UberLurker Departement #GG.
Eff advocaat van de duivel spelenScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:09:
Daar komt de moonboy weer.. Ik heb zojuist de daily chart van BTC & ETH eens goed bekeken en ik zie op beide een gigantische bull flag. ETH is al uitgebroken en heeft een target van $2400. Als BTC uit zou breken dan gaan we richting de 36/37k
MACD, RSI en andere indicatoren lijken dit ook te kunnen ondersteunen. Ik denk dat als we de 29k breken de breakout explosief kan zijn.
-edit- charts:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(zie ook fibs levels)
Ik meen mij te herinneren dat een bepaalde mod hier ooit zei als een bepaald resistance niveau na 3 pogingen niet wordt doorbroken dat de kans naar een retrace groter is dan de resistance te flippen naar support?
Ook vind ik het volume er niet echt geweldig uitzien.
Overigens hoop ik ook gewoon dat BTC naar 100k gaat. Hoe hobbelig de weg ernaartoe is, maakt me niet zoveel uit.
Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:04:
gaan we pumpen?
kan ik mijn baas al opbellen dat ik niet meer kom?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/58KBwalT05ReiVKrSMgWo5ZF.gif?f=user_large)
Heerlijke post dit. In combinatie met vitamine D ☀️en een koud pilsje in de tuin maar eens lekker achterover leunen en hopium snuiven.ScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:09:
Daar komt de moonboy weer.. Ik heb zojuist de daily chart van BTC & ETH eens goed bekeken en ik zie op beide een gigantische bull flag. ETH is al uitgebroken en heeft een target van $2400. Als BTC uit zou breken dan gaan we richting de 36/37k
MACD, RSI en andere indicatoren lijken dit ook te kunnen ondersteunen. Ik denk dat als we de 29k breken de breakout explosief kan zijn.
-edit- charts:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
(zie ook fibs levels)
Lets goooo!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:11:
[...]
Eff advocaat van de duivel spelen![]()
Ik meen mij te herinneren dat een bepaalde mod hier ooit zei als een bepaald resistance niveau na 3 pogingen niet wordt doorbroken dat de kans naar een retrace groter is dan de resistance te flippen naar support?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6gCqcGDmQ3PDKv9q9AdvkxPg.jpg?f=user_large)
The Moon doet er nog een schepje bovenop. Typerend dat hij ook hetzelfde target heeft:Vis schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:16:
[...]
Heerlijke post dit. In combinatie met vitamine D ☀️en een koud pilsje in de tuin maar eens lekker achterover leunen en hopium snuiven.
Lets goooo!

In principe ja. Als meerdere pogingen falen dan krijg je uiteindelijk een glasharde afwijzing met een paar duizend $ dump. Echter, dit is nu al zeker 6 keer geprobeerd en iedere keer komt de prijs weer boven de 28k terecht.BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:11:
[...]
Eff advocaat van de duivel spelen![]()
Het lijkt erop dat er retail gewoon echt veel wordt aangekocht bij iedere dump...
[ Voor 35% gewijzigd door ScuL op 05-04-2023 13:23 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Op basis van zijn YouTube videos heb ik jou toch hoger zitten dan The Moon. Terwijl ik helemaal geen beeld van jou heb, gek hè 😜ScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:22:
[...]
The Moon doet er nog een schepje bovenop. Typerend dat hij ook hetzelfde target heeft:
[Afbeelding]
[...]
In principe ja. Als meerdere pogingen falen dan krijg je uiteindelijk een glasharde afwijzing met een paar duizend $ dump. Echter, dit is nu al zeker 6 keer geprobeerd en iedere keer komt de prijs weer boven de 28k terecht.
Het lijkt erop dat er retail gewoon echt veel wordt aangekocht bij iedere dump...
Of wacht .. scul is that you???
:strip_exif()/f/image/qGVlCky4wdnEmH0SR82QPJiA.jpg?f=fotoalbum_large)
Hehe, thanks. Ik heb hem ook niet super hoog zitten (hij heeft veel mensen er in laten tuimen met $KASTA bijv.)Vis schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:26:
[...]
Op basis van zijn YouTube videos heb ik jou toch hoger zitten dan The Moon. Terwijl ik helemaal geen beeld van jou heb, gek hè 😜
Of wacht .. scul is that you???
maar qua analyse heeft hij wel redelijk inzicht en die inverse head & shoulders is inderdaad een valide patroon
Grappig dat $KASTA de omgekeerde chart van $KASPA isScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:29:
[...]
