[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.094 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
AlterMann schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:41:
[...]

15 minuten.. ik zit al sinds afgelopen donderdag te wachten op een terugboeking. Support zegt elke dag "de bankpartner is ermee bezig, heb geduld". Elke dag maar blijven stalken dan :+
Aah ik ben dus niet de enige die al te lang op z'n geld zit te wachten.
Ik heb vrijdagochtend een toch wel fors bedrag teruggeboekt naar m'n rekening en is nog steeds niet aangekomen |:(
Al 2x met Help Center gechat en als het er vanavond nog niet is mag ik nog een poging doen -O-

Gisteren met de nieuwe IBAN was echt instant binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04
Een ander ding om in de gaten te houden is de BTC.D. Bitcoin pumpt straks en alts gaan rekt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWqADeL3Z38c27D4m-atnTI_308=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RjglpJ0OheI7bcyKpZY5QJCQ.png?f=fotoalbum_large

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
meneer Nedra is lekker fout bezig: stroomverwarming aangezet in de garage (fris daar, komt nooit zonlicht)
oven aangezet, alvast eten koken.
Waterkoker met water aangezet, niet dat ik het nodig heb maar je weet maar nooit toch?

geld krijgen om stroom te verbruiken, what a time to be alive B)
rare wereld

en natuurlijk NiceHash aangezet d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2023 13:08 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

resusaapje

h less

Darrell schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:58:
[...]
En dat zal in '23 nog wel verder uit de hand gelopen zijn. White collars gonna white collar.
* resusaapje checkt eigen kraag

Oh, that's me!

*O* *O* *O*

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
ScuL schreef op woensdag 19 april 2023 @ 13:05:
Een ander ding om in de gaten te houden is de BTC.D. Bitcoin pumpt straks en alts gaan rekt
[Afbeelding]
Ja was vanmorgen vroeg al aan het bouncen. Schreef het gisteren al. Nu graag nieuwe high binnen 48h en alts gaan nog een portie extra rekt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:01

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 13:14:
[...]

* resusaapje checkt eigen kraag

Oh, that's me!

*O* *O* *O*
Niet alle white collars...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Understatement of the year :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sKYVWdk/Scherm-afbeelding-2023-04-19-om-14-01-04.png

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
Meer Bye dan Hi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

En als je een beetje uitzoomt, is het helemaal duidelijk dat de patient overleden is.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/86Q97Xq/Scherm-afbeelding-2023-04-19-om-14-04-23.png

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17
Mooody schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:06:
En als je een beetje uitzoomt, is het helemaal duidelijk dat de patient overleden is.

[Afbeelding]
Deze cashback token zien er een stuk beter uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aF6Rfopn8GS6zW9K8E2KapSlgsk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R7SBprG2LKMHMcowAKozofdk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 19-04-2023 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:09:
[...]

Deze cashback token zien er een stuk beter uit:

[Afbeelding]
Hangt wel een beetje van de schaal af. Op de YTD ziet het er al wat minder fraai uit (zeker t.o.v. btc).

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
NeoflexNL schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:12:
[...]

Hangt wel een beetje van de schaal af. Op de YTD ziet het er al wat minder fraai uit (zeker t.o.v. btc).
Periode van een paar maand is ook wel een erg korte timeframe. Kan van alles gebeuren waardoor een token dipt en het er daardoor minder goed uitziet.

In dit geval zijn ze bij Plutus was strenger geworden in het uitbetalen van PLU, vooral bij grote bedragen wordt om bonnetjes gevraagd. Om die reden is er wat meer verkocht dan normaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Forgive me ladies for I have sinned..... ik heb goud gekocht :*)

12.5 jaar ^) dus heb er weer een ring en armband bij. Pump bitcoin later maar.... O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mooody schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:06:

[Afbeelding]
Ik heb het topic destijds al een keer dichtgegooid omdat bij mij alle alarmbellen afgingen. Daarna begon men ook nog met voor langere tijd Hi staken... Je leert het beste door zelf de pijn te voelen en het een keer mee te maken. Hopelijk valt de schade mee, straks komt al die Hi ook nog vrij uit staking en ben je of bagholder, of market sell je het et voila, dat wordt een mooie dieprode candle.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Nopheros schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:15:
[...]

