Voor wie zich afvraagt waarom Link vandaag naar beneden gaat, ik heb er gisteren weer wat van aangeschaft in het kader van buy high sell low.
Eens @zwembroek , ik moet eigenlijk de topics eens terugzoeken wanneer ongeveer de berichten kwamen van ah shit ik had zoveel ADA, LINK, DOT (insert hypecoin vorige bull) voor ik alles verkocht of naar BTC wisselde.zwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:50:
[...]
Ik ben het zeker met je eens dat als je verwacht dat Bitcoin de lows op gaat zoeken het onverstandig is om op een coin in te stappen die 100% plus heeft neergezet de afgelopen periode.
Voor de rest heb ik een andere mening. Ik noem het inderdaad een paar procenten als je dit afzet tegen de potentiele groei mogelijkheden in een bull markt. Ik ben er ook geen voorstander van om nu al de helft te verkopen en winst te nemen. Ik vind dat op dit moment echt gokken met het risico om mijn positie kwijt te raken. Ik snap het principe wel en het kan ook zeker goed uitpakken. Mijn idee is echter om zo veel en goedkoop mogelijk van een project in te slaan en deze dan vast te houden totdat de bull na de halving al een flink eind op weg is. Het tussentijds winst nemen en later instappen is misschien veiliger maar zo laat je een mogelijke klapper wel liggen. Als je goed kunt traden dan geld mijn verhaal natuurlijk niet. Dan trade je jezelf wel naar de top.. Maar als je een simpele buy low in de bear en sell high in de bull persoon bent zoals ik dan maak je pas echt een klapper door niet tussentijds te verkopen. En uiteraard is er altijd een risico dat ik er naast zit met coin X. Ik heb het al te vaak meegemaakt dat ik een prachtige positie van een project tussentijds voor de helft of helemaal had verkocht die mij achteraf gezien life changing geld had opgeleverd. Het moeilijkste van deze ponzi is om niet te vroeg te verkopen. Zeker niet als je mooi vroeg in positie zit. En deze periode bestempel ik zelf als vroeg. Maar we kunnen zeker nog lager voordat de bull echt aan gaat.
Kijken of hier iets van een patroon in te zien is voor een eventuele volgende bullrun.
Lang verhaal kort.
Verkoop niet te vroeg maar hodl ook niet te lang
Hier nog een Casper flufje-houderBoulaMouzer schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:50:
[...]
Wil hierzo geen coin shillen, maar zou Casper toch wel in de gaten houden voor nu en aankomende Bull...![]()
Heb een flufje ingeslagen en in staking gezet, Ohja volgens mij heeft Moody ook een flufje...
Goed verhaal. Als je nu vanuit niks koopt, zonder meer. Echter, ASTR low was $0,30, dus slechts de helft van nu, ASTR entry was $0,18, dus slechts 2x nu. ASTR high was $0,30 dus 10x nujvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:20:
[...]
Was niet echt richting jou bedoeld, omdat jij volgens mij al geruime tijd in Astar zit en dat maakt het mijn inziens het verhaal toch wel anders.
Het punt is vooral waarom je er nu voor kiest om token X of Y aan te kopen, terwijl het ruim 250% in de plus staat ten opzichte van begin dit jaar. Zou dat ook niet een paar procenten noemen overigens. Mocht je zoveel in de plus staan op een alt, dan zou ik op zijn minst de helft verkopen tenzij je financieel volledig al je schaapjes op het droge hebt. Maar dat is mijn mening.
Als je objectief naar de charts kijkt, zie je dat het momentum wat aan het afnemen is. Mocht BTC de lows gaan opzoeken, dan ga je op dergelijke alt's wel giga rekt. De risk/reward is op huidige niveau's niet gunstig en je kunt beter afwachten wat BTC gaat doen alvorens een positie te nemen in een dergelijke alt. Of heb in ieder geval een niveau waarop je zegt "ok ik zat fout, verkopen die zooi", om je verlies te beperken.
En wat betreft de ADA en Matic holders, hoeveel hebben daadwerkelijk de hele rit van pre-bull tot aan de top uitgezeten en vervolgens ook daadwerkelijk rond de top verkocht i.p.v. een round trip naar huidige niveau's.
Ik schat dus zomaar in dat de top nog onbepaald is en dat de bodem tot zeker oktober niet veel lager dan nu zal zijn.
Small risk, big gains?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Er zijn verschillende aspecten van Casper Network (CSPR) die het uniek maakt:zwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:54:
[...]
Wat is er zo speciaal aan Casper? Serieuze vraag overigens.
Hybride consensusalgoritme: Casper Network maakt gebruik van een hybride consensusalgoritme genaamd Highway, dat Proof of Stake combineert met Proof of Work. Dit betekent dat het netwerk zowel de beveiliging en decentralisatie van Proof of Work als de energie-efficiëntie en schaalbaarheid van Proof of Stake combineert.
Schaalbaarheid: Het Casper Network is ontworpen om zeer schaalbaar te zijn, waardoor het in staat is om een groot aantal transacties per seconde te verwerken zonder dat de transactiekosten toenemen. Het netwerk kan theoretisch gezien tot 10.000 transacties per seconde verwerken, wat het geschikt maakt voor toepassingen met een hoge transactiebelasting.
