[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.098 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

resusaapje

h less

BTC100K2021 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:56:
Gooi anders je DOT public key even in het topic?
LOL, en vervolgens met een grote bek en ruzie vertrekken naar fok zeker? :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:07

Coldcat

HODL

PureLOOD schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:44:
[...]

Komt er straks weer een 'schuld van de Rabobank' verhaal? :P
Het is de schuld van het kapitaal, dat wist men al in 1989:

Daarom: Wees geen mietje en koop een bietje sats bij vandaag om dat rood van de borden te krijgen. *O* *O*

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:45
Alweer 24 uur op BTC een trend naar beneden, moet niet te lang duren.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 20-04-2023 11:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Skrunsies schreef op woensdag 19 april 2023 @ 20:40:
[...]

Ik heb nog geen coins. Snap niet zo goed waar ik die kan aankopen. Hier bij het grens wissel kantoor in Tytsjerk hadden ze er nog nooit van gehoord.

Had wel begrepen dat Bitcoin duur is. Dus die hoef ik niet. Ik wil het wel eens proberen. Maar dan liever een goedkoop muntje.
Kom dan naar Burgum, daar is BTC nu in de uitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Dikke polyx!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbNwncAqkamtgUHdKVvbbqSiphU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2UkSGiOGEtDq6QohFFwj2apM.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LDFzwgxJDlZrcrdVtEwWhEXlC6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6nuQ7Tpl1snF8eambP5dcoF9.jpg?f=fotoalbum_large

zo, moon soon

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:35

WhySoSerious

Be the change.

All in!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 13:38
Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:58:
@Alpina & @Gelukszoekr

Klopt, wij hebben een paar maanden geleden te horen gekregen dat onze dochter waarschijnlijk niet oud zou worden..

Lang verhaal, maar heeft er mee te maken dat haar lichaam niet groeit, maar haar organen wel.. Conclusie, past niet en levert teveel druk op hersenen..

In Belgie via via in een ziekenhuis gekomen die een bepaald groeihormoon heeft, dus dat maar getest ( moet toe gediend worden als een soort van suikerziektespuit )..

Hier doet ze het dus goed op.. Althans er is sprake van een groei.. Alles tot in de treure uitgezocht, want ja je moet nu eenmaal zelf arts zijn...

Deze medicatie zit in capsules die in de koelkast op tempratuur moeten worden gehouden.. In het begin werd het thuis gebracht met een speciale koel auto.. Huisarten en apotheken willen deze medicatie niet op voorraad houden ivm verzekeringen en stroom uitval etc..

Had al aangegeven dat ik dat zelf wel 1 x in de maand naar Belgie rijd om de medicatie op te halen. Verzekeraar gevonden die een mooi stuk zou vergoeden, extra hoog in de premie gaan zitten. En die geven nu dus aan dat het uit het 'assortiment gehaald gaat worden'..

Voordat ik bij deze verzekeraar kwam al uitgezocht als er ook andere partijen zijn, maar hun waren de enige..

Wat betreft de 'hulp' van een moeder, financieel welteverstaan, werd vrij snel duidelijk dat mevrouw haar zelf op 1 zet en op 2 en 3 etc..

2 weken terug een plan afgeblazen, ik zou een ander huis laten zetten in een mooi plan hier in de buurt.. Niet groot, alles erop en eraan. Mooi voor mij en mijn 2 meiden. Tijd aan het rekenen geweest, maar zou inhouden dat ik logischerwijs wat minder te besteden zou hebben in de maand..

Vervolgens maak je dan de keuze dit niet te doen, want je bent nou eenmaal ook verantwoordelijk voor je kids en kosten etc...

Mevrouw daarintegen stond er een jaar terug anders in en heeft zichzelf tot diep in de strot in de shit gejaagd voor een stenenbult.. Zo erg dat halverwege de verbouwing de handige Harry's zijn gestopt, want geld op...

Ik heb altijd al gezegd dat ik niet voor een stenenbult werken ga, ik heb het goed en kan mijn kids alles geven wat ze hebben moeten. Maar door dit soort acties is het mij al helemaal duidelijk dat het gewoon allemaal niet mogelijk is...

