Haha kijk eens naar het volume..Gipsy King schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:22:
Gulden Moon !!! Over shitcoins gesproken
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/gulden/
Willem heeft hem alweer Munt genoemd.
Volume: 223 euro / 24 uurGipsy King schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:22:
Gulden Moon !!! Over shitcoins gesproken
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/gulden/
Willem heeft hem alweer Munt genoemd.
Hoe bedoel je: makkelijke prooi voor P&D

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hahaha prachtig. Vroeger wel eens aan dat soort acties mee gedaan. Weekje langzaam met paar vrienden op elkaars sellorders inkopen tot de noobs het oppikken en ook gaan kopen en dan de hele shitshow dumpen op die lui.D_Jeff schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:42:
[...]
Volume: 223 euro / 24 uur
Inleg was dan vaak aantal LTC of eth en pakte dan makkelijk +100% in paar dagen
Echt extreem fout, doe het dus ook nooit weer. Maar ik weet dat dit dus heel vaak gedaan word.
Stel je voor dat je nu 1 eth in die gulden knalt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik voel een gezamenlijke tweaker crypto slowchat rug aankomen. Ik leg 0,5 ETH in.anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:53:
[...]
Hahaha prachtig. Vroeger wel eens aan dat soort acties mee gedaan. Weekje langzaam met paar vrienden op elkaars sellorders inkopen tot de noobs het oppikken en ook gaan kopen en dan de hele shitshow dumpen op die lui.
Inleg was dan vaak aantal LTC of eth en pakte dan makkelijk +100% in paar dagen
Echt extreem fout, doe het dus ook nooit weer. Maar ik weet dat dit dus heel vaak gedaan word.
Stel je voor dat je nu 1 eth in die gulden knalt![]()
Grapje Taro....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://blockchainreporte...option-at-consensus-2023/ Moon soon....
Sota Watanabe is going to talk about the reasons why Japan is embracing cryptocurrencies.
He will explain how Japan approached crypto while regulators in other major countries are having trouble figuring out how to deal with cryptocurrencies and Web3. As a result of his close relationship with the Japanese government in the formulation of the country’s Web3 strategy, he is regarded as the most respected expert on the subject.
The Japanese Blockchain Association has determined that Astar Network is the most widely used blockchain in the nation, making it the premier Layer-1 platform in the country. It is the blockchain of choice for developers and businesses that are interested in pursuing opportunities in the Japanese Web3 market. Astar is the first public blockchain from the country to be listed in Japan despite the stringent requirements that Japan has for listing cryptocurrencies. The Japanese authorities have determined that Astar’s native token, ASTR, falls under the category of a cryptocurrency rather than a security.
Sota Watanabe is going to talk about the reasons why Japan is embracing cryptocurrencies.
He will explain how Japan approached crypto while regulators in other major countries are having trouble figuring out how to deal with cryptocurrencies and Web3. As a result of his close relationship with the Japanese government in the formulation of the country’s Web3 strategy, he is regarded as the most respected expert on the subject.
The Japanese Blockchain Association has determined that Astar Network is the most widely used blockchain in the nation, making it the premier Layer-1 platform in the country. It is the blockchain of choice for developers and businesses that are interested in pursuing opportunities in the Japanese Web3 market. Astar is the first public blockchain from the country to be listed in Japan despite the stringent requirements that Japan has for listing cryptocurrencies. The Japanese authorities have determined that Astar’s native token, ASTR, falls under the category of a cryptocurrency rather than a security.
Over shitcoins gesproken, de "Hi" token maakt ook weer een mooie nieuwe low. Deze shitcoin kan je staken om een cryptocashback kaart te krijgen. En dat is bij de huidige prijs écht super cheap.
Een 8% cashback kaart van HI kost je nu ongeveer €850. Ter vergelijking, een 8% kaart van Plutus kost zo'n €15k, en bij Binance mag je eerst een kleine €190k inleggen.
