This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Barrycade schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:25:
https://www.nu.nl/economi...derland-nog-onbekend.html
Backup plan staat op losse schroeven.

Dit is echt het enige goede nieuwsbericht van de afgelopen tijd wat ik alleen maar kan toejuichen. Dit soort vadsige voedselketens mogen van mij echt allemaal vadsig failliet gaan. Is alleen maar gezond voor de mens als er zo min mogelijk fastfood ketens bestaan.Barrycade schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:25:
https://www.nu.nl/economi...derland-nog-onbekend.html
Backup plan staat op losse schroeven.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit, maar in Amerika heb je dan ook het gezegde wat betreft goud of andere waardevolle spullen in de kluis. (we maken er even Bitcoin van voor de gemakkelijkheid)10mil.btc schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:16:
[...]
Lastig, verder denk ik dat het niet echt hyperinflatie is in de traditionele zin, maar een langdurige hele hoge inflatie.
Turkije heeft 80% inflatie en het leven daar gaat eigenlijk gewoon rustig verder.
Overigens is dit wel een goede reden om tegen niemand te vertellen dat je bitcoin bezit.
‘Als je de kluis niet kan beschermen is het niet jouw kluis.’
Ja gets. Wat moeten we ermee. Report ? Maar ja die gifjes he. Misschien toch report als het geen nieuwe gifjes van Gal Gadot zijn. Want die van @resusaapje kan ik niet op report drukken natuurlijk

UberLurker Departement #GG.
Kunnen we met zijn allen nog ouder wordenVis schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:44:
[...]
Dit is echt het enige goede nieuwsbericht van de afgelopen tijd wat ik alleen maar kan toejuichen. Dit soort vadsige voedselketens mogen van mij echt allemaal vadsig failliet gaan. Is alleen maar gezond voor de mens als er zo min mogelijk fastfood ketens bestaan.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Nu doe ik even deze:resusaapje schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:19:
[...]
Gooi die andere er maar weer in. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit lijkt leuk, maar als zoiets van jou is zou ik altijd achterom kijken, steeds afvragen of je ze kwijtraakt.
Zo’n fietstasje gaat zo los. Mooie dame ook trouwens.
Late pump dan. Die rebranding announcement is van twee jaar geleden ofzo. Maar goed SXP bijna een dollar. Buy high doe je morgen op een dollar, daarna kun je je bag weer dumpen over twee maanden op twee duppies.Gipsy King schreef op maandag 3 april 2023 @ 14:40:
[...]
Bitvavo heeft de naam ''SOLAR'' nu veranderd naar ''SWIPE''.
https://bitvavo.com/en/swipe/price
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[...]
https://www.binance.com/e...8e8dc48e081c5e577a5436c55
Zou CZ stiekem aant pumpen zijn en aant cashen ?
Die binance link was van :knakworst schreef op maandag 3 april 2023 @ 18:59:
[...]
Late pump dan. Die rebranding announcement is van twee jaar geleden ofzo. Maar goed SXP bijna een dollar. Buy high doe je morgen op een dollar, daarna kun je je bag weer dumpen over twee maanden op twee duppies.
Binance Will Support the Swipe (SXP) Mainnet Swap & Rebranding Plan to Solar (SXP)
2023-03-28 05:05
Daarna ist begonnen. Of het daar aan te linken is geen idee. ATH was 4+ , never say never. Maar ik snap je gedachte gang 100% , zulke pumps gaan vaak net zo omlaag als omhoog.
Zag net dat Icon in hetzelfde patroon bezig is in feite.
https://coinmarketcap.com/currencies/icon/
Icon stond ooit ook op 2 pleuros en heeft qua market cap niet veel nodig om daar te komen in verhouding met de grootmachten der crypto. Dus dan is (inmiddels 0.32 Gebroken) net zon interessant jump in point als Solar dat was op 0.23.
Ik ben beide baggs al kwijt inmiddels verkocht en in BTC gedaan.
