[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.829 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:10
Iemand hier had me beloofd dat ik kon DCA’en op 25k vandaag 😒

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
We gaan deze maand 30k breken imo, wacht alleen op het juiste momentum om door die weerstand te breken

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Deman23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:21:
Ach in pleuros zitten we er dichtbij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Erz5PlaJt2OiMDg8yEepAskvQzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VzxGEUDRuzS6raMwpKUeSFbN.jpg?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:51

resusaapje

h less

Zeau, DCA van gisteren blijft goed uitpakken. Ik zat 'm effe te knijpen vanwege de terugval, maar die is alweer helemaal goedgemaakt.

Terug naar $25k zou geen probleem zijn, want er staan genoeg koopopdrachten klaar, maar ja, ons bent zunig.

Flinke bag ASTR die lekker rente trekt (10,9% APR momenteel), terwijl de munt zelf ook sterk blijkt. Win-win! Zojuist was er bij ASTR ook een aankondiging van een aankondiging voor komende donderdag. Altijd mooi.

Alle LIT die ik nog bij Nance had staan overgegooid naar native en ook daarmee lekker staken tegen 60% APR. Ik sta met die munt reeds x2 dus kan me de kop niet kosten. Kostte wel flink wat fees, maar dat heb ik er over twee weken weer uit, plus ook dit potje is nu decentraal, wat weer fijn is mocht CZ in het gevang komen.

Tenslotte een flufje in DIONE zitten, omdat ik dacht: wut-effah! Doet het bizar goed. Het flufje is nu zelfs geen fluf meer. Soms wel leuk als je geen DYOR doet, maar gewoon naar een shiller luistert.

Gaat er ook wat minder? Jazeker!
RMKR blijft al maanden rond hetzelfde punt hangen. Die mag wel eens loskomen, ook al sta ik lichtelijk in de plus.
PDEX doet het onwijs goed, maar de munten worden maar niet uitgekeerd!
En met de grote alts zoals NEAR, ATOM, GRT, MATIC schiet het ook niet echt op.

Ach, gelukkig heb ik vooral BTC, ETH en USDx en die staan bij mij nu mooi in de plus O+

Zover mijn update. Dank voor het lezen :>

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:33

Vis

Deman23 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:21:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RY2pI--p03Yq0fjbk7ludtL4FiM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JEhd7sadNvtQ3ae3x9zlnY3G.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
resusaapje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 12:26:
Zeau, DCA van gisteren blijft goed uitpakken. Ik zat 'm effe te knijpen vanwege de terugval, maar die is alweer helemaal goedgemaakt.

Terug naar $25k zou geen probleem zijn, want er staan genoeg koopopdrachten klaar, maar ja, ons bent zunig.

Flinke bag ASTR die lekker rente trekt (10,9% APR momenteel), terwijl de munt zelf ook sterk blijkt. Win-win! Zojuist was er bij ASTR ook een aankondiging van een aankondiging voor komende donderdag. Altijd mooi.

Alle LIT die ik nog bij Nance had staan overgegooid naar native en ook daarmee lekker staken tegen 60% APR. Ik sta met die munt reeds x2 dus kan me de kop niet kosten. Kostte wel flink wat fees, maar dat heb ik er over twee weken weer uit, plus ook dit potje is nu decentraal, wat weer fijn is mocht CZ in het gevang komen.

Tenslotte een flufje in DIONE zitten, omdat ik dacht: wut-effah! Doet het bizar goed. Het flufje is nu zelfs geen fluf meer. Soms wel leuk als je geen DYOR doet, maar gewoon naar een shiller luistert.

Gaat er ook wat minder? Jazeker!
RMKR blijft al maanden rond hetzelfde punt hangen. Die mag wel eens loskomen, ook al sta ik lichtelijk in de plus.
PDEX doet het onwijs goed, maar de munten worden maar niet uitgekeerd!
En met de grote alts zoals NEAR, ATOM, GRT, MATIC schiet het ook niet echt op.

Ach, gelukkig heb ik vooral BTC, ETH en USDx en die staan bij mij nu mooi in de plus O+

Zover mijn update. Dank voor het lezen :>
Dat zijn een hoop shitcoins @resusaapje.
Ik zou zelf die grote alts (voornamelijk uit de vorige run) die je niet op vind schieten lekker naar BTC of eventueel ETH zetten.

