[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.752 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:35
CornermanNL schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 07:31:
Het IMF kan roepen wat het wil, wil nog niet zeggen dat landen er gevolg aan geven. En dan nog, bijna ieder land is wel ergens bezig met Blockchain, al is het maar onder het mom van innovatie.

Markets climb a wall of worry.
Wordt echt te veel aandacht geschonken aan wat bejaarden bij instituties als de IMF en de SEC allemaal roepen. De SEC verklaart xyz als een security is het nieuwe China verbiedt Bitcoin. Het gevolg van dit soort acties is dat innovatie elders dan de USA gaat plaatsvinden waar men een gunstigere omgeving voor crypto biedt. Bijvoorbeeld de Arabische Emiraten, Azië en wellicht Zuid-Amerika.

Het grote geld heeft en laat zich nooit tegenhouden als er ergens wat geld te verdienen valt. Ja, voor de Henk en Ingrid's wordt het lastiger om te investeren/gokken in crypto. Maar zij investeerden überhaupt niet in BTC of ETH, want te duur.

Wel interessant: afgelopen dook er een interview op met Gensler waarin hij zei dat alles behalve BTC een security is. Je zou dan verwachten dat BTC het beter zou dan ETH, maar het tegengestelde leek te gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Remy!!!! schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:52:
[...]

Ik vermoed dat dat komt doordat je op Binance sinds een tijdje zonder fee BTC/USDT e.d. kan traden, dat haalt mensen weg bij andere exchanges zoals BITSTAMP.

Als je een zelfde soort grafiek voor Binance maakt, zal je zien dat het volume ineens enorm toeneemt de laatste maanden.
Ah, het is van één exchange... daar had ik overheen gelezen. ik zou deze grafiek voor de BTCUSD INDEX maken, dat geeft wat betere info over de volumes. :)

... en dan komt hij er anders uit te zien omdat de exchange-pieken weg zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9C31zKFiGZRFXbOmv1PuYdSB-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bhPSrl4vbSuCGeSO2I4ZPYrc.png?f=user_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Even volledig gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7ohhWV-nvDPISRO8PXNGHLJwNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kKKNPAtJSQrizhZ5dwZTPN10.png?f=fotoalbum_large

Je ziet dat het volume tijdens tov de vorige bear afneemt, maar niet zo extreem. Het volume in de bull neemt wel telkens af, maar gradueel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:57

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:29:
Even volledig gemaakt:
[Afbeelding]

Je ziet dat het volume tijdens tov de vorige bear afneemt, maar niet zo extreem. Het volume in de bull neemt wel telkens af, maar gradueel.
Ja zo lijkt ie logischer inderdaad! Denk dat ik die INDEX chart ook maar moet gaan gebruiken ;)
Overigens blijft het belangrijkste punt wat ik ermee wilde aantonen, dat we nog lang niet zo lang in een bear/sideways market zitten als gedurende cycli, overeind :)

01-02-2024 zitten we op 822 dagen baggermarkt mits we niet al eerder aan een nieuwe run beginnen. Ik zet die datum in mijn agenda, dan ga ik een long openen met voldoende ruimte naar beneden die de hele run open moet blijven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Ja zo lijkt ie logischer inderdaad! Denk dat ik die INDEX chart ook maar moet gaan gebruiken ;)
Overigens blijft het belangrijkste punt wat ik ermee wilde aantonen, dat we nog lang niet zo lang in een bear/sideways market zitten als gedurende cycli, overeind :)

01-02-2024 zitten we op 822 dagen baggermarkt mits we niet al eerder aan een nieuwe run beginnen. Ik zet die datum in mijn agenda, dan ga ik een long openen met voldoende ruimte naar beneden die de hele run open moet blijven :P
Ik denk dat we inderdaad nog wel even moeten aanmodderen. Als er al een run komt, dan zal die pas eind 2023 plaatsvinden... maar ik verwacht eerder dat dat gewoon ergens in 2024 gaat gebeuren. Dat is met deze grafiek ook vrij duidelijk als je het na het laatste rode vlak +15m grijs tekent zoals in de vorige run. Dan zit je op maart 2024 (wat overigens weer vrij goed klopt met de halving)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:03
YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Grappig om die runs nog eens terug kijken inderdaad. Ik zat zelf vrij goed qua startpunt in 2020 :+

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heb de bedragen even weggehaald maar dat is zo terug te kijken wat de waarde van ETH toen was voor we aan die heerlijke run begonnen.

