[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.781 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
Edit: woops, wrong coin. Teveel shitcoins...

[ Voor 90% gewijzigd door NordicMan op 02-04-2023 14:57 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVmk6oZTESrVB1GjxLlIekbLcX8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6Kmnou3v8ByEWhjKG3HmvC7h.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Slonzo schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:18:
[...]

Mwa, het moet niet altijd moon-geroep zijn toch? De vingers mag gerust ook eens op de zere wonde gelegd worden. Een aantal aangehaalde punten zijn best interessant en terecht. Het is in dit pro-crypto topic maar al te makkelijk om oogkleppen op te zetten :)

De reacties eronder zijn uiteraard gewoon weer wat je er de laatste jaren van kan verwachten. Ik doe ook geen moeite meer, zoals de meesten hier. Maar op die manier wordt de frontpage natuurlijk ook gewoon zijn eigen anti-crypto-bubbel :P
Ik had op zijn minst een "Conclusie" verwacht met wat er goed is, wat er schort en nog gedaan moet/kan worden... en als het een beetje meezit ook een "Juridische toekomst" met een schets of zo er in wat er allemaal speelt. Als je dan een goed artikel wilt schrijven belicht je alle kanten... en niet alleen de kanten die je zelf zo graag wilt belichten.

Ik zou het bijvoorbeeld wel interessant gevonden hebben als hij meer in zou gaan wat er allemaal juridisch nodig is om e.e.a. op de rit te zetten voor digitale (crypto)munten om opgenomen te worden in het financiële systeem.

Helaas komt hij niet verder dan het belichten het niet-gereguleerd zijn van crypto en de gevolgen daarvan.

even voor de duidelijkheid: dat moon of rekt geroep kan me worst wezen. Mijn kritiek gaat hierover: Is er eindelijk iemand die iets zinnigs kan roepen over de juridische geschiedenis en toekomst van crypto... verzuimt ie dat te doen. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 02-04-2023 15:32 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
Skrunsies schreef op zondag 2 april 2023 @ 14:37:
MAX is ook super boeliesj als ik naar zijn puntjes kijk *O*

[Afbeelding]

[...]

Ik heb 4 coins..

BTC en ETH

Kwa shitcoins heb ik alleen nog DOT en GLMR

DOT had ik al, heb ze in staking en zie/hoop wel als dat wordt. DOT op een 50 dollar zou mooi zijn en waarom niet.

En dan GLMR, daar gooi ik maandelijks wat in. Wil voor de volgende run een X aantal hebben. En dan zie ik het wel

Glimmertjes in de boelrun op $5 a 10. Ik vind heeeeeelemaal mooi :9B
zomaar in GLMR of heb je genoeg dyor gedaan dat het loont? :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUtiz8DcN9XZ2aPUzoPFnvfQH0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lgSqVd3Cjug3blWpHKbfNNWO.jpg?f=user_large

Dat ARB verhaal zit me toch niet helemaal lekker. Denk idd dat ze komende tijd fors gaan dalen. Wil niet zeggen dat je ze niet moet kopen als ze <$1 zijn, maar dit soort berichten helpen niet voor het vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:53:
[Afbeelding]

Dat ARB verhaal zit me toch niet helemaal lekker. Denk idd dat ze komende tijd fors gaan dalen. Wil niet zeggen dat je ze niet moet kopen als ze <$1 zijn, maar dit soort berichten helpen niet voor het vertrouwen.
Dat zie je ook aan prijs. rees toe de bottem!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:40:
[...]

Net als ik, Heel hip meegedaan met de parachain veiling. Moonbeam was het grote licht, dus daar iets ingedouwd. Zitten meteen je DOTjes vast. Vanaf toen DCA, want lower average equals good.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op zondag 2 april 2023 @ 15:26:
[...]
Mijn kritiek gaat hierover: Is er eindelijk iemand die iets zinnigs kan roepen over de juridische geschiedenis en toekomst van crypto... verzuimt ie dat te doen. 8)7
Dat komt meer omdat de wetgeving achter de technologie aanhobbelt. En juristen hebben geen glazen bol. Verder dan: het is civielrechtelijk geen geld maar ruilmiddel maar je kunt strafrechtelijk wel iemands crypto stelen gaat het niet op dit moment. En oh natuurlijk is het wel een op waarde te schatten deel van je vermogen dus belastingdienst zegt hallo mag ik even vangen.

Verdere use cases als via NFT auteursrechtelijke vergoedingen fixen, de overdracht bewerkstelligen van een te boekgesteld schip (hallo Lambo, maar doe mij ook maar een mooie drie master bij) is voor juristen een 'technologie zoekt een probleem voor een niet noodzakelijke oplossing' Er is al trust ingebouwd in het systeem: via banken en notarissen. Dus welk nut bied crypto wat de fiat afgeleide systemen niet hebben?