Periode van een paar maand is ook wel een erg korte timeframe. Kan van alles gebeuren waardoor een token dipt en het er daardoor minder goed uitziet.

In dit geval zijn ze bij Plutus was strenger geworden in het uitbetalen van PLU, vooral bij grote bedragen wordt om bonnetjes gevraagd. Om die reden is er wat meer verkocht dan normaal.
Is ook zo. Ik denk dat de pauze van de dex (waardoor die withdrawals nu ook gaan toenemen) met name de oorzaak is..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Allemaal de dip gekocht? Kunnen we weer verder. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Heel leuk die Hi idd met hoge apy%
maar je kan echt beter voor PLU en BNB gaan als cashback :)

Wat wel kan is als je cashback ontvangen hebt direct verzilveren, ik doe dit via PCS --> BNB
met Hi bijna break-even.

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 19-04-2023 14:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:26:
Heel leuk die Hi idd met hoge apy%
maar je kan echt beter voor PLU en BNB gaan als cashback :)

Wat wel kan is als je cashback ontvangen hebt direct verzilveren, ik doe dit via PCS --> BNB
met Hi bijna break-even.
De Pabyosi Coin? Wat is dat dan weer?

Ik had destijds gekeken naar de marketcap van PLU en Hi. Hi stond op plek 300 en PLU op 600. Het gevoel zegt dat Plutus een stabieler bedrijf is dan Hi. Het verbaasde me dat het zo'n verschil was. (ik had het eerder omgekeerd gedacht).

Gewoon HODL'en die bende. Ze zullen wel een club in de arm nemen om te onderzoeken hoe de bags te dumpen zijn. _/-\o_ (oh wacht, dat is al gaande).

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
When moon?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Coldcat schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:41:
[...]

De Pabyosi Coin? Wat is dat dan weer?

Ik had destijds gekeken naar de marketcap van PLU en Hi. Hi stond op plek 300 en PLU op 600. Het gevoel zegt dat Plutus een stabieler bedrijf is dan Hi. Het verbaasde me dat het zo'n verschil was. (ik had het eerder omgekeerd gedacht).

Gewoon HODL'en die bende. Ze zullen wel een club in de arm nemen om te onderzoeken hoe de bags te dumpen zijn. _/-\o_ (oh wacht, dat is al gaande).
Hi HODL'en is niet verstandig, zolang de trend te sterk daalt is het zonde om je winsten zien te verdampen

PCS = PanCakeSwap ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 14:14
Mr. Unexist schreef op woensdag 19 april 2023 @ 13:05:
[...]

Aah ik ben dus niet de enige die al te lang op z'n geld zit te wachten.
Ik heb vrijdagochtend een toch wel fors bedrag teruggeboekt naar m'n rekening en is nog steeds niet aangekomen |:(
Al 2x met Help Center gechat en als het er vanavond nog niet is mag ik nog een poging doen -O-

Gisteren met de nieuwe IBAN was echt instant binnen.
De mijne is zojuist binnengekomen, ook een flink bedrag. Best kans dat het bij jou dan ook vandaag nog komt, of morgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:15:
Forgive me ladies for I have sinned..... ik heb goud gekocht :*)

12.5 jaar ^) dus heb er weer een ring en armband bij. Pump bitcoin later maar.... O-)
Tja. Schattig. Maar ze bestaan ook met btc logo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4GbrwHi0FFpup2TcrkI0Wr8W8Wk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Cg0zfu1Qnre2slLPpd4o9ILs.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@knakworst ik bestel geen goud online. Voordat je het weet is de binnenkant koper of gebakken lucht. Helaas zat de BTC munt niet in het assortiment. Betaald met..