Meeste heb ik niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FG762-wRs3qF2s0GzFhndCY4jbY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CryOGWjnAtxYUt6JEXOCKdAV.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:04
Wat zijn volgens jou de implicaties hiervan?

[ Voor 72% gewijzigd door iceblack24 op 28-02-2023 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:03
iceblack24 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:05:
[...]

ZERO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kMCp2BheQMKdCeRMtJ8PxkOXmbY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nnMiHGbUL2e6jk0DX5D62UfP.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:54:
[...]
Geen idee of er een gecombineerde chart bestaat/te maken is van alle grote exchanges door de jaren heen maar dan krijg je denk ik een beter beeld.
Is dat niet de BLX, de Brave New Coin Liquid Bitcoin Index -> https://bravenewcoin.com/...tions/indices-program/blx ? Ook op Tradingview te vinden als BLX.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 11-09 21:30
jvel92 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Wordt echt te veel aandacht geschonken aan wat bejaarden bij instituties als de IMF en de SEC allemaal roepen. De SEC verklaart xyz als een security is het nieuwe China verbiedt Bitcoin. Het gevolg van dit soort acties is dat innovatie elders dan de USA gaat plaatsvinden waar men een gunstigere omgeving voor crypto biedt. Bijvoorbeeld de Arabische Emiraten, Azië en wellicht Zuid-Amerika.

Het grote geld heeft en laat zich nooit tegenhouden als er ergens wat geld te verdienen valt. Ja, voor de Henk en Ingrid's wordt het lastiger om te investeren/gokken in crypto. Maar zij investeerden überhaupt niet in BTC of ETH, want te duur.

Wel interessant: afgelopen dook er een interview op met Gensler waarin hij zei dat alles behalve BTC een security is. Je zou dan verwachten dat BTC het beter zou dan ETH, maar het tegengestelde leek te gebeuren.
obligatory https://isethereumasecurity.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:37:
[...]

Is dat niet de BLX, de Brave New Coin Liquid Bitcoin Index -> https://bravenewcoin.com/...tions/indices-program/blx ? Ook op Tradingview te vinden als BLX.
Hmm, dan zou het volume dus alsnog dik gedaald zijn over de jaren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9k-QLk9AvnXz350EK70ov66LjH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mE292Dznm3LUCbjpya4Va8pf.png?f=fotoalbum_large

Kan me nauwelijks voorstellen dat het volume echt gedaald is? Al was BTC in het begin natuurlijk veel dominanter in de markt t.o.v. alts, wellicht zit daar ook een deel van de verklaring?

Waardes zijn ook vreemd bij BLX, volgens deze chart zitten we momenteel tegen de 23.5k aan..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
iceblack24 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:05:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESvwgtewlAgamPtnDKj7JkYpR0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQ6CHHZsZ7pbP0QL6ALRTY2n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Volumes vergelijken is volgens mij nutteloos als het volume uitgedrukt wordt in BTC (fluctuerende usd waarde) en daarbij de recente 0% fee op binance.

[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 28-02-2023 12:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4FpnM6-_6qWeQTeQkG7ts-5YSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vl5vQME1cHNm9CGaQUrsn8P1.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:52:
[...]

Hmm, dan zou het volume dus alsnog dik gedaald zijn over de jaren:

Kan me nauwelijks voorstellen dat het volume echt gedaald is? Al was BTC in het begin natuurlijk veel dominanter in de markt t.o.v. alts, wellicht zit daar ook een deel van de verklaring?