Maar goed, ruimte voor trades is er altijd en een fiat Verdubbelaar zet ik graag in als die kans er is.
Met zo'n derrière verwacht ik een hike van minstens 80% in tegenstelling tot de status quo
Excellence does not require perfection.
waarom moet ik altijd op die plus drukken wanneer er dit soort plaatjes langnskomen?
nothing stops this train
Of een klein kontje
Bij een reet hike hoort een pawg
:strip_exif()/f/image/sUT2Uxob0W0tS93r8HKQMKjw.jpg?f=fotoalbum_large)
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/pawgcoin/
[ Voor 50% gewijzigd door Gipsy King op 03-04-2023 19:53 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/wrKaSBFTznOR0VvJ9bM1HwQS.png?f=user_large)
/f/image/A1v6l36YkwA0E5jHWKRVk6ap.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 03-04-2023 19:56 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Eerlijk is eerlijk, die man heeft macht waar de meeste van ons alleen van kunnen dromen.Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:54:
Lol, het Twitter logo is door een DOGE vervangen en kijk die koers gaan....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Short pump hehe maar miljarden erbij....Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zal niet lang duren voordat de lucht er weer uit gaat, maar veel mensen die wel op Twitter zitten maar niets met Crypto doen worden misschien aan het denken gezet. Das goud. Manipulatie minder natuurlijk, mja, what you gonna do
nothing stops this train
Kan ie zijn Twitter schuld mee afbetalen, de boel quitte verkopen en zijn aandacht weer ergens anders aan besteden.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
nothing stops this train
kans is groot dat Doge nog dagen gaat stijgen...... de Henk en Ingrids moeten eerst Googlen hoe ze Doge moeten kopen.Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:13:
Heb mijn DOGE verkocht, de zwaartekracht zal later vandaag of ergens de komende dagen vast wel weer zijn werk gaan doen.
ik blijf ze hodlen tot $0.35+
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 03-04-2023 20:17 ]
nothing stops this train
Dat betekent dat ze de mainnet swap supporten. De strategiewijziging dateert van december 2021.Gipsy King schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:20:
[...]
Die binance link was van :
Binance Will Support the Swipe (SXP) Mainnet Swap & Rebranding Plan to Solar (SXP)
2023-03-28 05:05
Daarna ist begonnen. Of het daar aan te linken is geen idee. ATH was 4+ , never say never. Maar ik snap je gedachte gang 100% , zulke pumps gaan vaak net zo omlaag als omhoog.
Zag net dat Icon in hetzelfde patroon bezig is in feite.
https://coinmarketcap.com/currencies/icon/
Icon stond ooit ook op 2 pleuros en heeft qua market cap niet veel nodig om daar te komen in verhouding met de grootmachten der crypto. Dus dan is (inmiddels 0.32 Gebroken) net zon interessant jump in point als Solar dat was op 0.23.
Ik ben beide baggs al kwijt inmiddels verkocht en in BTC gedaan.
Maar goed, ruimte voor trades is er altijd en een fiat Verdubbelaar zet ik graag in als die kans er is.
https://link.medium.com/hvn5n0SEHyb
Swipe is de nek omgedraaid door Binance. Die mainnet strategiewijziging is ruis om geen directe rugpull te veroorzaken. Dat de token nu pumpt omdat we een chain erbij hebben waar niemand op zit te wachten, slaat op zich nergens op.
Hoeveel Doge zal Elon ervoor gekocht hebben en nu op de markt dumpenTaro schreef op maandag 3 april 2023 @ 19:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Of is hij zo nobel dat hij dat nooit zou doen.