Dus daarom, laat die crypto muntjes maar mooi naar de moon gaan, kan ik samen met wat andere inversteerders een stuk land kopen om daar een mooi zorg boerderijtje op te zetten..

Ach! een man mag dromen niet? :)
Heftig joh, zulke ellende in je inner circle is slopend... eerder genoemde dot-innitiatief vind ik wel mooi. Dit soort zaken zijn al erg genoeg zonder financieel juk op de schouders, dat laatste kunnen we met vele handen misschien best wat lichter maken, alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
BTC maakt het wel spannend zo.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:56:
[...]

Zal wel tegen de topicregels zijn, is er een makkelijke manier om dit onderling even te regelen? Doen we 5 tientjes de neus, met 100 man heb je dan 2/3e binnen. Moet lukken voor het eind van de dag.

Zitten hier te lullen over lambo's en moon, dan kunnen we ook wel een keer de helpende hand uitsteken?

Gooi anders je DOT public key even in het topic?

Onder het motto: 10 DOT p.p. daar red je levens mee?
WarsemaW schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:48:
[...]

Heftig joh, zulke ellende in je inner circle is slopend... eerder genoemde dot-innitiatief vind ik wel mooi. Dit soort zaken zijn al erg genoeg zonder financieel juk op de schouders, dat laatste kunnen we met vele handen misschien best wat lichter maken, alle beetjes helpen.
Zo ontzettend tof en lief om dit te lezen, echt dikke super :(:)

Het ding is, het helpt mij soms tijden al om even van mij af te typen, dat ik daarvoor dit forum 'mag gebruiken' vind ik al ontzettend fijn. Had mij voor kunnen stellen dat een @Taro of andere mod het er al van af getyft had..

Eerlijk is eerlijk, zo lang ik mijn huis kan betalen, thuisbezorgd aan kan klikken maandelijks en ook nog wat euro's in deze ponzi kan donderen dan heb ik het goed genoeg.. Mijn shit, mijn verantwoording..

Mijn idee is dan ook, dat al de muntjes die jullie mij zouden willen geven, ipv naar mijn adres, jullie deze omzetten om iets leuks met jullie gezinnen te doen.. Uit eten, pretpark.. whatever bedenk wat..
Want dat is echt het allerbelangrijkste..

En zolang ik hier zo af en toe nog eens wat neer mag donderen, puur om mijn frustraties te kunnen uiten, dan ben ik content genoeg..

Maar nogmaals! Heel heel erg bedankt voor het aanbod... Voor jullie allebei een dikke tut!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqaW7uM7vFUxoE4smvJPLqrYh3Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4ZTOfCTwu9FNCjMinNC9BqCQ.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:11

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:46:
[...]

[...]

Het ding is, het helpt mij soms tijden al om even van mij af te typen, dat ik daarvoor dit forum 'mag gebruiken' vind ik al ontzettend fijn. Had mij voor kunnen stellen dat een @Taro of andere mod het er al van af getyft had..

Eerlijk is eerlijk, zo lang ik mijn huis kan betalen, thuisbezorgt aan kan klikken maandelijks en ook nog wat euro's in deze ponzi kan donderen dan heb ik het goed genoeg.. Mijn shit, mijn verantwoording..

Mijn idee is dan ook, dat al de muntjes die jullie mij zouden willen geven, ipv naar mijn adres, jullie deze omzetten om iets leuks met jullie gezinnen te doen.. Uit eten, pretpark.. whatever bedenk wat..

En zolang ik hier zo af en toe nog eens wat neer mag donderen, puur om mijn frustraties te kunnen uiten, dan ben ik content genoeg..

Maar nogmaals! Heel heel erg bedankt voor het aanbod... Voor jullie allebei een dikke tut!

[Afbeelding]
@Taro is een toffe pik, die gooit zulke posts niet weg. En als 'ie het wel doet breekt de pleuris uit hier :+

Mooi dat je geen DOT van ons wil hebben en je hebt m.i. helemaal de juiste redenen daarvoor te pakken. Hopelijk is de volgende echte bullrun jou ontzettend gunstig gezind, het is je gegund! *;

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
YES schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:52:
[...]

