Dan ben je ook echt een ei!MrMrq schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:03:
Ik was lekker helemaal aan het teruglezen wat er vanavond is gezegd. Beetje bitchen, beetje slow bleed, beetje pochen over de bodem vis.
Moest nog best ver terug lezen tot ik een bekend bericht zag.
Bleek ik per ongeluk in SC #23 te zitten 😂
Jammer joh, RMRK staat niet bij Nanceelektriekert schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:57:
Heb gisteren een account bij ons Nance aangemaakt.
Nu ff adres toevoegen bij Bitvavo en al die shitcoins uit 2017 eens omgooien naar de hypecoins van nu:
RMKR , APT, ASTR.
Welke hebben we nog meer?
Paar kratjes bier erin flikkeren
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Enter "one of us" memeelektriekert schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:21:
Nou, ik ben trotse eigenaar van de volgende 2 hype muntjes:
Aptos en Astar.
Hopsakee!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Is dat voor 2 plankjes hout en een plankje?DaWayne schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:36:
[...]
Thanks, daarom kom ik ook hier. Helpen we elkaar toch met dit soort zaken. Ik ga met een gerust hart skiën dan, heb alweer €1200 aan skipas en skihuur met de Binance kaart betaald, dus een rib armer en ruim 0,1BNB rijker
Dat is 0.1 btc over een week
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gefeliciteerd! Ik ben ook bij beide weer aan boord.elektriekert schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:21:
Aptos en Astar.
Hopsakee!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, zonde. Als je eenmaal begint met alles naar BTC omrekenen kan je beter thuis in je bed blijven liggen en alleen nog maar sats stacken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik had dus een zak ribbel chips
Hele dag verheugen.. het is weekend dus je moet meer aandacht ... maar gisteren al begonnen aan de zak, wie is de mol afgelopen, geen uitkomst.. teleurstelling alom, verder ook weinig animo. Dus lekker laten tukken, de koers wijzigt niks, alleen maar bloeden.. lijkt een bloedneus die een doekje nodig heeft, maar we knijpen af en toe de neus dicht en helemaal stelpen doet het niet. Toch weer paar procent eraf, jeetje wat irri want nieuwbouw huis enzo en toch wel dromen.. over plussen extra, wat je kan missen en niet extra dus geen probleem, de basis en die is goed komt er gewoon. Beetje impasse... we blijven vooruit kijken maar het kabbelt maar voort. Het gevoel van zijn en snel maar verder niet ergens komen. De basis is gelegd maar gaat bitcoin nog op korte termijn stijgen? Geen idee, er sluipt een soort van drijfzand in, we gaan er horizontaal vlak in liggen en nemen alvast een rietje in de mond
Hele dag verheugen.. het is weekend dus je moet meer aandacht ... maar gisteren al begonnen aan de zak, wie is de mol afgelopen, geen uitkomst.. teleurstelling alom, verder ook weinig animo. Dus lekker laten tukken, de koers wijzigt niks, alleen maar bloeden.. lijkt een bloedneus die een doekje nodig heeft, maar we knijpen af en toe de neus dicht en helemaal stelpen doet het niet. Toch weer paar procent eraf, jeetje wat irri want nieuwbouw huis enzo en toch wel dromen.. over plussen extra, wat je kan missen en niet extra dus geen probleem, de basis en die is goed komt er gewoon. Beetje impasse... we blijven vooruit kijken maar het kabbelt maar voort. Het gevoel van zijn en snel maar verder niet ergens komen. De basis is gelegd maar gaat bitcoin nog op korte termijn stijgen? Geen idee, er sluipt een soort van drijfzand in, we gaan er horizontaal vlak in liggen en nemen alvast een rietje in de mond
Nee, moet ik weer Kucoin hebben…resusaapje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:22:
[...]
Jammer joh, RMRK staat niet bij Nance
Goed verwoord zonder te kijken zitten we voor mn gevoel al een jaar tussen 15-25k..Ezekielll schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:32:
Ik had dus een zak ribbel chips

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gedoe telkens.
Was er maar zoiets als een digitale portemonnee van waaruit je via een dienst de ene in de andere valuta kon wisselen. Zeg maar een swap vanuit een wallet.
Maar misschien binnenkort verzint iemand zoiets
Lekker man, gewoon beginnen bij de A en yolo all the way!elektriekert schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:21:
Aptos en Astar.
Hopsakee!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Let's go? Wel even de alts (en alle andere zaken) laten liggen uiteraard...
[Twitter: https://twitter.com/BitcoinMagazine/status/1629573858104582144]
[Twitter: https://twitter.com/BitcoinMagazine/status/1629573858104582144]
Ik zie in ieder geval weer wat groene (15min.. maar toch) candles . Let's go!Taro schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:25:
[Twitter]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat betekent dat? Naast dat Bitcoin weer ergens uniek in is naast de shitcoins.Taro schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:25:
[Twitter]
Dat het onder scherpere richtlijnen komt te staan, als een ieder financieel product? En daarmee in de US misschien niet toegestaan is?