Project X: juist daarom heeft hij - eerst project X rechten zelf, die bij PayPal waren blijven hangen bij het verkopen, terug gekocht en nu - Twitter aangekocht. Die gaan de deur nooit meer uit, en zullen naar - mijn - verwachting worden geïntegreerd om veel centen te harken maar tevens mensen wereldwijd toegang te geven tot hun geld/ nieuwe banksysteem. Nieuwe munt incoming, waar Facebook destijds werd teruggefloten omdat ze politiek te verwikkeld waren verwachten ze dat hier niet. Oud eigenaar van Twitter is ook gewoon betrokken bij deze movement. Goed voor crypto want veel meer blootstelling richting de mensheid en daarmee een hogere adoptie graad in the end.Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:12:
[...]
Kan ie zijn Twitter schuld mee afbetalen, de boel quitte verkopen en zijn aandacht weer ergens anders aan besteden.
#IAMNOTA87
Vermoed niet dat hij daadwerkelijk zelf in DOGE handelt, de gevolgen die dat kan hebben wil/hoeft hij niet te riskeren.knakworst schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:29:
[...]
Hoeveel Doge zal Elon ervoor gekocht hebben en nu op de markt dumpen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:32:
[...]
Vermoed niet dat hij daadwerkelijk zelf in DOGE handelt, de gevolgen die dat kan hebben wil/hoeft hij niet te riskeren.
:strip_exif()/f/image/ZHFexlxQkeyXpb646t6mBPyk.jpg?f=fotoalbum_large)
Die andere Twee natte honden van hem zijn ook aangeslingerd :
https://coinmarketcap.com/currencies/floki-inu/
https://coinmarketcap.com/currencies/dogelon/
[ Voor 68% gewijzigd door Gipsy King op 03-04-2023 21:08 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s2k6lQpsIWnXL9L91MeXqtEY.jpg?f=user_large)
Musk is het slechtste wat crypto ooit had kunnen gebeuren...
:strip_exif()/f/image/gQNNuhp81xp5HhDsF0mWOCMz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 52% gewijzigd door Pelox op 03-04-2023 21:13 ]
Zero.
Tering...jij wint.Kol Nedra schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:44:
[...]
als de reet hike hoger gaat worden heb je wel een ladder nodig
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Genoeg om weer een raket mee te financieren waarschijnlijk. Over de rug van arme tiener sloebers.knakworst schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:29:
[...]
Hoeveel Doge zal Elon ervoor gekocht hebben en nu op de markt dumpen
Zero.
Dat denk ik niet. Ik vermoed dat hij er een fiat/crypto betaal platform van maakt.Pelox schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:04:
[Afbeelding]
Musk is het slechtste wat crypto ooit had kunnen gebeuren...
Deze pump gaat weer meer verliezers en Bitcoin/crypto haters opleveren dan positieve effecten.
Met Doge als betaalmiddel? Hahaha.. nee.lighting_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:14:
[...]
Dat denk ik niet. Ik vermoed dat hij er een fiat/crypto betaal platform van maakt.
Exact. Musk sloopt eigenhandig heel de crypto markt. Is hij al een tijdje mee bezig.Vis schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:15:
Heel CT tweet alweer dat Elon met Doge Altseason heeft ingeluid.. wat een trieste bedoeling.
Deze pump gaat weer meer verliezers en Bitcoin/crypto haters opleveren dan positieve effecten.
Kan hij niks nuttigs doen met dat platform?
Zero.
Twitter zal de komende jaren juist meer users gaan verliezen door die mafketel Musk met zijn dictoriaal beleid waar je een "blauw" vinkje moet afkopen.
Als hij dan ook nog eens een memecoin met transactie fee's implementeert in zijn platform gaat geen enkel persoon met hersenen dit gebruiken.
Er zijn genoeg alternatieven, Nostr bijvoorbeeld een mooi decentraal alternatief waar niemand de scepter zwaait en waar je al met satjes via LN kunt doneren als je dat wilt.