Ik raad niemand aan om hier iets mee te doen, straks heb ik het weer gedaan. Maar de cijfers liegen er niet om. Nog nooit in de geschiedenis van de cryptobetaalkaarten kon je zo goedkoop een 8% cashback kaart bemachtigen.
Een 8% cashback kaart van HI kost je nu ongeveer €850. Ter vergelijking, een 8% kaart van Plutus kost zo'n €15k, en bij Binance mag je eerst een kleine €190k inleggen.
Ik raad niemand aan om hier iets mee te doen, straks heb ik het weer gedaan. Maar de cijfers liegen er niet om. Nog nooit in de geschiedenis van de cryptobetaalkaarten kon je zo goedkoop een 8% cashback kaart bemachtigen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zit al een tijdje te twijfelen maar de verwachting is dat de rewards deze zomer naar beneden gaan toch?Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:23:
Over shitcoins gesproken, de "Hi" token maakt ook weer een mooie nieuwe low. Deze shitcoin kan je staken om een cryptocashback kaart te krijgen. En dat is bij de huidige prijs écht super cheap.
Ok, maar ik neem je de rugpull acties uit het verleden van @anti elppa wel kwalijk.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:23:
Dat bittrex zoiets überhaupt op de exchange laat staan met zo'n laag volume, bizar. Ik denk niet dat dit bij binance mogelijk is zonder dat je gewoon gedelist wordt.D_Jeff schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:42:
[...]
Volume: 223 euro / 24 uur
Ik heb er zelf al even niks meer mee gedaan. ik heb wel berichten gezien over dat ze vanaf volgend jaar de percentages zullen aanpassen. Als ze dit jaar overleven dan, want deze voorwaarden zijn natuurlijk volstrekt onhoudbaarNopheros schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:26:
[...]
Zit al een tijdje te twijfelen maar de verwachting is dat de rewards deze zomer naar beneden gaan toch?
Wat ik me nog goed herinner was de McAfee coin of the week. Elke woensdag om 11:55 zaten we klaar om zo snel mogelijk de coin te kopen, en weer te dumpen. Soms ging dat goed, soms niet. Toen kon dat nog.Darrell schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:28:
[...]
Ok, maar ik neem je de rugpull acties uit het verleden van @anti elppa wel kwalijk.
Ik vermoed dat bittrex gewoon betaald krijgt voor deze listing.Mr Ronman schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:29:
[...]
Dat bittrex zoiets überhaupt op de exchange laat staan met zo'n laag volume, bizar. Ik denk niet dat dit bij binance mogelijk is zonder dat je gewoon gedelist wordt.
Das geen raar dingetje in de retailwereld: Genoeg producenten die retailers betalen om hun product in het schap te mogen zetten.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zeker onhoudbaar, dit, de koers en slashen van rewards overtuigd met toch steeds opnieuw om het niet te doen. Wel lekker als je er vroeg bij was natuurlijk.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:29:
[...]
Ik heb er zelf al even niks meer mee gedaan. ik heb wel berichten gezien over dat ze vanaf volgend jaar de percentages zullen aanpassen. Als ze dit jaar overleven dan, want deze voorwaarden zijn natuurlijk volstrekt onhoudbaar
Zoals ik het begrijp, slashen rewards deze zomer. Gebruikers van voor 2023 kunnen nog heel 2023 gebruik maken van het huidige reward systeem.
PLU heeft jammer genoeg ook een dipje, het controleren van bonnetjes voor sommige betalingen heeft de koers geen goed gedaan.
Misschien dat ik dan toch een gokje moet wagen, volgende maand, als de koers weer is gehalveerd ofzo. Ik heb de kaart al van voor 2023, dus val wel in deze categorieNopheros schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:33:
[...]
Zoals ik het begrijp, slashen rewards deze zomer. Gebruikers van voor 2023 kunnen nog heel 2023 gebruik maken van het huidige systeem.