Die reactie vanuit juristen snap ik wel. Plus wat geen goede boodschap met zich meebrengt is al het gedoe met silkroad, Mt Gox, FTX en co. Crypto is bad mkay. Bovendien wil je al verder kunnen gaan zul je het burgerlijk wetboek moeten aanpassen en los van 'goederen' zoals benoemd in het strafrecht ook crypto moeten duiden binnen het civiel recht. Maar geen notaris of kadaster die meewerkt aan zichzelf overbodig maken. En de wetgevende macht ziet in al het gedoe juist aanleiding voor meer toezicht gezien in crypto-land traditionele financiële fraude ontstaan in 150 jaar dunnetjes opnieuw wordt overgedaan in 15 jaar.

Wil je meer de diepte in zul je toch meer iemand uit de cryptowereld moeten interviewen.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 02-04-2023 17:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:40:
[...]

Hmmm heb wel dyor gedaan. En ben er ook niet blind ingegaan. Ik geloof er wel in.

Zijn dat garanties voor de volgende bull? Nee dat niet. Maar hou me nu vast aan de gedachte dan GLMR nog geen bull market heeft mee gemaakt.

Heb trouwens nooit met de parachain mee gedaan, want dan zat ik vast en kon ik DOT niet verkopen.

Gelukkig heb ik dat niet gedaan. En heb ik DOT nooit tot 50 dollar gehodled. En ben ik er op de top uitgegaan.

Stel je voor dat ik al mijn dots nog gehad had nu terwijl ze op $6 dollar staan. Ja dikke sukkel zou ik dan zijn.

( wat ik dus ook ben, want heb die geitenbende nog. Iets met 2 april en kikker in je bil enzo )

[ Voor 34% gewijzigd door Skrunsies op 02-04-2023 17:07 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
offtopic:
Wtf, dit is echt :X

Treurig om te zien hoe iemand kan gaan van "ik ga de wereld rondreizen!!" naar "ik ben in een hotel opgesloten en dagenlang misbruikt" naar "ik zit op OnlyFans" :/

Binnen die context is de meme-achtige afbeelding van hierboven trouwens ook niet echt aardig, omdat dit vooral laat zien hoe mensen verpest worden door deze wereld.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:40

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:56:
[...]

Dat zie je ook aan prijs. rees toe de bottem!
Wel een beetje vertekend beeld aangezien alles weer even flink rekt gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Darrell schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:14:
[...]

Wel een beetje vertekend beeld aangezien alles weer even flink rekt gaat.
Wat een bizar volume ook met die spike down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:23
Deze er weer even ingooien:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Yarqc4qThe0AAAAd/bitcoin-down-bitcoin-crash.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
Stel je voor dat Bitcoin nog een keer onder de 20k gaat, blijft niets over van de alts. Alleen ETH en BNB staan nog redelijk overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:32:
Stel je voor de Bitcoin nog een keer onder de 20k gaat, blijft niets over van de alts. Alleen ETH en BNB staan nog redelijk overeind.
BIFI?
CELR?
XRP?
DOT?

(zo heb ik alle fanboyaltcoins gehad?) :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 02-04-2023 17:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:41:
[...]

BIFI?
CELR?
XRP?
DOT?

Zullen vast wel een paar uitzonderingen zijn maar... DOT? Daar is nu al weinig meer van over t.o.v. z'n ATH, laat staat als er nu weer 50-60% afgaat.

/EDIT

Plutus/Pluton grafiek ziet er goed uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHEClMJXvc8iZYr8Bb9y4ZqPrn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k9xk6OxdXWusd5j3GvL9FxHE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Nopheros op 02-04-2023 17:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:53:
[Afbeelding]

Ik heb ze maar omgewisseld voor BTC. Nog een reden om gewoon BTC maximalist te worden. Altcoins zijn prachtig als ze +10-20% per dag doen, maar dat heb je ook wel nodig om je (eerdere) verliezen goed te maken op diezelfde of andere altcoins. In ieder geval in deze periode.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:07:
[...]

Ik heb ze maar omgewisseld voor BTC. Nog een reden om gewoon BTC maximalist te worden. Altcoins zijn prachtig als ze +10-20% per dag doen, maar dat heb je ook wel nodig om je (eerdere) verliezen goed te maken op diezelfde of andere altcoins. In ieder geval in deze periode.
Dat doet me denken aan Quant ofzo, gewoon 200% in een paar uur, wel lastig om ze dan ook echt te verkopen, ineens lopen al die exchanges vast.

Ik heb net een groot deel van m'n BTC gedoneerd aan Twitch streamers omdat ik dacht, ik moet er toch belasting over betalen enzo, nu lees ik dat ik dat alsnog moet?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:26
Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:07:
[...]

