Celr boven de 3 cent. Ath s00n.
Voor dit soort posts is het nieuws&koersen topic bedoeld.resusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]
Kom kom, beetje realistisch blijven.
BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10
Astar 112 hahahah. Dan heb ik 20 miljoen dollar.resusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]
BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10
Alles in amerikaansche dollaren, bron mijn crystallen bol.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
In honor of @GaryGensler’s disgraceful testimony today. pic.twitter.com/IgLXOQShth
— John E Deaton (@JohnEDeaton1) 19 april 2023
Tis je geguntzwembroek schreef op woensdag 19 april 2023 @ 06:26:
[...]
Astar 112 hahahah. Dan heb ik 20 miljoen dollar.Goedemorgen.
Goedemorgen. Welnee, voor die tijd heb jij allang alles verkochtzwembroek schreef op woensdag 19 april 2023 @ 06:26:
[...]
Astar 112 hahahah. Dan heb ik 20 miljoen dollar.Goedemorgen.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bij Nexo heb je tegenwoordig je eigen Maltese IBAN waarmee SEPA Instant zou moeten werken en je, volgens hen, minder snel op een 'crypto-ban' lijst van tradfi zou moeten komen bij top-ups en withdrawals.
Helaas is mijn testkratje er nog niet binnen 10 minuten, maar misschien moet het even inweken of doet mijn bank niet aan SEPA Instant.
Helaas is mijn testkratje er nog niet binnen 10 minuten, maar misschien moet het even inweken of doet mijn bank niet aan SEPA Instant.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Je stort voor het eerst op een Maltezer banknummer. Helemaal niet verdacht joh. Bij de Rabobank is een hele afdeling nu jouw doopceel aan het lichtenWiley99 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:38:
Bij Nexo heb je tegenwoordig je eigen Maltese IBAN waarmee SEPA Instant zou moeten werken en je, volgens hen, minder snel op een 'crypto-ban' lijst van tradfi zou moeten komen bij top-ups en withdrawals.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat zou zomaar kunnen, ja. Geen Rabobank, dit is mijn "cryptobank". Aparte betaalrekening.resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:42:
[...]
Je stort voor het eerst op een Maltezer banknummer. Helemaal niet verdacht joh. Bij de Rabobank is een hele afdeling nu jouw doopceel aan het lichten
Maar evengoed, Malta is EU, dus zou niet te lang moeten duren. En een kratje hè, iets minder dan een kratje zelfs want ik drink geen Schultenbrau.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
*insert first we pump then we dump miemknakworst schreef op woensdag 19 april 2023 @ 04:09:
Celr boven de 3 cent. Ath s00n.
Ik had Stellar in mn coinbase wallet zitten en sinds een paar maanden is dat weg? Ik zie niks bij transacties staan.
ftfyresusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]
BTC 2023 190.000
ETH 2023 15.000
Alles in amerikaansche dollaren, bron mijn crystallen bol.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vanmorgen geprobeerd met het minimale bedrag (10 euro)... ging inderdaad instant.Wiley99 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:38:
Het terugboeken duurde dan wel weer 15 minuten.
De software zei wel "this is not a valid IBAN"

Een online IBAN checker zei echter dat ie wel bestond en ik kon ook gewoon doorgaan met mijn transactie.
Wel meteen even een ticket geopend bij mijn bank natuurlijk (dat het wel een valid IBAN is).
Bij ING duurt iets naar een andere bank altijd langer, dus dat is dan vast je bank.
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 19-04-2023 08:15 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Twaalf woordjes keurig op de koelkast geschreven?Santee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:05:
Ik had Stellar in mn coinbase wallet zitten en sinds een paar maanden is dat weg? Ik zie niks bij transacties staan.
wat een mooie crypto voorvechter hebben ze daar zitten zeg. Ik was al bullish maar met dit soort acties op dat niveau groeit het geloof dat er nog veel meer crypto adoptie gaat komen :):)🚨BREAKING!!!!! @GOPMajorityWhip TORCHING Gary Gensler and highlighting his and the SEC's complete and utter failure to protect ANY retail investors whatsoever
— Tyler Strejilevich (@TylerSCrypto) 18 april 2023
And lack of regulatory clarity + hostile enforcement against crypto in the US is pushing innovation offshores… pic.twitter.com/cDlt2BbUW2
(Ander filmpje maar uit dezelfde hearing waar eerder uit werd gepost i know)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Niks in die hande, niks in die mouwe!Santee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:05:

En dan een koelkast met WiFi hebben, wordt je seedphrase alsnog gehacked.knakworst schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:15:
[...]