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRAB2m0Uw_DR53xcGhaqHesChpAZsF1i5135w&usqp=CAU

:D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48
AlterMann schreef op woensdag 19 april 2023 @ 15:18:
[...]

De mijne is zojuist binnengekomen, ook een flink bedrag. Best kans dat het bij jou dan ook vandaag nog komt, of morgen :)
Aah mooi! Fijn om te weten dat het uiteindelijk wel goedkomt!
Hier nog niks, ik wacht het nog ff af tot morgen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:11

oNo

Verleden, resultaten, garantie, toekomst, enz.

Misschien een interessante hopium indicator. Bekijk de daily trend van GMT en ID eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
oNo schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:39:
Verleden, resultaten, garantie, toekomst, enz.

Misschien een interessante hopium indicator. Bekijk de daily trend van GMT en ID eens ;)
Bizarre vergelijking. Als die dat gaat kopiëren is dit een prachtig instapmoment. Aan de andere kant, corrigeert BTC nog meer gaat ie nog een stuk lager.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Celer laat al een paar dagen een behoorlijk volume zien en blijft gezien de koers van bitcoin wel aardig overeind. Wellicht is dit een aanleiding:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hoi!

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
Hey man, nieuw hier? Vooral in BTC of doe je in echte gure shitcoins?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:36:
[...]

Hey man, nieuw hier? Vooral in BTC of doe je in echte gure shitcoins?
Ik heb nog geen coins. Snap niet zo goed waar ik die kan aankopen. Hier bij het grens wissel kantoor in Tytsjerk hadden ze er nog nooit van gehoord.

Had wel begrepen dat Bitcoin duur is. Dus die hoef ik niet. Ik wil het wel eens proberen. Maar dan liever een goedkoop muntje.

[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 19-04-2023 20:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:40:
[...]

Ik heb nog geen coins. Snap niet zo goed waar ik die kan aankopen. Hier bij het grens wissel kantoor in Tytsjerk hadden ze er nog nooit van gehoord.

Had wel begrepen dat Bitcoin duur is. Dus die hoef ik niet. Ik wil het wel eens proberen. Maar dan liever een goedkoop muntje.
Ik kan je wel even mijn rekeningnummer sturen, kan je je spaarcentjes daar naartoe overmaken en koop ik wel wat crypto voor je.

De Bitcoins zijn inderdaad wel erg duur dus dan zou ik ook goedkopere aanraken, des te sneller ben je miljardair. Misschien is DOGE of SHIBA wat voor je, mooie hondenmuntjes. Of anders als je echt voor hele dikke techniek gaat zou ik voor HEX kiezen. Maar de koning is denk ik DOT. DOT kon wel eens een heule grote worden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Sats zijn lekker goedkoop. Fractie van een cent per stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:44:
[...]

Ik kan je wel even mijn rekeningnummer sturen, kan je je spaarcentjes daar naartoe overmaken en koop ik wel wat crypto voor je.

De Bitcoins zijn inderdaad wel erg duur dus dan zou ik ook goedkopere aanraken, des te sneller ben je miljardair. Misschien is DOGE of SHIBA wat voor je, mooie hondenmuntjes. Of anders als je echt voor hele dikke techniek gaat zou ik voor HEX kiezen. Maar de koning is denk ik DOT. DOT kon wel eens een heule grote worden zeg maar.
Oh wauw! 4 muntjes ? Pfff jeetje hoe moet ik kiezen tussen al deze 4. Hoe doe jij dat ? Hoe weet je van die 4 welke mooi is en niet stuk gaat ?

Ach weet je yolo.. doe ze maar gewoon alle 4 *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:50:
[...]

Sats zijn lekker goedkoop. Fractie van een cent per stuk.
Oh oké.. euhm @YES doe er dan ook maar een paar sats bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Skrunsies schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:52:
[...]

Oh oké.. euhm @YES doe er dan ook maar een paar sats bij.
Een paar? Een flufje bedoel je? :?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:43

Vis

[...]