De bron is niet helemaal (lees: waarschijnlijk helemaal niet) betrouwbaar. Maar, het kan er op neerkomen dat nagenoeg alleen BTC is toegestaan en de rest wordt verboden. Daarom zou ik graag Bitcoin willen shillen. Wil je zeker weten dat je pf over enkele maanden nog enige waard heeft, zorg dan voor voldoende Bitcoin in de pf en neem afscheid van de alts. De volgende bullrun is je dankbaar.Coldcat schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:58:
[...]
Wat betekent dat? Naast dat Bitcoin weer ergens uniek in is naast de shitcoins.
Dat het onder scherpere richtlijnen komt te staan, als een ieder financieel product? En daarmee in de US misschien niet toegestaan is?
Gisteren (zaterdag) vlak voor 0:00 alsnog in de plus geëindigd qua fiat waarde, hopelijk zet die trend vandaag (zondag) door naar de bovenkant van dit TradingView kanaaltje dat ik persoonlijk wat dodgy vind. Maar hey, groen = groen, dus BTC = BTC en die fiat waarde doet er over enkele jaren toch niet meer toe.
/f/image/6mp5oKMkbK94TI9G8JSctaDb.png?f=fotoalbum_large)
Is de uitspraak van de rechter al bekend?Taro schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:25:
[Twitter]
Nope
Atomic swap, Idex?resusaapje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:46:
[...]
Gedoe telkens.
Was er maar zoiets als een digitale portemonnee van waaruit je via een dienst de ene in de andere valuta kon wisselen. Zeg maar een swap vanuit een wallet.
Maar misschien binnenkort verzint iemand zoiets
Wat bedoel je?
Taro schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:29:
[...]
Gefeliciteerd! Ik ben ook bij beide weer aan boord.
Taro schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:25:
Wel even de alts (en alle andere zaken) laten liggen uiteraard...
[Twitter]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNxJVOVw1r4siFClIl7LVdRs.jpg?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 26-02-2023 00:36 ]
UberLurker Departement #GG.
Ik ging vanochtend echt door het gaatje, mijn stoploss is op $8 na gemist
Heb goede hoop dat de komende week de prijs weer stijgende gaat zijn, zal in de komende uren een analyse in het NK topic plaatsen
Heb goede hoop dat de komende week de prijs weer stijgende gaat zijn, zal in de komende uren een analyse in het NK topic plaatsen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wat een hoop tekst! SamenvattingScuL schreef op zondag 26 februari 2023 @ 04:18:
Ik ging vanochtend echt door het gaatje, mijn stoploss is op $8 na gemist

Nja, als de shitcoins eindelijk echte shitcoins worden dan zit ik als BTC maxi wel goed. Wat about BCH?

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 26-02-2023 05:12 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Excellence does not require perfection.
Er staat een leuke Ama op Twitter met de Ceo en hoofd developer van RMRK. Mooi figuur is dat. RMRK is al een tijd niet meer beschikbaar voor USA inwoners (zonder VPN) en ik denk dat dit met het oog op sec regulering een slimme zet is geweest. Hij zei ook fuck the usa. Verder legde hij de nadruk op de tech en niet op.zo snel mogelijk rijk worden. Hij is geen voorstander van een exchange maar van een dex. Elke exchange mag RMRK listen maar hij zal er nooit voor gaan betalen. Hij heeft een decentrale droom waaraan hij vast houdt. RMRK EVM is dus klaar en zijn team bouwt nu aan de laatste functies die hij belooft heeft aan de community. Daarna gaat hij aan de slag met nieuwe RMRK tech. Hij zei dat hij een doorbraak had in het ontwikkelingsproces van nieuwe tech wat eerder niet mogelijk was. Wat het is wilde hij niet aangeven maar RMRK is hard op weg naar de nummer een NFT 2.0 standaard.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:35:
Er staat een leuke Ama op Twitter met de Ceo en hoofd developer van RMRK. Mooi figuur is dat. RMRK is al een tijd niet meer beschikbaar voor USA inwoners (zonder VPN) en ik denk dat dit met het oog op sec regulering een slimme zet is geweest. Hij zei ook fuck the usa. Verder legde hij de nadruk op de tech en niet op.zo snel mogelijk rijk worden. Hij is geen voorstander van een exchange maar van een dex. Elke exchange mag RMRK listen maar hij zal er nooit voor gaan betalen. Hij heeft een decentrale droom waaraan hij vast houdt. RMRK EVM is dus klaar en zijn team bouwt nu aan de laatste functies die hij belooft heeft aan de community. Daarna gaat hij aan de slag met nieuwe RMRK tech. Hij zei dat hij een doorbraak had in het ontwikkelingsproces van nieuwe tech wat eerder niet mogelijk was. Wat het is wilde hij niet aangeven maar RMRK is hard op weg naar de nummer een NFT 2.0 standaard.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6jxLqKsemYUAKsFNOvUntwr4.webp?f=user_large)
zwembroek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:35:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QJVOoED8Tpnd7FhtVXC7Pi3q.gif?f=user_large)
Gratis huis door bitcoin: zo lang moet je BTC staken
Het Nederlandse
Co***erce is een platform waar het onder andere mogelijk is om een passief inkomen te verdienen met jouw bitcoin. Middels het Co***erce Earn programma kun je een jaarlijks rentepercentage verwachten van 0,80%
Wait what? 0,8%?