De grote klapper ga je daar toch niet mee maken (denk ik) en geeft veel meer overzicht.

Ik wou je $RIO laatst nog shillen maar die lijkt alweer vertrokken, alhoewel dat relatief is, marketcap etc.

(Heb m zelf ook niet)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:13:
Ik wou je $RIO laatst nog shillen

(Heb m zelf ook niet)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/II_efQbwLFg4dxhXkKwEsH7jKPo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p54mRb8jLNVSE3RwRZaPdwWg.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGZfZovK1q78A2OetksxrGMsaBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kHGD56DDvwriaxvuzoACD6BG.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Ik heb m trouwens echt niet he @resusaapje ;)

Dit is van ons paars goudmijntje uiteraard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Evz_Cf6yGbMHjmQorhPF-WGRic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GKLj8qEslLG3bfrhgvMs70RE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:38
Gelukkig was er ooit een wijze mod die ooit schreef:

Aankoop? DCA
Verkoop? DCA

Lifesaver on ROI's @ Lift Off's :>

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:36:
Ik heb m trouwens echt niet he @resusaapje ;)

Dit is van ons paars goudmijntje uiteraard

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/002/242/728/605.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
ETH heeft er zin in!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:53
https://www.youtube.com/watch?v=5nz5PdYbSzU

Just keep chugging

[ Voor 55% gewijzigd door LBV_038 op 04-04-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYwZE-FwNf8HwFItsAcEx6-tr_M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yVGrHgQyxINao7fwbCmXQ7u8.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
Naast Jutta Neem ook Suzanne het op tegen Gal Gadot :
https://www.vkmag.com/mag...n-dat-staat-haar-ook-goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IXA5kPW_WXU1FVu-dkGiQVZVtvE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gWDpxPsntTWci0jC5La5KSrG.gif?f=user_large

#TeamNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
monthly chart;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYyvfGqynsNJZPTxlP6ksXlOaFk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2CFMOv3Rp4ElighwNnFzhxF4.jpg?f=fotoalbum_large
ziet er goed uit

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Wat zijn jullie planning met ETH aankomende week? Ik zit nog even te twijfelen wanneer ik m'n eth om ga zetten naar usdt voor een paar weekjes. 18mil eth (+-35 miljard usd) dat allemaal unstaked kan worden vanaf 12 april. Veel ervan zal wel weer opnieuw gestaked worden, of laten ze staan in de validators. Maar ik verwacht ook extreem veel mensen die nu al 3jaar hun eth vast hebben staan en het nodig hebben of gewoon winst willen pakken. Ik denk dat ik wacht tot zondag en dan het maar convert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:02:
Wat zijn jullie planning met ETH aankomende week? Ik zit nog even te twijfelen wanneer ik m'n eth om ga zetten naar usdt voor een paar weekjes. 18mil eth (+-35 miljard usd) dat allemaal unstaked kan worden vanaf 12 april. Veel ervan zal wel weer opnieuw gestaked worden, of laten ze staan in de validators. Maar ik verwacht ook extreem veel mensen die nu al 3jaar hun eth vast hebben staan en het nodig hebben of gewoon winst willen pakken. Ik denk dat ik wacht tot zondag en dan het maar convert.
4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik DCA in ETH wanneer het gaat zakken, hopelijk dus vanaf 12 April meer ETH kopen.

ben geen trader dus ik ga niet gokken, mijn locked Staked ETH blijft er lekker staan waar het staat

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Why?
Ik bedoel 12 april is confirmed door de ethereum foundation voor de upgrade en vanaf dan kunnen mensen hun staked eth uit het eth 2 contract halen, en daar zit toch echt nu 17m eth in :)

Thats just facts, not fake news/fud

[ Voor 6% gewijzigd door Helza op 04-04-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:37
Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:11:
[...]