@Taro is een toffe pik, die gooit zulke posts niet weg. En als 'ie het wel doet breekt de pleuris uit hier :+

Mooi dat je geen DOT van ons wil hebben en je hebt m.i. helemaal de juiste redenen daarvoor te pakken. Hopelijk is de volgende echte bullrun jou ontzettend gunstig gezind, het is je gegund! *;
250$ /DOT op 21/4/23 om 10u
Men zegge het voort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:05

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:46:
[...]

[...]

Eerlijk is eerlijk, zo lang ik mijn huis kan betalen, thuisbezorgt aan kan klikken maandelijks en ook nog wat euro's in deze ponzi kan donderen dan heb ik het goed genoeg.. Mijn shit, mijn verantwoording..

[Afbeelding]
Goeie instelling gozer! Kop dr veur!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:22
Vergeet je nu niet de economische situatie te vergelijken met toen en nu? :P >:)

[ Voor 12% gewijzigd door jdiezrequejo op 20-04-2023 14:07 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Alpina schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:42:
Maar ik heb meer dan de helft van mijn leven van de Belgische zorg gebruikt gemaakt. Veel beter (sneller geholpen) en goedkoper kan ik je vertellen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

On topic:

Wen moon? Wen health care? -O-

[ Voor 39% gewijzigd door Slonzo op 21-04-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03
Slonzo schreef op donderdag 20 april 2023 @ 14:29:
[...]

***members only***

On topic:

Wen moon? Wen health care? -O-
Pfff wat een bedrag. Maar dus ook niet altijd even goed inderdaad. Bij ons was het soms voor de kinderen even de grens over en meteen afrekenen. Was voor ons prima als je dan wel meteen geholpen wordt en fatsoenlijke medicatie meekrijgt.

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 20-04-2023 14:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 16:02

MicroWhale

The problem is choice

Even mij 2ct...

Nog steeds geen man overboord. We zitten in een mooie range op de 1D en er moet nog flink wat gebeuren om daar onder of boven te komen. En aan het volume te zien... is er nog lang niet genoeg animo om e.e.a. in gang te zetten. Ga even na: die16k BTC, geven dit volume... Nu snap je mss mijn naam wat beter. :)

1D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6KzmBqlb3jzB4e7aiqqitT-jUUA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GXUpG6P8MbZYkccYTwq65eI5.png?f=fotoalbum_large

... en als je dan uitzoomt anar de 1W, tsja, dan zie je echt dat er helemaal niks aan de hand is. Dit is gewoon voorspel van de whales om te accumuleren. En voor degenen die denken dat dit de bull was, dit is eerder een bear-trap dan een bull-trap... dus we zitten nog ruim voor de echte run naar de piek.

1W
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pADmwQhw1-yNqfCqSYI1cR8ndg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OEf1wRQBRWabJSyKXQ0Fu3gq.png?f=fotoalbum_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
MicroWhale schreef op donderdag 20 april 2023 @ 14:52:
Even mij 2ct...

Nog steeds geen man overboord. We zitten in een mooie range op de 1D en er moet nog flink wat gebeuren om daar onder of boven te komen. En aan het volume te zien... is er nog lang niet genoeg animo om e.e.a. in gang te zetten. Ga even na: die16k BTC, geven dit volume... Nu snap je mss mijn naam wat beter. :)

1D
[Afbeelding]

... en als je dan uitzoomt anar de 1W, tsja, dan zie je echt dat er helemaal niks aan de hand is. Dit is gewoon voorspel van de whales om te accumuleren. En voor degenen die denken dat dit de bull was, dit is eerder een bear-trap dan een bull-trap... dus we zitten nog ruim voor de echte run naar de piek.

1W
[Afbeelding]
Goed verhaal dit. Hoop wel dat we straks niet gaan zeggen dat dit een van de grootste bear trap is die we ooit hebben gezien..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Geert Wilders kent ook Henk en Ingrid :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:37
MicroWhale schreef op donderdag 20 april 2023 @ 14:52:
Even mij 2ct...