Het Nederlandse

Wait what? 0,8%?

In combinatie met not your keys not your coins. En zelf zetten ze het zeker bij Nexo en het verschil in hun eigen zak.resusaapje schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:29:
Gratis huis door bitcoin: zo lang moet je BTC staken![]()
Het NederlandseCo***erce is een platform waar het onder andere mogelijk is om een passief inkomen te verdienen met jouw bitcoin. Middels het Co***erce Earn programma kun je een jaarlijks rentepercentage verwachten van 0,80%
Wait what? 0,8%?
Die strontmunt heb ik 2 dagen verleden met 50% verlies verkocht.sh4d0wman schreef op zondag 26 februari 2023 @ 05:11:
[...]
Wat een hoop tekst! Samenvatting
[Afbeelding]
Nja, als de shitcoins eindelijk echte shitcoins worden dan zit ik als BTC maxi wel goed. Wat about BCH?![]()
Hoe zou het hem vergaan zijn?
I dont care. Talk to the hand enzo.
morgen een boomertech dca momentje in een Amerikaans bedrijf en morgen nog een fluffje BTC kopen op Kraken.
mooie tijden om die gure euro de deur uit te gooien 👍
dxy staat ook gunstig, verwacht wel een daling in de dollar soon
mooie tijden om die gure euro de deur uit te gooien 👍
dxy staat ook gunstig, verwacht wel een daling in de dollar soon
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 26-02-2023 11:38 ]
nothing stops this train
Praat je mij nu FOMO aan?!zwembroek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:35:
Via welke DEX kan ik dit aanschaffen?
Moet ik een metamask account hebben oid?
Nu nu! Kopen kopen kopen!
De tering. Wat mij net gebeurde. Ik ben er nog van in de war.
Was bij mijn pa. Een pre-pensioen boer die nooit veel om macro geeft, of het moest de makro met een K zijn, omdat ‘ie daar veel nootjes voor weinig geld kon krijgen. Op factuur van de zaak.
Zo’n man die gewoon gelukkig is als er een dag geen stront op je overall komt. Of als er een koe kalft.
Hij zegt vandaag gewoon doodleuk, ineens: die bitcoins zijn weer veel gestegen, toch?
Midden in een beer hè. Niet op ATH, maar gewoon vandaag.
Mass adoption is here. Lambo’s for every maxi.
Was bij mijn pa. Een pre-pensioen boer die nooit veel om macro geeft, of het moest de makro met een K zijn, omdat ‘ie daar veel nootjes voor weinig geld kon krijgen. Op factuur van de zaak.
Zo’n man die gewoon gelukkig is als er een dag geen stront op je overall komt. Of als er een koe kalft.
Hij zegt vandaag gewoon doodleuk, ineens: die bitcoins zijn weer veel gestegen, toch?
Maktub
Okay, there's a lot to take in here...zwembroek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 08:35:
- "fuck the usa" -> belangrijke, zo niet, de belangrijkste markt in de wereld vanwege dollar + landen die usa leningen hebben gegeven (ofwel: tot hun bovenarm in de ...).
- "hij legt de nadruk op de tech, niet op zo snel mogelijk rijk worden" -> alle (ja, alle) traders denken daar anders over.
- "hij heeft een decentrale droom" -> Als ik niet (of te langzaam) rijk kan worden met zijn droom dan laat maar?
- "hij zei dat hij een doorbraak had die eerder niet mogelijk was." -> Kent iemand Jan Sloot nog?
- "nummer één NFT 2.0 Standaard" -> Doet me denken aan "Virtual reality" of "Augmented reality". 0 toegevoegde waarde maar men blijft het proberen. Er zijn mensen die NFT een uniek eigendomsrecht noemen en dat alles een NFT wordt.... Nee, het is andersom. Sinds ETH-contracten kunnen we eigendomsrecht al via die contracten vastleggen. NFT's voegen hier los van de marketingsaus 0,0 aan toe.
TLDR: Dikke tech to the moon!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
In realiteit is het gewoon een dikke BTC boer!MrMrq schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:19:
Not your chill not your fomoelektriekert schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:46:
[...]
Praat je mij nu FOMO aan?!
Via welke DEX kan ik dit aanschaffen?
Moet ik een metamask account hebben oid?
Nu nu! Kopen kopen kopen!

UberLurker Departement #GG.
Mooi man.MrMrq schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:19:
Hier kocht de ouwe heer (geen boer, wel boomer) jaartje na mij ook wat ETH.
Op een prima punt de inleg eruit gehaald en zei laat de rest maar pruttelen op dat usb stickje (cold wallet) van je en dan kijken we over een paar jaar weer wel.
Adoption.
Iedereen buiten in de zon IPA's aan het drinken?
Ik zit nog bij te komen van de cocktails van gister.Taro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:50:

Haha nee, maar wel lekker in de zon gelopen...Taro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:50:
Een paar alts zijn aardig gestegen. Ben benieuwd wat BTC morgen gaat doen...
Ha , was jij dat. Volgende keer gewoon terug hallo zeggen hoor_Gast_ schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:12:
[...]
Haha nee, maar wel lekker in de zon gelopen...
Een paar alts zijn aardig gestegen. Ben benieuwd wat BTC morgen gaat doen...