Why?
Ik bedoel 12 april is confirmed door de ethereum foundation voor de upgrade en vanaf dan kunnen mensen hun staked eth uit het eth 2 contract halen, en daar zit toch echt nu 17m eth in :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FsPJ6hFWYAcVm8L?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Kan iemand de "4" meme uitleggen? Ik heb iets gemist.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:09
Heeft ze een stoemp op d'r mond gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:22

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
offtopic:
Voor mij ben je gewoon af als je dit soort filmpjes plaatst. Ik ken iemand die haar vriend goed kent en die beaamt ook dat het een ontzettend arrogant wijf persoon is. Hoe lekker je ook mag zijn, we moeten stoppen met simpen bij dit soort types.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:09

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:36:
[...]

offtopic:
Voor mij ben je gewoon af als je dit soort filmpjes plaatst. Ik ken iemand die haar vriend goed kent en die beaamt ook dat het een ontzettend arrogant wijf persoon is. Hoe lekker je ook mag zijn, we moeten stoppen met simpen bij dit soort types.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.gifcen.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F06%2Fgal-gadot-gif-8.gif&f=1&nofb=1&ipt=c788e83c192a7e274a49d8678fe064e648301da08bc34e41be2ccd427a1bca6b&ipo=images

Reach out and touch faith!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Niet simpen mannen, stay focused.

Afbeeldingslocatie: https://im2.ezgif.com/tmp/ezgif-2-c0c1b04b0c.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35

Darrell

Fiat moonboy

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:18:
Kan iemand de "4" meme uitleggen? Ik heb iets gemist.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WPQ6bcB3m5sZISjFH2wX2lIoS_8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eGihKplhPBtKL4PJUJcxNAUf.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Maakt ook niet uit wat voor cijfers er komen uit de usa, goede job cijfers: o o fed, slechte join cijfers: o o recessie. In alle gevallen down we go..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:56
Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:02:
Je bent vast een hodler want anders zou je het niet vragen, denk ik.
Is het niet simpel dan, stel jezelf deze vragen:
1. heb je de USD(T)/EUR nu nodig?
2. wil je een trade doen met de EIP?
3. denk je dat ETH nooit terug komt op de huidige koers (als 'ie zou zakken) of ben je niet bereid daarop te wachten?
4. denk je dat alles naar z'n grootje gaat?

Als het antwoord op alles nee is, dan laat je hw wallet liggen, pak een bak popcorn en kijk wat er gebeurt (net als bij de merge).
Als er ergens een JA is dan zou ik een sell high doen. (Maar daarvoor schijn je in dit forum verkeerd te zitten. :+ )

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ook al ben ik geen fan van ETH toch koop en hodl ik het... er gebeurd zoveel op de ETH ecosysteem.

nummer 1 blijft uiteraard BTC

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 16:11:
[...]

Why?

Heb jij thuis een validator staan? Of bijvoorbeeld via Lido gestaket? Of via binance / kraken etc. Gestaket. Alleen in het eerste geval, kun je nu pas unstaken. In alle andere gevallen, kon je te allen tijde tegen een kleine discount je ethereum verkopen. De verkoopdruk zal daarom nihil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:58:
[...]

Heb jij thuis een validator staan? Of bijvoorbeeld via Lido gestaket? Of via binance / kraken etc. Gestaket. Alleen in het eerste geval, kun je nu pas unstaken. In alle andere gevallen, kon je te allen tijde tegen een kleine discount je ethereum verkopen. De verkoopdruk zal daarom nihil zijn.
je kan het ook anders zien:
mensen die wil staken maar niet deden omdat je niet bij je funds kan.... dus als deze upgrade goed werkt en je kan in alle tijden unstaken wanneer je wilt zal er ook vast nieuwe klanten komen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUtjCqxFHMcG3W0C52ODB4GMHr4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M75mrSAadjl5R8bJgPtaMb70.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:43
Als je je ETH bij Binance of Kraken had staan voor staken heb je straks ook de mogelijkheid om het te unstaken en dan te staken via bijvoorbeeld Rocketpool of Lido.

Je houdt hierdoor je ETH in eigen beheer i.p.v. je keys af te geven aan een gecentraliseerde partij en draagt bij aan meer gedecentraliseerd Ethereum netwerk. Hierin is Rocketpool dan ook weer meer gedecentraliseerd dan Lido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:37
[...]

Bovendien kan niet iedereen op hetzelfde moment unstaken. Dat limiet staat op 7 validators per epoch (6,4 min). Kraken heeft al aangekondigd te stoppen met staking service dus dat alleen al zal een wachtrij van een maand geven. Wat wel enige verkoopdruk kan geven is de grofweg 2M ETH die als rewards uitgegeven zijn op de beacon chain sinds dec 2020. Ook daarvan moet 2/3 van de stakers hun withdrawal credentials nog opgeven en daar is top op heden nog niet echt een gebruiksvriendelijke tool voor. Verder zal het voor veel investors juist aantrekkelijker worden om te gaan staken na de Shapella upgrade omdat je nu na een full exit je stake weer terugkrijgt op de execution layer.

