ico van CSPR op coinlist gegrepen en nadat el Mooody meldde dat die nu weer op de ico prijs staat een flaf aangeschaft en het weer een beetje gaan volgen.
Vandaag ook weer een leuke announcement.
[Twitter]
Ik hou ze sowieso aan tot cz ze gaat listen.
Ik ken die gast nietresusaapje schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:27:
[...]
Scaramucci? Da's toch die nitwit die door Trump op een belangrijke post werd gezet en na een week of zo weer weg mocht, omdat hij zelfs voor Trump te gek was

Goeie research!
Ik weet wat die op de balans heeft staan. Verder zal het me worst wezen.
Hier de samenvatting:Darrell schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:31:
[...]
Ik weet wat die op de balans heeft staan. Verder zal het me worst wezen.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-40684697
En hier iets over hun balans:
https://news.yahoo.com/ft...-skybridge-161407946.html
Lekkere types...
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!