Deze wordt net gedeeld op hun Discord. Heb geen tldr, enkel titel gelezen: https://forum.arbitrum.fo...tification-of-aip-1/12864

Stack Sats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JDx schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:19:
[...]
Ik heb net een groot deel van m'n BTC gedoneerd aan Twitch streamers omdat ik dacht, ik moet er toch belasting over betalen enzo, nu lees ik dat ik dat alsnog moet?
Dat je het weggeeft is jouw keuze, maar dat betekent niet dat je over het ontvangen bedrag geen inkomstenbelasting (of andere variant) hoeft te betalen.

Dat zou wel mooi zijn, dan ga ik vanaf nu mijn volledige inkomstenbelasting weggeven aan goede doelen d:)b

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:21:
[...]

dan ga ik vanaf nu mijn volledige inkomstenbelasting weggeven aan goede doelen d:)b
Ik weet nog wel een goed doel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:21:
[...]

Dat je het weggeeft is jouw keuze, maar dat betekent niet dat je over het ontvangen bedrag geen inkomstenbelasting (of andere variant) hoeft te betalen.

Dat zou wel mooi zijn, dan ga ik vanaf nu mijn volledige inkomstenbelasting weggeven aan goede doelen d:)b
Bleh

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:50:
[...]

Ik weet nog wel een goed doel O-)
Laat mij raden: De Skrunsies Foundation die Gal Gadot naar Nederland wil halen om de ultieme wens van een DOT bagholder uit te laten komen voordat die volledig rekt gaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:00
Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 18:53:
[...]

Laat mij raden: De Skrunsies Foundation die Gal Gadot naar Nederland wil halen om de ultieme wens van een DOT bagholder uit te laten komen voordat die volledig rekt gaat?
Kansloos...
Hij is allang rekt gegaan >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FO0iBRhBXHUs9i%2Fgiphy.gif&f=1&nofb=1&ipt=e8f55aa7d0de49259e55827bea9b16d2611602ff55182417d5c798618e594f79&ipo=images

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:44
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IL95JvpuS3hrCbOCEiHoVHPrBSs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kt5E8SmQOEis46QE4p8gLits.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSc1zMY_xa7d6i5Q8TCzfqaM5xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PMvL5GXAmgMq6LcIjcHNnbIU.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:38
Heb nog genoeg DOTjes in staking staan, dus start die crowdfund maar: i m in!

1 podium, 50 tot 100 tech(oftewel crypto) fanboys en één leuke - maar gruwelijke ongemakkelijke - Gal Gadot. Love it

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 12:41:
[...]

Zou mooi zijn als nieuwsberichten op de frontpage ook eens in zouden gaan op bijv. de techniek, de overgang van ETH van PoW naar PoS, etc. ipv alleen maar gehackte exchanges, het instorten van stablecoins en juridische zaken over crypto te benoemen. Het eerste past bij een tech website, het tweede bij een nieuwswebsite. Ik voel doorgaans ook niet meer de behoefte om er te reageren, tenzij er echt verkeerde aannames worden gedaan zoals een tijd geleden toen het ging over de stroomkosten per gemined Bitcoin block. Maar ik raak liever mijn energie ergens anders aan kwijt dan daar in discussies te belanden met mensen die wel de nadelen van Bitcoin en crypto weten te benoemen, maar blind zijn voor wat er met bijv. inflatie, banken, fiat en goud gebeurt, want dat is blijkbaar allemaal fine.
Denk dat je hier wel aardig de spijker op zijn kop slaat en ben ook volledig met je eens.. Ik word ook zo moe van constant dezelfde argumenten aanhoren van sceptici: Volatiliteit, scams, witwassen, geen use cases, stroomverbruik, etc etc.

Even los van alles wat je inderdaad aantreft in crypto land zijn bovenstaande praktijken ook gewoon aanwezig in ons fiat systeem. Tel dan daarbij de zaken op die jij ook noemt. Maar daar zijn op een of andere manier mensen dan doof voor geworden. De gouden regel waar geldstromen zijn vind je criminaliteit gaat ook in crypto gewoon op.