Waardes zijn ook vreemd bij BLX, volgens deze chart zitten we momenteel tegen de 23.5k aan..
ja je kan beter kijken naar het volume van alle crypto dan bitcoin alleen. Volume in crypto neemt elke cycle toe

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Komt wel goed met de monthly close.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhFjfdbzNHD_Z6oH6Te4i4zfoDM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uZUsgRkSCJW8muoZwGAYLAIy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:44
Het zal er om hangen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lm3bxLFR_SiiYWGYQa7bunculWg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cWBJrO9L2MJsCIkEl2towhFV.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Vraag @ScuL ff, die weet het antwoord al..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:35:
[...]

ja je kan beter kijken naar het volume van alle crypto dan bitcoin alleen. Volume in crypto neemt elke cycle toe
Volume in shitcoins ook.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wat. Wilt jij dat niet dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 15:07:
[...]

Wat. Wilt jij dat niet dan?
Hullie weten het egt niet meer gelooft ik.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 15:15:
[...]

Hullie weten het egt niet meer gelooft ik.
As je maar begrijp wat er staat is het toch goed of niet soms nou dan!!!1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als die IMF heks maar van me Bitcoins afblijfd!

edit:
@MrMrq doen! Daar kun je mooi 2 Bitcoins in plaatsen! Met of zonder laser (wel groen he?) d:)b

[ Voor 50% gewijzigd door sh4d0wman op 28-02-2023 15:30 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:29
* leest de laatste berichten
* steekt zijn ogen uit met een passer

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 15:27:
* leest de laatste berichten
* steekt zijn ogen uit met een passer
Waarom geen staafmixer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pgQJHpgRGcH0I0MHQ61_YF5ghk4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/orRXHPzeQb88GL8aHVVsmJjx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrMrq
Mijn vriendin merkt op dat het grappig is omdat dat geen staafmixer is.

Zelf weet ik dat verschil ook wel, maar ik zie niks meer sinds ik mijn ogen uitstak.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qYwUhbA4Zj_xFAtOlV2yNpqiAD4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uCpHkRpOrcVZDcngFZ772G5c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:12
Come on, break that 23.5!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Oftewel Casper neemt Google Cloud diensten af? .... en Casper marketing noemt dat "teams with"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

MicroWhale schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:34:
[...]

Oftewel Casper neemt Google Cloud diensten af? .... en Casper marketing noemt dat "teams with"?
Ja zo lees ik het ook.

Weet alleen niet zo goed hoe ik dit moet interpreteren:
“Google Cloud serves as the layer zero technology for which founders and developers can build new and innovative blockchain-based products and services that will help grow the Web3 ecosystem,” said James Tromans, engineering director, Web3 at Google Cloud. “Through our work with Casper Labs, we can provide secure, reliable, and sustainable cloud infrastructure for developers to build and scale their products on the Casper Protocol.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:34:
[...]

Precies. We gaan reguliere bedrijven de macht geven over zogenaamde gedecentraliseerde projecten :/

Ondanks dit is Casper natuurlijk een prima projectje 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 28-02-2023 16:40 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wel briljante marketing om het zo in een nieuwsartikel te krijgen: "Google Cloud Establishes Partnership with Casper Labs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 21:15
Wel verdraaid ,je hebt gelijk 🤔

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• MrMrq
BREAKING

This announcement of an announcement is to inform you that MrMrq will be teaming up with MICROSOFT when posting on Tweakers.

“It’s really big,” says MrMrq. “Not only will I be using Windows 10 when posting - but also the Edge browser is involved. Therefore, this partnership provides me with all the tools needed to be a successful member of the Slowchat and to score extra +1s.”

MrMrq price prediction for 2027 soars to 6.969.

Maktub

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MrMrq schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:51:
BREAKING

This announcement of an announcement is to inform you that MrMrq will be teaming up with MICROSOFT when posting on Tweakers.

“It’s really big,” says MrMrq. “Not only will I be using Windows 10 when posting - but also the Edge browser is involved. Therefore, this partnership provides me with all the tools needed to be a successful member of the Slowchat and to score extra +1s.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jINK228IKOhweZexum2jGaQof7g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/D46BDhDO4UBhv3FSPMXb8FUl.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SirvdLs0xctrfh4jAyye6qG109g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qas5O2dipbCIEqxtNXW2S99T.jpg?f=fotoalbum_large

https://medium.com/pundix...transactions-1401cc5698bb

Ik zie hier wel wat in, net zoals Jared isaacman die er voor zorgde dat je overal met je creditcard kan betalen en daar een fortuin heeft mee vergaard.