Hehe, thanks. Ik heb hem ook niet super hoog zitten (hij heeft veel mensen er in laten tuimen met $KASTA bijv.)
maar qua analyse heeft hij wel redelijk inzicht en die inverse head & shoulders is inderdaad een valide patroon
Waarom tekent ie dan 3 schouders op z'n plaatje?ScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:29:
[...]
Hehe, thanks. Ik heb hem ook niet super hoog zitten (hij heeft veel mensen er in laten tuimen met $KASTA bijv.)
Simpel.BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:31:
[...]
Waarom tekent ie dan 3 schouders op z'n plaatje?![]()
Hooooofd , schouder, schouder, schouder, knie en teen, knie en teen
UberLurker Departement #GG.
Misschien heeft ie een botte kop? Zal een foutje zijnBootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:31:
[...]
Waarom tekent ie dan 3 schouders op z'n plaatje?![]()
Hier overigens wat droge stof
https://www.investopedia....verseheadandshoulders.asp
https://www.wallstreetmojo.com/inverse-head-and-shoulders/
In principe als de prijs dit patroon volgt en dan boven de rechterschouder uitbreekt, is de verwachting dat de prijs stijgt. Het beoogde doel kun je berekenen door de diepte van het hoofd op te tellen bij de neckline, en dan kom je op $2400
Share or it didn't happenzwembroek schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:26:
Volgen de Astar hodlers het nieuws een beetje? Dikke tech hoor...
Excellence does not require perfection.
DYOR.
Story of my life... maar oké ik zal is rond browsen kijken of die tassen ASTR nog wat waard worden.
Ohja, ICX, let's go again
Waar zit je Gak ? ik kon het ook niet laten om nog eens mee te gokkenRyderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:58:
[...]
Story of my life... maar oké ik zal is rond browsen kijken of die tassen ASTR nog wat waard worden.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Dankjewel manGipsy King schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:05:
[...]
Waar zit je Gak ? ik kon het ook niet laten om nog eens mee te gokkenHelping u
ICX bestaat dat nog joh.. ooit op 1,60 gekocht paar jaar terug en daarna alleen maar zien dalen..Ryderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:58:
[...]
Ze noemen het tegenwoordig de ETH van Korea heAcidrain schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:13:
[...]
ICX bestaat dat nog joh.. ooit op 1,60 gekocht paar jaar terug en daarna alleen maar zien dalen..
Well...Trackerfire schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:11:
Die sell wall is wel echt gigantisch bij Cardano.... hatelijk wel. Wellicht zo wat beweging op het banenrapport van 14:15....
:fill(white):strip_exif()/f/image/nEJ5MiRDLzsVS86CU1DFT8Qb.png?f=user_large)
Maar dit blijft een held(voorteken van 29K breken eindelijk?)
:fill(white):strip_exif()/f/image/qnXOKrjLT4EU6TLLiPzJ7M4h.png?f=user_large)
Komt goed, Soon !Ryderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:12:
[...]
Dankjewel man$0,621219 GAK dus voor de rest van dit Forum: duw even mee!(geen shill, 100% geen gezeik wij allemaal rijk - en ik uit het rood) Helaas met ruime tas blijven zitten in 2021, maar DCA tot eind 2022 dus GAK relatief netjes gekregen(maar rood). Ik had verwacht tot 2025 met deze aanzienlijke tas te blijven zitten, maar hé, who knows
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IWOPLFM0y2IrJv4ToG5EPy4Y.jpg?f=user_large)
Mja.. om die reden heb ik nog hele grote tassen NEO. Die tassen zijn al zou oud dat ik ze vergeten ben er uit te duwen toen hij laatst op 140 stond.. Was ooit het ETH van China en zou heel groot worden..Gipsy King schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:14:
[...]
Ze noemen het tegenwoordig de ETH van Korea heYou never now.
The days ain't over yet boy , HOLD ! Xi Jinping !Acidrain schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:15:
[...]
Mja.. om die reden heb ik nog hele grote tassen NEO. Die tassen zijn al zou oud dat ik ze vergeten ben er uit te duwen toen hij laatst op 140 stond.. Was ooit het ETH van China en zou heel groot worden..