Twaalf woordjes keurig op de koelkast geschreven?
Als het weg is moet er een transactie zijn.. Ik zou toch eens goed kijken of je niet iets kan filteren of verder kan terugzoeken in de geschiedenis van je transacties of zo.Santee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:05:
Hoe weet je overigens dat het sinds een paar maanden weg is?
Zou mooi zijn!
mijn magische achtbal voorspelt:
ETH 2023 $2184
ETH 2024 $6033
Zou wat zijn huh?
google "malta", "bank", ojee, pagina na paginaWiley99 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:55:
[...]
Dat zou zomaar kunnen, ja. Geen Rabobank, dit is mijn "cryptobank". Aparte betaalrekening.
Maar evengoed, Malta is EU, dus zou niet te lang moeten duren. En een kratje hè, iets minder dan een kratje zelfs want ik drink geen Schultenbrau.
ECB flags failings in dirty-money screening at Malta's top bank
Dat zou zeker wat zijn! Ik zie ETH nog wel groeien... zeker als sharding (schaalbaarheid) gebouwd is, is ETH de bom. ETH levert dan namelijk een zeer complete en betrouwbare basis voor blockchain implementaties. Dat maakt heel wat obscure crypto overbodig.resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:25:
[...]
Zou mooi zijn!
mijn magische achtbal voorspelt:
ETH 2023 $2184
ETH 2024 $6033
Zou wat zijn huh?
Als ze sharding dit jaar nog kunnen releasen dan zie ik dit jaar nog wel 4k en wordt het volgend jaar mss wel 10k+. Zeker in combinatie met een leuke bull.
15 minuten.. ik zit al sinds afgelopen donderdag te wachten op een terugboeking. Support zegt elke dag "de bankpartner is ermee bezig, heb geduld". Elke dag maar blijven stalken danMicroWhale schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:14:
[...]
Vanmorgen geprobeerd met het minimale bedrag (10 euro)... ging inderdaad instant.
Het terugboeken duurde dan wel weer 15 minuten.
Holy crap... daar moet een vlaggetje aangegaan zijn of zo.AlterMann schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:41:
[...]
15 minuten.. ik zit al sinds afgelopen donderdag te wachten op een terugboeking. Support zegt elke dag "de bankpartner is ermee bezig, heb geduld". Elke dag maar blijven stalken dan

Eindelijk heeft nexo ook instant sepa overboeking!
Een aantal crypto (onder andere XLM) is uit de Coinbase Wallet gehaald een tijdje terug: https://cointelegraph.com...-and-xrp-citing-low-usageSantee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:05:
Daar staat ook de oplossing, recovery phrase (seed phrase) invoeren in een andere wallet.
Waar maakt Coinbase zich druk om voor een non-custodial wallet.Domino schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:51:
[...]
Een aantal crypto (onder andere XLM) is uit de Coinbase Wallet gehaald een tijdje terug: https://cointelegraph.com...-and-xrp-citing-low-usage
Daar staat ook de oplossing, recovery phrase (seed phrase) invoeren in een andere wallet.
Nee; En het is er nog steeds niet, dus vooralsnog helaas voor mij. Maar eens uitzoeken of zij inderdaad alleen voor Nederlandse banken onderling instant hebben.MicroWhale schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:14:
[...]
Bij ING duurt iets naar een andere bank altijd langer, dus dat is dan vast je bank.
Duidelijk, ben ook niet noodzakelijk fan, maar het is nu de enige on- en offramp bij hen. Dus even doorbijten en daarna hopelijk snellere / makkelijkere ramping. Tenzij het een ramp wordt.resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:29:
[...]
google "malta", "bank", ojee, pagina na pagina![]()
Dankjewel, moet ik eerst een andere wallet fixen. Het gaat om een klein bedrag dus wel zuur dit. Veel moeite voor weinig.Domino schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:51:
[...]
Een aantal crypto (onder andere XLM) is uit de Coinbase Wallet gehaald een tijdje terug: https://cointelegraph.com...-and-xrp-citing-low-usage
Coinbase is nog steeds een US based CEX, waarbij de rechtszaak van de SEC richting XRP zwaar meetelt in de beslissingen. Dat geldt dus ook voor de non-custodial wallet: ze willen elke zweem van 'non compliance' vermijden. De vermelde reden is uiteraard bullshit, dit is zuivere politiek.knakworst schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:13:
[...]