Veiligheid: Het consensusalgoritme van Casper Network is ontworpen om een hoge mate van veiligheid te bieden. Het netwerk maakt gebruik van een cryptografische verificatie van de identiteit van validators en zorgt ervoor dat er geen enkele entiteit te veel macht heeft op het netwerk.
Ecosystem en applicaties: Het Casper Network is ontworpen om een ecosysteem te ondersteunen van gedecentraliseerde applicaties (dApps) en slimme contracten. Het netwerk heeft een modulair ontwerp waarmee ontwikkelaars hun eigen dApps kunnen bouwen en integreren met het netwerk.
Al met al biedt het Casper Network als cryptocurrency een hoge mate van veiligheid, schaalbaarheid en modulariteit, waardoor het een interessante optie is voor ontwikkelaars van dApps en gebruikers van cryptocurrencies.
Dikke tech dus.
Niks wat Fantom niet al heeft en dan heeft Fantom al een fantastisch ecosysteem en veel plannen om het nog schaalbaarder te maken.FriezNL schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:01:
[...]
Er zijn verschillende aspecten van Casper Network (CSPR) die het uniek maakt:
Hybride consensusalgoritme: Casper Network maakt gebruik van een hybride consensusalgoritme genaamd Highway, dat Proof of Stake combineert met Proof of Work. Dit betekent dat het netwerk zowel de beveiliging en decentralisatie van Proof of Work als de energie-efficiëntie en schaalbaarheid van Proof of Stake combineert.
Schaalbaarheid: Het Casper Network is ontworpen om zeer schaalbaar te zijn, waardoor het in staat is om een groot aantal transacties per seconde te verwerken zonder dat de transactiekosten toenemen. Het netwerk kan theoretisch gezien tot 10.000 transacties per seconde verwerken, wat het geschikt maakt voor toepassingen met een hoge transactiebelasting.
Veiligheid: Het consensusalgoritme van Casper Network is ontworpen om een hoge mate van veiligheid te bieden. Het netwerk maakt gebruik van een cryptografische verificatie van de identiteit van validators en zorgt ervoor dat er geen enkele entiteit te veel macht heeft op het netwerk.
Ecosystem en applicaties: Het Casper Network is ontworpen om een ecosysteem te ondersteunen van gedecentraliseerde applicaties (dApps) en slimme contracten. Het netwerk heeft een modulair ontwerp waarmee ontwikkelaars hun eigen dApps kunnen bouwen en integreren met het netwerk.
Al met al biedt het Casper Network als cryptocurrency een hoge mate van veiligheid, schaalbaarheid en modulariteit, waardoor het een interessante optie is voor ontwikkelaars van dApps en gebruikers van cryptocurrencies.
Dikke tech dus.
Neemt niet weg dat jouw gemiddelde aankoopprijs voor bijvoorbeeld ASTR vele malen lager is, dan de huidige prijs (daar ga ik even vanuitzwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:50:
[...]
Ik ben het zeker met je eens dat als je verwacht dat Bitcoin de lows op gaat zoeken het onverstandig is om op een coin in te stappen die 100% plus heeft neergezet de afgelopen periode.
Voor de rest heb ik een andere mening. Ik noem het inderdaad een paar procenten als je dit afzet tegen de potentiele groei mogelijkheden in een bull markt. Ik ben er ook geen voorstander van om nu al de helft te verkopen en winst te nemen. Ik vind dat op dit moment echt gokken met het risico om mijn positie kwijt te raken. Ik snap het principe wel en het kan ook zeker goed uitpakken. Mijn idee is echter om zo veel en goedkoop mogelijk van een project in te slaan en deze dan vast te houden totdat de bull na de halving al een flink eind op weg is. Het tussentijds winst nemen en later instappen is misschien veiliger maar zo laat je een mogelijke klapper wel liggen. Als je goed kunt traden dan geld mijn verhaal natuurlijk niet. Dan trade je jezelf wel naar de top.. Maar als je een simpele buy low in de bear en sell high in de bull persoon bent zoals ik dan maak je pas echt een klapper door niet tussentijds te verkopen. En uiteraard is er altijd een risico dat ik er naast zit met coin X. Ik heb het al te vaak meegemaakt dat ik een prachtige positie van een project tussentijds voor de helft of helemaal had verkocht die mij achteraf gezien life changing geld had opgeleverd. Het moeilijkste van deze ponzi is om niet te vroeg te verkopen. Zeker niet als je mooi vroeg in positie zit. En deze periode bestempel ik zelf als vroeg. Maar we kunnen zeker nog lager voordat de bull echt aan gaat.
Ik begrijp je strategie. Maar er zit nogal een verschil in eind vorig jaar Aptos en Astar aangeschaft te hebben of dat nu doen. Je bent er nu waarschijnlijk nog steeds vroeg bij, maar de timing zeker wat betreft Aptos is ronduit beroerd. Er vroeg bij zijn, zegt overigens ook weinig over het op de juiste prijs aangekocht hebben.