Voor mij is het logisch dat PLU naar beneden gaat. Sinds die hun "difficulty adjustment" aankondiging hebben gedaan. Alle kaarten gaan naar verloop van tijd duurder worden terwijl de gratis kaart van 3% ongewijzigd blijft. Lijkt me geen verassing dat mensen dan zullen kiezen voor gratis 3% in plaats van €1800 inleggen voor 1% extra.PLU heeft jammer genoeg ook een dipje, het controleren van bonnetjes voor sommige betalingen heeft de koers geen goed gedaan.
Moontje?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik wou net zeggen, is het iemand al opgevallen dat we weer boven de 30k zitten??
Moooontje
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ben voor!NeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:28:
Laatste kans om onder de 30k in te kopen?
Ik hou het wel ff in de gaten, ondertussen hoor ik wel welke nieuwe betaalkaart deze sprinkhaan straks moet hebbenDon Guacamole schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:40:
[...]
Ik wou net zeggen, is het iemand al opgevallen dat we weer boven de 30k zitten??
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Bij 33k toch?
Dit
Excellence does not require perfection.
Ja klopt maar als 31 valt gaat 33 ook wel lukken.
Deja vu? (geintje Roellie)Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:23:
Gerommel in de marge, maak me maar wakker bij 69k 33K (zie onder). Of als ik weer onder de 20K kan inkopen.Don Guacamole schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:40:
[...]
Ja, liq staat op 33K.
Om 0:45 stonden we nog $1400 lager. Toch wel een lekker dagje zo tot nu toe
Ja niet slecht zo. Mijn long loopt ook nog steeds. Bijna 3 weken nu.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:47:
Om 0:45 stonden we nog $1400 lager. Toch wel een lekker dagje zo tot nu toe
We testen al weken niet echt iets terug. Ik vraag me af hoeveel "traders" we ondertussen uitgezwaaid hebben. Er zijn ongetwijfeld veel mensen die na een dikke pump verkocht hebben met de gedachte om bij een terugtest weer in te stappenanti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:52:
[...]
Ja niet slecht zo. Mijn long loopt ook nog steeds. Bijna 3 weken nu.
Hier sinds 21-2 met voorzichtige x10.anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:52:
[...]
Ja niet slecht zo. Mijn long loopt ook nog steeds. Bijna 3 weken nu.
Al meerdere swings gemist, maar deze vang ik op met die shitcoins
om vervolgens duurder tóch weer in te stappenGelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:55:
[...]
We testen al weken niet echt iets terug. Ik vraag me af hoeveel "traders" we ondertussen uitgezwaaid hebben. Er zijn ongetwijfeld veel mensen die na een dikke pump verkocht hebben met de gedachte om bij een terugtest weer in te stappen
been there, done that
Toch wel een lekker moontje zo vanaf vannacht

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt idd. Toch zie ik aan de rente op bybit dat er best veel mensen short gaan zo nu en dan. Vanmorgen was rente ook nog negatief. Die hebben nu allemaal een mailtje gehad gok ik.Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:55:
[...]
We testen al weken niet echt iets terug. Ik vraag me af hoeveel "traders" we ondertussen uitgezwaaid hebben. Er zijn ongetwijfeld veel mensen die na een dikke pump verkocht hebben met de gedachte om bij een terugtest weer in te stappen
Ik probeer iig mijn leverage posities gewoon lang open te houden. Werkt gewoon het beste voor mij nu.
ICP komt ook nog ff uit het graf gekropen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Toch weer een stapje dichter bij de ath.Th1x4nG schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:28:
Wel echt een shitcoindag. RMRK 2,69.
Dat moet Dot toch energie geven.
Wie pusht Dot even boven de 7
[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 18-04-2023 14:40 ]
Typoknakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:31:
[...]
Toch weer een stapje dichter bij de ath.
Wel echt een shitcoindag. RMRK 2,69.
Wie pusht Dot even boven de 17
Hoddel tot Nance listing.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Laat al die gure - maar wel op Kraken beschikbare - munten maar moonen, tijd om shit om te zetten naar BTC en een nieuwe badkamer.Kol Nedra schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:17:
zelfs MOVR gaat binnenkort dik Moonen
knakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:31:
[...]