Detected new closed trade
— Crypto Magic Monitor (@monitor_magic) 3 april 2023
Trader: @Tree_of_Alpha
Symbol: $DOGE
Position: long ↗️
Entry: 0.079
Exit: 0.0937
Profit: 603 894
Leverage: 5x
Entry, take profit, stats, leaderboard can be found at https://t.co/JLlP3e7amW
[Twitter: https://twitter.com/Tree_of_Alpha/status/1642954613354536977]
je bedoelt net als mastadon? Waar na de twitter overname een flink aantal leden zijn overgestapt en alweer vertrokken zijn?Vis schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:32:
[...]
Twitter zal de komende jaren juist meer users gaan verliezen door die mafketel Musk met zijn dictoriaal beleid waar je een "blauw" vinkje moet afkopen.
Als hij dan ook nog eens een memecoin met transactie fee's implementeert in zijn platform gaat geen enkel persoon met hersenen dit gebruiken.
Er zijn genoeg alternatieven, Nostr bijvoorbeeld een mooi decentraal alternatief waar niemand de scepter zwaait en waar je al met satjes via LN kunt doneren als je dat wilt.
Dit ziet eruit als een trap..Kol Nedra schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:44:
[...]
als de reet hike hoger gaat worden heb je wel een ladder nodig
[Afbeelding]
Iets met: "met grote macht komt grote verantwoordelijkheid".
PS5
Dat dacht ik gisteren ook over ICX.Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 20:13:
Heb mijn DOGE verkocht, de zwaartekracht zal later vandaag of ergens de komende dagen vast wel weer zijn werk gaan doen.
Dag 2:
*insert meme: he sold? Pamp it!*
pfffff

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Net zo lang tot ze hem een keer arresteren of een of andere andere idioot hem overhoop knalt.. zoiets zie ik wel gebeuren.kernie schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:52:
Man man man, hoe kan die kerel dit nou blijven doen elke keer weer...
Iets met: "met grote macht komt grote verantwoordelijkheid".
Zero.
Het wordt geen DOGE natuurlijk, want geen controle en dat is juist machtsverminderend. Het wordt een alternatief van LIBRA(fb) dat destijds de nek is omgedraaid. Het team is samengesteld, met echt wel aantal knappe koppen en daarnaast met een hoop vermogen. It's coming, voor eind van dit jaar moet het op de markt zijn, dus we gaan het mee maken!lighting_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:34:
[...]
je bedoelt net als mastadon? Waar na de twitter overname een flink aantal leden zijn overgestapt en alweer vertrokken zijn?
Gewoon shorten die ponzi, tovert wel een glimlach op je gezicht.Darrell schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:24:
Ik word best wel chagrijnig hoe er iedere keer een deksel op de koers gelegd wordt. Dit voelt hetzelfde als het bullrun plafond in 2021. Net zo lang drukken tot de boel weer naar de klote gaat. Echt helemaal niets organisch aan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/N7SIE1LfnIJ4ZZUfLuFa5vXb.png?f=user_large)
Met dank aan de almachtige Elon..Darrell schreef op maandag 3 april 2023 @ 22:24:
Ik word best wel chagrijnig hoe er iedere keer een deksel op de koers gelegd wordt. Dit voelt hetzelfde als het bullrun plafond in 2021. Net zo lang drukken tot de boel weer naar de klote gaat. Echt helemaal niets organisch aan.
Zero.
Je geeft hem veel te veel credits.
Met dank aan Elon kunnen wij morgenvroeg weer DCAen aan 25k.
Top gozert!
Ja, want anders was Bitcoin vast wél moon gegaan...Vis schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:00:
[...]
Met dank aan Elon kunnen wij morgenvroeg weer DCAen aan 25k.
Top gozert!
/f/image/y32xnDGY4i2gpkOFY2pbThCE.png?f=fotoalbum_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Toevallig geeft ie wel altijd het laatste zetje..Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:03:
[...]
Ja, want anders was Bitcoin vast wél moon gegaan...
[Afbeelding]
Dus omdat Twitter nu ineens een hondenlogo ipv (blauw) vogellogo heeft daalt Bitcoin 550 USD en dat is Elons schuld, ok, helder.Vis schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:06:
[...]