Bitcoin is duur ja, zowel in aanschaf als in versturen (onderlinge transacties). De netwerk fee's zijn ook onhoudbaar in de toekomst want miners gaan steeds meer fee moeten incasseren om de veiligheid van het netwerk te garanderen naarmate de inflatie afneemt. Daarnaast neemt de decentralisatie ook af omdat er miners afvallen door dat het duurder wordt dus de grote miners zoals Foundry USA en AntPool hebben nu al de grootste positie.

Je kunt beter Nano kopen en gebruiken als decentraal betalingssysteem. Je betaald geen enkele fee zelfs voor een transactie. En je hoeft ook geen 10 minuten te wachten tot de transactie is aangekomen want de finality is instant.
Het hele netwerk draait ook maar op 1 windmolen.
True story.
Few.

Toch maar weer in BTC gedca't zojuist, want first mover advantage en crypto is niet logisch

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 19 april 2023 @ 21:01:
[...]

Toch maar weer in BTC gedca't zojuist, want first mover advantage en crypto is niet logisch
Ik morgen weer want de 20e

Dit jaar stug blijven bijkopen. En dan volgend jaar maar eens weer zien. Zo onder de 30k vind ik het nog wel oké om bij te blijven kopen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
2 types of HODL'ers:

ik ben de rechter :z

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Weer een shake-out. 28700 is kortstondig aangetikt. Hopelijk geeft dit genoeg brandstof voor opwaartse bewegingen.

Heeft geen enkele logica want de DXY is inmiddels weer dalende.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-09 10:04
ScuL schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:54:
Heeft geen enkele logica want de DXY is inmiddels weer dalende.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/f7/14/c2/f714c2a4ab10cb430adfea44fad797db.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gesloten voor gehandicaptenvoertuigen zonder motor.

O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavemees
  • Laatst online: 23-09 10:04
resusaapje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 00:08:
[...]

Gesloten voor gehandicaptenvoertuigen zonder motor.

O-)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:50
YouTube: "And Here We Go" - Joker

Bear rally confirmed.

[ Voor 14% gewijzigd door elpee op 20-04-2023 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vrouwen en kinderen eerst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 08:48
Eindelijk, even door dumpen, ik moet nog terug kopen onder de 25k :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
anti elppa schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:45:
[...]

Ik zit nog in. Sta op +50%. Sl staat op 28.6k omdat 28.8k belangrijk is. Komt ie daar echt onder dan verwacht ik stevig lagere koersen.
Ben je gehunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
Richh schreef op donderdag 20 april 2023 @ 01:41:
Onder de 20K gaat je ook nog wel lukken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
elpee schreef op donderdag 20 april 2023 @ 01:47:
[...]

Onder de 20K gaat je ook nog wel lukken... ;)
Deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrx-tMZR2sgAmQB6jtAoZa1N5P8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YklBWFNPrD0QlBaD2x13IOWi.png?f=fotoalbum_large

'Return to normal'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
lol man ben je familie van il Capo? Wordt interessant als we binnen de komende twee maanden weer in de 40k rangen O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Volgens mij zijn we die fase rond 30-40k al voorbij gegaan. Ruim een jaar geleden. Dikke bear trap hierzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Richh schreef op donderdag 20 april 2023 @ 01:41:
Pffffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arGOOPcHJYwEMOH8foZ41JHbCoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/akIb1bgNPP6Lx0xJngVCtJ7v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

MicroWhale

The problem is choice

Je hebt de verkeerde dip geel gemaakt 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:43

Vis

Vandaag is het 4/20

Moon soon :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
Ik denk niet dat dit scenario zich in 4 maanden afspeelt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:26:
[...]

Ik denk niet dat dit scenario zich in 4 maanden afspeelt
Maximaal een 20k retest, maar de low hebben we nu echt wel gezien.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:38:
[...]

Ik hoop het toch niet! Ook ik ben inmiddels die rechter hamster :-(

Hoe dan ook, alles rekt, maar dione hangt nog steeds aan de ath-klif (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Net niet. Op haar na goed gegaan. Maar heb hem nu zelf dichtgedaan.