Wie pusht Dot even boven de 7
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZSH7WT5Pdm9H9iX2kUQqFKgC.gif?f=user_large)
niks mis met DOT, geeft niet als die een van de laatste een nieuwe ATH zet..... ik heb alle tijd 
we zijn overigens nog een zeer lange tijd verwijderd van de volgende halving, heb geduld
we zijn overigens nog een zeer lange tijd verwijderd van de volgende halving, heb geduld
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2023 15:27 ]
nothing stops this train
En het begint pas echt ná de halving (if history repeats)Kol Nedra schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:24:
niks mis met DOT, geeft niet als die een van de laatste een nieuwe ATH zet..... ik heb alle tijd
Die gaat nog wel knallen, want die heeft een echt bizar slechte introductiedatum gehad... net toen alles in ging storten. Natuurlijk is het dikke tech, dus kan niet anders.Th1x4nG schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:28:
(interessant artikel voor degenen die denken dat ik een grapje maak... dikke tech jonguh!)
[ Voor 21% gewijzigd door MicroWhale op 18-04-2023 16:12 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik hoop het. Mijn ICP komt over een jaartje of 8 vrij.MicroWhale schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:55:
[...]
Die gaat nog wel knallen, want die heeft een echt bizar slechte introductiedatum gehad... net toen alles in ging storten. Natuurlijk is het dikke tech, dus kan niet anders.
(interessant artikel voor degenen die denken dat ik een grapje maak... dikke tech jonguh!)
wtf? 8? hoe dan?Darrell schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:18:
[...]
Ik hoop het. Mijn ICP komt over een jaartje of 8 vrij.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb daar een paar maanden DCA op gedaan in Binance toen het tussen de 3,xx en 5 schommelde. Dus laat nog maar eventjes pruttelen.MicroWhale schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:55:
[...]
Die gaat nog wel knallen, want die heeft een echt bizar slechte introductiedatum gehad... net toen alles in ging storten. Natuurlijk is het dikke tech, dus kan niet anders.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Maximale voting power => maximale rewards.
What could possibly go wrong.
GAK ligt laag in de 20 USD.
Jij hebt echt de beker verdient. 8 jaar.....lekker man.Darrell schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:37:
[...]
Maximale voting power => maximale rewards.
What could possibly go wrong.
GAK ligt laag in de 20 USD.
Oehhh lekker man!Domino schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:46:
[...]
Precies erop![]()
[Afbeelding]
@Skrunsies trek maar een blik Schultenbräu open!
Nog een kleine 10x en ik zal ze in de verkoop zetten

UberLurker Departement #GG.
Dat was tijdens de introductie, dus dat tel ik niet mee. Go go go!zwembroek schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:31:
[...]
De oude ATH was $69.
Dus wen? Mooi getal wel...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
zwembroek schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:44:
[...]
Jij hebt echt de beker verdient. 8 jaar.....lekker man.

:strip_exif()/f/image/wtNX6ua6BDkbLmEYrF3KO946.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door Darrell op 18-04-2023 17:00 ]
Blijft een mooi muntje. Daar heb ik veel aan te danken. Wat een winst heb ik daar op gemaakt en hoeveel meer had dat wel niet kunnen zijn als ik die bende een dag van te voren naar Coinbase had gestuurd. Nog nooit zo'n arbitrage meegemaakt. Ik nam daar wel lekker veel onverantwoord risico mee. Ik was zo overtuigd dat ik echt met alles all in ben gegaan (crypto en spaarrekening) zonder stop loss. En dat was eerst nog serieus billen knijpen toen de Coinbase listing werd uitgesteld.Toen kreeg ik een lekkere daling om de oren. Maar na een of zelfs pas twee weken kwam daar de beloning. Ik zat te shaken achter mijn laptop toen ik de waarde op Coinbase zag staan. Behoorlijk wat Hertog Jan letterlijk naar binnen gegoten.

Our biggest announcement to date is coming to you this Friday.$DIONE pic.twitter.com/H5qtYnTseI
— Dione Protocol (@DioneProtocol) 18 april 2023
De fomo week is wel aan
Hang Em !