StoutsTaro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:50:
:strip_exif()/f/image/Bn2MvczbW6gcitKd7VQMtZ7N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e6lboVAcRfeGbXaYmWcoauu4.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooruit barley kan ook nog wel , foxwild word ik van die saaie crypto.
[ Voor 69% gewijzigd door Gipsy King op 26-02-2023 16:38 ]
Jij bent duidelijk niet buiten geweest. Ik ben wezen hardlopen... freaking koud, die wind... dat zit niet lekker op t terras hoor... en die terrasverwarmers staan ook niet aan vanwege de gasprijs.Taro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:50:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Helaas binnen de hele dag aan het werk..Taro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:50:
Werkpaarden en sierpaarden dat verhaal
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het kabbelt met kleine stapjes omhoog om vervolgens vannacht of morgenvroeg weer in te storten?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
puik plan!JDx schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:49:
Het kabbelt met kleine stapjes omhoog om vervolgens vannacht of morgenvroeg weer in te storten?
nothing stops this train
Ik heb 1,5 uur in het zonnetje gewandeld hoor, was heerlijkMicroWhale schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:34:
[...]
Jij bent duidelijk niet buiten geweest. Ik ben wezen hardlopen... freaking koud, die wind... dat zit niet lekker op t terras hoor... en die terrasverwarmers staan ook niet aan vanwege de gasprijs.
Terrasverwarmers zijn sowieso onzin, die energie kan je beter in Bitcoin mining steken.
Ga je nou elke laadcyclus posten? Op zoek naar je eigen entry in de SC roze lijst?
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's, warmtepompen en accu-status zijn geen crypto, dus offtopic.
N00b vraagje..
Ik wilde een huidige long positie wat meer kracht bij zetten. Het enige wat ik zie dat ik kan veranderen is add margin. Ik heb alleen niet echt het idee dat er wat gebeurd. Ik zie volgens mij alleen maar de liquidation price naar een waarde dalen die ik nooit meer hoop te zien....
Of rest er niets anders dan er een tweede long op hetzelfde paar erbij te zetten?
Ik wilde een huidige long positie wat meer kracht bij zetten. Het enige wat ik zie dat ik kan veranderen is add margin. Ik heb alleen niet echt het idee dat er wat gebeurd. Ik zie volgens mij alleen maar de liquidation price naar een waarde dalen die ik nooit meer hoop te zien....
Of rest er niets anders dan er een tweede long op hetzelfde paar erbij te zetten?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zo kan je alles beargumenterenMicroWhale schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:20:
[...]
Okay, there's a lot to take in here...
- "fuck the usa" -> belangrijke, zo niet, de belangrijkste markt in de wereld vanwege dollar + landen die usa leningen hebben gegeven (ofwel: tot hun bovenarm in de ...).
- "hij legt de nadruk op de tech, niet op zo snel mogelijk rijk worden" -> alle (ja, alle) traders denken daar anders over.
- "hij heeft een decentrale droom" -> Als ik niet (of te langzaam) rijk kan worden met zijn droom dan laat maar?
- "hij zei dat hij een doorbraak had die eerder niet mogelijk was." -> Kent iemand Jan Sloot nog?
- "nummer één NFT 2.0 Standaard" -> Doet me denken aan "Virtual reality" of "Augmented reality". 0 toegevoegde waarde maar men blijft het proberen. Er zijn mensen die NFT een uniek eigendomsrecht noemen en dat alles een NFT wordt.... Nee, het is andersom. Sinds ETH-contracten kunnen we eigendomsrecht al via die contracten vastleggen. NFT's voegen hier los van de marketingsaus 0,0 aan toe.
Die airco entry heb ik een aanzienlijk aandeel in gehad dus dat life goal is al afgevinktresusaapje schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:58:
[...]
Ga je nou elke laadcyclus posten? Op zoek naar je eigen entry in de SC roze lijst?
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's, warmtepompen en accu-status zijn geen crypto, dus offtopic.
Moet toch wat in deze saaie paupermarkt. Die laadcyclus is een dagelijks dopaminemomentje bij gebrek aan beter.
Add margin vergroot niet je positie, maar de marge die je hebt voordat die wordt geliquideerd. Je moet gewoon de stap herhalen waarmee je de long opende: X extra contracten inzetten via een limit of market order. Daarmee zal de gemiddelde instapprijs verhoogd worden, net als de liquidatieprijs.NeoflexNL schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:03:
N00b vraagje..
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 26-02-2023 19:40 ]
Hoe gaan we ooit de beveiliging van het Bitcoin netwerk kunnen blijven betalen. Stel je eens voor hoe duur de fee's gaan worden over pak hem beet 10 tot 20 jaar. Laat staan over 50+ jaar.Kol Nedra schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:19:
geen idee hoe zijn berekening gaat, maar ik hoop dat hij gelijk heeft![]()
[Afbeelding]
Wie wilt dan nog gebruik maken van het netwerk en transacties maken als de fee's niet te betalen zijn of je moet 4 uur wachten voor een block?
Vooral in 3e wereldlanden die juist afhankelijk zijn van een decentraal geldsysteem zie ik dit niet standhouden.