1D
[Afbeelding]

1W
[Afbeelding]
klopt ook wel. Deze houd ik ook nog in de gaten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ORth18owWw8M22CcWeGaTyuR80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7dR2IV3cRoPqsvbXFL8AamEp.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
Twee keer loon deze maand i.v.m. eindafrekening oude werkgever: de eerst vandaag binnen gekomen, 20% in dunne GLMR gekieperd en GAK weer stukkie naar beneden getrokken, en de rest in BTC. Volgende ronde volgende week dikke ASTR 20% en de rest in BTC. Let's go 2025

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op donderdag 20 april 2023 @ 14:59:
Geert Wilders kent ook Henk en Ingrids :D

[Twitter]
volgens mij was hij juist diegene die daar het eerste mee kwam. zeker weten doe ik het niet

edit: idd

Wikipedia: Henk en Ingrid

wie vult die pagina ff aan met een stukkie mbt crypto....en dat ze rekt gaan aan gure shitcoins enzo

[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 20-04-2023 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog ~7 minuten en dan gaan we moon! 🚀

(SpaceX starship launch)

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 20-04-2023 15:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:21:

(SpaceX starship launch)
yes. prachtige beelden weer. hopen dat ie gaat

en btc ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Weer niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 16:57
HOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Remind to self: die pokke hond kopen.... SHB

Op een dag prijkt dat logo op een pretraket van Musk. Hopelijk kunnen we hem tijdig naar BTC converten :/ *O*

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:14
Kol Nedra schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:21:

(SpaceX starship launch)
Ik snap er niks van, dat ding ontploft en iedereen staat te juichen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ryderr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:03:
Twee keer loon deze maand i.v.m. eindafrekening oude werkgever: de eerst vandaag binnen gekomen, 20% in dunne GLMR gekieperd en GAK weer stukkie naar beneden getrokken, en de rest in BTC. Volgende ronde volgende week dikke ASTR 20% en de rest in BTC. Let's go 2025
1x loon deze maand, nou ja alle maanden.. -O-

60% BTC
30% ETH
10% GLMR ( want ja je moet toch minimaal 1 muntje van buiten de top 100 hebben )

Best wel saai eigenlijk, ongeacht de prijs, maar iedere 20e van de maand gewoon x bedrag erin duwen..

Nog 8 maandjes te gaan en dan stop ik met DCA en.. 2024 en 2025 gebruiken om af te romen en misschien nog wat kratjes in nieuwe hypes drukken.

We will see d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 16:57
BTC100K2021 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:38:
[...]

Ik snap er niks van, dat ding ontploft en iedereen staat te juichen?
Ding is van de grond gekomen i.t.t. maandag, en verder zullen ze hier genoeg data van hebben verzameld dat ze wel weer even vooruit kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:39:
[...]

1x loon deze maand, nou ja alle maanden.. -O-

60% BTC
30% ETH
10% GLMR ( want ja je moet toch minimaal 1 muntje van buiten de top 100 hebben )

Best wel saai eigenlijk, ongeacht de prijs, maar iedere 20e van de maand gewoon x bedrag erin duwen..

Nog 8 maandjes te gaan en dan stop ik met DCA en.. 2024 en 2025 gebruiken om af te romen en misschien nog wat kratjes in nieuwe hypes drukken.

We will see d:)b
Lekker man, ik heb mijn DCA stop ook gezet tussen EOY - Q1 2024. Dan maar aankijken wat de markt gaat brengen in de 18 maanden erna. Hopelijk allemaal een lekkere tas extra sats of fiat, whichever you please

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Whoops, Tesla en Doge down..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ryderr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:42:
[...]

Lekker man, ik heb mijn DCA stop ook gezet tussen EOY - Q1 2024. Dan maar aankijken wat de markt gaat brengen in de 18 maanden erna. Hopelijk allemaal een lekkere tas extra sats of fiat, whichever you please
Ja gaat mij net zo, ben zo autistisch ingesteld, dat ik precies berekend heb dat ik aan het eind van het jaar zoveel BTC, ETH heb als wat ik zou willen.. En dat dan tot 2 cijfers achter de komma }:O

Wanneer dat plan dan geslaagd is, dan ook maar eens gaan nadenken over een exit strategie..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
om ff je oren te slopen :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Elon is ff wat aan het marketsellen voor zn volgende raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Dit was toch ook exact de bedoeling? dat hij eigenlijk veel verder is gekomen dan gedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Polyx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
malarkan schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:07:
[...]