🚨LIVE TWEETING the House @FinancialCmte Oversight Hearing on the @SECGov featuring @GaryGensler 👇
— CryptoLaw (@CryptoLawUS) 18 april 2023
As we are waiting for the hearing to start, the committee's Republicans sent a joint letter about an hour ago to Gensler slamming his "come in and register" line to crypto…
Meantime in the United States 🇺🇸 the largest exchange in the U.S. @coinbase, which has done everything it can to be compliant, is thinking of leaving the U.S. although TWO YEARS AGO it was allowed to go public by the SEC. What’s changed in two years?
— John E Deaton (@JohnEDeaton1) 18 april 2023
One unelected bureaucratic. https://t.co/FEL5ixkWoP
[ Voor 31% gewijzigd door Gipsy King op 18-04-2023 17:13 ]
And our friend at the SEC Gary can’t answer the simple question if he deems $ETH a security or not .. Enjoy pic.twitter.com/c77PVxKeFs
— Crypto Tony (@CryptoTony__) 18 april 2023
Hij gaat zo nat met de vragen.. niet normaal. Als in, geen directe antwoorden, terwijl de SEC wel schiet met dagvaardingen.
[ Voor 39% gewijzigd door keanu_ op 18-04-2023 17:29 ]
SEC gaat nat hier wow.keanu_ schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:25:
[Twitter]
Hij gaat zo nat met de vragen.. niet normaal. Als in, geen directe antwoorden, terwijl de SEC wel schiet met dagvaardingen.
nothing stops this train
Energy Web gaat me toch een potje rekt...
Gaat allemaal naar die andere Renewable Energy coinzwembroek schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:59:
Ongekend, wat een niveau weer
HODL, ID staat in Binance Earn te rijpen. Ik trade de laatste periode nauwelijks, behalve BTC leverage trades.oNo schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:23:
[...]
En HODL sinds deze aankoop? (jouw kennende vast wel wat trades tussendoor)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heerlijk, crypto’s finest, de announcement van de announcement.Alpina schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:02:
[...]
Gaat allemaal naar die andere Renewable Energy coin
Intussen al een lekkere x2 zowat dankzij jouw shill. Jouw bags zullen ook wel moddervet zijn intussen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MIac1vukiCV2E9L8qNQzVFdx.jpg?f=user_large)
Wel jammer dat ik geen exit plan heb. Hodl dan maar.
On Gary not turning over FTX documents to Congress. What a national embarrassment! pic.twitter.com/uF3y3ykgMl
— Digital Asset Investor (@digitalassetbuy) 18 april 2023
nothing stops this train
Heb ze alle 5,5m nog idd. Had wel een soort van plan om in de fomo week (what’s in a nameDon Guacamole schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:16:
[...]
Heerlijk, crypto’s finest, de announcement van de announcement.
Intussen al een lekkere x2 zowat dankzij jouw shill. Jouw bags zullen ook wel moddervet zijn intussen.
[Afbeelding]
Die gasten zijn ook lekker scherp. Zodra die zn ingestudeerde wollige drek wil gaan blaten kappen ze hem gelijk af.
Zouden ze hier ook eens moeten doen.
We have received ZK Rollups, and Optimistic Rollups grants from Web3 Foundation, and I am now interested in this direction.
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 18 april 2023
Not even a week later, another NFT 2.0 "lego" has been turned into an ERC.
— Bruno Skvorc 🦞 | (ѱ,ѱ) (@bitfalls) 18 april 2023
ERC-6220, coupled with last week's ERC-6059, allows forward-compatible equippables on your nestable NFTs. In other words, cross-collection-tradable swag/gear in a fully cross-marketplace recognizable way.… https://t.co/OGq5BiAqdG pic.twitter.com/D8t6a5o54J
Enter meme "I don't get any of this"
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vertaling:
Iets met de belanghebbenden die coins dumpen. Trekt vanzelf een keer bij.zwembroek schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:59:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
One layer-1 rules them all.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee joh gewoon lekker hodlen. Volgens onze vrienden van Blox gaat DOT naar de 250 euri toe in 2032:Skrunsies schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:47:
[...]