Lekker boeiden, alle koeien zijn al meerdere keren uit de sloot gedregd en opnieuw verdronken. Het gaat er om dat je dat als laatste doet, niemand kijkt naar tech. Sol heeft vaker een shutdown dan een Windows XP bak en is nog steeds niet dood. Fantom is een oude geest, leve Casper het spookje.Oepsje schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:16:
[...]
Niks wat Fantom niet al heeft en dan heeft Fantom al een fantastisch ecosysteem en veel plannen om het nog schaalbaarder te maken.
Ik vind de stijging bij Astar nog wel meevallen of je vorig jaar kocht of nu.jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:19:
[...]
Neemt niet weg dat jouw gemiddelde aankoopprijs voor bijvoorbeeld ASTR vele malen lager is, dan de huidige prijs (daar ga ik even vanuit) en dat jij jouw fundamentele huiswerk naar mijn weten wel prima hebt gedaan. Dat is een heel andere situatie dan op de huidige niveau's besluiten in te stappen, omdat het op een forum veel wordt genoemd en daar heb ik met name bij Aptos toch wel mijn vraagtekens bij.
Ik begrijp je strategie. Maar er zit nogal een verschil in eind vorig jaar Aptos en Astar aangeschaft te hebben of dat nu doen. Je bent er nu waarschijnlijk nog steeds vroeg bij, maar de timing zeker wat betreft Aptos is ronduit beroerd. Er vroeg bij zijn, zegt overigens ook weinig over het op de juiste prijs aangekocht hebben.
Aptos ook geen fan van

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
BTC DCA weer in de pocket
Ik ben klaar voor lift off
Nu net of al eerder?Mr. Unexist schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:36:
BTC DCA weer in de pocket![]()
Zitten op het hoogste punt in 3 dagen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ah jij was het, ik dacht al wie zit btc te pampenMr. Unexist schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:36:
BTC DCA weer in de pocket![]()
Heeft iemand de 24k babe al klaarliggen?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nu net, 14:29JDx schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:38:
[...]
Nu net of al eerder?
Zitten op het hoogste punt in 3 dagen.
Wist niet dat 2 kratjes bier meteen zo'n pump maakt 😅
Tja, heb ook nog net onder 25k gekocht... Het is DCA en ik ben meestal erg slecht in timen.
DCA high five!Mr. Unexist schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:45:
[...]
Nu net, 14:29
Wist niet dat 2 kratjes bier meteen zo'n pump maakt 😅
Tja, heb ook nog net onder 25k gekocht... Het is DCA en ik ben meestal erg slecht in timen.
Buy high, hodl 4ever.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wellicht dat mijn FOMO grap als echt over kwam, maar ik vind het prima zo.jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:12:
Ben wel zeer benieuwd naar de beweegredenen om nu in te stappen in projecten als Aptos en Astar. Astar is dit jaar ruim +50% en Aptos maar liefst +258% (!!!!). Soms moet je ook gewoon accepteren dat je een boot hebt gemist en wacht je op de volgende boot. Die volgende boot is er in crypto namelijk altijd. Je loopt nu het risico dat je de volgende boot wederom gaat missen, omdat je je FOMO niet hebt kunnen bedwingen en je kapitaal vast zit in een boot die langzaam onderwater begint te lopen.
Kwam onderstaande flowchart tegen op Twitter. Wellicht behulpzaam wanneer iemand weer over dikke tech praat en je FOMO krijgt.
[Afbeelding]
Ik neem niet zo vaak de tijd meer om echt bezig te zijn met Crypto, afgelopen dagen wel ff gedaan om geld uit de verloren shitcoins te trekken.
Het zou mooi zijn als deze hypecoins nog wat gaan doen, ik heb te weinig tijd om eventuele parels hier mee te krijgen of anders met toeval.
Natuurlijk heb ik nog wel wat achter de hand blijkt er wel eentje bij te zitten
Ik heb bijna al mijn Quant verkocht met 300% , hij is naar 6600% gegaan en nu nog steeds %2600 oid van mijn inkoopprijs.jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:20:
[...]
Was niet echt richting jou bedoeld, omdat jij volgens mij al geruime tijd in Astar zit en dat maakt het mijn inziens het verhaal toch wel anders.
Het punt is vooral waarom je er nu voor kiest om token X of Y aan te kopen, terwijl het ruim 250% in de plus staat ten opzichte van begin dit jaar. Zou dat ook niet een paar procenten noemen overigens. Mocht je zoveel in de plus staan op een alt, dan zou ik op zijn minst de helft verkopen tenzij je financieel volledig al je schaapjes op het droge hebt. Maar dat is mijn mening.
Als je objectief naar de charts kijkt, zie je dat het momentum wat aan het afnemen is. Mocht BTC de lows gaan opzoeken, dan ga je op dergelijke alt's wel giga rekt. De risk/reward is op huidige niveau's niet gunstig en je kunt beter afwachten wat BTC gaat doen alvorens een positie te nemen in een dergelijke alt. Of heb in ieder geval een niveau waarop je zegt "ok ik zat fout, verkopen die zooi", om je verlies te beperken.