Dit was toch ook exact de bedoeling? dat hij eigenlijk veel verder is gekomen dan gedacht?
De raket? Doge? Of maak je het persoonlijk richting mijn ambities en inzet(/s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
resusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]

Kom kom, beetje realistisch blijven.

BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10

Alles in amerikaansche dollaren, bron mijn crystallen bol.
Die RNDR 2023 35 lijkt nog te kloppen ook... Wat gaat dit ding tekeer. Weer +10% vandaag.
Nieuwe test van z'n high in afgelopen jaar. Als die eraan gaat doet ie hopelijk niet zoals Musk zen raket

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Masstje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:14:
[...]

Die RNDR 2023 35 lijkt nog te kloppen ook... Wat gaat dit ding tekeer. Weer +10% vandaag.
Nieuwe test van z'n high in afgelopen jaar. Als die eraan gaat doet ie hopelijk niet zoals Musk zen raket
Ik praat toch geen poep? Mijn kristallen bol is gwoon betrouwbaar. Al die praat over TVL is niet haalbaar, pah, pure FUD

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F303ad73a02d54c28d66aba1df731330e%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D16898318&f=1&nofb=1&ipt=6938d0feaf9ad6dda9a75dc3ee06ae4e7cb3ff4fd953049836c786b39f26ddf8&ipo=images

Heb je DIONE al gezien? Niet +10% maar gewoon al x10 gegaan. Wat een bjoetie!

(mag btc weer omhoog? genoeg gelachen)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47
Vanmiddag heeft het Europeers parlement voor de MiCa gestemt. Vergaande wetgeving over crypto ten aanzien van consumentenbescherming.

Lijk me meer het nieuws van de dag mbt crypto ipv een raket

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:25:
Vanmiddag heeft het Europeers parlement voor de MiCa gestemt. Vergaande wetgeving over crypto ten aanzien van consumentenbescherming.

Zijn we nu rekt?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Zal wel meevallen. Ik heb geen tijd om al die shit te gaan lezen. Misschien dat Satoshi Radio er wat aandacht aan besteed vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:30:
[...]

Zal wel meevallen. Ik heb geen tijd om al die shit te gaan lezen. Misschien dat Satoshi Radio er wat aandacht aan besteed vanavond.
The irony.

Die raket is tenminste in een mooi filmpje gegoten. Als jij al geen zin hebt om die meuk te lezen wie zijn wij dan om dat wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:32:
[...]

The irony.

Die raket is tenminste in een mooi filmpje gegoten. Als jij al geen zin hebt om die meuk te lezen wie zijn wij dan om dat wel te doen.
Ja, was een mooi filmpje. Jammer, ik had wel gehoopt dat jij er ff in zou duiken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:38:
[...]

Ja, was een mooi filmpje. Jammer, ik had wel gehoopt dat jij er ff in zou duiken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MM3GpN5sVsIunFl6pCa88nX3SX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mM62t95ksLTcK8J4Y55nSzHE.png?f=user_large

Vooruit, CZ en Coin Bureau zijn gematigd positief.

...the challenges we collectively face. There are now clear rules of the game for crypto exchanges to operate in the EU. We’re ready to make adjustments to our business over the next 12-18 months to be in a position of full compliance.

[ Voor 37% gewijzigd door Darrell op 20-04-2023 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 17:25:

consumentenbescherming
, lachwekkend... dit heeft niets met bescherming te maken, maar alles met machtsverlies. Laten we het gewoon zeggen, praktisch alle politici wereldwijd zitten diep in de zakken van de bankiers(die de echte macht hebben want zij hebben controle over het geld). Toen crypto paar 100 miljoen aan volume had en de ene na andere rugpull plaatsvond, hoorde je er niemand over (want minimale macht, weinig fiat die in het crypto gat werd gesmeten) en fuck de consument. Nu de crypto markt elke maand groeit en we het over miljarden hebben begint de angst toe te nemen bij de machthebbers, en gooien we het maar over de boeg "bescherming" zodat de normies geen tegengas geven en in actie komen.