Ik ben geen maximalist en geloof ook niet dat crypto het fiatsysteem gaat vervangen en ja ik ben ook tegen de wildgroei van muntjes maar dat is in mijn ogen allemaal het volwassen worden van de markt en technologie. Uiteindelijk zal crypto denk ik het financiele systeem complementeren en beter maken.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2pAKR_Ju_HqFzf9NPrdAgTAmeY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Y0ZtWVG6VEj4msVEJTo1n28c.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Hard times a coming(of konijn uit de hoed praktijken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkbuKiFihsLmEL8_U-iR_rsouF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lZt6tjjlWcIt6skVwqDTRqgl.png?f=fotoalbum_large

2020/21 dikke influx - iedereen dumpt zijn geld bij de bank - door covid stimulatiepakketen en geld spat letterlijk tegen de plinten, tot het heden - iedereen trekt het geld uit de bank. Komend half jaar a jaar wordt intressant voor ons allen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
Ryderr schreef op zondag 2 april 2023 @ 19:55:
Hard times a coming(of konijn uit de hoed praktijken)

[Afbeelding]

2020/21 dikke influx - iedereen dumpt zijn geld bij de bank - door covid stimulatiepakketen en geld spat letterlijk tegen de plinten, tot het heden - iedereen trekt het geld uit de bank. Komend half jaar a jaar wordt intressant voor ons allen
Ben wel benieuwd hoe dit grafiekje er uit ziet als je het cumulatief maakt. 10 jaar lang 10% groei, 2 jaar 20% groei en dan nu een afname. Denk dat het niet heel spannend is tot nu toe al ziet dat er wel zo uit op dit plaatje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Egeau schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:00:
[...]

Ben wel benieuwd hoe dit grafiekje er uit ziet als je het cumulatief maakt. 10 jaar lang 10% groei, 2 jaar 20% groei en dan nu een afname. Denk dat het niet heel spannend is tot nu toe al ziet dat er wel zo uit op dit plaatje.
Over totale x jaar valt vast binnen bepaalde marges, maar lijkt dit oké?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wBFrKTbodGpbjj6CEM4CP1mwKKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFs8O1WZ3NBmmp5jxyMedB0f.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:58
Ryderr schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:07:
[...]

Over totale x jaar valt vast binnen bepaalde marges, maar lijkt dit oké?

[Afbeelding]
Het is iets wat niet vaak is voorgekomen maar ik vraag me af of de paniek gerechtvaardigd is. Hieronder 2 plaatjes die gebaseerd zijn op dezelfde gegevens. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lud4q85NqOgywUXNBraOTEr4rwE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oHFO1RooxckIIG1u4GTPNYpO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XaAOy3LX7GKbhT6MVUmop2rBwcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FHAFcZpnO748mfY9pek5Io70.png?f=fotoalbum_large

Op het geheel valt het dus wel mee hoeveel geld er nu is opgenomen. Ben het wel met je eens als dit doorzet dat we naar een situatie gaan die niet te lang moet duren voor sommige banken. Het probleem is vooral dat het bij 1 bank plaatsvind, dan heb je een probleem

[ Voor 12% gewijzigd door Egeau op 02-04-2023 20:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Egeau schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:15:
[...]

Het is iets wat niet vaak is voorgekomen maar ik vraag me af of de paniek gerechtvaardigd is.
Het is ook maar net uit welke bron je de nieuwsitems en afbeeldingen haalt. De één toont een goed grafiekje, de ander richt beide assen en het timeframe zo in dat het lijkt alsof doomsday eraan komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:41
"lies, d******** lies & Statistics"

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
Kol Nedra schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:41:
[...]

BIFI?
CELR?
XRP?
DOT?
QNT?
ADA?

FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ai, als het zo doorgaat, krijg ik tijdens mijn DCA momentje zometeen wel erg veel munten. Leuk natuurlijk, maar ook weer niet leuk. Vooral niet als het daarna door blijft dalen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXUcZ-kQ2PkfmpR3tShznnlBtdA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/i2EPb7i95yukVhFWfk5tvYzQ.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op zondag 2 april 2023 @ 16:59:
[...]

Wil je meer de diepte in zul je toch meer iemand uit de cryptowereld moeten interviewen.
Dank voor de TLDR, maar ik had t artikel al gelezen. Nogmaals (en de laatste keer, want blijkbaar komt t niet aan): Hij heeft verteld wat de huidige juridische status is. Hij had in kunnen gaan op de juridische veranderingen die nodig zijn om e.e.a. in goede banen te leiden. Hij weet als geen ander waar het de wetgeving aan schort en weet als geen ander hoe je daar iets aan zou kunnen doen. Dat is inderdaad speculatie. Het heet ook wel oplossingsgericht denken. Dat doen heel veel mensen voor hun eigen specifieke vakgebied elke dag. Deze jurist wil of kan dat niet en dat vind ik jammer.

Oplossingsgericht denken betekent namelijk niet dat wat je zegt gebeurt, maar dat er bepaalde wegen zijn die bewandeld kunnen worden om iets te realiseren. Welke weg dan gekozen wordt kan je als vakman in het midden laten, want dat is (in dit geval) niet aan jou. Het presenteert voor de lezer wel een soort blauwdruk van de mogelijkheden. Dát had ik willen zien, want ik snap de techniek en maak daar elke dag blauwdrukken voor... maar ik snap niet de juridische kant... waar iets soortgelijks moet gebeuren om tot een implementatie van deze technologie te komen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op zondag 2 april 2023 @ 13:16:
[...]

