Is een scam...twit schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:45:
[...]
Ik zit de spacex launch te kijken. En dacht eerst dat ik een scam stream keek maar het is echt. Elon doet een crypto give away event/qr code in de officiele uitzending . Bizar.
(En misschien gerelateerd aan wat jullie zochten:) )
Edit. Wtf is dit wel een fake stream mét fake bewegend beeld.wat een ellende dat je in 2023 niks meer kan vertrouwen lol.
Ja ik zie het nu. Ik heb het niet eens over de giveaway zelf (verder niet naar gekeken) maar ik dacht dat ie wel serieus weer crypto aan het hypen was. Blijkbaar is er dus zelfs een fake spacex youtube channel (met 15k viewers
)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het officiële kanaal heeft er 600.000.twit schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:49:
Ja ik zie het nu. Ik heb het niet eens over de giveaway zelf (verder niet naar gekeken) maar ik dacht dat ie wel serieus weer crypto aan het hypen was. Blijkbaar is er dus zelfs een fake spacex youtube channel (met 15k viewers)
nee hoor, die is er niet. Dat is een gejat kanaal (waar de naam van aangepast word) waar oude beelden van musk gebruikt worden met een scam in het rechter of linker deel van het scherm. Na poos word dat weer oflline gehaald....tot er weer een nieuw kanaal gejat word. Dit word al sinds 2015/16 gedaan.twit schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:49:
Ja ik zie het nu. Ik heb het niet eens over de giveaway zelf (verder niet naar gekeken) maar ik dacht dat ie wel serieus weer crypto aan het hypen was. Blijkbaar is er dus zelfs een fake spacex youtube channel (met 15k viewers)
En als je dan dat adres opzoek in de blockchain......dan val je van je stoel hoeveel mensen erin stinken
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie het al. Ik voel me dom. Met youtube app op mijn oude tv zie je dus nauwelijks het verschil. Nu even op ipad geopend en zie ik gelijk wat er aan de hand is idd:)
Anyway. Nog geen verklaring of tweet gevonden dus @Pelox
Anyway. Nog geen verklaring of tweet gevonden dus @Pelox
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ja joh, geen idee hoe ik gifs import
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
offtopic:
Voor de geïnteresseerden hier de echte link
YouTube: Starship Flight Test
Over 12 minuten moon
Over 12 minuten moon
[ Voor 14% gewijzigd door souljah1h op 17-04-2023 15:08 ]
souljah1h schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:06:
offtopic:
Over 12 minuten moon
offtopic:
Toch jammer, dat die beste man die een beetje presenteert, zoveel op z'n kaartjes kijkt. Liever iemand gehad die gewoon verstand van zaken heeft en niet elke 3 seconden op z'n kaartje kijkt wat 'ie nou precies moet vertellen.
Toch jammer, dat die beste man die een beetje presenteert, zoveel op z'n kaartjes kijkt. Liever iemand gehad die gewoon verstand van zaken heeft en niet elke 3 seconden op z'n kaartje kijkt wat 'ie nou precies moet vertellen.
Maar uh, let's go $DOGE, moon in T-Minus 8 minutes
[ Voor 3% gewijzigd door Tweakez op 17-04-2023 15:12 ]
En afgeblazen helaas.souljah1h schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:06:
offtopic:
Over 12 minuten moon
anti elppa schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:24:
[...]
Tja, die noobs hebben gewoon niet in de gaten dat ze met het kopen van die prut gewoon hun eigen graf graven. En dan straks weer janken dat ze volledig rekt zijn met hun -99% muntjes
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o4mkHnL3DtMoC0NgadgrSQRl.gif?f=user_large)
offtopic:
tot dusver nog niks afgeblazen, maar roeptoeters op Twitter... de teller gaat nog steeds
tot dusver nog niks afgeblazen, maar roeptoeters op Twitter... de teller gaat nog steeds
Volgens mij niet hoor. Zit je niet weer een scam stream te kijken
[ Voor 12% gewijzigd door souljah1h op 17-04-2023 15:15 ]
mij boeit et verder niet allemaal. Tis alleen allemaal zo voorspelbaar. Druk maken doe ik me al lang niet meer. Mensen komen er zelf wel achter na 1 cycle dat je beter niets met shitcoins moet doen.
issue first stage. ze maken er een wetdress van. en stoppen op 10 secsouljah1h schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:15:
[...]