Keigaaf dat ze nu te laat zijn, en dat het met zoveel geld in de markt niet meer te stoppen is want waar geld te verdienen is wordt een nieuwe weg bedacht/ gevonden. Heeeeeerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Btc even -10% in 2 dagen.. had gehoopt dat de 28.8 zou houden.. nu naar de 25.8k?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 07:35

Vis

Pelox schreef op donderdag 20 april 2023 @ 18:13:
Btc even -10% in 2 dagen.. had gehoopt dat de 28.8 zou houden.. nu naar de 25.8k?
Inderdaad.. de eerste echte serieuze daling sinds de constante stijging vanaf januari. Benieuwd of het een spring plankje gaat worden en we volgende week weer dik boven de 30k staan.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik las net op NOS dat (oa) MICA is aangenomen.

Goed nieuws voor degenen die een brede(re) acceptatie van Crypto voorstaan :)

IMHO nog lang niet genoeg, er zal nog aardig wat regulering tegenaan gesmeten moeten worden, willen we dat crypto serieus genomen gaat worden (oa als betaalmiddel, etc).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op donderdag 20 april 2023 @ 18:58:
[...]

Inderdaad.. de eerste echte serieuze daling sinds de constante stijging vanaf januari. Benieuwd of het een spring plankje gaat worden en we volgende week weer dik boven de 30k staan.
Ik vond die naar 19k anders ook vrij significant hoor..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 07:35

Vis

NeoflexNL schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:20:
[...]

Ik vond die naar 19k anders ook vrij significant hoor..
Ja helemaal gelijk, had niet ver genoeg uitgezoomd haha. We hebben dus nog even te gaan.

Celer wel strong. Ze zijn goed aan het bouwen, volgende bull naar de dollar! Toch? @Darrell

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Zeau, echte donderdag-dipdag. Meh.

Hoop plusjes uitgedeeld, met name rondom verhaal @Skrunsies . Mooi/knap dat je het allemaal deelt en de reacties erop. _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Shitcoins gonna rekt ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Vis schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:24:
[...]

Ja helemaal gelijk, had niet ver genoeg uitgezoomd haha. We hebben dus nog even te gaan.

Celer wel strong. Ze zijn goed aan het bouwen, volgende bull naar de dollar! Toch? @Darrell
Toevallig vanmiddag nog even gekeken als ze een maticje doen met de huidige market caps en dan kom je op 1,77 usd. Filecoin (top 30) kom je ook al op 0,42. Ik vind het wel mooi dat ze zich lekker op de tech focussen en de rest komt wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
exact wat ik 2 a 3 dagen terug al schreef. Er is eigenlijk geen enkel scenario waarin shitcoins niet rekt hadden gegaan vanuit het punt waar we nu zitten.

blijf het wel bijzonder vinden dat de orderboeken echt zeer dun zijn naar boven. Coinbase pro maar 450btc tot 31k. Het is alsof er een paar whales of wat zakken van de FBI spot langzaam gedumpt worden.

Dit is nu typisch zo'n geval, dat het morgen ineens weer 30k is als je wakker word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:59:
[...]

exact wat ik 2 a 3 dagen terug al schreef. Er is eigenlijk geen enkel scenario waarin shitcoins niet rekt hadden gegaan vanuit het punt waar we nu zitten.

blijf het wel bijzonder vinden dat de orderboeken echt zeer dun zijn naar boven. Coinbase pro maar 450btc tot 31k. Het is alsof er een paar whales of wat zakken van de FBI spot langzaam gedumpt worden.

Dit is nu typisch zo'n geval, dat het morgen ineens weer 30k is als je wakker word
Manipulasie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dont mind me, just passing through

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/mVVqpyto_nYAAAAC/rollercoaster-bitcoin.gif

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Darrell schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:51:
[...]

Toevallig vanmiddag nog even gekeken als ze een maticje doen met de huidige market caps en dan kom je op 1,77 usd. Filecoin (top 30) kom je ook al op 0,42. Ik vind het wel mooi dat ze zich lekker op de tech focussen en de rest komt wel.
Als die boven de 1 euro komt trakteer ik iedereen hier op een krat schultenbrau!

Maar ze staan best vrij sterk zo met al die dalers van afgelopen dagen, dat was voorheen wel anders. Eerste beste scheet lag celr weer om.