All in!🤞☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:51:
BREAKING

Hallo, ik ben ook een partnership aangegaan met Microsoft. Ik ben al jaren tevreden gebruiker van Internet Explorer. Ik zit daarnaast in diverse MSN Messenger groepen waar we over crypto praten.

Voor 2017 voorspel ik dat we richting de 20k gaan d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Voorzichtig weer aan het klimmen dat lieve muntje van ons. Hopelijk volgt vandaag niet weer zo'n lompe dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:07:
Voorzichtig weer aan het klimmen dat lieve muntje van ons. Hopelijk volgt vandaag niet weer zo'n lompe dump.
Going down! :z

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Volgende bull wordt een "partnership" war.

AdOptIE!!11!!1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
MrMrq schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 15:42:
[...]

Mijn vriendin merkt op dat het grappig is omdat dat geen staafmixer is.

Zelf weet ik dat verschil ook wel, maar ik zie niks meer sinds ik mijn ogen uitstak.
_O- _O-

Uit historisch oogpunt ( :+ ) gezien is dit niveau slowchat trouwens het juiste moment om te kopen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Richh schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:15:
[...]

_O- _O-

Uit historisch oogpunt ( :+ ) gezien is dit niveau slowchat trouwens het juiste moment om te kopen.
Ik heb een oogje ( :+ ) op ASTR, maar ik heb de hele dipperdedip al opgekocht en nu slingert er geen fiat meer rond. Op zoek naar de code van de bankrekening van mijn SOH...

(enter buy the dip, i already bought the dip meme)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrMrq
resusaapje schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:25:
[...]

Ik heb een oogje ( :+ ) op ASTR, maar ik heb de hele dipperdedip al opgekocht en nu slingert er geen fiat meer rond. Op zoek naar de code van de bankrekening van mijn SOH...

(enter buy the dip, i already bought the dip meme)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evB87NHL54Vm66tboQ-8SomNx6o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZBz4M9LU8msoT527wonAtkM5.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nee da's 'm niet, maar ik accepteer 'm toch _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:15
resusaapje schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:34:
[...]

Nee da's 'm niet, maar ik accepteer 'm toch _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXo-o8RhixD2inzQYjeF9rbpk_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VwykoR5xi8LKDztt2GxB4mE2.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kl4SWlECGWzVDB6R7a-EfLTAO78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D1sioqFUxcXZgge5E0TYQQSC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Don Guacamole op 28-02-2023 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 08:29

[ Voor 148% gewijzigd door Gipsy King op 28-02-2023 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:15

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
Iedereen en alles hodl de moeder, btc 10 miljoen op de horizon!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mtc38CBIiLMT_jjG-sZS9zY2ng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1qo1QkUGvpKb2MLJHh1vcL2A.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:48:
Iedereen en alles hodl de moeder, btc 10 miljoen op de horizon!
[Afbeelding]
Als ik dit zie denk ik gvd wat een " hot curve ". Don't google that my son. Gelijk dikke candle alles. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Noob.

[Embed]link[/embed]

Resulteert in:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Heerlijk hoe cz die kneuzen in de weg zit zonder dat ze er iets aan kunnen doen.

(Ik ga hier niet de hele draad posten)

[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 28-02-2023 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IoJZHsYy-411_yr7zbwwplTEA4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/drH6RujlpxdYgFwOC4dFLFIQ.jpg?f=user_large
🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dikke AGIX!