Daarom denk ik ook dat we "voorlopig" de komende 10 jaar wel goed zitten met Bitcoin als alternatief en speculatief goed, maar daarna gaat het een onmogelijk houdbare asset worden, vooral om überhaupt mee te betalen. Dit soort end game grafiekjes over dat de laatste Bitcoin gemijnd wordt in het jaar 2140.. haha lachwekkend eigenlijk. Never gonna happen.
Met de komst van de quantum computer is het sowieso game over.
En natuurlijk hoop ik dat Bitcoin dé reserve munt gaat worden, al is het maar voor 2 decennia, maar ergens moet je ook eerlijk zijn en logisch nadenken dat dat niet gaat gebeuren als de fee's om gebruik te kunnen maken van het netwerk hoger gaan worden naarmate er minder te minen valt. Only for the rich. En dat was nou juist niet de gedachte achter een decentraal systeem.
Nja dit zijn maar een paar vragen die toch blijven hangen en af en toe denk je daar toch aan, maar aan de andere kant, fiat is al helemaal een aflopende zaak dus die wissel ik met alle plezier in voor een schaarser product.
Morgen weer DCA time
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Morgen kopen? Dan gaan we nu pumpenVis schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:47:
[...]
Hoe gaan we ooit de beveiliging van het Bitcoin netwerk kunnen blijven betalen. Stel je eens voor hoe duur de fee's gaan worden over pak hem beet 10 tot 20 jaar. Laat staan over 50+ jaar.
Wie wilt dan nog gebruik maken van het netwerk en transacties maken als de fee's niet te betalen zijn of je moet 4 uur wachten voor een block?
Vooral in 3e wereldlanden die juist afhankelijk zijn van een decentraal geldsysteem zie ik dit niet standhouden.
Daarom denk ik ook dat we "voorlopig" de komende 10 jaar wel goed zitten met Bitcoin als alternatief en speculatief goed, maar daarna gaat het een onmogelijk houdbare asset worden, vooral om überhaupt mee te betalen. Dit soort end game grafiekjes over dat de laatste Bitcoin gemijnd wordt in het jaar 2140.. haha lachwekkend eigenlijk. Never gonna happen.
En natuurlijk hoop ik dat Bitcoin dé reserve munt gaat worden, al is het maar voor 2 decennia, maar ergens moet je ook eerlijk zijn en logisch nadenken dat dat niet gaat gebeuren als de fee's om gebruik te kunnen maken van het netwerk hoger gaan worden naarmate er minder te minen valt. Only for the rich. En dat was nou juist niet de gedachte achter een decentraal systeem.
Nja dit zijn maar een paar vragen die toch blijven hangen en af en toe denk je daar toch aan, maar aan de andere kant, fiat is al helemaal een aflopende zaak dus die wissel ik met alle plezier in voor een schaarser product.
Morgen weer DCA time

Over die fees: ten opzichte van de waarde zal het altijd in verhouding staan. Gewoon in sats denken.
Dat klinkt idd zo logisch dat ik het zelf had kunnen verzinnen..Taro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:39:
[...]
Add margin vergroot niet je positie, maar de marge die je hebt voordat die wordt geliquideerd.
Thanks
Morgen na zes uur 's ochtends mag hetTaro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:02:
Er is sprake van een lokale moon en hopelijk breidt deze zich uit tot de bovenkant van het kanaal + daarboven:
[Afbeelding]
Haha ja een flufje, staat te stake bij Vela.Alpina schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:45:
@DJ-Promo
Heb jij ze nog?
Hiervoor zit je toch in crypto![]()
[Afbeelding]
Zag de twitter post ook al voorbij komen. Is wel echt een hype coin ook haha.
Vorige ama kon je een nft claimen nou complete chaos en gescheld.
je denkt in fiat waarde....Vis schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:47:
[...]
Hoe gaan we ooit de beveiliging van het Bitcoin netwerk kunnen blijven betalen. Stel je eens voor hoe duur de fee's gaan worden over pak hem beet 10 tot 20 jaar. Laat staan over 50+ jaar.
Morgen weer DCA time
als de euro een Zimbabwaanse of Libanese actie doet binnen 10 jaar wil je toch liever de bitcoin zekerheid hebben
over 10 jaar heb je zoiezo met een inflatie van het meest gunstige: 20% inflatie, maar kan ook 70%+ inflatie zijn.
nothing stops this train
Ja, maar een eigendomsrecht van een eigendomsrecht is nog beterderMicroWhale schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:20:
[...]
Okay, there's a lot to take in here...
Totdat je een miner aan je paneelkes hangt in de zomerresusaapje schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:58:
[...]