En wat betreft de ADA en Matic holders, hoeveel hebben daadwerkelijk de hele rit van pre-bull tot aan de top uitgezeten en vervolgens ook daadwerkelijk rond de top verkocht i.p.v. een round trip naar huidige niveau's.
Dit is dan weer zo’n gevalletje had ik maar meer gehouden

YOLOjvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 14:19:
[...]
Neemt niet weg dat jouw gemiddelde aankoopprijs voor bijvoorbeeld ASTR vele malen lager is, dan de huidige prijs (daar ga ik even vanuit) en dat jij jouw fundamentele huiswerk naar mijn weten wel prima hebt gedaan. Dat is een heel andere situatie dan op de huidige niveau's besluiten in te stappen, omdat het op een forum veel wordt genoemd en daar heb ik met name bij Aptos toch wel mijn vraagtekens bij.
Ik voel een gigantische groene paal aankomen rond 15:30
Volgens mij is die zojuist al geweest..Bartje-bart schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:07:
Ik voel een gigantische groene paal aankomen rond 15:30
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hier wordt regelmatig verteld dat de Amerikanen pas om 15:30 CET mogen handelen?
Dan waren dit zeker de Groenlanders
Nee 'Muricans mogen pas handelen als ze een liter olie gedronken hebben en vier keer in de lucht geschoten hebben. Echter mag je pas om 15:30CET kogels in je geweer stoppen om het olievat open te kunnen schieten dus vandaar dat het dan pas een beetje op gang komt.resusaapje schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:24:
[...]
Hier wordt regelmatig verteld dat de Amerikanen pas om 15:30 CET mogen handelen?
Dan waren dit zeker de Groenlanders
Wil hier niet de party pooper uithangen maar historisch gezien gaat er tot de volgende halving helemaal niks gebeuren.Buks995 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:39:
Grote koers veranderingen in 3.. 2.. 1…
Maar een jaartje memes kijken en plaatsen is leuk tijdverdrijf!
hahahaha iddBTC100K2021 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:47:
[...]
Wil hier niet de party pooper uithangen maar historisch gezien gaat er tot de volgende halving helemaal niks gebeuren.
Maar een jaartje memes kijken en plaatsen is leuk tijdverdrijf!
but but but, this time it is different
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nog een jaartje aanklungelen en als ik zo doorga eindig ik in dat jaar nog met minder sats ook. Vette faalhaas hier al een paar dagen op rijanti elppa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:50:
[...]
hahahaha idd
but but but, this time it is different
hahahahha prachtig toch, lekker naar de kloten met zen allenYES schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:51:
[...]
Nog een jaartje aanklungelen en als ik zo doorga eindig ik in dat jaar nog met minder sats ook. Vette faalhaas hier al een paar dagen op rij
Mwoaaah, moet zeggen dat ik niet geheel tevreden heb hooranti elppa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:52:
[...]
hahahahha prachtig toch, lekker naar de kloten met zen allen
Maar goed, geeft nog maar eens aan dat je vanzelf genaaid wordt als je niet aan je plan vast houdt. Long wilde ik lange tijd open laten staan, te snel winst genomen en vervolgens continue sentiment verkeerd inschatten.
Nog een hoop te leren dus

ach ja, ik had vorige week ook een ruk trade met 4 a 500$ verlies. Daarna ff paar dagen amper gekeken. Vandaag weer een x6 geopend paar 100 dollar lager dan ie nu is. Maar eens zien wat dat word.YES schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:53:
[...]
Mwoaaah, moet zeggen dat ik niet geheel tevreden heb hoor
Maar goed, geeft nog maar eens aan dat je vanzelf genaaid wordt als je niet aan je plan vast houdt. Long wilde ik lange tijd open laten staan, te snel winst genomen en vervolgens continue sentiment verkeerd inschatten.
Nog een hoop te leren dus
Ja mijn fout is geweest dat ik het wilde goedmaken en dan ga je dus te snel dingen doen. Misschien idd maar eens even afstand nemen.anti elppa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:55:
[...]
ach ja, ik had vorige week ook een ruk trade met 4 a 500$ verlies. Daarna ff paar dagen amper gekeken. Vandaag weer een x6 geopend paar 100 dollar lager dan ie nu is. Maar eens zien wat dat word.
van @rektcapital hahahaDon Guacamole schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:04:
Open de longs!! Verse hopium:
[Afbeelding]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die goedmaak trades zijn echte bitches. Zo vaak een fout proberen "recht" te zetten. Lopen nooit goed af hier. Daarom buy and hodl.YES schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:05:
[...]
Ja mijn fout is geweest dat ik het wilde goedmaken en dan ga je dus te snel dingen doen. Misschien idd maar eens even afstand nemen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Limit ordertje ASTR ook weer binnen, alle overtollige FIAT van deze maand weer in BTC en ASTR. Feelin' frikin' gooooooowd
Excellence does not require perfection.