Ja en toen ben ik met allerlei altcoins gaan kloten waaronder Vela, Tao etc. Was er weer wat klaar mee dus toen simpel bij 1 shitcoin gehouden Dione dus. Komende maanden ga ik wel wat winst pakken om naar BTC te gaan.

@resusaapje moest het nog even terugkijken maar heb het wel netjes gemeld 8) :
Wat is dit voor magisch internetmuntje! :X

De hele boel rekt en DIONE doet een +21%25%28% en gaat bij mij naar +360% tov investering. Wie koopt dit en waarom?

Hoe dan ook, mijn DCA is weer gedaan. De helft staat groen, de helft staat rood. Zoals gisteren door deze of gene al gezegd, BTC en ETH houden zich goed, de rest wat minder. Maar goed, die rest kon ik daardoor wel goedkoper inslaan. Nu weer omhoog graag :)

[ Voor 5% gewijzigd door resusaapje op 03-04-2023 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:55

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mailtje van Coinbase dat ze mijn account sluiten omdat er niks meer op staat. Dat klopt. Ga je vervolgens zoeken naar een minimum balans vereiste in de FAQ dan kom ik bar weinig tegen. Of ik kan niet zoeken :')

Probleem met opheffen is: hoe ga je achteraf over x jaar aantonen waar je Bitcoin vandaan kwam?

Dat was nu al lastig. Voorbeeldje:
Bug bounties -> Coinbase, Bitonic/Litebit -> Coinbase, Coinbase -> Binance, -> SW Wallets. Dan had je vroeger ook nog instant exchange tussen muntjes maar die diensten zijn al dood (swap munt X for Y).

Heb maar wat screenshots / pdfjes en iDEAL betalingen als bewijs opgeslagen.
Nadeel van eigen bank spelen :+ Dat prive eiland en die Lambo betalen we dan wel gelijk in XMR.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
sh4d0wman schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:02:
Mailtje van Coinbase dat ze mijn account sluiten omdat er niks meer op staat. Dat klopt. Ga je vervolgens zoeken naar een minimum balans vereiste in de FAQ dan kom ik bar weinig tegen. Of ik kan niet zoeken :')

Probleem met opheffen is: hoe ga je achteraf over x jaar aantonen waar je Bitcoin vandaan kwam?

Dat was nu al lastig. Voorbeeldje:
Bug bounties -> Coinbase, Bitonic/Litebit -> Coinbase, Coinbase -> Binance, -> SW Wallets. Dan had je vroeger ook nog instant exchange tussen muntjes maar die diensten zijn al dood (swap munt X for Y).

Heb maar wat screenshots / pdfjes en iDEAL betalingen als bewijs opgeslagen.
Nadeel van eigen bank spelen :+ Dat prive eiland en die Lambo betalen we dan wel gelijk in XMR.
JE kan de coinbase TX historie gewoon downloaden he :)

Maar goed als je met al die meuk bezig was gaat het idd een administrative nachtmerrie worden.. Beter gewoon btc stacken iedere maand en lekker hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 3 april 2023 @ 08:16:
[...]
Dát had ik willen zien, want ik snap de techniek en maak daar elke dag blauwdrukken voor... maar ik snap niet de juridische kant... waar iets soortgelijks moet gebeuren om tot een implementatie van deze technologie te komen.
Dan dient er dus eerst een wetswijziging van het burgerlijk wetboek te volgen om het begrip goederen wat bestaat uit zaken en vermogensrechten uit te breiden. Crypto is niet fysiek, tenzij je een hardware wallet daaronder schaart. En of het onder het begrip vermogensrecht valt is de nodige discussie over.

En dat is dan meer een juridische discussie die te weinig interessant is voor een tech site als Tweakers. Ik snap best dat je het huidige artikel te algemeen vind en meer een samenvatting. Maar dat tweede is meer juridisch van aard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
resusaapje schreef op maandag 3 april 2023 @ 08:50:
[...]

Wat is dit voor magisch internetmuntje! :X

De hele boel rekt en DIONE doet een +21%25%28% en gaat bij mij naar +360% tov investering. Wie koopt dit en waarom?

Hoe dan ook, mijn DCA is weer gedaan. De helft staat groen, de helft staat rood. Zoals gisteren door deze of gene al gezegd, BTC en ETH houden zich goed, de rest wat minder. Maar goed, die rest kon ik daardoor wel goedkoper inslaan. Nu weer omhoog graag :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Q-pQyl53W92YOSIV9-vUKI-OB8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XXTjgA13F34eUqMH2gaFf13Q.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:18
ADA gaat zijn moment pakken :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Iedere shitcoin krijgt zijn ritje. Om het uiteindelijk slechter te doen dan btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
knakworst schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:40:
[...]