Edit, beetje winst eruit gehaald en een kleine x5 geopend.

[ Voor 22% gewijzigd door anti elppa op 20-04-2023 08:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Eerst maar even een bakkie koffie.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/336714967_780496200111039_4237726172299393165_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=5cd70e&_nc_ohc=0j9u6tFwKmQAX_mP625&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AfAmV1v582yGTQTkUbIn_gyXaSa4tHZaJ6ybARf3qF4_2w&oe=64463896

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:38:
[...]

Dat denk ik ook...
Maar deze mag wel een nieuwe low neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 18:32
Over een paar dagen blijkt dit een mini rimpeltje te zijn, en is het gewoon weer BTC 30k+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die pyramides wil ik nog steeds eens zien. Bedankt voor de herinnering!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
resusaapje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:41:
[...]

Kontje verkopen achter het station voor wat extra fiat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ontwikkeling van de ETH supply blijft interessant. Sinds merge nu meer dan 100k ETH minder in omloop en de deflatie blijft toenemen met een steeds verder oplopende gwei. Sinds merge nu een ruime 0,1% per jaar en de laatste 30 dagen zelfs een kleine 1%. Afgelopen 24 uur zelfs een kleine 2%. En dan moet de bullmarket nog beginnen. Hodl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QlfMtnGs3Y5eXSSqSvHpmF1pCcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hydi7XnD6nqaZa0af43NRF4x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkSVMsE7C7cy_dNeJ3jEtTzFYa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vAHp6qTHNMT9jF6JHgqYZZoC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDhJ6i6qpYINIvtVNi2XiLMIN-o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERbao4ajaBizbMk9iSB6YvNC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvx1OThudqM2tbytGUMqgPvvCzI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N1wup0UaBfhGwxRrDEcvf36e.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door Darrell op 20-04-2023 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BTC100K2021 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:57:
[...]

Reported! :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ObvVHK-emE52FhaLl4BxA8T92B4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yOCHzZ36Czwta9oTJQZRkqIV.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
hahhahaha die blijft zo epic

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Zo moet hier even uitrazen....

Daarnet gesprek gehad in ziekenhuis..

"Nou, meneer Skrunsies, uw dochter doet het goed op deze medicatie he?.."
"Ja, gelukkig maar, eindelijk iets gevonden, waar ze het stabiel op doet. Echt blij mee...."

"Ja, fijn.. erg mooi om te zien... Maaaaaaarrrrr, we hebben melding gekregen dat deze medicatie niet meer wordt vergoedt.. "

"Oh!"

Kosten... 6700 euro!!

GVD Kut zorg!

Zo moest ik even kwijt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:33:

"Ja, gelukkig maar, eindelijk iets gevonden, waar ze het stabiel op doet. Echt blij mee...."

"Ja, fijn.. erg mooi om te zien... Maaaaaaarrrrr, we hebben melding gekregen dat deze medicatie niet meer wordt vergoedt.. "

"Oh!"

Kosten... 6700 euro!!

GVD Kut zorg!

Jezus wat kut man. Ik heb dat nu ook verschillende keren gehad al. Vorig jaar ook nog. Maar bij mij waren het meestal zaken die ik naast mijn hoofdmedicijn moest slikken. Niet zo boeiend dus gelukkig. Maar komt vast een dag dat ook ik de lul ben. Vraag me dan ook echt af, waarom heb ik uberhaubt nog een zorg verzekering. ZE dekken toch niets, en ik ben standaard elk jaar die 385 euro eigen risico ook kwijt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

"Oh!"

Kosten... 6700 euro!!

GVD Kut zorg!

1 groot drama de zorg en zorgkosten in NL. Ik weet dat je in het noorden van het land woont. Maar ik heb meer dan de helft van mijn leven van de Belgische zorg gebruikt gemaakt. Veel beter (sneller geholpen) en goedkoper kan ik je vertellen. Verschil is gigantisch en woon nu 6 jaar in NL dus kan aardig vergelijken. Heb je niks aan natuurlijk maar toch, sterkte ermee @Skrunsies !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

"Oh!"