Dit is nou 1 van de alts die ik na een stijging van 250% heb gekocht, en daarna nog eens ruim x2 is gegaan.
Ik durfde er niet teveel van te kopen maar man wat gaat ie lekker.
Je hebt altijd te weinig van een alt die vlamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou de laatste 4u candle van deze maand is aangebroken. Kom maar op met dat vuurwerk dan, saaie dag tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:28
YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:00:
Nou de laatste 4u candle van deze maand is aangebroken. Kom maar op met dat vuurwerk dan, saaie dag tot nu toe.
Het ziet er wel naar uit. Het is alleen niet duidelijk of het om een vuurwerk ramp gaat of een mooie show.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:00:
Nou de laatste 4u candle van deze maand is aangebroken. [...]
En daarmee eindigt ook mijn "in between jobs" periode. Wat minder traden en aan het eind van de dag weer alle pagina's bijlezen, dat wordt wennen ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:59:
[...]

En daarmee eindigt ook mijn "in between jobs" periode. Wat minder traden en aan het eind van de dag weer alle pagina's bijlezen, dat wordt wennen ;)
Heb je nou in die periode met traden meer verdiend dan je eerder deed toen je nog een fulltime baan had? Of dat niet :+
Of zou je dat nooit zeggen ivm boormachinemensen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 22:01:
[...]

Heb je nou in die periode met traden meer verdiend dan je eerder deed toen je nog een fulltime baan had? Of dat niet :+
Of zou je dat nooit zeggen ivm boormachinemensen
Ik heb de afgelopen periode het meeste rendement behaald met o.a. APT, OP, BTC en wat anderen. Dat was anders denk ik wel vergelijkbaar geweest omdat ik daar niet op de lower timeframes mee heb getrade.

Met de leverage trades in het begin een leuke winst gemaakt, maar die de laatste periode weer weggeven, die funds staan dus nu ook op de Ledger en niet langer op ByBit.

Ik denk dat het in mijn geval niet veel uit heeft gemaakt. Het meeste rendement komt hier doorgaans van de hogere timeframes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:59:
[...]

Succes!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:28
Succes Taro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0DZsb4-crcrX4zLjl_hxj_kVqCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thyKkespZA4yYiV88meTo2uu.jpg?f=fotoalbum_large

Zet je daar nou ja of nee als je Crypto had op de vraag of je deze bezittingen in het buitenland had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Ligt eraan waar je Ledger/Trezor/paper wallet ligt :+

Ik heb nee geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:28
Binance
Crypto.com
Bitvavo (NL)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18

Coldcat

HODL

AlterBridge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 00:39:
[Afbeelding]

Zet je daar nou ja of nee als je Crypto had op de vraag of je deze bezittingen in het buitenland had?
Dat is enkel voor whales….. bitcoins

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:45
NeoflexNL schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:44:
Vraag @ScuL ff, die weet het antwoord al..
Haha, het is hier al bijna 2 maart. :9

-edit-
de maand is gesloten en de markten mogen weer pumpen!

[ Voor 13% gewijzigd door ScuL op 01-03-2023 04:43 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
ScuL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 03:39:
[...]

Haha, het is hier al bijna 2 maart. :9

-edit-
de maand is gesloten en de markten mogen weer pumpen!
Doen ze ook nu, moon! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Hoppa, dikke moon!+1% op de deelie!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_w1dHn26ZoH7fRRjy7_u2VUpF2c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kdBYHSpFGwftDtTi4sB657Wf.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Nou nou 23.8 terwijl we vorige week nog op 25 zaten.

Dikke moon hoor, ik dacht als we verder zakken koop ik wat bij, stijgen we, ook blij.

Maar dit blijft weer steken op zo'n meh meh koers.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
AlterBridge schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 00:39:
[Afbeelding]

Blockchain is overal.
virtuele betaalmiddelen, zoals Bitcoins :'( lekker met spelfouten erin

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Darrell schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:10:
[Twitter]

Heerlijk hoe cz die kneuzen in de weg zit zonder dat ze er iets aan kunnen doen.

(Ik ga hier niet de hele draad posten)
Forbes is denk ik nog wat zuur dat de deal met binance van 200 meloenen niet door is gegaan haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

_Gast_ schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:53:
Wat zijn jullie gedachtes over de komende zomer?
Ik denk dat de temperatuur dan hoger is dan vandaag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:26:
[...]