[ Voor 13% gewijzigd door mannowlahn op 20-04-2023 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:59:
[...]

@anti elppa: vrijdag 21-4-2023 BTC >$30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
geen financieel advies :P

Heb ook ff in andere orderboeken gekeken maar tis echt extreem. Als er nu ff paar grote jongens ff op buy drukken knalt het omhoog

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryderr
Darrell schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:51:
[...]

Laat die FILECOIN maar vlammen volgende run, dikke tassen van. Ohja DOT ook, MOONBEAM, ASTR, ICX, GRT, ADA, enzovoort(14)... Oké, misschien heeft mijn meiske toch gelijk en heb ik er een obsessie/ verslaving van gemaakt.

Vertelde haar net dat we eindelijk één driekwart BTC - buitenom alle altjes - hadden en dat dat naar tenminste een halve moest pre-halvening. Je raad het al, ze moest GAPEN! Gapen zeg ik je, no joke. Maar ohwee als ik niet 'goed' luister als ze verteld over collega A of B op haar werk, omdat ze whateverthefuck zeiden of deden. Oké, die namen onthoud ik niet, cus who cares, maar ik weet dat ze bestaan... Maar ik weet zeker dat ze over 72 uur niet meer weet hoeveel BTC we hebben, noch waarvan BTC de afkorting is

Yeaaaa, I am the bad guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ryderr schreef op donderdag 20 april 2023 @ 20:10:
[...]

Laat die FILECOIN maar vlammen volgende run, dikke tassen van. Ohja DOT ook, MOONBEAM, ASTR, ICX, GRT, ADA, enzovoort(14)... Oké, misschien heeft mijn meiske toch gelijk en heb ik er een obsessie/ verslaving van gemaakt.

Vertelde haar net dat we eindelijk één driekwart BTC - buitenom alle altjes - hadden en dat dat naar tenminste een halve moest pre-halvening. Je raad het al, ze moest GAPEN! Gapen zeg ik je, no joke. Maar ohwee als ik niet 'goed' luister als ze verteld over collega A of B op haar werk, omdat ze whateverthefuck zeiden of deden. Oké, die namen onthoud ik niet, cus who cares, maar ik weet dat ze bestaan... Maar ik weet zeker dat ze over 72 uur niet meer weet hoeveel BTC we hebben, noch waarvan BTC de afkorting is
FIL, tja, zit er vaak naar te kijken, maar heb al genoeg dikke tassen meuk. Astie nou naar $2,50 zakt, wie weet... :9
Ik voorspel trouwens een easy $18 op termijn.

Wat denk je trouwens van AR? Complementair aan FIL, als in FIL doet tijdelijke opslag, AR doet permanente opslag. Meta schijnt sponsor te zijn...
Ik voorspel een $350 op termijn 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Yeaaaa, I am the bad guy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2nxEJrWPlWtUouahkIsxbWDm6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gy0Un6ylJIzhCyW11ckQUqAi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

we eindelijk één driekwart BTC hadden en dat dat naar tenminste een halve moest
Dus je gaat dumpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
resusaapje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 20:18:
[...]

FIL, tja, zit er vaak naar te kijken, maar heb al genoeg dikke tassen meuk. Astie nou naar $2,50 zakt, wie weet... :9
Ik voorspel trouwens een easy $18 op termijn.

Wat denk je trouwens van AR? Complementair aan FIL, als in FIL doet tijdelijke opslag, AR doet permanente opslag. Meta schijnt sponsor te zijn...
Ik voorspel een $350 op termijn 8)
Ga ik morgen induiken(AR). Ik ben altijd op zoek naar nieuwe pareltjes maar wil het simpel houden qua administratie(dus niet 5 plus Exchanges, en spot en trade met verschillende belasting regels). KISS methode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Dumpen sowieso, maar nu opbouwen tot minimaal .5 BTC. Wijn en zinsopbouw is waardeloos. Wen ChatGPT5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:09
Ik voel me persoonlijk aangevallen. :+ Al klopt het bedrag (helaas) niet.