Iedere shitcoin krijgt zijn ritje. Om het uiteindelijk slechter te doen dan btc.
ik denk dat percentage wise ada meer gaat doen hoor :)
maar long term is btc natuurlijk king

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 10mil.btc
keanu_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:41:
[...]

ik denk dat percentage wise ada meer gaat doen hoor :)
maar long term is btc natuurlijk king
Dat zei letterlijk iedere altcoin holder in de afgelopen 5 jaar en hoeveel slaagden hierin uiteindelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
10mil.btc schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:43:
[...]

Dat zei letterlijk iedere altcoin holder in de afgelopen 5 jaar en hoeveel slaagden hierin uiteindelijk ?
weinig, dat klopt, maar we staan nog in de infancy van crypto, ook voor ADA (en BTC uiteindelijk). :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Sweeeeet(Citrix -> log-off -> done for the day)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GpKVRwgdJdxbvxSmWNbSDp0p41w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XzPd25cez1dy7JGreRjDlarQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:45:
[...]

weinig, dat klopt, maar we staan nog in de infancy van crypto, ook voor ADA (en BTC uiteindelijk). :)
Altcoin bagholders behold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gooi die andere er maar weer in. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
resusaapje schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:19:
[...]

Gooi die andere er maar weer in. wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BnJiKnyPYdldFC_h9ccn6g04Jw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IVSjnMWxrf31GK647jMu7UKf.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

10mil.btc schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:14:
[...]
JE kan de coinbase TX historie gewoon downloaden he :)
Maar goed als je met al die meuk bezig was gaat het idd een administrative nachtmerrie worden..
Die heb ik inderdaad al (idem voor andere exchanges en bug bounty programmas). Voor die laatste nu maar de payout op vieze fiat gezet :P

Maar ja, de eerste satoshi zijn uit 2015. Degene die nog eerder met Bitcoin zijn begonnen hebben het nog moeilijker om zaken aan te tonen... Daarom over 10 jaar: alles in crypto sparen/uitgeven/verdienen :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Don Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
Sxp, heerlijk, pump werd hier op 24 maart al aangekondigd door de grote @Gipsy King wij, als onwetende geloofden de koning van de reizigers niet, en bleven trouw aan ons eigen shitcoin pf.. hadden we maar geluisterd…[Afbeelding]
And still :) !

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/sxp/ 0.75 gaat er ook nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:27:
[...]

Die heb ik inderdaad al (idem voor andere exchanges en bug bounty programmas). Voor die laatste nu maar de payout op vieze fiat gezet :P

Maar ja, de eerste satoshi zijn uit 2015. Degene die nog eerder met Bitcoin zijn begonnen hebben het nog moeilijker om zaken aan te tonen... Daarom over 10 jaar: alles in crypto sparen/uitgeven/verdienen :*)
daarom ook niks uitcashen naar de banken, die snappen het concept staken, airdrops en BTC niet.

zou het gewoon op de Blockchain laten, een veiligere plek kan ik me niet bedenken

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:40
Go Ada!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:32:
[...]

daarom ook niks uitcashen naar de banken, die snappen het concept staken, airdrops en BTC niet.

zou het gewoon op de Blockchain laten, een veiligere plek kan ik me niet bedenken
dat dacht ik eerst ook, totdat ik niet meer bij mn wallet kon van 100k 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
knakworst schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:13:
[...]

Altcoin bagholders behold.
Gaan het meemaken
Blijft een shitcoin casino - vs - BTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op maandag 3 april 2023 @ 10:54:
[...]
dat dacht ik eerst ook, totdat ik niet meer bij mn wallet kon van 100k 8)7
Waar is je zaad dan? O-) Anders doet een boormachine op korte afstand van je knie wellicht ook wat aan het geheugen... })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
5% over de afgelopen 24 uur, pffff dat is niks natuurlijk :9

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
https://nos.nl/artikel/24...md-voor-de-kust-van-japan

Australiërs hebben voor nu gewonnen met de bodemvischallenge: 8.3k!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:01:
[...]

Waar is je zaad dan? O-) Anders doet een boormachine op korte afstand van je knie wellicht ook wat aan het geheugen... })
wallet is ergens gehacked, alles weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ow en 0.80 ook nog :)

Vandaag weer 20% , crazy stuff.
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/sxp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Mail Bitvavo:
We hebben een nieuwe functie uitgebracht. Hergebruik eerder geverifieerde ERC-20 en Ethereum adressen voor andere vergelijkbare assets.