Waar maakt Coinbase zich druk om voor een non-custodial wallet.
Er zijn genoeg wallets en het is een fluitje van een cent. Bijvoorbeeld Trustwallet op mobiel, Atomic op de desktop. Seed phrase invoeren en voila.Santee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:34:
[...]
Dankjewel, moet ik eerst een andere wallet fixen. Het gaat om een klein bedrag dus wel zuur dit. Veel moeite voor weinig.
[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 19-04-2023 09:48 ]
Haha, dit is toch wel een grove generalisatie. Je zegt zo ongeveer dat het hebben van een maltese bankrekening gelijk staat aan witwassen. Net zoals (de buitenlandse perceptie) dat je in NL op elke straathoek drugs en sex kunt kopen, dat iedereen wiet rookt en op schaatsen naar hun werk gaat.resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:29:
[...]
google "malta", "bank", ojee, pagina na pagina![]()
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 19-04-2023 09:54 ]
Hoe ga jij naar je werk dan!?MicroWhale schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:52:
[...]
Haha, dit is toch wel een grove generalisatie. Je zegt zo ongeveer dat het hebben van een maltese bankrekening gelijk staat aan witwassen. Net zoals (de buitenlandse perceptie) dat je in NL op elke straathoek drugs en sex kunt kopen, dat iedereen wiet rookt en op schaatsen naar hun werk gaat.
Sinds corona hoef ik maar uit mijn bed te vallen. Is er nog een andere manier dan?
Ik ook gelukkig, dat schaatsen hing me goed de keel uit. Elke keer zeiknat op het werk en het zwemt ook gewoon kut met schaatsen aan je voeten.MicroWhale schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:54:
[...]
Sinds corona hoef ik maar uit mijn bed te vallen. Is er nog een andere manier dan?
Er schijnen dingen als Openbaar Vervoer, wegen en auto's te bestaan. Maar daar heb ik verder geen weet van omdat ik al mijn overige tijd besteed aan sex met hoeren terwijl ik knetterstoned ben.
Hier ook geprobeerd met ABN AMRO, duurde nog geen 5 seconde of het stond al op Nexo, nu kan ik eindelijk elke euro die ik heb instant laten verdampen in crypto!
Terugboeken nog niet geprobeerd. Maar waarom zou je dat willen doen.
Terugboeken nog niet geprobeerd. Maar waarom zou je dat willen doen.
AlterMann schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:41:
[...]
15 minuten.. ik zit al sinds afgelopen donderdag te wachten op een terugboeking. Support zegt elke dag "de bankpartner is ermee bezig, heb geduld". Elke dag maar blijven stalken dan
@Taro heefft de verkoopknop weer ingedrukt
Bearable bull is that you?MicroWhale schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:49:
Het is gewoon altseason. DOT $250... ik las ook ergens dat SHIBU naar $1 ging.
O, en XRP naar $589 natuurlijk!
Koekoek.

Wie is hier in de race voor een champagne ontbijt?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
"Hi there, how do I get to the Wallen from here?"MicroWhale schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:52:
[...]
Haha, dit is toch wel een grove generalisatie. Je zegt zo ongeveer dat het hebben van een maltese bankrekening gelijk staat aan witwassen. Net zoals (de buitenlandse perceptie) dat je in NL op elke straathoek drugs en sex kunt kopen, dat iedereen wiet rookt en op schaatsen naar hun werk gaat.
"Ah, joe want toe ko toe eh koed restorent!"
Nee natuurlijk denkt niemand dat je naar de hoeren wil. Dat zou echt simplistisch zijn.
"Hi, where can I find pretty children here in Bangkok?"
"Ah, mister is teacher! Nice you help out us!"
D'oh!

Wie doet dit nou weer?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ETH ook 2,5x zo hard rekt als BTC.
Shitcoin gonna shitcoin.
Shitcoin gonna shitcoin.
zie et ja. Goed voor de BTC-DBTC100K2021 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:25:
ETH ook 2,5x zo hard rekt als BTC.
Shitcoin gonna shitcoin.
kan wederom niets vinden waar dit door komt
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 19-04-2023 10:29 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik denk toch gewoon marketmakers die de brede markt volgen (gelijktijdig met de sell, zakken alle futures weg inclusief olie en goud).anti elppa schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:11:
weer zo'n rare spot sell.