Meeste volk is nog wel Bullish
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/neo/
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 05-04-2023 14:19 ]
Valt mee in vergelijking met die huge drops bij dikke Tech!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik hold ze tot boven de 30 dollar, dan gaat de stoploss erop want winst (behoorlijk dca toegepast..) en boven de 60 duw ik ze er sowieso uit en ga ik er zonnepanelen van kopen.Gipsy King schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:16:
[...]
The days ain't over yet boy , HOLD ! Xi Jinping !
Dat wist hij alAcidrain schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:19:
[...]
Ik hold ze tot boven de 30 dollar, dan gaat de stoploss erop want winst (behoorlijk dca toegepast..) en boven de 60 duw ik ze er sowieso uit en ga ik er zonnepanelen van kopen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J5XDkb6T8g4dy9f3BtCfWZcY.jpg?f=user_large)
NEO!Acidrain schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:15:
[...]
Mja.. om die reden heb ik nog hele grote tassen NEO. Die tassen zijn al zou oud dat ik ze vergeten ben er uit te duwen toen hij laatst op 140 stond.. Was ooit het ETH van China en zou heel groot worden..
Gebruik ik bijna maandelijks om waarde te transporteren van bitvavo naar elders. Bijna gratis en lekker snel. Ook omdat ik geen nieuw filmpje wil opnemen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ha ja ik ookresusaapje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:23:
[...]
NEO!
Gebruik ik bijna maandelijks om waarde te transporteren van bitvavo naar elders. Bijna gratis en lekker snel. Ook omdat ik geen nieuw filmpje wil opnemen...

Kijk je wel uit, er komt een keer een moment dat je het verkeerde netwerk kiest om van/naar Bitvavo te sturen en stuur je naar het verkeerde netwerk ben je ze kwijt.
Bitvavo met zn rare legacy benaming..
Down we go...
Kom in m'n armen! Broeva! Haro!Acidrain schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:25:
[...]
Ha ja ik ook(los van mn hodl stack..)
![]()
Kijk je wel uit, er komt een keer een moment dat je het verkeerde netwerk kiest om van/naar Bitvavo te sturen en stuur je naar het verkeerde netwerk ben je ze kwijt.
Bitvavo met zn rare legacy benaming..
Jaja, die lekkezie zooi. Elke keer weer hysterisch: HEPIKTJUISTENETWERKEGTWAAR!?!! 1!11!!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Rijkste man ter wereld of meeste geld verloren man over X jaar
Het is btc, niet een smerige altcoin.tony-stark schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:57:
[...]
Bedankt voor de duiding.ScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:36:
[...]
Misschien heeft ie een botte kop? Zal een foutje zijn![]()
Hier overigens wat droge stof
https://www.investopedia....verseheadandshoulders.asp
https://www.wallstreetmojo.com/inverse-head-and-shoulders/
In principe als de prijs dit patroon volgt en dan boven de rechterschouder uitbreekt, is de verwachting dat de prijs stijgt. Het beoogde doel kun je berekenen door de diepte van het hoofd op te tellen bij de neckline, en dan kom je op $2400
En had het de eerste keer zelf niet gezien. Niet betweterig bedoeld, vond het gewoon grappig.
De hedendaagse West-Europese vrouw is hoogopgeleid, carrière-minded en boven alles, ontzettend hypergaam. Wij mannen moeten derhalve op de sigma grindset blijven om of dikke knaken te hebben, of een plan cq strategie om daar te komen. Monk mode totdat je een ons weegt.resusaapje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:44:
[...]
Wel eerlijk blijven. Je wilt het rechterplaatje, zodat je het linkerplaatje kan krijgen.
Wil je meer weten over hoe je zowel internetmunten stackt en meer gaat huighockeyen met snerpende hertjes? Meld je dan aan voor mijn premium Telegram groep, waar ik met een sigaar en een wit overhemd aan dat drie knopen te diep open is, drie uur lang een monoloog houd in deels grammaticaal onjuist Engels.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Als je golvende borsttapijtje uit je hemdje puilt, neem ik die masterclass meteen. Take my dirty fiat.Jedi_Pimp schreef op woensdag 5 april 2023 @ 15:24:
[...]
De hedendaagse West-Europese vrouw is hoogopgeleid, carrière-minded en boven alles, ontzettend hypergaam. Wij mannen moeten derhalve op de sigma grindset blijven om of dikke knaken te hebben, of een plan cq strategie om daar te komen. Monk mode totdat je een ons weegt.