Pff, ik sla de laatste dagen elke keer de plank mis met mijn long/short posities. Ik verwachtte nog wel een dipje richting 22.3k en daar een bounce, wordt gewoon overgeslagen en ik zit weer als een pipo met mijn short in het rood
Long gaan als je denkt dat we gaan zakken én short gaan wanneer je denkt dat we gaan stijgen. Kan niet meer fout gaan dan!YES schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:37:
Pff, ik sla de laatste dagen elke keer de plank mis met mijn long/short posities. Ik verwachtte nog wel een dipje richting 22.3k en daar een bounce, wordt gewoon overgeslagen en ik zit weer als een pipo met mijn short in het rood
Stack Sats
Ah joh, ik ging in mijn eerste bullrun (pak ‘m beet 5 jaar terug) ook met TA handelen. Mooi op de 5 minute charts, binnen 2 dagen ruim 500€ lichter.YES schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:37:
Toen ben ik er maar mee opgehouden
Nog op de bank moeten slapen?martijn.s schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:16:
Ik heb net per ongeluk mijn Kraken account via mijn vriendins bankaccount gefund ipv met mijn eigen bankaccount waardoor er een "name mismatch" is bij Kraken. Heeft iemand hier ervaring hoe lang het duurt voordat het geld weer terug op de bank staat in zo'n geval?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hangt van de exchange af die je gebruikt. Als je je positie wilt vergroten dan doe je hetzelfde als bij het openen van een long. Je kiest de entry prijs en een bedrag dat je wilt inzetten en normaalgesproken wordt dan je huidige positie aangepast en je nieuwe positie erbij opgeteld.NeoflexNL schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:03:
N00b vraagje..
Als je fibs trekt op BTC van de lokale bottom (22700) naar de lokale top (25250) dan krijg je de volgende S/R levels:Taro schreef op zondag 26 februari 2023 @ 20:02:
Er is sprake van een lokale moon en hopelijk breidt deze zich uit tot de bovenkant van het kanaal + daarboven:
[Afbeelding]
0 (22728)
0.236 (23323)
0.382 (23691)
0.5 (23988) -> 24k
0.618 (24286)
0.786 (24710)
1 (25249)
de bovenkant van je getekende channel komt overeen met de 0.618
ETH van bottom (1557) tot top (1725)
0 (1557)
0.236 (1597)
0.382 (1621)
0.5 (1641)
0.618 (1661)
0.786 (1690)
1 (1725)
ETH loopt dus harder dan BTC. Zit al op de 0.5 en BTC speelt met het 0.382 level
[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 26-02-2023 23:12 ]
Zucht, een klein beetje medewerking zou soms wel fijn zijn. Jammer dit
Niets aan de hand maatresusaapje schreef op zondag 26 februari 2023 @ 23:37:
[...]
Zucht, een klein beetje medewerking zou soms wel fijn zijn. Jammer dit
Excellence does not require perfection.
Goed hè!?!zwembroek schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:23:
[...]
Zo kan je alles beargumenteren. Ik zie in RMRK een toekomstige hype coin. Uiteindelijk gaat het daar om. Of de tech een toegevoegde waarde heeft kan mij niet zoveel schelen. Als het in de bull maar genoeg dollars oplevert. Ik zit er eerst in voor de tech omdat deze tech een hype kan worden. Het uiteindelijke doel is een RMRK eiland naar Astar eiland.
NFT en hype is wel een goede combinatie, dus je kan goed gelijk hebben. En dan is het goed om er iets van te hebben zodat je kan cashen.
Ik heb denk ik gewoon een paar crypto-allergieën, waarvan NFT er één is. Goede tech en NFT wringt bij mij dan ook enorm.
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 27-02-2023 08:42 ]
Ik heb die allergie met .org websites, kan het nog zo’n ‘dikke tech’ zijn. Ik haak afMicroWhale schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:42:
[...]
Goed hè!?!
NFT en hype is wel een goede combinatie, dus je kan goed gelijk hebben. En dan is het goed om er iets van te hebben zodat je kan cashen.![]()
Ik heb denk ik gewoon een paar crypto-allergieën, waarvan NFT er één is. Goede tech en NFT wringt bij mij dan ook enorm.
Oasis (Rose) als voorbeeldje
Even met de tijd meegaan…
Ik klap nog ff wat centjes in Aptos en Astar, want dikke Tech
Astar, ik doe mee! (met Rekt gaan)elektriekert schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:18:
Ik klap nog ff wat centjes in Aptos en Astar, want dikke Tech
klein fluffje maar, de rest naar BTC (en fluffje ATOM)
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 27-02-2023 10:32 ]
nothing stops this train
Ik heb wat alts uit 2017 met verlies verkocht, was voor mij al "verloren" geld dus zou mooi zijn als dit nu wel een paar keer over de kop gaat.Kol Nedra schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:31:
[...]
Astar, ik doe mee! (met Rekt gaan)
klein fluffje maar, de rest naar BTC (en fluffje ATOM)
Deze bear heb ik uitsluitend BTC en ETH gekocht
Koop ETH! Heule dikke tech... morgen Shapella deployment op testnet.
geen financieel advies, wel dikke tech
geen financieel advies, wel dikke tech
Ben wel zeer benieuwd naar de beweegredenen om nu in te stappen in projecten als Aptos en Astar. Astar is dit jaar ruim +50% en Aptos maar liefst +258% (!!!!). Soms moet je ook gewoon accepteren dat je een boot hebt gemist en wacht je op de volgende boot. Die volgende boot is er in crypto namelijk altijd. Je loopt nu het risico dat je de volgende boot wederom gaat missen, omdat je je FOMO niet hebt kunnen bedwingen en je kapitaal vast zit in een boot die langzaam onderwater begint te lopen.