Reden kan ik niet vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-04-2023 10:32 ]
Van een gestreste koers gesrpoken… ping ping ping. Even die mute knop aan.
ja zag zeer kort na de 1e sell, leverage shorts de overhand nemen. Prijs leverage zat 200$ onder spot kort daarna met een dikke negatieve rente tot gevold. Muren herstellen zich nu wat. Kijken of ze nu weer shorts kunnen huntenBTC100K2021 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:30:
[...]
Ik denk toch gewoon marketmakers die de brede markt volgen (gelijktijdig met de sell, zakken alle futures weg inclusief olie en goud).
Dus de Bulgaarse eigenaren, die recent waren opgepakt hebben hun rekeningen van Litouwen naar Malta verhuisd.MicroWhale schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:52:
[...]
Nee je hebt gelijk, we moeten niet generaliseren maar heel naïef moeten we ook niet zijn..
Herkansing voor diegene die hem gemist hadden!NeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:28:
Laatste kans om onder de 30k in te kopen?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Bedankt, alle buy orders van ID rond de 80 cent zijn gehit.
Sympathieke lui daar bij de firma Bitcoin.BTFD schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:37:
[...]
Herkansing voor diegene die hem gemist hadden!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
https://www.coindesk.com/...-make-98-of-liquidations/
idd wat ik al dacht, na 1e paar spot sells een long hunt
idd wat ik al dacht, na 1e paar spot sells een long hunt
Wat dat betreft blijft het koffiedik kijken. Mijn laatste overschrijving voor deze IBAN was naar een Engelse rekening.Don Guacamole schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:35:
[...]
Dus de Bulgaarse eigenaren, die recent waren opgepakt hebben hun rekeningen van Litouwen naar Malta verhuisd.
Nee je hebt gelijk, we moeten niet generaliseren maar heel naïef moeten we ook niet zijn..

Wow.. even sporten en bijna 1000 eraf. Rest van de markt ook zie ik, Dow futures, olie, tech alles dondert naar beneden. Vreemd
Lijkt haast afgesproken werkJoebarRC schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:46:
Wow.. even sporten en bijna 1000 eraf. Rest van de markt ook zie ik, Dow futures, olie, tech alles dondert naar beneden. Vreemd
Zero.
Hmm, doet me denken aan een kennis die ook bankierde via Malta, bank kwam in de problems. Uiteindelijk is hij tijdelijk naar Malta verhuist om dagelijks geld te kunnen pinnen en zo z'n rekening leeg te kunnen halen.resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:42:
[...]
Je stort voor het eerst op een Maltezer banknummer. Helemaal niet verdacht joh. Bij de Rabobank is een hele afdeling nu jouw doopceel aan het lichten
De tijd leert of het tij keert
En vanmiddag iedereen klagen dat we 3% in de min staan, terwijl de prijs niet lager is dan nu.
Lies, lies and statistics.
Toch begrijp ik dat niet, ben je een advocaat en dan ga je van dit soort filmpjes op je Twitter zetten.
Komt ook niet professioneel over.
Naïef niet, maar ongefundeerde zaken de wereld inslingeren lijkt me ook niet de bedoeling.Don Guacamole schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:35:
[...]
Dus de Bulgaarse eigenaren, die recent waren opgepakt hebben hun rekeningen van Litouwen naar Malta verhuisd.
Er is niemand opgepakt, sterker nog Nexo heeft een zaak lopen tegen het OM in Bulgarije. Er is bij de invallen niets gevonden, het OM daar had dan ook geen primaire of secundaire verdenking dus dan is het natuurlijk ook lastig om daadwerkelijk iets te vinden.
Dat is hoe ze in Amerika politiek bedrijven. Komt als vreemd over, maar de manier waarop ze met persoonlijke gegevens en 'perceptie' omgaan is nu eenmaal heel anders in Amerika. Ik vind t zelf niks, maar je leven ligt bij wijze van op straat. Alles tot aan verkeersovertredingen (maar ook huizenbezit, inkomen, donaties, etc...) kun je 'gewoon' van iedereen opvragen bijvoorbeeld.elektriekert schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:56:
[...]
Toch begrijp ik dat niet, ben je een advocaat en dan ga je van dit soort filmpjes op je Twitter zetten.
Komt ook niet professioneel over.
Op zich goed dat bij dit soort publieke personen door iedereen gecontroleerd kan worden (ivm belangenverstrengeling... probeer dit in NL maar eens), maar het wordt dus ook (in deze nog lichte vorm) tegen ze gebruikt om een bepaald politiek doel te bereiken.