Volgens mij niet hoor. Zit je niet weer een scam stream te kijken
Hmm, het lijkt erop van wel dus...Tweakez schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:14:
[...]
offtopic:

Lekker die napoleon snoepjes?anti elppa schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:15:
[...]
mij boeit et verder niet allemaal. Tis alleen allemaal zo voorspelbaar. Druk maken doe ik me al lang niet meer. Mensen komen er zelf wel achter na 1 cycle dat je beter niets met shitcoins moet doen.
Ondanks een correctie van BTC doet Dione gewoon waar ze zin in heeft.
De ubershitcoin allertijden worden en ons roem en rijkdom brengen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8gOAbO985KsWlFRPigZGqxri.jpg?f=user_large)
Don Guacamole schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:31:
Ondanks een correctie van BTC doet Dione gewoon waar ze zin in heeft.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ZUin8d3iaXFjK1sDJ4Kb8SdH.jpg?f=fotoalbum_large)
Aldus John :
Alles kan he , af een toe een Pump na een Pullback is prima
XRP 50% omhoog na crypto pullback? John bekijkt de koersen
Alles kan he , af een toe een Pump na een Pullback is prima
[DB] SEC Cites OMG, DASH, ALGO, TKN, NGC, IHT as Securities Traded on Bittrex in Complaint
— db (@tier10k) 17 april 2023
The ripple lawyer is ook plots pro active , something coming ?
https://cryptonews.com/ne...-can-xrp-reach-1-2023.htm
:strip_exif()/f/image/2xfQNXPCX6ECU6y72cM6qaLC.jpg?f=fotoalbum_large)
https://cryptonews.com/ne...-can-xrp-reach-1-2023.htm
:strip_exif()/f/image/2xfQNXPCX6ECU6y72cM6qaLC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0lHbdOiWQvFYQaBuUslviRoJ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Gipsy King op 17-04-2023 17:19 ]
Ik was altijd al bullish voor COTI, maar nu nog meer 
Real world enterprises, en met name payments, stablecoins (ook mgl voor israel)
Real world enterprises, en met name payments, stablecoins (ook mgl voor israel)
Laat de SEC maar lekker willekeurig muntjes aanwijzen en allerlei rechtzaken uitvechten, want dan weten we zeker dat ze praktisch niets voor elkaar krijgen pre-halvening en de volgende bullrun. Krijgen de verstandigere DCA 'rs die niet te gierig zijn - en tevens ook degene die binnen de US of A wonen - nog de kans om de zakken te dumpen op de laatkomers. Let's get her done
Excellence does not require perfection.
Darrell schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:36:
Zelfs op de 1s is niks meer te beleven.
[Afbeelding]
/f/image/hzdcsWto8G7KYaJYRGcWoqJv.png?f=fotoalbum_large)
Hier is het al enkele dagen feest

Als DOT de oude ATH aantikt ben ik meer dan happy.Nopheros schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:20:
DOT gaat in een nieuwe BTC bullrun zeker flink stijgen, de vraag is of er een nieuwe ATH neergezet gaat worden maar dat is voor vrijwel alle alts uit de vorige bullrun de vraag.

Vooralsnog blijft DOT flink achter qua stijging vanaf minimum tov BTC en zijn minimum. Maar of dat wat zegt

Stond ik daar vanmiddag in de Readshop. Ik moest wat kopieën laten maken voor een visa, in een rare taal waar ik al vragen over kreeg. Dit allemaal in een klein dorp met bejaarden achter de balie. Ja ik zou graag willen pinnen. Ik hoorde vermoeidheid al opkomen voor dit kleine bedrag.
