@
Alpina & @
Gelukszoekr
Klopt, wij hebben een paar maanden geleden te horen gekregen dat onze dochter waarschijnlijk niet oud zou worden..
Lang verhaal, maar heeft er mee te maken dat haar lichaam niet groeit, maar haar organen wel.. Conclusie, past niet en levert teveel druk op hersenen..
In Belgie via via in een ziekenhuis gekomen die een bepaald groeihormoon heeft, dus dat maar getest ( moet toe gediend worden als een soort van suikerziektespuit )..
Hier doet ze het dus goed op.. Althans er is sprake van een groei.. Alles tot in de treure uitgezocht, want ja je moet nu eenmaal zelf arts zijn...
Deze medicatie zit in capsules die in de koelkast op tempratuur moeten worden gehouden.. In het begin werd het thuis gebracht met een speciale koel auto.. Huisarten en apotheken willen deze medicatie niet op voorraad houden ivm verzekeringen en stroom uitval etc..
Had al aangegeven dat ik dat zelf wel 1 x in de maand naar Belgie rijd om de medicatie op te halen. Verzekeraar gevonden die een mooi stuk zou vergoeden, extra hoog in de premie gaan zitten. En die geven nu dus aan dat het uit het 'assortiment gehaald gaat worden'..
Voordat ik bij deze verzekeraar kwam al uitgezocht als er ook andere partijen zijn, maar hun waren de enige..
Wat betreft de 'hulp' van een moeder, financieel welteverstaan, werd vrij snel duidelijk dat mevrouw haar zelf op 1 zet en op 2 en 3 etc..
2 weken terug een plan afgeblazen, ik zou een ander huis laten zetten in een mooi plan hier in de buurt.. Niet groot, alles erop en eraan. Mooi voor mij en mijn 2 meiden. Tijd aan het rekenen geweest, maar zou inhouden dat ik logischerwijs wat minder te besteden zou hebben in de maand..
Vervolgens maak je dan de keuze dit niet te doen, want je bent nou eenmaal ook verantwoordelijk voor je kids en kosten etc...
Mevrouw daarintegen stond er een jaar terug anders in en heeft zichzelf tot diep in de strot in de shit gejaagd voor een stenenbult.. Zo erg dat halverwege de verbouwing de handige Harry's zijn gestopt, want geld op...
Ik heb altijd al gezegd dat ik niet voor een stenenbult werken ga, ik heb het goed en kan mijn kids alles geven wat ze hebben moeten. Maar door dit soort acties is het mij al helemaal duidelijk dat het gewoon allemaal niet mogelijk is...
Dus daarom, laat die crypto muntjes maar mooi naar de moon gaan, kan ik samen met wat andere inversteerders een stuk land kopen om daar een mooi zorg boerderijtje op te zetten..
Ach! een man mag dromen niet?
UberLurker Departement #GG.