Kwam onderstaande flowchart tegen op Twitter. Wellicht behulpzaam wanneer iemand weer over dikke tech praat en je FOMO krijgt.
Kwam onderstaande flowchart tegen op Twitter. Wellicht behulpzaam wanneer iemand weer over dikke tech praat en je FOMO krijgt.
/f/image/oRUX7KCZVN0aQTTKlNF9HPe3.png?f=fotoalbum_large)
QANX is sinds 22 februari ook weer terug na de hack. Je oude coins zijn te claimen op de nieuwe chain. Hopelijk nu een goede toekomst met deze L1 Coin.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mooi plaatje, ik wil het volgende even zeggen over BTC:jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:12:
Ben wel zeer benieuwd naar de beweegredenen om nu in te stappen in projecten als Aptos en Astar. Astar is dit jaar ruim +50% en Aptos maar liefst +258% (!!!!). Soms moet je ook gewoon accepteren dat je een boot hebt gemist en wacht je op de volgende boot. Die volgende boot is er in crypto namelijk altijd. Je loopt nu het risico dat je de volgende boot wederom gaat missen, omdat je je FOMO niet hebt kunnen bedwingen en je kapitaal vast zit in een boot die langzaam onderwater begint te lopen.
[Afbeelding]
- ontzettend veel manipulatie op het moment, prijs wordt kunstmatig hoog gehouden maar dat lukt niet eeuwig
- Enorm veel insider trading gaande
- Grootste bulltrap die ik ooit gezien heb, vraag maar aan één of andere Capo op Twitter
- Collapse is dus aanstaande, boel gaat instorten, pas op dat je niet met teveel erin zit
- BTC is super vervuilend en overheden/banken moeten het niet. Gegarandeerd dat ze het vandaag of morgen weer proberen te slopen en dat gaat een flinke klap geven
Ik zit uiteraard niet short en ook zeker niet voor eigen portemonnee te preken. Doe zoals altijd je eigen DYOR en ik heb verder geen tijd want mijn lambo wordt zo weggetakeld omdat die f*cking short niet goed uitpa... euh ik bedoel natuurlijk dat ik ff een ritje ga maken!
FOMO en mensen die geloven in dikke tech?Oepsje schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:20:
Is Solana ondertussen al reboot? Hoe kan een chain die zo vaak down is toch nog waarde hebben?!
Simpel eigenlijk. Zoekt Bitcoin de lows weer op dan gaan bovengenoemde tokens nog een mooie klap omlaag maken. Blijft Bitcoin wat rangen tussen de 20k en 25k en gaan we daarna een echte bull in dan kunnen beide tokens nog minimaal een keer 10 doen vanaf hier. Dus als het slim is hangt meer af van wat Bitcoin gaat doen dan die paar procenten die ze nu hebben gegaind. Wij zijn er vroeg bij met zijn allen. De Henk en Ingrid's komen pas wanneer de bull echt aan is. Dan stellen deze percentages niets voor. Bijvoorbeeld Matic en ADA hadden in de pre bull van de vorige cycle al vele honderden procenten gedaan voordat ze in de bull pas echt gingen knallen. Vele hodlers hadden toen al verkocht want ja het was toch al zoveel gestegen.jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:12:
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 27-02-2023 11:43 ]
Wil hierzo geen coin shillen, maar zou Casper toch wel in de gaten houden voor nu en aankomende Bull...zwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:35:
[...]
Simpel eigenlijk. Zoekt Bitcoin de lows weer op dan gaan bovengenoemde tokens nog een mooie klap omlaag maken. Blijft Bitcoin wat rangen tussen de 20k en 25k en gaan we daarna een echte bull in dan kunnen beide tokens nog minimaal een keer 10 doen vanaf hier. Dus als het slim is hangt meer af van wat Bitcoin gaat doen dan die paar procenten die ze nu hebben gegaind. Wij zijn er vroeg bij met zijn allen. De Henk en Ingrid's komen pas wanneer de bull echt aan is. Dan stellen deze percentages niets voor. Bijvoorbeeld Matic en ADA hadden in de pre bull van de vorige cycle al vele honderden procenten gedaan voordat ze in de bull pas echt gingen knallen. Vele hodlers hadden toen al verkocht want ja het was toch al zoveel gestegen.
Heb een flufje ingeslagen en in staking gezet, Ohja volgens mij heeft Moody ook een flufje...
Wat is er zo speciaal aan Casper? Serieuze vraag overigens.BoulaMouzer schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:50:
[...]
Wil hierzo geen coin shillen, maar zou Casper toch wel in de gaten houden voor nu en aankomende Bull...![]()
Heb een flufje ingeslagen en in staking gezet, Ohja volgens mij heeft Moody ook een flufje...
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 27-02-2023 12:16 ]
Was niet echt richting jou bedoeld, omdat jij volgens mij al geruime tijd in Astar zit en dat maakt het mijn inziens het verhaal toch wel anders.zwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:35:
[...]