Ik had natuurlijk een dikke crypto kaart waar ik wat BTC op had gezet om met crypto te betalen. Tijdens het afrekenen is het altijd leuk omdat het wat langer duurt dan de overige credit kaarten. Ditmaal was de transactie gefaald. Via Curve is het makkelijk om van kaart te wisselen, dus ik stond al met de telefoon in de aanslag voor de tweede ronde.
Bleek die hele pinmachine gecrasht te zijn. Ze kon het niet oplossen en riep een ander persoon erbij. Dit heb ik nog nooit gezien vertelde hij. Het lijkt wel alsof de kaart alle sleutels gereset heeft. Ik was aan het betalen met crypto en ik weet dat die munten eigenwijs zijn. Dat ze de pinmachines resetten wist ik ook weer niet.
Nadat alles een reset had gekregen kon ik het opnieuw proberen. Nieuwe sleutels erin, nieuwe kaart en geen enkel probleem... echter betalen met crypto, het was nog een sleutel te ver.
Ik had natuurlijk een dikke crypto kaart waar ik wat BTC op had gezet om met crypto te betalen. Tijdens het afrekenen is het altijd leuk omdat het wat langer duurt dan de overige credit kaarten. Ditmaal was de transactie gefaald. Via Curve is het makkelijk om van kaart te wisselen, dus ik stond al met de telefoon in de aanslag voor de tweede ronde.
Bleek die hele pinmachine gecrasht te zijn. Ze kon het niet oplossen en riep een ander persoon erbij. Dit heb ik nog nooit gezien vertelde hij. Het lijkt wel alsof de kaart alle sleutels gereset heeft. Ik was aan het betalen met crypto en ik weet dat die munten eigenwijs zijn. Dat ze de pinmachines resetten wist ik ook weer niet.
Nadat alles een reset had gekregen kon ik het opnieuw proberen. Nieuwe sleutels erin, nieuwe kaart en geen enkel probleem... echter betalen met crypto, het was nog een sleutel te ver.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je moet ook niet naar de Readshop maar naar de Bruna natuurlijk.Coldcat schreef op maandag 17 april 2023 @ 20:55:
Stond ik daar vanmiddag in de Readshop. Ik moest wat kopieën laten maken voor een visa, in een rare taal waar ik al vragen over kreeg. Dit allemaal in een klein dorp met bejaarden achter de balie. Ja ik zou graag willen pinnen. Ik hoorde vermoeidheid al opkomen voor dit kleine bedrag.
Wacht! Heb jij de great reset gestart? Ben jij... the one?Coldcat schreef op maandag 17 april 2023 @ 20:55:
Het lijkt wel alsof de kaart alle sleutels gereset heeft. Ik was aan het betalen met crypto en ik weet dat die munten eigenwijs zijn. Dat ze de pinmachines resetten wist ik ook weer niet.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dikke ID! Zo was achteraf deze binance launchpad best een goede:)
Alt season hoeft van mij nog niet te beginnen maar iedere 6weken ofzo een launchpad zoals in 2021 zou leuk zijn. Doet ook wonderen voor de koers van BNB waarschijnlijk als mensen zien dat je effectieve apy op dat muntje een stuk hoger is dan de 0.36% ofzo die er nu voor Binance vault genoemd staat.
Alt season hoeft van mij nog niet te beginnen maar iedere 6weken ofzo een launchpad zoals in 2021 zou leuk zijn. Doet ook wonderen voor de koers van BNB waarschijnlijk als mensen zien dat je effectieve apy op dat muntje een stuk hoger is dan de 0.36% ofzo die er nu voor Binance vault genoemd staat.