Oehhh lekker man!
Nog een kleine 10x en ik zal ze in de verkoop zetten
https://weareblox.com/nl-...m%20records%20te%20breken!
/f/image/wQt5UYabGCveSsfAdrO1wfNh.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door paul-s83 op 18-04-2023 20:18 ]
Blox mag deze compleet van de pot gerukte prognoses gewoon publiceren zonder serieuze voetnoot?paul-s83 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:18:
[...]
Nee joh gewoon lekker hodlen. Volgens onze vrienden van Blox gaat DOT naar de 250 euri toe in 2032:
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het advies van blox is om alles te Hodlen. Blox makes us richpaul-s83 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:18:
[...]
Nee joh gewoon lekker hodlen. Volgens onze vrienden van Blox gaat DOT naar de 250 euri toe in 2032:
[Afbeelding]
morgen feest voor de miners;
''De uurtarieven voor stroom van woensdag 19 april zijn bekend. Tussen 13:00 en 16:00 uur zijn de stroomtarieven zelfs zo laag dat je geld krijgt om stroom te verbruiken. In het goedkoopste uur ‘kost’ 1 kWh -24 cent. ''
oven aanzetten dus, elektrische kachel aangooien, strijkbout etc
''De uurtarieven voor stroom van woensdag 19 april zijn bekend. Tussen 13:00 en 16:00 uur zijn de stroomtarieven zelfs zo laag dat je geld krijgt om stroom te verbruiken. In het goedkoopste uur ‘kost’ 1 kWh -24 cent. ''

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2023 20:31 ]
nothing stops this train
Wat een HOR-REN-DOUS overzicht van BLOX. Dus voortaan geen bearmarkets meer(?), gewoon steady omhoog? Mijn 5 jarige snapt zelfs dat alles in het leven met golven gaat... Wat voor affirmative action shit draaien ze daarzo? Van VMBO rechtstreeks naar voorspeller/ waarzegster? Simply wauwpaul-s83 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:18:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
250 voor DOT klinkt juist super realistisch.Ryderr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:30:
[...]
Wat een HOR-REN-DOUS overzicht van BLOX. Dus voortaan geen bearmarkets meer(?), gewoon steady omhoog? Mijn 5 jarige snapt zelfs dat alles in het leven met golven gaat... Wat voor affirmative action shit draaien ze daarzo? Van VMBO rechtstreeks naar voorspeller/ waarzegster? Simply wauw
Ik hodl DOT namelijk ook, dus dit is precies wat ik wil horen.
Prima info van BLOX!
Ik zag het ook ja, zelfs inclusief belastingen 6 cent negatief. Maar goed dat ik geen dynamische tarieven heb, anders kon ik de stekker uit de omvormer halen..Kol Nedra schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:30:
morgen feest voor de miners;
Bizar trouwens dat een partij als Blox dit soort ongefundeerde influencer-like hopium proza kan delen. Ik neem toch aan dat dit soort partijen ook geregistreerd moeten staan bij de DNB? Laat dat dan ook eens enige waarde hebben...
Zou je zo iets ook kunnen melden bij 1 of andere instantie zodat dat shitcoin paleis in de problemen komt? Aanklacht indienen ofzo? Best zin in een beetje actie eigenlijkNeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:45:
[...]
Ik zag het ook ja, zelfs inclusief belastingen 6 cent negatief. Maar goed dat ik geen dynamische tarieven heb, anders kon ik de stekker uit de omvormer halen..
Bizar trouwens dat een partij als Blox dit soort ongefundeerde influencer-like hopium proza kan delen. Ik neem toch aan dat dit soort partijen ook geregistreerd moeten staan bij de DNB? Laat dat dan ook eens enige waarde hebben...