Bitcoin doet nog steeds wat het doet. Slow en steady up if you zoom out. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
We gaan nog even wat dieperrrrr

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ik mag jou niet. Niks persoonlijks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
resusaapje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 20:35:
[...]

Ik mag jou niet. Niks persoonlijks O-)
Ik observeer slechts. :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSc1zMY_xa7d6i5Q8TCzfqaM5xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PMvL5GXAmgMq6LcIjcHNnbIU.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Fbi is iig sinds aantal dagen ook silkroad coins aan het dumpen. Ze hebben er iets van 40 tot 50k....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:56
No worries, alleen maar ruis. Een half jaar geleden stonden we nog op $15K.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Volgende week 11k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Soon laatste kans om nog onder de 28k te kopen!!

:Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 20-04-2023 21:27 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
WarsemaW schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:48:
[...]

Ik doe mee :Y
Al heb ik liever gewoon een tikkie, DOT kost me staking rewards :+

Knal in overleg met de mods ff een tikkie hiero, dan ben ik je man (wel ff taggen, gaat vrij rap hiero)

edit: persoon in kwestie had al aangegeven dat t niet echt nodig is. Evengoed succes met de dochter en de financiële kwestie!

[ Voor 9% gewijzigd door ybos op 20-04-2023 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FLAE7hDE24qWR_s_Ja1he4w-lLk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PAc0DEN4k3EGN9q24zAGZ8QG.jpg?f=fotoalbum_large

F'in clown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
Ach welnee :X
Is van gisteren, maar je kan de grafieken bijna op elkaar leggen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6WVKkz8Vy8PW0E1BZvvFLR5UWI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PVjz4xWrbsyNDSJSUQmWwMpr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ChZjF-ocB3zhoVaG07xIBayIQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bxl9CsDQSwxrcUspyFcppOwi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8fDlQqYgQF0wvkPo97c0Ks49_DM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zbzlfGJ2bdGcrSkIVTYHJH3S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
When bounce?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
ybos schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:36:
[...]

Ach welnee :X
Is van gisteren, maar je kan de grafieken bijna op elkaar leggen :P

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Leugens! Mijn €5 Bittorrent zit op +5%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:50
20K is mijn target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:29
24k here we come!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
No worries. We bouncen in de groene box.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrC_7Y5-vgtRivc2hvfonM3zU7g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xqwzueUtZtjMteExpv7Fm7VF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
*O*

nog 4 dagen voor fiat airdrop, perrfect timing!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:50
zwembroek schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:51:
No worries. We bouncen in de groene box.
[Afbeelding]
Om vervolgens weer te dippen naar 20K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TozKW34RIffTIMeeWiYDmKoICYc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZCKfJLfi1hcXFaode9G9gVER.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:35:
Zeau, echte donderdag-dipdag. Meh.

Hoop plusjes uitgedeeld, met name rondom verhaal @Skrunsies . Mooi/knap dat je het allemaal deelt en de reacties erop. _/-\o_
Zekers!

Heb het al eens eerder gezegd. Maar dit is echt een super forum. September 2020 begonnen met crypto. En bij toeval met kerst al eens een berichtje getypt aangaande mijn privé situatie.

En eerlijk is eerlijk. Hoe dat hier ontvangen is. Gewoon zoveel liefde en toffe comments. Misschien wel omdat men zich er in vinden kan. Want ieder huisje heeft zijn kruisje.

We zitten hier allemaal voor de dikke tech dikke gains en life changing bla bla.

Maar als het puntje bij het paaltje komt, het is maar geld of fiat of whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Yeaaaa, I am the bad guy
_O-

Prachtig en zo herkenbaar… behalve dat stukje van 3/4 BTC -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:54:
[...]

_O-

Prachtig en zo herkenbaar… behalve dat stukje van 3/4 BTC -O-
1 3/4 hè, dus 1,75 BTC. Microwhale territory...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
resusaapje schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:56:
[...]

1 3/4 hè, dus 1,75 BTC. Microwhale territory...
WTF!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hI6gRedNZsLn5nwt4bpIBAjCKwM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8E0MY2mtzIkIevpOMyvbBDXW.gif?f=user_large

Zo had ik het nog geen eens gelezen -O-

Pagina: 1 ... 78 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!