Kosten... 6700 euro!!

GVD Kut zorg!

Dat is klote man. Gezondheid is alles natuurlijk, helemaal van je kind. Gelukkig groeit ze op met een vader die veel liefde geeft en financieel ook weet waar die mee bezig is, dat geeft al mogelijkheden.

Bij dit soort dingen spring ik direct in oplossings-modus: Deze kosten zijn per jaar neem ik aan, zijn er verzekeraars die dit medicijn wel vergoeden? Betaald de vrouw de helft mee? Zijn er alternatieven die wel vergoed worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:37:
[...]

Jezus wat kut man. Ik heb dat nu ook verschillende keren gehad al. Vorig jaar ook nog. Maar bij mij waren het meestal zaken die ik naast mijn hoofdmedicijn moest slikken. Niet zo boeiend dus gelukkig. Maar komt vast een dag dat ook ik de lul ben. Vraag me dan ook echt af, waarom heb ik uberhaubt nog een zorg verzekering. ZE dekken toch niets, en ik ben standaard elk jaar die 385 euro eigen risico ook kwijt
Ja dat dus he!

Tuurlijk is het een no-brainer, als het meiske het er goed op doet, no problem! Al kostte het me ook alles wat ik had.. Maar zitten in de hoogste categorie zorg, betaal me een godsvermogen. Ex kan niet mee betalen, want ja... We leven naast onze schoenen in een duur huis etc...

Puur en alleen maar omdat er bepaalde contracten af zijn gesloten met bepaalde leveranciers. En tsja, deze zit er net niet tussen.. Echt not te believen!

Nu zijn er natuurlijk ergere dingen, ben allang blij dat ze het er goed op doet, maar hoe in godsvredesnaam kunnen de Henk en Ingrids van deze wereld dit soort bedragen betalen?

Man man wat een geitenbende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Hoe kan je je eigen risico kwijt zijn als ze toch niks dekken?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Je zal het vast met mij oneens zijn, maar ik ben dus écht een linkse rakker wat dit betreft. Nationaliseer die hele bende. De zorg, openbaar vervoer, alle nutsvoorzieningen. Maar nevermind, dat is ook weer zo offtopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Sissors schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:43:
[...]

Hoe kan je je eigen risico kwijt zijn als ze toch niks dekken?
als ze helemaal niets dekken niet nee. Maar bij mij dekken ze iig mijn 2 hoofdmedicijnen nog. Na 2 maanden ben ik dan door mijn eigen risico heen.....al 17 jaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
En niets ten nadele van het personeel trouwens want die doen hun stinkende best, roeien met de riemen die ze hebben. Maar verder wat een bende de zorg zeg…

En de vet betaalde poppetjes blijven allemaal maar zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:45:
[...]

Je zal het vast met mij oneens zijn, maar ik ben dus écht een linkse rakker wat dit betreft. Nationaliseer die hele bende. De zorg, openbaar vervoer, alle nutsvoorzieningen. Maar nevermind, dat is ook weer zo offtopic..
Oh ik ben het helemaal 2000% eens met je. Dit was een leuk experiment, maar werkte gewoon niet. Terug draaien die handel.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:42:
[...]

Ja dat dus he!

Tuurlijk is het een no-brainer, als het meiske het er goed op doet, no problem! Al kostte het me ook alles wat ik had.. Maar zitten in de hoogste categorie zorg, betaal me een godsvermogen. Ex kan niet mee betalen, want ja... We leven naast onze schoenen in een duur huis etc...

Puur en alleen maar omdat er bepaalde contracten af zijn gesloten met bepaalde leveranciers. En tsja, deze zit er net niet tussen.. Echt not te believen!

Nu zijn er natuurlijk ergere dingen, ben allang blij dat ze het er goed op doet, maar hoe in godsvredesnaam kunnen de Henk en Ingrids van deze wereld dit soort bedragen betalen?