Terug naar 28.8K dan maar?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Precies. Bovendien gaat de recente discussie om EUR on/offramp dienstverlening, niet om 'de bankrekening' van Nexo. Iedere EUR klant heeft nu zijn eigen IBAN (op naam) in plaats dat je iets naar een algemene bankrekening met een correct 'memo' moet sturen. Minder foutgevoelig. Wel interessante ontwikkeling.JW04 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:01:
[...]
Naïef niet, maar ongefundeerde zaken de wereld inslingeren lijkt me ook niet de bedoeling.
Er is niemand opgepakt, sterker nog Nexo heeft een zaak lopen tegen het OM in Bulgarije. Er is bij de invallen niets gevonden, het OM daar had dan ook geen primaire of secundaire verdenking dus dan is het natuurlijk ook lastig om daadwerkelijk iets te vinden.
En uiteraard blijft gelden: NYKNYC, spreiden en niets inzetten dat je niet mag verliezen, DYOR, NFA.
Zou een mooie test zijn van de driehoek waar die op 10 April uitgebroken was, deze nu als support vinden en door?!sjorremans schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:06:
Terug naar 28.8K dan maar?
Haha mooi mooi.. Wie had begin dit jaar nou gedacht dat we in april berenplaatjes zouden posten bij een koers van +29K?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
BTC lijkt me een overreactie en een long squeeze.
Houdt support van de GP/Opwaartse lijn. Geen panic sells nodig ..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BREAKING‼️ Russia to mine cryptocurrencies by setting up "special organisations" which will also manage transfers to foreign entities - TASS pic.twitter.com/mCug0nF3QZ
— Radar🚨 (@RadarHits) 19 april 2023
Die hele houding van de SEC spreekt boekdelen, crypto wordt momenteel ook als geopolitieke speelbal gebruikt. Gensler is helemaal geen domme jongen (en pro BTC, op Youtube staan enkele colleges van hem aan de MIT openbaar, zie https://www.youtube.com/p...GP63UUkfL0onkxF6MYgVa04Fn), maar weet zich ook geen raad met deze situatie in zijn publieke optredens.
Vlak voor de invasie vorig jaar heeft Rusland crypto wettelijk verder omarmt, terwijl de VS juist de verder de andere kant op beweegt (wellicht enkel als reactie hierop en niet zozeer omdat ze daadwerkelijk die richting op willen).
Als Rusland zich daadwerkelijk vol stort op crypto (wellicht is dit reeds het geval) dan wordt het interessant om te zien hoe dit gaat uitspelen.
Crypto bullrun is in feite dan oorlogsfinanciering, willen wij als Westen ook niet.
[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-04-2023 11:42 ]
ik ben jaloers op mensen die nog fiat over hebben, nog 5 dagen wachten voor fiat airdrop
nothing stops this train
Ik hoop het. Net weer dik ingeslagen. No exit plan...zwembroek schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:35:
Fiat airdrop 😂Kol Nedra schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:43:
ik ben jaloers op mensen die nog fiat over hebben, nog 5 dagen wachten voor fiat airdrop
Bitcoin is the exit plan!resusaapje schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:45:
[...]
Ik hoop het. Net weer dik ingeslagen. No exit plan...
nothing stops this train
Ik blijf trouw aan mijn dca, kruit blijft droog tot een black swan (if and when)Kol Nedra schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:43:
Te laat...zwembroek schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:35:
DCA is hier gestopt en enkel nog cash achter de hand voor als we een paar rode weken hebben of een black swan. Voor de rest stilzitten en er op vertrouwen dat de sell-orders ooit gehit worden.Domino schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:54:
[...]
Ik blijf trouw aan mijn dca, kruit blijft droog tot een black swan (if and when)
Neem dat Russia/crypto verhaal niet al te serieus, remember the weapons of mass-destruction?
De tijd leert of het tij keert
Klopt, alleen verkeerde volgorde, had eerst de openstaande long moeten sluiten
:fill(white):strip_exif()/f/image/Mx482xbRkKkLcvEUvJM7KQJG.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:14:
[...]
Klopt, alleen verkeerde volgorde, had eerst de openstaande long moeten sluitenAl doende leert men.
[Afbeelding]

Ik had gelukkig stop losses staan alhoewel dat ook nog steeds een aderlating was.Taro schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:14:
[...]
Klopt, alleen verkeerde volgorde, had eerst de openstaande long moeten sluitenAl doende leert men.
Het beste is op dit soort momenten "flat" te zijn en het uit te zitten totdat de prijs weer stabiliseert
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Laat je 'm lopen of inmiddels stoploss?Taro schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:14:
[...]