Misschien kunnen we ChatGPT even laten samenvatten wat er mis is met de shitcoin markt, liefst op rijm, en dat naar Arjan Lubach sturen?anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:56:
[...]
Zou je zo iets ook kunnen melden bij 1 of andere instantie zodat dat shitcoin paleis in de problemen komt? Aanklacht indienen ofzo? Best zin in een beetje actie eigenlijk
Maktub
Hahaha geniaalMrMrq schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:01:
[...]
Misschien kunnen we ChatGTP even laten samenvatten wat er mis is met de shitcoin markt, liefst op rijm, en dat naar Arjan Lubach sturen?
Verwijderd
Ik denk dat we het beste even kunnen wachten tot het 2032 is, en dan conluderen of de BLOX prijsvoorspelling voor DOT een goede of slechte tip was.
MrMrq schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:01:
[...]
Misschien kunnen we ChatGTP even laten samenvatten wat er mis is met de shitcoin markt, liefst op rijm, en dat naar Arjan Lubach sturen?
nothing stops this train
Eens. Ik laat mijn eerste sellorder echter wel staan op 19.89 om de inleg er deze ronde uit t halen, als de andere sell orders dan niet worden geraakt is het simpelweg wachten en its all goowd. Lets make DOT great again!!Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:05:
Ik denk dat we het beste even kunnen wachten tot het 2032 is, en dan conluderen of de BLOX prijsvoorspelling voor DOT een goede of slechte tip was.
Verwijderd
Dikke DOT. Dikke tech.Ryderr schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:11:
[...]
Eens. Ik laat mijn eerste sellorder echter wel staan op 19.89 om de inleg er deze ronde uit t halen, als de andere sell orders dan niet worden geraakt is het simpelweg wachten en its all goowd. Lets make DOT great again!!
Wat een boelsjit…. DOT $250 p/s in 2032 ha!
Was toch in 2025.. dat weten we allemaal

Ik denk dat je teveel hooptSkrunsies schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:46:
Wat een boelsjit…. DOT $250 p/s in 2032 ha!
Oké oké.. zal het bijstellen naar 2026

Edit: and fixed that for you…
[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 18-04-2023 21:49 ]
Het is gewoon altseason. DOT $250... ik las ook ergens dat SHIBU naar $1 ging.
O, en XRP naar $589 natuurlijk!
Koekoek.
Koekoek.

[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 18-04-2023 21:49 ]
Daarom is het dus juist belangrijk dat je op dit soort momenten met dynamische tarieven veel stroom verbruikt, bijv. door te minen of een auto te laden. Wat is er nou mooier dan met geld toe geld verdienen?NeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:45:
[...]
Ik zag het ook ja, zelfs inclusief belastingen 6 cent negatief. Maar goed dat ik geen dynamische tarieven heb, anders kon ik de stekker uit de omvormer halen..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Die prutmunt staat nu in mijn top5. Ik heb ook geen exitplan!Don Guacamole schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:16:
[...]
Heerlijk, crypto’s finest, de announcement van de announcement.
[Afbeelding]

Kom kom, beetje realistisch blijven.MicroWhale schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:49:
Het is gewoon altseason. DOT $250... ik las ook ergens dat SHIBU naar $1 ging.
Koekoek.
BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10
Alles in amerikaansche dollaren, bron mijn crystallen bol.
Heb je de bijbehorende market caps er ook bij berekend?resusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]
Kom kom, beetje realistisch blijven.
BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10
markutkeps? hou ik me niet mee bezig. Heeft mijn glazen bol niet nodig.NeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:59:
[...]
Heb je de bijbehorende market caps er ook bij berekend?
Mooie lijst.resusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]
BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10
Die jaartallen van een paar shitcoins

Wel erg pessimistisch w.b.t. KSMresusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:38:
[...]
BTC 2023 90.000
ETH 2023 9.000
DOT 2022 100
ASTR 2025 112
GLMR 2023 35
KSM 2021 780
LINK 2022 100
RMRK 2023 75
RNDR 2023 35
AR 2023 350
DIONE 2023 1/10
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!