Simpel eigenlijk. Zoekt Bitcoin de lows weer op dan gaan bovengenoemde tokens nog een mooie klap omlaag maken. Blijft Bitcoin wat rangen tussen de 20k en 25k en gaan we daarna een echte bull in dan kunnen beide tokens nog minimaal een keer 10 doen vanaf hier. Dus als het slim is hangt meer af van wat Bitcoin gaat doen dan die paar procenten die ze nu hebben gegaind. Wij zijn er vroeg bij met zijn allen. De Henk en Ingrid's komen pas wanneer de bull echt aan is. Dan stellen deze percentages niets voor. Bijvoorbeeld Matic en ADA hadden in de pre bull van de vorige cycle al vele honderden procenten gedaan voordat ze in de bull pas echt gingen knallen. Vele hodlers hadden toen al verkocht want ja het was toch al zoveel gestegen.
Het punt is vooral waarom je er nu voor kiest om token X of Y aan te kopen, terwijl het ruim 250% in de plus staat ten opzichte van begin dit jaar. Zou dat ook niet een paar procenten noemen overigens. Mocht je zoveel in de plus staan op een alt, dan zou ik op zijn minst de helft verkopen tenzij je financieel volledig al je schaapjes op het droge hebt. Maar dat is mijn mening.
Als je objectief naar de charts kijkt, zie je dat het momentum wat aan het afnemen is. Mocht BTC de lows gaan opzoeken, dan ga je op dergelijke alt's wel giga rekt. De risk/reward is op huidige niveau's niet gunstig en je kunt beter afwachten wat BTC gaat doen alvorens een positie te nemen in een dergelijke alt. Of heb in ieder geval een niveau waarop je zegt "ok ik zat fout, verkopen die zooi", om je verlies te beperken.
En wat betreft de ADA en Matic holders, hoeveel hebben daadwerkelijk de hele rit van pre-bull tot aan de top uitgezeten en vervolgens ook daadwerkelijk rond de top verkocht i.p.v. een round trip naar huidige niveau's.
Helemaal niks...zwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:54:
[...]
Wat is er zo speciaal aan Casper? Serieuze vraag overigens.
Ik denk ook dat het 2 kanten op kan gaan, als je nu in stapt en btc laat een harde scheet ga je zeker rekt, doet btc -5% is de kans groot dat je -20% gaat op dit soort coins. Aan de andere kant, deze coins hebben nooit eerder een bull mee gemaakt en gaan zeker vlammen als het team geen fckups maakt, of zelf alles dumpt op de markt (in het geval van aptos).jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:20:
[...]
Was niet echt richting jou bedoeld, omdat jij volgens mij al geruime tijd in Astar zit en dat maakt het mijn inziens het verhaal toch wel anders.
Het punt is vooral waarom je er nu voor kiest om token X of Y aan te kopen, terwijl het ruim 250% in de plus staat ten opzichte van begin dit jaar. Zou dat ook niet een paar procenten noemen overigens. Mocht je zoveel in de plus staan op een alt, dan zou ik op zijn minst de helft verkopen tenzij je financieel volledig al je schaapjes op het droge hebt. Maar dat is mijn mening.
Als je objectief naar de charts kijkt, zie je dat het momentum wat aan het afnemen is. Mocht BTC de lows gaan opzoeken, dan ga je op dergelijke alt's wel giga rekt. De risk/reward is op huidige niveau's niet gunstig en je kunt beter afwachten wat BTC gaat doen alvorens een positie te nemen in een dergelijke alt. Of heb in ieder geval een niveau waarop je zegt "ok ik zat fout, verkopen die zooi", om je verlies te beperken.
En wat betreft de ADA en Matic holders, hoeveel hebben daadwerkelijk de hele rit van pre-bull tot aan de top uitgezeten en vervolgens ook daadwerkelijk rond de top verkocht i.p.v. een round trip naar huidige niveau's.
Ik ben in apt ingestapt op 5$, nadat ik met fomo heb gekeken naar de stijging vanuit de 3$ regionen.
Zelf verwacht ik voor de langere termijn dus een plus. Overigens verwacht ik die ook voor btc dus kies je risico, want high risk, high rewards or Max rekt.
Ik ben het zeker met je eens dat als je verwacht dat Bitcoin de lows op gaat zoeken het onverstandig is om op een coin in te stappen die 100% plus heeft neergezet de afgelopen periode.jvel92 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:20:
[...]
Was niet echt richting jou bedoeld, omdat jij volgens mij al geruime tijd in Astar zit en dat maakt het mijn inziens het verhaal toch wel anders.
Voor de rest heb ik een andere mening. Ik noem het inderdaad een paar procenten als je dit afzet tegen de potentiele groei mogelijkheden in een bull markt. Ik ben er ook geen voorstander van om nu al de helft te verkopen en winst te nemen. Ik vind dat op dit moment echt gokken met het risico om mijn positie kwijt te raken. Ik snap het principe wel en het kan ook zeker goed uitpakken. Mijn idee is echter om zo veel en goedkoop mogelijk van een project in te slaan en deze dan vast te houden totdat de bull na de halving al een flink eind op weg is. Het tussentijds winst nemen en later instappen is misschien veiliger maar zo laat je een mogelijke klapper wel liggen. Als je goed kunt traden dan geld mijn verhaal natuurlijk niet. Dan trade je jezelf wel naar de top.
zwembroek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:50:
...voordat de bull echt aan gaat.
Hee is het al weer shitcoin tijd.
Vela
When new ath?
When price discovery?
Vela

When new ath?
When price discovery?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!