Dit kan nu zonder opnieuw het verificatieproces te doorlopen. Dit maakt opnames makkelijker en sneller.
Eindelijk! :|

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MznUA-jR4MYNOPV0Ba9VaUbnK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zxZwK74bIwmA4dYUMSWor7A6.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
$28.5K is wel een dingetje, wanneer breekt die nu eens goed..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Die van vanmorgen was iets anders _O-
Scherp @Pelox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Don Guacamole schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:38:
$28.5K is wel een dingetje, wanneer breekt die nu eens goed..
Over 4 jaar zeggen we dit van de weerstand op 280k

Ben juist blij dat je nu nog goedkoop kan stacken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-09 15:08
Taro schreef op zondag 2 april 2023 @ 11:21:
[...]

Met ETH kan je shitcoins kopen buiten de centrale exchanges om, met Bitcoin niet/minder/nauwelijks.
Best logisch toch als je weet dat meeste BTC als SoV zien en je voor ETH een gans platform met bijhorende Dapps hebt om je ETH te spenden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Alpina schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:52:
[...]

Die van vanmorgen was iets anders _O-
Scherp @Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fS-MC6cz-RLg93PpcmcqOzKflL0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1HFKj2Yq82HvF2h6pCtTM0N4.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
Sxp, heerlijk, pump werd hier op 24 maart al aangekondigd door de grote @Gipsy King wij, als onwetende geloofden de koning van de reizigers niet, en bleven trouw aan ons eigen shitcoin pf.. hadden we maar geluisterd…[Afbeelding]
Bitvavo heeft de naam ''SOLAR'' nu veranderd naar ''SWIPE''.

https://bitvavo.com/en/swipe/price

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_XIpduJVKjGyVtoRRIymiwi-1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1eZ8D6wqzXgVdpxxAGt4X4wN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lp0wb0VmpegcmGRNjs9SqQ9IdUk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/39y0rIHiZ1EWgxkJbrWHj2SC.jpg?f=user_large
#Solar is the most pumped coin of the day, gaining ~15% in the last 24h and ~199% in the last 7 days. Why?

A primary factor driving $SXP ’s recent surge is the support from $BNB

#Binance announced its backing for the mainnet swap and rebranding plan of #Swipe to Solar Network!
https://www.binance.com/e...8e8dc48e081c5e577a5436c55

Zou CZ stiekem aant pumpen zijn en aant cashen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Gipsy King op 03-04-2023 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
COTI holders die voor de gCOTI staking gaan in de Viper wallet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
In Japan zijn ze inmiddels wel klaar met die beren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OkOApw07gUrK2xHcWcpOa-1SbfM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QA9qZdm3r9MRaVkZ3YwR5ZOU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog 7 minuten voor opening boomermarkt!

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Nopheros schreef op zondag 2 april 2023 @ 17:32:
Stel je voor de Bitcoin nog een keer onder de 20k gaat, blijft niets over van de alts. Alleen ETH en BNB staan nog redelijk overeind.
Dit geldt ook voor een terugtest naar 25k, laat staan 22k. Alts zullen harder rekt gaan dan mijn rechterhand toen ik 17 was.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:27:
[...]

Dit geldt ook voor een terugtest naar 25k, laat staan 22k. Alts zullen harder rekt gaan dan mijn rechterhand toen ik 17 was.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSc1zMY_xa7d6i5Q8TCzfqaM5xw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PMvL5GXAmgMq6LcIjcHNnbIU.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGJu9aE55y0spLLnyHVscJ2bQM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ROnbQNc8HqUybvKuyaGiEfih.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:58
@Skrunsies !!! Kol doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:13
keanu_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 14:50:
COTI holders die voor de gCOTI staking gaan in de Viper wallet?
Was er al naar aan het kijken, al mijn coti staat nu bij binance in flexible staking.. alleen kan ik niet inloggen op dit moment :+

Wat ga jij doen?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
sjorremans schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:37:
[...]

Was er al naar aan het kijken, al mijn coti staat nu bij binance in flexible staking.. alleen kan ik niet inloggen op dit moment :+

Wat ga jij doen?
Was erg druk in de Viper wallet zojuist
Staat weg voor 270D locked staking (8.6% APY nu)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Jedi_Pimp schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F21188fae091ed60df9ab5ddcdd57aed4%2F182a38493edab1fd-f0%2Fs250x400%2Ff6b728a06bf802c960963adfb48c7d6b25a20b30.gifv&f=1&nofb=1&ipt=4df0ee8edd2c96eb15100f446e3d8726937159e20e1d145828d9afff4e4ec97a&ipo=images

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Poah, zijn een hoop goeie gifjes van die dame zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
keanu_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:39:
[...]

Was erg druk in de Viper wallet zojuist
Staat weg voor 270D locked staking (8.6% APY nu)
Wellicht zie ik iets volledig over het hoofd. Maar 270 dagen locked staking tegen een huidige 8,6 APY is het toch helemaal niet waard? Betreffende coin is ook behoorlijk volatiel op weekbasis met uitschieters van ruim 15%. Met af en toe wat verkopen ga je een beter rendement halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
jvel92 schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:51:
[...]