Forbes is denk ik nog wat zuur dat de deal met binance van 200 meloenen niet door is gegaan haha
En deze dan :z

https://www.forbes.com/si...rld-all-thanks-to-crypto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 11-09 04:42
Zucht. Digid/belastingdienst site uiteraard weer bezweken onder de drukte (onbekende storing, erg druk nu probeer het later nog eens ) :z .
Je moet nog serieuse doorzettingsvermogen hebben ook om die grapjassen een deel van onze zuurverdiende crypto winsten te laten meepakken merk ik wel.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:17:
Zucht. Digid/belastingdienst site uiteraard weer bezweken onder de drukte (onbekende storing, erg druk nu probeer het later nog eens ) :z .
Je moet nog serieuse doorzettingsvermogen hebben ook om die grapjassen een deel van onze zuurverdiende crypto winsten te laten meepakken merk ik wel.
Wie gaat er dan ook op de eerst mogelijke datum zijn aangifte proberen in te vullen :+

(nee, grapje natuurlijk. Het is de omgekeerde wereld dat je zou moeten wachten met je aangifte zodat je er soepeler doorheen komt.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 11-09 04:42
YES schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:22:
[...]

Wie gaat er dan ook op de eerst mogelijke datum zijn aangifte proberen in te vullen :+

(nee, grapje natuurlijk. Het is de omgekeerde wereld dat je zou moeten wachten met je aangifte zodat je er soepeler doorheen komt.)
Haha ja precies dat laatste idd. Ik snap dat het zo werkt, maar om het nou normaal te gaan vinden in 2023 :).

Ik had het het liefst vannacht nog gedaan. 1: om zeker te weten dat de berekeningen in Excel er niet al te ver naast zitten (het gaat hier om redelijk wat centen :( ) en 2: geld dat ik moet gaan betalen heb ik ergens het liefst ook maar gewoon gelijk zo snel mogelijk van mijn rekening af. En ja ergens zou je denken dat je in dit topic vooral mensen vindt die dan ook nog even de rente maximaliseren tot de allerlaatste betaaldatum maar psychologisch werkt dat voor mij nou eenmaal niet prettig.

Edit: ah kleine tip voor wie ook niet wil wachten. Gek genoeg werkt de alternatieve SMS authenticatie wel (DigiD niet).

[ Voor 6% gewijzigd door twit op 01-03-2023 09:27 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

24.000,00 exact geraakt op Binance BTC/USDT.

Manniepulasie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:54
resusaapje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:00:
24.000,00 exact geraakt op Binance BTC/USDT.

Manniepulasie!
Higher lows, bullish signal confirmed.

(ik roep maar wat hoor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:25:
[...]

Haha ja precies dat laatste idd. Ik snap dat het zo werkt, maar om het nou normaal te gaan vinden in 2023 :).

Ik had het het liefst vannacht nog gedaan. 1: om zeker te weten dat de berekeningen in Excel er niet al te ver naast zitten (het gaat hier om redelijk wat centen :( ) en 2: geld dat ik moet gaan betalen heb ik ergens het liefst ook maar gewoon gelijk zo snel mogelijk van mijn rekening af. En ja ergens zou je denken dat je in dit topic vooral mensen vindt die dan ook nog even de rente maximaliseren tot de allerlaatste betaaldatum maar psychologisch werkt dat voor mij nou eenmaal niet prettig.

Edit: ah kleine tip voor wie ook niet wil wachten. Gek genoeg werkt de alternatieve SMS authenticatie wel (DigiD niet).
Tja, het blijft een dingetje hè. Ik weet ook niet goed waar het hem in zit, behalve dat het wellicht te maken heeft met het niet (zomaar) naar de cloud mogen en dat daarmee schaalbaarheid wat lastiger te realiseren is in de eigen datacentra? Zou niet weten wat er nodig is om zoiets wel soepel te kunnen maken, maar dat komt ook doordat ik de materie/technische achtergrond verder niet ken.