Man man man. Wat een artikel, even proof readen zit er niet meer bij tegenwoordig:
En dan nog een hoop spel- en grammatica fouten waarbij mijn nekharen overeind gaan staan.It is worth noting that the SEC is using Ripple for selling XRP as unregistered securities.
Waarschijnlijk afgestemd op het publiek?Domino schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:14:
Man man man. Wat een artikel, even proof readen zit er niet meer bij tegenwoordig:
[...]
En dan nog een hoop spel- en grammatica fouten waarbij mijn nekharen overeind gaan staan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Word tijd voor de kapper danDomino schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:14:
[...]
En dan nog een hoop spel- en grammatica fouten waarbij mijn nekharen overeind gaan staan.
hashrate gaat ook als een malle weer 🚀
nothing stops this train
Even weak hands afschudden en door richting de 24/25kMr Ronman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:37:
Tering nog aan toe wat een vuurpijl naar onderen is dit weer
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Heeft iemand de 22k babe al klaarliggen?

Babes zijn er niet bij lagere koersen...resusaapje schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:46:
[...]
Heeft iemand de 22k babe al klaarliggen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
You'reColdcat schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:00:
[...]
Babes zijn er niet bij lagere koersen...
[Afbeelding]

Is ASTR de dikke-tech-hypecoin "of choice" van dit moment? Ik heb een zakje van die dingen uit de crowdloan.Ryderr schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:53:
Limit ordertje ASTR ook weer binnen, alle overtollige FIAT van deze maand weer in BTC en ASTR. Feelin' frikin' gooooooowd
Afgelopen bull was ADA mijn lievelings shitcoin (sorry Charles-fans), die heb ik op tijd verkocht toen en ASTR begint ook met een A dus dat geeft vertrouwen. Blauw logo ook.
Laat even dan wanneer je verkoopt, dan hebben wij er ook nog wat aan.Bananeman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:24:
[...]
Is ASTR de dikke-tech-hypecoin "of choice" van dit moment? Ik heb een zakje van die dingen uit de crowdloan.
Afgelopen bull was ADA mijn lievelings shitcoin (sorry Charles-fans), die heb ik op tijd verkocht toen en ASTR begint ook met een A dus dat geeft vertrouwen. Blauw logo ook.
Tweakers slow chat "join us!" coin 2023Bananeman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:24:
[...]
Is ASTR de dikke-tech-hypecoin "of choice" van dit moment? Ik heb een zakje van die dingen uit de crowdloan.
A en Blauw waren genoeg om mij te overtuigen. Oh, plus dat ook ik in die crowdloan zooi ben getrapt dus een beetje meer is prima..Afgelopen bull was ADA mijn lievelings shitcoin (sorry Charles-fans), die heb ik op tijd verkocht toen en ASTR begint ook met een A dus dat geeft vertrouwen. Blauw logo ook.
Ah, en iets met Japan, Sony, Toyota etc
Dacht ik toch mooi aan damage control gedaan te hebben toen vanmiddag de boel naar onderen dook en mijn short met enig verlies sloot. Bleek de kuil nog wat dieper te zijn en ik zelfs nog winst had kunnen maken 
Nou ja, prima, ben relatief goed uit die positie gekomen en nu even rust, beetje tijd nemen om niet meer te gaan proberen eerdere misperen te compenseren
Nou ja, prima, ben relatief goed uit die positie gekomen en nu even rust, beetje tijd nemen om niet meer te gaan proberen eerdere misperen te compenseren
ik zit ook gewoon nog in. Deze doemp is redelijk apart te noemen. Stonks up, ik zie geen slecht nieuws. Dus zou me ook niets verbazen als we straks weer ineens up gaan.......of toch ZEROYES schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:33:
Dacht ik toch mooi aan damage control gedaan te hebben toen vanmiddag de boel naar onderen dook en mijn short met enig verlies sloot. Bleek de kuil nog wat dieper te zijn en ik zelfs nog winst had kunnen maken
Was iemand van de FED die iets geroepen heeft las ik in een Telegram groep. Geen idee wat precies want er stond niets officieels op de planning volgens mij. Zal wel niet heel lief zijn geweest of zo.anti elppa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:35:
[...]
ik zit ook gewoon nog in. Deze doemp is redelijk apart te noemen. Stonks up, ik zie geen slecht nieuws. Dus zou me ook niets verbazen als we straks weer ineens up gaan.......of toch ZERO
mmmm kan niets vinden. Verder staan we natuurlijk ook ongeveer waar we in het weekend stonden, dus sowieso niets bijzonders allemaalYES schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:37:
[...]
Was iemand van de FED die iets geroepen heeft las ik in een Telegram groep. Geen idee wat precies want er stond niets officieels op de planning volgens mij. Zal wel niet heel lief zijn geweest of zo.
Ondanks de dip sta ik toch nog wel op winst over de afgelopen dagen...
Nu ben ik weer kleine hoeveelheden alts aan het bijkopen. ( Doe ik alleen bij dips)
Nu ben ik weer kleine hoeveelheden alts aan het bijkopen. ( Doe ik alleen bij dips)
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 27-02-2023 19:43 ]
ah thanks. IMF moet gewoon de muil houden. Ze hebben hier totaal, maar dan ook echt totaal niets over te zeggen.