Het zal spannend worden wat de prijs gaat doen op 12/13 april maar er zal zeker geen 18M ETH meteen de markt op komen waardoor de prijs dumpt. Mijn vermoeden is dat na een kleine dip de prijs juist weer verder zal gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
[...]

in het contract van de eth staking die vast staat, die je niet kan verwijderen zit die 17m eth. Het gaat dus niet om andere locaties waar je er iets als sETH or bETH voor terug krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Wiley99 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 17:22:
[...]

Je bent vast een hodler want anders zou je het niet vragen, denk ik.
Is het niet simpel dan, stel jezelf deze vragen:
1. heb je de USD(T)/EUR nu nodig?
2. wil je een trade doen met de EIP?
3. denk je dat ETH nooit terug komt op de huidige koers (als 'ie zou zakken) of ben je niet bereid daarop te wachten?
4. denk je dat alles naar z'n grootje gaat?

Als het antwoord op alles nee is, dan laat je hw wallet liggen, pak een bak popcorn en kijk wat er gebeurt (net als bij de merge).
Als er ergens een JA is dan zou ik een sell high doen. (Maar daarvoor schijn je in dit forum verkeerd te zitten. :+ )
Ik ben idd een hodlr op dat gebied, maar ik verwacht dus een grote sell pressure vanaf 12april. Vandaar dat ik mijn eth naar usdt om zal zetten en als het ergste daarvan voorbij is wil ik die usdt weer omzetten naar (hopelijk) meer ETH dan daarvoor.

maar vroeg me of er hier meer waren die dat doen, of nu misschien zelfs al verkocht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
symen89 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:22:
[...]

Bovendien kan niet iedereen op hetzelfde moment unstaken. Dat limiet staat op 7 validators per epoch (6,4 min). Kraken heeft al aangekondigd te stoppen met staking service dus dat alleen al zal een wachtrij van een maand geven. Wat wel enige verkoopdruk kan geven is de grofweg 2M ETH die als rewards uitgegeven zijn op de beacon chain sinds dec 2020. Ook daarvan moet 2/3 van de stakers hun withdrawal credentials nog opgeven en daar is top op heden nog niet echt een gebruiksvriendelijke tool voor. Verder zal het voor veel investors juist aantrekkelijker worden om te gaan staken na de Shapella upgrade omdat je nu na een full exit je stake weer terugkrijgt op de execution layer.

Het zal spannend worden wat de prijs gaat doen op 12/13 april maar er zal zeker geen 18M ETH meteen de markt op komen waardoor de prijs dumpt. Mijn vermoeden is dat na een kleine dip de prijs juist weer verder zal gaan stijgen.
oh interesting. Had dat stuk gemist van de validators. Met 500k+ validators zal het dan idd een stukje trager gaan. Dat zal idd de druk iets verlagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:43
Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:25:
[...]

in het contract van de eth staking die vast staat, die je niet kan verwijderen zit die 17m eth. Het gaat dus niet om andere locaties waar je er iets als sETH or bETH voor terug krijgt :)
Mensen met bETH, stETH of rETH hebben al maandenlang hun ETH kunnen dumpen tegen zelfs betere prijzen dan nu. Waarom zouden ze nu plotseling gaan verkopen zodra ze kunnen unstaken?

Mensen met een eigen validator hebben vaak wel een langere termijn visie in gedachten en gaan nu ook niet massaal unstaken en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:28:
[...]

Ik ben idd een hodlr op dat gebied, maar ik verwacht dus een grote sell pressure vanaf 12april. Vandaar dat ik mijn eth naar usdt om zal zetten en als het ergste daarvan voorbij is wil ik die usdt weer omzetten naar (hopelijk) meer ETH dan daarvoor.

maar vroeg me of er hier meer waren die dat doen, of nu misschien zelfs al verkocht hadden.
Wanneer het vermoeden er zou zijn dat iedereen en zijn moeder ging verkopen, zou de prijsdruk er niet pas vanaf 12 april zijn ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Helza schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:25:
[...]

Maar terwijl die 17M gestaket is, konden die mensen die seth en beth hebben gekregen te allen tijde verkopen. Daar gaat je verkoopdruk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:28
Gelukszoekr schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:27:
[...]