Wil je meer weten over hoe je zowel internetmunten stackt en meer gaat huighockeyen met snerpende hertjes? Meld je dan aan voor mijn premium Telegram groep, waar ik met een sigaar en een wit overhemd aan dat drie knopen te diep open is, drie uur lang een monoloog houd in deels grammaticaal onjuist Engels.
Dave the Wave: ‘Bitcoin in 2024 naar 180.000 dollar’
Ben het wel een beetje zat.. naar boven of naar onder beide prima maar niet dit..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik denk eerder een ritje naar beneden dan naar boven op dit moment.Khaelos schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:02:
How lang kan het nog goed gaan met die 28Kish range?![]()
Ben het wel een beetje zat.. naar boven of naar onder beide prima maar niet dit..
Niet alleen hebben we al tig keer de 28.7k-29k range getest, maar hebben we op de 3day chart ook bearish divergence op de RSI en Histgram. Een retrace naar 26.5k of zelfs 23-23.5k zou goed mogelijk zijn.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
die vind je hier:tony-stark schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:57:
[...]
https://www.coincarp.com/currencies/litecoin/richlist/
nothing stops this train
Bij sommige bedrijven waren de layoffs lager dan het aantal personeel dat ze afgelopen halfjaar hadden aangenomen. Is dus meer een stukje rightsizing dan downsizing
Ben zojuist all-in gegaan, je vorige tip ging direct x3 dus ik volg je blind 🤡Gipsy King schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:43:
Zitten er hier nog mensen in Klaytn?
https://coinmarketcap.com/currencies/klaytn/
Ik heb deze ronde geen muntjes van deze stuff. Maar als ik zie waar het vandaan komt etc etc, dan kan het zo maar zijn dat ie morgen mooned. But he , thats life , ik moon ook af en toe.Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:45:
[...]
Ben zojuist all-in gegaan, je vorige tip ging direct x3 dus ik volg je blind 🤡
Icx en sgx lijken voor nu te stotteren.
[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 05-04-2023 16:49 ]
Zie nu alleen effe RoodDarrell schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:08:
Ok dus we volgen nu weer braaf de boomermarkten?

https://www.ad.nl/binnenl...-een-bevrijding~ab2629c8/resusaapje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:23:
[...]
NEO!
https://cryptonews.com/ne...-adoption-on-the-rise.htmSwiss Government-Owned Bank to Grant 2.5 Million Users Crypto Capabilities via New Partnership – Crypto Adoption on the Rise?
Nou idd, zelfs ik werd er bullish van op mijn vrije dagVis schreef op woensdag 5 april 2023 @ 13:16:
[...]
Heerlijke post dit. In combinatie met vitamine D ☀️en een koud pilsje in de tuin maar eens lekker achterover leunen en hopium snuiven.
Lets goooo!
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nu alweer vrij? Je bent net begonnen.Taro schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:23:
[...]
Nou idd, zelfs ik werd er bullish van op mijn vrije dag
Werkpaarden en luxepaarden.
Ja, ik vond 36 uur aantrekkelijker klinken dan 40 uur, weet niet waarom. Maar het bevalt wel, helemaal op dit soort dagen. 9:00 uit je bed, beetje koffie drinken, stuk wandelen door het bos met zonnetje erbij. Daarna even wat in de tuin rommelen, in de zon zitten met een biertje, etc.Darrell schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:26:
[...]
Nu alweer vrij? Je bent net begonnen.
Werkpaarden en luxepaarden.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
https://coinmarketcap.com/currencies/orbeon-protocol/
https://mobile.twitter.com/OrbeonProtocol
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/11mvsWmvj6I55hqW7noQ5XDQ.jpg?f=user_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 05-04-2023 17:40 ]
#held #delevenTaro schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:35:
[...]
Ja, ik vond 36 uur aantrekkelijker klinken dan 40 uur, weet niet waarom. Maar het bevalt wel, helemaal op dit soort dagen. 9:00 uit je bed, beetje koffie drinken, stuk wandelen door het bos met zonnetje erbij. Daarna even wat in de tuin rommelen, in de zon zitten met een biertje, etc.
Wacht maar tot je went aan die vrije dag, dan valt elke week dat je hem niet hebt tegen. Hallo 32 uur 😂Taro schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:35:
[...]
Ja, ik vond 36 uur aantrekkelijker klinken dan 40 uur, weet niet waarom. Maar het bevalt wel, helemaal op dit soort dagen. 9:00 uit je bed, beetje koffie drinken, stuk wandelen door het bos met zonnetje erbij. Daarna even wat in de tuin rommelen, in de zon zitten met een biertje, etc.