Kan me het geschreeuw nog herinneren toen el salvador BTC invoerde.....wat een poep kwam er uit de monden van het IMF
RMRK EVM EIPs recently uploaded and accepted by the Ethereum developer community.
Fucking bullish.
https://medium.com/rmrkap...hdenver-2023-a1d23c6c6290
Fucking bullish.
https://medium.com/rmrkap...hdenver-2023-a1d23c6c6290
De overheid en banken hebben altijd het beste voor...anti elppa schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:48:
[...]
ah thanks. IMF moet gewoon de muil houden. Ze hebben hier totaal, maar dan ook echt totaal niets over te zeggen.
Kan me het geschreeuw nog herinneren toen el salvador BTC invoerde.....wat een poep kwam er uit de monden van het IMF
Excellence does not require perfection.
ASTR? Nee die houd ik. Ik laat wel weten als ik bijkoop, dat is waarschijnlijk precies op de top dus dan kan iedereen verkopen.Ray_ schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:47:
[...]
Laat even dan wanneer je verkoopt, dan hebben wij er ook nog wat aan.
Klinkt goed, heb ook nog Glimmertjes dus straks heb ik 2 eilanden.resusaapje schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:21:
[...]
A en Blauw waren genoeg om mij te overtuigen. Oh, plus dat ook ik in die crowdloan zooi ben getrapt dus een beetje meer is prima..
Ah, en iets met Japan, Sony, Toyota etc
Met al het geneuzel qua mogelijke regelgeving ziet het er toch wel somber uit. Zo’n bullrun als in 2021 zie ik niet meer gebeuren. Maar goed dat dat dacht ik ook in 2018 toen de 2017/2018 bullrun voorbij was, dus hopelijk zit ik er naast.
Uiteindelijk zal het wel kapot gereguleerd worden. Maar 1 runnetje zou nog wel mooi zijn.Mr Ronman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:11:
Met al het geneuzel qua mogelijke regelgeving ziet het er toch wel somber uit. Zo’n bullrun als in 2021 zie ik niet meer gebeuren. Maar goed dat dat dacht ik ook in 2018 toen de 2017/2018 bullrun voorbij was, dus hopelijk zit ik er naast.
Of al het geld vloeit uit alts btc in?Mr Ronman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:11:
Boeit allemaal niet of we wel of geen regulatie krijgen. Gewoon moon of rekt roepen, dan kan het topic blijven bestaan!
Stack Sats
Het IMF wilt de dip kopen...
edit: Wederom een nieuwe ATH in USD. Ik ben dankbaar....
Met dank aan:
edit: Wederom een nieuwe ATH in USD. Ik ben dankbaar....
Met dank aan:

[ Voor 96% gewijzigd door _Gast_ op 27-02-2023 22:15 ]
Het IMF is de monopoly, ga niet echt verbaasd zijn dat ze zo reageren als hun positie wordt bedreigd..
Ongekozen mensen met teveel macht, die we ook niet weg kunnen stemmen 
En die niet helemaal zuiver zijn:
https://nos.nl/artikel/24...-volledige-vertrouwen-uit
En die niet helemaal zuiver zijn:
https://nos.nl/artikel/24...-volledige-vertrouwen-uit
[ Voor 48% gewijzigd door Mr. Unexist op 27-02-2023 22:15 ]
zou kunnen, maar weet je een betere optie dan euros? goud zit ook zwaar aan de manipulatie.Mr Ronman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:11:
euro is geen optie voor mij, daarom grotendeels BTC en daarnaast dividend in Amerikaanse aandelen (dollars)
nothing stops this train
Wat zijn jullie gedachtes over de komende zomer? De afgelopen 2 zomers zaten we in een bearmarket.
Dit keer kan het misschien wel anders zijn ivm met de halving in 2024. Maar er zullen ook zeker genoeg mensen zijn die winst gaan nemen om vakantie te vieren....
Dit keer kan het misschien wel anders zijn ivm met de halving in 2024. Maar er zullen ook zeker genoeg mensen zijn die winst gaan nemen om vakantie te vieren....
Laat de bull nog even wachten, moet ongeveer nog 2.5 week verbouwen voordat ik weer flufjes kan kopen:)
Oh je hebt nog wel een jaartje of zo hoor.Error404! schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 00:41:
Laat de bull nog even wachten, moet ongeveer nog 2.5 week verbouwen voordat ik weer flufjes kan kopen:)
daar gaan we weer....gok dat onze grote crypto vriendin er nog gewoon tussen zit
https://www.nu.nl/economi...we-ronde-stap-budget.html

Btc is al 4x verboden in China, 5x dood verklaard, 6x rekt gegaan. Komt goed schatje.Mr Ronman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:11:
Het IMF kan roepen wat het wil, wil nog niet zeggen dat landen er gevolg aan geven. En dan nog, bijna ieder land is wel ergens bezig met Blockchain, al is het maar onder het mom van innovatie.
Markets climb a wall of worry.
Markets climb a wall of worry.