Haha ja, m'n pa inderdaad. Was ook wel te verwachten. Ik zal het doorgeven.
@Gelukszoekr is je pa opgepakt voor een statiegeld rugpull???
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPJVjMQ2dNiv8VHd0f-2ZXFTsOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qevqCMZh6LzYGv5zhOV4aUl0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Don Guacamole schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:53:
[...]

[Afbeelding]
Ik zat op deze post te wachten haha. Nee, maar misschien is het idee nog wel uitvoerbaar. Maar dan in kleinere batches

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

[...]

[Afbeelding]
Bijzondere scam, die streepjescodes printen, plakken, kost ook allemaal geld.

Als het Roellie 1980 was dan was zijn pa 1 jaar ofzo toen Roellie met de ooievaar gebracht werd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
symen89 schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:22:
[...]
Kraken heeft al aangekondigd te stoppen met staking service dus dat alleen al zal een wachtrij van een maand geven.
Enkel voor hun US accounts dus de wachtrij is wellicht korter.
https://blog.kraken.com/post/17619/settlement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 13:15
wootler schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:38:
[...]

Enkel voor hun US accounts dus de wachtrij is wellicht korter.
https://blog.kraken.com/post/17619/settlement/
Buitenom dat de dollar wordt aangevallen vanuit allerlei hoeken, de macro er slecht voor staat, jagen ze nu ook innovatie het land uit. AMERICA FIRST! Goed voornemen (voor elk land - altijd je eigen belangen en die van de bevolking afwegen) maar nu gebeurd exact het tegenovergestelde onder dit presidentschap. De golden age van Amerika lijkt op zijn eind te lopen, ben benieuwd welk(e) nieuw(e)land(en) het stokje overnemen. Zal nog wel tijdje duren, maar de verschuiving is absoluut begonnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryderr op 04-04-2023 19:54 ]

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
knakworst schreef op zondag 2 april 2023 @ 10:18:
[...]

Helaas. @Verwijderd had het al over bifi terwijl jij nog in de luiers zat.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/62143908
hij had het idd al over bifi voor dat het uberhaupt bestond! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:12
Was het nog gelukt met die schuur vol blikjes dan? Voor het statiegeld? Heb dat even gemist als het voorbij is gekomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
mjoaris schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:53:
[...]

hij had het idd al over bifi voor dat het uberhaupt bestond! 8)7
Dat heet een visie hebben, toch toch? :P

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2QJuF5FxhHxW2_IYHPSTzmhZGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEcjhUkZd956Az4epr9w3buW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XSZiFqaYRdf7RZgW6PIy2ODHB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QEwgvPvflnKfxBv9lucfytkm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 04-04-2023 21:12 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:23:
Vandaag geen kratje in een shitcoin, maar een kratje op Spakenburg gezet. :9

Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.
Hoeveel kratjes staan er op het spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:23:
Vandaag geen kratje in een shitcoin, maar een kratje op Spakenburg gezet. :9

Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.
Blauw logo dus kan nog wel eens een succes worden.. Nu ook minuut 69 dus sowieso bullish

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Darrell schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:30:
[...]

Hoeveel kratjes staan er op het spel?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_SsRux3xbFSbKuNfgr4VmzEA9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jlLAg1D1Yhbwc0W5W7VLDJtL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwvDZxdIi3V3VuNbFKA3pPdjZVE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iD6yQwpH2r4bFamMasWqUjTF.jpg?f=fotoalbum_large

On topic: wen moon, wen elon musk pump en dump..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:46:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Rekt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Nou lekker dan... de volgende keer duw ik het gewoon weer in shibaflokibabycumdoge inucoin..

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 04-04-2023 22:04 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Pelox schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 21:46:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Net niet.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Coldcat schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:40:
Heb ik ineens een dikke RDNT in mijn Binance shitcoin wallet staan!
Hé, ik ook.
Waar heb ik dat aan te danken?
Dat heb ik even gemist.