Daar gaat je DCA vanwege tekort aan fiat.
Dat kan maar zo gebeuren iddDomino schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:59:
[...]
Wacht maar tot je went aan die vrije dag, dan valt elke week dat je hem niet hebt tegen. Hallo 32 uur 😂
Daar gaat je DCA vanwege tekort aan fiat.
Misschien tijdens een bullrun 16 uur gaan werken en in de bearmarket tijdelijk opschroeven naar 40.
nothing stops this train
Nee je werkt 32 uur en dat is 24 uur te weinig. Wie schrijft die blijft! In de bear jezelf kapot draaien voor max invest(zoals Taro said), en hopelijk komt er een keer een bull zodat je daarna -32 uur kunt werk per week, das goldenKol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:10:
ik werk 32 uur en dat is 24 uur teveel 👀
je wilt niet weten hoe mijn vrouw denkt:Ryderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:24:
[...]
Nee je werkt 32 uur en dat is 24 uur te weinig. Wie schrijft die blijft! In de bear jezelf kapot draaien voor max invest(zoals Taro said), en hopelijk komt er een keer een bull zodat je daarna -32 uur kunt werk per week, das golden
oh we hebben geld over, zullen we een extra weekendje weg gaan met de kinderen? of zullen we extra keer uit eten gaan? ik zag laatst mooie schoenen......
dus als ik meer werk hebben we wellicht wel iets meer, is het niet dat de belasting mij rooft, dan zijn het wel de vrouw of kinderen
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 05-04-2023 18:38 ]
nothing stops this train
I know that feeling... 'de badkamer moet echt dit jaar worden aangepakt' , 'wanneer komt dat tuinhuis zodat binnen doorloopt naar buiten', 'ik wil graag een kookeiland'. Mijn gedachten(niet hardop): WAAROM HEB JE 15 TASSEN, 10 VERSCHILLENDE PORTEMONNEES, EN 30 PAAR SCHOENEN?(ja al CAPS, zo klinkt het in mijn hoofd ook)... Mijn huidige oplossing? Je salaris verhogingen niet meer delen en als het kan een privé rekening openen bij andere bank. Eerlijkheid houd je armKol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:37:
[...]
je wilt niet weten hoe mijn vrouw denkt:
oh we hebben geld over, zullen we een extra weekendje weg gaan met de kinderen? of zullen we extra keer uit eten gaan? ik zag laatst mooie schoenen......
dus als ik meer werk hebben we wellicht wel iets meer, is het niet dat de belasting mij rooft, dan zijn het wel de vrouw of kinderen
Heb je geen zakgeld systeem?Ryderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:46:
[...]
I know that feeling... 'de badkamer moet echt dit jaar worden aangepakt' , 'wanneer komt dat tuinhuis zodat binnen doorloopt naar buiten', 'ik wil graag een kookeiland'. Mijn gedachten(niet hardop): WAAROM HEB JE 15 TASSEN, 10 VERSCHILLENDE PORTEMONNEES, EN 30 PAAR SCHOENEN?(ja al CAPS, zo klinkt het in mijn hoofd ook)... Mijn huidige oplossing? Je salaris verhogingen niet meer delen en als het kan een privé rekening openen bij andere bank. Eerlijkheid houd je arm
Of iets dergelijks?
Parttimer gespot, Sander Schimmelpenninck is disappointed.Taro schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:35:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het perfecte voorbeeld van buy high, sell low.
Uiteraard meteen in een nieuwe shitcoin gestopt. We moeten natuurlijk wel wat kunnen gokken.
Join the club. Helaas moet ik teveel salaris inleveren onder de 32 uur 😂.Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:10:
ik werk 32 uur en dat is 24 uur teveel 👀
Zeker zeker, maar ze pist haar eigen geld door het toilet en vergelijkt dat met mijn bitcoin/ crypto aankopen. Foei. Mijn tegenactie; in 2025 koop ik 100 paar schoenen van de potentiële winsten waardoor er direct een kast crisis ontstaat in dit huis en ik die twee vogels gelijk uit de lucht schietelektriekert schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:51:
[...]
Heb je geen zakgeld systeem?
Of iets dergelijks?
Dat klinkt alsof je er vertrouwen in hebt. Als ik coins vind die nog meer dan 80% onder water staan heb ik er soms wat minder vertrouwen in.Ryderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:26:
[...]