Ik reken pas op een bull vanaf oktober._Gast_ schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:53:
Wat zijn jullie gedachtes over de komende zomer? De afgelopen 2 zomers zaten we in een bullmarket.
Bitcoin zou zeker niet dood gaan, er zijn genoeg mensen die liever bitcoin willen dan welk fiat currency dan ook! met betreft alle crypto daar kan genoeg fear komen dat het kapot gaat. ook al is de ETH community ook al te groot om te falen?Dacuuu schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 07:15:
[...]
Btc is al 4x verboden in China, 5x dood verklaard, 6x rekt gegaan. Komt goed schatje.
XRP army?
Cardano believers?
DeFi gaat ook the next big thing worden, alleen welke gaat/gaan het maken?
you name it......
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 28-02-2023 09:24 ]
nothing stops this train
Op het moment dat de bulk van de DOTs uit de crowdloans vrijkomt?zwembroek schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:23:
[...]
Ik reken pas op een bull vanaf oktober.
Dat is het kleine gepeupel die misschien wat winst pakt om een vakantie landal te betalen. De mensen / groepen die de markt bewegen die hebben genoeg centjes om 365 dagen in het jaar vakantie te vieren haha._Gast_ schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:53:
Wat zijn jullie gedachtes over de komende zomer? De afgelopen 2 zomers zaten we in een bullmarket.
vergeet ETH niet, kan leuke dumps wordenresusaapje schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:25:
[...]
Op het moment dat de bulk van de DOTs uit de crowdloans vrijkomt?
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:31:
[...]
vergeet ETH niet, kan leuke dumps worden

20 oktober 2023: DUMPIT day
N.a.v. de vraag van @_Gast_ ben ik maar eens gaan kliederen in de Bitstamp BTC/USD chart die helemaal teruggaat tot 2011 om te kijken hoe het nou een beetje zit met die cycli. Er zal vast goed en veel op te schieten zijn maar ik heb geprobeerd de bullruns te markeren vanaf een punt waar de bodem na een tijd down/sideways bevestigd werd em een uptrend begon tot aan een nieuwe ATH. Bearmarkets zijn de rode stukken waar we duidelijk in een downtrend zaten en grijs is wat meer discutabel wellicht.
/f/image/C1Ay3REkwDodzPcweBhDukHE.png?f=fotoalbum_large)
De enige conclusie die ik vooralsnog hieruit kan trekken is dat we na de afgelopen bullrun nog niet zo heel lang in de bear/sideways market zitten. Vergeleken met vorige keren zit er m.i. nog minimaal 200 dagen aan sideways/slowbleeden/bodem bevestigen in. Ik word natuurlijk graag verrast en krijg graag ongelijk in dit geval
/f/image/C1Ay3REkwDodzPcweBhDukHE.png?f=fotoalbum_large)
De enige conclusie die ik vooralsnog hieruit kan trekken is dat we na de afgelopen bullrun nog niet zo heel lang in de bear/sideways market zitten. Vergeleken met vorige keren zit er m.i. nog minimaal 200 dagen aan sideways/slowbleeden/bodem bevestigen in. Ik word natuurlijk graag verrast en krijg graag ongelijk in dit geval
Madelon is gestopt na alle ophef. Dat is haar erg zwaar gevallen.anti elppa schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 06:16:
daar gaan we weer....gok dat onze grote crypto vriendin er nog gewoon tussen zit![]()
Haar zakken lopen nog steeds vol hoor.
Update - STAP
Update 13-02-2023
De opleiding Technische Analyse zal voorlopig niet onder de STAP-regeling worden aangeboden. In het onderstaande statement lichten wij deze keuze toe.
Zoals je weet doen wij - Team MV en Team MT - er alles aan om de financiële kennis binnen Nederland en België te vergroten. Dit doen we met ontzettend veel passie en plezier. Madelon heeft het lesgeven in haar bloed zitten - is docent Technische Analyse op een hogeschool geweest - en is dan ook ongelooflijk dankbaar dat zij op maandelijkse basis honderdduizenden mensen mag doceren over onderwerpen die er júist nu, zó ontzettend toe doen.
Naar aanleiding van vragen vanuit potentiële studenten begin 2022, hebben wij als bedrijf zijnde gekeken of de opleiding Technische Analyse, aan de STAP-eisen zou voldoen zoals het ROA kader van de Universiteit van Maastricht voorschrijft. In 2022 hebben wij dan ook het STAP-traject voor onze opleiding Technische Analyse in ongeveer zeven maanden succesvol doorlopen. Met bijbehorende audits en keurmerken, waaronder het NRTO keurmerk op opleidersniveau en een officieel akkoord van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid op opleidingsniveau tot gevolg. In 2022 zijn er - na onderzoek - slechts een handjevol officiële akkoorden verschaft.
De interesse in de opleiding was groot en het succes van deze opleiding maakte dat de media haar kans schoon zag om hierover te publiceren. Zonder enige kennis genomen te hebben van de inhoud van de opleiding (die overeenkomt met hetgeen Madelon doceerde op een Hogeschool), zijn er onjuiste conclusies over onze opleiding en Madelon als persoon getrokken.