Ik ben uiteraard voor BTC en minder fan van alts, maar het spel is breder dan alleen BTC en dan speel ik dat graag mee.twit schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:40:
Dikke ID! Zo was achteraf deze binance launchpad best een goede:)
Heb de launchpad gemist omdat ik geen BNB meer heb, maar in de periode daarna ingekocht, mij hoor je niet klagen
:fill(white):strip_exif()/f/image/61JVUE7OtepQVm2z5BXWAxwQ.png?f=user_large)
Overigens wel die fat finger gemist, was een mooie kans...
/f/image/wCQqX10t1STgeH9lNJCLaYn6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 17-04-2023 22:18 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Auw...
-> https://twitter.com/WSB__Chairman/status/1647919475503800322
$ETH holder just got rugged for $1.04mn
— WSB Chairman Crypto (@WSB__Chairman) 17 april 2023
> Holding 492 $ETH since last 5 years
> No Defi, no NFTs, no farming, no interaction to any contract
> Tries something new for first time & gets rugged by "ClaimReward" pic.twitter.com/31KgdwovM1
-> https://twitter.com/WSB__Chairman/status/1647919475503800322
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Volume in fatfingers is vaak 0,0 worden dus amper orders geraakt. Kans dat je daarbij zit is dus ook 0, tenzij je die order er al weken of soms maanden hebt staan.Taro schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:09:
[...]
Ik ben uiteraard voor BTC en minder fan van alts, maar het spel is breder dan alleen BTC en dan speel ik dat graag mee.
Heb de launchpad gemist omdat ik geen BNB meer heb, maar in de periode daarna ingekocht, mij hoor je niet klagen
[Afbeelding]
Overigens wel die fat finger gemist, was een mooie kans...
[Afbeelding]
Blijft pijnlijk maar waarom na 5 jaar ineens op een rugsite approve spend max eth uitvoeren.
Wat ik pijnlijk vind is dat iemand effectief 1 miljoen USD heeft staan en te lui is om na te denken of vooraf te zeggen: "hey, zou het verstandig zijn om een onbekende externe partij direct met mijn grote kluis te laten werken?".knakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 03:43:
[...]
Blijft pijnlijk maar waarom na 5 jaar ineens op een rugsite approve spend max eth uitvoeren.
Dat zit wel Schnorr.
Greed + stupidity. Werken naast fear ook altijd lekker voor social engineering. Misschien was het voor persoon ook maar een flufje.Stukfruit schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 04:14:
[...]
Wat ik pijnlijk vind is dat iemand effectief 1 miljoen USD heeft staan en te lui is om na te denken...
Beste mensen met boormachine, mijn flufjes zijn beslist iets kleiner dan dat
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Iets kleiner. Nog steeds:sh4d0wman schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 04:36:
[...]
Greed + stupidity. Werken naast fear ook altijd lekker voor social engineering. Misschien was het voor persoon ook maar een flufje.
Beste mensen met boormachine, mijn flufjes zijn beslist iets kleiner dan dat
:strip_exif()/f/image/wkFlk4vr1mCHJouiqWftzj5v.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen is dot op de 3D dot/eth bijna een tweede groene candle aan het printen. Trendreversal incoming. Boelliesh.
:strip_exif()/f/image/BWfDdDfMlnDu1TztOWDWQ55s.jpg?f=fotoalbum_large)
En nee ik voorspel geen nieuwe ath. Maar een pumpje naar de 10 dollar ofzo mooi moment om die bags te lozen, voor btc ofzo.
:strip_exif()/f/image/BWfDdDfMlnDu1TztOWDWQ55s.jpg?f=fotoalbum_large)
En nee ik voorspel geen nieuwe ath. Maar een pumpje naar de 10 dollar ofzo mooi moment om die bags te lozen, voor btc ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 18-04-2023 06:29 ]
Goedemorgen radix! 11cent al weer. Wen binance?
En dikke ARB! Altseason duurt nog ff een dagje!