Zeker zeker, maar ze pist haar eigen geld door het toilet en vergelijkt dat met mijn bitcoin/ crypto aankopen. Foei. Mijn tegenactie; in 2025 koop ik 100 paar schoenen van de potentiële winsten waardoor er direct een kast crisis ontstaat in dit huis en ik die twee vogels gelijk uit de lucht schiet
Natuurlijk is de gak van de coins waar ik vertrouwen in heb een stuk beter, maar er moet een beste bullrun komen wil ik er echt wat mee kunnen doen. Wen moon?
Post halvening ging/ ga ik vanuit.. en niet direct dus eerder q4 2024-q2 2025. En idd alle vertrouwen! Al het verzet vanuit overheden tegenover bitcoin/ crypto gaat nat op inflatie, slechte beurzen en de bankencrisis. Mensen doen daardoor exact het tegenovergestelde; heerlijk, net zoals wij doenDon Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:30:
[...]
Dat klinkt alsof je er vertrouwen in hebt. Als ik coins vind die nog meer dan 80% onder water staan heb ik er soms wat minder vertrouwen in.
Natuurlijk is de gak van de coins waar ik vertrouwen in heb een stuk beter, maar er moet een beste bullrun komen wil ik er echt wat mee kunnen doen. Wen moon?
Dan is het toch niet zo moeilijk meer?Ryderr schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:26:
[...]
Zeker zeker, maar ze pist haar eigen geld door het toilet en vergelijkt dat met mijn bitcoin/ crypto aankopen. Foei. Mijn tegenactie; in 2025 koop ik 100 paar schoenen van de potentiële winsten waardoor er direct een kast crisis ontstaat in dit huis en ik die twee vogels gelijk uit de lucht schiet
Wellicht dat je ook naar Rato spaart,
Dan zeg je gewoon: "Dat kookeiland kost 6000euro, mijn deel heb ik al gespaard. Waar is jouw deel?"
excuus!
wen moon?!
Zero.
Verwijderd
En ik vind het heerlijk. Beetje omprutsen, dom ouwehoeren, vrijheid van gedachten en cafeïne en nicotine tikken.
Hoeft van mij nooit meer anders.
Nu al zin in het weekend wanneer er geen vervelende kantoorlui zijn. Dat is het ware walhalla. Lekker snackjes bestellen en stiekem maar opzichtig vapen in de productie hal, niet gehinderd door enige ambities.
White trash for life
Nee, want daar hebben we Fok! voor. Hier zijn we serieus bezig.BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:11:
[...]
Als het linker plaatje meer inhoud heeft dan sommige die ik ken dan ga ik akkoord. Ik ga hier verder niet uitwijden over mijn persoonlijke ervaring met instagramdames
En ik dacht waarom ook niet? Een dag niet in het shitcoincasino is een dag niet geleefd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pe8mumTZABOwUMihSMV1wlVs.png?f=user_large)
Welke parel is het geworden?Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:21:
Zo, zojuist een bag ACA geloosd. Tot mijn schrik vond ik deze in de krochten van mijn wallets, een gak van 0,72.. toch nog netjes 85 % in de min. Wat een bagger.
Het perfecte voorbeeld van buy high, sell low.
Uiteraard meteen in een nieuwe shitcoin gestopt. We moeten natuurlijk wel wat kunnen gokken.
Haha dione. Ik heb daar betere verwachtingen van dan van ACA.
Overigens is het overgrote deel van m’n pf gewoon Btc, maar het shitcoincasino blijft gewoon heel aantrekkelijk.
DIONE is de CUMROCKET van 2023Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:26:
[...]
Overigens is het overgrote deel van m’n pf gewoon Btc, maar het shitcoincasino blijft gewoon heel aantrekkelijk.
Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:26:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Rec3ZN2LA8aJFJIKgAb6Gizh.gif?f=user_large)
En weer een gif van dioNNe...

Oké, niet om het goed te praten, maar ik had aardig wat wijn op en er zat al iemand op t toilet. In de tuin stond een boom dus welke andere opties waren er toen nog? Windkracht 7, gevoelstemperaruur -25... we weten allemaal wat dat betekend, behalve die buurmeisjes. Ik wacht nog altijd op die rematch met 30 graden maar ik heb er een hard hoofd inresusaapje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 20:48:
[...]
En weer een gif van dioNNe...