[ Voor 5% gewijzigd door Blender_01 op 05-04-2023 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Go ETH!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Gipsy King schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:20:
[...]
Zag net dat Icon in hetzelfde patroon bezig is in feite.
https://coinmarketcap.com/currencies/icon/
Icon stond ooit ook op 2 pleuros en heeft qua market cap niet veel nodig om daar te komen in verhouding met de grootmachten der crypto. Dus dan is (inmiddels 0.32 Gebroken) net zon interessant jump in point als Solar dat was op 0.23.
Vannacht 0.48 aangetikt dus :
https://coinmarketcap.com/currencies/icon/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
wel bizar om te zien hoe vaak die 29k (low juni 2022) aangevallen moet worden om te breken......hoop dat het nu eens lukt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Kruipt dichterbij mijn GAK eindelijk! Zal die toch nog groen gaan vooraf de 2024 halvening? Would be nice :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Blender_01 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 02:42:
[...]

Hé, ik ook.
Waar heb ik dat aan te danken?
Dat heb ik even gemist.
Bnb vault

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op woensdag 5 april 2023 @ 06:16:
wel bizar om te zien hoe vaak die 29k (low juni 2022) aangevallen moet worden om te breken......hoop dat het nu eens lukt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoTeJPqdR0Qf-6Y25cT8DqU5d30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nOXIFoivsa1JtYVbArKriphU.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:28
Alpina schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:13:
[...]

Dat zijn een hoop shitcoins @resusaapje.
Ik zou zelf die grote alts (voornamelijk uit de vorige run) die je niet op vind schieten lekker naar BTC of eventueel ETH zetten.

De grote klapper ga je daar toch niet mee maken (denk ik) en geeft veel meer overzicht.

Ik wou je $RIO laatst nog shillen maar die lijkt alweer vertrokken, alhoewel dat relatief is, marketcap etc.

(Heb m zelf ook niet)
Heb m zelf wel, $RIO is dikke tech, 2 miljoen mc, enorme toename volume afgelopen periode en al ruim x10 gegaan dit jaar. Wat kan er mis gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op woensdag 5 april 2023 @ 07:34:
[...]

Heb m zelf wel, $RIO is dikke tech, 2 miljoen mc, enorme toename volume afgelopen periode en al ruim x10 gegaan dit jaar. Wat kan er mis gaan?
Klopt, dat zijn van die nieuwe projectjes waar een x10 of meer nog makkelijk mogelijk is, Kaspa iemand? Het grote probleem zit vooral in wanneer winst nemen of switchen naar BTC. Het is dat ik al 1 shitcoin heb dus ik koop verder niets. Voor nu blij met de ETH die ik nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Ik blijf me verbazen dat ETH 230 miljard waard is. Slechts 39 bedrijven wereldwijd hebben een hogere beurswaarde dan wanderboi zijn blockchain project.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07
10mil.btc schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:02:
Ik blijf me verbazen dat ETH 230 miljard waard is. Slechts 39 bedrijven wereldwijd hebben een hogere beurswaarde dan wanderboi zijn blockchain project.
Much banken Fud incoming, dit gaat nog wel verdubbelen. Of Warren Buffet heeft gelijk en het is de grootste Ponzi aller tijden, Tot die tijd hebben we er allemaal lol van, dit topic is het levende bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

10mil.btc schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:02:
Ach, the sky is the limit. Toch, @10mil.btc ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
CornermanNL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:06:
[...]

Much banken Fud incoming, dit gaat nog wel verdubbelen. Of Warren Buffet heeft gelijk en het is de grootste Ponzi aller tijden, Tot die tijd hebben we er allemaal lol van, dit topic is het levende bewijs.
Op plek 40 staan en dan denken dat alles gebakken lucht is? :z

Bitcoin op plek 12

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:07
Kol Nedra schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:21:
[...]

Op plek 40 staan en dan denken dat alles gebakken lucht is? :z

Bitcoin op plek 12
I don't understand any of this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:51
Ah, BTC krijgt gewoon nog een retrace komende dagen. En dan gaan Doge en al die andere gure munten uit de diepste krochten van het net gewoon door het putje (x2).

En dan krijgen Henk en Ingrid terug shitcoinbags die zwaarder dan een zwart gat zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:55:
Ah, BTC krijgt gewoon nog een retrace komende dagen. En dan gaan Doge en al die andere gure munten uit de diepste krochten van het net gewoon door het putje (x2).

En dan krijgen Henk en Ingrid terug shitcoinbags die zwaarder dan een zwart gat zijn.
Mooi! My budget is ready

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Wie is Suzanne? Green Candle porn all day > gemiddelde 'onzekere' instagram mevrouw die op de gemiddelde foto minder stof draagt dan Tarzan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_iG57BQvyTb7-pQJHrh9ZH4Ca5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8QGV6a4ZflqX6M93nemvU0I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
CornermanNL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:38:
[...]