Man man wat een geitenbende!
Zal wel tegen de topicregels zijn, is er een makkelijke manier om dit onderling even te regelen? Doen we 5 tientjes de neus, met 100 man heb je dan 2/3e binnen. Moet lukken voor het eind van de dag.

Zitten hier te lullen over lambo's en moon, dan kunnen we ook wel een keer de helpende hand uitsteken?

Gooi anders je DOT public key even in het topic?

Onder het motto: 10 DOT p.p. daar red je levens mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:45:
[...]

als ze helemaal niets dekken niet nee. Maar bij mij dekken ze iig mijn 2 hoofdmedicijnen nog. Na 2 maanden ben ik dan door mijn eigen risico heen.....al 17 jaar
Dus de andere 10 maanden worden betaald door de zorgverzekering.

Kut natuurlijk dat je het nodig hebt, maar dan stellen dat ze toch niks betalen lijkt mij ook niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
resusaapje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:41:
[...]

Of ze hebben geen zin om te verkopen met de belachelijke eth fee op dit moment ;w

Ik wacht het grote nieuws morgen nog even af.

Acties:
  • +39 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@Alpina & @Gelukszoekr

Klopt, wij hebben een paar maanden geleden te horen gekregen dat onze dochter waarschijnlijk niet oud zou worden..

Lang verhaal, maar heeft er mee te maken dat haar lichaam niet groeit, maar haar organen wel.. Conclusie, past niet en levert teveel druk op hersenen..

In Belgie via via in een ziekenhuis gekomen die een bepaald groeihormoon heeft, dus dat maar getest ( moet toe gediend worden als een soort van suikerziektespuit )..

Hier doet ze het dus goed op.. Althans er is sprake van een groei.. Alles tot in de treure uitgezocht, want ja je moet nu eenmaal zelf arts zijn...

Deze medicatie zit in capsules die in de koelkast op tempratuur moeten worden gehouden.. In het begin werd het thuis gebracht met een speciale koel auto.. Huisarten en apotheken willen deze medicatie niet op voorraad houden ivm verzekeringen en stroom uitval etc..

Had al aangegeven dat ik dat zelf wel 1 x in de maand naar Belgie rijd om de medicatie op te halen. Verzekeraar gevonden die een mooi stuk zou vergoeden, extra hoog in de premie gaan zitten. En die geven nu dus aan dat het uit het 'assortiment gehaald gaat worden'..

Voordat ik bij deze verzekeraar kwam al uitgezocht als er ook andere partijen zijn, maar hun waren de enige..

Wat betreft de 'hulp' van een moeder, financieel welteverstaan, werd vrij snel duidelijk dat mevrouw haar zelf op 1 zet en op 2 en 3 etc..

2 weken terug een plan afgeblazen, ik zou een ander huis laten zetten in een mooi plan hier in de buurt.. Niet groot, alles erop en eraan. Mooi voor mij en mijn 2 meiden. Tijd aan het rekenen geweest, maar zou inhouden dat ik logischerwijs wat minder te besteden zou hebben in de maand..

Vervolgens maak je dan de keuze dit niet te doen, want je bent nou eenmaal ook verantwoordelijk voor je kids en kosten etc...

Mevrouw daarintegen stond er een jaar terug anders in en heeft zichzelf tot diep in de strot in de shit gejaagd voor een stenenbult.. Zo erg dat halverwege de verbouwing de handige Harry's zijn gestopt, want geld op...

Ik heb altijd al gezegd dat ik niet voor een stenenbult werken ga, ik heb het goed en kan mijn kids alles geven wat ze hebben moeten. Maar door dit soort acties is het mij al helemaal duidelijk dat het gewoon allemaal niet mogelijk is...

Dus daarom, laat die crypto muntjes maar mooi naar de moon gaan, kan ik samen met wat andere inversteerders een stuk land kopen om daar een mooi zorg boerderijtje op te zetten..