[Afbeelding]
Ik laat hem lopen, bedrag is wel te overzien.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hi token heeft vandaag weer klappen gehad, 14% gedaald. Gold kaart nu voor €750 ipv €850*Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:23:
Over shitcoins gesproken, de "Hi" token maakt ook weer een mooie nieuwe low. Deze shitcoin kan je staken om een cryptocashback kaart te krijgen. En dat is bij de huidige prijs écht super cheap.
Een 8% cashback kaart van HI kost je nu ongeveer €850. Ter vergelijking, een 8% kaart van Plutus kost zo'n €15k, en bij Binance mag je eerst een kleine €190k inleggen.
Ik raad niemand aan om hier iets mee te doen, straks heb ik het weer gedaan. Maar de cijfers liegen er niet om. Nog nooit in de geschiedenis van de cryptobetaalkaarten kon je zo goedkoop een 8% cashback kaart bemachtigen.
* dit is geen beleggingsadvies
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
DexterDee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:25:
[...]
Hi token heeft vandaag weer klappen gehad, 14% gedaald. Gold kaart nu voor €750 ipv €850*

Die tent gaat de zomer niet overleven
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Binnenkort dus voor €1 te bestellen?DexterDee schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:25:
[...]
Hi token heeft vandaag weer klappen gehad, 14% gedaald. Gold kaart nu voor €750 ipv €850*
Ook dat is ‘part of the plan’, dca to 30k eur (dca via relai, die rekenen in eur). Daarna stilzitten.raq schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:12:
[...]
DCA is hier gestopt en enkel nog cash achter de hand voor als we een paar rode weken hebben of een black swan. Voor de rest stilzitten en er op vertrouwen dat de sell-orders ooit gehit worden.
Neem dat Russia/crypto verhaal niet al te serieus, remember the weapons of mass-destruction?
AuwTaro schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:14:
[...]
Ik zit nog in. Sta op +50%. Sl staat op 28.6k omdat 28.8k belangrijk is. Komt ie daar echt onder dan verwacht ik stevig lagere koersen.ScuL schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:23:
[...]
Ik had gelukkig stop losses staan alhoewel dat ook nog steeds een aderlating was.
Het beste is op dit soort momenten "flat" te zijn en het uit te zitten totdat de prijs weer stabiliseert
Wat ik kan vinden is dat de hele markt in mineur is vanwege de tegenvallen daling van wereldwijde "sticky" inflation. Met name het recente nieuws dat in de UK de inflatie onverwacht nog boven de 10% zit zorgt voor een algehele negatieve stemming
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mijn voorgevoel zegt dat we op 29100 blijven steken.anti elppa schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:45:
[...]
Ik zit nog in. Sta op +50%. Sl staat op 28.6k omdat 28.8k belangrijk is. Komt ie daar echt onder dan verwacht ik stevig lagere koersen.
De DXY is inmiddels over de top heen en de beurzen in de VS zitten ongeveer op de bodem van de huidige prijsactie. Als ze groen openen ramt dat de DXY weer naar beneden en dan zitten we snel weer boven de 30k.
Dit soort shake-outs hebben als doel om long posities te liquideren en mensen angst aan te jagen zodat ze snel verkopen .. en daarna gaat de trein vrolijk weer verder zonder je..
Het eerste wat ik bij dit soort dumps doe is nieuwe long posities openen (met strakke SL's eronder)
[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 19-04-2023 12:48 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Die 8% gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet levensvatbaar blijven, zal wel snel omlaag gaan
Stond idd een artikel op bloomberg daarover.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:45:
Wat ik kan vinden is dat de hele markt in mineur is vanwege de tegenvallen daling van wereldwijde "sticky" inflation. Met name het recente nieuws dat in de UK de inflatie onverwacht nog boven de 10% zit zorgt voor een algehele negatieve stemming
Verwacht dat btc wel gaat herstellen binnen 48h.
Dit stukje correlatie met stonks ed is maar van korte duur gok ik
Die 8% is nooit levensvatbaar geweest. Dat soort rendement kan domweg niet. Maar het is/was een leuk feestje zolang het duurde.Blik1984 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:47:
[...]
Die 8% gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet levensvatbaar blijven, zal wel snel omlaag gaan
Zo vreemd idd....Gelukszoekr schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:45:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ksDim9vojgrw9BpLk938onCQ.png?f=user_large)
En dat zal in '23 nog wel verder uit de hand gelopen zijn. White collars gonna white collar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!