Ik vind het wel een interessant fenomeen :)

En ik snap ook wel dat je juist lekker snel de boel wilt doorgeven zodat je meer accuraat een meetmoment hebt en je er tenminste klaar mee bent.
Edit: het pijlmoment is toch 1 januari? Dan maakt het qua Excel overzicht toch verder niet uit?

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 01-03-2023 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twit schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:17:
Zuurverdiende cryptowinsten? Ik moet op 1 januari 2022 een behoorlijk bedrag aan gebakken lucht opgeven waar de belastingdienst een mooi fictief rendement op berekent, maar wat gaandeweg verdampt is. En dan ook nog de VVE pot erin stoppen wat gewoon cash is, waar ook een mooi fictief rendement over berekend wordt...

Ik heb geen moeite met belasting betalen, maar dit voelt niet goed. Betalen over verliezen en iets waar je nul rendement op maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

YES schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Tja, het blijft een dingetje hè. Ik weet ook niet goed waar het hem in zit, behalve dat het wellicht te maken heeft met het niet (zomaar) naar de cloud mogen en dat daarmee schaalbaarheid wat lastiger te realiseren is in de eigen datacentra? Zou niet weten wat er nodig is om zoiets wel soepel te kunnen maken, maar dat komt ook doordat ik de materie/technische achtergrond verder niet ken.

Ik vind het wel een interessant fenomeen :)

En ik snap ook wel dat je juist lekker snel de boel wilt doorgeven zodat je meer accuraat een meetmoment hebt en je er tenminste klaar mee bent.
https://www.nu.nl/economi...ngifte-niet-mogelijk.html

Per seconde worden volgens de woordvoerder 90 tot 110 inlogpogingen gedaan.

Het klinkt veel, maar hoeveel system resources kost dit nou. Lijkt wel alsof één Raspberry Pi alle digid inlogpogingen afhandelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:41:
[...]

Het klinkt veel, maar hoeveel system resources kost dit nou. Lijkt wel alsof één Raspberry Pi alle digid inlogpogingen afhandelt 8)7
Ik heb geen idee. Maar als het probleem bij DigiD zit moeten we de Belastingdienst dus niet bashen want dat staat in die zin los van elkaar, volgens mij. Blijft vervelend/amateuristisch overkomen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
knakworst schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:41:
[...]

Nou dat dus :+

Er liggen 2 Raspberry Pi's in het serverhok van de BD, eentje voor de aangiftes en eentje voor het STAP budget aanvraag :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:43:
[...]

Ik heb geen idee. Maar als het probleem bij DigiD zit moeten we de Belastingdienst dus niet bashen want dat staat in die zin los van elkaar, volgens mij.
Precies, en behoorlijk off topic. Daarnaast kan iedereen wel wat roepen maar als je niet alle ins en outs weet dan heeft dat niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
Inloggen bij de belastingdienst met sms lukt prima!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:53:
[...]

Precies, en behoorlijk off topic.
Boeiend. Die mod is toch op vakantie aan het werk. Shill die RMRK nog maar eens, hoeft vandaag niet naar meme topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Bartje-bart schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:03:
Inloggen bij de belastingdienst met sms lukt prima!
'
Prima? Duurt ook 5 minuten voordat ik die sms binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 09:00
Blik1984 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:09:
[...]

'
Prima? Duurt ook 5 minuten voordat ik die sms binnen krijg
Kreeg hem een uurtje geleden met 5 seconden binnen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Waar ben ik aanbeland, het belasting aangifte topic?

Man man man

Ik weet dat de koersen heel saai zijn, maar zo saai dat het over belastingen moet gaan. Wauw.

[ Voor 41% gewijzigd door Vis op 01-03-2023 11:18 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-09 11:08
Taro is weer aan het werk en iedereen grijpt zijn kans. Hypotheek anyone?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Mr.P!nk schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:21:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68aXV7qflGRzivWPkJtZuqwuY3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/j6EQ8DVS52CvDaLvmrL001kl.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
Mr.P!nk schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:21:
nee, doe mij maar wat 12 warmte pompen en 100 zonnepanelen. Dank u

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 7 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!