Denk dat Coti vandaag naar 0.20 schiet over kutcoins gesproken.Don Guacamole schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 07:33:
[...]
En dikke ARB! Altseason duurt nog ff een dagje!
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/coti/
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 18-04-2023 08:31 ]
Ik denk dat Bitcoin weer terug naar 30k schiet vandaag.. geef de koning eens wat extra fiat.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vis schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:04:
Ik denk dat Bitcoin weer terug naar 30k schiet vandaag.. geef de koning eens wat extra fiat.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XSmSf8wYtrLtkIm1t4UpnWnT.gif?f=user_large)
@zwembroek qua TRAC zit ik te kijken naar dit level met een marge van 5% omhoog en omlaag (had eigenlijk een box moeten tekenen). Dus alles tussen ~39.5 en 36 cent.
/f/image/adgYTtVQEKcOzduvbIyYuQMH.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Vis schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:04:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rQtDtKlBZwAYie8Ho5pQnnpv.jpg?f=user_large)
Ondertussen lanceert Apple in de USA een spaar account met een een APY van 4,15 via Goldman Sachs. Van dergelijke percentages kunnen we in Nederland alleen van dromen waar de rente nu op 0,75 ligt. Apple maakt hier handig gebruik van de US treasuries en zal hier ongetwijfeld goed aan verdienen.
In de toekomst verwacht ik vergelijkbare constructies met ETH staking. ETH staken via je bank of fintech en zij incasseren een mooie 20% fee.
In de toekomst verwacht ik vergelijkbare constructies met ETH staking. ETH staken via je bank of fintech en zij incasseren een mooie 20% fee.
Ondertussen doet Link het ook weer goed.
LINK en COTI gaan wel lekker hierknakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:44:
Ondertussen doet Link het ook weer goed.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja dat klinkt leuk, maar ondertussen kunnen wij op Binance $APE voor 120 dagen wegzetten voor 49,9%, dus wie is hier nou de slimste!jvel92 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:41:
Ondertussen lanceert Apple in de USA een spaar account met een een APY van 4,15 via Goldman Sachs. Van dergelijke percentages kunnen we in Nederland alleen van dromen waar de rente nu op 0,75 ligt. Apple maakt hier handig gebruik van de US treasuries en zal hier ongetwijfeld goed aan verdienen.
Die dollar gaat wellicht harder rekt dan die apenmunt!
ETH staken bij een bank ? 😄 En dan een SVBtje uitspelen zeker.
Not your keys enzo
Not your keys enzo
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Voor veruit de meeste mensen is een eigen wallet hebben veel te ingewikkeld en/of hebben geen zin om zich hierin te verdiepen. Dan is een ETH fonds via de bank een prima oplossing.Vis schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:57:
ETH staken bij een bank ? 😄 En dan een SVBtje uitspelen zeker.
Not your keys enzo
Het is vergelijkbaar met beleggingsfondsen via de bank. Hier maakt men ook gebruik van.
Vanochtend vroeg mijn wekelijkse dca gedaan. We kunnen dus weer omlaagVis schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:04:
Deze dag is alles anders. Gewoon moon.CHRlS schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 09:03:
[...]
Vanochtend vroeg mijn wekelijkse dca gedaan. We kunnen dus weer omlaag
En HODL sinds deze aankoop? (jouw kennende vast wel wat trades tussendoor)Taro schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:09:
[...]Ik ben uiteraard voor BTC en minder fan van alts, maar het spel is breder dan alleen BTC en dan speel ik dat graag mee.
Ik was er voor een groot deel uit maar ben bij de bullflag rond 0,80 toch weer voor een aardig deel ingestapt en alle sell orders gehit rondom de 1 USDT. Zoals bij heel veel shitcoins in price discovery is er altijd weerstand rondom een mooi getal. Tot net er onder en een volgende poging tot net er over. Daarna vol er door of een ruimere pullback.