De negativiteit die dit traject met zich meegebracht heeft, is ons als bedrijf, maar ook Madelon zeer zwaar gevallen. Het feit dat onder het mom van ‘journalistieke interpretatie’ onjuistheden gepubliceerd mogen/kunnen worden, sterkt ons dan ook in de keuze om het STAP-traject voorlopig niet te continueren.
Voor ons is de conclusie helder: Naar aanleiding van vragen vanuit de kijker, hebben wij als onderneming onderzoek gedaan of onze opleiding aan de eisen zou voldoen en hebben wij het gehele traject succesvol doorlopen. Als onderneming hebben wij alles volgens de regels - in overleg met het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en UWV - gedaan en ook onder de nieuwe regels, geïntroduceerd begin februari 2023, mag deze opleiding nog steeds via STAP aangeboden worden. Wij vragen ons dan ook tot op heden nog steeds af waarom er een totaal ander beeld geschetst is en de focus heeft moeten liggen op Madelon als persoon en er voorbijgegaan is aan haar achtergrond, de inhoud van de opleiding, het doorlopen traject en het achterliggende bedrijf, met een team van meer dan twintig mensen sterk.
Alles wat wij doen, doen we met passie en ongelooflijk veel plezier. De negativiteit omtrent dit traject heeft het plezier in ons werk weggenomen. Daarom zullen we de komende periode de focus leggen op de dingen waar we blij van worden, waaronder het zo optimaal mogelijk begeleiden van de studenten uit de voorgaande rondes, het publiceren van nieuwe formats, het ontwikkelen van een nieuwe opleiding over monetair beleid, macro-economie & asset allocatie én de aandacht vestigen op onze nieuwe vacature website FintasticJobs.
We hopen dat je begrijpt dat we deze afweging hebben gemaakt.
Hartelijke groet,
Madelon Vos & Team
[ Voor 80% gewijzigd door AlterBridge op 28-02-2023 09:58 ]
Ik vind met name het volume in de laatste twee blokken interessant! Waarom is het volume zo veel lager dan in de andere blokken? Scheelt nogal veel! En is het cumulatief of gemiddeld over ...?YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:42:
N.a.v. de vraag van @_Gast_ ben ik maar eens gaan kliederen in de Bitstamp BTC/USD chart die helemaal teruggaat tot 2011 om te kijken hoe het nou een beetje zit met die cycli. Er zal vast goed en veel op te schieten zijn maar ik heb geprobeerd de bullruns te marketen vanaf een punt waar de bodem na een tijd down/sideways bevestigd werd em een uptrend begon tot aan een nieuwe ATH. Bearmarkets zijn de rode stukken waar we duidelijk in een downtrend zaten en grijs is wat meer discutabel wellicht.
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik vermoed dat dat komt doordat je op Binance sinds een tijdje zonder fee BTC/USDT e.d. kan traden, dat haalt mensen weg bij andere exchanges zoals BITSTAMP.MicroWhale schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:49:
[...]
Ik vind met name het volume in de laatste twee blokken interessant! Waarom is het volume zo veel lager dan in de andere blokken? Scheelt nogal veel! En is het cumulatief of gemiddeld over ...?
Als je een zelfde soort grafiek voor Binance maakt, zal je zien dat het volume ineens enorm toeneemt de laatste maanden.
[ Voor 11% gewijzigd door Remy!!!! op 28-02-2023 09:52 ]
Zou je niet van die moeilijke vragen willen stellen, is gewoon een chart met kekke blokjes en kleurtjes en getallen en zo, ja?MicroWhale schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:49:
[...]
Ik vind met name het volume in de laatste twee blokken interessant! Waarom is het volume zo veel lager dan in de andere blokken? Scheelt nogal veel! En is het cumulatief of gemiddeld over ...?
Nee even serieus, ik heb echt niet naar volume en dat soort dingen gekeken eerlijk gezegd. Heb hem even aangezet net maar het lijkt inderdaad vrij apart zo. Misschien is volume iets wat in relatie tot de prijs berekend wordt en lijkt het door de exponentieel gestegen waarde van Bitcoin in de laatste gedeelten daardoor relatief lager maar is het in absolute waarde wel veel hoger? Echt geen idee eerlijk gezegd.
Edit: de uitleg van @Remy!!!! is denk ik meer logisch, Bitstamp was in de beginjaren actief maar is inmiddels natuurlijk wel voorbij gestreefd door andere exchanges. Geen idee of er een gecombineerde chart bestaat/te maken is van alle grote exchanges door de jaren heen maar dan krijg je denk ik een beter beeld.
[ Voor 15% gewijzigd door YES op 28-02-2023 09:56 ]
Dus de overheid gooit wederom 200 miljoen in een bodemloze put alsof het niets is...anti elppa schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 06:16:
daar gaan we weer....gok dat onze grote crypto vriendin er nog gewoon tussen zit![]()
En dan te bedenken dat gezinnen die helemaal kapot zijn gegaan in de toeslagenaffaire nog jaren kunnen fluiten naar hun centen

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!