Ach! een man mag dromen niet? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:58:
@Alpina & @Gelukszoekr

Dus daarom, laat die crypto muntjes maar mooi naar de moon gaan, kan ik samen met wat andere inversteerders een stuk land kopen om daar een mooi zorg boerderijtje op te zetten..

Ach! een man mag dromen niet? :)
Ik geef een duimpje maar eigenlijk gewoon super ruk natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:29
Ik kan niet meer plussen op de leuke reacties van @Verwijderd en @Kol Nedra tevens niet meer klagen bij @Taro ..
Hoe krijg ik mij score omhoog? :X

Edit: oohh dit gaat echt puur om de frontpage reacties en niet om het forum.. nou laat dan maar! >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Khaelos op 20-04-2023 10:32 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Is het verstandig om met je bank in discussie te gaan over de juistheid van de melding (IBAN niet geldig) bij een Maltese rekening?

Living on the edge 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
Gaan we nog een keer moonen of wat?!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
sjorremans schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:40:
Zeker. De halving duurt geen jaar meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
sjorremans schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:40:
Het is erg belangrijk dat we dit level behouden, anders gaan we nog wel wat meer rood zien aankomende dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:11
MicroWhale schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:34:
Is het verstandig om met je bank in discussie te gaan over de juistheid van de melding (IBAN niet geldig) bij een Maltese rekening?

Living on the edge 8)
Komt er straks weer een 'schuld van de Rabobank' verhaal? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PureLOOD schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:44:
[...]

Komt er straks weer een 'schuld van de Rabobank' verhaal? :P
Natuurlijk... bij welke bank je dan ook zit... het is altijd de schuld van de Rabobank!!! ;)

Ik krijg alleen maar linkjes terug naar informatie die ik al weet. Geen enkele poging om mijn vraag te begrijpen. :/ :N

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Dat zorg duur is en nog duurder gaat worden met de vergrijzing in het achterhoofd snap ik.

Dat je dan kritisch kijkt naar de kosten snap ik ook. Maar de keuzes die daarin vervolgens worden gemaakt niet.

Iemand die zich helemaal volvreet krijgt een diëtiste en een maagballon gewoon vergoed evenals de vergoeding als gevolg daarvan (versleten lichaamsdelen, fysio, scootmobiel op je 40e, etc etc).

Ik zou zeggen: begin eens met een hele grote eigen bijdrage op zorgvraag die verwijtbaar is / waar mensen bewust een risico hebben genomen (bijv. zonder ervaring van de zwarte piste af tijdens de wintersport of al je botten breken als gevolg van een mislukte basejump van een gebouw). Waarom moeten we collectief betalen hiervoor. Andere verzekeringen betalen ook niet (volledig) uit in misbruiksituaties.

Dan heb je budget over om collectief medicijnen in te kopen voor andere groepen.

Vergeleken met wat hier langs komt is het maar een heel klein en onbelangrijk voorbeeld. Maar een bikefit (preventief, beginnende knieklachten) wordt niet vergoed, eventuele fysio etc. als je zonder iets te doen in een verkeerde houding door blijft fietsen wel. Onbegrijpelijk en dikke Joke krijgt haar dieetadvies dus wel vergoed. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-04-2023 11:04 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:16
BTC100K2021 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:59:
[...]

Onbegrijpelijk en dikke Joke krijgt haar dieetadvies dus wel vergoed.
Dit is goud, alleen al omdat ik net uit een call kom met een hele dikke Joke.

_O-

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MrMrq schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:02:
[...]

Dit is goud, alleen al omdat ik net uit een call kom met een hele dikke Joke.

_O-
No joke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Effe om het ieieiets minder gruwelijk te maken: die kosten kan je wel van je aangifte aftrekken. Scheelt weer een beetje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:42:
Ex kan niet mee betalen, want ja...
Huh? Effe langs de rechtbank om de alimentatie te regelen dan? Alimentatie voor jou dan hè 8)

Pagina: 1 ... 77 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!