De profit vannacht omgezet naar BTC. Nu nog maar een klein flufje ID over. Het blijft lastig om dan de de koers weer te zien gaan. Voorlopig is m'n profit blijvend en wordt m'n BTC niet minder
ID laat inderdaad weer zien dat we met launchpads geld kunnen verdienen.
Hieronder de grafiek van ID, na launch even een paar dagen iets daling voordat er een harde pump begint.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wGRemvCvrAnrFdySbAkECY18.png?f=user_large)
Meerdere nieuwe coins laten zoiets zien. (Arb/Apt) maar ook niet altijd (Gmt), die ging er vrijwel meteen vandoor.
Hook bijv daalde wat langer voordat deze een goeie pump neerzette:
:fill(white):strip_exif()/f/image/uKmuqN4uKzCeXhh8saM0IL4M.png?f=user_large)
Het is lastig te bepalen wanneer je echt goed moet instappen in deze nieuwe coins. Wellicht is het meest veiligst dit via dca te doen als je er niet bovenop kunt zitten.
Zelf dca ik nu wat nieuwe coins die wellicht voor komende bull nieuwe highs gaan neerzetten.
De oude knallers van vorige bull hebben nog een lange weg te gaan, en wie weet pak je op deze manier de nieuwe $Sol/$matic etc mee met stijgingen van >10.000%.
Uiteraard is dit niet de manier maar een manier. Dyor
Hieronder de grafiek van ID, na launch even een paar dagen iets daling voordat er een harde pump begint.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wGRemvCvrAnrFdySbAkECY18.png?f=user_large)
Meerdere nieuwe coins laten zoiets zien. (Arb/Apt) maar ook niet altijd (Gmt), die ging er vrijwel meteen vandoor.
Hook bijv daalde wat langer voordat deze een goeie pump neerzette:
:fill(white):strip_exif()/f/image/uKmuqN4uKzCeXhh8saM0IL4M.png?f=user_large)
Het is lastig te bepalen wanneer je echt goed moet instappen in deze nieuwe coins. Wellicht is het meest veiligst dit via dca te doen als je er niet bovenop kunt zitten.
Zelf dca ik nu wat nieuwe coins die wellicht voor komende bull nieuwe highs gaan neerzetten.
De oude knallers van vorige bull hebben nog een lange weg te gaan, en wie weet pak je op deze manier de nieuwe $Sol/$matic etc mee met stijgingen van >10.000%.
Uiteraard is dit niet de manier maar een manier. Dyor
Verwijderd
met ID idd al een x14 behaald, en nu bezig met de volgende x10, heerlijk leveragen daarop, makkelijk chart ook
staking ETH rewards ontvangen van Kraken......gelijk maar weer terug in staking gedaan 🥲
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2023 10:40 ]
nothing stops this train
Ah ik zie dat ik het weer eens voor elkaar gekregen heb:Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:35:
met ID idd al een x14 behaald, en nu bezig met de volgende x10, heerlijk leveragen daarop, makkelijk chart ook
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fQgb3lwlrfMVNmJE1gSYiSHb.gif?f=user_large)
Wordt dit de Tweakers Safemoon coin van 2023? Ben daar toen ook pas ingestapt nadat ie een aantal keer benoemd was hier (helaas maar een x 10 toenVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:35:
[ Voor 3% gewijzigd door paul-s83 op 18-04-2023 10:48 ]
Verwijderd
nouja lage mcap + veel trading volume = 10-20% per dag up or downpaul-s83 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:47:
[...]
Wordt dit de nieuwe Tweakers Safemoon? Ben daar ook pas ingestapt nadat ie een aantal keer benoemd was hier (helaas maar een x 10 toen.
Volgens mij is die dubieuze eretitel al voor Dione.paul-s83 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:47:
[...]