I don't understand any of this.
https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/

edit: zie dat hier ETH op plek 46 staat

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:13:
Wie is Suzanne? Green Candle porn all day > gemiddelde 'onzekere' instagram mevrouw die op de gemiddelde foto minder stof draagt dan Tarzan.

[Afbeelding]
Wel eerlijk blijven. Je wilt het rechterplaatje, zodat je het linkerplaatje kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Ik had het daarom puur over bedrijf waarde want ETH vergelijken met een commodity als goud of platinum is zinloos.

Niet dat een vergelijking met een bedrijf per definitie veel beter is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
resusaapje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:44:
[...]

Wel eerlijk blijven. Je wilt het rechterplaatje, zodat je het linkerplaatje kan krijgen.
Als het linker plaatje meer inhoud heeft dan sommige die ik ken dan ga ik akkoord. Ik ga hier verder niet uitwijden over mijn persoonlijke ervaring met instagramdames d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Dikke ETH!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
BootjeVaren schreef op woensdag 5 april 2023 @ 08:55:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3xIIkU661LBq6j2X7uTbydPpio=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QNBBarttB8lCFgNm7GU2WCsl.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdNcjZvte9RDFuExuYZIXYmFbN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OEz41s3RsijnRs1e4cnI2sqF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 21:21

raq

resusaapje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:30:
[...]
Dan ben je nu dus x2 gegaan. Blij mee? _O-
Hey @Alpina, kijk eens wie je rijk hebt gemaakt *O*
Zou je wel denken hé, maaruh helaas niet voor deze sukkel.
Deze waarschuwing-weg-klikkende tweaker heb gefaald bij het versturen van funds naar Mexc, iets met een memo dat toch echt broodnodig was. Gelijk dus uitgebreid kennis kunnen maken met de support-afdeling van mexc. Heb de funds inmiddels weer terug dus ga het vandaag weer proberen, denk dat ik Dionne even laat afkoelen.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Zo zie je maar, die oude Ierse(dacht ik?) uitspraak slaat nergens op in de huidige tijd: Sell in May and go away(and return in september/ oktober). September is wel leuke DCA maand zo te zien(en augustus), maar voor de rest stoffige uitspraak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

resusaapje schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:44:
[...]
Die gaat wel rekt dus hodl niet te lang. Af en toe een nieuwe, net als de shitcoin hypes :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Daar komt de moonboy weer.. Ik heb zojuist de daily chart van BTC & ETH eens goed bekeken en ik zie op beide een gigantische bull flag. ETH is al uitgebroken en heeft een target van $2400. Als BTC uit zou breken dan gaan we richting de 36/37k

MACD, RSI en andere indicatoren lijken dit ook te kunnen ondersteunen. Ik denk dat als we de 29k breken de breakout explosief kan zijn.

-edit- charts:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM6yx7VgRHRG2gUBwuICs_eUmzI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gk1rAqf3eBhrhqPyLENwJsiC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q9zROh5G-if4hcTb0hb_zUMcE3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h5NxK4x36V11Bwh98CgwETLE.png?f=fotoalbum_large

(zie ook fibs levels)

[ Voor 48% gewijzigd door ScuL op 05-04-2023 12:16 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 20:27
Daar is het echt de hoogste tijd voor.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
ScuL schreef op woensdag 5 april 2023 @ 12:09:
Daar komt de moonboy weer.. Ik heb zojuist de daily chart van BTC & ETH eens goed bekeken en ik zie op beide een gigantische bull flag. ETH is al uitgebroken en heeft een target van $2400. Als BTC uit zou breken dan gaan we richting de 36/37k

MACD, RSI en andere indicatoren lijken dit ook te kunnen ondersteunen. Ik denk dat als we de 29k breken de breakout explosief kan zijn.

-edit- charts:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

(zie ook fibs levels)
Poh vanmiddag maar even bij de MacD langs denk ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:07
Ik loop alvast vooruit op de moon candles en heb net ipv een kleine een middel grote portie kibbeling genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
gaan we pumpen?
kan ik mijn baas al opbellen dat ik niet meer kom? :9B

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 60 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!