Wellicht zie ik iets volledig over het hoofd. Maar 270 dagen locked staking tegen een huidige 8,6 APY is het toch helemaal niet waard? Betreffende coin is ook behoorlijk volatiel op weekbasis met uitschieters van ruim 15%. Met af en toe wat verkopen ga je een beter rendement halen.
Ik doe niet aan tussentijds verkopen en ik vind 8.6% APY nog steeds een goed rendement voor iets wat toch stilstaat :).
Los dat de gCOTI airdrop nog APY boosters gaat geven (voor hoever dat nog gaat bijdragen weet ik niet).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:50:
[...]

Poah, zijn een hoop goeie gifjes van die dame zeg.
Daar is jutta het niet mee eens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JxpgseCCK4h6cvEGiB5Y1euB_rQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/VWaok4DMytg0acrGE9ZhwX5k.gif?f=user_large

Jutta news :
https://www.vkmag.com/mag...utta-leerdam-in-waterpark

[ Voor 13% gewijzigd door Gipsy King op 03-04-2023 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
keanu_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:53:
[...]

Ik doe niet aan tussentijds verkopen en ik vind 8.6% APY nog steeds een goed rendement voor iets wat toch stilstaat :).
Los dat de gCOTI airdrop nog APY boosters gaat geven (voor hoever dat nog gaat bijdragen weet ik niet).
Dat rendement is sterk afhankelijk van wat de koers van COTI doet t.o.v. BTC/ETH/FIAT. Van dat geprojecteerde rendement blijft nog maar weinig over op moment dat de koers halveert. Tegelijkertijd kun je ook niet acteren mocht de giga moon gaan en je miljonair maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
jvel92 schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:09:
[...]

Dat rendement is sterk afhankelijk van wat de koers van COTI doet t.o.v. BTC/ETH/FIAT. Van dat geprojecteerde rendement blijft nog maar weinig over op moment dat de koers halveert. Tegelijkertijd kun je ook niet acteren mocht de giga moon gaan en je miljonair maken.
Het zijn risico's dat klopt. Ik accepteer ze ;).

Welke shitcoin zullen we nu eens aanpakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
keanu_ schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:26:
[...]

Het zijn risico's dat klopt. Ik accepteer ze ;).

Welke shitcoin zullen we nu eens aanpakken?
Het is niet specifiek bedoelt richting COTI en ik zeg nergens dat het een shitcoin is. Het is meer dat ik niet goed begrijp dat je in een volatiele markt en zo snel bewegend als crypto iets voor 270 dagen in locked staking zet. Liquide en flexibel zijn heeft echt zijn meerwaarde.

Maar goed, dat is hoe ik er naar kijk en zal het verder laten rusten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
jvel92 schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:33:
[...]
Liquide en flexibel zijn heeft echt zijn meerwaarde.
dit

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Sold, ik zie het niet meer omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 16:21
De vraag is natuurlijk hoe America het binnenland kan reguleren als echt hyperinflatie zou plaatsvinden.(Venezuela)

Amerikanen hebben veel wapens per huishouden.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Offens1490 schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:03:
De vraag is natuurlijk hoe America het binnenland kan reguleren als echt hyperinflatie zou plaatsvinden.(Venezuela)

Ik heb ook veel wapens, wat maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Laatst online: 16:21
JDx schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:04:
[...]

Ik heb ook veel wapens, wat maakt dat uit?
Nou is meer in de zin in zelf verdediging, mensen doen rare dingen. Als ze hun 1e levensbehoeften niet normaal kunnen krijgen.

Ik heb bijv geen wapens tenzij je keuken gereedschap meetelt ;)

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Offens1490 schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:07:
[...]

Nou is meer in de zin in zelf verdediging, mensen doen rare dingen. Als ze hun 1e levensbehoeften niet normaal kunnen krijgen.

Ik heb bijv geen wapens tenzij je keuken gereedschap meetelt ;)
zou toch maar eens naar een bouwmarkt gaan :7
zeker bij de boormachines kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 03-04-2023 17:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
Offens1490 schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:03:

Lastig, verder denk ik dat het niet echt hyperinflatie is in de traditionele zin, maar een langdurige hele hoge inflatie.

Turkije heeft 80% inflatie en het leven daar gaat eigenlijk gewoon rustig verder.

Overigens is dit wel een goede reden om tegen niemand te vertellen dat je bitcoin bezit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barrycade
  • Laatst online: 14-09 11:47

Barrycade

Through the...

https://www.nu.nl/economi...derland-nog-onbekend.html

Backup plan staat op losse schroeven.
Pagina: 1 ... 58 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!