Wordt dit de Tweakers Safemoon coin van 2023?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Helaas alle pareltjes deze keer gemist. Heb nagenoeg alles op mijn Ledger staan en ben er minder mee bezig. Zorgt er over het algemeen voor dat ik beter slaap en minder geprikkeld ben om impuls acties uit te voeren. HODL!
Psies! Dione, de Tweakers SC Safemoon van 2023NeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:54:
[...]
Volgens mij is die dubieuze eretitel al voor Dione.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
thierry1982 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:57:
Helaas alle pareltjes deze keer gemist. Heb nagenoeg alles op mijn Ledger staan en ben er minder mee bezig. Zorgt er over het algemeen voor dat ik beter slaap en minder geprikkeld ben om impuls acties uit te voeren. HODL!

De oude ATH was $69.resusaapje schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:27:
[...]
Zou een keer tijd worden. Ik viel al bijna in slaap. Wen nieuwe ATH @ $3,10?
Dus wen? Mooi getal wel...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Voor de hodl of trade?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:10:
@zwembroek qua TRAC zit ik te kijken naar dit level met een marge van 5% omhoog en omlaag (had eigenlijk een box moeten tekenen). Dus alles tussen ~39.5 en 36 cent.
[Afbeelding]
Never gonna happen. Shitcoins gonna shitcoinzwembroek schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:31:
[...]
De oude ATH was $69.
Dus wen? Mooi getal wel...
Jawel gaat wel gebeuren; Glazen bol gecheckt. 16-12-2024 om 3:45.anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:38:
[...]
Never gonna happen. Shitcoins gonna shitcoin
Ethereum heeft ook zijn oude ath verbroken.anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:38:
[...]
THIS >knakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:39:
[...]
Ethereum heeft ook zijn oude ath verbroken.
Durf ook wel geld te zetten op een nieuwe ath voor BNB, toch aardig goed overeind gebleven deze crypto winter.knakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:39:
[...]
BTC ook....knakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:39:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Unsm7yr8E7tLaALOnFhqFsPn.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Tegenover fiat, niet tegenover btcknakworst schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:39:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Elppa gonna elppa. Zuurkool vandaag?anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:38:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 18-04-2023 11:55 ]
Anti elppa VS shitcoinsanti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:38:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3GDHQSyWPEDlDk2ip1wGBGTX.gif?f=user_large)
Haha dat geloof ik ook echt niet. $40 zou fantastisch zijn. Met 100k dollar ben ik meer dan tevreden.anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:38:
[...]
Genoeg van die meuks around :NeoflexNL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:54:
[...]
Volgens mij is die dubieuze eretitel al voor Dione.
https://coinmarketcap.com/currencies/shira-cat/
Maar plukken wanneer je plukken kan uit de Gratis Millionaires Carousel
zwembroek schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:46:
[...]
Haha dat geloof ik ook echt niet. $40 zou fantastisch zijn. Met 100k dollar ben ik meer dan tevreden.
:strip_exif()/f/image/wkFlk4vr1mCHJouiqWftzj5v.jpg?f=fotoalbum_large)
More to come
— Sota | Astar + Startale (@WatanabeSota) 18 april 2023
Hier hou ik van. Bull market flash backs...
Die ouwe shiller weet wel hoe hij zijn eigen shitcoin moet promoten.
Ah frankrijk vandaar zo zuur. Ik snap em.anti elppa schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:11:
[...]
Nee croissantje met stokbrood in de franse zon. En vanavond een koud blik schultenbrau
Gulden Moon !!! Over shitcoins gesproken 
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/gulden/
Willem heeft hem alweer Munt genoemd.
Was dat niet de ultieme red flag?Gipsy King schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:22:
Gulden moon => crypto winter incoming
Zo had ik dat hier althans begrepen.
Laatste kans om onder de 30k in te kopen?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit kanaal met meer dan 600k volgers doet even een RMRK shill...hypen die handel. 
Was toch altijd Rijk Plasman die daar achter zat? Of doet hij dat niet meer?Gipsy King schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:22:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!