Toevallig geeft ie wel altijd het laatste zetje..
550 tot dusver ;pTaro schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:08:
[...]
Dus omdat Twitter nu ineens een hondenlogo ipv (blauw) vogellogo heeft daalt Bitcoin 550 USD en dat is Elons schuld, ok, helder.
Zo werkt manipulatie schijnbaar ja.
Oppakken die asperger gast.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha, krijg nou wat. Zat ik effe niet op te letten. Thanks CZ!Coldcat schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:40:
Heb ik ineens een dikke RDNT in mijn Binance shitcoin wallet staan!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat heet:Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:08:
[...]
Dus omdat Twitter nu ineens een hondenlogo ipv (blauw) vogellogo heeft daalt Bitcoin 550 USD en dat is Elons schuld, ok, helder.
“Manipulasie “

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
See what happened here with a rumor? #Bitcoin dropped by $1K within minutes. Now imagine once the Federal Reserve’s FedNow system is operating 24/7 and word gets out about a bank having issues or potential insolvency. https://t.co/5CvGWVEpPC
— John E Deaton (@JohnEDeaton1) 4 april 2023
UPDATED: Turns out @binance's BNB token and bitcoin plunged because of an encrypted tweet that wasn't much more reliable than a guess.@SteveAlpher, @0x_tracy & @inkbacker reporthttps://t.co/gwHFYWKMMO
— CoinDesk (@CoinDesk) 4 april 2023
[ Voor 33% gewijzigd door Gipsy King op 04-04-2023 06:56 ]
/s
Logisch. Bagholders willen een mooie exit.Vis schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:15:
Heel CT tweet alweer dat Elon met Doge Altseason heeft ingeluid.. wat een trieste bedoeling.
Mensen die verontwaardigd reageren op de laatste actie van Elon hadden toch al een hekel aan alles dat met Bitcoin en crypto te maken heeft. Zijn vaak vooral de tech-bro’s. De rest haalt zijn schouders op en gaat weer door.Vis schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:15:
Ik was in de veronderstelling dat het altijd de schuld van de rabobank was... blijkt er een veel te rijke knakker met honden fetisj rond te lopen...Taro schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:08:
[...]
"Bedoening". Het was vast de auto correct wizard die je in de weg zatVis schreef op maandag 3 april 2023 @ 21:15:
Tja, de wereld zit nu eenmaal vol invloewensers en angstige schapen. Aan jou de keuze of je het evangelie gaat verkondigen of van ze gaat profiteren.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Een foto van mij in m'n jonge jaren. Mooie tijden waren dat
Dan ben je nu dus x2 gegaan. Blij mee?raq schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:06:
Dat dacht ik dus ook.
Maargoed dan ben ik op mexc en koop dione, what else?

Hey @Alpina, kijk eens wie je rijk hebt gemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door resusaapje op 04-04-2023 08:32 ]
Geen dank.resusaapje schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:30:
[...]
Dan ben je nu dus x2 gegaan. Blij mee?
Hey @Alpina, kijk eens wie je rijk hebt gemaakt
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/w11Ci8dFMRk7upC7fFj6LZ6e.gif?f=user_large)
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 04-04-2023 09:28 ]
Zero.
Nee, met shitcoin verlies je altijd. Nu heb je nog een reële kans.Pelox schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:23:
Vandaag geen kratje in een shitcoin, maar een kratje op Spakenburg gezet.
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.
Much fresh, so deo.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lucgPpz7sKknxukm6e5vJAh3.jpg?f=user_large)
Dus je ruikt nu naar hondDon Guacamole schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:17:
Vanmorgen heb ik mijn nieuwe deo gebruikt.
Much fresh, so deo.
[Afbeelding]
Much stank, so Elon
UberLurker Departement #GG.
Let's keep her going (y)!keepitfrosty schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 11:47:
dikke icx. Dead coins be walking
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!