[Afbeelding]
Kan zomaar met een ex Safemoon dev. Die andere is ex Fantom dus klinkt al iets beter.
Verder gewoon een L1 met als onderwerp Renewable Energy. Dus mocht je dat aanspreken, misschien iets meer potentie als EWT.
Ik zeg trouwens ook maar wat, heb deze niet voor niets eerst in het memetopic geplaatst september/oktober ergens.
Toevallig stond het toen nog laag, deel gekocht, verkocht en uiteindelijk alle shitcoins bij elkaar geraapt en weer in Dione gedrukt.
1 shitcoin dus.
Onder het mom van transparantie zit ik nu met een bag van iets meer dan 5,5m Dione opgescheept.
Verder valt en wil ik er niet echt iets aan chillen, nog een x10 ga ik al niet meer meemaken denk ik. Dan zit het of in Bitcoin of in fiat
Gaat het naar ZERO mag je me ook uitlachen, hoort erbij in het shitcoincasino.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De tering, dat zijn gokjes die ik niet aan durf. 12,5K in een shitcoin is mij teveel van het goeie. Ik heb Max 10% van mijn pf in rommel, dat komt hier niet eens bij in de buurt.Alpina schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:14:
[...]
Kan zomaar met een ex Safemoon dev. Die andere is ex Fantom dus klinkt al iets beter.
Verder gewoon een L1 met als onderwerp Renewable Energy. Dus mocht je dat aanspreken, misschien iets meer potentie als EWT.
Ik zeg trouwens ook maar wat, heb deze niet voor niets eerst in het memetopic geplaatst september/oktober ergens.
Toevallig stond het toen nog laag, deel gekocht, verkocht en uiteindelijk alle shitcoins bij elkaar geraapt en weer in Dione gedrukt.
1 shitcoin dus.
Onder het mom van transparantie zit ik nu met een bag van iets meer dan 5,5m Dione opgescheept.
Verder valt en wil ik er niet echt iets aan chillen, nog een x10 ga ik al niet meer meemaken denk ik. Dan zit het of in Bitcoin of in fiat![]()
Gaat het naar ZERO mag je me ook uitlachen, hoort erbij in het shitcoincasino.
Overigens hoop ik van harte dat ik ook ooit 10% in rommel heb en dat dit dan 12,5 K is, maar dat terzijde.
Zou ik zelf ook nooit aandurven, maar als het dan opeens parabolisch gaat durf ik wel een gokje te nemen om het wat langer aan te houden.Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:40:
[...]
De tering, dat zijn gokjes die ik niet aan durf. 12,5K in een shitcoin is mij teveel van het goeie. Ik heb Max 10% van mijn pf in rommel, dat komt hier niet eens bij in de buurt.
Overigens hoop ik van harte dat ik ook ooit 10% in rommel heb en dat dit dan 12,5 K is, maar dat terzijde.
Snap ik, is natuurlijk ook zo gegroeid, dat is ook anders.Alpina schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:43:
[...]
Zou ik zelf ook nooit aandurven, maar als het dan opeens parabolisch gaat durf ik wel een gokje te nemen om het wat langer aan te houden.
Nu 12,5 in iets gooien, buiten btc dan, zullen niet veel mensen zomaar doen, iig niet zonder research. Hoop ik.
Why nut?Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:45:
[...]
Snap ik, is natuurlijk ook zo gegroeid, dat is ook anders.
Nu 12,5 in iets gooien, buiten btc dan, zullen niet veel mensen zomaar doen, iig niet zonder research. Hoop ik.

$BTC coiling and tightening - building pressure. She will blow this week.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 5 april 2023
Trust me when I say this is only the beginning.
Daarmee ga je rekt of maak je wife changing money. Dat maakt het wel interessant.Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 21:45:
[...]
Snap ik, is natuurlijk ook zo gegroeid, dat is ook anders.
Bedankt pik. Nu hoopt mijn vrouw dat we rekt gaankeepitfrosty schreef op donderdag 6 april 2023 @ 06:49:
[...]
Daarmee ga je rekt of maak je wife changing money.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gipsy King schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:43:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RjzhOrKMA3JDOtnf95SgpnO6.jpg?f=user_large)
Wel in defi kingdom wat een tijdje terug op klaytn is gelanceerd.Gipsy King schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:43:
Moon is beterPHPResource schreef op donderdag 6 april 2023 @ 07:25:
Nog voor het weekend 2k eraf. Rekd candle incoming
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!